Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 271 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 32.274 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of er een addon is die mij een extra bevestiging geeft wanneer ik op not ready/decline ofziets druk wanneer er een random dungeon voor mij klaar staat. Heb nu al een paar keer gehad dat ik per ongelijk op de verkeerde knop drukte en weer opnieuw de queue in kon gaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vandaag voor de 2e keer Kael'thas gedaan, nieuwe mount er bij *O*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VkWfI.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik hier een gamecode doorverkopen? Heb per ongeluk een extra code voor 60 dagen gekocht, voor 17,50 mag je hem hebben. Code per e-mail.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24
Poops_McGhee schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:18:
[...]

JP's kan je niet veel meer mee doen. Als je heel snel rep weet te farmen, kan je het nog gebruiken om wat 453 gear te halen om het levelen wat makkelijker te maken. Of oude Tier gear bij de vendors voor wat Transmoggen, Als je nog niet alle heirlooms hebt kan je dat nog doen, maar anders zijn JP'tjes behoorlijk waardeloos.
Dat heb ik ook al gemerkt ja. Mijn DK heb ik quasi volledig gegeared in heroics, waardoor ik altijd op max JP zit en er in feite niets mee kan doen.

Heirlooms komen er al langs mijn neus uit, dus die zijn ook geen optie. Ah well, gewoon slacken tot 5.1 en dan de huidige VP tabel kopen voor JP? ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:06:
Vandaag voor de 2e keer Kael'thas gedaan, nieuwe mount er bij *O*
[afbeelding]
Gz bij mij wil die nog niet :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Zo, dit was mijn 8ste dag van Golden Lotus dailies. Nog 16 te gaan. Hardstikke gaaf, nuttig en spannend toch zon rep grind. Ik weet nog wat Ghostcrawler zei: we want every faction to be experienced as it's own story. Jaja...weenie, maar deze story is erg saai en staat op repeat. Zit totaal geen verhaal lijn in.

Schijt rep grinds :/ Ik heb op zich geen probleem met reputations, mag best wat moeite voor gedaan worden. Maar stukje Golden Lotus>Shado-Pan/Celestials is wel beetje teveel van het goede als je het mij vraagt.

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-10-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<3 en dan in cata zitten zeuren dat er niet genoeg te doen is. Short: Blizzard doet het nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb momenteel juist dat ik niet weet wat ik moet gaan doen, want er is zoveel wat ik kan doen. Weet niet waar te beginnen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:31:
en dan in cata zitten zeuren dat er niet genoeg te doen is.
Quote graag :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:44

vhal

ಠ_ಠ

Doe momenteel alleen Lotus, Cloudserpent en Anglers. Klaxxi kan mij momenteel gestolen worden aangezien de valor rewards geen echte upgrades meer zijn. Met de Tillers ben ik overigens al exalted/BF

Ik kan alle dailies wel doen maar de kans om burnout te raken is wel groot...

Ow, en gooi even een fakkel in de wickerman in SW, 10% gratis rep voor 2h

[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 21-10-2012 15:08 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik doe momenteel enkel in de volgende prioriteit: Golden Lotus>Tillers>Cloud Serpent. Klaxxi zijn unlocked maar ik laat ze maar even links liggen. Als straks Celestial en Shado-Pan unlocked zijn, Dat zijn er 6 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:16
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:31:
<3 en dan in cata zitten zeuren dat er niet genoeg te doen is. Short: Blizzard doet het nooit goed.
Inderdaad. Velen stonden zich in de Capitols te vervelen en zeurden om meer endgame. Nu krijgen ze een hoop meer om zich mee te vermaken, lastigere wijze om gear te krijgen en dan.......... is er uiteraard weer iets te klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Inderdaad. Velen stonden zich in de Capitols te vervelen en zeurden om meer endgame. Nu krijgen ze een hoop meer om zich mee te vermaken, lastigere wijze om gear te krijgen en dan.......... is er uiteraard weer iets te klagen ;)
Ze willen veel dingen te doen hebben, maar het moet ook makkelijk zijn, want kost het ze niet al te veel moeite.

Statement: Warcraft spelers zijn lui!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:48
Er zullen vast mensen zijn die dailies leuk vinden, maar dit noem ik geen end game content. Je kunt best klagen als datgene wat er te doen is gewoonweg niet leuk is.

Volgens mij had ik hier al wel laten blijken dat ik geen fan van dailies ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mektheb schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:24:
[...]

Gz bij mij wil die nog niet :<
Tnx :)

Je username komt bekend voor. Volgens mij heb ik je tijdens het levelen een aantal keren gezien. Zit je toevallig op Bladefist?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zeker ik zit op Bladefist al sinds de release :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 04:16
Zeror schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:09:
[...]

Ze willen veel dingen te doen hebben, maar het moet ook makkelijk zijn, want kost het ze niet al te veel moeite.

Statement: Warcraft spelers zijn lui!
True Dat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe herkent men de Cata en wotlk mensen. Ze zeuren over teveel te doen op max level.

Guild heeft gister voor het eerst de raids gedaan, op normal was het redelijk te doen. Elegon was wat lastiger, maar meer dan 3 á 4 wipes waren niet nodig. Verheug me op heroic als ik zie hoe veel guilds daar moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik blijf 't apart vinden, level 20 dingen en 150 mounts erbij krijgen |:( Het ziet er gewoon raar uit ook.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/nvywpy.jpg

Maar verder bevalt de x-pac super goed natuurlijk, alles is nieuw _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Weet er iemand of je een macro kan maken waarbij met linkermuisknop een spell cast en met rechtermuisknop een item "use"t?

Ik zou dit willen doen, maar het lijkt me dat de button modifier enkel op de parameters van het commando kan worden toegepast, niet op het commando zelf.

