We hebben eindelijk eens normaal kunnen raiden, iedereen die kon er was geen lag issues en de pas geboren baby van onze tank was lekker aan het slapen. Alleen wel iets later begonnen, maar als dat een volle guild run oplevered en lag vrij internet (iemand is van de UK verhuist naar Zwitserland) in de lobby van een hotel heb ik er wel voor over om even te wachten.
Helaas, feng niet neer maar dat komt zondag wel.
Zondag is het geloof ik wel op tijd beginnen.
Hebben nu 12 raiders en merk toch wel dat we die 13de nodig hebben.
Ben inmiddels overgegaan naar holy, disc heeft gewoon net iets te veel issues en holy werkt iets lekkerder op het moment. Ben bezig geweest met mij spirit te balanceren, nu bijna 9.3k (in raids) spirit en na mijn gevoel kan er zeker 300 spirit af. Daarnaast gebruik ik Int flask en Int food. Mana is goed te doen.
Disc heb ik nog wel, deze spec gebruik ik op boss #3 weer en Elegon.
Heb ondertussen mijn haste zo dicht bij mogelijk bij de haste cap van 4721 (4774) en kan nu lekker op mastery focussen.
Rest van het spel, tja daillies wat is dat ?
Heb denk ik nu al een week geen daillies gedaan. Heb in totaal 600 vp's doe wel mijn farm dagelijks.
Ben gewoon wat dungeons gaan doen om de feel in holy weer terug te krijgen (laaste keer dat ik holy was, was met die blinde draak in T11).
Ben bezig met Farmen op mijn druid, gister in 1 uur 30 stacks snowlilly's 30 ghost iron ore's 1 stack white trillium en 1+een beetje black trillium helaas maar 4 golden lotus.
Herbs naar een kamaraad gestuurd voor darkmoon kaartjes, ore naar mijn priest voor prospect rest van de ore's naar bar's gesmelt en Engi gemaxed op mijn paladin (nu bs en engi maxed) en ook engi bijna klaar op mijn Mage deze is blijven steken op 599
Wat van die engi trinkets disechanten en meteen weer de GB bij vullen
Ondertussen is mijn paladin lvl 87 (alleen dungeons) mijn farmer druid 88 (alleen herb/mining).
Bijna honered op al mijn alts met de tillers tuin zodat mijn priest even snel door de way of the pot (int) kan komen, heeft steamer (spirit) al maxed maar achteraf had ik beter eerst pot kunnen doen.
Loot wise, LFR heb ik niets te klagen, ook van Sha niet.
Nu helaas 2x de zelfde pvp cloak van sha gehad met de goede stats voor holy/shadow (int, mastery, haste). Eerder al Shadow t14 gloves van de sha gehad via de Coins.
LFR heeft mij de eerste keer niets op geleverd, maar de 2de keer heb ik 3 sigils en een belt en een nieuwe broek
Met geen raid drops en maar 1 vp item loop ik nu rond met ilvl 473 (474 is max).