Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 271 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 32.271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:26:
[...]

Ik zie dat veel spelers deze mindset nog hebben, PvP gear is nu even goed als PvE gear met hetzelfde item level voor PvE.
Niet helemaal waar. PVP gear is wel beter bruikbaar in PVE en andersom ook. De verschillen zijn minder groot, maar de groene stats verschillen nog genoeg. Het is niet meer zo dat als in Cata of daarvoor wanneer een Priest in volledig Vicious gear kwam aanzetten ook de raid liet omvallen. Je merkt het verschil nu minder, maar het is er nog wel.
En in PVP is hitrating een non issue, maar in PVE wel. Als spellcaster moet je 15% cappen. En dan is het wel fijn om hitrating of spirit op genoeg gearpieces te hebben om dat te halen.

(Spirit gear is dus niet meer automatisch healergear. ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-10-2012 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 03:53:
[...]

Niet helemaal waar. PVP gear is wel beter bruikbaar in PVE en andersom ook. De verschillen zijn minder groot, maar de groene stats verschillen nog genoeg. Het is niet meer zo dat als in Cata of daarvoor wanneer een Priest in volledig Vicious gear kwam aanzetten ook de raid liet omvallen. Je merkt het verschil nu minder, maar het is er nog wel.
En in PVP is hitrating een non issue, maar in PVE wel. Als spellcaster moet je 15% cappen. En dan is het wel fijn om hitrating of spirit op genoeg gearpieces te hebben om dat te halen.

ze hebben de pvp sets naar beneden gegooid kwa item lvl een een arena set is nu kwa item lvl lager dan de huidge tier set, dit komt omdat ze pvp power en pvp defence stat "gratis"hebben gemaakt, deze stat is niet opgenomen in de ilvl berekening..

hitrating in pvp is wel zeker een issue hoor maar niet zo'n grote issue als in pvp aangezien je tegen spelers vecht van hetzelfde lvl en niet tegen een lvl ?? boss, Hitcap voor pvp is 5%

en je merkt juist meer verchil als het goed is...vooral in pvp aangezien iedereen een instapwaarde van 40% minder schade van andere spelers heeft en je zowel een defensive als offensieve pvp stat hebt waardoor je dus die 40% omhoog kan gooien maar ook een stat hebt waarmee je meer dmg kan doen tegen andere spelers, als je dus nu met je de huide tier pve gear het opneemt tegen iemand in de huidige arena set dan heeft die persoon in die arena set wel een lager itemlvl maar ben je met je hoger item lvl wel in het nadeel omdat die twee gratis stats op de pvp set dus compenseren in zowel schade op jou als schade van jou...

maar kwa item lvl zitten de pve en pvp sets dus niet op een gelijk item lvl meer zoals voorheen, wil je een gelijk item lvl of hoger behalen met je pvp gear dan moet je dus sowiezo een seizoen wachten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 03:53:
[...]

Dat staat ook in de rest van mijn post ;)
Bij een gelijk itemlevel is pve gear gelijkwaardig aan pvp gear voor pve purposes. dit is uiteraard puur vanuit statbudget oogpunt. Voor healers zal dit niet heel veel uitmaken omdat pvp gear is volgegooid met spirit, maar als dps zul je inderdaad wat pve gear nodig hebben om de hitcap te halen.
Maar die hitcap is ook niet echt een probleem nu ik met mijn mage gewoon expertise kan stacken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Eerst mount in Pandaria is een feit! Iets meer dan een uur bezig geweest om Exalted te worden met the Lorewalkers.

Voordat ik online kwam even TomTom met Lorewalkers addon geïnstalleerd en gelijk na inloggen een pijl op het scherm waar je heen moet. Na flink wat heen en weer vliegen gaf Lorewalkers (addon) aan dat alle waypoints van de gebieden gevonden waren, maar ik mis er nog 14?!

Na enig zoeken de addon Lorewalkers Helper ook maar geïnstalleerd en hier kon je commando /lwh missing aan meegeven en voila 14 stippen op mijn World Map verdeeld over heel Pandaria.

Lorewalkers (addon) blijft aangeven dat alle waypoints van een gebied gevonden zijn, maar toch lijkt hij het weer te doen als ik er weer een paar gevonden heb.

Het inleveren kan heel lang duren (je krijgt een verhaal van 5 minuten aan te horen), maar als je zoals ik geen zin (en tijd) had om hier op te wachten dan Exit Game, opnieuw opstarten en je bent snel Exalted :)

Al met al verrekte snel Exalted en lekker rondvliegen op m'n nieuwe disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
EJSchuiteman schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:41:
Al met al verrekte snel Exalted en lekker rondvliegen op m'n nieuwe disc.
Ik ga ff mierenneuken en zeggen dat ik die disc wel fijn vind, maar iets te 'statisch'. Je char staat er muisstil op en de disc zelf blijft ook altijd in dezelfde positie. Het is ff wennen als je flapperende vogels, draken, tapijten,... gewoon bent ;)

Nuja, teveel animatie vind ik ook weer niet goed... </mierenneukmodus> ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Kapoen schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:04:
[...]

Ik ga ff mierenneuken en zeggen dat ik die disc wel fijn vind, maar iets te 'statisch'. Je char staat er muisstil op en de disc zelf blijft ook altijd in dezelfde positie. Het is ff wennen als je flapperende vogels, draken, tapijten,... gewoon bent ;)

Haha ik zeg ook niet dat ik hem geweldig vind ;) Hij lijkt inderdaad iets te statisch.

Ik wilde hem gewoon hebben, zoals ik nu alle mounts aan het najagen ben.

Headless Horseman vanaf morgen, weer een gratis ring waardoor mijn ilevel heroic ready zal zijn >:)
Nu eens hopen op wat geluk met de mount. Die wil ik wel héél graag hebben. 14 dagen kans.