Zoiets dus:

/[button:2]use 15;[button:1]cast Levitate

Waarbij 15 dus de cloak is, die lichtjes geëngineerd is, if you know what I mean :D

Hoe kan ik dit arrangeren?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:10
de volgende macro zou moeten werken.

code:
1
2
3
#showtooltip Levitate
/use [button:2] 15
/cast [@player, button:1] Levitate

deze cast netjes de glider als je rechtermuisbutton doet, levitate kan ik niet voor je testen op mijn hunter maar een adere spell werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Die doet het heel netjes, waarvoor dank! Nu hopen dat ik nooit m'n cloak vergeet te tinkeren :D

[ Voor 40% gewijzigd door Erycius op 21-10-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Was net aan het questen en liep een horde dezelfde quests aan het doen. Op een gegeven moment liepen we elkaar in de weg. Dus ik rechtsclick en add realid. Ging een stuk makkelijker daarna :) Tjsa PvE server.

En de nr1 guild heeft weer een heroic kill te pakken op Gara'jal. 2de guild had hem een 30 min of zo later plat. Of niet Zekow :) Groeten van Vanda en Starsery..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Waar mijn geluk met de eggs voor Cloud Serpents nihil was, heb ik veel meer mazzel gehad met dark soils. Zaterdag al exalted geworden met de Tillers, gister ook de laatste friends op best friend gezet. Met mijn farm dus helemaal klaar. Ik zal nog dagelijks die kant op vliegen voor zaaien en oogsten en de daily voor de token, maar that is it.

Maar goed, 1 faction op exalted, 2 nieuwe factions erbij omdat ik revered ben met Golden Lotus. Nu maar besloten om mij vooral te focussen op GL en Klaxxi, omdat beiden nog een epic item als questreward hebben naar wat ik begreep. De rest komt daarna wel. Ik vind het tof dat Blizz zoveel in de expansion heeft gestopt waardoor je echt bezig kan blijven, maar ik vind het nu ook wel lastig om mij los te rukken van mijn main om eens wat alts omhoog te gaan schoppen. Aah well, dat komt vast nog wel.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Mik! schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:24:
Nu maar besloten om mij vooral te focussen op GL en Klaxxi=
Yep, Gl een neck, Klaxxi een ring

4de week expansie, en 4de toon level 90. dit maal de monk, (vrijdag 81 - 86 (yeah raf)
zaterdag 86 - 88 (90%), zondag 90)
met Spear of Xuen was 85 - 90 simpel
nu voor woensdag proberen deze lfr ready te krijgen, en dan aankomend weekend nr 5 naar 90 pushen.
Al heb nog geen idee welke van de andere 7 dat gaat worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Teunis op 22-10-2012 08:38 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:22
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:53:
hoe herkent men de Cata en wotlk mensen. Ze zeuren over teveel te doen op max level.

Guild heeft gister voor het eerst de raids gedaan, op normal was het redelijk te doen. Elegon was wat lastiger, maar meer dan 3 á 4 wipes waren niet nodig. Verheug me op heroic als ik zie hoe veel guilds daar moeite mee hebben.
whut? -O-

wij falen er hard. doen net niet genoeg dps om een derde add in phase 1 te voorkomen = add+transitie tegelijk, waardoor we daar vaak al stranden. beste try was 30% oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Las Vegas schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 22:07:
Ik blijf 't apart vinden, level 20 dingen en 150 mounts erbij krijgen |:( Het ziet er gewoon raar uit ook.

[afbeelding]

Maar verder bevalt de x-pac super goed natuurlijk, alles is nieuw _/-\o_
Nice healthbar's. Van welke addon komen deze?

Ik moet nog steeds beginnen met het daily geweld. Kan me er nog niet toe zetten.
Elke dag doe ik keurig de Headless Horsemen voor de mount en verder fishing en heroics.

De eerste heroic vrijdag als Disc Priest gedaan: Shado-Pan Monastery. Wat een drama was dat zeg. Na elke mob pack zonder mana zitten en op boss fights soms wel 20 seconden voor het einde helemaal leeg. Uiteindelijk is het gelukt om zonder een wipe de dungeon te verlaten, en ze wilden nog wel meer dungeons met me doen haha maar ik heb beleefd afgewezen en direct m'n Priest omgegooid naar Holy.

Een Headless Horsemen run om er even in te komen en alle heroics sindsdien zijn een lachertje. Enige probleem nog zijn de drops (nog maar twee items mogen looten), maar wie weet deze week meer geluk.

Gisteravond wel eindelijk de green proto drake in mijn mysterious egg >:) Weer een farm minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

-O-
is dat 10 of 25m? Want voor ons is Elegon 25m na 58 tries 1 grote cockblock aan het worden met als beste try 6% >.< Denk dat we hem wel neer krijgen maar het geslack in dps werkt niet echt mee. Denk dan aan 65K ranged dps terwijl nummer 1 rond de 140K zit :/ Heb zelf het idee dat sommige hun burst rotatie/cooldownmanagement voor de orbs nog niet onder de knie hebben waardoor Elegon gewoon te weinig dmg debuff stacks krijgt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb afgelopen weekend zowel Klaxxi als Golden Lotus eindelijk bijna tot revered gekregen. Vandaag in ieder geval GL en morgen dan ook Klaxxi denk ik, want ga niet veel tijd hebben vanavond.

Had ik al gerant over LFR? :p

Eens kijken of ik nu m'n mage zal gaan levelen of nog meer dailies... Waarschijnlijk maar mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
hmm, vraagje, ik heb dit weekend de battlechest gekocht voor 7,45 €, maar ook een friendrequest gekregen. nut zit ik met 2 wow accounts op dezelfde mail :/ kan ik die mergen?

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:42
Gisteren in een rage moment heel bijna me Rogue delete. Imo zijn ze zoo underpowered tegenwoordig (PVP wise) een vriend van me was net 90 gedingt terwijl ik al de full pvp set had. Hij als net level 90 paladin is het gewoon gelukt mij 3 keer te verslaan in een duel :/ toen werd ik gek en had ik hem bijna verwijdert lol =p hij kon me gelukkig tegenhouden op teamspeak haha.

