Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 03:02 ]
Dat heb ik ook al gemerkt ja. Mijn DK heb ik quasi volledig gegeared in heroics, waardoor ik altijd op max JP zit en er in feite niets mee kan doen.Poops_McGhee schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:18:
[...]
JP's kan je niet veel meer mee doen. Als je heel snel rep weet te farmen, kan je het nog gebruiken om wat 453 gear te halen om het levelen wat makkelijker te maken. Of oude Tier gear bij de vendors voor wat Transmoggen, Als je nog niet alle heirlooms hebt kan je dat nog doen, maar anders zijn JP'tjes behoorlijk waardeloos.
Heirlooms komen er al langs mijn neus uit, dus die zijn ook geen optie. Ah well, gewoon slacken tot 5.1 en dan de huidige VP tabel kopen voor JP?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Gz bij mij wil die nog niet :<Chester schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:06:
Vandaag voor de 2e keer Kael'thas gedaan, nieuwe mount er bij
[afbeelding]
Schijt rep grinds

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-10-2012 12:56 ]
Verwijderd

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Quote graagVerwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:31:
en dan in cata zitten zeuren dat er niet genoeg te doen is.
Ik kan alle dailies wel doen maar de kans om burnout te raken is wel groot...
Ow, en gooi even een fakkel in de wickerman in SW, 10% gratis rep voor 2h
[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 21-10-2012 15:08 ]

Inderdaad. Velen stonden zich in de Capitols te vervelen en zeurden om meer endgame. Nu krijgen ze een hoop meer om zich mee te vermaken, lastigere wijze om gear te krijgen en dan.......... is er uiteraard weer iets te klagenVerwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:31:
en dan in cata zitten zeuren dat er niet genoeg te doen is. Short: Blizzard doet het nooit goed.
Ze willen veel dingen te doen hebben, maar het moet ook makkelijk zijn, want kost het ze niet al te veel moeite.Poops_McGhee schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 15:53:
[...]
Inderdaad. Velen stonden zich in de Capitols te vervelen en zeurden om meer endgame. Nu krijgen ze een hoop meer om zich mee te vermaken, lastigere wijze om gear te krijgen en dan.......... is er uiteraard weer iets te klagen
Statement: Warcraft spelers zijn lui!
Volgens mij had ik hier al wel laten blijken dat ik geen fan van dailies ben
Tnx
Je username komt bekend voor. Volgens mij heb ik je tijdens het levelen een aantal keren gezien. Zit je toevallig op Bladefist?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
True Dat!!Zeror schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:09:
[...]
Ze willen veel dingen te doen hebben, maar het moet ook makkelijk zijn, want kost het ze niet al te veel moeite.
Statement: Warcraft spelers zijn lui!
Verwijderd
Guild heeft gister voor het eerst de raids gedaan, op normal was het redelijk te doen. Elegon was wat lastiger, maar meer dan 3 á 4 wipes waren niet nodig. Verheug me op heroic als ik zie hoe veel guilds daar moeite mee hebben.
Ik zou dit willen doen, maar het lijkt me dat de button modifier enkel op de parameters van het commando kan worden toegepast, niet op het commando zelf.
Zoiets dus:
/[button:2]use 15;[button:1]cast Levitate
Waarbij 15 dus de cloak is, die lichtjes geëngineerd is, if you know what I mean
Hoe kan ik dit arrangeren?
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
1
2
3
| #showtooltip Levitate /use [button:2] 15 /cast [@player, button:1] Levitate |
deze cast netjes de glider als je rechtermuisbutton doet, levitate kan ik niet voor je testen op mijn hunter maar een adere spell werkte wel.
[ Voor 40% gewijzigd door Erycius op 21-10-2012 22:55 ]
En de nr1 guild heeft weer een heroic kill te pakken op Gara'jal. 2de guild had hem een 30 min of zo later plat. Of niet Zekow
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Maar goed, 1 faction op exalted, 2 nieuwe factions erbij omdat ik revered ben met Golden Lotus. Nu maar besloten om mij vooral te focussen op GL en Klaxxi, omdat beiden nog een epic item als questreward hebben naar wat ik begreep. De rest komt daarna wel. Ik vind het tof dat Blizz zoveel in de expansion heeft gestopt waardoor je echt bezig kan blijven, maar ik vind het nu ook wel lastig om mij los te rukken van mijn main om eens wat alts omhoog te gaan schoppen. Aah well, dat komt vast nog wel.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Yep, Gl een neck, Klaxxi een ringMik! schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:24:
Nu maar besloten om mij vooral te focussen op GL en Klaxxi=
4de week expansie, en 4de toon level 90. dit maal de monk, (vrijdag 81 - 86 (yeah raf)
zaterdag 86 - 88 (90%), zondag 90)
met Spear of Xuen was 85 - 90 simpel
nu voor woensdag proberen deze lfr ready te krijgen, en dan aankomend weekend nr 5 naar 90 pushen.
