Dynazap schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:43:
[...]
Heb je wat briefgeld in de aanvraag gestopt dat het zo snel gaat?

Ik ben vandaag precies een maand onderweg.
Mijn aanvraag is inmiddels wél 100% goedgekeurd. Dealer vandaag gesproken, auto gaat nu op transport en kan de E C4 met zo'n 1,5 week ophalen

.
Deze week nog even m'n laadpaal (laten) aansluiten en dan kunnen we eindelijk gassen

.
Haha, ik heb geen briefgeld in de aanvraag gestopt.
Ik zie net in mijn mailbox dat ik vannacht een e-mail heb ontvangen van stellantis. Daarin staat dat de aanvraag definitief goedgekeurd is. De aanvraag is ontvangen en verwerkt. Aan de dealer is doorgegeven dat de aanvraag compleet is en de auto besteld kan worden.
Volgens mij heb ik heel veel mazzel, aangezien ik pas afgelopen maandag de aanvraag heb ingediend en de stukken heb opgestuurd.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie na deze mail de auto konden ophalen?
Ik ga straks zeker even bellen naar de dealer dat alles in orde is en navragen wanneer de auto opgehaald kan worden.
Update: ik heb gesproken met een medewerker van Van Beek en die vertelde mij dat zij een terugkoppeling hebben ontvangen van Stellantis dat alles in orde is. De auto die ik heb gekozen schijnt alleen nog niet binnen te zijn gekomen en moet ook vanuit Vlissingen getransporteerd worden. De medewerker vertelde mij dat ik nog steeds uit moet gaan van 6 weken, maar dat het wellicht net als de aanvraag wat sneller zal gaan. Hopelijk kan ik binnen 2-3 weken rijden in de Ë-C4.
[
Voor 17% gewijzigd door
Dani197 op 21-09-2023 13:31
]