En geloof me, met rogue ben ik echt niet slecht in pvp

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 22-10-2012 09:15 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Onvoorstelbaar ook, eerst zeuren ze dat ze te weinig te doen hebben, en nu is er teveel.
Ik vindt het persoonlijk wel prima, zo hoef je je tenminste niet te vervelen.

Gister mijn Arceology ook maar eens geleveld, is wel veranderd, 1 skillpoint per dig, 6 digs per keer. en dan 3 skillpoints voor een solve. Deze verandering maakt de profession zowaar nog eens leuk om te doen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik ben nog druk bezig met Golden Lotus maar dat schiet gewoon niet op. Ik moet mij maar eens gaan verdiepen in die keys, tot nu toe alleen maar via dailies rep gehaald.

Ook nog een server change gedaan van mijn warlock van Sha'tar naar mijn home server SWC. Nog even denken of ik uiteindelijk ook een faction change gaan doen van horde naar alliance.

Aangezien ik totaal niet tevreden ben over mijn ret paladin misschien maar de warlock naar alliance en daarmee raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Er was hier eens geplaatst (link) welke items het beste in slot was. Ik zit nu op wowhead elk slot een voor een te bekijken, maar dat schiet niet echt op. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:41:
Ik ben nog druk bezig met Golden Lotus maar dat schiet gewoon niet op. Ik moet mij maar eens gaan verdiepen in die keys, tot nu toe alleen maar via dailies rep gehaald.

Ook nog een server change gedaan van mijn warlock van Sha'tar naar mijn home server SWC. Nog even denken of ik uiteindelijk ook een faction change gaan doen van horde naar alliance.

Aangezien ik totaal niet tevreden ben over mijn ret paladin misschien maar de warlock naar alliance en daarmee raiden.
Zoals je weet kunnen we heel hard een tank gebruiken >:)

Die sleutels vind je maar zelden. Ik heb gemiddeld denk ik 1x per 2 dagen dailies een sleutel gevonden door mogus te killen die je toch al voor je quests moest hebben.

Het raiden is echt een drama tot nu toe. Gisteren eerst lang lopen zoeken naar een tank in trade omdat de enige andere tank naast mij in onze guild niet online was. Vind je er 1, is ie offline na 5 minuten. Na veel moeite weer vervanger, gaat iedereen als een malle disconnecten opeens. Toen iedereen er weer was viel me op dat de hp van die tank wel erg laag was in vergelijking met mij en ik had niets eens 2 stamina trinkets equipped. Had ie gewoon nog 2 greens ilvl 399 equipped en een hoop 400-430 spul. Toch maar geprobeerd door hem 1 guard te laten doen, maar ging ook niet geweldig met taunten. Toen maar opgegeven, want zonder tank is het toch lastig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
EJSchuiteman schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:46:
Er was hier eens geplaatst (link) welke items het beste in slot was. Ik zit nu op wowhead elk slot een voor een te bekijken, maar dat schiet niet echt op. Iemand enig idee?
Op icy-veins.com heb je voor elke class/spec lijstjes met bis en ook lijsten met items per slot en waar je ze kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:57:
[...]

-O-
is dat 10 of 25m? Want voor ons is Elegon 25m na 58 tries 1 grote cockblock aan het worden met als beste try 6% >.< Denk dat we hem wel neer krijgen maar het geslack in dps werkt niet echt mee. Denk dan aan 65K ranged dps terwijl nummer 1 rond de 140K zit :/ Heb zelf het idee dat sommige hun burst rotatie/cooldownmanagement voor de orbs nog niet onder de knie hebben waardoor Elegon gewoon te weinig dmg debuff stacks krijgt.
10 man :) Ik kan niet echt over de tactics praten (raid zelf nog niet mee, ben een Blood DK aan het levellen voor de heroic content).
De dps cijfers moeten echt goed zijn voor Elegon, als er al 1 slacker in zit, dan merk je dit gelijk aan hoe het gaat. Van wat ik heb begrepen is dat onze dps grotendeels of in LFR epics zat (hadden coins gefarmed via dailies en redelijk wat geluk met de coins en andere loot) of in de PVP gear. natuurlijk is PVP gear niet aan te raden, maar aangezien de PVP stats geen budget meer kosten op andere stats, maakt het niet zoveel meer uit.

Ik zie zelf Elegon als de Nefarian (BWD) of de Hagara van deze raid content. Een gigantische dps/gear check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
GL dailies zijn voornamelijk saai, qua rep is prima te doen, klaxxi was 22 dagen voor exalted, en denk dat GL 1 of 2 dagen nadat ik 90 was begonnen ben die is ook 22 of 23 dagen voor exalted.
over algemeen vind klaxxi dailies het beste te doen. de shadow-pan op 2de plek, zo lang het maar niet de defender dude is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Ricmaniac schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:11:
Gisteren in een rage moment heel bijna me Rogue delete. Imo zijn ze zoo underpowered tegenwoordig (PVP wise) een vriend van me was net 90 gedingt terwijl ik al de full pvp set had. Hij als net level 90 paladin is het gewoon gelukt mij 3 keer te verslaan in een duel :/ toen werd ik gek en had ik hem bijna verwijdert lol =p hij kon me gelukkig tegenhouden op teamspeak haha.

