Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 271 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 32.272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
detheavn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:11:
Hmmmm ...

Schroeiende Totem aanhouden
Ontketen Elementen gebruiken
Bliksem Kogel bij 5 Maalstroom Wapen
Stormklap / Stormstoot wanneer afgekoeld
Vlam Schok op je doel houden, wanneer Ontketen Vlam actief is
Lava Zweepslag bij 5 opeenstapelingen van Schroeiende Vlammen
Aard Schok als opvulling zolang Vlam Schok actief is...

Nee, ik zou spontaan wat anders gaan spelen ... Tetris of zo :p
Dit is ook exact de reden waarom ik de EN versie van Windows gebruik haha.
Ik ben dan wel nederlander, maar ik vind het echt een kleutertaal af en toe..

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demonology is dus blijkbaar echt ruk voor levellen. Demon form is 1 fight, en poof zonder resources ervoor.

Nu maar Destro proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:17:
Demonology is dus blijkbaar echt ruk voor levellen. Demon form is 1 fight, en poof zonder resources ervoor.

Nu maar Destro proberen.
Voor MoP heb ik mijn warlock naar 85 gehezen eerst als Demonology en later als Affliction en de laatste beviel mij stukken beter. DoT's zetten en Malific graspen, soul swapje erbij als je meerdere mobs afmaakt en repeat. Zo ongeveer dan ;) Destro heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb geleveld met affli of destro.vind zelf destro lekkerder spelen maar de aoe van demo is wel geniaal :P
mja,wissel soms nog wel eens tussen de 3 :P

[ Voor 17% gewijzigd door mrsar op 17-10-2012 16:22 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Dakreal schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:14:
Same :p Ik vind het al helemaal achterlijk bij bijvoorbeeld een programma als Excel, waar ze basis commando's dus ook vertaald hebben, zoals =SOM() ipv =SUM().

Maar goed, er zullen vast mensen zijn die daar dan weer wél de voorkeur aan geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:08

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik heb het Swamp of Sorrows eigenlijk altijd al het Zomp der Zorgen genoemd :P

Maar het is een kwestie van wennen denk ik. In games zijn zoveel termen engels dat het nederlands raar klinkt, vooral als je letterlijk probeert te vertalen.

IJzersmeed klinkt wel weer mooi.
Wurgdoornvallei, West-Plaagland, Hellevuur-schiereiland (lol), Vallei der Eeuwige Bloesem... zo kan ik nog wel ff doorgaan (maar dat zal ik jullie besparen)

* Blitzdoctor breekt zich het hoofd over het vertalen van Ascendancy

[ Voor 8% gewijzigd door Blitzdoctor op 17-10-2012 16:55 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:14:
[...]
Lol, ik ben er ook zo één. Bij mijn huidige werkgever standaard alle denkbare languages mogelijk en on the fly wisselen wanneer ik wil. Bij mijn vorige om een engelse versie moeten vragen in het begin. Later zijn ze standaar overgestapt op Engels en kon je geeneens meer Nederlands krijgen.

Overigens zit ik binnen onze guild wel eens in een apart mumble kanaal met de Nederlanders, Belgen en Suid Afrikaners ... dat is pas leuk! Maar geen van ons denkt er ook maar aan om game termen te vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Blitzdoctor schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:52:
Ik heb het Swamp of Sorrows eigenlijk altijd al het Zomp der Zorgen genoemd :P

Maar het is een kwestie van wennen denk ik. In games zijn zoveel termen engels dat het nederlands raar klinkt, vooral als je letterlijk probeert te vertalen.

IJzersmeed klinkt wel weer mooi.
Wurgdoornvallei, West-Plaagland, Hellevuur-schiereiland (lol), Vallei der Eeuwige Bloesem... zo kan ik nog wel ff doorgaan (maar dat zal ik jullie besparen)
Het schiereiland der Hellevuur

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Mja, bekt ook niet zo lekker ;)
Helleschier dan, da's tenminste kort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Nog een tijdje op een Duitse server gespeeld, daar was het Höllenfeuerhalbinsel, want inderdaadgewoon Hellevuur Schiereiland is. Sommige Duitse vertalingen waren echt heel erg, ook al was het juist heel voor de hand liggend.

Eisenschmiede, Sturmwind ... Schwarzfelstiefen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Die laatste moest ik even googlen, het is BRD om anderen de moeite te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Blitzdoctor schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:52:
[,,]

* Blitzdoctor breekt zich het hoofd over het vertalen van Ascendancy
Dat wordt hemelvaart, of iets in die trand.

Om nog maar even op de generaliserende tour door te gaan; pure één-taal guilds trekken ook vaak mensen aan die geen andere taal kúnnen spreken. En laat dat in Nederland nou vaak de bevolkingsgroep zijn die ófwel 60+ is, ófwel 14-. En aangezien de eerste groep niet heel vaak WoW speelt, blijft dus alleen de laatste over. Dus koters, ja. Moet er niet aan denken...

Generaliserend dan... stel je voor dat iemand zich aangesproken voelt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:49:
[...] ófwel 60+ is, ófwel 14-. En aangezien de eerste groep niet heel vaak WoW speelt, blijft dus alleen de laatste over.
Lol, wij hebben een member die binnenkort tot die eerste groep behoort :) Het is wel een uitzondering, zelfs in onze guild waar de gemiddelde leeftijd redelijk hoog ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
NotoriousBAS schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:35:
Die laatste moest ik even googlen, het is BRD om anderen de moeite te besparen.
Cheater :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Blistimo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:49:
[...]