Wat wel jammer is, is dat ik mijn Druid nog op 85 heb staan. Wilde eerst nog van alles met mijn Priest doen voordat ik mijn Alts zou oppakken, maar zo mis je wel alle events en free upgrades :X

[ Voor 24% gewijzigd door EJSchuiteman op 17-10-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Kan iemand de huidige loottable van die hoofdloze effe posten ?
Moeilijk zoeken hier |(

Wowhead laat de oude content zien

[ Voor 17% gewijzigd door Dice op 17-10-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dice schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:10:
Kan iemand de huidige loottable van die hoofdloze effe posten ?
Moeilijk zoeken hier |(

Wowhead laat de oude content zien
http://www.icy-veins.com/hallows-end-2012-wow

Kort samengevat: plate dps headpiece, agility sword en vier ringen (agility, strength, intellect, spirit).

[ Voor 15% gewijzigd door EJSchuiteman op 17-10-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
EJSchuiteman schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:05:
[...]
Wat wel jammer is, is dat ik mijn Druid nog op 85 heb staan. Wilde eerst nog van alles met mijn Priest doen voordat ik mijn Alts zou oppakken, maar zo mis je wel alle events en free upgrades :X
Inderdaad, ik heb net hetzelfde probleem. Mijn DK krijgt alle gratis epics en goodies, maar mijn andere chars staan nog op 85 jammer genoeg. Er zijn nog zoveel dingen te doen met mijn DK, en ik heb al lang niet meer de neiging om evenveel te spelen als vroeger, dus zaken gaan veeeeel trager.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik denk dat ik pas volgend jaar in aanmerking kom voor de goodies.
Mijn Hunter is nog steeds level 86 en ik level (lekker / te*) traag.

*doorhalen wat niet van toepassing is

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
[...]

Nog altijd beter dan de draak die je krijgt van exalted bij... erm, naam kwijt, factie daily hub rechts boven.

Ik was zo blij toen ik het haalde, gevolgt door een misselijk gevoel :).

Wat blijkt. Dat ding maakt eens in de zoveel tijd een klots geluid. Eentje die hele nare herrinderingen bij mij oproept. Elke keer als ik die draak mount moet ik het geluid uit zetten 8)7

Ik weet niet wat het is, maar ik zit te denken om raiden op te geven. Om de een of andere rede klikt het niet meer voor me, welk vreemd is gezien ik al vannaf vanilla raid. Ik kan mijn vinger er niet op leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

[...]

haha klopt,vind de disc wel makkelijk met de dailies,juist omdat ie zo statisch is :P alles zien,snel ergens tussendoor enzo

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:22
Darkangle schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:38:
[...]

Nog altijd beter dan de draak die je krijgt van exalted bij... erm, naam kwijt, factie daily hub rechts boven.

Wat blijkt. Dat ding maakt eens in de zoveel tijd een klots geluid. Eentje die hele nare herrinderingen bij mij oproept. Elke keer als ik die draak mount moet ik het geluid uit zetten 8)7

Ik weet niet wat het is, maar ik zit te denken om raiden op te geven. Om de een of andere rede klikt het niet meer voor me, welk vreemd is gezien ik al vannaf vanilla raid. Ik kan mijn vinger er niet op leggen.
DS volhouden en dan in MV afhaken, dat is zeker vreemd :P
Of is het te moeilijk voor je? }) j/k
gisteren in eerste instantie gebenched voor spirit kings, welke toen binnen 3 kwartier plat lag :/ (alles daarvoor duurde minstens een raidavond proberen), later op de avond als ranged ingevallen voor een melee bij elegon, aangezien dat gevecht met 3 melee wat teveel van het goede was. Ging niet echt geweldig, daar hebben we wel weer wat meer tijd voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:04
Darkangle schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:38:
[...]

Zonde, maar als het niet meer leuk is zeker doen...

Toen ik gister om 19.30 online kwam werd mij vriendelijk verzocht onze resto druid te contacten zodat we even kort tot 21.00 wat tries konden doen op de 3de baas. We hadden de tactiek een beetje getweaked en iets hardere dps mee. Na 2 a 3 keer lag hij dan! Lekker! Omdat we nog wat tijd hadden zijn we zonder in te lezen naar baas nummertje 4 gegaan. Leuke encounter! Het ging ook verbazingwekkend goed… Vlak voor 21.00 hadden we mob nummertje 4 ineens op 45% toen het fout ging. Eén van onze raiders moest weg, maar die kon ik vervangen voor een goede spelers zonder gear die net 90 was gedinged. De tweede try met onze nieuwe speler was meteen een kill! 4/16! De trash naar Elegon deed veel pijn, we konden ook niet zo snel vinden wat daar nou moest gebeuren dus heb ik de raid maar vroeg gecalled.

Zelf heb ik nog de shoulders mogen looten en kreeg ik van een guildie een 476 offhand in de mail.
Vanavond maar eens kijken of we direct de eerste 4 bazen kunnen omleggen, dan kan de rest van de week besteed worden aan de dpscheck van deze raidtier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
EJSchuiteman schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:12:
[...]

Kort samengevat: plate dps headpiece, agility sword en vier ringen (agility, strength, intellect, spirit).
merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

kan iemand een screenshot posten van die items? :D die link doet het niet op werk...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Ik merk eigenlijk net iets op: Blizzard heeft zo'n voorliefde voor poepquests, maar ze laten een enorme kans schieten om je velden te kunnen bemesten. Ik had echt op zo'n daily gehoopt, waarbij je in een aantal outhouses in VotFW "mest" moet gaan halen en die dan over je veld strooien of zo, voor extra oogst. Ik denk dat ik het eens ga submitten als suggestie!

