Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 271 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 32.273 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:54
IntToStr schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:46:
[...]

Dan doe je dat toch wel heel snel volgens mij. Ik heb toch regelmatig met concurrentie op mobs/items te maken en met wachten op spawn timers en zo. Maar moet zeggen dat ik het nooit heb gemeten.
Tel er trouwens maar 2 min bij op voor de flying Q erbij, waren maar 7 q's, was die flying Q vergeten, die had ik al gedaan voordat ik ging timen).

Had wel een redelijk makkelijke set met veel kill Q's, en moest alleen brains oppakken, maar die droppen 100% en verder 4 van die turtle meat. Rest alleen maar kill q's.

En ik zit op een medium pop server, dus ja, er is zeker competitie, maar met mijn voidwalker als tank kan ik vrij veel pullen en verzamelen en dan later killen. Uiteraard wel minder competitie dan op een full server, en ik zit op PVE, dus ganken is er ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:16
Dennism schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:23:
Headless horseman rings kan je farmen, de rest helaas niet. alles wat geen ring is komt uit de bag, of iig dat was vorig jaar zo.

Wij hadden vannacht super geluk op de headless horseman.

Groep van Pala tank, druid healer, mage, hunter en ik als lock.

1ste kill caster ring
2de kill healer ring
3de kill str ring voor de tank
4de kill weer caster ring
5de kill agi ring voor de hunter.
Heb er ook een run of 5 opzitten met pugjes. Allebei de caster ringen dropten en zitten nu aan mijn shaman. Die loopt ook nog met 2 Brewfest trinks ook. Vandaag ook de Sha gedaan. Eerste keer om uit te proberem en meteen Frebird's Kilt geloot + die quest waar leuke 476 boots van komen. Grappig dat mijn heroic boots toch nog net iets beter zijn, ondanks 463 ilvl.
Maarja, zo pak je op een makkelijke manier toch 4 epics binnen een uurtje of wat.

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-10-2012 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Deadsy schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:04:
Helm, ring en mount kwamen vorig jaar in de bag die je 1x per dag krijgt.
Heb ze namenlijk toen alle 3 gekregen.
Helmen (zowel epic als pumpkin) en mounts (reins en brooms) kwamen vorig jaar iig uit de bag. Ringetjes moet je gewoon van z'n kadaver plukken. Ik heb nog nooit een ring in een baggie gehad :)

Ik vind dat Blizz trouwens die brooms in perma-mounts moet veranderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Woensdag dan eindelijk de Stone Guards op 10 man geprobeerd, niet iedereen had al goede gear, maar we wilden het alsnog proberen. Vielt toch nog zwaar tegen.

Hadden 3 'goede' dps, 1 goede tank en eigenlijk geen enkele goed gegearde healer (tussen de 440 en 450 ilvl), nu was het sowieso kijken hoe de encounter op normal ging dus een kill was niet per sé nodig.

Uiteindelijk toch nog behoorlijk moeten huilen om de andere 2 dps. Een hunter die met een ilvl van 465 slechts 20k dps deed (later vervangen door een hunter die net lvl 90 was geworden en al 27k dps deed - iets van ilvl 435 ofzo). En een elemental shaman die soms 8k deed en soms 30k deed, denk dat ie zelf het niet helemaal door had wanneer hij nou welk doelwit moet aanvallen.

Na wat ge-experimenteer kregen de tanks het overtaunten en dergelijke wel aardig door, maar soms duurde het toch nog wel 5 tot 6 seconde voordat een taunt plaatsvond, zal nog iets zijn waar ze op moeten oefenen.

Zelf als feral zat ik tussen de 39k en de 54k aan dps (afhankelijk van gevecht). Daarnaast een warlock met gelijkwaardige dps en een DK met 42k tot 65k dps. Dus behalve die 2 'slackers' zat het qua dps niet slecht.

Probleem was echter dat ik soms aan een healer of ranged gechained werd en om zo veel mogelijk dmg te voorkomen wordt manoeuvreren als een Feral erg lastig *je rent nogal wat sneller dan de healer / ranged*.

Welke tactiek gebruiken jullie bij de stoneguard?

Op het moment deden wij het als dit.

Boss A: Links
Boss B & C: Rechts.

Zorgen dat de gene die overload en degene die bij em staat 50 energie verschil hebben.
Als degene die alleen staat gaat overloaden, taunt de boss die het laatst overload heeft gebruikt.

Melee moet dan wel met de bazen mee lopen (wat dus een probleem is met chains).

[EDIT] Na 1,5 uur oefenen tot iets van 30 % gekomen hiermee, daarna besloten te stoppen omdat de 2 tanks niet langer konden.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 19-10-2012 07:59 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:52:
Sinds vannacht 29 runs gedaan naar Headless Horseman. Op run 29 dropt hij eindelijk de STR ring. Enige wat ik me nu afvraag is of hij direct de mount, helm en sword dropt, of dat dat via die bag komt die je de eerste keer van de dag krijgt.
Ben je nogal unlucky geweest. Ik heb een stuk of 10 runs gedaan en daar dropte 4 * de de STR ring :).

Gisteren weer Elegon gedaan. Weer een paar socials geinvite, met de socials hadden we shit dps, maar toch 44% maar toen liepen we tegen de enrage aan :D haha. Daarna kwam onze top dps online, dus de social replaced (hoewel zijn dps niet eens zo slecht was). Na een tijdje toch de trial de we in de raid hadden gereplaced met de Social (die ineens net zo veel dps deed als de top dps :)), dus de phases veel beter onder controle, en zeker weer progress gemaakt.

Ook de Trial gefailed van de verplaatste persoon, man man man, wat is er tegenwoordig mis met die trials. Had paar items niet geenchant, prepotte niet, gaf van te voren aan dat hij geen clue had van het gevecht, en 50k dps als Mage, echt waar. Hopelijk krijgen we binnenkort toch nog een paar goede Trials, want ik ben zo onderhand wel klaar met al die faalhazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoinkyNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 22:11
Sabrac schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:58:

Probleem was echter dat ik soms aan een healer of ranged gechained werd en om zo veel mogelijk dmg te voorkomen wordt manoeuvreren als een Feral erg lastig *je rent nogal wat sneller dan de healer / ranged*.

Welke tactiek gebruiken jullie bij de stoneguard?
Wij houden chains gewoon up, tenzij je als ranged met melee gekoppelt word. Dan kun je het beste wachten tot Jasper Overloard (Rode bar) en hem op dat moment breken, dan doen de chains namelijk 90% minder damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:47

Nibbz

Postmaster General

SpoinkyNL schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:49:
[...]

Wij houden chains gewoon up, tenzij je als ranged met melee gekoppelt word. Dan kun je het beste wachten tot Jasper Overloard (Rode bar) en hem op dat moment breken, dan doen de chains namelijk 90% minder damage
Wij breken de chains eigenlijk nooit. Paar keer ging het chain breaken helemaal mis, toen hadden we maar besloten om dan constant bij elkaar te lopen.

Als mensen iets meer inzoomen (vind het zelf altijd fijn om zo ver mogelijk uitgezoomed te zijn ;)) zodat je de chains iig goed kan zien.. en goed kijken waar hun 'buddy' is, is dit geen enkel probleem.

(Dat zeg ik als healer, als je aan een melee'er gechained zit.. is het ff wennen omdat je wat meer moet lopen.. maar no problem)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Eindelijk Exalted met The Tillers dus direct de 3 geiten maar even in het mandje gedaan.
Cloud serpents komen ook dicht bij exalted en net honored met Golden Lotus. Zodra de Cloud Serpents exalted zijn ga ik mij storten op Golden Lotus en Klaxxi.
Ik probeer het te spreiden anders ben je in no time "Daily moe".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, even moeten wennen aan de nieuwe tweakers (wat lelijk zeg).