Dat wordt hemelvaart, of iets in die trand.
Ik heb hem: ontstijging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zijn er nog Horde players die dungeon en raid achievements willen doen ? Bv: Glory of the ... etc.
( Liefst 85+, PM voor realID )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
kowlier schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:51:
is het eigenlijk nog de moeite om te beginnen met wow?
GW2 was een beetje een teleurstelling voor mij aangezien er kwa endgame niet superveel te doen is.
ik dacht dat het gebrek aan geargrind en triclass system een verfrissing ging zijn, maar blijkbaar mis ik gear end dedicated tank zijn iets meer dan gedacht :(
ik heb al de trial van WOW geprobeerd (een 3 tal maand geleden) maar de graphics hielden mij voor een stuk tegen.
Wow is zeker nog wel de moeite waard, al vind ik wel dat MOP niet altijd de beste updates heeft meegebracht.
Je moet het gewoon eens testen en zien wat je ervan vindt ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:47
Heb een probleem met de installatie

Ik ben nu op een computer waar WoW niet opstaat, ik heb mijn pandoria diks meegenomen, omdat hier alle games op zouden staan, echter als ik de game wil installeren, gaat die alles downloaden? Ik heb hier traag internet, dus het gaat 2 dagen duren voor 20gig :P

Waarom kan ik niet gewoon de files van de cds installeren en de rest van de patch downloaden?

Data over kopieren gaat ook niet omdat alleen de WoW setup file in de map staat als je de cd 1 of 2 opent 8)7

Is die cd gewoon een dummy ofwat? Waarom bregen ze uberhaubt een cd uit als hij toch alles moet downloaden.

Snap er niks meer van 8)7

Edit: Zelf nu met internet kabel eruit, doe cd erin, en hij blijft zoeken naar updates..... krij ger behoorlijk konthaar van.

[ Voor 8% gewijzigd door Cyclonic op 17-10-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:17
detheavn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:11:
Hmmmm ...

Schroeiende Totem aanhouden
Ontketen Elementen gebruiken
Bliksem Kogel bij 5 Maalstroom Wapen
Stormklap / Stormstoot wanneer afgekoeld
Vlam Schok op je doel houden, wanneer Ontketen Vlam actief is
Lava Zweepslag bij 5 opeenstapelingen van Schroeiende Vlammen
Aard Schok als opvulling zolang Vlam Schok actief is...

Nee, ik zou spontaan wat anders gaan spelen ... Tetris of zo :p
Wat de Neuk?? Sommige dingen moet je maar niet in het nederlands vertalen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Cyclonic schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:05:

Ik ben nu op een computer waar WoW niet opstaat, ik heb mijn pandoria diks meegenomen, omdat hier alle games op zouden staan, echter als ik de game wil installeren, gaat die alles downloaden? Ik heb hier traag internet, dus het gaat 2 dagen duren voor 20gig :P

Waarom kan ik niet gewoon de files van de cds installeren en de rest van de patch downloaden?

Data over kopieren gaat ook niet omdat alleen de WoW setup file in de map staat als je de cd 1 of 2 opent 8)7

Is die cd gewoon een dummy ofwat? Waarom bregen ze uberhaubt een cd uit als hij toch alles moet downloaden.

Edit: Zelf nu met internet kabel eruit, doe cd erin, en hij blijft zoeken naar updates..... krij ger behoorlijk konthaar van.
Je hebt zomaar kans dat er ergens op je dvd staat dat je wel de originele eerste games van WoW nodig hebt. Ik heb zo'n flauw vermoeden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:55

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

ik ben van plan om eens alleen door de oude vanilla raids heen te gaan.
welke raids zou ik zelfstandig doorheen kunnen als lvl90 warlock zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WishmasterNL schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:13:
Alles. Alleen sommige encounters hebben ivm mechanics meerdere personen nodig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
WishmasterNL schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:13:
Volgens mij kan je alleen Molten Core en Ruins of Ahn'Qiraj solo'en. Voor BWL heb je voor de 1e boss echt een 2e persoon nodig om de orb te handelen en voor de Temple of Ahn'Qiraj heb je een probleem met de twins in je eentje. Ook je voidy gaat geen aggro houden op 1 van beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Twin Emps lukt wel als lock, pet houdt de magic immune twin wel vast als jij de physical damage immune twin aan puin schiet. Ze healen wel 30k per seconde omdat ze dichtbij elkaar staan dus het kan even duren voor je ze neer hebt. C'thun in je eentje wordt 'm waarschijnlijk niet omdat je in phase 2 in de stomach gegooid wordt en als er geen targets voor C'thun buitenstaan wordt de raid gewiped. Met twee man is dat geen issue zolang je de stomach maar meteen uitrent zodat je er nooit samen in komt te zitten (ondertussen wat instant spells/dots op tentacles gooien).

Maar vraag een beetje rond en neem meer mensen mee, is sneller en gezelliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Cyclonic schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:05:

waarom gooi je niet gewoon je wow-dir op een usb stick, kopieer hem op die andere pc, start launcher, spelen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Poops_McGhee schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 00:26:
[...]

Volgens mij kan je alleen Molten Core en Ruins of Ahn'Qiraj solo'en. Voor BWL heb je voor de 1e boss echt een 2e persoon nodig om de orb te handelen en voor de Temple of Ahn'Qiraj heb je een probleem met de twins in je eentje. Ook je voidy gaat geen aggro houden op 1 van beiden.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/6893569713

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Zo om maar aan te vullen en niet te generaliseren hebben wij de grootste volledig NL sprekende guild op Outland zonder de vooroordelen maar met alleen de voordelen.. Meeste zijn 20+/30+ en in guildchat is het bij misdraging guildkick (bijvoorbeeld het woord K in chat is instant kick na waarschuwing).. We hadden in DS een 25m groep en zijn die weer aan het opbouwen.. Tot zover doen we alleen 10m raiden tot we meer signs hebben (22 atm).. We gebruiken alleen de Engelse termen in WoW dus niet een gekke vertaalslag.. We bestaan nu al sinds eind tbc/begin wotlk onder verschillende namen..

http://eu.battle.net/wow/en/guild/outland/Lowlands_United/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
De gratis ring van Headless Horsemen is alweer binnen. Eerste run dropt de spirit ring :) In mijn bag zat trouwens ook de plate dps head welke compleet useless is voor mij maar ach, weer wat gold van de vendor.

Een guildie dacht trouwens dat de mount hetzelfde is als die van Kara, klopt dat?