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Had stiekem eigenlijk gehoopt dat ze naast het opschroeven van de items misschien wat nieuws toegevoegd hadden aan Hallows's End. Wel gewoon stiekem ringetjes farmen, rest heb ik al zo'n beetje. Misschien voor de fun en cash die candy buckets nog maar eens doen :)

Gisteren heb ik eindelijk m'n eerste Cloud Serpent gekregen. Een mooi, dik, groot gouden beestje :)
Heb nog een hele tijd overwogen de rest te kopen, maar aangezien ik nog alts moet levelen ... en deze uiteindelijk toch die riding skill nodig hebben ... Doe ik daar de dailies nog wel een keer om de overige mounts te behalen :)

Vandaag zal ik dan ook eindelijk exalted worden met le Tillers. Met wat mazzel dus ook m'n laatste 4 plekjes kunnen gebruiken voor extra plantjes :)

Ik slack op het moment alleen gruwelijk met Klaxxi dailies ... Heb het daar eigenlijk wel zo'n beetje mee gehad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:24:
[...]

Je moet die mobs kiten in het pad van dat beest en die maakt ze dan af :).
zou wel fijn zijn als er iemand vertelt waar deze quest is. :)

nvm: heb hem al, TLS dus

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 17-10-2012 10:35 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
vhal schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

zou wel fijn zijn als er iemand vertelt waar deze quest is. :)
Is niet zo zeer een quest.

Die Yak huppelt gewoon rond de tempel daar.

echter, ik heb het even geprobeert gisteren gezien mijn motes op waren, en het is generfed qua droprate, xp en rep (had ook een lvl 89 guildy mee gesleept voor wat gratis XP).

Niet meer viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:00
Iemand een Scroll of Ress voor me? * Voorzien inmiddels, Dank!

[ Voor 32% gewijzigd door AlwinB© op 17-10-2012 11:57 ]

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Mists of Pandaria: Pet Battle Journal | Morulu The Elder Needs NERFING!

Iemand die gewoon geen idee heeft over petbattles, gaat nerdragen over het feit dat hij wordt ingemaakt door een trainer. Ziet er erg leuk uit, vooral omdat hij het serieus bedoeld.

Met een Belf Warlock begonnen, even kijken of ik die in minder dan 4,5 dag /played naar 90 te krijgen (zonder heirlooms/RAF). Vind het te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
AlwinB© schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:43:
Iemand een Scroll of Ress voor me? Alwinbc@hotmail.com
Staat in je mailbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:57:
gisteren in eerste instantie gebenched voor spirit kings, welke toen binnen 3 kwartier plat lag :/ (alles daarvoor duurde minstens een raidavond proberen), later op de avond als ranged ingevallen voor een melee bij elegon, aangezien dat gevecht met 3 melee wat teveel van het goede was. Ging niet echt geweldig, daar hebben we wel weer wat meer tijd voor nodig.
Zelfde bij onze groepen, duurde over het algemeen behoorlijk lang voor de eerste 3 down gingen, maar de 4e is echt super easy.

Kwa moeilijkheid\dps requirement zou ik zeggen dat de bazen een andere volgorde zou moeten hebben:
namelijk 4e, 2e, 1e en dan de 3e, de 5e is wel lastig, en moet de raid echt wel goed in elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
EJSchuiteman schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:12:
[...]

Dat wordt grinden vanavond voor die STR ring en Helm! Das het leuke van dergelijke events vroeg in een expansion, zeer goede items die nog hele poost meekunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Kaap schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:11:
[...]

Dat wordt grinden vanavond voor die STR ring en Helm! Das het leuke van dergelijke events vroeg in een expansion, zeer goede items die nog hele poost meekunnen :)
Het start de 18e. Weet niet of dit gelijk vanaf 00:00 beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:11:
Ja, inderdaad dan is er toch nog een easy way om beetje te gearen. Ik speel echt behoorlijk veel op dit moment en toch ben al 2 weken op rij niet aan mijn valor cap gekomen :(

Het helpt natuurlijk wel dat ik 5 dagen van 7:30 tot 24:00 geraid heb, normaal 4 dagen, maar omdat de progress een beetje tegen zat heb ik maar een extra raiddag toegevoegd. Als het aan mij ligt gaan we deze week weer terug naar 4 dagen, want het ziet er niet naar uit dat de 5e baas snel neer gaat, gezien de tries die we gisteren hadden met een mixed groep van G1 en G2, wel is de baas me veel duidelijker geworden, dus nu alleen nog betere uitvoering en komen we er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:25:
[...]

Ja, inderdaad dan is er toch nog een easy way om beetje te gearen. Ik speel echt behoorlijk veel op dit moment en toch ben al 2 weken op rij niet aan mijn valor cap gekomen :(

Het helpt natuurlijk wel dat ik 5 dagen van 7:30 tot 24:00 geraid heb, normaal 4 dagen, maar omdat de progress een beetje tegen zat heb ik maar een extra raiddag toegevoegd. Als het aan mij ligt gaan we deze week weer terug naar 4 dagen, want het ziet er niet naar uit dat de 5e baas snel neer gaat, gezien de tries die we gisteren hadden met een mixed groep van G1 en G2, wel is de baas me veel duidelijker geworden, dus nu alleen nog betere uitvoering en komen we er wel.
Zo, dat is behoorlijk hardcore! Ik neem aan dat je op 4 HC zit inmiddels dan? Wij hebben met vorige week 2 raids en deze reset 2,5 raids van 20.30 tot 23.00 de eerste 4 op normal neer.

Ik ben erg benieuwd naar Elegon… Dat zou wel eens de eerste brick wall kunnen worden voor onze guildgroep.

