Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 271 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 32.270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
Gister Shado-Pan Monastary geheel getanked met m'n Chef's Hat op. Vergeten na wat kokkerellen voor de Tillers. Kreeg pas 2 min na de instance een whisper van de dps, die het nog even wilde opmerken. Gehele instance ook geen moeite gehad met threat gen, was zelfs top dps op sommige momenten.

Wel gemerkt, de eerste keer na inloggen in de week voor MoP, dat ik als warrior geen stance had. Moest ik eerst selecteren O_o. Had zeker te maken met nieuwe talent system. Zorgde wel voor grappige situaties bij Morchok heroic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Lateralus010 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:30:
Gister Shado-Pan Monastary geheel getanked met m'n Chef's Hat op. Vergeten na wat kokkerellen voor de Tillers. Kreeg pas 2 min na de instance een whisper van de dps, die het nog even wilde opmerken. Gehele instance ook geen moeite gehad met threat gen, was zelfs top dps op sommige momenten.

Wel gemerkt, de eerste keer na inloggen in de week voor MoP, dat ik als warrior geen stance had. Moest ik eerst selecteren O_o. Had zeker te maken met nieuwe talent system. Zorgde wel voor grappige situaties bij Morchok heroic :D
Zag er vast geweldig uit :) Chef's hat tanking :).

Zelf vorige week nog gehad dat ik als feral met m'n fishing rod zat de dps'en.. en me dan maar afvragen waarom ik slechts 14k dps deed :P.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Sabrac schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:37:
[...]

Zag er vast geweldig uit :) Chef's hat tanking :).

Zelf vorige week nog gehad dat ik als feral met m'n fishing rod zat de dps'en.. en me dan maar afvragen waarom ik slechts 14k dps deed :P.
14k dps is nog steeds meer als het gemiddelde.. kwam een rogue tegen die deed 7k dps ( de rest 30) tijdens het levelen.. nou dan presteer je toch wat hoor.. Autoattack, en hij kreeg maximale damage van alles. echt een voorbeeld speler ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

Klinkt bekend ik wil nog wel eens een dungeon in rennen met een vis hengel en er pas achterkomen aan het einde van de dungeon

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:20
Ik heb regelmatig een LFD heroic gedaan. Soms met een paar guildies en soms gewoon alleen met pugs. Eigenlijk valt het me niet eens tegen. Nu kan ik als tank wel heel goed voor mezelf zorgen, dus als healer niet helemaal ok is pull gewoon iets minder mobs en heal ik mezelf maar en als dps niet zo goed is doe ik zelf wel epic dps met vengeance. Bijna nooit echt problemen of zo.

@fishing rod: je weet dat je die niet meer hoeft te equippen om te vissen tegenwoordig? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:37:
[...]
Dat is wel irritant van een druid inderdaad :) Ik heb pas ook al m'n dailies gedaan met een fishing pole en daar kom je dan achter als je klaar bent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

IntToStr schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:43:
@fishing rod: je weet dat je die niet meer hoeft te equippen om te vissen tegenwoordig? :p
Moet zeggen dat het na de aanpassing ook niet meer voorgekomen is.
op het laatst in cata presteerde ik het om heel DS met een hengel rond te rennen.
en dan nog vreemd kijken als je healing maar niet omhoog wilt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Dat meen je niet 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Uh, wist ik niet :) goed om te weten, maar hoe zit het dan? tijdens het vissen gebruikt de game automatisch je fishing rod in je bags? of hoef je ook geen fishing rod meer bij je te dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Sabrac schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:49:
[...]
of hoef je ook geen fishing rod meer bij je te dragen?
hoe vis je dan al die entangled fishing lines op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Klopt. Fishing kun je nu gewoon gebruiken zonder hengel te equippen. Dan pakt je char gewoon een hengeltje. Je mist wel stats van je uberawesome vishengel, bijv van de Mastercraft Kalu'ak Fishing Pole. + 10 fishing en underwater breathing voor het geval je gaat parelduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Jep zelfde dat je geen mining pick of skining kife meer nodig hebt, het geeft alleen maar een base +10 prof increase.

Nu nog de Arctic Fox Kit, dan heb alle battle pets die op dit moment te krijgen zijn.
en dan rustig beginnen om 75 pets naar level 25 te brengen :o

Daarnaast mijn shaman zo snel mogelijk lfr ready zien te krijgen.
Ook weer zin om verder te gaan met de monk maar dat doen we wel in het weekend.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:42
thunderlight schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:42:
Klinkt bekend ik wil nog wel eens een dungeon in rennen met een vis hengel en er pas achterkomen aan het einde van de dungeon
Had dit tijdens cata met m'n hunter. Hengeltje op en LFR in. Leuke DPS dat dan wel, maar wel het nodige commentaar in raid chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lateralus010 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

Klopt. Fishing kun je nu gewoon gebruiken zonder hengel te equippen. Dan pakt je char gewoon een hengeltje. Je mist wel stats van je uberawesome vishengel, bijv van de Mastercraft Kalu'ak Fishing Pole. + 10 fishing en underwater breathing voor het geval je gaat parelduiken.
Oftewel, Blizzard moet nog updaten dat het systeem automatisch het beste hengeltje uit je bags pakt wanneer je gaat vissen, indien aanwezig. Maar daar zal je wellicht ook al wel addons voor hebben, die het tot die tijd voor je oplossen.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 16-10-2012 11:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Zeror schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

Oftewel, Blizzard moet nog updaten dat het systeem automatisch het beste hengeltje uit je bags pakt wanneer je gaat vissen, indien aanwezig. Maar daar zal je wellicht ook al wel addons voor hebben, die het tot die tijd voor je oplossen.
Agreed :) Geef me gelijk nog een portable Forge en Anvil. Zovan in m'n Gnomish Army Knife toevoegen of iets dergelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Lateralus010 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

Agreed :) Geef me gelijk nog een portable Forge en Anvil. Zovan in m'n Gnomish Army Knife toevoegen of iets dergelijks!
Is er al.

http://www.wowhead.com/item=87216/thermal-anvil

Thermal Anvil
Item Level 90
Use: Places a Thermal Anvil at your feet, granting anyone nearby the use of both an anvil and a forge. Lasts 5 min. (5 Min Cooldown)
20 Charges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 15:41
Dus mijn Gnomisch army knife is overbodig :((((

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

skassie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:25:
Dus mijn Gnomisch army knife is overbodig :((((
valt mee denk dat de res nog wel zal werken, Of hebben ze die er al af gesloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Darkangle schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:25:
[...]