Al heb nog geen idee welke van de andere 7 dat gaat worden.
[ Voor 28% gewijzigd door Teunis op 22-10-2012 08:38 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
whut?Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:53:
hoe herkent men de Cata en wotlk mensen. Ze zeuren over teveel te doen op max level.
Guild heeft gister voor het eerst de raids gedaan, op normal was het redelijk te doen. Elegon was wat lastiger, maar meer dan 3 á 4 wipes waren niet nodig. Verheug me op heroic als ik zie hoe veel guilds daar moeite mee hebben.

wij falen er hard. doen net niet genoeg dps om een derde add in phase 1 te voorkomen = add+transitie tegelijk, waardoor we daar vaak al stranden. beste try was 30% oid.
Nice healthbar's. Van welke addon komen deze?Las Vegas schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 22:07:
Ik blijf 't apart vinden, level 20 dingen en 150 mounts erbij krijgenHet ziet er gewoon raar uit ook.
[afbeelding]
Maar verder bevalt de x-pac super goed natuurlijk, alles is nieuw
Ik moet nog steeds beginnen met het daily geweld. Kan me er nog niet toe zetten.
Elke dag doe ik keurig de Headless Horsemen voor de mount en verder fishing en heroics.
De eerste heroic vrijdag als Disc Priest gedaan: Shado-Pan Monastery. Wat een drama was dat zeg. Na elke mob pack zonder mana zitten en op boss fights soms wel 20 seconden voor het einde helemaal leeg. Uiteindelijk is het gelukt om zonder een wipe de dungeon te verlaten, en ze wilden nog wel meer dungeons met me doen haha maar ik heb beleefd afgewezen en direct m'n Priest omgegooid naar Holy.
Een Headless Horsemen run om er even in te komen en alle heroics sindsdien zijn een lachertje. Enige probleem nog zijn de drops (nog maar twee items mogen looten), maar wie weet deze week meer geluk.
Gisteravond wel eindelijk de green proto drake in mijn mysterious egg
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:53:
hoe herkent men de Cata en wotlk mensen. Ze zeuren over teveel te doen op max level.

is dat 10 of 25m? Want voor ons is Elegon 25m na 58 tries 1 grote cockblock aan het worden met als beste try 6% >.< Denk dat we hem wel neer krijgen maar het geslack in dps werkt niet echt mee. Denk dan aan 65K ranged dps terwijl nummer 1 rond de 140K zit

Had ik al gerant over LFR?
Eens kijken of ik nu m'n mage zal gaan levelen of nog meer dailies... Waarschijnlijk maar mage

PSN - ps4 : sir_kowlier

En geloof me, met rogue ben ik echt niet slecht in pvp
[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 22-10-2012 09:15 ]
Onvoorstelbaar ook, eerst zeuren ze dat ze te weinig te doen hebben, en nu is er teveel.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:53:
Ik vindt het persoonlijk wel prima, zo hoef je je tenminste niet te vervelen.
Gister mijn Arceology ook maar eens geleveld, is wel veranderd, 1 skillpoint per dig, 6 digs per keer. en dan 3 skillpoints voor een solve. Deze verandering maakt de profession zowaar nog eens leuk om te doen.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Ook nog een server change gedaan van mijn warlock van Sha'tar naar mijn home server SWC. Nog even denken of ik uiteindelijk ook een faction change gaan doen van horde naar alliance.
Aangezien ik totaal niet tevreden ben over mijn ret paladin misschien maar de warlock naar alliance en daarmee raiden.
Zoals je weet kunnen we heel hard een tank gebruikenCarthrax schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:41:
Ik ben nog druk bezig met Golden Lotus maar dat schiet gewoon niet op. Ik moet mij maar eens gaan verdiepen in die keys, tot nu toe alleen maar via dailies rep gehaald.
Ook nog een server change gedaan van mijn warlock van Sha'tar naar mijn home server SWC. Nog even denken of ik uiteindelijk ook een faction change gaan doen van horde naar alliance.
Aangezien ik totaal niet tevreden ben over mijn ret paladin misschien maar de warlock naar alliance en daarmee raiden.