Ok, ik weet dat ik hier flak voor ga krijgen (blabla 30% nerf, blablabla scrub, blablabla casual), maar hier is mijn review per boss over Dragon Soul. Ik heb nu een tijd kunnen nadenken erover:

Morchok: Verschil tussen Heroic en Normal was goed, de tactics veranderden niet echt veel, maar toch genoeg om verwarring te zaaien de eerste paar keer. Misschien was iets met een taunt switch op de 2 leuker geweest. Het werd nu iets te veel een 5 man versie.

Warlord

Tussen heroic en normal, te klein verschil. Je had wat tentacles en dat was het. Geen leuk gevecht om te doen, er zat niks aan wat het speciaal of lastig maakte. Gewoon target priority en dat was het.

Unsleeping

Meer slimes, meer buffs op de boss, meer om rekening mee te houden. Was erg leuk, misschien hadden de slimes wat meer health mogen hebben.

Hagara

Dit was nou echt een goed gevecht. Er gebeurt van alles, en je moet overal rekening mee houden. Als tank was het leuk om je cooldowns goed te timen om elke flurry achtige punches van haar goed op te vangen. Ice phase wordt erg makkelijk als je merkt dat je om de muren heen kan lopen, misschien maakte dat die phase te makkelijk. Lightning was ook wel makkelijk helaas.

Ultraxion

Veel en veel te veel margin for error. 2 of 3 verkeerde mensen buiten tijdens de twilight something, en nog genoeg ruimte hebben. Dit kan ook met de nerfs te maken hebben, maar dat vond ik erg jammer.

Warmaster

Leuk te doen, uiteindelijk een gevecht wat ook daadwerkelijk veel anders is dan de normal versie. Goed te doen, misschien wat meer HP op de drakes, die waren erg makkelijk neer te krijgen.

Spine

Goed te doen, echter was de laatste nerf veels te erg. 30% (dacht ik) + De dispell nerf op dat gevecht maakte het van een goede uitdaging naar gewoon een trashmob met wat meer hp.

Deathwing

Vergeleken met Spine voor de 30% nerf, was dit een cakewalk. Er zat geen uitdaging in, de laatste phase was goed coordineren van de slows, en klaar. Loot.

Overall:

Leuke raid instance, de nerfs waren erg doorgeslagen. Mijn meeste kritiek komt in de vorm van te weinig HP/speciale mechanics. Iets wat door de buff/debuff uit te zetten op te lossen was (wat we ook vaak deden op bosses)
All in all, ik snap de kritiek op DS niet. Het was een leuke raid die voor iedereen wat had. De wat meer casual guilds konden op hun eigen tempo clearen, de meer hardcore hadden het al snel gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NOTE: Tweakers heeft een nieuwe layout! Nu komen daar best wel wat dingetjes bij kijken. De topicstart ziet er bijvoorbeeld al niet meer zo uit zoals in de oude site (linkjes andere kleur, afbeelding breedtes kloppen niet, etc..). Voordat ik het topic ga 'fixen' wacht eerst even af hoe de nieuwe site van Tweakers zich de komende tijd verder ontwikkeld. Wellicht dat er vanzelf een aantal dingen opgelost worden. Andere zaken zal ik dan onder handen nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 19-10-2012 09:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Hm. Zo ben je afgelopen zondag bijzonder blij met een kill op Elegon na een wipe of 10, en zo ben je woensdagavond om 22:40 alweer helemaal klaar met de instance. Alles was een oneshot, op een wipe na op Will omdat één player direct bij de pull DCde, en hij de special opdracht had om de Strengths te offtanken. Dus die try gaven we eigenlijk al op voor we eraan waren begonnen. De pull erna was het in het begin even hard aanpoten, omdat tanks nog even moesten wennen aan het dodgen, maar toen ze dat eenmaal onder controle hadden stabiliseerden we aardig, en konden we een nette kill op het lijstje bijturven.

MV clear op woensdag dus. Als we dat geweten hadden hadden we afgelopen zondag net nog iets harder moeten pushen voor een kill, dan waren we nu lekker aan het wipen op Hard modes. Oh well. We hebben geen haast.

Ik wil trouwens graag nog even een mythe ontrafelen. Één met betrekking tot die bonus rolls van de Coins of no f*cking point at all. Ik heb er nu 12 gebruikt in de 4 weken dat we live zijn. En ik heb 12 keer 28 gold in mijn bag zien verdwijnen. Ik weet dat het een extra'tje moet zijn, maar op deze manier zie ik het punt er niet echt van. Ik heb tijdens onze allereerste raid een ring en een belt mogen loten van de eerste twee bosses, maar daarna hield het op met drops, en ben ik dus aangewezen geweest op m'n Coins. Sha weigert loot te droppen, LFR dropte mij alleen de belt die ik al had, Coins droppen niks.

't Is dat ik lol heb in raiden met m'n vrienden, van de loot drops zou ik anders spontaan depressief worden :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

laat ik ook maar is wat posten, beetje aangetrokken door de nieuwe layout ;)
Ondertussen zit mn guild in de top 200 maar we doen ook echt ons best. Na gister zitten we op 3/6 heroic (http://www.wowprogress.com/guild/eu/karazhan/ExQuisite). Zit nu op ilvl 481 (http://eu.battle.net/wow/en/character/karazhan/Sherri/simple) en gear komt wel. Heroics zijn echt wel stukje moeilijker dan Dragon Soul. Tactics zijn een stuk gecompliceerder. (tot nu toe wipen we gem. 60-80 keer voor een heroic kill). Ik stream af en toe nog steeds onze raids, alleen kost het me toch vaak veel latency...maar als mensen interesse hebben om bijv. spirit kings heroic pogingen te bekijken, hoor ik het wel ^^

Ook als iemand vragen heeft over tactics oid (ben zelf tank) hoor ik het wel :D

@Blistimo: coins zijn simpelweg een extra roll. je hebt (fictief voorbeeld) een roll 1-100, en als je boven de 85 rolt krijg je loot. Dan kan je de coin gebruiken om het nog is te proberen. Het is dus nog steeds een kleine kans. Mensen nemen vaak gewoon aan dat je met didt systeem loot kríjgt. Dat is dus niet zo. Ik heb er ook al 90108931923 gebruikt en maar 2 keer bonus loot gekregen, maar het blijft random ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik begrijp dat het geen garantie op loot is, maar een teken van leven zou leuk zijn. 0% na 12 Coins vind ik persoonlijk te laag, zeker gezien het feit dat je maar 3 Coins per week kunt maken. Dit is dus een maand aan Coins zonder enig resultaat. In het oude systeem in LFR had ik een grotere kans op bruikbare loot...

Oh well, weinig geluk in het spel betekent meer geluk in de liefde, toch?

:|

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Blistimo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:02:
Ik begrijp dat het geen garantie op loot is, maar een teken van leven zou leuk zijn. 0% na 12 Coins vind ik persoonlijk te laag, zeker gezien het feit dat je maar 3 Coins per week kunt maken. Dit is dus een maand aan Coins zonder enig resultaat. In het oude systeem in LFR had ik een grotere kans op bruikbare loot...

Oh well, weinig geluk in het spel betekent meer geluk in de liefde, toch?

:|
RNG is RNG he, je had ook 100% na 12 coins kunnen hebben, niks is gegarandeerd en ook bij een drop van 99% kan je na 12 keer nog geen item hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Als je uberhaupt world of warcraft speelt heb je minder geluk in de liefde, gok ik :p

En nogmaals, mensen zien die coins té vaak aan voor "gegarandeerd loot". Het blijft gewoon een /roll die je doet. Dit is puur een extra'tje voor mensen. Er is bijna geen verschil in % om te winnen dan in DS, maar omdat het anders verpakt zit hebben mensen het gewoon niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk LFR in en gelijk shoulders geloot :D, zonder charms ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Nou, dan vind ik het gewoon stom!