Ook nog de pvp hands van Sha geloot, waardoor ilvl alweer op 439 ligt. Dit weekend maar eens mijn eerst hc's doen ;)

Nog geen geluk met de extra mounts. Karazhan gedaan, UP gedaan en een poos weer gevist. Ook in mijn egg zat alleen troep. Vanavond nieuwe kansen :)

Verder wat guildies warm gemaakt voor ICC achievements, ik moet er nog twee en veel hadden hetzelfde, dus morgenavond een guildrun om die mount ook te pakken :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Gisteren LFR gedaan met wat guildies (hebben nog te weinig mensen voor een casual 10 man helaas :(), best wel geluk gehad ^_^ 1 item gewonnen via normale loot en daarna nog 3 bonus items (van de 4 gebruikte coins :)).

Nieuwe head/chest/neck en weapon geloot, dat is een stuk beter dan vorige week waar ik dus niks had geloot.

Vanavond nog 1 daily voor de epic ring en mijn iLvl schiet aardig omhoog ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
EJSchuiteman schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:38:
De gratis ring van Headless Horsemen is alweer binnen. Eerste run dropt de spirit ring :) In mijn bag zat trouwens ook de plate dps head welke compleet useless is voor mij maar ach, weer wat gold van de vendor.

Een guildie dacht trouwens dat de mount hetzelfde is als die van Kara, klopt dat?

Ook nog de pvp hands van Sha geloot, waardoor ilvl alweer op 439 ligt. Dit weekend maar eens mijn eerst hc's doen ;)

Nog geen geluk met de extra mounts. Karazhan gedaan, UP gedaan en een poos weer gevist. Ook in mijn egg zat alleen troep. Vanavond nieuwe kansen :)

Verder wat guildies warm gemaakt voor ICC achievements, ik moet er nog twee en veel hadden hetzelfde, dus morgenavond een guildrun om die mount ook te pakken :) :) :)
Het zijn twee verschillende mounts.

Attumen's Fiery Warhorse's Reins - http://www.wowhead.com/item=30480
The Horseman's Reins - http://www.wowhead.com/item=37012/the-horsemans-reins

Zit zelf ook al wekelijks achter Attumen's aan, maar helaas nog nooit gedropped :( Zelfde geld voor de Green Proto Drake en die van Baron Rivendare :( Al m'n 115 mounts moeten kopen, met uitzondering van een paar lucky drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gisteren LFR gedaan.
Het was al ff geleden dat ik zo hard heb kunnen lachen in LFR maar bij Elegon was het weer zover.
Das pech vloer weg, das pech raid weg :D

S'avonds hebben we 2/16 HC gedaan , 2 nieuwe items erbij mogen looten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Lateralus010 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:11:
Het zijn twee verschillende mounts.

Attumen's Fiery Warhorse's Reins - http://www.wowhead.com/item=30480
The Horseman's Reins - http://www.wowhead.com/item=37012/the-horsemans-reins
Het verschil is echter visueel heel minimaal. Gewoon een recolour waar de Kara mount nog hoorntjes en slagtanden heeft :)

Heb Attumen's mount echt kapot gefarmed op verschillende chars tijdens WotLK ... In cata echter, na een re-roll naar een Horde Belf Priest: in 2 keer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren echt weer eens een fijne avond gehad als guild en ook persoonlijk.

Onze eerste groep heeft Elegon gisteren gedowned en de tweede groep die 1 week minder heeft geraid begint ook behoorlijke verbetering te vertonen. Ten eerste een nieuwe Tank (die echt goed is, ook NL) en verder geen enkele class dubbel (behalve pala en druid, maar die hebben verschillende specs), het duurde vorige week dan wel even voordat iedereen de gevechten snapte, maar dan snappen ze het ook echt :). Nu werden baas 1 en 4 geoneshot, en de 2e en 3e gingen de binnen 3 tries down. Op Elegon nog een paar uur geoefend, en daar zit ook duidelijk vooruitgang in.

Zelf echt super lucky geweest gisteren. Shouders gewonnen op Gara'Jal en daarna won ik bij de Kings de Polearm en met m'n charm ook nog eens de Bracers, nu dus op 374 ilvl :).

Ook nog ff de LFR gedaan, Spirit kings ging prima, maar Elegon viel zo'n 20 man naar beneden :) toen had ik geen tijd meer, dus moet ik het zaterdag nog maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:58
Ik zie iedereen allemaal van die bonus rolls winnen, maar ik heb helaas alleen nog maar gold gekregen :(

Gisteren alleen even Sha of Anger gedaan laat op de avond en je ziet echt dat mensen er aan gewend zijn nu. Alles gaat heel soepel en het is alleen even snel meppen en hopen op loot. Helaas heb ik dus nog geen enkel epic item mogen looten in heel MoP buiten de gratis boots van Sha en de direbrew trinkets.

Guild moest gisteren zonder mij raiden omdat ik dus pas laat even kon komen kijken, maar ik werd meteen gespammed met berichten dat ze me gemist hadden :p Blijkbaar was een pug tank niet zo'n goed idee achteraf :p Dat was dus helemaal misgegaan. Misschien dat ik vanavond ook maar weer een poging gaan doen als er genoeg mensen zijn. Moet toch lukken en de combinatie van guardians was een stuk beter deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:56:
Blijkbaar was een pug tank niet zo'n goed idee achteraf :p Dat was dus helemaal misgegaan. Misschien dat ik vanavond ook maar weer een poging gaan doen als er genoeg mensen zijn. Moet toch lukken en de combinatie van guardians was een stuk beter deze week.
Kan ik me er iets bij voorstellen, wij hebben nu ook een tank die ook weet wat hij moet doen, dus dan hoef ik niet telkens te zeggen wat de andere tank moet doen, dat maakt dingen wel stukken makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren 2de keer voor Stone Guard Heroic 25 man en dat ging aardig. Na een uurtje was die neer deze keer. Ook nog de leather belt mogen looten (bonus loot was weer gold zoals gewoonlijk :(), hierdoor kon ik eindelijk mijn 440 belt vervangen :X.
Daarna Feng op heroic trainen en dat ging beter dan ik verwacht had. We hadden de fasen redelijk snel door en nu is het alleen maar de executie en healing CD's goed krijgen.
We beginnen met de Arcane phase, zodat we daar bloodlust kunnen poppen en er zo snel mogelijk doorheen zijn (lastigste healing phase). Als tweede is de epicenter aan de beurt, deze is best makkelijk want de epicenters worden afgevangen door de stun en shield. Daarna is de add phase aan de beurt, kwestie van weglopen van het schild dat hij gooit en dan de adds AOE-en (of een schild gebruiken zodat de adds despawnen). De laatste phase is ook weer een lastige, want daar doet de baas Draw Flame. Hier moeten we weer aardig wat healing CD's gebruiken. Al met al moet deze baas vanavond wel neer gaan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Jerry schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:34:
We beginnen met de Arcane phase, zodat we daar bloodlust kunnen poppen en er zo snel mogelijk doorheen zijn (lastigste healing phase). Als tweede is de epicenter aan de beurt, deze is best makkelijk want de epicenters worden afgevangen door de stun en shield. Daarna is de add phase aan de beurt, kwestie van weglopen van het schild dat hij gooit en dan de adds AOE-en (of een schild gebruiken zodat de adds despawnen). De laatste phase is ook weer een lastige, want daar doet de baas Draw Flame. Hier moeten we weer aardig wat healing CD's gebruiken. Al met al moet deze baas vanavond wel neer gaan :).
Misschien een tip om bloodlust te gebruiken op de eerste drawflame (2de is voor barrier) , zo doen wij het ook en het helpt enorm.
Arcane is eigenlijk een vrij makkelijke phase als mensen gewoon even opletten en je CDs goed rotate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