Trouwens, armory wordt al een tijd niet meer geupdate, super irritant, ik hou graag in de gaten hoe het er met de gear van sommige raiders aan toe gaat. En onze progress wordt maar niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

Holy fuck... je raid langer dan ik werk per dag :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

[...]

zo, 16.5 uur per dag raiden voor 5 dagen lang... o_o hoe plan je dat uberhaubt met eten / breaks :).
hulkie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:46:
[...]

Zo, dat is behoorlijk hardcore! Ik neem aan dat je op 4 HC zit inmiddels dan? Wij hebben met vorige week 2 raids en deze reset 2,5 raids van 20.30 tot 23.00 de eerste 4 op normal neer.

Ik ben erg benieuwd naar Elegon… Dat zou wel eens de eerste brick wall kunnen worden voor onze guildgroep.

Trouwens, armory wordt al een tijd niet meer geupdate, super irritant, ik hou graag in de gaten hoe het er met de gear van sommige raiders aan toe gaat. En onze progress wordt maar niet geupdate.
Armory is inderdaad een probleem sinds de 14e, hopelijk dat het na de server restart van vandaag weer is opgelost. Nogal jammer :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:46:

Eerste week met G1 mee geweest omdat de meeste van G2 nog niet gegeared waren (of nog niet 90). Die zitten op 4\6 normal, deze week hebben ze de eerste dag 4 gekilled en daarna kwam de helft niet meer opdagen.

Ik ben deze week weer begonnen met G2, maar die groep zit gewoon nog niet zo goed in elkaar. Veel gebruik van Socials om de raid te vullen, en ook veel dubbele classes, slechte voorbereiding en mega veel breaks.

Dus de eerste baas was een drama. Uiteindelijk ging hij wel down (na 1,5 dag wipen), de 2e baas ging redelijk snel down. Toen liepen we tegen een brick wall aan omdat we met 3 healers probeerden te doen, wat voor deze groep onmogelijk is (dus weer 1,5 dag verknalt), dus dat waren 4 dagen, en gisteren in 3 tries ging de 4e down.

Dus ja, moeten G2 duidelijk nog wat tweaken en dan kunnen we wel aan progress gaan denken :)

Ik ben 18:15 thuis, dus snel wat eten maken en dan ben ik rond 18:45 klaar, en dan moet ik 19:15 iedereen inviten en gaan we starten rond 19:30, maar dat was eergisteren dus ook pas om 20:30, omdat er een paar niet op kwamen dagen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Darkangle schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:37:
[...]

Is niet zo zeer een quest.

Die Yak huppelt gewoon rond de tempel daar.

echter, ik heb het even geprobeert gisteren gezien mijn motes op waren, en het is generfed qua droprate, xp en rep (had ook een lvl 89 guildy mee gesleept voor wat gratis XP).

Niet meer viable.
niet? Ik heb net mijn Black Prince rep tot honored binnen 30min gefixed. Ik begon dan wel vanaf 25%
De drops waren niet relevant voor mij.

Overigens zijn die Halloween ringen nou niet echt boeiend te noemen. Ilv 470 :/ ...in LFR droppen er al betere en Lotus honored heeft al een 489 ring voor weinig. Daarnaast zijn er ook questrewards voor diegene die exalted zijn met een bepaalde faction die ik even niet meer weet.

Met andere woorden, leuk om mee te beginnen maar veel bijzonders is het niet.

[ Voor 25% gewijzigd door vhal op 17-10-2012 12:13 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
True, en zowieso niet zo veel voor casters :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, vandaag lekker vroeg begonnen op het werk, dus kan mooi de Sha of Anger en LFR doen als ik thuis kom, hopelijk dropped daar nog iets. De sha is wel erg aardig voor mij :) hij heeft al 2 keer wat gedropped, wel PvP gear, maar dat is toch een stuk beter dan 463 items :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:37
Gisteren dacht ik rustig alleen even wat dailies te doen, maar uiteindelijk was er een hoop ellende in de guild. Een hoop mensen die over van alles lopen te klagen op een irritante manier, ruzies, gedoe met officers, mensen die een nieuwe guild zijn gestart. En ondertussen zijn er eigenlijk gewoon niet genoeg mensen die een beetje serieus willen/kunnen raiden. Waarbij ik serieus niet zie als heel veel tijd besteden, maar de tijd die je hebt in ieder geval goed besteden en voorbereiden.

Oftewel, even aankijken wat er de komende dagen/weken nog gaat gebeuren en anders maar op zoek naar een nieuwe guild...

Iemand nog een tank nodig voor een social team? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou van mijn geluk.

Fishing vanaf 1 aan het levellen in Pandaria.

1e Achiev: Turtles all the way down
100 fishes later "250 fish" achievement.

Nu de mount nog nuttig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:16:
Ik hou van mijn geluk.

Fishing vanaf 1 aan het levellen in Pandaria.

1e Achiev: Turtles all the way down
100 fishes later "250 fish" achievement.

Nu de mount nog nuttig maken.
Neeeeeeeeeee, in Pandaria opgevist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep. Jade Forest pool. Maakt natuurlijk niet uit welke zone, maar ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Net weer LFR part 1 en Part 2 gedaan.

Eerste 3 down zonder enige problemen. Shoulders geloot, helaas geen Black prince Quest items.