Loot ik volgende week toch gewoon heroic items!

Oh, en kan ik m'n VP tenminste nog aan upgrades besteden, ipv alleen aan off spec gear.

Eigenlijk nog helemaal geen slecht idee, geen loot krijgen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:58
Ik wilde deel 2 van LFR wel eens zien gisteren, maar wat een gefaal zeg. Je kunt dingen uitleggen wat je wilt, maar men doet allemaal maar wat. Uiteindelijk heeft het een hoop tijd gekost, maar geen enkele kill daar :S Deel 1 gaf me zoals gebruikelijk weer wat zakgeld. Ik sta nu denk ik al 2 weken droog qua upgrades en heb nog hetzelfde ilvl als na het runnen van m'n eerste heroic dungeons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:12:
Ik wilde deel 2 van LFR wel eens zien gisteren, maar wat een gefaal zeg. Je kunt dingen uitleggen wat je wilt, maar men doet allemaal maar wat. Uiteindelijk heeft het een hoop tijd gekost, maar geen enkele kill daar :S Deel 1 gaf me zoals gebruikelijk weer wat zakgeld. Ik sta nu denk ik al 2 weken droog qua upgrades en heb nog hetzelfde ilvl als na het runnen van m'n eerste heroic dungeons...
Hmm mijn ervaring met LFR is precies andersom, vlak voor een baas werden de tactics uitgelegd, we wipten 2x (1x elegon doordat 70 % van het platform viel) en 1x will of the emperor omdat de encounter te snel gestart was en de healers op 40 % mana zaten toen we begonnen. Daarna hield iedereen zich aan de tactics en ging het snel neer.

Waarschijnlijk geluk gehad, gezien de week ervoor in LFR een drama was voor mij (Feng de accursed + 2 mensen die met debuff toch gaan stacken... leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gistere deel 1 en alleen de laatste van deel 2 gedaan maar het is wel erg faceroll...

Alles geoneshot zonder mensen die dood gingen en allemaal netjes kwa dps en wanneer ze wat moesten doen.
Ik had echt het Heroic Dungeon gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Fiole schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:05:
Als je uberhaupt world of warcraft speelt heb je minder geluk in de liefde, gok ik :p
Eng genoeg mijn vriendin een jaar of 3 gelee via WoW leren kennen, woont inmiddels ook practisch full-time bij mij :p

That kite goes not up ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik merk dat ik, sinds ik weer ben begonnen met spelen, veel meer loop te slacken en te doen. Afentoe eens op mijn main, dan weer lekker levelen op een altje (of even wat tradeskillen op een alt, mijn main heeft 2 gathering professions)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Sabrac schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:16:
[...]

Hmm mijn ervaring met LFR is precies andersom, vlak voor een baas werden de tactics uitgelegd, we wipten 2x (1x elegon doordat 70 % van het platform viel) en 1x will of the emperor omdat de encounter te snel gestart was en de healers op 40 % mana zaten toen we begonnen. Daarna hield iedereen zich aan de tactics en ging het snel neer.

Waarschijnlijk geluk gehad, gezien de week ervoor in LFR een drama was voor mij (Feng de accursed + 2 mensen die met debuff toch gaan stacken... leuk)
Hah, nadat wij woensdag klaar waren zijn wij ook nog even LFR deel 2 ingegaan met 5 man, en bij Elegon faalde inderdaad iedereen op zowel de Orbs als vervolgens op het platform. De 5 van onze guild + 5 man van een andere guild waren nog in leven, alleen was daar helaas maar 1 healer bij. Ik dus. We hadden nog de hoop om het te 10-mannen, maar dan blijkt toch dat er nog genoeg damage rondvliegt om iedereen heel hard dood te laten gaan. Om maar niet te spreken over het feit dat met name adds gewoon meer HP hebben. Het feit dat je de debuff niet hoeft te clearen maakt dat gevecht overigens wel heel erg tank 'n spank, maargoed...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Blistimo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:22:
[...]

Hah, nadat wij woensdag klaar waren zijn wij ook nog even LFR deel 2 ingegaan met 5 man, en bij Elegon faalde inderdaad iedereen op zowel de Orbs als vervolgens op het platform. De 5 van onze guild + 5 man van een andere guild waren nog in leven, alleen was daar helaas maar 1 healer bij. Ik dus. We hadden nog de hoop om het te 10-mannen, maar dan blijkt toch dat er nog genoeg damage rondvliegt om iedereen heel hard dood te laten gaan. Om maar niet te spreken over het feit dat met name adds gewoon meer HP hebben. Het feit dat je de debuff niet hoeft te clearen maakt dat gevecht overigens wel heel erg tank 'n spank, maargoed...
Bij de orbs was het inderdaad te zien dat men niet echt netjes verdeeld was, vooral aan de 'achterkant' zaten we met 4 melee de orbs neer te halen, kans dat er 1 doorging was altijd aanwezig.

Pas bij de 2e keer hadden een paar ranged zich erbij in gemixed waardoor het wat beter liep.

Zelf had ik de encounter ook nog nooit gedaan, maar had al wel iets gehoord over een platform die verdween, iets van 6 man overleefden de 1e keer, waaronden 0 tanks en 0 healers :) dus dat eindigde snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
detheavn schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:18:
[...]

Eng genoeg mijn vriendin een jaar of 3 gelee via WoW leren kennen, woont inmiddels ook practisch full-time bij mij :p

That kite goes not up ;)
En met jou nog een hoop anderen ;) Sowieso al drie stellen in mijn eigen omgeving, potentieel vijf stellen. Het is dan geen WoW, maar die van mij heb ik opgedoken tijdens het spelen van TF2, dus gamen is best succesvol voor de liefde :P

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Mik! schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:30:
[...]

En met jou nog een hoop anderen ;) Sowieso al drie stellen in mijn eigen omgeving, potentieel vijf stellen. Het is dan geen WoW, maar die van mij heb ik opgedoken tijdens het spelen van TF2, dus gamen is best succesvol voor de liefde :P
Ik heb welliswaar geen relatie via Wow maar wel leuke vrouwelijke contacten gehad via dit spel.....ik ken mijn huidige vriendin via Internet en game met haar.....dus tja...gamen kan goed zijn voor je relatie en ik lees dat je zelfs een relatie kan krijgen via Wow.....dus die uitspraken zijn idd van 1999 :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:18:
[...]

That kite goes not up ;)
Al sinds de launch met de zelfde persoon, wonen samen etc trouwplannen jada jada ;).
Het kan inderdaad dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dan ben ik blijkbaar vrij lucky met de coins, heb er zo'n 12 gebruikt en heb 2 keer wat gewonnen op Sha en 1 keer op Spirit Kings (wilde voor polearm gaan), maar nadat ik op die extra roll had geklikt bleek dat de Polearm al dropte en kreeg ik ook nog Bracers erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik check altijd eerst even wat er dropt inderdaad. 30 seconden om te rollen kan overigens wat kort zijn als je zelf dood bent en dus niet kan checken. In normale raids echter niet echt een probleem, want dat wordt netjes gemeld op mumble en in raid chat. Als dat niet gebeurt kun je dus wel eens dubbele drops krijgen :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
We hebben eindelijk eens normaal kunnen raiden, iedereen die kon er was geen lag issues en de pas geboren baby van onze tank was lekker aan het slapen. Alleen wel iets later begonnen, maar als dat een volle guild run oplevered en lag vrij internet (iemand is van de UK verhuist naar Zwitserland) in de lobby van een hotel heb ik er wel voor over om even te wachten.

Helaas, feng niet neer maar dat komt zondag wel.
Zondag is het geloof ik wel op tijd beginnen.

Hebben nu 12 raiders en merk toch wel dat we die 13de nodig hebben.