bechown schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 07:41:
Zo om maar aan te vullen en niet te generaliseren hebben wij de grootste volledig NL sprekende guild op Outland zonder de vooroordelen maar met alleen de voordelen.. Meeste zijn 20+/30+ en in guildchat is het bij misdraging guildkick (bijvoorbeeld het woord K in chat is instant kick na waarschuwing).. We hadden in DS een 25m groep en zijn die weer aan het opbouwen.. Tot zover doen we alleen 10m raiden tot we meer signs hebben (22 atm).. We gebruiken alleen de Engelse termen in WoW dus niet een gekke vertaalslag.. We bestaan nu al sinds eind tbc/begin wotlk onder verschillende namen..

http://eu.battle.net/wow/en/guild/outland/Lowlands_United/
Klinkt best interessant! Vanavond is als het goed is de eerste raid van mijn huidige ( en al 7 jaar lang ) guild. Ben benieuwd!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
kowapanga schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:12:
Gisteren LFR gedaan.
Het was al ff geleden dat ik zo hard heb kunnen lachen in LFR maar bij Elegon was het weer zover.
Das pech vloer weg, das pech raid weg :D

S'avonds hebben we 2/16 HC gedaan , 2 nieuwe items erbij mogen looten :)
Kan niet wachten tot ik dit weekend ook aan de slag kan met LFR als ik dit zo lees :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik vergeet LFR steeds :'(

Aan de andere kant ben ik nu ook echt misschien teveel bezig met alts :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ben wel benieuwd naar LFR eigenlijk. Vorige week kon ik door connectieproblemen eigenlijk bijna niet spelen en heeft de rest van de raid zonder mij zo'n beetje de instance gecleared. Ook was ik toen dps ipv tank.

Ook al is het raiden voor dummies, ik kan dan wel vast een beetje de gevechten bekijken en zien hoe alles er uit ziet en zo. Dat vind ik persoonlijk toch wel fijn. En de gratis epics zijn mooi meegenomen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:40:
Ik ben wel benieuwd naar LFR eigenlijk. Vorige week kon ik door connectieproblemen eigenlijk bijna niet spelen en heeft de rest van de raid zonder mij zo'n beetje de instance gecleared. Ook was ik toen dps ipv tank.

Ook al is het raiden voor dummies, ik kan dan wel vast een beetje de gevechten bekijken en zien hoe alles er uit ziet en zo. Dat vind ik persoonlijk toch wel fijn. En de gratis epics zijn mooi meegenomen natuurlijk :)
De epix zijn goed hoor 476 dusssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:04
Wij hebben gister de eerste 3 bazen gecleared. Ging relatief goed, op de eerste 2 bazen allebei 1 wipe, en dat met 1 van de tanks die de gevechten nog nooit had gedaan.

Op de spiritbinder hadden we een kill op de 4de try. Twee offspec DK tanks is verre van ideaal. Matige gear en ongeveer de slechtste class om dit gevecht te tanken.

De Spirit Kings hebben we net aan niet gekilled. Helaas zijn het vaak dezelfde mensen die het laten afweten qua movement. De laatste try van de avond op Spirit Kings waren onze hunter en onze rogue wederom redelijk snel dood, de rest van de groep kon prima in leven blijven. Best zuur als je dan een enrage wipe hebt op 7%.

Zondag Elegon. Als we Spirit Kings snel genoeg om kunnen leggen natuurlijk :)

Vorige week heb ik LFR deel 1 gedaan, deze week weet ik nog niet zeker of ik LFR in wil. Het is voor de loot wel lekker, maar aan de andere kant zorgt het er ook wel voor dat je misschien snel bent uitgekeken op current raidcontent. En al die imbecielen die half /afk plekken vullen word ik ook niet altijd vrolijk van…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zo mijn rogue is lekker 85 en nu kan ik eindelijk eens lekker met alchemy aan de gang.
had mijn gatherers al de nodige mats laten farmen dus in een teug doorgegaan naar 600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Security schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:46:
Zo mijn rogue is lekker 85 en nu kan ik eindelijk eens lekker met alchemy aan de gang.
had mijn gatherers al de nodige mats laten farmen dus in een teug doorgegaan naar 600.
Volgens mij kan je op lvl 80 al naar 600 skill, voor de meeste professions zijn de laatste punten wat lastiger, maar heb zelf ook Alchemy op 2 chars en daarbij was het geen enkel probleem gelukkig door de discoveries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

DarthNeo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:47:
[...]

Volgens mij kan je op lvl 80 al naar 600 skill, voor de meeste professions zijn de laatste punten wat lastiger, maar heb zelf ook Alchemy op 2 chars en daarbij was het geen enkel probleem gelukkig door de discoveries.
Dat meen je niet....
Grrrr... dat had ik eerder moeten weten.. oh well... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

kowapanga schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:52:
[...]

