Ik ben zelf ook in augustus aan de beurt; wat me opvalt ten opzichte van 5 jaar terug => de aanbiedingen liggen nu bij de fabrikanten zelf en niet bij de grote lease bedrijvenbjornricardo33 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 15:51:
Ik zie op dit moment weinig aantrekkelijke aanbiedingen voor nieuwe elektrische auto’s. Vrijwel alle deals lijken gericht op tweedehands modellen met rond de 100.000 km op de teller.
Op welke websites kijken jullie voor goede private lease-aanbiedingen?
Zelf houd ik ANWB, Justlease, Athlon en Hellolease in de gaten. Gelukkig heb ik nog tot juli de tijd, maar gezien de levertijden van 3 à 4 maanden moet ik nu wel langzaam gaan rondkijken naar iets nieuws.
Zie een Opel Frontera, een Fiat Panda, een Hyundai INSTER etc. Bij de leasemaatschappijen stukken duurder.
Mijn eerste private lease was een Kia bij 1 van die bedrijven, daar kon de dealer niet tegenop. Volgende een Nissan; ook VEEL duurder bij de dealer. Maar het lijkt alsof de rollen nu zijn omgedraaid.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9tr2yqX0Afw4rBgEU92QxTXC.jpg?f=user_large)
/f/image/tRMU7r699e17bKmFv8uSWvEA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fut4ylY6xe6zaPFg4qPHTTnm.png?f=fotoalbum_large)