• wrak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:54
Robonus schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 13:36:
[...]

Heb je ook in de "oude" MG4 gereden? Ik ben benieuwd of de adaptive cruise control bij die nieuwe beter (minder houterig/schokkerig) werkt. Zelfs met de nieuwste update op de MG4 blijft die opeens onnodig hard remmen (regeneratie schiet naar -15% voor 1 seconden) terwijl de auto voor je niet significant in snelheid wijzigt.
Jemig, dat je nog steeds geklooi hebt met de acc. Ik denk dat de update bij jou niet gelukt is. Nadat onze mei 23'er anderhalf jaar geleden de updates heeft gekregen gedraagt de acc zich voorbeeldig. Ik vind zelfs dat hij beter werkt dan in de EX30 waar ik onlangs in mocht rijden.

MTVenus E V1 154.BMS.215 esp32RS485 · ShellyEmulatie · 18ZP 6*APS 5.9WP · EaseeHome · MG4lux2023 · ThemaV 7kW esp32RS485

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:05
Robonus schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 13:36:
[...]

Heb je ook in de "oude" MG4 gereden? Ik ben benieuwd of de adaptive cruise control bij die nieuwe beter (minder houterig/schokkerig) werkt. Zelfs met de nieuwste update op de MG4 blijft die opeens onnodig hard remmen (regeneratie schiet naar -15% voor 1 seconden) terwijl de auto voor je niet significant in snelheid wijzigt.
Nee, dit is onze eerste EV. Mijn dagelijke auto is een passat b8 diesel. De MG zal meer door mijn vrouw gereden worden voor de ritjes in de buurt. Het schokkerige gedrag nog niet gemerkt met de ACC.
Pagina: 1 ... 78 79 Laatste