Die sleutels vind je maar zelden. Ik heb gemiddeld denk ik 1x per 2 dagen dailies een sleutel gevonden door mogus te killen die je toch al voor je quests moest hebben.
Het raiden is echt een drama tot nu toe. Gisteren eerst lang lopen zoeken naar een tank in trade omdat de enige andere tank naast mij in onze guild niet online was. Vind je er 1, is ie offline na 5 minuten. Na veel moeite weer vervanger, gaat iedereen als een malle disconnecten opeens. Toen iedereen er weer was viel me op dat de hp van die tank wel erg laag was in vergelijking met mij en ik had niets eens 2 stamina trinkets equipped. Had ie gewoon nog 2 greens ilvl 399 equipped en een hoop 400-430 spul. Toch maar geprobeerd door hem 1 guard te laten doen, maar ging ook niet geweldig met taunten. Toen maar opgegeven, want zonder tank is het toch lastig

Op icy-veins.com heb je voor elke class/spec lijstjes met bis en ook lijsten met items per slot en waar je ze kunt vinden.EJSchuiteman schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:46:
Er was hier eens geplaatst (link) welke items het beste in slot was. Ik zit nu op wowhead elk slot een voor een te bekijken, maar dat schiet niet echt op. Iemand enig idee?
Verwijderd
10 manvhal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:57:
[...]
![]()
is dat 10 of 25m? Want voor ons is Elegon 25m na 58 tries 1 grote cockblock aan het worden met als beste try 6% >.< Denk dat we hem wel neer krijgen maar het geslack in dps werkt niet echt mee. Denk dan aan 65K ranged dps terwijl nummer 1 rond de 140K zitHeb zelf het idee dat sommige hun burst rotatie/cooldownmanagement voor de orbs nog niet onder de knie hebben waardoor Elegon gewoon te weinig dmg debuff stacks krijgt.
De dps cijfers moeten echt goed zijn voor Elegon, als er al 1 slacker in zit, dan merk je dit gelijk aan hoe het gaat. Van wat ik heb begrepen is dat onze dps grotendeels of in LFR epics zat (hadden coins gefarmed via dailies en redelijk wat geluk met de coins en andere loot) of in de PVP gear. natuurlijk is PVP gear niet aan te raden, maar aangezien de PVP stats geen budget meer kosten op andere stats, maakt het niet zoveel meer uit.
Ik zie zelf Elegon als de Nefarian (BWD) of de Hagara van deze raid content. Een gigantische dps/gear check.
over algemeen vind klaxxi dailies het beste te doen. de shadow-pan op 2de plek, zo lang het maar niet de defender dude is

Zelfde probleem.... warriors en mages rapen me waar ik bij sta.. en ook ik heb gewoon keurig 2k+ ratings behaaldRicmaniac schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:11:
Gisteren in een rage moment heel bijna me Rogue delete. Imo zijn ze zoo underpowered tegenwoordig (PVP wise) een vriend van me was net 90 gedingt terwijl ik al de full pvp set had. Hij als net level 90 paladin is het gewoon gelukt mij 3 keer te verslaan in een dueltoen werd ik gek en had ik hem bijna verwijdert lol =p hij kon me gelukkig tegenhouden op teamspeak haha.
En geloof me, met rogue ben ik echt niet slecht in pvp
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Je zou keys kunnen grinden, mits je gek genoeg bentCarthrax schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:41:
Ik ben nog druk bezig met Golden Lotus maar dat schiet gewoon niet op. Ik moet mij maar eens gaan verdiepen in die keys, tot nu toe alleen maar via dailies rep gehaald.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Gewoon beetje rondlopen, ik heb er altijd wel 1 gevonden binnen hooguit 2 minuten. Vaak staat er al 1 bij de ingang, die eerste nis aan de linkerkant.Erycius schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:10:
Ik ben nu al een paar keer in die Guo-Lai halls binnengeweest, maar ik heb er nog nooit een kistje zien staan, is die spawnkans heel laag dan of zo?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ben maar mijn pally aan het levellen nu, maar aangezien ik levellen totaal niet boeiend vind en zelfs ronduit saai schiet dat ook niet op... heb tot nu toe spijt dat ik bij mijn Rogue gebleven benVerwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:00:
Jep, hoor het van veel meer Rogues. Trouwens ook van Windwalker Monks. Die 2 zijn nu erg, erg zwak in PVP.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik was er laatst en toen kon ik die bariers uitschakelen en naar de hall of statues gaan. Alleen eenmaal de kist geloot bleken alle barriers weer aan te zijn en kon ik die vanuit binnen net openen. Goddank was mijn Heartstone niet op cooldownIntToStr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:11:
[...]