Is er al.

http://www.wowhead.com/item=87216/thermal-anvil

Thermal Anvil
Item Level 90
Use: Places a Thermal Anvil at your feet, granting anyone nearby the use of both an anvil and a forge. Lasts 5 min. (5 Min Cooldown)
20 Charges
Ooh awesome. Thanks :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ikzelf zit momenteel met een dilemma met m'n professions. Momenteel heb ik Mining naar 600 geleveld en ben op zoek naar een profession die hierop aansluit.

Momenteel was ik al wat bezig met Engineering, maar ik weet niet of daar nu wel mee door moet gaan. Ik heb het idee dat engineering weinig oplevert aan gold en eigenlijk alleen maar gold kost uiteindelijk.

Ik zoek eigenlijk een profession waarmee ik gold kan gaan verdienen, aangezien ik toch al met veel moeite aan gold kom. Moet ik toch gaan denken aan Jewelcrafting? Of kan ik beter mining droppen en herb/alchemy doen? Geen idee.

Aan de ene kant voel ik wel iets voor Jewelcrafting aangezien er toch wel veel vraag is naar die mounts en gems. Maar aan de andere kant, vrijwel iedereen (op mijn realm dan) heeft al jewelcrafting. Dus kan ik misschien toch beter voor iets gaan wat minder aanwezig is en ook wel veel vraag voor is.

Iemand die mij hierin kan adviseren?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:47:
Ikzelf zit momenteel met een dilemma met m'n professions. Momenteel heb ik Mining naar 600 geleveld en ben op zoek naar een profession die hierop aansluit.

Momenteel was ik al wat bezig met Engineering, maar ik weet niet of daar nu wel mee door moet gaan. Ik heb het idee dat engineering weinig oplevert aan gold en eigenlijk alleen maar gold kost uiteindelijk.

Ik zoek eigenlijk een profession waarmee ik gold kan gaan verdienen, aangezien ik toch al met veel moeite aan gold kom. Moet ik toch gaan denken aan Jewelcrafting? Of kan ik beter mining droppen en herb/alchemy doen? Geen idee.

Aan de ene kant voel ik wel iets voor Jewelcrafting aangezien er toch wel veel vraag is naar die mounts en gems. Maar aan de andere kant, vrijwel iedereen (op mijn realm dan) heeft al jewelcrafting. Dus kan ik misschien toch beter voor iets gaan wat minder aanwezig is en ook wel veel vraag voor is.

Het gaat dus vooral om geld maken en het moet aansluiten op Mining. Ga Blacksmithing leren :) Kan je die belt dingen maken (die gaan bij ons weg voor 1K) en als je wat epic recepten hebt, dan kan je daar ook behoorlijk mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:52:
[...]

Het gaat dus vooral om geld maken en het moet aansluiten op Mining. Ga Blacksmithing leren :) Kan je die belt dingen maken (die gaan bij ons weg voor 1K) en als je wat epic recepten hebt, dan kan je daar ook behoorlijk mee verdienen.
Dan ben je ook weer afhankelijk van Alchemy voor transmute.

Als je puur voor het geld zou gaan waarom dan niet mining/herbalism ?

Als je 1 gathering wil combineren met crafting zou ik voor Mining/JC of Herbalism/Inscription of Herbalism/Alchemy (transmute of elixir master) gaan. Overigens valt er ook genoeg te verdienen met Skinning/Leatherworking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Blacksmithing of Jewelcrafting inderdaad, alhoewel JC steeds minder waard wordt :).

Kan nog steeds wel tussen de 50 en 300 gold per gem vangen, maar wat ik de laatste tijd vooral doe is de ruwe Ghost Iron Ore verkopen voor 4.5 tot 6g per stuk.

Burial grounds + Mistfall lake in the Vale of Eternal Blossom heeft zoveel spawns, binnen een half uur heb je er zo 20 stacks te pakken, beste resultaat was zelfs 42 stacks in een half uur.

Dus ja, tussen de 40 en 80 per uur, omgerekend z'on 3.6 tot 4.8k per uur in het slechtste geval :D tot z'on 7.2 á 9.6k per uur in het beste geval (komt bijna niet voor) zeker niet slecht.

[Edit] Mileage may vary. Ligt natuurlijk sterk aan de AH prijzen :).

[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 16-10-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
rep grinden, rare cloth maken sinds start, bag recipy in 2 dagen, motes op je volledige unlockede farm voor meer rare cloth = profit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee gathering professions wil ik niet. Ik wil ook wel iets kunnen maken. Plus het moet ook wel iets zijn voor de langere termijn.

Ik moet eens goed gaan nadenken wat ik kan doen met de professions, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zeror schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:09:
Twee gathering professions wil ik niet. Ik wil ook wel iets kunnen maken. Plus het moet ook wel iets zijn voor de langere termijn.

Voor de langere termijn zou ik toch eerder voor BS dan JC gaan als je Mining hebt.

Pas zodra er epic gems te cutten zijn zal JC weer groeien in voordeel, daar waar je met BS waarschijnlijk elke raid tier wel nieuwe dingen kan maken.

Voordeel van JC is echter wel dat je alle gems die je nodig zult hebben, zelf kan maken en mogelijk op de lange termijn er meer mee bespaard.

Engineering heb ik nooit geleveled en zou hierover dus ook niets weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Lateralus010 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

Als je je Weather-Beaten Fishing Hat (of enige ander aas denk ik) wil gaan gebruiken moet je wel een fishing pole equipped hebben.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Yeah. Heb al een gear set voor fishing en cooking, naast mijn tank/dps gear. Dus altijd wel de pole equipped als ik ga vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Zeror schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:09:

Kan ik me dan ook wel weer voorstellen :)

Heb zelf JC/BS op mijn main, met verschillende alts die zorgen voor ore om beide professions uit te kunnen laten komen. Op zich zijn er voor BS altijd wel leuke patterns te vinden waar je goed geld mee kunt verdienen, maar ook JC heeft dit wel. Daarbij zijn de nieuwe mounts voor JC ook wel in trek, net als de pets.