2de LFR: Spirit kings was een push over, Elegon was de eerste try erg lol. 20 van de 25 wisten niet dat het platform in zou storten. Ik met 2 healers en 2 andere dps nog levend. Snelle wipe dus. 2de try, alsnog weer 6 man dood door het platform, hoe krijg je het voor elkaar, boss wel down met de lui die het gelukkig wel snapten. Will of de emperor hierna ook snel down. Deze 2de run 2 gear pieces geloot, en 1 quest item voor Balck Prince. Al met al niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:27:
jep. Jade Forest pool. Maakt natuurlijk niet uit welke zone, maar ja :p
**** voor mij wil die niet droppen, maar dan is wowhead nog niet bijgewerkt.
Eén voordeel: ik hoef dan niet zo ver meer te reizen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 15:24
IntToStr schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:13:
Gisteren dacht ik rustig alleen even wat dailies te doen, maar uiteindelijk was er een hoop ellende in de guild. Een hoop mensen die over van alles lopen te klagen op een irritante manier, ruzies, gedoe met officers, mensen die een nieuwe guild zijn gestart. En ondertussen zijn er eigenlijk gewoon niet genoeg mensen die een beetje serieus willen/kunnen raiden. Waarbij ik serieus niet zie als heel veel tijd besteden, maar de tijd die je hebt in ieder geval goed besteden en voorbereiden.

Oftewel, even aankijken wat er de komende dagen/weken nog gaat gebeuren en anders maar op zoek naar een nieuwe guild...

Iemand nog een tank nodig voor een social team? :p
Ja het sloeg als een tang op een varken gisteren. In de officers meeting allemaal besluiten maken en dan stappen diezelfde officers er uit om een nieuwe guild te starten ipv dat ze zeggen wat er volgens hun allemaal aan mankeert. Ik kan daar slecht tegen. In plaats van iets op willen lossen gewoon weglopen. En het erge vond ik nog dat ze eerst hebben gewacht tot de GM weg was gegaan voordat ze de gquit actie deden.

Maar ach behalve dat er een paar vaste raiders wegvallen begreep ik al dat er onderling in het raid team al weinig vertrouwen was dus een mooie tijd om een nieuw team op te bouwen.

Als jij besluit om weg te gaan kan ik je de Wanderers aanraden, of de raid community Unity (dan kan je gewoon in de guild blijven maar raiden bij de community). Die hebben vaak de realm first mocht dat je ding zijn. Of natuurlijk een eigen guild starten, ook altijd een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

Ja het sloeg als een tang op een varken gisteren. In de officers meeting allemaal besluiten maken en dan stappen diezelfde officers er uit om een nieuwe guild te starten ipv dat ze zeggen wat er volgens hun allemaal aan mankeert. Ik kan daar slecht tegen. In plaats van iets op willen lossen gewoon weglopen. En het erge vond ik nog dat ze eerst hebben gewacht tot de GM weg was gegaan voordat ze de gquit actie deden.

Maar ach behalve dat er een paar vaste raiders wegvallen begreep ik al dat er onderling in het raid team al weinig vertrouwen was dus een mooie tijd om een nieuw team op te bouwen.

Als jij besluit om weg te gaan kan ik je de Wanderers aanraden, of de raid community Unity (dan kan je gewoon in de guild blijven maar raiden bij de community). Die hebben vaak de realm first mocht dat je ding zijn. Of natuurlijk een eigen guild starten, ook altijd een mogelijkheid.
Ik kijk eerst nog even aan hoe het de komende dagen verder gaat. Er zijn ook nog meer dan genoeg mensen waar ik totaal geen problemen mee heb (zoals jij :>) . Wie weet gaat het weer beter als er een paar weg zijn en valt er iets op te bouwen. Dank voor de tips in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Eigenljik moeten we gewoon een GoT guild maken :P ( en ja ik weet dat het al een keer geprobeerd is :P)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:49:
[...]

Ik kijk eerst nog even aan hoe het de komende dagen verder gaat. Er zijn ook nog meer dan genoeg mensen waar ik totaal geen problemen mee heb (zoals jij :>) . Wie weet gaat het weer beter als er een paar weg zijn en valt er iets op te bouwen. Dank voor de tips in ieder geval.
;)

Eventueel kunnen we zelf ook nog wel een raid community starten, op een RP server is dat vaak wel handig omdat veel niet de eigen guild willen verlaten vanwege vrienden etc. maar wel willen raiden.
Ik heb daar zelf ook vaker ingezeten, zo ken ik Lunight ook al sinds vanilla, we zaten in dezelfde raid community, dus dat is ook nog een optie.
hmr schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:59:
Eigenljik moeten we gewoon een GoT guild maken :P ( en ja ik weet dat het al een keer geprobeerd is :P)
Ja op Outland is die nog wel ergens aanwezig denk ik. Maar dat was voor mij geen optie omdat het op een PvP server is.

[ Voor 18% gewijzigd door Carthrax op 17-10-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Carthrax schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:00:
[...]

;)

Eventueel kunnen we zelf ook nog wel een raid community starten, op een RP server is dat vaak wel handig omdat veel niet de eigen guild willen verlaten vanwege vrienden etc. maar wel willen raiden.
Ik heb daar zelf ook vaker ingezeten, zo ken ik Lunight ook al sinds vanilla, we zaten in dezelfde raid community, dus dat is ook nog een optie.
Hoe werkt dat een raid community???

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Thorval schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Kan veranderd zijn sinds ik in een zat (back in TBC). Maar in principe blijf je gewoon in je eigen guild, er worden dan raids georganiseerd met mensen in de community (vaak van verschillende guilds) die samen komen en dus een raid gaan doen.

Hiervoor wordt vaak een community forum en ingame channels gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Thorval schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Meestal door een website aan maken voor je agenda, een community leader aan te wijzen en eventuele officers. Een chat kanaal maken waar iedereen uit de community in kan gaan zitten en je kan los. ;)

-Sabrac was me voor :P

[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 17-10-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Net ff pech, sha neer voor deze week, krijg ik weer de Tier gloves, terwijl ik die al had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
hmr schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:59:
Dat zou wel tof zijn. Maar hoe voldoe je aan ieders wensen.
PvP of Pve, Horde of Alliance, welke realm, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

EJSchuiteman schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:06:
[...]