Gewoon beetje rondlopen, ik heb er altijd wel 1 gevonden binnen hooguit 2 minuten. Vaak staat er al 1 bij de ingang, die eerste nis aan de linkerkant.

Wel behoorlijk idioot design, tenzij ik ergens iets over het hoofd zie ...
Als je op een rustige server zit, kun je misschien Scritch z'n spawn in de gaten houden voor ; http://www.wowhead.com/item=86592Carthrax schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:41:
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
13:37
Ligt volgens mij erg aan gear.. zit op ilevel 361 en doe echt geen 90k op bosses.. Trash als combat wel maar dat komt door Bladefurry..Nibbz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:18:
PvE valt het toch wel mee met Rogue's toch? Had er gister nog 1 in mn party naar een Random HC dungeon. Hij deed zon beetje 110K + op groups en rond de 90K op bosses.
Rogue's zijn vooral buitengewoon saai om te spelen op dit moment.. Combat is wachten op cooldowns, muti is de energy regen rete langzaam en ook saai ..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wij hebben gister onze 2de kill gehaald op de Spirit Kings. En dat kostte nogal even wat tijd… Vooral tijdens de mindcontrols hebben we af en toe grote problemen, damn!
Wel weer een kill, en dit keer ook een tactiek om de trash naar Elegon aan te pakken. Als je weet hoe het werkt is deze trash nog best vermakelijk!
Helaas hadden we niet al te veel tijd meer voor Elegon zelf, dus na 4 tries hielden we het voor gezien. Best try? Ik denk zo rond de 75%... Door elke keer een dode te hebben tijdens de Total Annihalation haalden we het net niet om 3x die orbs te killen… Maar normaal moet dit zeker lukken.
@ Joe: Ik denk dat jullie verder zijn dan wij, maar laten we het toch een soort van race noemen…
PS. Grappig dat je even inlogde om te zeggen dat ik op moest rotten met mijn Mount bij de questgiver…
Ik ben dit weekend ook begonnen met de Tillers, feasts maken heeft nut voor de raid, dus daar wil ik wel tijd in steken. Verder heb ik gister voor het eerst dailies samen met een guildie gedaan, dat maakt het een stuk dragelijker en sneller!
Verwijderd
Helaas pindakaas, de twee vendors (SW/Org) die die items hadden zijn blijkbaar verwijderd door Blizzard
Dat vond ik in eerste instantie toch jammer, want ik had graag de S11 set gekocht voor mijn pally. Gelukkig bleek dit maar een bug te zijn en kunnen we in 5.1 toch nog deze items aankopen: bron (blauwe post).
Wel grappig, nu zit ik met een surplus aan HP en binnenkort ook weer JP en nog steeds niets wat ik er mee zou kunnen kopen (nogmaals, luxeprobleem, maar toch gek...).
[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 22-10-2012 10:41 ]
Verwijderd
Geprobeerd, maar Windwalker is crap. En Brewmaster zijn nog echt de mindere tanks voor raid content.Carthrax schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:37:
Zijn er al veel mensen hier die van main naar de Monk zijn geswitched? Ik zie wel wat level 90 monks voorbij racen maar vroeg mij af of er ook mensen hier de Monk main hebben gemaakt.
Voorlopig is er voor mij nog geen reden om te switchen.
Als ik de puf zou hebben om zo'n ding te levellen zou ik het van harte doen..Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:43:
[...]
Geprobeerd, maar Windwalker is crap. En Brewmaster zijn nog echt de mindere tanks voor raid content.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik quest op het moment als brewmaster. Kill en loot quests zijn echt heal easy. Gewoon mass pullen en dan alles neer AoEen. Moet eigenlijk nog een paar instances gaan doen of zo, maar ik level te snel door de areas heen
zou graag mijn monk als main willen (DPS), dit kan helaas niet omdat wij anders healers te kort komen.Carthrax schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:37:
Zijn er al veel mensen hier die van main naar de Monk zijn geswitched? Ik zie wel wat level 90 monks voorbij racen maar vroeg mij af of er ook mensen hier de Monk main hebben gemaakt.
Ik heb precies hetzelfde ja, Erg spijt dat ik toch voor Rogue gegaan ben. Ik wist het eigenlijk al in de beta van MoP maarja toch had k een beetje hoop dat het goed kwam.hmr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:15:
[...]
Ben maar mijn pally aan het levellen nu, maar aangezien ik levellen totaal niet boeiend vind en zelfs ronduit saai schiet dat ook niet op... heb tot nu toe spijt dat ik bij mijn Rogue gebleven ben
Ook wat je zegt over PvE inderdaad. Energy regen gaat veel te langzaam als muti spec waardoor je combat heel traag gaat en maar wachten tot je weer die knop kan indrukken.