Voordeel van JC is inderdaad wel dat je mooi je eigen gems kunt maken en daar ook geld mee kunt besparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:05:
[...]

Dat vind ik dus gewoon jammer aan de WoW community in NL, en algemeen. In plaats van normaal reageren worden het gelijk snarky opmerkingen.

Voorlopig besloten maar niet te gaan raiden, nog genoeg te doen in wow:

- Serpent Mount
- Nat Pagle Exalted
- Tillers Exalted
- Tiller NPC's exalted
- Master of the ways
- Alle cooking achievements
- Alle fishing achievements

Moet wel zeggen, sinds TBC is dit de eerste expansion waarbij ik het gevoel heb "Goh, er is wat te doen"
Hij geeft zelf al aan dat levelen teveel frustratie en moeite kost en dan heeft ie er maar 25 leveltjes opzitten. Daar is helemaal niks mis mee en dat mag gewoon.
Als je die oh zo makkelijke levels al te moeizaam en frustrerend vindt, dan zijn rpg's over het algemeen al niet je ding. Volgens mij is ie in de vorige thread ook al op dezelfde manier aan het klagen geweest waarop hij de tip gekregen heeft om een andere class te proberen.
Er is zat te doen in deze game waar miljoenen zich prima mee kunnen vermaken. Als je dat niet wilt zien of er niks aan vindt maar wel komt klagen over de game, dan moet je het er simpelweg bij laten en de community die er wel van geniet ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Zeror ... waarom niet gewoon Engineering houden en dan mounts maken en cashen?
Weet niet of je PvP doet, maar daar is engineering echt een meesterlijke profession voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Zeror schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:47:
...
Uitgezonder de engi scope (Lord Blastington's Scope of Doom) die alleen hunter gebruikt
& Ghost Iron Dragonling (welke overvloedig wordt gemaakt vanwege de makkelijk levels) is het inderdaad een gold dump

Tailoring/Blacksmithing/Leatherworking zijn moeilijk profitable als niet de reputation grind wil gaan doen.

Wil je geen Spirit ofr Harmoney gaan farmen, blijven alleen JC & enchanting naast de gather profession over.
aan eind is bij alles wel geld te maken, al is bij de ene profession iets makkelijker dan de andere.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:56

vhal

ಠ_ಠ

Tillers exalted (samen met Best Friends voor iedere toon). Gelukkig dat ik voor de Dark Soil nerf al 80% op best friend had. Nu is het een stuk tijdrovender om alles maximaal te krijgen. Jammer dat de reweards gewoon 3x niks zijn. De red cricket is dan nog wel leuk om te hebben en stukje bij beetje word je boederij ook wat aangevuld met koeien, katten, schapen etc. Maar mijn goldfarm is nu maxed out. Wel grappig dat je gewoon 15G kan vangen voor 1 stuk groente :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:42
DarthNeo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:24:
[...]

Kan ik me dan ook wel weer voorstellen :)

Heb zelf JC/BS op mijn main, met verschillende alts die zorgen voor ore om beide professions uit te kunnen laten komen. Op zich zijn er voor BS altijd wel leuke patterns te vinden waar je goed geld mee kunt verdienen, maar ook JC heeft dit wel. Daarbij zijn de nieuwe mounts voor JC ook wel in trek, net als de pets.

Voordeel van JC is inderdaad wel dat je mooi je eigen gems kunt maken en daar ook geld mee kunt besparen :)
Wel grappig dat sinds de nieuwe MoP gems de prijzen scheef lijken te zijn getrokken. 40+ en 50+ gems Cata zijn soms nog prijzig, maar de 120+ green gems kosten echt helemaal niets meer. Afgelopen week een stapeltje ingeslagen aangezien mijn JC nog niet op 600 is (en nog niet eens max level is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
is die extra rep voor alts vanaf revered al actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik heb nog heel wat professions te levelen. Ben wel met alle profs begonnen op een legertje alts, maar nooit echt veel geleveled. Daar betaal ik nu de prijs voor, want er is veel inhaalwerk te doen. 1 keer de fout gemaakt om een maxed prof te droppen voor een andere prof die ik nooit heb afgemaakt. Dom dom dom, kan er nu weer helemaal opnieuw mee beginnen. Dus, mijn programma is alts, profs en rep levelen.
Gelukkig heb ik de tijd, want eer er weer een nieuwe EP komt zijn we weer een jaar of 2 verder. JC, Inscription en Enchanting krijgen wel voorrang. Daar is op mijn server nog goed cash mee te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Henkje.doc schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:55:
Wel grappig dat sinds de nieuwe MoP gems de prijzen scheef lijken te zijn getrokken. 40+ en 50+ gems Cata zijn soms nog prijzig, maar de 120+ green gems kosten echt helemaal niets meer. Afgelopen week een stapeltje ingeslagen aangezien mijn JC nog niet op 600 is (en nog niet eens max level is)
Dit heeft er denk ik ook wel mee te maken dat de kosten van het transmuten van een greenie naar rare quality gem gewoon duur geworden is. Dat is nu 1 greenie quality gem en 1 golden lotus om er een rare van te maken. Dat is het dus ook gewoon niet waard, dus verliest het ook z'n waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Zijn de items van de Black Market ook online te bekijken of alleen ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Donderdag begint Hallow's End in de World of Warcraft. Ik neem aan dat je net als voor Brewfest 89 moet zijn om deel te nemen aan de bossfight?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

EJSchuiteman schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:21:
Zijn de items van de Black Market ook online te bekijken of alleen ingame?
hebben we een black Market ingame dan ?

Ben daar nog niks over tegen gekomen waar kan je die vinden en is er nog wat leuks te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
dvvelzen schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:59:
is die extra rep voor alts vanaf revered al actief?
Was dat niet een 5.1 feature? Ik weet het niet zeker meer. Ik heb het inderdaad wel ergens zien staan, maar kan me niet meer voor de geest halen in welke patch dat uitgerold moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
thunderlight schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:22:
[...]

Ben daar nog niks over tegen gekomen waar kan je die vinden en is er nog wat leuks te halen ?
Toevallig dat guildie een 509 item in guildchat toonde, was te koop voor 76k ofzo anders had ik dit ook niet geweten.