Ben inmiddels overgegaan naar holy, disc heeft gewoon net iets te veel issues en holy werkt iets lekkerder op het moment. Ben bezig geweest met mij spirit te balanceren, nu bijna 9.3k (in raids) spirit en na mijn gevoel kan er zeker 300 spirit af. Daarnaast gebruik ik Int flask en Int food. Mana is goed te doen.

Disc heb ik nog wel, deze spec gebruik ik op boss #3 weer en Elegon.

Heb ondertussen mijn haste zo dicht bij mogelijk bij de haste cap van 4721 (4774) en kan nu lekker op mastery focussen.

Rest van het spel, tja daillies wat is dat ?

Heb denk ik nu al een week geen daillies gedaan. Heb in totaal 600 vp's doe wel mijn farm dagelijks.
Ben gewoon wat dungeons gaan doen om de feel in holy weer terug te krijgen (laaste keer dat ik holy was, was met die blinde draak in T11).

Ben bezig met Farmen op mijn druid, gister in 1 uur 30 stacks snowlilly's 30 ghost iron ore's 1 stack white trillium en 1+een beetje black trillium helaas maar 4 golden lotus.

Herbs naar een kamaraad gestuurd voor darkmoon kaartjes, ore naar mijn priest voor prospect rest van de ore's naar bar's gesmelt en Engi gemaxed op mijn paladin (nu bs en engi maxed) en ook engi bijna klaar op mijn Mage deze is blijven steken op 599 :(

Wat van die engi trinkets disechanten en meteen weer de GB bij vullen :D

Ondertussen is mijn paladin lvl 87 (alleen dungeons) mijn farmer druid 88 (alleen herb/mining).
Bijna honered op al mijn alts met de tillers tuin zodat mijn priest even snel door de way of the pot (int) kan komen, heeft steamer (spirit) al maxed maar achteraf had ik beter eerst pot kunnen doen.

Loot wise, LFR heb ik niets te klagen, ook van Sha niet.

Nu helaas 2x de zelfde pvp cloak van sha gehad met de goede stats voor holy/shadow (int, mastery, haste). Eerder al Shadow t14 gloves van de sha gehad via de Coins.

LFR heeft mij de eerste keer niets op geleverd, maar de 2de keer heb ik 3 sigils en een belt en een nieuwe broek ;)

Met geen raid drops en maar 1 vp item loop ik nu rond met ilvl 473 (474 is max).

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Vrouw ontmoet in wow vanilla. Sindsdien een familie mee gestart.

Lijkt me niet meer of minder qua geluk in de liefde, mensen ontmoeten elkaar overal wel. Ik ben geen kroeg tijger, en heb geen interesse om een aangeschoten iemand half lallend proberen te verstaan in een of andere uitgaans gelegenheid. Dus zal je mij daar ook niet vinden anders dan dat vrienden mij er verplicht een a twee maal heenslepen per jaar.

Zit liever met een goede whiskey thuis knus te zijn. De preconceptie dat je altijd maar mensen moet ontmoeten met uitgaan of clubs o.i.d. is voor mij dan ook een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is wel iets moois Darkangle ,,

Van de week een scroll of Res gekregen en ik kon meteen een char naar lvl 80 zetten( je krijgt lvl 80 gear+ snelle fly mount+ 4x 20 slot bags+ 75gold) dat vond ik toch wel een mooi begin en een uitstekende service van Blizzard

Gister MoP gekocht omdat ik alweer lvl 85 was =)
Veel nieuwe leuke dingen zijn er aan toegevoegd om je bezig te houden

Zijn er nog tweakers op de server Stormscale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Gister voor het eerst Feng neer, na een wipe of 20 in totaal. Wat een ffing RNG boss. De ene try gaat Epicenter + fist stun door de tanks goed, de andere doet ie niets anders maar doet de boss nog ff lighting lash 1 sec voor de fists, erg vervelend.

2de phase wordt al helemaal niets duidelijk. Ik check duidelijk of niemand door de fires heen loopt, toch hebben we de ene keer 10 stacks, dan weer 12 stacks, en bij de 2de heal trough drawflame 18 tot 23. Geen idee hoe je dit constant kan houden. 18 healer onze healers makkelijk, bij 23 krijgen ze het erg lastig :/

3de phase is dan weer vrij makkelijk, al klagen de healers wel over enorme aoe damage zelfs als je stacked precies in de hitbox van de boss. Enige lastig heid is het op tijd spreaden want een resonance in je groep wil je echt niet.

Verder qua coins denk ik dat ik een 70-30 percentage hebt, 70% gold en 30% loot. o.a. een chest van Galleon gewonnen met een coin, tier gloves van sha, trinket van elegon LFR (gebruikte de coin voor het wapen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:04
Gister maar heel even online geweest, Honored met Golden Lotus gehaald en 1 keer de Halloween boss gedaan… Direct de dps caster ring kunnen looten, ook de agi dagger en de head voor de achievement zat in het zakje. Onwijs veel geluk dus! Dan hoef ik daar in ieder geval geen tijd meer aan te besteden!

Sha, LFR, Galleon (nog niet gekilled so far) en heroics voor mijn 463 headpiece moet ik nog doen deze week… Misschien ga ik ook maar eens kijken hoe het met de Tillers zit. Een beetje zelfvoorzienend zijn mbt raidfood is altijd lekker!

Owja, ik moet ook nog een stuk of 30 coins verzamelen zodat ik weer 3 keer kans op extra loot heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dennism schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:38:
Gister voor het eerst Feng neer, na een wipe of 20 in totaal. Wat een ffing RNG boss. De ene try gaat Epicenter + fist stun door de tanks goed, de andere doet ie niets anders maar doet de boss nog ff lighting lash 2 sec voor de fists, erg vervelend.

2de phase wordt al helemaal niets duidelijk. Ik check duidelijk of niemand door de fires heen loopt, toch hebben we de ene keer 10 stacks, dan weer 12 stacks, en bij de 2de heal trough drawflame 18 tot 23. Geen idee hoe je dit constant kan houden. 18 healer onze healers makkelijk, bij 23 krijgen ze het erg lastig :/

3de phase is dan weer vrij makkelijk, al klagen de healers wel over enorme aoe damage zelfs als je stacked precies in de hitbox van de boss. Enige lastig heid is het op tijd spreaden want een resonance in je groep wil je echt niet.

Verder qua coins denk ik dat ik een 70-30 percentage hebt, 70% gold en 30% loot. o.a. een chest van Galleon gewonnen met een coin, tier gloves van sha, trinket van elegon LFR (gebruikte de coin voor het wapen :P )
2de phase is wel het lastigste imo.

Gebruik de tank de barrier om bij Draw Flame die flames te soaken.?

m.a.w. Zet de barrier voor de baas niet op de baas en in het pad van de flames.
Als je het goed doet heb je, geen Stacks > Stacks > Geen stacks > Stacks zolang de tank het goed timed met zijn Barrier en all dps/healers de flames released op de zelfde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Aangezien ik een dagje vrij ben en op iets moest wachten heb ik maar even dailies gedaan net. Golden Lotus + Klaxxi allebei volledig gedaan in 1 uur. Beide staan nu ook op 8k/12k naar revered. Nog een paar dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:48:
Aangezien ik een dagje vrij ben en op iets moest wachten heb ik maar even dailies gedaan net. Golden Lotus + Klaxxi allebei volledig gedaan in 1 uur. Beide staan nu ook op 8k/12k naar revered. Nog een paar dagen...
Mijn golden lotus rep is nog geen eens honoured :)
Sterker nog door de Quests die ik gedaan heb is mij Shado Pan Rep hoger als Golden lotus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Derr_Hans schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:42:
[...]