En geloof me, met rogue ben ik echt niet slecht in pvp
Zelfde probleem.... warriors en mages rapen me waar ik bij sta.. en ook ik heb gewoon keurig 2k+ ratings behaald

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, hoor het van veel meer Rogues. Trouwens ook van Windwalker Monks. Die 2 zijn nu erg, erg zwak in PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Je zou keys kunnen grinden, mits je gek genoeg bent ;). Ze kunnen droppen van elke Mogu-mob in het Golden Lotus gebied, maar de dropkans ligt tussen de 1 en 2%. Het kan meevallen, het kan tegenvallen. Ik had zaterdag mazzel en had met een mob of 30/40 een key om het laatste beetje rep tot revered te krijgen, maar het zou dus ook kunnen tegenvallen. Ik weet dat er mensen zijn geweest die zich volledig hebben gericht op het grinden van de keys, maar voor de rep hoef je het niet te doen. De blue quality geeft een 160 rep ofzo, de epic variant 350 of iets in die richting.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Ik ben nu al een paar keer in die Guo-Lai halls binnengeweest, maar ik heb er nog nooit een kistje zien staan, is die spawnkans heel laag dan of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Erycius schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:10:
Ik ben nu al een paar keer in die Guo-Lai halls binnengeweest, maar ik heb er nog nooit een kistje zien staan, is die spawnkans heel laag dan of zo?
Gewoon beetje rondlopen, ik heb er altijd wel 1 gevonden binnen hooguit 2 minuten. Vaak staat er al 1 bij de ingang, die eerste nis aan de linkerkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

dus daar zijn die sleutels voor :P moest ik nog eens uitzoeken,heb er 2 in mijn bags :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 16:25

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo gisteren eindelijk ilvl 460 rondgekregen voor mijn hunter! Nu kan ik me eens in gaan lezen in de LFR. Ben benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:00:
Jep, hoor het van veel meer Rogues. Trouwens ook van Windwalker Monks. Die 2 zijn nu erg, erg zwak in PVP.
Ben maar mijn pally aan het levellen nu, maar aangezien ik levellen totaal niet boeiend vind en zelfs ronduit saai schiet dat ook niet op... heb tot nu toe spijt dat ik bij mijn Rogue gebleven ben |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:11:
[...]

Gewoon beetje rondlopen, ik heb er altijd wel 1 gevonden binnen hooguit 2 minuten. Vaak staat er al 1 bij de ingang, die eerste nis aan de linkerkant.
Ik was er laatst en toen kon ik die bariers uitschakelen en naar de hall of statues gaan. Alleen eenmaal de kist geloot bleken alle barriers weer aan te zijn en kon ik die vanuit binnen net openen. Goddank was mijn Heartstone niet op cooldown :/

Wel behoorlijk idioot design, tenzij ik ergens iets over het hoofd zie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
Als je op een rustige server zit, kun je misschien Scritch z'n spawn in de gaten houden voor ; http://www.wowhead.com/item=86592

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

PvE valt het toch wel mee met Rogue's toch? Had er gister nog 1 in mn party naar een Random HC dungeon. Hij deed zon beetje 110K + op groups en rond de 90K op bosses.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nibbz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:18:
PvE valt het toch wel mee met Rogue's toch? Had er gister nog 1 in mn party naar een Random HC dungeon. Hij deed zon beetje 110K + op groups en rond de 90K op bosses.
Ligt volgens mij erg aan gear.. zit op ilevel 361 en doe echt geen 90k op bosses.. Trash als combat wel maar dat komt door Bladefurry..

Rogue's zijn vooral buitengewoon saai om te spelen op dit moment.. Combat is wachten op cooldowns, muti is de energy regen rete langzaam en ook saai ..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Goede morgen,

Wij hebben gister onze 2de kill gehaald op de Spirit Kings. En dat kostte nogal even wat tijd… Vooral tijdens de mindcontrols hebben we af en toe grote problemen, damn!

Wel weer een kill, en dit keer ook een tactiek om de trash naar Elegon aan te pakken. Als je weet hoe het werkt is deze trash nog best vermakelijk!

Helaas hadden we niet al te veel tijd meer voor Elegon zelf, dus na 4 tries hielden we het voor gezien. Best try? Ik denk zo rond de 75%... Door elke keer een dode te hebben tijdens de Total Annihalation haalden we het net niet om 3x die orbs te killen… Maar normaal moet dit zeker lukken.

@ Joe: Ik denk dat jullie verder zijn dan wij, maar laten we het toch een soort van race noemen…
PS. Grappig dat je even inlogde om te zeggen dat ik op moest rotten met mijn Mount bij de questgiver… :)

Ik ben dit weekend ook begonnen met de Tillers, feasts maken heeft nut voor de raid, dus daar wil ik wel tijd in steken. Verder heb ik gister voor het eerst dailies samen met een guildie gedaan, dat maakt het een stuk dragelijker en sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feasts helpen zeker, en heel makkelijk te krijgen. Tenminste, tot 600 cooking is goed te doen (615 voor pandas, die laatste 15 zijn duur). Maar de feasts zijn erg goedkoop qua mats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 16:25

TiMMieJ

PSN: Orixez

Even een vraag voor mede hunters hier. Ik ben veelal aan het lezen voor reforge stats maar er is nogal wat verschil in mening. Ik gebruik nu reforge addons welke zeggen Hit/Exp cappen - Mastery - crit - haste. Dus momenteel zit ik met 28% mastery en zo ongeveer 10% crit. Meer dmg op attacks van pets maar wat minder focus regen door lage crit. Mr robot etc geven echter anders aan namelijk Crit - Mastery - Haste. Die werken dus andersom. Wat is er eigenlijk beter? Zie op armory vooral top hunters in SV spec dus dat is zoiezo al anders zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Zijn er al veel mensen hier die van main naar de Monk zijn geswitched? Ik zie wel wat level 90 monks voorbij racen maar vroeg mij af of er ook mensen hier de Monk main hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Om nog eens te mierenneuken over mijn capped justice points (omg luxeprobleem!): ik was van plan om mijn JP te converteren naar HP en zo de oude arena (11?) set te kopen voor transmog.

Helaas pindakaas, de twee vendors (SW/Org) die die items hadden zijn blijkbaar verwijderd door Blizzard :?
Dat vond ik in eerste instantie toch jammer, want ik had graag de S11 set gekocht voor mijn pally. Gelukkig bleek dit maar een bug te zijn en kunnen we in 5.1 toch nog deze items aankopen: bron (blauwe post).