Zit nu net http://www.wowhead.com/ne...lack-market-auction-house te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Poops_McGhee schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:22:
Was dat niet een 5.1 feature? Ik weet het niet zeker meer. Ik heb het inderdaad wel ergens zien staan, maar kan me niet meer voor de geest halen in welke patch dat uitgerold moest zijn.
Ik vraag me dit ook serieus af ... Ik weet dat er bepaalde dailies zijn waar het ineens leek dat ik meer rep kreeg, maar aan de andere kant waren er ook weer bij welke nog steeds poep rep gaven :(

En ja, ik ga er vanuit dat je voor HE ook 89 moet zijn. ik kon daar in Cata iig met een char op 84 in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
[...]

niet veel bijzonders voor zover ik heb gezien meestal een low lvl item een high level item een recipe en een pet/mount.

anyways als je de bij de black prince quest staat (boven aan de lange trap rechts van valley) dan staat er nog een huisje een stukje verder naar rechts daar staat ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
dvvelzen schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

niet veel bijzonders voor zover ik heb gezien meestal een low lvl item een high level item een recipe en een pet/mount.

anyways als je de bij de black prince quest staat (boven aan de lange trap rechts van valley) dan staat er nog een huisje een stukje verder naar rechts daar staat ze.
En zo te lezen zijn de prijzen behoorlijk aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:16
ligt eraan, epics en mounts beginnen op 20k, dus kan een goede deal zijn.

Pets beginnen op 10k en zijn het 95% van de gevallen niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

Ik vraag me dit ook serieus af ... Ik weet dat er bepaalde dailies zijn waar het ineens leek dat ik meer rep kreeg, maar aan de andere kant waren er ook weer bij welke nog steeds poep rep gaven :(

En ja, ik ga er vanuit dat je voor HE ook 89 moet zijn. ik kon daar in Cata iig met een char op 84 in :)
Dat is alleen als je Main Revered of Exalted (niet zeker welke) is bij een bepaalde faction, dan krijg je dubbele Rep op je alt, en bij je main zou je meer rep krijgen na Revered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ja, zo ver was ik dus al :p Zoals ik al zeg, bij sommige leek er na revered dus wél wat veranderd en bij sommige niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Dat is volgens mij nog niet live, krijg nog steeds dezelfde shit rep bij GL/Klaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
Dennism schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:40:
Dat is volgens mij nog niet live, krijg nog steeds dezelfde shit rep bij GL/Klaxi
ja ik ook volgens mij vandaar de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
EJSchuiteman schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:34:
[...]
En zo te lezen zijn de prijzen behoorlijk aan de hoge kant.
vandaar m'n reactie van niet veel boeiend... tuurlijk een 509 item is leuk, maar ik ga er iig geen 70k+ voor uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvvelzen schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:46:
[...]

vandaar m'n reactie van niet veel boeiend... tuurlijk een 509 item is leuk, maar ik ga er iig geen 70k+ voor uitgeven.
De top guild bij ons op de server had 20 miljoen gold voor deze uitbreiding gespaard, dus daar zullen ze ook wel de blackmarket van leegkopen + de rest van de stuff die ze allemaal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
dvvelzen schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:46:
[...]

Ach waarom eigenlijk niet? Ik heb vorige week nog 58k uitgegeven aan een 476 itemlevel trinket ;)
Nou verwacht en hoop ik natuurlijk wel dat dit de komende maanden zijn waarde terugverdiend door lang BiS te blijven…

Ik ga vanavond even kijken of die Black Market wat handige dingen voor mij heeft.

Gister ben ik even kort online geweest, heb de Golden Lotus dailies gedaan en twee heroics gecleared met guildies. Dat blijft leuk om te doen. Ik heb nog steeds mijn itemlevel 442 headpiece niet kunnen vervangen, maar de zoektocht gaat vrolijk door. Zijn er goede alternatieven buiten de 463 heroic headpieces? Ik denk dan aan craftable epics of bijvoorbeeld VP heads?

Vanavond heb ik wat tijd om te gamen, misschien gaat het, als ik veel dailies doe, wel lukken om mijn Valor Cap te halen. Dat is echt ongelooflijk moeilijk tegenwoordig, helemaal voor iemand die niet graag quest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hulkie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:36:
[...]

Gister ben ik even kort online geweest, heb de Golden Lotus dailies gedaan en twee heroics gecleared met guildies. Dat blijft leuk om te doen. Ik heb nog steeds mijn itemlevel 442 headpiece niet kunnen vervangen, maar de zoektocht gaat vrolijk door. Zijn er goede alternatieven buiten de 463 heroic headpieces? Ik denk dan aan craftable epics of bijvoorbeeld VP heads?

Vanavond heb ik wat tijd om te gamen, misschien gaat het, als ik veel dailies doe, wel lukken om mijn Valor Cap te halen. Dat is echt ongelooflijk moeilijk tegenwoordig, helemaal voor iemand die niet graag quest!
Zie lijstjes als http://icy-veins.com/fire...ps-gear-loot-best-in-slot. Deze is voor fire mage, maar je kunt voor elke spec zo'n lijst bekijken.

@VP: ik heb zelf ook heel veel moeite om vp te cappen. Is me ook nog niet gelukt. Belangrijkste reden is denk ik dat ik geen vp uit raids krijg nog. Dailies heb je er wel erg veel van nodig en met dungeons krijg je ook maar een paar losse vp in verhouding tot cata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Mounts :9~

Paar weken terug de Onyxia Mount, die ging voor 600k+.
En gisteren Invincible. Wilde hem graag hebben dus net voor de raid 350k geboden. Maar moest raiden dus natuurlijk outbid en de auction eindigde onder raid tijd :'( . Is ie voor maar 430k verkocht. Helaas.

Raid ging wel aardig. Van de week Stone Guards op Heroic neer. Gisteren redelijke progress op de laatste try voor Feng. Daarna Feng en Spirit maar normaal gedaan. Vanavond dus de rest.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Zertaxka schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:47:
[...]