Dat zou wel tof zijn. Maar hoe voldoe je aan ieders wensen.
PvP of Pve, Horde of Alliance, welke realm, etc.
Ja i know, is heel moeilijk!

PvP PvE is niet zo moeilijk, kunnen beiden faciliteren.. al denk ik dat het gross van de mensen hier PvE wilt.

Horde/Alliance zal een centje vergen van mensen netals de realm

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
hmr schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:10:
[...]

Ja i know, is heel moeilijk!

PvP PvE is niet zo moeilijk, kunnen beiden faciliteren.. al denk ik dat het gross van de mensen hier PvE wilt.

Horde/Alliance zal een centje vergen van mensen netals de realm
Ik zou zeggen, neem het voortouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:10

Maduth

Probeersel

Vraagje voor de macro's addicts hier :)

Ik probeer een macro te creeren die als volgt moet werken:

Tern eerste, Ik ben disc Priest dus heal alleen maar. Af en toe wil ik een Holy Fire of Smite op de main target doen [tank target] om Archangel op te krikken

Dus ik zoek iets in de trend van... heal heal... dan Holy Fire/Smite maar dan automatisch op de Tank Target/Boss zonder om muis te gebruiken eigenlijk. Iemand een idee/suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

#macro

/cast <Heal>
/cast <Heal>
/assist
/cast Holy Fire
/cast Smite
/targetlastfriend

repeat? :)

Geen idee, ben geen ster in macro's, gebruik te alleen om cooldowns / trinkets met elkaar te combineren

[EDIT] tuurlijk gaat dit niet werken, cast zit op een cooldown, dus misschien iets met cast sequence? :P

[EDIT #2] /castsequence [target=player] <heal> , <heal>; [target=harm] Holy Fire, Smit

probleem waar je dan nog mee zit is het zelf handmatig overschakelen van target

[ Voor 41% gewijzigd door Sabrac op 17-10-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zo'n raid community lijkt me wel wat. Maar eens rondkijken op SWC en zien wat de mogelijkheden voor een nieuwe community zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Maduth schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:12:
Vraagje voor de macro's addicts hier :)

Ik probeer een macro te creeren die als volgt moet werken:

Tern eerste, Ik ben disc Priest dus heal alleen maar. Af en toe wil ik een Holy Fire of Smite op de main target doen [tank target] om Archangel op te krikken

Dus ik zoek iets in de trend van... heal heal... dan Holy Fire/Smite maar dan automatisch op de Tank Target/Boss zonder om muis te gebruiken eigenlijk. Iemand een idee/suggestie?
Je hebt iets nodig met /target targetstarget. Dan je dps spell (/cast Holy Fire) en vervolgens weer een /target targetstarget.

Op dit manier swap je even van je tank naar de boss en weer terug naar de tank :D

Hoe het precies in een macro werkt... geen idee, maar dat is vast te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ho Ho... zie een mistake... de heal doe ik wel zelf maar zoek dus een command die Holy Fire casts en als deze op CD is, Smite op de target van de tank:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

een simpele

/assist
/cast Holy Fire
/cast Smite
/targetlasttarget (of /targetlastfriend)

is dan genoeg.

Eerst pakt ie de target van jou target (je assisteerd de tank).
Deze zal dan holy fire casten, als deze op cooldown is, doet ie smite.
En zet vervolgens je target terug naar je vorige target (in dit geval de tank).

Mits je je focus niet gebruikt, kun je ook de boss op focus zetten en dan de macro zo maken dat ie de abilities cast op je focus target, is wel een stuk simpeler, mits je focus niet gebruikt natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Sabrac op 17-10-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Soms is simpel wel makkelijk, ga het vanavond gelijk proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je die doet dan krijg je de melding That ability isnt ready yet elke keer als je hem wilt spammen, omdat holy fire niet spamable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Nog Resto shamans for holy paladins op zoek naar een guild? check www.thereckless.eu of DM me.
Als er in 1 week 2 healers mee kappen (om begrijpelijke redenen, daar niet van) doet dat best pijn als je aan de heroics wilt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

/script UIErrorsFrame:Clear()

tussen holy fire and smite toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotoriousBAS schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:58:
Nog Resto shamans for holy paladins op zoek naar een guild? check www.thereckless.eu of DM me.
Als er in 1 week 2 healers mee kappen (om begrijpelijke redenen, daar niet van) doet dat best pijn als je aan de heroics wilt beginnen.
Nee nee ga naar www.ryfari.com! Dunemaul alleen maar nederlanders/belgen in de guild! komt allen komt allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:27
Ik zou dus nooit een guild willen joinen met alleen maar NL/BE mensen erin, verschrikkelijk

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

GeertJam schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:01:
Ik zou dus nooit een guild willen joinen met alleen maar NL/BE mensen erin, verschrikkelijk
same :P

zit nu in een gemengde met voornamelijk engelsen en nederlanders en een verdwaalde duitser en deen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:27
Bij mij ook voornamelijk Engelsen, paar NL's een verdwaalde zweed en een verdwaalde italiaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Geerrrt op 17-10-2012 15:03 ]

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom verschrikkelijk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
Helemaal mee eens, ik houd van onze Engelsen, Ieren, Turken, Belgen, verdwaalde Australier en natuurlijk ook Nederlanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nederlanders / Engelsen / Denen / Noorwegen / Belgen / Roemenen / en een verdwaalde arabier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Hmm, voor zover ik het in kan schatten, 40 % zweed, 25 % nederlands, rest is duits / deens of engels.

