hulkie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:46:
Zo, dat is behoorlijk hardcore! Ik neem aan dat je op 4 HC zit inmiddels dan? Wij hebben met vorige week 2 raids en deze reset 2,5 raids van 20.30 tot 23.00 de eerste 4 op normal neer.
Ik ben erg benieuwd naar Elegon… Dat zou wel eens de eerste brick wall kunnen worden voor onze guildgroep.
Trouwens, armory wordt al een tijd niet meer geupdate, super irritant, ik hou graag in de gaten hoe het er met de gear van sommige raiders aan toe gaat. En onze progress wordt maar niet geupdate.
Eerste week met G1 mee geweest omdat de meeste van G2 nog niet gegeared waren (of nog niet 90). Die zitten op 4\6 normal, deze week hebben ze de eerste dag 4 gekilled en daarna kwam de helft niet meer opdagen.
Ik ben deze week weer begonnen met G2, maar die groep zit gewoon nog niet zo goed in elkaar. Veel gebruik van Socials om de raid te vullen, en ook veel dubbele classes, slechte voorbereiding en mega veel breaks.
Dus de eerste baas was een drama. Uiteindelijk ging hij wel down (na 1,5 dag wipen), de 2e baas ging redelijk snel down. Toen liepen we tegen een brick wall aan omdat we met 3 healers probeerden te doen, wat voor deze groep onmogelijk is (dus weer 1,5 dag verknalt), dus dat waren 4 dagen, en gisteren in 3 tries ging de 4e down.
Dus ja, moeten G2 duidelijk nog wat tweaken en dan kunnen we wel aan progress gaan denken
Ik ben 18:15 thuis, dus snel wat eten maken en dan ben ik rond 18:45 klaar, en dan moet ik 19:15 iedereen inviten en gaan we starten rond 19:30, maar dat was eergisteren dus ook pas om 20:30, omdat er een paar niet op kwamen dagen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 17-10-2012 12:37
]