Is ie voor maar 430k verkocht. Helaas.
Haha ik heb net 6k!
Nou dan heb ik nog heeeeeeeeeeeeel wat te sparen :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Craftable als je engineer wil lvlen :P
Galleon dropt een 496 headpiece, weer alleen niet hoe lastig die te krijgen is op jullie server.
Verder zijn er uit mijn hoofd 3 463 headpieces, waarvan 2 van end bosses (dus 2x kans per run).

Niet heel veel keus, maar alles onder 463 is het ook eigenlijk niet waard achteraan te gaan.

qua VP cappen, als je je dailies niet doet (ik ben er ook totaal geen fan van, speel sinds vanilla op dit char, en heb nog geen 2500 dailies achieve, terwijl ik best een achieve whore ben) is het inderdaad lastig. Anders is het vrij makkelijk, deze week was ik de zaterdag al gecapped.

Per dag/week

LFR Deel 1: 90VP
LFR Deel 2: ws ook 90VP vanaf morgen
daily HM: 60, iedere volgende dacht ik 30VP
Daily scenario: 30VP
Tillers + cooking 25/30VP
Golden lotus: 70/75VP
Klaxxi: 40/45VP (soms is er een extra Q beschikbaar van een drop naast de andere 8)
Shado Pan: 25VP
August celestials: 20/25VP
Order of the cloud serpent: 35/40VP
Anglers: Geen idee, nog niet gedaan.

Dat is dus met vanaf morgen de 2 weekly's al

180VP weekly
+305VP per dag, al met als zelfs als je de meeste overslaat en alleen daily HM/Scenario + GL en Klaxi per dag doet al makkelijk te cappen met 200VP per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Geloof dat de daily heroics werkt in een 'weekly' format, aka, de 60 VP wordt 7x in de week uitgedeeld, daarna is het 30 per run (je kan ze dus alle 7 in 1 dag doen voor 420 VP).

Daarnaast zit je met je daily quests wel op een limiet van 25 per dag (en met 5 VP per quest, dus op 125 VP per dag).

Tenzij de de 25 dailies limiet hebben weggehaald, of sommige dailies meer dan 5 VP geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Er is geen limiet meer op de dailies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Lateralus010 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:04:
Er is geen limiet meer op de dailies.
Wilde ik net zeggen :)
Sabrac schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:03:
Geloof dat de daily heroics werkt in een 'weekly' format, aka, de 60 VP wordt 7x in de week uitgedeeld, daarna is het 30 per run (je kan ze dus alle 7 in 1 dag doen voor 420 VP).

Daarnaast zit je met je daily quests wel op een limiet van 25 per dag (en met 5 VP per quest, dus op 125 VP per dag).

Tenzij de de 25 dailies limiet hebben weggehaald, of sommige dailies meer dan 5 VP geven.
Volgens mij zag ik gisteren toch echt 60 VP voor mijn eerste HC en daarna elke keer 30VP en bij scenario eerste 30VP en de rest erna 15VP

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Ik zie het al wel :) Half jaar niet gespeeld en m'n kennis van het spel klopt direct niets meer van :).

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Klopt, de daily wijziging is sinds patch 5.0.4 eind augustus. Daarvoor was het idd 25 per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
25 op een dag was je met TBC al doorheen. Ben best blij dat het nu opgeheven is. Kan rustig m'n hele zaterdagochtend spenderen aan dailies, rest van de dag heroics en achievements (jaja ook achieve-whore).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ik haalde de 25 per dag echt niet :P
Nooit intresse gehad in dailies, tenzij het voor rep's was, dat zal nu ook vast weer gebeuren. Als er een manier komt VP snel te cappen zonder dailies en ik heb mijn rep's voor elkaar, is het weer bye bye dailies. Mijn gold verdien ik wel op andere manieren zoals altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Dennism schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:17:
ik haalde de 25 per dag echt niet :P
Nooit intresse gehad in dailies, tenzij het voor rep's was, dat zal nu ook vast weer gebeuren. Als er een manier komt VP snel te cappen zonder dailies en ik heb mijn rep's voor elkaar, is het weer bye bye dailies. Mijn gold verdien ik wel op andere manieren zoals altijd :)
Had van de week onverwacht de achievement voor 25 dailies ineens..... had niet eens door dat ik er zoveel had gedaan. Vind het op het moment wel makkelijk gaan......

En eh..... op 85 dailies doen in pandaria kan toch niet??? (zie je sig ;-) )

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Van mij mogen ze wel de VP die je krijgt met de heroics verdubbelen. Laat de dailies maar zoals ze zijn.
Het is al met al wel een flinke grind. Niet zo erg als mobs killen, zeg maar wat je met de Prince moet doen.

En wat geeft een raid boss trouwens per kill? Niet zo opgelet vorige week.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
junglebeast schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:21:
zeg maar wat je met de Prince moet doen.
Dat was nog geen 15 minuten werk o.0

Lekker naar die mega grote yak toe die rondjes rend. Mega veel mobs pullen, en voor hem tanken. per minuut een paar motes, black prince in 15 minuten done en een ongoddelijke hoeveelheid cloth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Darkangle schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:27:
[...]

Lekker naar die mega grote yak toe die rondjes rend. Mega veel mobs pullen, en voor hem tanken. per minuut een paar motes, black prince in 15 minuten done en een ongoddelijke hoeveelheid cloth.
Toen ik daar was had ik de quest al gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
ik ook, echter dat beest rend gewoon rond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ben benieuwd hoe lang ze de Puntable Marmot zo laten.
Gister in LFR tot 2x toe iemand ie dat ding een hengst geeft waardoor ie vlak voor een boss terecht kwam. Als je dan vanaf een afstandje op die marmot klikt charge je er naartoe, aparte manier van ninjapullen dus :D
Kan me zo voorstellen dat dit in pvp ook wel te misbruiken moet zijn voor een gigantische charge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Thorval schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:20:
[...]

Had van de week onverwacht de achievement voor 25 dailies ineens..... had niet eens door dat ik er zoveel had gedaan. Vind het op het moment wel makkelijk gaan......

En eh..... op 85 dailies doen in pandaria kan toch niet??? (zie je sig ;-) )
Fixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:56

vhal

ಠ_ಠ

[...]

welke quest is dat dan?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

Heb dat best nog nooit zien rond rennen, staat altijd boven op de temple. Is dat alleen op speciale dagen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Dennism schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:33:
[...]

