Kijk vooral ook even naar de verschillen tussen een MPI en een TSI motor. Kan de meerprijs waard zijn om toch voor de Seat Ibiza / Skoda Fabia te gaan. (De Fabia betreft een rijk uitgeruste Monte Carlo editie). De levertijd tussen de voertuigen kan ook verschillen.Danny150 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:52:
[...]
Goede tip.
Hebben mensen hier ervaring met private leasen bij Van Udenhout? En hoe zich dit verhoudt tot bijvoorbeeld een partij als Broekhuis? De Polo deal bij Van Udenhout vind ik gezien de korte looptijd vrij aantrekkelijk en vind ik ook nergens goedkoper (zie), eigenlijk alleen voor dezelfde prijs met veel langere looptijden. Je kunt er ook niet echt een misser mee maken voor die twee jaar zou je zeggen.
Ik ga hier morgen even kijken in hoeverre er (nog) beschikbaarheid is en of er kleine lettertjes zijn. Deze auto's worden ook nog steeds volop gepromoot op socials trouwens.
Wij verwachten onze nieuwe leaseauto binnen nu en 2 weken te ontvangen. Zal onze ervaring dan delen.
M.b.t. hogere prijzen bij reguliere lease: die mag je overal in het land bij dealers laten onderhouden. Wat ook meespeelt: bij groeilease kun je niet kiezen voor alle voertuigopties. Ze proberen de auto's redelijk universeel te houden; maakt het makkelijker om ze na 2 jaar te verkopen.Hurley schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:20:
Het lijkt een beetje te mooi om waar te zijn. Normaal heeft korter leasen een hoger maandbedrag. Zelf op hun eigen website is een langere gewone private lease duurder voor dezelfde auto, en die moet je vermoedelijk ook bij hun laten onderhouden.
Het is een van de grotere dealers in Brabant. Contract is hier keurig opgesteld met voorwaarden naar onze wens (o.a. eigen risico verlaagd naar €125, voor €5 per maand). Tot dusver dus zeker niet te mooi om waar te zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door crunchytail op 03-10-2025 19:43 ]
:strip_exif()/f/image/hwN83ih5yVjm7t4MtWfQcGE8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5DvulqrKDBpQcCmRHBRJumnj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Q9VM9gPUoPBXdVRER5q3UlHp.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pHXyn0O7Zd5VmLmwYPnWODGK.png?f=fotoalbum_large)