Misschien een tip om bloodlust te gebruiken op de eerste drawflame (2de is voor barrier) , zo doen wij het ook en het helpt enorm.
Arcane is eigenlijk een vrij makkelijke phase als mensen gewoon even opletten en je CDs goed rotate.
Ligt eraan welke phase je eerst kiest op heroic. Wij verkiezen Arcane als eerste en Drawflame als laatste. Drawflame is ook meer geleidelijke damage, Arcane is toch wat sneller kwa ticks.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kom je ergenlijk aan die charm's om te rollen voor gear ?, ik doe alles tot in den treure van daily's maar ik heb alleen nog lessercharms ?. en ook nog geen 90 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
welke classes zijn eigenlijk veel gevraagd? ben jaren tank geweest, maar de laatste tijd was ik dat wat beu (heb een healer gehad in rift, wel nooit op in topraids geraakt wegens geen gear en guild).

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:51:
Hoe kom je ergenlijk aan die charm's om te rollen voor gear ?, ik doe alles tot in den treure van daily's maar ik heb alleen nog lessercharms ?. en ook nog geen 90 ofzo
je kunt ze inruilen bij de daily questgivers in de horde hoofdhub in Pandaria
http://www.wowpedia.org/Shrine_of_Two_Moons
helemaal beneden vind je deze npc's

[ Voor 4% gewijzigd door Security op 18-10-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:51:
In Valley of Eternal Blossoms zou je bij je faction basis ergens een weekly moeten hebben die die lesser omtovert in 3 greater charms :)

edit: Wat Security ook zegt :D

[ Voor 3% gewijzigd door detheavn op 18-10-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat klopt maar dan heb je er 90 nodig ?...je gaat toch niet denken ik zoveel van die daily's in een week ga doen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:01:
Ja dat klopt maar dan heb je er 90 nodig ?...je gaat toch niet denken ik zoveel van die daily's in een week ga doen he :P
Sja.. de limiet voor dagelijkse dailies is er vanaf...
en als je gear nodig hebt (pre-raid) zul je toch rep moeten sparen en daarmee dus dailies doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Security schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:02:
[...]

Sja.. de limiet voor dagelijke dailies is er vanaf...
en als je gear nodig hebt (pre-raid) zul je toch rep moeten sparen en daarmee dus dailies doen. :)
Ja en nee, ik snap wel wat je bedoelt maar ik haal alles Pre-raid wel uit LFR Dan.
En ik kom nu 2 ilvl tekort en moet nog wat 350's vervangen.

Maar ik doe elke dag alleen maar daily's voor 1 faction en als die exalted is de volgende pas weer.
Anders komt het echt me nek uit, ik kan met moeite alle lotus dingen al doen, omdat ik het al boring vind :P.

Ik doe liever Dungeons farmen en Farmen, maar het is ik pattersn en mounts moet kopen van mezelf en daarvoor de rep wil.
Maar anders had ik al die daily's niet eens gedaan. ( gold niet nodig )

[ Voor 22% gewijzigd door Mektheb op 18-10-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowlier schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:57:
welke classes zijn eigenlijk veel gevraagd? ben jaren tank geweest, maar de laatste tijd was ik dat wat beu (heb een healer gehad in rift, wel nooit op in topraids geraakt wegens geen gear en guild).
Monks zijn veel gevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Het nieuwe loot systeem in LFR... ik persoonlijk ben er nog niet zo'n fan van...
2 x LFR gedaan 2 x Sha / 1 x Gall / vervolgens 2 charms ingezet geen loot.
2 X LFR (deze week) loot en een extra charm ingezet ook geen loot.
In cataclysm voor de rep grind was ik erg blij met de reputatie gather tabards..
Deze mis ik wel een beetje in MoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:01:
De meeste dailies stellen tegenwoordig geen drol voor. Ook zit je sneller aan de 90 dan je door zult hebben :)
En grats geld!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
bleh, spreekt mij net niet aan die class :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
detheavn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:08:
[...]

De meeste dailies stellen tegenwoordig geen drol voor. Ook zit je sneller aan de 90 dan je door zult hebben :)
En grats geld!!! :D
Ik vind het wel steeds meer een verplichting voelen, deze expansion meer dan anders. Als je ze echt allemaal wilt doen kost het je minstens 1,5 uur per dag en dan ben je nog snel (en niet overal reverred prob :) ). Half uurtje dailies vind ik wel relaxed, daarna wordt het al snel werk :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 11-09 12:23
porn* schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:14:
[...]

Ik vind het wel steeds meer een verplichting voelen, deze expansion meer dan anders. Als je ze echt allemaal wilt doen kost het je minstens 1,5 uur per dag en dan ben je nog snel (en niet overal reverred prob :) ). Half uurtje dailies vind ik wel relaxed, daarna wordt het al snel werk :(
Same here. Om uberhaupt aan de Shado-pan te beginnen moet je revered zijn met Golden Lotus. en Golden Lotus is echt VERSCHRIKKELIJK! 110 rep per quest en de quests zijn ontzettend saai.

Als ik het vergelijk met Cloud serpent en The Tillers. Ben ik 3 x zoveel tijd kwijt aan Golden Lotus dan de eerste 2 genoemde samen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

Security schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:07:
Het nieuwe loot systeem in LFR... ik persoonlijk ben er nog niet zo'n fan van...
2 x LFR gedaan 2 x Sha / 1 x Gall / vervolgens 2 charms ingezet geen loot.
2 X LFR (deze week) loot en een extra charm ingezet ook geen loot.
Hear hear!

Zelfde probleem hier.. kwou al bijna een ticket aanmaken omdat er constant niks in de stachels zit..
Vroeger was het zo dat me vrienden zeiden dat ik een 'loot-HAX' geinstalleerd had, omdat ik overal altijd wel gear kon looten (altijd lucky met droprates, en rolls enzo)..

nu nog maar 1 epic atm.. die boots van sha.. verder helemaal niks.. noppes.. nada :(

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ph4nt0m schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:16:
[...]

Same here. Om uberhaupt aan de Shado-pan te beginnen moet je revered zijn met Golden Lotus. en Golden Lotus is echt VERSCHRIKKELIJK! 110 rep per quest en de quests zijn ontzettend saai.