Als je het goed doet heb je, geen Stacks > Stacks > Geen stacks > Stacks zolang de tank het goed timed met zijn Barrier en all dps/healers de flames released op de zelfde plek.
Jup, wij doen het echter andersom, eerste draw doorhealen, 2de shield, dus geen stacks, 3de doorhealen (hier krijgen we 17-23 stacks), 4de draw flame kunnen we net wel/net niet skippen, maar voor de veiligheid pakken we daar het shield weer. Wanneer we 100% van de tijd de dps halen voor 3 drawflames zullen wij ook naar 1 shield, 2 healer, 3de shield gaan. Bij een cleane change heeft de boss dan geen stacks meer tijdens de phase change, maar soms heeft ie er nog 4-5 wat best kut is met het spreaden voor P3, daar het er op lijkt dat de boss bij shield gebruik geen nieuwe stacks krijgt, maar ook zijn nog aanwezige stacks niet verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
[...]

Als ze wel stacks hadden is dat het enige dat fout kan gaan :)

Zelf weinig kunnen raiden vanwege drukte werk + prive en ook nog eens wat last van m'n arm, maar de paar keer dat ik mee was had ik 0 loot so far. Sha nog niet kunnen doen, tot 2x toe gemist en eigenlijk geen pugs gezien/gehoord, dit weekend nog maar eens checken.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

[...]

Wij doen 't juist andersom.

Door de timing van de derde debuff vlak voor de eerste Draw Flame worden die vlammetjes niet opgezogen, dus die blijven liggen. Wij soaken dan de tweede set, laten de derde weer door, en soaken de vierde, al is dat niet altijd nodig.

Wij hadden met de andersom-methode nogal eens last van het feit dat de boss na de tweede Draw Flame op 28 stacks zat, terwijl hij met een Draw op de eerste maar op 12 ofzo kwam. Ook is het nogal irritant om P3 in te gaan met stacks, dus zijn we 't zo gaan doen dat we -als er een vierde Draw nodig was- deze sowieso soakten, zodat we P3 in konden met 0 stacks op de boss. Met wat slim D gebruik hebben we nu niet eens een vierde Draw meer nodig, en de stacks van de derde Draw zijn vaak al zo goed als op als we P3 ingaan.

Plus, we beginnen P3 dan emt een barrier, wat gewoon erg lekker is om even rustig te settlen. P3 is voor healers echt nog verreweg de lastigste imo.

--zoals Dennis dus, die sneller postte dan ik :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren Feng The Accursed Heroic 25 man neer gekregen in 2 tries :P (viel mee met het aantal tries, 25 tries totaal).

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2qsW2lKYLic]

Ook nog wat geoefend op Gara'jal, maar dat is een hele strakke enrage timer dus daar moet nog wat getweaked worden.
Oh, en ik kreeg de headpiece dmv van bonusroll :D. Eerste keer dat daar iets van dropte :X.

[ Voor 13% gewijzigd door Jerry op 19-10-2012 12:37 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

En nogmaals, mensen zien die coins té vaak aan voor "gegarandeerd loot". Het blijft gewoon een /roll die je doet. Dit is puur een extra'tje voor mensen. Er is bijna geen verschil in % om te winnen dan in DS, maar omdat het anders verpakt zit hebben mensen het gewoon niet door.
Hahaha dat zal je nog vies tegen vallen... Speel het al jaren en mag echt niet klagen! Al moet ik zeggen dat 90% van mijn sociale omgeving even raar kijkt als ik zeg dat ik het speel... vind het wel vermakelijk... Eerlijkheidshalve vermeld ik wel even dat ik het op een vrijdagavond niet verkondig tegen bijvoorbeeld vrouwen ;)!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ik heb echt pure pech met droprates etc. Nog niks met Sha + coins gewonnen. Heb de caster
neck van Feng kunnen looten, en zo'n 40+ runs gehad op Coren voor de trinket. Zoek nog steeds heroic belt en bracers. (en shoulders eigenlijk)

Rest kunnen opvullen met VP gear en wat dingen kunnen kopen. Al gaf ik 40k uit voor een 476 necklace en dan later krijg ik de 489. :|

Al het investeren is ook een beetje voor niks gweest nu mijn raidteam op z'n gat ligt. Maar ja thats (WoW) life.. :) Al gaan de dailies nu super snel.

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 19-10-2012 12:19 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
junglebeast schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:17:
Ik heb echt pure pech met droprates etc. Nog niks met Sha + coins gewonnen. Heb de caster
neck van Feng kunnen looten, en zo'n 40+ runs gehad op Coren voor de trinket. Zoek nog steeds heroic belt en bracers. (en shoulders eigenlijk)

Rest kunnen opvullen met VP gear en wat dingen kunnen kopen. Al gaf ik 40k uit voor een 476 necklace en dan later krijg ik de 489. :|

Al het investeren is ook een beetje voor niks gweest nu mijn raidteam op z'n gat ligt. Maar ja thats (WoW) life.. :) Al gaan de dailies nu super snel.
Tja, als je een andere guild mocht gaan zoeken zullen die investeringen wel weer uitbetalen. Ik zie op onze server best veel guilds recruiten en die zullen toch echt de voorkeur geven wanneer mogelijk aan iemand die al lekker in de gear zit en dus een directe versterking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje:

Ik wil misschien terug gaan spelen maar niet meer die hard elke avond online voor raids etc (dus casual raiding elk 2 dagen ofzo ? social life enzo )

Dus eig wil ik wel content clearen maar niet die hard maar ook niet no brain clearen zoals in WOLTK :)

Ik weetdat het wat afhangt van server tot server maar qua content ? is het moeilijker gemaakt ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:30:
Klein vraagje:

Ik wil misschien terug gaan spelen maar niet meer die hard elke avond online voor raids etc (dus casual raiding elk 2 dagen ofzo ? social life enzo )

Dus eig wil ik wel content clearen maar niet die hard maar ook niet no brain clearen zoals in WOLTK :)

Ik weetdat het wat afhangt van server tot server maar qua content ? is het moeilijker gemaakt ? :)
Je kan juist NU zonder te raiden en/of casual te raiden (en een paar dailies) heel ver komen in het spel
sterker nog.. ook al zou je alleen dailies doen.. dan zou je nog in compleet raid proof gear kunnen hebben na een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Nice, exalted met de klaxxi. Kom ik er achter dat die lui een caster sword verkopen ilvl 463 met ook nog eens goede start voor me. erg prettig als human daar ik met swords ook nog een 1% expertise, dus hit krijg van racial. Scheeld me weer wat reforges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dennism schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:14:
Nice, exalted met de klaxxi. Kom ik er achter dat die lui een caster sword verkopen ilvl 463 met ook nog eens goede start voor me. erg prettig als human daar ik met swords ook nog een 1% expertise, dus hit krijg van racial. Scheeld me weer wat reforges :)
Weet je nog hoeveel dagen je ongeveer over revered -> exalted hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
1248 rep per dag, en hier en daar 20 van die shards en de rep die je op revered krijgt voor die paragons is dacht ik ook nog eens 3k
dus denk en dag of 12,13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
junglebeast schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:17:

Had in het begin met HC's ook puur pech met loot. Het dropte niet eens. Toen het eenmaal begon te lopen was ik binnen een klein aantal runs HC geared. Eerste run op Sha (met coin welliswaar) meteen een 496 pants geloot. RNG = RNG. Kan me nog herinneren dat mijn hunter in HoT 5 mans minimaal 50 runs nodig had om alles 378 te hebben. Mijn priest was met 12 runs klaar, Mage 10 runs, Druid 60.
Toen trok ik de comclusie dat Clothies makkelijker gearen. Helaas had de Lock ook een run of 30 nodig en toen de laatste dingen maar met VP's gehaald Had er ondertussen toch genoeg. Dropte gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alcmaria schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:31:
[...]