In dungeons kan prima mee komen, tenzij weer tank wie zo nodig al lopen de halve instance moet pullen.
wil nog wel mist gaan proberen, maar eerst ff gear ui de dungeon/pvp halen. was wel erg leuk van 0 -40
voor een vreemde doe ik het niet, maar omdat jij het was dacht ik: ff zeikenhulkie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:24:
Goede morgen,
Wij hebben gister onze 2de kill gehaald op de Spirit Kings. En dat kostte nogal even wat tijd… Vooral tijdens de mindcontrols hebben we af en toe grote problemen, damn!
Wel weer een kill, en dit keer ook een tactiek om de trash naar Elegon aan te pakken. Als je weet hoe het werkt is deze trash nog best vermakelijk!
Helaas hadden we niet al te veel tijd meer voor Elegon zelf, dus na 4 tries hielden we het voor gezien. Best try? Ik denk zo rond de 75%... Door elke keer een dode te hebben tijdens de Total Annihalation haalden we het net niet om 3x die orbs te killen… Maar normaal moet dit zeker lukken.
@ Joe: Ik denk dat jullie verder zijn dan wij, maar laten we het toch een soort van race noemen…
PS. Grappig dat je even inlogde om te zeggen dat ik op moest rotten met mijn Mount bij de questgiver…
Ik ben dit weekend ook begonnen met de Tillers, feasts maken heeft nut voor de raid, dus daar wil ik wel tijd in steken. Verder heb ik gister voor het eerst dailies samen met een guildie gedaan, dat maakt het een stuk dragelijker en sneller!
En elegon trash is een baas op zich. gisteren 3 of 4x op gewiped >_<
dat was nog netjesJoeBravo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:08:
[...]
voor een vreemde doe ik het niet, maar omdat jij het was dacht ik: ff zeiken

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Altijd gezellig, ik blij dat ik een druid ben en dat m'n flight form minder ruimte inneemt dan m'n normale vorm
of via /target en een interact with key-bind. (misschien kan het ook in 1 macro dunno)
crit en mastery zijn nagenoeg gelijk, voor zover ik weet, haste is crap. welke van de 2 de beste is zal van je gear afhangen.TiMMieJ schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:31:
Even een vraag voor mede hunters hier. Ik ben veelal aan het lezen voor reforge stats maar er is nogal wat verschil in mening. Ik gebruik nu reforge addons welke zeggen Hit/Exp cappen - Mastery - crit - haste. Dus momenteel zit ik met 28% mastery en zo ongeveer 10% crit. Meer dmg op attacks van pets maar wat minder focus regen door lage crit. Mr robot etc geven echter anders aan namelijk Crit - Mastery - Haste. Die werken dus andersom. Wat is er eigenlijk beter? Zie op armory vooral top hunters in SV spec dus dat is zoiezo al anders zeg maar.
beide beetje balanceren zal prima zijn, wil je optimaliseren zul je femaledwarf's spreadsheet of simcraft moeten gebruiken.
Heeft er iemand trouwens nog tips om goud te maken op de ah met JC + Ench? Want atm lijken de enchanting prijzen echt laag
[ Voor 14% gewijzigd door Uhmmie op 22-10-2012 12:10 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Use the knockback, Luke! Als 't kan icm trappen en Slowfall. Erg grappigJoeBravo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:08:
[...]
voor een vreemde doe ik het niet, maar omdat jij het was dacht ik: ff zeiken
Overigens, als druid in flightform per ongeluk op enemies klikken doet niks. Heeft mij al een paar keer mijn leven gered in Halfhill
Ore inkopen aan goedkoop prijsje ghost iron ore is best goedkoop meestal en geeft goed resultaat. Daarna alles prospecten. Met blue quality gems uitkijken naar welke gems je best cut voor de beste prijs. Daarna met de lower quality uncut gems de jc neck en ring items maken die je met je enchanting kan disenchanten en dan heb je daar mats voor om een aantal enchantes te maken en te verkopen.Uhmmie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:57:
Heeft er iemand trouwens nog tips om goud te maken op de ah met JC + Ench? Want atm lijken de enchanting prijzen echt laagen ook gems verkopen bijna niet of voor zeer extreem lagen prijzen
.