Als ik het vergelijk met Cloud serpent en The Tillers. Ben ik 3 x zoveel tijd kwijt aan Golden Lotus dan de eerste 2 genoemde samen......
Yup precies en 1:30 voor alle daily's die er zijn is de helft van mijn gemiddelde speeltijd per dag en dat doe ik dus niet aan daily's.

Ik begin met Lotus en als ik die zat heb kap ik, en zo doe ik het 1 voor 1.

Tushui / Serpents / Lorewalkers ben ik exalted mee, dus ik ben nu met Lotus en Klaxxi begonnen en die wissel ik per dag af.
En zodra ik dat gedaan heb ga ik door.

Het is leuk het TBC achtige model maar niet voor 30+ daily's per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:14:
[...]

Helemaal mee eens, deed in het begin alle dailies. Ben nu gelukkig Revered met Golden Lotus, dus daar ben ik ook gelijk mee gestopt.

Nu moet ik Shadow Pan en Celestial nogwat, 3k voor revered met Klaxxi en de Tillers omdat die questen gewoon makkelijk en nog enigsinds leuk zijn, maar als ik om 12 uur klaar ben met raiden dan ga ik al die quests echt niet meer doen. dus ik ga me denk ik ook focussen op Shadow Pan en Klaxxi.

Heb me pas al flink verslapen door Wow, dus ik ga het wat rustiger aan doen. Zal in het weekend wel iets meer gaan focussen op Valors verzamelen.

Het boeit me niet zo veel dat ik niet super snel Exalted ben, maar ik vind het nogal vervelend dat ik me kapot moet werken om valor capped te krijgen. Als die dailies nou iets meer valors zouden geven dan is het in ieder geval wat meer rewarding en kan je ook nog eens wat tijd aan iets anders besteden dan aan Wow :P.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

* London lurkt ook weer eens mee

Heb MoP nog altijd niet gespeeld (studie + tentamenweek is een bitch), maar het brandt wel! GW2 was ik al snel zat, dus ben benieuwd hoe MoP me gaat bevallen. Ik mis m'n Mimi's Head wel, las iets over dat 'ie ook op de BMAH is gesignaleerd, benieuwd voor hoeveel hij uiteindelijk is verkocht :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Had je je account verkocht dan Las Vegas? Of mis je gewoon om er in rond te vliegen? :P

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:40:
* Mektheb lurkt ook weer eens mee

Heb MoP nog altijd niet gespeeld (studie + tentamenweek is een bitch), maar het brandt wel! GW2 was ik al snel zat, dus ben benieuwd hoe MoP me gaat bevallen. Ik mis m'n Mimi's Head wel, las iets over dat 'ie ook op de BMAH is gesignaleerd, benieuwd voor hoeveel hij uiteindelijk is verkocht :D
vorige week, de mount van LK Heroic voor 570k.
Begon op 100K volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

GeertJam schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:40:
Had je je account verkocht dan Las Vegas? Of mis je gewoon om er in rond te vliegen? :P
Dat laatste, heb al lang niet meer gespeeld!

En pfoeh, 570k, wat een geld zeg :o

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:41:
[...]

Dat laatste, heb al lang niet meer gespeeld!

En pfoeh, 570k, wat een geld zeg :o
zou ik er ook niet voor uitgeven, maar toch ik zag ook T3 pieces voor 40k 50k.
Blijkbaar willen mensen het er voor uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Jerry schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:49:
[...]

Ligt eraan welke phase je eerst kiest op heroic. Wij verkiezen Arcane als eerste en Drawflame als laatste. Drawflame is ook meer geleidelijke damage, Arcane is toch wat sneller kwa ticks.
Wij hebben arcane ook als eerste en daarna hadden we flame.
Wist niet dat je dat zelf kon kiezen, dacht dat het elke week random was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

zou ik er ook niet voor uitgeven, maar toch ik zag ook T3 pieces voor 40k 50k.
Blijkbaar willen mensen het er voor uitgeven.
Gelukkig heb ik de meeste rare dingen al die op de BMAH verschijnen, zijn de oude ZG mounts ook al gesignaleerd? ;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:41:
[...]

vorige week, de mount van LK Heroic voor 570k.
Begon op 100K volgens mij.
Sommige US servers hadden de max al geboden toen hij er pas net op stond: 999k :P. Dit zorgt ervoor dat je hem altijd wint geloof ik. Je kan niet meer hoger bieden :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:50:
[...]

Sommige US servers hadden de max al geboden toen hij er pas net op stond: 999k :P. Dit zorgt ervoor dat je hem altijd wint geloof ik. Je kan niet meer hoger bieden :).
Sja als je het hebt waarom niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
De daileys beginnen mij ook mijn neus uit te komen.. Cloud Serpents nu op exalted en Golden lotus net over revered en sinds een dag of 5 met Klaxxi, Shado Pan en August Celestials bezig.. Maar het schiet niet op.. Ik mis net als vele de tabards die je in dungeons kon dragen..... Daileys zijn best.. Maar het duurt me nu gewoon te lang (zoveel speeltijd heb ik niet meer)..

Van mij had er echt wel een middenweg gekozen mogen worden (bv tabards beschikbaar maken op revered ofzo).. Als ik straks met de guild aan raiden toe kom heb ik echt geen tijd meer voor de daileys :S.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:04:
ben maar wat content solo aan het proberen. En nee, het is niet zo makkelijk als iedereen zegt.

Marrowgar 50%, en ik dood. WW monk heeft niet genoeg self healing om dit te doen.
Naxx, zelfde
ben hier ook me bezig op 25m mode icc eerste 2 bosses zijn als DK tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:18:
De daileys beginnen mij ook mijn neus uit te komen.. Cloud Serpents nu op exalted en Golden lotus net over revered en sinds een dag of 5 met Klaxxi, Shado Pan en August Celestials bezig.. Maar het schiet niet op.. Ik mis net als vele de tabards die je in dungeons kon dragen..... Daileys zijn best.. Maar het duurt me nu gewoon te lang (zoveel speeltijd heb ik niet meer)..