Je kan juist NU zonder te raiden en/of casual te raiden (en een paar dailies) heel ver komen in het spel
sterker nog.. ook al zou je alleen dailies doen.. dan zou je nog in compleet raid proof gear kunnen hebben na een paar maanden.
Dat doet mij deugd. Na jarenlang hardcore te hebben geraid, kan ik dat er nu écht niet bij gebruiken naast m'n studie en werk, dus dan is het fijn om dit te lezen, kan ik af en toe ff rustig levellen :7

* London vindt de nieuwe lay-out erg mooi trouwens.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:45:
1248 rep per dag, en hier en daar 20 van die shards en de rep die je op revered krijgt voor die paragons is dacht ik ook nog eens 3k
dus denk en dag of 12,13
Die shards droppen weinig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik dacht dat je tegenwoordig vanaf level 60 kon beginnen met een char als je met je main al een bepaald level gehaald had, maar dit klopt niet? Ik heb niet echt zin om vanaf level 1 weer helemaal te beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
GrazendeKoe schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:52:
Ik dacht dat je tegenwoordig vanaf level 60 kon beginnen met een char als je met je main al een bepaald level gehaald had, maar dit klopt niet? Ik heb niet echt zin om vanaf level 1 weer helemaal te beginnen..
Je kunt een DK beginnen, die begint dan op 55

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
GeertJam schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:53:
[...]

Je kunt een DK beginnen, die begint dan op 55
Ja maar ik wil een mage. Ik begin weer sinds tijden, en ik dacht dat die optie er was omdat de mensen die al speelde met een main een soort van voorsprong kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Daarnaast is levelen zodanig versneld dat zelfs lvl 60 halen in een paar uur te doen is :).

Of je moet al gebruik maken van een scroll of resurrection (als je lang niet gespeeld hebt), dan mag je 1 character direct naar lvl 80 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Helaas. Dat zit er niet in. Het enige wat je kan doen als je een char van 55+ hebt is 1 Death Knight per server maken die dan ook insta 55 is, Of je moet een SoR krijgen dat je een insta 80 hebt, dan wel een bestaande char. Anders zit er weinig op dan te levelen. Maarja, deze dagen is het een makkie om een char naar de 60 te levelen, dus in feite krijg je hem bijna ook instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dit geld alleen voor een Death Knight.

Vereisten is dat je WotLK expansie heb, en een char van boven de lvl 55.
De DK die je maakt zal dan lvl 55 zijn en ga je door wat startes quests en ben je aan et einde van de rit lvl 58 en kan je meteen outland > northrend > cata > mop doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
GrazendeKoe schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:55:
[...]

Ja maar ik wil een mage. Ik begin weer sinds tijden, en ik dacht dat die optie er was omdat de mensen die al speelde met een main een soort van voorsprong kregen.
En als je sinds tijden weer begint, misschien wel pre-Cata, dan zien de Vanilla areas er een stuk anders uit en zijn de quests ook leuker om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Poops_McGhee schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:56:
[...]

En als je sinds tijden weer begint, misschien wel pre-Cata, dan zien de Vanilla areas er een stuk anders uit en zijn de quests ook leuker om te doen.
Ik ben gestopt op level 80, dus dat is wotlk inderdaad. Toch staat het opnieuw beginnen met levelen me niet echt aan. Maar stel ik zou op level 1 beginnen, hoelang zou het duren in speeltijd dat ik 60 ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

GrazendeKoe schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:57:
[...]

Ik ben gestopt op level 80, dus dat is wotlk inderdaad. Toch staat het opnieuw beginnen met levelen me niet echt aan. Maar stel ik zou op level 1 beginnen, hoelang zou het duren in speeltijd dat ik 60 ben?
van 1 naar 60 zou ik zo niet kunnen inschatten, maar een kameraad van me heeft een monk van lvl 22 tot 78 geleveld in iets van 15 tot 25 uur met heirlooms.

Kan natuurlijk zijn dat de aantallen hoger liggen, maar ik zal em hier maar op vertrouwen.

Zelf zat ik met het levelen van m'n druid na 4 dagen / played op lvl 85 en na 2 dagen /played rond de lvl 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Klinkt alsnog als een behoorlijke hel haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

Mijn golden lotus rep is nog geen eens honoured :)
Sterker nog door de Quests die ik gedaan heb is mij Shado Pan Rep hoger als Golden lotus ;)
Friendly heb ik op dag 1 gehaald, Honored op dag 3

Dailies doen, Keys grinden, chests open maken en gewoon lekker alle rep items gebruiken. Klaar.

Is niet zo moeilijk, kostte me een uurtje of 2 op dag 3 ofzo.

Monk

1-90, geen heirlooms. veel pet battles gedaan = 3,5 dag /played. Dus echt heel erg snel te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

GrazendeKoe schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:02:
Klinkt alsnog als een behoorlijke hel haha :)
Tjah, tis en blijft een MMO, er is geen 'i win' button met levelen :) *behalve dan de scroll of resurrection*

[EDIT] waarvoor je btw in aanmerking komt als je sinds WotLK niet meer gespeeld hebt, geloof dat je 3 maanden niet gespeeld moet hebben om ervoor in aanmerking te komen

[ Voor 23% gewijzigd door Sabrac op 19-10-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik heb zo'n scroll gebruikt tijdje geleden, zo'n 2 maanden.. helaas koos ik toen voor een rogue ipv mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Class change aanvragen of levelen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door EJSchuiteman op 19-10-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Sabrac schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:04:
[...]

Tjah, tis en blijft een MMO, er is geen 'i win' button met levelen :) *behalve dan de scroll of resurrection*
Gelukkig is die button er inderdaad niet. Er zijn wel dingen die het een stuk makkelijker gemaakt hebben, maar nog geen Insta Hero button. Kan natuurlijk wel, maar dan moet je naar een PTR^^.

En of je dan zo blij met een insta hero moet zijn weet ik ook niet. Ik leer een char liever goed kennen en probeer tijdens het levelen ook graag dingen uit, wat wel goed werkt en niet en hoe ik mijn playstyle aan moet passen om het helemaal goed te krijgen. Met die insta chars is dat een stuk lastiger en heb je eigenlijk geen "binding" met die char ook niet. Of je snapt em gewoon niet en dan is het nog steeds moeilijk om te maxen.
Heb mijn chars over het algemeen met quests geleveled, behalve dan de laatste 2. Die hebben een combi quest/instances gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:33
Poops_McGhee schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:19:
[...]

Had in het begin met HC's ook puur pech met loot. Het dropte niet eens. Toen het eenmaal begon te lopen was ik binnen een klein aantal runs HC geared. Eerste run op Sha (met coin welliswaar) meteen een 496 pants geloot. RNG = RNG. Kan me nog herinneren dat mijn hunter in HoT 5 mans minimaal 50 runs nodig had om alles 378 te hebben. Mijn priest was met 12 runs klaar, Mage 10 runs, Druid 60.
Toen trok ik de comclusie dat Clothies makkelijker gearen. Helaas had de Lock ook een run of 30 nodig en toen de laatste dingen maar met VP's gehaald Had er ondertussen toch genoeg. Dropte gewoon niet.
Met HoT dungeons was ik ook vrij snel 378 gear ready. Kwam dan vooral door de quests die ook leuke upgrades gaven.

Valt mij wel op dat er geen BoE meer zijn van de Bracers en Feets. Jammer, want dan kon ik mooi op mijn ander char (waar ik ook iets van 3300 Jp heb) hier wat van kopen en zo m'n main sneller upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Henkje.doc schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:15:
[...]

Met HoT dungeons was ik ook vrij snel 378 gear ready. Kwam dan vooral door de quests die ook leuke upgrades gaven.