Wel grappig, nu zit ik met een surplus aan HP en binnenkort ook weer JP en nog steeds niets wat ik er mee zou kunnen kopen (nogmaals, luxeprobleem, maar toch gek...).

[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 22-10-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:37:
Zijn er al veel mensen hier die van main naar de Monk zijn geswitched? Ik zie wel wat level 90 monks voorbij racen maar vroeg mij af of er ook mensen hier de Monk main hebben gemaakt.
Geprobeerd, maar Windwalker is crap. En Brewmaster zijn nog echt de mindere tanks voor raid content.

Voorlopig is er voor mij nog geen reden om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:43:
[...]

Geprobeerd, maar Windwalker is crap. En Brewmaster zijn nog echt de mindere tanks voor raid content.

Als ik de puf zou hebben om zo'n ding te levellen zou ik het van harte doen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Heb gisteren m'n Shammy 90 gedinged en heb bijna alle mats voor de BoA staff voor m'n monk ... Nog 11 dagen scrolls of wisom maken en dan vrolijk die staff naar m'n monk. Dus nog genog tijd om dat ding te levelen :p

Ik quest op het moment als brewmaster. Kill en loot quests zijn echt heal easy. Gewoon mass pullen en dan alles neer AoEen. Moet eigenlijk nog een paar instances gaan doen of zo, maar ik level te snel door de areas heen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:54
Carthrax schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:37:
zou graag mijn monk als main willen (DPS), dit kan helaas niet omdat wij anders healers te kort komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:42
hmr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:15:
[...]

Ben maar mijn pally aan het levellen nu, maar aangezien ik levellen totaal niet boeiend vind en zelfs ronduit saai schiet dat ook niet op... heb tot nu toe spijt dat ik bij mijn Rogue gebleven ben |:(
Ik heb precies hetzelfde ja, Erg spijt dat ik toch voor Rogue gegaan ben. Ik wist het eigenlijk al in de beta van MoP maarja toch had k een beetje hoop dat het goed kwam.

Ook wat je zegt over PvE inderdaad. Energy regen gaat veel te langzaam als muti spec waardoor je combat heel traag gaat en maar wachten tot je weer die knop kan indrukken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Voor grinden is windwalker echt geweldig (zou de 463 BoA Staff helpen !?), voel bijna meer op dan mijn prot paladin.

In dungeons kan prima mee komen, tenzij weer tank wie zo nodig al lopen de halve instance moet pullen.
wil nog wel mist gaan proberen, maar eerst ff gear ui de dungeon/pvp halen. was wel erg leuk van 0 -40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:24:
Goede morgen,

Wij hebben gister onze 2de kill gehaald op de Spirit Kings. En dat kostte nogal even wat tijd… Vooral tijdens de mindcontrols hebben we af en toe grote problemen, damn!

Wel weer een kill, en dit keer ook een tactiek om de trash naar Elegon aan te pakken. Als je weet hoe het werkt is deze trash nog best vermakelijk!

Helaas hadden we niet al te veel tijd meer voor Elegon zelf, dus na 4 tries hielden we het voor gezien. Best try? Ik denk zo rond de 75%... Door elke keer een dode te hebben tijdens de Total Annihalation haalden we het net niet om 3x die orbs te killen… Maar normaal moet dit zeker lukken.

@ Joe: Ik denk dat jullie verder zijn dan wij, maar laten we het toch een soort van race noemen…
PS. Grappig dat je even inlogde om te zeggen dat ik op moest rotten met mijn Mount bij de questgiver:)

Ik ben dit weekend ook begonnen met de Tillers, feasts maken heeft nut voor de raid, dus daar wil ik wel tijd in steken. Verder heb ik gister voor het eerst dailies samen met een guildie gedaan, dat maakt het een stuk dragelijker en sneller!
voor een vreemde doe ik het niet, maar omdat jij het was dacht ik: ff zeiken :P
En elegon trash is een baas op zich. gisteren 3 of 4x op gewiped >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

JoeBravo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

dat was nog netjes :p

Afbeeldingslocatie: http://www.thedailyblink.com/comics/2012-10-08-368.jpg

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister inderdaad ook iemand vriendelijk verzocht te unmounten, zat met z'n grote draak (Vial of the sands) over 3 quest NPC's heen bij de GL.

Altijd gezellig, ik blij dat ik een druid ben en dat m'n flight form minder ruimte inneemt dan m'n normale vorm :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
knightofn1 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:27:
dat was nog netjes :p

[Awesome Plaatje]
Die kende ik nog niet. *save as ...* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Frinedly Nameplates aanzetten en dan op de name plate clicken (rechts)
of via /target en een interact with key-bind. (misschien kan het ook in 1 macro dunno)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
TiMMieJ schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:31:
Even een vraag voor mede hunters hier. Ik ben veelal aan het lezen voor reforge stats maar er is nogal wat verschil in mening. Ik gebruik nu reforge addons welke zeggen Hit/Exp cappen - Mastery - crit - haste. Dus momenteel zit ik met 28% mastery en zo ongeveer 10% crit. Meer dmg op attacks van pets maar wat minder focus regen door lage crit. Mr robot etc geven echter anders aan namelijk Crit - Mastery - Haste. Die werken dus andersom. Wat is er eigenlijk beter? Zie op armory vooral top hunters in SV spec dus dat is zoiezo al anders zeg maar.
crit en mastery zijn nagenoeg gelijk, voor zover ik weet, haste is crap. welke van de 2 de beste is zal van je gear afhangen.
beide beetje balanceren zal prima zijn, wil je optimaliseren zul je femaledwarf's spreadsheet of simcraft moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Nadat mijn DK level 90 aangetikt had, meteen begonnen met het levelen van een monk.. Maar hoe verder ik kwam hoe minder ik het vond.. Uiteindelijk heb ik hem ruim een week niet gespeeld.. Tot ik gisteren op het idee kwam om hem van windwalker naar Brewmaster om te gooien en ik moet zeggen dat het nu een stuk lekkerder speeld.. Ik denk alleen niet dat ik mezelf op lvl90 er raids mee zie tanken.. Dus ik weet nog niet goed wat ik er mee aan moet.. Misschien dat ik hem dan wel als healer ga spelen.. Overal zit ik zelfs te denken om mijn shaman maar te faction change en die weer op te pakken :).