Lach de mensen dan ook hard uit wanneer zij minnie zijn geworden. lol
Verwijderd
Is die vendor in de outlands er niet meer? die verkoopt ook oudere arena sets in Area 52 als ik het goed heb.Kapoen schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:39:
Om nog eens te mierenneuken over mijn capped justice points (omg luxeprobleem!): ik was van plan om mijn JP te converteren naar HP en zo de oude arena (11?) set te kopen voor transmog.
Helaas pindakaas, de twee vendors (SW/Org) die die items hadden zijn blijkbaar verwijderd door Blizzard
Dat vond ik in eerste instantie toch jammer, want ik had graag de S11 set gekocht voor mijn pally. Gelukkig bleek dit maar een bug te zijn en kunnen we in 5.1 toch nog deze items aankopen: bron (blauwe post).
Wel grappig, nu zit ik met een surplus aan HP en binnenkort ook weer JP en nog steeds niets wat ik er mee zou kunnen kopen (nogmaals, luxeprobleem, maar toch gek...).
er is er ook één in de dalaran sewers maar weet niet of ie ook oudere sets verkoopt, die in Area 52 deed dat altijd wel.
ik heb vorige week mijn T2 judgement setje compleet gemaakt, moest alleen de chest nog, heb nu als schild die TBC versie van het Skullflame shield, is veel makkkelijker te krijgen bij de laatste boss van mana tombs heroic.
vind het wel een beetje klote dat mijn tank 1h mace als "one hand" te boek staat, terwijl die vette mace die heel mooi bij de t2 set staat (dropt ook van nefarian in bwl) te boek staat als "Main hand" nu kan ik hem gewoon niet transmogrifien!

nu heb ik de BS weaponsmith 1hander maar genomen, Dragonstrike was het dacht ik, al een leuk collectietje wapens,schilden en set items verzameld, echt een leuke toevoeging dat transmogrifien.
vooral leuk in pvp straks haha als we een seizoen verder zijn transmogrifie ik mn pvp set gewoon in de blauwe set die je nu met honor kan kopen,lijkt je een makkelijker doelwit
Zo deed ik het inderdaad wel altijd in Cata, maar dat lijkt veel minder effectief in MoPGrompie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:18:
[...]
Ore inkopen aan goedkoop prijsje ghost iron ore is best goedkoop meestal en geeft goed resultaat. Daarna alles prospecten. Met blue quality gems uitkijken naar welke gems je best cut voor de beste prijs. Daarna met de lower quality uncut gems de jc neck en ring items maken die je met je enchanting kan disenchanten en dan heb je daar mats voor om een aantal enchantes te maken en te verkopen.
Bij mijn realm zijn de prijzen voor uncut gems vaak 2-3x hoger dan de cut gemsUhmmie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:46:
[...]
Zo deed ik het inderdaad wel altijd in Cata, maar dat lijkt veel minder effectief in MoP. Enchantments op mijn server zijn max 150g.. Dust is rond de 1 a 2g p/st en Mystic Essence is rond de 15g p/st. Rare gems zijn 60g voor blue/geel, 100g voor rood/groen en 160g voor oranje/paars.. Een enkele gem is cut 20 a 30g meer waard dan uncut, alleen is daar zoveel competitie op dat je ze als nog niet verkoopt
.. Het enige wat ik nu af en toe lijk te verkopen zijn de rare rings/necks en de meta diamonds.. En helaas geprobeerd om JC mounts te verkopen, maar die zitten ondertussen al op 22k p/st en dan nog verkoop je ze niet
Ik kan helaas ook zo goed als niets mbt gold verdienen. Gelukkig ben ik wel soort van zelfvoorzienend mbt enchants en gems, maar echt opschieten doet het niet. Anderen zie je dan tientallen duizenden gold binnenharken met df kaarten en trinkets bijv.
Ik ga mijn voorraad uncommon gems ook maar gewoon gebruiken voor enchanting mats. Heb er nu nogal veel en neemt veel ruimte in.
[ Voor 5% gewijzigd door IntToStr op 22-10-2012 13:00 ]
Met ghost iron ore verkopen hark ik ook zo 10k in een paar uur binnen, verkoop ze tussen de 80g en 100g per stack.IntToStr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:56:
[...]
Bij mijn realm zijn de prijzen voor uncut gems vaak 2-3x hoger dan de cut gems
Ik kan helaas ook zo goed als niets mbt gold verdienen. Gelukkig ben ik wel soort van zelfvoorzienend mbt enchants en gems, maar echt opschieten doet het niet. Anderen zie je dan tientallen duizenden gold binnenharken met df kaarten en trinkets bijv.
De trillium gaat voor 20-25g per stuk en die krijg je ook vaak genoeg tijdens het ghost iron farmen.
