Lol, begrijp ik het nu goed dat de airco niet werkt bij 24 graden of hoger, En dat dit verkocht wordt als veiligheidsfunctie? Klinkt wel als Van Mossel trouwens.Sentitel schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 17:37:
Zou iemand met een MG4 (Luxury) en OBD scanner een waarde voor mij willen uitlezen? Ik heb nog steeds het probleem dat zodra de buitentemperatuur oploopt (boven de 24 graden) mijn auto de cabine niet meer wilt koelen. Van Mossel doet het af als veiligheidsfunctie, want de prioriteit gaat dan naar het accupakket, maar uiteindelijk is dit natuurlijk nonsense en is er meer aan de hand.
Via de Car Scanner app ben ik allerlei waardes af gaan lezen en kwam ik erachter dat met een buitentemperatuur van 17 graden en nog geen meter te hebben gereden de waarde van “HV battery module 01 min temperature” al op 84˚C graden staat. Dat lijkt mij erg vreemd, maar ik ben benieuwd of dat vergelijkbaar is bij anderen. Hopelijk heb ik hiermee een aanknopingspunt voor Van Mossel...
Maar wat zou de airco dan wel moeten doen? Alleen werken als het koeler is dan 24 graden? Dan heeft dat ding toch geen functie als airco?
Daar laat je je toch niet mee wegsturen. Ik zou die vent uitlachen en vragen waar de camera is van Bananasplit. Je moet toch echt steviger in je schoenen gaan staan, want je hebt nu te maken met Van Mossel.
[ Voor 3% gewijzigd door TTommie op 30-04-2026 00:05 ]
Mr. T.
:strip_exif()/f/image/f802VwSnzGbeIHkTuvJ0heMO.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qcJBhsn6TFUNnaGL994lMcIo.png?f=fotoalbum_large)