Van mij had er echt wel een middenweg gekozen mogen worden (bv tabards beschikbaar maken op revered ofzo).. Als ik straks met de guild aan raiden toe kom heb ik echt geen tijd meer voor de daileys :S.
klaxxi en golden lotus revered heb ik foert gezegd cloud serpent exalted ik focus mij nu op shado-pan en august celestials als ik daar exalted me ben doe ik heel mischien de andere nog naar exalted brengen op het gemakje en in patch 5.1 komen er NIEUWE daily's en 2 nieuwe factions
enige dat ik wil achieven zijn de challenge modes deze zijn echt dikke fun omwille van de moeilijkheid ze bieden maar er durft precies niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:22:
[...]

klaxxi en golden lotus revered heb ik foert gezegd cloud serpent exalted ik focus mij nu op shado-pan en august celestials als ik daar exalted me ben doe ik heel mischien de andere nog naar exalted brengen op het gemakje en in patch 5.1 komen er NIEUWE daily's en 2 nieuwe factions
enige dat ik wil achieven zijn de challenge modes deze zijn echt dikke fun omwille van de moeilijkheid ze bieden maar er durft precies niemand
Ik zeg: grammatica, spelling, punctuatie en volledigheid. Dan kunnen mensen misschien je post nog lezen. Ik schrijf zelf ook niet als de beste, maar dit is bijna niet meer leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
defiler1974 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:25:
Ik zeg: grammatica, spelling en punctuatie. Dan kunnen mensen misschien je post nog lezen. Ik schrijf zelf ook niet als de beste, maar dit is bijna niet meer leesbaar.
Ik heb zelf dikke ADD en ben lichtelijk dyslectisch. Had er geen problemen mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:54
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:25:
[...]

Helemaal mee eens, deed in het begin alle dailies. Ben nu gelukkig Revered met Golden Lotus, dus daar ben ik ook gelijk mee gestopt.

Nu moet ik Shadow Pan en Celestial nogwat, 3k voor revered met Klaxxi en de Tillers omdat die questen gewoon makkelijk en nog enigsinds leuk zijn, maar als ik om 12 uur klaar ben met raiden dan ga ik al die quests echt niet meer doen. dus ik ga me denk ik ook focussen op Shadow Pan en Klaxxi.

Heb me pas al flink verslapen door Wow, dus ik ga het wat rustiger aan doen. Zal in het weekend wel iets meer gaan focussen op Valors verzamelen.

Het boeit me niet zo veel dat ik niet super snel Exalted ben, maar ik vind het nogal vervelend dat ik me kapot moet werken om valor capped te krijgen. Als die dailies nou iets meer valors zouden geven dan is het in ieder geval wat meer rewarding en kan je ook nog eens wat tijd aan iets anders besteden dan aan Wow :P.
Juist voor raiders is het de moeite om GL/Klaxxi op exalted te krijgen z.s.m. aangezien de Final Klaxxi quest een Epic ring geeft van 489 ilvl en GL final een Epic ilvl 489 neck. Welke als je pech hebt met drops je gear mooi kunnen aanvullen. De andere factions zijn een stuk minder intressant revered inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:11:
[...]

Bij de Tillers kan je snel cooking naar 525 levelen, maar ik heb nu opeens vis nodig voor een stukje. Daarna kan ik weer van de vendor de mats kopen. Of zie ik een manier over het hoofd om aan die golden carp of hoe het ook heet te komen?
die fish in in jade forest ( geen fishing school)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
detheavn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:26:
[...]

Ik heb zelf dikke ADD en ben lichtelijk dyslectisch. Had er geen problemen mee :p
Zo voelt het ook voor mij aan om te lezen en ik ben niet dyslectisch of ADD behept. :)

On-topic: Ben ook teleurgesteld in de snelheid van de daily rep. We krijgen met halloween gelukkig wel een buff voor 10% meer rep, iets met candy geloof ik.

Inmiddels is mijn guild gisteren tot spirit kings normal gekomen. Het duurde even voordat we zover waren met gearen, maar toch gelukt. Spirit kings is overigens wel een eitje en one-shot voor ons na garajal, we hadden daar wel moeite om de dps requirement te halen. Maar de meesten hebben nog nauwelijks gear boven de ilvl 463. Gemiddelde zit rond de 468 geloof ik.

Ben benieuwd hoe makkelijk Elegon en The will of the emperor gaan worden, iemand al evaring daarmee? (t.o.v. voorgaande bazen in MSV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
defiler1974 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:33:
On-topic: Ben ook teleurgesteld in de snelheid van de daily rep. We krijgen met halloween gelukkig wel een buff voor 10% meer rep, iets met candy geloof ik.
Net buiten Stormwind en Undercity had je als ik me dat goed herinner iets met de Wickerman. Volgens mij moet je daar wezen voor die 2h rep boost. Ga ik zeker even misbruik van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:30:Juist voor raiders is het de moeite om GL/Klaxxi op exalted te krijgen z.s.m. aangezien de Final Klaxxi quest een Epic ring geeft van 489 ilvl en GL final een Epic ilvl 489 neck. Welke als je pech hebt met drops je gear mooi kunnen aanvullen. De andere factions zijn een stuk minder intressant revered inderdaad.
Hmm, maar ik heb er niet zo veel tijd voor, en vooral die Klaxxi quests zijn super annoying.
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:22:
Ik heb op MMO gelezen dat die dailies alleen maar rep geven en geen valors en lesser charms :S dus moet je nog steeds die andere dailies doen wil je valors en lesser charms krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:55:
[...]

Hmm, maar ik heb er niet zo veel tijd voor, en vooral die Klaxxi quests zijn super annoying.

[...]

Ik heb op MMO gelezen dat die dailies alleen maar rep geven en geen valors en lesser charms :S dus moet je nog steeds die andere dailies doen wil je valors en lesser charms krijgen.
Klaxi kan annoying zijn idd, afhankelijk van welke set. Moet zeggen dat ik blij ben dat ik morgen exalted wordt en er dan ff klaar mee ben bij zowel klaxi als GL.

Ik verwacht dat die nieuwe reps ook wel valor en charms krijgen, hoewel die charms me de neus uitkomen, heb er al genoeg voor 12 weken oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 13:15

maontje

better off Playing

IK moet ook eerlijk zijn. Vind dat dailies doen ook maar niets. Maar je zal wel moeten als je iig voor tailoring wat extra patterns wil hebben.. grrrr

Geef mij maar dungeons lopen en/of gewoon questen dan heb je teminste nog iets afwisseling.
Vind het heel vervelend om elke dag met je chars voor golden lotus 12 van die shao tien gasten te killen en 3 van die serpents. Heb je na een dag of 4 wel gezien.