Heb dat best nog nooit zien rond rennen, staat altijd boven op de temple. Is dat alleen op speciale dagen oid?
Geen idee. Ik heb alle quests al gedaan daar, maar soms is ie vrolijk aan het rond draven. Misschien dat het afhankelijk is van de personen in mijn groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Geen idee. Ik heb alle quests al gedaan daar, maar soms is ie vrolijk aan het rond draven. Misschien dat het afhankelijk is van de personen in mijn groep?
Ja, dat heb ik ook al eens gedaan, maar is het niet zo dat als je de quest compleet hebt dat hij stopt met rondjes rennen, want laatste keer dat ik het wilde doen stond hij stil bovenaan. Was inderdaad wel een leuke opties om veel mobs te killen in een korte tijd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:50:
[...]

Ja, dat heb ik ook al eens gedaan, maar is het niet zo dat als je de quest compleet hebt dat hij stopt met rondjes rennen, want laatste keer dat ik het wilde doen stond hij stil bovenaan. Was inderdaad wel een leuke opties om veel mobs te killen in een korte tijd :)
Gaarne wat meer uitleg, mijn rogue is ook op die quest ;D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:36:
[...]

Ach waarom eigenlijk niet? Ik heb vorige week nog 58k uitgegeven aan een 476 itemlevel trinket ;)
Nou verwacht en hoop ik natuurlijk wel dat dit de komende maanden zijn waarde terugverdiend door lang BiS te blijven…

Ik ga vanavond even kijken of die Black Market wat handige dingen voor mij heeft.

Moet toch niet zo moeilijk zijn?

Wowhead -> headpiece (whatever armor je wil) -> filter op wat je wil. Tadaa.

Zo maak ik al jaren mn upgrade list, veel beter dan "officiele" BiS upgrade lists te vertrouwen. Hangt echt teveel van gevecht/situatie af om 1 beste item te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hmm.. mijn interesse in WoW is na een week of 2-3 alweer flink aan het dalen. Ik heb op het gemakje een monkje een eind geleveld (62 oid), daarna toch maar met lock richting de 90. Erg vermaakt tijdens het levelen hoewel die grummle een ewok-achtige haat bij me opriepen. Op 90 een hoop heroic dungeons gedaan, op zich geinig maar niet echt een uitdaging. Even met pet battles gestoeid, lollig idee maar niet helemaal mijn ding. Die farm vind ik dan weer wel geinig, sluit mooi aan bij cooking en dat heb ik altijd al wel leuk gevonden. Professions geleveld (yay engineering! maar waar is mijn Explodable Sheep Mk XIII, ik wil geen landsharks!).

Maar toen waren er ineens zes miljoen dailies. En daar ging het mis. Ik heb veel dailies een keer gedaan maar om ze te herhalen... Ik heb een beetje een hekel aan dailies in de huidige vorm (zie hier voor mijn uitleg waarom (WoW forum)). Maar zonder dailies geen rep en zonder rep geen items (tenzij je raidt maar die tijd is voor mij passé). En zonder items geen gevoel van progressie. Heroics zijn geen uitdaging.

Dus ik geloof dat ik alweer klaar ben op mijn main... mijn monkje maar verder levelen en dan is het denk ik wel weer afgelopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Bundin schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:33:
Hmm.. mijn interesse in WoW is na een week of 2-3 alweer flink aan het dalen. Ik heb op het gemakje een monkje een eind geleveld (62 oid), daarna toch maar met lock richting de 90. Erg vermaakt tijdens het levelen hoewel die grummle een ewok-achtige haat bij me opriepen. Op 90 een hoop heroic dungeons gedaan, op zich geinig maar niet echt een uitdaging. Even met pet battles gestoeid, lollig idee maar niet helemaal mijn ding. Die farm vind ik dan weer wel geinig, sluit mooi aan bij cooking en dat heb ik altijd al wel leuk gevonden. Professions geleveld (yay engineering! maar waar is mijn Explodable Sheep Mk XIII, ik wil geen landsharks!).

Maar toen waren er ineens zes miljoen dailies. En daar ging het mis. Ik heb veel dailies een keer gedaan maar om ze te herhalen... Ik heb een beetje een hekel aan dailies in de huidige vorm (zie hier voor mijn uitleg waarom (WoW forum)). Maar zonder dailies geen rep en zonder rep geen items (tenzij je raidt maar die tijd is voor mij passé). En zonder items geen gevoel van progressie. Heroics zijn geen uitdaging.

Dus ik geloof dat ik alweer klaar ben op mijn main... mijn monkje maar verder levelen en dan is het denk ik wel weer afgelopen :|
Ik weiger daily's te doen, simpel weg omdat ik er geen tijd voor heb.... Als ik ook nog wil raiden dan zitten daily's er voor mij gewoon echt niet in :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

Bundin schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:33:

Ik heb nog geen enkele daily gedaan since mop..

Ga gewoon lekker raiden (als dat je ding is iig :)), en haal daar je loot. Daar heb je echt niet al die rep epics voor nodig.

Vanaf morgen kunnen we wat extra bosses doen in de LFR en zullen mensen ook wel een beetje upgearen.

Wow is echt een leuk spelletje, alleen dat mensen dag in dag uit dailies doen.. dat heb ik echt nooit begrepen.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik wil de mounts *O* -O- maar ben ze ook behoorlij kzat aan het worden hoor,gelukkig afwisseling met lfd en raid

[ Voor 62% gewijzigd door mrsar op 16-10-2012 16:51 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
LFR... verschrikkelijk. Misschien is mijn battlegroup gevuld met malloten maar de 3x dat ik een poging gedaan heb strandden bij boss 2. De eerste keer waren alle healers pvp-equipped om de ilvl cap te halen en viel de raid om, de tweede keer waren er een paar lollige gasten die bleven ninjapullen, boss wegtaunten, etc: actief zieken dus. De derde keer was de dps zo bedroevend laag dat de enrage timer gehaald werd(!!). En na 2-3 wipes is alles met een beetje kwaliteit pleite. Ik heb jaren geraid, me altijd ingezet voor mijn raids, ik kan er dus niet goed tegen als de helft de kantjes er vanaf loopt of te dom is om te... In LFR ontkom je daar niet aan en hoewel het moeilijkheidsgraad faal is ben ik alsnog afhankelijk van 24 anderen.