100 % verdwaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
Omdat buitenlanders de Nederlanders kunnen leren dat hoe hard je ook schreeuwt je toch ongelijk kunt hebben en dat botheid en eerlijkheid niet hetzelfde zijn :)

Guilty as charged ofcourse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

NotoriousBAS schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:06:
[...]

Omdat buitenlanders de Nederlanders kunnen leren dat hoe hard je ook schreeuwt je toch ongelijk kunt hebben en dat botheid en eerlijkheid niet hetzelfde zijn :)

je haalt inderdaad vaak de NL-ers eruit in de general chat,krijg ik regelmatig een schaamtegevoel van :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
Vind het ook vervelend als je met NL's op TS of Ventrilo zit, die dan spreken over "schade" of "magier" etc. Engelse termen bekken wat lekkerder in games als je het mij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanilla geen warlock meer gespeeld. Toen was het zo:

Demonology -> demons die deel van de damage doen (dé level spec)
Destruction -> Direct Damage
Affliction -> DoT damage

Klopt dit nog een beetje?

En welke spec heeft de soulshards boven hun hoofd zweven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lateralus010 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:14:
Vind het ook vervelend als je met NL's op TS of Ventrilo zit, die dan spreken over "schade" of "magier" etc. Engelse termen bekken wat lekkerder in games als je het mij vraagt!
Inderdaad dit :), al moet ik zeggen het met de NLérs met de Tweaker raid wel makkelijk was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Komt dat dan voor? Ik merk dat als ik met NL's op TS zit of zelfs als ik het met de vrouw over het spel heb dat ik nog gewoon mage en damage zeg. Kan aan mij liggen (heel goed zelfs ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Kan ook één van mijn weinig ervaringen zijn geweest, dat ik nét dat stel awkward gamers te pakken heb ;-)
Nu overigens in een guild met voornamelijk ook Engelsen, een Zweed, een Belg en een Kroaat (die Engels spreekt zoals Borat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ervaring met NL spelers:

Tijdens raids alleen maar gegein en gekloot, 0 focus.
Voor en na de raids "blablabla ajax blablabla feyenoord"

Daarom zit ik dus al jaren niet meer in NL guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Dat heb ik echt nog nooit gehoord :X gelukkig maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, bij ons zitten er best veel nederlanders en enkele belgen in de guild (zouden wel een eigen 10 man kunnen starten), en die hebben het ook echt niet over magier of schade, maar gewoon engelse termen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:26:

Lekker gegeneraliseerd :P Ben je zelf ook zo dan?
Wat mij opvalt is dat het niveau qua gedrag sowieso laag is, dat staat los van afkomst.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:26:

Vaak zijn NL guilds niet zo hardcore inderdaad, maar als ik dan met onze eigen raids reken, dan zitten er een groupje (Fin, Noor en een Engelse), nou probeer die maar eens serieus te laten zijn op mumble (zijn wel gefocussed tijdens bazen), niet dat ik er problemen mee heb, vind progress belangrijk, maar moet ook zeker fun hebben tijdens de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je dakreal, mij noem je gelijk generaliserend, en de rest niet. Andere mensen aanvallen voor afwijkende mening is hier normaal denk ik.

Ik heb zelf in de volgende guilds gezeten:

NL guild, 3x
Swedish guild, 1x (lang verhaal)
Engels 4x

3x raden waar de focus het beste was, en het niveau het hoogst. Ook was de fun daar een stuk beter. (Swedish).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
NotoriousBAS schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:06:

En dat leren ze je niet alleen in WoW, maar ook op het werk, niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:32:
Dank je dakreal, mij noem je gelijk generaliserend, en de rest niet. Andere mensen aanvallen voor afwijkende mening is hier normaal denk ik.

Ik heb zelf in de volgende guilds gezeten:

NL guild, 3x
Swedish guild, 1x (lang verhaal)
Engels 4x

3x raden waar de focus het beste was, en het niveau het hoogst. Ook was de fun daar een stuk beter. (Swedish).
Denk niet dat het aan de Nederlanders ligt, maar vooral aan de GM\Raidleader en waar de guild zich op focussed, ik heb ook in verschillende guilds gezeten, maar de guilds waar ik me het best voelde waren de guilds waar we een pro Raidleaders hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Haha, bestaat dat? We hebben wel een aantal mensen die engelse termen totaal verkeerd uitspreken, maar die worden wel gecorrigeerd. Magiër en schade vindt ik meer iets voor RolePlayNederlanders :)

Verder vind ik het fijne van met Nederlanders raiden dat er weinig /afk time is, iedereen snapt elkaar.
Gewoon net wat meer gestructureerd en minder downtime tijdens raids in vergelijking met andere Europeanen.

Wat over het algemeen wel zo is: NLers nemen minder snel genoegen met een plekje op de reservebank…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ger, mee eens. Ik heb de laatste keer in een NL guild gezeten met het volgende:

Raid leader, die geen controle kan houden. Dus raiders die gewoon maar tijdens een boss fight verschillende orders gaan roepen, en gelijk wipes. En dat laten de raidleaders/officers raid na raid na raid doorgaan.
Op dat moment ga je inderdaad, dat niveau aan guilds ook krijgen.

Maar als je als raid leader geen controle kan/wil houden, dan vraag je er ook om, om niet serieus genomen te worden. Vooral als guild niet.

Heeft iemand trouwens nog antwoord op mijn warlock vraag?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:35:
[...]

Haha, bestaat dat? We hebben wel een aantal mensen die engelse termen totaal verkeerd uitspreken, maar die worden wel gecorrigeerd. Magiër en schade vindt ik meer iets voor RolePlayNederlanders :)

Verder vind ik het fijne van met Nederlanders raiden dat er weinig /afk time is, iedereen snapt elkaar.
Gewoon net wat meer gestructureerd en minder downtime tijdens raids in vergelijking met andere Europeanen.