Heeft er iemand trouwens nog tips om goud te maken op de ah met JC + Ench? Want atm lijken de enchanting prijzen echt laag :S en ook gems verkopen bijna niet of voor zeer extreem lagen prijzen :(.

[ Voor 14% gewijzigd door Uhmmie op 22-10-2012 12:10 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

JoeBravo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Use the knockback, Luke! Als 't kan icm trappen en Slowfall. Erg grappig :>

Overigens, als druid in flightform per ongeluk op enemies klikken doet niks. Heeft mij al een paar keer mijn leven gered in Halfhill :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Uhmmie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:57:
Heeft er iemand trouwens nog tips om goud te maken op de ah met JC + Ench? Want atm lijken de enchanting prijzen echt laag :S en ook gems verkopen bijna niet of voor zeer extreem lagen prijzen :(.
Ore inkopen aan goedkoop prijsje ghost iron ore is best goedkoop meestal en geeft goed resultaat. Daarna alles prospecten. Met blue quality gems uitkijken naar welke gems je best cut voor de beste prijs. Daarna met de lower quality uncut gems de jc neck en ring items maken die je met je enchanting kan disenchanten en dan heb je daar mats voor om een aantal enchantes te maken en te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Voor het mount probleem heb ik standaard Baby spice in mijn bag zitten.
Lach de mensen dan ook hard uit wanneer zij minnie zijn geworden. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:39:
Om nog eens te mierenneuken over mijn capped justice points (omg luxeprobleem!): ik was van plan om mijn JP te converteren naar HP en zo de oude arena (11?) set te kopen voor transmog.

Helaas pindakaas, de twee vendors (SW/Org) die die items hadden zijn blijkbaar verwijderd door Blizzard :?
Dat vond ik in eerste instantie toch jammer, want ik had graag de S11 set gekocht voor mijn pally. Gelukkig bleek dit maar een bug te zijn en kunnen we in 5.1 toch nog deze items aankopen: bron (blauwe post).

Wel grappig, nu zit ik met een surplus aan HP en binnenkort ook weer JP en nog steeds niets wat ik er mee zou kunnen kopen (nogmaals, luxeprobleem, maar toch gek...).
Is die vendor in de outlands er niet meer? die verkoopt ook oudere arena sets in Area 52 als ik het goed heb.
er is er ook één in de dalaran sewers maar weet niet of ie ook oudere sets verkoopt, die in Area 52 deed dat altijd wel.

ik heb vorige week mijn T2 judgement setje compleet gemaakt, moest alleen de chest nog, heb nu als schild die TBC versie van het Skullflame shield, is veel makkkelijker te krijgen bij de laatste boss van mana tombs heroic.

vind het wel een beetje klote dat mijn tank 1h mace als "one hand" te boek staat, terwijl die vette mace die heel mooi bij de t2 set staat (dropt ook van nefarian in bwl) te boek staat als "Main hand" nu kan ik hem gewoon niet transmogrifien! 8)7

nu heb ik de BS weaponsmith 1hander maar genomen, Dragonstrike was het dacht ik, al een leuk collectietje wapens,schilden en set items verzameld, echt een leuke toevoeging dat transmogrifien.

vooral leuk in pvp straks haha als we een seizoen verder zijn transmogrifie ik mn pvp set gewoon in de blauwe set die je nu met honor kan kopen,lijkt je een makkelijker doelwit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Grompie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:18:
[...]

Ore inkopen aan goedkoop prijsje ghost iron ore is best goedkoop meestal en geeft goed resultaat. Daarna alles prospecten. Met blue quality gems uitkijken naar welke gems je best cut voor de beste prijs. Daarna met de lower quality uncut gems de jc neck en ring items maken die je met je enchanting kan disenchanten en dan heb je daar mats voor om een aantal enchantes te maken en te verkopen.
Zo deed ik het inderdaad wel altijd in Cata, maar dat lijkt veel minder effectief in MoP :(. Enchantments op mijn server zijn max 150g.. Dust is rond de 1 a 2g p/st en Mystic Essence is rond de 15g p/st. Rare gems zijn 60g voor blue/geel, 100g voor rood/groen en 160g voor oranje/paars.. Een enkele gem is cut 20 a 30g meer waard dan uncut, alleen is daar zoveel competitie op dat je ze als nog niet verkoopt :S.. Het enige wat ik nu af en toe lijk te verkopen zijn de rare rings/necks en de meta diamonds.. En helaas geprobeerd om JC mounts te verkopen, maar die zitten ondertussen al op 22k p/st en dan nog verkoop je ze niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Uhmmie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:46:
[...]

Zo deed ik het inderdaad wel altijd in Cata, maar dat lijkt veel minder effectief in MoP :(. Enchantments op mijn server zijn max 150g.. Dust is rond de 1 a 2g p/st en Mystic Essence is rond de 15g p/st. Rare gems zijn 60g voor blue/geel, 100g voor rood/groen en 160g voor oranje/paars.. Een enkele gem is cut 20 a 30g meer waard dan uncut, alleen is daar zoveel competitie op dat je ze als nog niet verkoopt :S.. Het enige wat ik nu af en toe lijk te verkopen zijn de rare rings/necks en de meta diamonds.. En helaas geprobeerd om JC mounts te verkopen, maar die zitten ondertussen al op 22k p/st en dan nog verkoop je ze niet :S
Bij mijn realm zijn de prijzen voor uncut gems vaak 2-3x hoger dan de cut gems :S

Ik kan helaas ook zo goed als niets mbt gold verdienen. Gelukkig ben ik wel soort van zelfvoorzienend mbt enchants en gems, maar echt opschieten doet het niet. Anderen zie je dan tientallen duizenden gold binnenharken met df kaarten en trinkets bijv. :'(

Ik ga mijn voorraad uncommon gems ook maar gewoon gebruiken voor enchanting mats. Heb er nu nogal veel en neemt veel ruimte in.