Het is een crapshoot. Goede groep --> fun. Maar voorlopig is mijn beperkte sample 100% matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bundin schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:04:
LFR... verschrikkelijk. Misschien is mijn battlegroup gevuld met malloten maar de 3x dat ik een poging gedaan heb strandden bij boss 2. De eerste keer waren alle healers pvp-equipped om de ilvl cap te halen en viel de raid om, de tweede keer waren er een paar lollige gasten die bleven ninjapullen, boss wegtaunten, etc: actief zieken dus. De derde keer was de dps zo bedroevend laag dat de enrage timer gehaald werd(!!). En na 2-3 wipes is alles met een beetje kwaliteit pleite. Ik heb jaren geraid, me altijd ingezet voor mijn raids, ik kan er dus niet goed tegen als de helft de kantjes er vanaf loopt of te dom is om te... In LFR ontkom je daar niet aan en hoewel het moeilijkheidsgraad faal is ben ik alsnog afhankelijk van 24 anderen.

Het is een crapshoot. Goede groep --> fun. Maar voorlopig is mijn beperkte sample 100% matig.
Mijn LFR was het omgekeerde. 1x gequeued, 30 min later klaar met 5-6 doden in totaal en 3 bosses down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

LFR wordt nog leuker met de volgende 3 bazen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wat ik wel probeer is waar mogelijk z.s.m LFR te doen. Mijn idee is dat hoe eerder in de week, hoe beter de groepen. Des te later in de week, hoe meer clueless de mensen zijn. Dit idee heb ik vooral omdat uiteraard de meeste raiden op woensdag nog ff LFR willen meepakken voor mogelijke upgrades die helpen bij de main raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zat net even te kijken naar de rewards van de Headless Horseman die over een paar dagen beschikbaar komt. Beetje jammer dat er bijv. voor een plate tank echt helemaal niets nuttigs qua gear dropt :S Ongetwijfeld voor meer specs het geval. Ook al heb je voldoende andere mogelijkheden voor betere gear, waarom niet gewoon voor iedereen in ieder geval 1 nuttig iets? Ik ga maar een head en ring voor m'n dps spec proberen te verzamelen of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Gaarne wat meer uitleg, mijn rogue is ook op die quest ;D
Je moet die mobs kiten in het pad van dat beest en die maakt ze dan af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
IntToStr schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:19:
Zat net even te kijken naar de rewards van de Headless Horseman die over een paar dagen beschikbaar komt. Beetje jammer dat er bijv. voor een plate tank echt helemaal niets nuttigs qua gear dropt :S Ongetwijfeld voor meer specs het geval. Ook al heb je voldoende andere mogelijkheden voor betere gear, waarom niet gewoon voor iedereen in ieder geval 1 nuttig iets? Ik ga maar een head en ring voor m'n dps spec proberen te verzamelen of zo...
Dat was ook zo met de trinkets van de brewfest boss, maar ergens is dat ook normaal denk ik.
De xpac is nog vers, dus je kan nog niet meteen goede epics als snoep gaan uitdelen.

Ik heb voor m'n DK de twee stamina trinkets geloot, de crit trinket (die voor geen van mijn beide specs echt goed is) en de dodge trinket. Allemaal goed om heroics mee aan te vangen, maar die je eigenlijk door blauwe ilevel 463? trinkets kan/moet vervangen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bundin schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:04:
. De eerste keer waren alle healers pvp-equipped om de ilvl cap te halen en viel de raid om,
Ik zie dat veel spelers deze mindset nog hebben, PvP gear is nu even goed als PvE gear met hetzelfde item level voor PvE. De pvp power en pvp resillience kosten namelijk sinds MoP geen budget meer.
Om dit te compenseren is het ilvl van PvP gear gemiddeld lager dan PvE gear. Op die manier is PvP gear altijd beter voor PvP (middels PvP power/resillience) en PvE gear altijd beter voor PvE (hoger ilvl).
Tevens kun je nu niet ilvl cheaten met PvP gear. Vind ik zelf 1 van de betere veranderingen in MoP.

Moet zeggen dat ik me erg vermaak met de dailies so far. Beetje rouleren zodat het geen werk wordt en veel HC's en scenarios tussen door doen :) Met name August Celestials (eigen rival!) en Shado-Pan (je kunt een shado-pan member meenemen op je quests en je krijgt leuke stealth items) vindt ik erg geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hera, ik denk dat het komt omdat PVE spelers echt neerkijken op PVP spelers, en andersom. Die mindset krijg je er gewoon niet uit. Ik vind het ook niks, maar ja.
Hierdoor zullen spelers met PVP gear altijd veracht worden door de PVE community, en PVE geared mensen dat ook krijgen in PVP.
Sorry, maar ik kan goed genoeg alle 5 man heroics (en LFR) healen in mn blue pvp set, en als een of andere PVE persoon mij wil vertellen dat dat niet kan, tsja, zijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Nope, heeft niks te maken met verachten, ik was gewoon niet op de hoogte van die verandering :) Heb ff wat items bekeken en de verschillen zijn inderdaad nihil. Tijd om een tailor te vinden voor wat el cheapo blues om van mijn questreward greenies af te komen!

Dus niet nodig om meteen de verdediging in te schieten, niet iedereen leest alle patchnotes en veranderingen (vooral niet als ze cata amper gespeeld hebben en 2 jaar achterlopen). Ik zag beroerde healing en pvp-kit en trok een onjuiste conclusie. En ik als "een of andere PVE persoon" maak wel eens een foutje. Wat is dat eigenlijk, een PVE persoon? Je klinkt in ieder geval wat... negatief.

[ Voor 44% gewijzigd door Bundin op 16-10-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vet! Wellicht dat bepaalde outdated world events vervangen gaan worden met scenario's :)
Aldus een blue post die nogal enthousiast is met het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bundin schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:30:
Nope, heeft niks te maken met verachten, ik was gewoon niet op de hoogte van die verandering :) Heb ff wat items bekeken en de verschillen zijn inderdaad nihil. Tijd om een tailor te vinden voor wat el cheapo blues om van mijn questreward greenies af te komen!