Valt mij wel op dat er geen BoE meer zijn van de Bracers en Feets. Jammer, want dan kon ik mooi op mijn ander char (waar ik ook iets van 3300 Jp heb) hier wat van kopen en zo m'n main sneller upgraden.
JP's kan je niet veel meer mee doen. Als je heel snel rep weet te farmen, kan je het nog gebruiken om wat 453 gear te halen om het levelen wat makkelijker te maken. Of oude Tier gear bij de vendors voor wat Transmoggen, Als je nog niet alle heirlooms hebt kan je dat nog doen, maar anders zijn JP'tjes behoorlijk waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Poops_McGhee schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:13:
[...]

Gelukkig is die button er inderdaad niet. Er zijn wel dingen die het een stuk makkelijker gemaakt hebben, maar nog geen Insta Hero button. Kan natuurlijk wel, maar dan moet je naar een PTR^^.

En of je dan zo blij met een insta hero moet zijn weet ik ook niet. Ik leer een char liever goed kennen en probeer tijdens het levelen ook graag dingen uit, wat wel goed werkt en niet en hoe ik mijn playstyle aan moet passen om het helemaal goed te krijgen. Met die insta chars is dat een stuk lastiger en heb je eigenlijk geen "binding" met die char ook niet. Of je snapt em gewoon niet en dan is het nog steeds moeilijk om te maxen.
Heb mijn chars over het algemeen met quests geleveled, behalve dan de laatste 2. Die hebben een combi quest/instances gehad.
Ik heb op deze manier dus 4 druids geleveld.

Had een lvl 85 druid, 3-4 maanden niet meer gespeeld en wist zo 1/2/3 niet meer hoe ik deze moest spelen, en om te voorkomen dat ik mezelf het verkeerd aanleerde, dus een nieuwe druid geleveld alles opnieuw geleerd en deze blijven gebruiken, de andere druid als bank geparkeerd.

Daarvoor had ik hetzelfde op een andere server gedaan dus ja.. ene kant heb je zoiets van speel de druid 2 dagen en je weet weer hoe het moet, anders vind ik het niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Sabrac schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

Ik heb op deze manier dus 4 druids geleveld.

Had een lvl 85 druid, 3-4 maanden niet meer gespeeld en wist zo 1/2/3 niet meer hoe ik deze moest spelen, en om te voorkomen dat ik mezelf het verkeerd aanleerde, dus een nieuwe druid geleveld alles opnieuw geleerd en deze blijven gebruiken, de andere druid als bank geparkeerd.

Daarvoor had ik hetzelfde op een andere server gedaan dus ja.. ene kant heb je zoiets van speel de druid 2 dagen en je weet weer hoe het moet, anders vind ik het niet erg :)
Het eerste wat ik doe als ik een char afstof is wat quests gaan rennen. Of ik ga een lower level instance in (solo) om even de boel weer onder de knie te krijgen.
Over het algemeen heb ik de belangrijkste buttons onder dezelfde keys bound, zodat ik in principe bij alle chars dezelfde handelingen uitvoer. Bijvoorbeeld voor alle tanks zit hun taunt button op 3, AoE threat op 8 of zoiets. Ik heb een Razer Nostromo en dan kan je het al heel wat makkelijker inregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Naja ik heb deze druid ook gebruikt om van Resto / Balance naar Feral / Guardian *of toen ook nog Feral, maar dan meer Bear focussed* te gaan.

Had inderdaad nog wat quests en dergelijke kunnen doen, maar dan mis ik toch vaak de binding met het character :)

[Edit] Hoezo druid overkill

Huidige main: http://eu.battle.net/wow/...r/veknilash/Zabrac/simple
Vorige main: http://eu.battle.net/wow/...r/veknilash/Sabrak/simple
Vorige vorige main: http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Urdir/advanced

Daarnaast had ik nog een lvl 29 resto twink druid (die naja, nu al 5 jaar in de kast staat ofzo ^^)

[ Voor 41% gewijzigd door Sabrac op 19-10-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Sabrac schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:26:
Naja ik heb deze druid ook gebruikt om van Resto / Balance naar Feral / Guardian *of toen ook nog Feral, maar dan meer Bear focussed* te gaan.

Had inderdaad nog wat quests en dergelijke kunnen doen, maar dan mis ik toch vaak de binding met het character :)
Gelukkig zijn druids fantastisch om te spelen, dus 4 daarvan levelen is echt zo erg nog niet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:04:
[...]

Friendly heb ik op dag 1 gehaald, Honored op dag 3

Dailies doen, Keys grinden, chests open maken en gewoon lekker alle rep items gebruiken. Klaar.

Is niet zo moeilijk, kostte me een uurtje of 2 op dag 3 ofzo.

Monk

1-90, geen heirlooms. veel pet battles gedaan = 3,5 dag /played. Dus echt heel erg snel te doen.
Ja, moet ik er wel zin in hebben ;)

Dailies zijn saai, heb geen zin om vaak te respeccen ben nu Holy en Disc en kill speed met deze 2 specs is erg traag. Die kistjes kan ik doen, kijk wel dagelijks of die rare spawn er is met de item die 1k rep geeft aan alle factions. Moet nog 200 rep voor de black prince quest dus zal 22 monsters moeten killen en dasn neem ik wel die mogu lui voor die sleutels.

Daarnaast, met de VP requirements en cap zie ik echt het nut niet in om de dailies te doen voor VP gear.
Als ik ze doe dan moet ik me wel heel erg vervelen.

Zal een aantal van die daillies ook al op mijn alts moeten doen :(
Tailoring recepies bijvoorbeeld, belt buckle recepie en niet te vergeten de enchanting recepies.
Dat is voor mij 3 alts die dat moeten doen, met dat gegeven doe ik ze gewoon alleen als ik me verveel op mijn main.

Tillers rep, ik doe de dailies ook zelf niet veel alleen maar planten en plukken + die daily van farmer yoon.
Moet zeggen dat die coins niet hard gaan bij mij denk dat ik wel weer die tillers gaat doen puur voor de coins. Een extra kans op die Will of Emperor trinket is nooit mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
als dat nou eens bestond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Och ja dat kan niet he? Ik weet het niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mijn Druid is nu voornamelijk een Herb/Mining boer geworden.
Zodra die lvl 90 ga ik wel weer even wat healen met deze class.

Ipv een nieuwe te lvlen of quests te doen hoe alles werkt, ga ik gewoon een BG in en heal me te pletter en kijk hoe ik dat het meest mana efficient kan doen. Dan LFR > Heroics > Alt/Pug Raids.

Mijn Paladin zal hoogst waarschijnlijk niet lang er na dingen (druid net 88, paladin net 87) en zal mijn main alt zijn voor alt raids. Druid healing ligt mij het minst namelijk, nu ik meer in holy zit en actief gebruik maak van Renew (HoT) zal Druid healing me wel iets beter liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:33
Hm, vanavond toch eens rondneuzen in general/trade of er een guild-raid op zoek is naar een invaller. Hoewel mijn priest nog enkele greens te vervangen heeft wil ik toch weer eens kijken of ik nog 'in het echie' kan raiden. (LFR al doorlopen deze week natuurlijk, maar dat telt niet) Toch sinds april/mei ofzo niet meer gedaan! Vrijdag is de enige avond dat ik ongestraft aan de slag kan, en mijn eigen guild heeft alles al leeggemept op woensdag ( *; )... als er al plaats was geweest voor een 'social'.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
voor beginnen de raid is jouwgear helemaal zo slecht niet hoor.
Ik heb minder gegearde mensen mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Derr_Hans schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:46:
voor beginnen de raid is jouwgear helemaal zo slecht niet hoor.
Ik heb minder gegearde mensen mee ;)
Wanneer zijn jullie raid dagen Hans?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Vandaag begonnen met de druid naar de 90 te levelen. Langzaam aan worden de oude epics vervangen door greens en blues.....
Ik ben begonnen op 85 en hij is nu 86,5.... en ik kan echt even geen quest meer zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Poops_McGhee schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:51:
Vandaag begonnen met de druid naar de 90 te levelen. Langzaam aan worden de oude epics vervangen door greens en blues.....
Ik ben begonnen op 85 en hij is nu 86,5.... en ik kan echt even geen quest meer zien..
Ik vind heel erg lastig de rotatie voor Balance Druid, red het nooit.
Welke spec heb jij dan op je Druid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
GoTCoast schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 08:51:
[...]

