Weer een interessante gewaarwording bij VM in Breda. Vandaag was dan eindelijk de dag: de MG4 zou de updates alsnog krijgen die voor de aflevering eigenlijk al klaar moeten zijn. Wel twee maanden later pas een afspraak in de werkplaats, maar vooruit. Ik moest overigens ook nog bellen omdat er iets tussen stond wat ons 110 euro zou gaan kosten, terwijl het onder garantie zou moeten vallen . Dat hebben ze er nog afgehaald.
Vanmorgen dus afgegeven want het zou een halve dag in beslag nemen. Nog expliciet gevraagd of ze bellen als het klaar is maar als ik niks zou horen dan zou de auto klaar staan.
Wij dus er naar toe om de auto op te halen. Eerst niemand te bekennen bij de service balie. Toen maar een showroom binnen gestapt en die meneer heeft ons geholpen. Ze konden alleen de sleutel nergens meer terugvinden. Half uur staan wachten, rondbellen: waar is de sleutel naartoe? Wat bleek nou: de auto was helemaal niet geupdate. Hij was er uit geklapt en daardoor moet het update proces opnieuw en dat gingen ze morgen alsnog doen. Of ze me niet gebeld hadden? Nee dus.. en ook geen voicemail, geen mail, niks nada. We stonden daar voor niks.
echt letterlijk alles gaat daar mis. Ze blijven verbazen. Vanavond werd ik nog gebeld door een manager (denk ik) want die had vernomen dat er al zoveel was misgegaan bij ons en excuses aangeboden. Ze komen de auto morgen na het updaten thuis afgeven en hij zou er zelf naast gaan staan tijdens het updaten 😅
never a dull moment met VM
[
Voor 8% gewijzigd door
doobieters op 21-05-2026 20:36
]