Wat over het algemeen wel zo is: NLers nemen minder snel genoegen met een plekje op de reservebank…
Ach als het alleen Engels is ook hoor, half Engeland zijn nazi grammers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
hulkie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:35:
Ja, dat bestaat, maar dat had ik voornamelijk met onze belgische raidleader, lang gelee in TBC.

Hij begon over "Holy Vrat" en dergelijke, waarna hij al snel abilities vertaalde in het nedervlaams. Uiteindelijk liepen wij hem dan wel eens te klieren als we het over talents hadden als "Cadeautje van de Aardemamma" en zo. Iedereen nam dat ook met een flinke brok zout, dus good fun :p

Maar ik zit voornamelijk op Skype met een gemengd publiek nu. Zo was het niet vreemd dat we ragende schottse mannen hebben of mij 's nachts door een half-dronken poolse verteld wordt dat ik een sexy stem heb :p

Delusional much ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
"Gisteren Onyxia's hol binnen gedrongen met 10 man, stonden een paar verkeerd voor het backstabben, en toch ze ging zeer snel neer"

...En dan maar hopen dat niet iemand die wow niet begrijpt meeluistert want je weet niet eens OF je dat nog goed wilt praten...

NL guilds, op onze server ten minste zijn altijd ten dode opgeschreven (plus altijd zeer 'luid' en confronterend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:32:
Aanvallen? Je ontwijkt de Nederlandse guild omdat je een paar incidenten met een paar nederlandse mensen hebt gehad... dat is dan toch generaliseren? En dat is geen aanval op een mening.. maar een constatering...

Ik heb meerdere malen in een nederlandse guild gezeten, en dat waren hele fijne mensen.
Ik heb ook in internationale guilds gezeten, en dat waren ook fijne mensen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Darkangle schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:43:
[...]

"Gisteren Onyxia's hol binnen gedrongen met 10 man, stonden een paar verkeerd voor het backstabben, en toch ze ging zeer snel neer"

...En dan maar hopen dat niet iemand die wow niet begrijpt meeluistert want je weet niet eens OF je dat nog goed wilt praten...

NL guilds, op onze server ten minste zijn altijd ten dode opgeschreven (plus altijd zeer 'luid' en confronterend).
De meeste NL guilds op onze server zitten ook vol met koters en bestaan vaak niet langer dan een paar maanden… Maargoed, dat soort guilds heb je van elke nationaliteit.

Uiteindelijk gaat het om de mensen en hun insteek in het spelletje, niet om uit welk land ze komen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Hebben jullie ook van die Engelsen waar je geen hol van verstaat? Dan vragen ze je iets en moet je eerst 3x vragen wat ze nou precies zeggen, waarna ze overstappen naar Queen Elizabeth English om zichzelf verstaanbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
is het eigenlijk nog de moeite om te beginnen met wow?
GW2 was een beetje een teleurstelling voor mij aangezien er kwa endgame niet superveel te doen is.
ik dacht dat het gebrek aan geargrind en triclass system een verfrissing ging zijn, maar blijkbaar mis ik gear end dedicated tank zijn iets meer dan gedacht :(
ik heb al de trial van WOW geprobeerd (een 3 tal maand geleden) maar de graphics hielden mij voor een stuk tegen.

[ Voor 5% gewijzigd door kowlier op 17-10-2012 15:58 ]

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lateralus010 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:50:
Hebben jullie ook van die Engelsen waar je geen hol van verstaat? Dan vragen ze je iets en moet je eerst 3x vragen wat ze nou precies zeggen, waarna ze overstappen naar Queen Elizabeth English om zichzelf verstaanbaar te maken.
Ja hoor dat is gewoon north vs south en die maken mekaar ook altijd het leven zeur, en natuurlijk schotten.
Die met een paar wishky op helemaal om te lachen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Lateralus010 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:50:
herkenbaar :P kan ondertussen al redelijk wat "slang" verstaan.zelfs wales-engels lukt me al aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Mektheb schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:51:
[...]

Ja hoor dat is gewoon north vs south en die maken mekaar ook altijd het leven zeur, en natuurlijk schotten.
Die met een paar wishky op helemaal om te lachen zijn :D
Haha inderdaad! Zorgt hier ook voor het nodige gegniffel tijdens raids :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:43:
[...]

Dat wordt rugsteken als je het helemaal goed wilt doen :P
In mijn guild zijn 8/10 van de raiders nederlands/vlaams, dat is wel erg makkelijk.
Op TS en in guildchat vaak nederlands, maar tijdens raiden gewoon engels.
Gelukkig geen guildmembers die een vertaaltic hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
"Vanavond eens lekker op mijn vliegende bestijging door Het Jade Bos vliegen om Geest Ijzer Erts te boeren"

[ Voor 3% gewijzigd door Lateralus010 op 17-10-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Vanavond op mijn rode vliegende schotel eens richting Mugushan Kluis gaan om daar een stenen bewaker neer te maaien. Mits wij niet gedood worden door een overlading.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Hmmmm ...

Schroeiende Totem aanhouden
Ontketen Elementen gebruiken
Bliksem Kogel bij 5 Maalstroom Wapen
Stormklap / Stormstoot wanneer afgekoeld
Vlam Schok op je doel houden, wanneer Ontketen Vlam actief is
Lava Zweepslag bij 5 opeenstapelingen van Schroeiende Vlammen
Aard Schok als opvulling zolang Vlam Schok actief is...

Nee, ik zou spontaan wat anders gaan spelen ... Tetris of zo :p
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.