[ Voor 5% gewijzigd door IntToStr op 22-10-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:56:
[...]

Bij mijn realm zijn de prijzen voor uncut gems vaak 2-3x hoger dan de cut gems :S

Ik kan helaas ook zo goed als niets mbt gold verdienen. Gelukkig ben ik wel soort van zelfvoorzienend mbt enchants en gems, maar echt opschieten doet het niet. Anderen zie je dan tientallen duizenden gold binnenharken met df kaarten en trinkets bijv. :'(
Met ghost iron ore verkopen hark ik ook zo 10k in een paar uur binnen, verkoop ze tussen de 80g en 100g per stack.

De trillium gaat voor 20-25g per stuk en die krijg je ook vaak genoeg tijdens het ghost iron farmen. :)

Voor JC koop ik vaak groene kwaliteit gems (vaak 1 tot 5g) en maak hier gems uit, verkoop de perfect cuts en vendor de rest, een paar gems gaan voor 300g op de server atm en de raw gem is 1g.. een gemiddelde perfect cut van 1 op 8, dus ja :) laatst 54g besteeds aan raw gems, 5 perfect cuts (minder dan gemiddeld) en hier 1400g aan verdient :).

Toch een veelvoud van 25 tot 26x :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:43:
[...]

Hmm windwalker valt wel mee hoor, het is alleen erg unforgiving. Fouten in je priorities zie je meteen terug in een flink lagere dps.

Brewmaster en Mistweaver kan ik nog niets over zeggen, ik focus me op dit moment op één spec, daarna gear ik mijn offspec wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik vind windwalker een verademing met levellen. Maar misschien komt dat ook wel door de heirlooms en het feit dat je dan dus alles one/twoshot :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
IntToStr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:56:
[...]

Ik zit op dezelfde realm als jij :P En daarom zei ik ook er zijn een enkele gems die cut 20-30g meer opgeleveren dan uncut.. Maar het gross verkoopt inderdaad voor 20-50% van de uncut waarde die al erg laag is :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Uhmmie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:48:
[...]

Ik zit op dezelfde realm als jij :P En daarom zei ik ook er zijn een enkele gems die cut 20-30g meer opgeleveren dan uncut.. Maar het gross verkoopt inderdaad voor 20-50% van de uncut waarde die al erg laag is :(.
Oh kijk nou, nog iemand van SWC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wat ik qua gems vaak doe is een bepaalde green cut spammen, om zodoende wat blauwe procs te krijgen, die dus gewoon net zo goed zijn als de normale blauwe gems, ondanks dat ze vaak goedkoper op het AH staan. Dan heb ik dus een bulk green gems over, die maar iets meer dan 90s hoeven op te brengen op het AH om winst op te leveren tov vendoren. Maar dan flood je het AH wel behoorlijk, wat dus eigenlijk helemaal niet slim is :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:54:
[...]

Oh kijk nou, nog iemand van SWC :D
Tijd voor een SWC party als Thorval er ook nog bij komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:54
Erycius schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:10:
Naarmate je rep hoger wordt speel je meer ruimtes open in de guo-lai halls. hierdoor is ook de kans om kisten te vinden groter, daar de meeste spawnpoints pas na revered open zijn voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
Dennism schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:23:
[...]

Naarmate je rep hoger wordt speel je meer ruimtes open in de guo-lai halls. hierdoor is ook de kans om kisten te vinden groter, daar de meeste spawnpoints pas na revered open zijn voor je.
Je kunt wel doodgaan voor een van de gesloten deuren, vervolgens ghostwalken door de deur en daar ressen. Daarna moet je er wel uit HS'en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

JoeBravo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

crit en mastery zijn nagenoeg gelijk, voor zover ik weet, haste is crap. welke van de 2 de beste is zal van je gear afhangen.
beide beetje balanceren zal prima zijn, wil je optimaliseren zul je femaledwarf's spreadsheet of simcraft moeten gebruiken.
Over het algemeen zijn juist haste/mastery gelijk qua stat budget. Crit zit wat hoger op de ladder maar dit alles is echt afhankelijk van je gear. Dat je expertise/hit gecapped moet zijn is gewoon een noodzaak. Mastery stacken komt wel voor bij BM hunters die hun pet willen buffen.

Ik kies gewoon de middenweg :+ Afhankelijk van de encounter speel ik BM of SV waar BM toch mijn voorkeur heeft.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ook maar hier even posten. Zie hier onze no life guildie. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hSLwo.png

Zijn DK is 463, Druid 465, Lock 474 en Hunter 455....

[ Voor 20% gewijzigd door junglebeast op 22-10-2012 15:20 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

junglebeast schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:19:
Ook maar hier even posten. Zie hier onze no life guildie. :)

[afbeelding]
hehe, wij hebben een priest die 5 toons al multiboxend naar lv 90 heeft gebracht :P

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 22-10-2012 15:20 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

vhal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:20:
[...]

hehe, wij hebben een priest die 5 toons al multiboxend naar lv 90 heeft gebracht :P
Kan ik hem niet inhuren? Haha

* hmr betaalt liever mensen die zijn pally/monk/priest levellen :P en ja ik ben lui!

[ Voor 17% gewijzigd door hmr op 22-10-2012 15:27 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
vhal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:20:
[...]

Maar dan moet je dus ook 5x subscription betalen? Dure hobby dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
Is die vendor in de outlands er niet meer? die verkoopt ook oudere arena sets in Area 52 als ik het goed heb.
er is er ook één in de dalaran sewers maar weet niet of ie ook oudere sets verkoopt, die in Area 52 deed dat altijd wel.
Ja die vendor is er nog steeds, maar verkoopt alleen de heel oude BC arena sets. Maar de fix in 5.1 zal er uit bestaan dat deze vendor ook de nieuwere sets zal verkopen.