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Misschien dat het voor sommigen beter is om dailies met wat guildies te doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
maontje schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:08:
IK moet ook eerlijk zijn. Vind dat dailies doen ook maar niets. Maar je zal wel moeten als je iig voor tailoring wat extra patterns wil hebben.. grrrr

Geef mij maar dungeons lopen en/of gewoon questen dan heb je teminste nog iets afwisseling.
Vind het heel vervelend om elke dag met je chars voor golden lotus 12 van die shao tien gasten te killen en 3 van die serpents. Heb je na een dag of 4 wel gezien.
Ik heb hetzelfde met dungeons. Shadow pan monastary voor de 5de keer is ook niet echt een afwisseling, en wordt ook boring nu met de betere gear. Misschien moeten ze een systeem maken waar je bijv 1000 rep per dag uit dungeons kan halen en dan nog iets van 1000 met rep, of een keuze tussen beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

defiler1974 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:33:
[...]

Zo voelt het ook voor mij aan om te lezen en ik ben niet dyslectisch of ADD behept. :)

Inmiddels is mijn guild gisteren tot spirit kings normal gekomen. Het duurde even voordat we zover waren met gearen, maar toch gelukt. Spirit kings is overigens wel een eitje en one-shot voor ons na garajal, we hadden daar wel moeite om de dps requirement te halen. Maar de meesten hebben nog nauwelijks gear boven de ilvl 463. Gemiddelde zit rond de 468 geloof ik.

Ben benieuwd hoe makkelijk Elegon en The will of the emperor gaan worden, iemand al evaring daarmee? (t.o.v. voorgaande bazen in MSV)
Strakke dps check op Elegon ieder geval ;). Emperor gaat meer over controle, maar ook goede dps.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Het zou in ieder geval mooi zijn geweest als je een keuze zou hebben. Nu moet je wel dailies doen en daar heb ik nu eenmaal een hekel aan... Ik loop ook hopeloos achter met zo'n beetje alle reps waar je dailies voor moet doen. Dungeons zijn ook saai als je ze constant loopt, maar daar heb je dan ten minste nog kans op loot of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

defiler1974 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Ik zeg: grammatica, spelling, punctuatie en volledigheid. Dan kunnen mensen misschien je post nog lezen. Ik schrijf zelf ook niet als de beste, maar dit is bijna niet meer leesbaar.
Na volledigheid hoort geen punt.....

[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 18-10-2012 17:29 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
LFR: 6 raid bosses + 6 extra rolls = 12 keer goud.... Vorige week maar 1 item met 3 extra rolls en deze week helemaal niks, niet leuk dit als andere 6 items hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Cyclonic schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:32:
LFR: 6 raid bosses + 6 extra rolls = 12 keer goud.... Vorige week maar 1 item met 3 extra rolls en deze week helemaal niks, niet leuk dit als andere 6 items hebben.
Lekker frustrerend inderdaad als je ALWEER niets hebt voor beide rolls en andere mensen hun ilvl 496 gloves voor de 2e keer krijgen zonder bonus roll :'(

Tijdens DS had ik ook heel vaak pech met drops en rolls, maar er was een periode van 1 week waarin ik echt alles won wat er te winnen viel en er ook van alles dropte dat ik kon gebruiken. Helaas is dat daarna nooit meer voorgekomen en was het voornamelijk weer heel veel pech. Maar ik hoop nog altijd dat dit weer een keer gaat komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Net trouwens even klaxi dailies getimed. 16 minuten voor 8 quests, opzich zo verkeerd nog niet, had het idee dat het langer duurde altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Dennism schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:42:
Net trouwens even klaxi dailies getimed. 16 minuten voor 8 quests, opzich zo verkeerd nog niet, had het idee dat het langer duurde altijd.
Moet je op Dreanor komen rond de avond :+ Mag je met 100 man om 1 mob vechten 8)

Maja als er niet veel mensen zijn gaan alle questen eigenlijk best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dennism schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:42:
Dan doe je dat toch wel heel snel volgens mij. Ik heb toch regelmatig met concurrentie op mobs/items te maken en met wachten op spawn timers en zo. Maar moet zeggen dat ik het nooit heb gemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo het 2de team ligt ook op z'n gat. Net 2 weekjes geduurd. Ik steek er geen tijd meer idg.

Nu kijken of er een alt/social raid team gemaakt kan worden. Waarschijnlijk gaan daar ook een paar mee doen van het 2de team.

Straks eens kijken wat Sha en de LFR voor me hebben. Sta sinds de launch droog qua drops. :(

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
Sinds vannacht 29 runs gedaan naar Headless Horseman. Op run 29 dropt hij eindelijk de STR ring. Enige wat ik me nu afvraag is of hij direct de mount, helm en sword dropt, of dat dat via die bag komt die je de eerste keer van de dag krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Oh ja, ik kan voor het eerst de headless horseman gaan doen :)

Vorig jaar ben ik tijdens dit event begonnen met wow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Kaap schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:52:
Sinds vannacht 29 runs gedaan naar Headless Horseman. Op run 29 dropt hij eindelijk de STR ring. Enige wat ik me nu afvraag is of hij direct de mount, helm en sword dropt, of dat dat via die bag komt die je de eerste keer van de dag krijgt.
Helm, ring en mount kwamen vorig jaar in de bag die je 1x per dag krijgt.
Heb ze namenlijk toen alle 3 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Kaap schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:52:
Normaal gezien kan je de Headless Horsman Mount enkel looten met die bag die je maar een maal per dag kan krijgen, wat dus zeer rot is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Headless horseman rings kan je farmen, de rest helaas niet. alles wat geen ring is komt uit de bag, of iig dat was vorig jaar zo.

Wij hadden vannacht super geluk op de headless horseman.

Groep van Pala tank, druid healer, mage, hunter en ik als lock.

1ste kill caster ring
2de kill healer ring
3de kill str ring voor de tank
4de kill weer caster ring
5de kill agi ring voor de hunter.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.