Voor JC koop ik vaak groene kwaliteit gems (vaak 1 tot 5g) en maak hier gems uit, verkoop de perfect cuts en vendor de rest, een paar gems gaan voor 300g op de server atm en de raw gem is 1g.. een gemiddelde perfect cut van 1 op 8, dus ja
Toch een veelvoud van 25 tot 26x
Verwijderd
Hmm windwalker valt wel mee hoor, het is alleen erg unforgiving. Fouten in je priorities zie je meteen terug in een flink lagere dps.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:43:
[...]
Geprobeerd, maar Windwalker is crap. En Brewmaster zijn nog echt de mindere tanks voor raid content.
Brewmaster en Mistweaver kan ik nog niets over zeggen, ik focus me op dit moment op één spec, daarna gear ik mijn offspec wel.
Tesla M3LR '21
Ik zit op dezelfde realm als jijIntToStr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:56:
[...]
Bij mijn realm zijn de prijzen voor uncut gems vaak 2-3x hoger dan de cut gems
Oh kijk nou, nog iemand van SWCUhmmie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:48:
[...]
Ik zit op dezelfde realm als jijEn daarom zei ik ook er zijn een enkele gems die cut 20-30g meer opgeleveren dan uncut.. Maar het gross verkoopt inderdaad voor 20-50% van de uncut waarde die al erg laag is
.
Tijd voor een SWC party als Thorval er ook nog bij komt
Naarmate je rep hoger wordt speel je meer ruimtes open in de guo-lai halls. hierdoor is ook de kans om kisten te vinden groter, daar de meeste spawnpoints pas na revered open zijn voor je.Erycius schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:10:
Ik ben nu al een paar keer in die Guo-Lai halls binnengeweest, maar ik heb er nog nooit een kistje zien staan, is die spawnkans heel laag dan of zo?
Je kunt wel doodgaan voor een van de gesloten deuren, vervolgens ghostwalken door de deur en daar ressen. Daarna moet je er wel uit HS'en...Dennism schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:23:
[...]
Naarmate je rep hoger wordt speel je meer ruimtes open in de guo-lai halls. hierdoor is ook de kans om kisten te vinden groter, daar de meeste spawnpoints pas na revered open zijn voor je.
Over het algemeen zijn juist haste/mastery gelijk qua stat budget. Crit zit wat hoger op de ladder maar dit alles is echt afhankelijk van je gear. Dat je expertise/hit gecapped moet zijn is gewoon een noodzaak. Mastery stacken komt wel voor bij BM hunters die hun pet willen buffen.JoeBravo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:55:
[...]
crit en mastery zijn nagenoeg gelijk, voor zover ik weet, haste is crap. welke van de 2 de beste is zal van je gear afhangen.
beide beetje balanceren zal prima zijn, wil je optimaliseren zul je femaledwarf's spreadsheet of simcraft moeten gebruiken.
Ik kies gewoon de middenweg

Zijn DK is 463, Druid 465, Lock 474 en Hunter 455....
[ Voor 20% gewijzigd door junglebeast op 22-10-2012 15:20 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
hehe, wij hebben een priest die 5 toons al multiboxend naar lv 90 heeft gebrachtjunglebeast schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:19:
Ook maar hier even posten. Zie hier onze no life guildie.
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 22-10-2012 15:20 ]
Kan ik hem niet inhuren? Hahavhal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:20:
[...]
hehe, wij hebben een priest die 5 toons al multiboxend naar lv 90 heeft gebracht
* hmr betaalt liever mensen die zijn pally/monk/priest levellen
[ Voor 17% gewijzigd door hmr op 22-10-2012 15:27 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maar dan moet je dus ook 5x subscription betalen? Dure hobby danvhal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:20:
[...]
hehe, wij hebben een priest die 5 toons al multiboxend naar lv 90 heeft gebracht
Ja die vendor is er nog steeds, maar verkoopt alleen de heel oude BC arena sets. Maar de fix in 5.1 zal er uit bestaan dat deze vendor ook de nieuwere sets zal verkopen.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
Is die vendor in de outlands er niet meer? die verkoopt ook oudere arena sets in Area 52 als ik het goed heb.
er is er ook één in de dalaran sewers maar weet niet of ie ook oudere sets verkoopt, die in Area 52 deed dat altijd wel.