Season 2/Tier 5 set wil ik wel voor mijn warrior trouwens ;) Met mijn DK ben ik SSC/TK aan 't farmen voor de tier 5 remake stukken, ik vind het gewoon een heel nette plate set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
kowlier schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:05:
hmm, vraagje, ik heb dit weekend de battlechest gekocht voor 7,45 €, maar ook een friendrequest gekregen. nut zit ik met 2 wow accounts op dezelfde mail :/ kan ik die mergen?
Nope. Je had eerst de friend invite moeten accepteren en daar je battlechest op registreren. Eenmaal los zijn deze niet langer te mergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iemand trouwens ervaring met het veranderen van zijn naam op een Battle.net account? Kan dit echt alleen maar als je een legal name change hebt ondergaan?!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
mja, ik had de battlechest eerder dan de friend request :p
en ik heb ze gekocht op battle.net zelf, dus veel optie om later te registeren was er niet.
zal de 3x xp dan maar skippen :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
hmr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:48:
Iemand trouwens ervaring met het veranderen van zijn naam op een Battle.net account? Kan dit echt alleen maar als je een legal name change hebt ondergaan?!
Mijn vrouw wilde haar naam laten veranderen (getrouwd) en zelfs dat was lastig (moest allerlei dingen toesturen wat ik niet zag zitten), dus dat hebben we maar laten zitten.. Dus uit mijn ervaring gaat het vrij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 2, bijna 3 characters op 90. Zo lastig is het levellen niet. Gewoon doorgaan en niet laten afleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:02:
Ik heb nu 2, bijna 3 characters op 90. Zo lastig is het levellen niet. Gewoon doorgaan en niet laten afleiden.
Maar is het ook echt leuk om alles ineens door te lvl'en ?

Uiteindelijk wil ik mijn alts ook wel naar 90 doorspelen, heb nu warrior op 90, rogue op 87 en hunter op 86, maar ben nu meer bezig met dailies / HC's en LFR en de tijd die ik over heb gaat naar mij alts.

Als ik de dailes etc. klaar heb ga ik mij wel meer richten op andere characters :) (bijna 4 factions op exalted, dus gaat de goede kant op :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Uhmmie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:50:
[...]

Mijn vrouw wilde haar naam laten veranderen (getrouwd) en zelfs dat was lastig (moest allerlei dingen toesturen wat ik niet zag zitten), dus dat hebben we maar laten zitten.. Dus uit mijn ervaring gaat het vrij lastig.
Spelen jij en je vrouw eigenlijk alliance of horde op SWC? Indien alliance kom ik jullie vast wel eens tegen in de shrine of the seven stars of stormwind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
IntToStr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:30:
[...]

Spelen jij en je vrouw eigenlijk alliance of horde op SWC? Indien alliance kom ik jullie vast wel eens tegen in de shrine of the seven stars of stormwind :)
Ik speelde vanaf de lauch van SWC aan de horde-zijde. Helaas is de guild waar ik toen in zat (Gnome on a Stick) uit elkaar gevallen.. Daarna ben ik opnieuw begonnen aan de alliance kant. Volgens mij ben ik jou tegen gekomen toen ik diehard mijn paladin/dk of druid naar de levelcap heb gehaald :P.. Ik zit nu in Earthshine, maar daar heb ik niet heel veel verwachtingen van, maarja voor nu zit ik er wel goed aangezien ik mezelf niet kan verbinden tot raiden op vaste tijdstippen (kids hebben voorrang en niemand zit op een raider te wachten die steeds afk moet :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

DarthNeo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Maar is het ook echt leuk om alles ineens door te lvl'en ?

Uiteindelijk wil ik mijn alts ook wel naar 90 doorspelen, heb nu warrior op 90, rogue op 87 en hunter op 86, maar ben nu meer bezig met dailies / HC's en LFR en de tijd die ik over heb gaat naar mij alts.

Als ik de dailes etc. klaar heb ga ik mij wel meer richten op andere characters :) (bijna 4 factions op exalted, dus gaat de goede kant op :))
Ja precies. Ik zou, met een beetje doorzettingsvermogen, ook allang 4 chars op lvl 90 kunnen hebben, en al een Monk zijn gestart en die wellicht ook al op lvl 90 kunnen hebben. Maar dan had ik geen gear in heroics gefarmed om klaar te zijn voor raids. Had ik niet diverse Banquets voor raids gemaakt. Had ik me nog totaal niet bezig gehouden met dailies grinden, en 721 Lesser Coins opgespaard, laat staan wekelijks mijn VPcap hebben gehaald. Had ik nog geen enkele Pet Battle gedaan, met inmiddels al pets van een aantal families op lvl 25. Ik heb er echt al behoorlijk wat dagen /played op lvl 90 op zitten, en heb me echt nog geen seconde afgevraagd wat ik anders zou kunnen doen dan in Org hangen, of in Two Moons.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
vhal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:12:
[...]

Over het algemeen zijn juist haste/mastery gelijk qua stat budget. Crit zit wat hoger op de ladder maar dit alles is echt afhankelijk van je gear. Dat je expertise/hit gecapped moet zijn is gewoon een noodzaak. Mastery stacken komt wel voor bij BM hunters die hun pet willen buffen.

Ik kies gewoon de middenweg :+ Afhankelijk van de encounter speel ik BM of SV waar BM toch mijn voorkeur heeft.
ik had de indruk dat zijn vraag BM betrof en dan is haste voor zover ik weet toch echt veruit de minste stat. is mijn ervaring ook: einige ability waarvoor deze van waarde is is cobrashot en deze schiet ik al te weinig om m'n viper sting op te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Iemand nog een Recruit of SoR nodig ? :D
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.