Ik vind heel erg lastig de rotatie voor Balance Druid, red het nooit.
Welke spec heb jij dan op je Druid?
Guardian. Dat is zo makkelijk levelen. Voor je het in de gaten hebt is je grind quest klaar. Tot level 88 lijk je wat minder harde klappen te krijgen. Ik ben benieuwd hoe een bear zich daarna houdt. Tot nu toe ben ik nog niet onder de 75% health gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
En ik zie dat ze vanmorgen vroeg de Red Flying Cloud mount hebben gefixed. Je kan nu niet meer met unsheathed wapen rondvliegen. Dat is nou jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Level nu ook als Blood op mijn DK. Killen gaat trager maar kom bijna nooit in de problemen. Ook de rares zijn geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
junglebeast schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:14:
Level nu ook als Blood op mijn DK. Killen gaat trager maar kom bijna nooit in de problemen. Ook de rares zijn geen probleem.
Ja, de mijne level ik ook Blood. Duurt alleen wel een eeuwigheid voordat een mob eindelijk omvalt, maar je komt er zonder krassen vandaan. Gelukkig heeft een Blood DK nog goede dps. Dan duurt het iets minder lang. Ik moet nog maar zien hoe dat gaat met mijn prot pala...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
Vanmorgen gast die perse van zijn Tiger Deck af wilde. 20K neergelegd, dus gold is eind op, nog 10K.

Ik zit dus een beetje in twijfel. Momenteel verkoopt de deck voor 30 tot 40K op de AH, maar als Darkmoon komt zal die prijs nog stijgen en kan ik dus gewoon heel veel winst maken, of ik gebruik zelf het trinket. De STR trinket is voor DK/Warr BiS. De heroic trinkets hebben wellicht meer base STR, maar hebben een haste proc waar Relic of Xuen een STR proc heeft. Het blijft dus een top trinket tot een heel eind in de expansion.

Het gold is wel heel erg interessant, want ik ben nooit een ster geweest in gold verdienen, bungel altijd rond de 30K.

Dilemma :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkoopt hem met Dark moon voor Meer dan 40K en koopt als Darkmoon weer afgelopen is er weer 1 van iemand voor 25k en je hebt 15k winst en je trinket ?.
Duurt alleen ff maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net even guildies geboost in Outland dungeons, allemaal pvp enabled alliance level 6x. Ik zit zelf niet op een PVE server, maar ja. Dan gaan ze dood. Ik camp niet, maak ze 1 keer af. En dan nog steeds krijg ik whispers nadat ze alts maken op mijn server.

Zijn alle PVP mensen zo erg? Ik heb dit namelijk nog niet eerder meegemaakt.

Ik bedoel niet dat PVP mensen constant zeiken, maar dit is wel wat ik de laatste keren meemaak. Ook in BG chat lijkt het steeds erger te worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht laat ik weer eens gaan beginnen met wow na een jaar of 2. Tot mijn verbazing was mijn account locked. Mijn account heb ik gelukkig weer terug kunnen halen. Vervolgens log ik in op mijn battle net account en zie dat de me acc gehackt was.

De hacker heeft een worgen hunter door middel van een scroll aangemaakt op een duitse realm. Hij heeft hem wel door gelvld naar lvl 85.

Ik zou graag advies/tips willen horen wat ik het beste kan doen..

Aangezien ik zelf het leuker vind om horde te spelen. En het jammer vind van de duitste realm etc.. Nu kan ik natuurlijk niet nog een lvl 80 aanmaken dmv een scroll.

Ook is het miss een optie om een dead knight lvl 55 aan te maken. Maarjaa voordat die lvl 80/85 is zal wel even duren. En daarbij weet ik niet of het een leuke class is om mee te spelen.

Ook kan ik die worgen hunter naar andere realm/class/faction veranderen dit alles kost wel 60eu wat ik erg veel geld vind.

Zie ik nog opties over het hoofd.. ik hoor het heel graag zsm zodat, ik lekker kan beginnen met spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:23:
Ik dacht laat ik weer eens gaan beginnen met wow na een jaar of 2. Tot mijn verbazing was mijn account locked. Mijn account heb ik gelukkig weer terug kunnen halen. Vervolgens log ik in op mijn battle net account en zie dat de me acc gehackt was.

De hacker heeft een worgen hunter door middel van een scroll aangemaakt op een duitse realm. Hij heeft hem wel door gelvld naar lvl 85.

Ik zou graag advies/tips willen horen wat ik het beste kan doen..

Aangezien ik zelf het leuker vind om horde te spelen. En het jammer vind van de duitste realm etc.. Nu kan ik natuurlijk niet nog een lvl 80 aanmaken dmv een scroll.

Ook is het miss een optie om een dead knight lvl 55 aan te maken. Maarjaa voordat die lvl 80/85 is zal wel even duren. En daarbij weet ik niet of het een leuke class is om mee te spelen.

Ook kan ik die worgen hunter naar andere realm/class/faction veranderen dit alles kost wel 60eu wat ik erg veel geld vind.

Zie ik nog opties over het hoofd.. ik hoor het heel graag zsm zodat, ik lekker kan beginnen met spelen!
Lekker deleten en na 2 jaar gewoon opnieuw beginnen met een char. Ook al duurt het een tijdje voor je maxed bent, je leert ze veel beter spelen.
En het kost je alleen tijd en geen geld. klaar. Nog een SoR gaat je niet lukken, in ieder geval niet als je je account weer eens minimaal 3 maanden verlopen laat. Dus....

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-10-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap eerlijk gezegd echt helemaaaal niks van jou opmerking! totaal nutteloos.

Ik wil zo snel mogelijk weer lekker gaan spelen.. hoor graag tips van mensen waar ik iets mee kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Gewoon een server kiezen en gaan spelen. Je had nu al lvl 40 kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dennisss.. het is toch een opmerking. Jij vraagt om opties, hij zegt deleten en opnieuw beginnen. Ik zie echt niet in wat daar fout aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sevothtarte hij zegt idd deleten MAAR, na 2 jaar opnieuw beginnen;) maargoed..

haha lvl 40 gaat het tegenwoordig zo snel het lvle dan?

Is een dead knight aanmaken niet leuk omdat, ik dat start op lvl 55. wil graag de nieuwste uitbreiding spelen namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:55

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

iemand nog een Scroll of Resurrection nodig?
wil er graag eentje versturen namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:11:
Ik snap eerlijk gezegd echt helemaaaal niks van jou opmerking! totaal nutteloos.

Ik wil zo snel mogelijk weer lekker gaan spelen.. hoor graag tips van mensen waar ik iets mee kan!
Je snipsnapt over een Worgen die je niet leuk vindt om te spelen en nog op een duitse server ook. Je wilt er geen geld aan uitgeven om te veranderen, dus........ facking delete de char. Wat is daar zo moeilijk aan te bevatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:48:
@Sevothtarte hij zegt idd deleten MAAR, na 2 jaar opnieuw beginnen;) maargoed..

haha lvl 40 gaat het tegenwoordig zo snel het lvle dan?

Is een dead knight aanmaken niet leuk omdat, ik dat start op lvl 55. wil graag de nieuwste uitbreiding spelen namelijk..
Je zegt zelf dat je 2 jaar niet hebt gespeeld. of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het ook niet meer. >_> denk een troll...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:40:
Ik snap het ook niet meer. >_> denk een troll...
Myeah, ik laat het er ook maar bij. Tijd om verder te levelen met de druid. :)
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.