Season 2/Tier 5 set wil ik wel voor mijn warrior trouwens
Nope. Je had eerst de friend invite moeten accepteren en daar je battlechest op registreren. Eenmaal los zijn deze niet langer te mergen.kowlier schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:05:
hmm, vraagje, ik heb dit weekend de battlechest gekocht voor 7,45 €, maar ook een friendrequest gekregen. nut zit ik met 2 wow accounts op dezelfde mailkan ik die mergen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
en ik heb ze gekocht op battle.net zelf, dus veel optie om later te registeren was er niet.
zal de 3x xp dan maar skippen
PSN - ps4 : sir_kowlier
Mijn vrouw wilde haar naam laten veranderen (getrouwd) en zelfs dat was lastig (moest allerlei dingen toesturen wat ik niet zag zitten), dus dat hebben we maar laten zitten.. Dus uit mijn ervaring gaat het vrij lastig.hmr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:48:
Iemand trouwens ervaring met het veranderen van zijn naam op een Battle.net account? Kan dit echt alleen maar als je een legal name change hebt ondergaan?!
Verwijderd
Maar is het ook echt leuk om alles ineens door te lvl'en ?Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:02:
Ik heb nu 2, bijna 3 characters op 90. Zo lastig is het levellen niet. Gewoon doorgaan en niet laten afleiden.
Uiteindelijk wil ik mijn alts ook wel naar 90 doorspelen, heb nu warrior op 90, rogue op 87 en hunter op 86, maar ben nu meer bezig met dailies / HC's en LFR en de tijd die ik over heb gaat naar mij alts.
Als ik de dailes etc. klaar heb ga ik mij wel meer richten op andere characters
Spelen jij en je vrouw eigenlijk alliance of horde op SWC? Indien alliance kom ik jullie vast wel eens tegen in de shrine of the seven stars of stormwindUhmmie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
Mijn vrouw wilde haar naam laten veranderen (getrouwd) en zelfs dat was lastig (moest allerlei dingen toesturen wat ik niet zag zitten), dus dat hebben we maar laten zitten.. Dus uit mijn ervaring gaat het vrij lastig.
Ik speelde vanaf de lauch van SWC aan de horde-zijde. Helaas is de guild waar ik toen in zat (Gnome on a Stick) uit elkaar gevallen.. Daarna ben ik opnieuw begonnen aan de alliance kant. Volgens mij ben ik jou tegen gekomen toen ik diehard mijn paladin/dk of druid naar de levelcap heb gehaaldIntToStr schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:30:
[...]
Spelen jij en je vrouw eigenlijk alliance of horde op SWC? Indien alliance kom ik jullie vast wel eens tegen in de shrine of the seven stars of stormwind
Ja precies. Ik zou, met een beetje doorzettingsvermogen, ook allang 4 chars op lvl 90 kunnen hebben, en al een Monk zijn gestart en die wellicht ook al op lvl 90 kunnen hebben. Maar dan had ik geen gear in heroics gefarmed om klaar te zijn voor raids. Had ik niet diverse Banquets voor raids gemaakt. Had ik me nog totaal niet bezig gehouden met dailies grinden, en 721 Lesser Coins opgespaard, laat staan wekelijks mijn VPcap hebben gehaald. Had ik nog geen enkele Pet Battle gedaan, met inmiddels al pets van een aantal families op lvl 25. Ik heb er echt al behoorlijk wat dagen /played op lvl 90 op zitten, en heb me echt nog geen seconde afgevraagd wat ik anders zou kunnen doen dan in Org hangen, of in Two Moons.DarthNeo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:18:
[...]
Maar is het ook echt leuk om alles ineens door te lvl'en ?
Uiteindelijk wil ik mijn alts ook wel naar 90 doorspelen, heb nu warrior op 90, rogue op 87 en hunter op 86, maar ben nu meer bezig met dailies / HC's en LFR en de tijd die ik over heb gaat naar mij alts.
Als ik de dailes etc. klaar heb ga ik mij wel meer richten op andere characters(bijna 4 factions op exalted, dus gaat de goede kant op
)
ik had de indruk dat zijn vraag BM betrof en dan is haste voor zover ik weet toch echt veruit de minste stat. is mijn ervaring ook: einige ability waarvoor deze van waarde is is cobrashot en deze schiet ik al te weinig om m'n viper sting op te houden.vhal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:12:
[...]
Over het algemeen zijn juist haste/mastery gelijk qua stat budget. Crit zit wat hoger op de ladder maar dit alles is echt afhankelijk van je gear. Dat je expertise/hit gecapped moet zijn is gewoon een noodzaak. Mastery stacken komt wel voor bij BM hunters die hun pet willen buffen.
Ik kies gewoon de middenwegAfhankelijk van de encounter speel ik BM of SV waar BM toch mijn voorkeur heeft.
Dit topic is gesloten.