Dus niet nodig om meteen de verdediging in te schieten, niet iedereen leest alle patchnotes en veranderingen (vooral niet als ze cata amper gespeeld hebben en 2 jaar achterlopen). Ik zag beroerde healing en pvp-kit en trok een onjuiste conclusie. En ik als "een of andere PVE persoon" maak wel eens een foutje. Wat is dat eigenlijk, een PVE persoon? Je klinkt in ieder geval wat... negatief.
Zo bedoelde ik het totaal niet, maar sprak meer uit eigen ervaring. Vandaag ook weer.

Heroic 5 man. Ik kom aan in PVP blues, na eerste boss? Hoop gezeik omdat de tank 1x onder 50% was gekomen (Shado pan, hij liep niet uit de aoe). Toen gelijk "blablabla pvp scrub go pvp you noob, this is where the real men play"
Dit is iets waar je als pvp speler in pve zeer veel tegenaan loopt.

Andersom merk ik ook weer hetzelfde in PVP. Op het moment dat je in een BG komt met PVE gear, is er 80% van de tijd wel iemand die je in BG chat gaat zitten afzeiken.

Maar wel mooi hoe ik gelijk zo negatief ben, als ik mijn eigen visie erop geef.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Sja, hetzelfde gelazer heb je met 25man raid guilds die neerkijken op 10man raid guilds want "makkelijk" en "totaal niet hardcore"... de community van wow is toch wel achteruitgegaan de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt compleet. Gewoon mensen laten spelen wat ze leuk vinden. Maar merk het in dit topic ook hoor. 1 persoon bashen omdat hij wat elitairder denkt over dingen. Ben ik het er mee eens? Nee, moet ik hem dan gelijk als een klein kind gaan zitten flamen? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja ik hoor ook continue waarom ik geen Fire speel als mage. Het is dat ik Frost zo veel leuker vind om te spelen. Zeker mijn pet en freeze is erg lekker. De aoe burst is ook super. En qua raiden doet Frost goed mee met de andere classes.

Nu zijn we met het 2de team ook een weekje verder en staan op 4/6. Maar lopen wel flink achter op het eerste team. Die zijn veel meer met tacts, truuks, challenge modes HC raids en zo bezig.

Nu willen we wel dat beide teams gelijk zijn aan elkaar maar tot nu toe is dat niet het geval. Ik ben daarom ook maar op mijn strepen gaan staan en een meeting aangevraagd. Helft van spelers heeft zijn gear niet optimaal (echants, reforges), en ook missen ze nog soms wat proffesions die helpen met het raiden. En over de focus zal ik het maar niet hebben.

Als ze lekker door modderen ga ik wel social, of anders aankloppen bij team 1.

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 16-10-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:11
Ik heb het ook maar weer eens opgepikt na gestopt te zijn toen TBC uit kwam. Schrikbarend hoe snel je aan level 85 zit :/ En hoe tergend langzaam het daarna gaat.

Ach ja, wat zal ik zeggen. Ik heb erg veel lore gemist. In Classic wist ik de achtergronden van alle instances, dat is nu niet meer het geval. Jammer. Verder wel leuke encounters, maar het is met de level cap op dungeons (dafuq?) mij niet gelukt alles te zien. Had graag de nieuwe versie van Zul'Gurub nog eens gezien, die heb ik tot in den treure geraid in classic WoW.

Ben nu eind 88 met mijn hunter, en begin me toch weer te vervelen. Vanwege enige heimwee naar classic WoW ben ik eens begonnen aan wat men 'Extreme Hunter Soloing' noemt. Best leuk, nu bezig in Naxx 10. Spider wing ligt al plat, was eigenlijk nauwelijks een uitdaging. Rest is aanzienlijk moeilijker. Daarnaast heb ik als ik level 90 gehaald heb alvast een plek gereserveerd in de raid groep van de guild, dus ik zal me wel weer vermaken :)

Al blijf ik toch best wel het epische missen dat Classic had, met name de 40 man raids. Met zijn alle Blackwing Lair clearen of na een nacht doorwerken de server first op C'Thun halen. Had toch wel echt wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:11
Zeror schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:32:
Vet! Wellicht dat bepaalde outdated world events vervangen gaan worden met scenario's :)
Aldus een blue post die nogal enthousiast is met het idee.
Ze moeten eens een soort tijdklok inbouwen. Dat je terug kunt gaan naar hoe je op een bepaald level was. Stel je voor, met je oude character maar nieuwe guild nog even de oude instances doen :D Lijkt me gruwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
doltishDuke schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 02:47:
[...]

Ze moeten eens een soort tijdklok inbouwen. Dat je terug kunt gaan naar hoe je op een bepaald level was. Stel je voor, met je oude character maar nieuwe guild nog even de oude instances doen :D Lijkt me gruwelijk.
Je kunt natuurlijk ook een char tot de 60 levelen en dan de exp stilzetten. Dan nog 39 mensen vinden die dat ook willen en alsnog BWL of MC runs doen. Het zal wel niet helemaal classic zijn, maar kan het wel goed benaderen. Uiteraard wel leuk om dan ook het hele lvling proces zo authentiek mogelijk te houden, dus zonder boostruns om de naais gear te halen of al met T1 direct je instance in te rennen. Als je heel veel discipline hebt gebruik je op 40 pas een mount. Die is dan wel meteen snel, maar je hebt in ieder geval klassiek tot 40 gelopen.
Misschien zijn er zelfs wel guilds die dat organiseren. Eigenlijk best een leuk idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Bundin schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:38:
Sja, hetzelfde gelazer heb je met 25man raid guilds die neerkijken op 10man raid guilds want "makkelijk" en "totaal niet hardcore"... de community van wow is toch wel achteruitgegaan de afgelopen jaren.
Het gaat veel spelers schijnbaar niet meer om de fun. Ben je wel een goede speler, maar heb je de gear niet om te maximaliseren, dan mag je niet eens mee, terwijl je het qua skills prima kan. Maar dan duurt het velen te lang en men wil niet wipen. Moet snel snel snel om vervolgens maandenlang verveeld in Org te staan opscheppen. Wij zijn het eerste klaar = Wij gaan ons het langst vervelen tot de volgende EP.
Inderdaad, er is een groot deel van de wow community achteruit gegaan. Dat heeft voor mij de fun uit raiden gehaald. Dat en de vele brb's.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.