Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:18
Bij broekhuis ook leuke lease deals.
https://broekhuis.nl/priv..._car_prijs&sort_order=ASC

bv de frontera voor 339.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:00
Schepseltje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:39:
[...]

Scherp! Betreft dit de 52 kWh versie?
Is mij helaas niet duidelijk!
Leuke deal voor de Frontera! :) 48 maanden / 10.000 km voor €355 is netjes (meerprijs per km: 14,9 cent). Uiteraard wel rekening houden met de mrb verhoging per 1 januari ´26.

Op de site van Opel zijn ook leuke leasedeals te vinden, ook voor de Frontera. De voorraadmodellen van de Corsa zijn ook wel interessant: 48 maanden / 12.000 km voor €337,72 pm. (meerprijs per km: 6 cent) ;)

[ Voor 56% gewijzigd door crunchytail op 06-10-2025 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:18
crunchytail schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:01:
[...]

Is mij helaas niet duidelijk!

[...]

Leuke deal voor de Frontera! :) 48 maanden / 10.000 km voor €355 is netjes (meerprijs per km: 14,9 cent). Uiteraard wel rekening houden met de mrb verhoging per 1 januari ´26.

Op de site van Opel zijn ook leuke leasedeals te vinden, ook voor de Frontera. De voorraadmodellen van de Corsa zijn ook wel interessant: 48 maanden / 12.000 km voor €337,72 pm. (meerprijs per km: 6 cent) ;)
Lees alleen dat ie door de software beperkt word in acceleratie. Dat vooral nadelen heeft als iemand wil inhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:47
Die prijzen voor de elektrische modellen zijn denk ik omdat die 50-75 euro per maand er straks weer bij komt vanaf 2026?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
mprkooij schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:58:
Die prijzen voor de elektrische modellen zijn denk ik omdat die 50-75 euro per maand er straks weer bij komt vanaf 2026?
Die komt er inderdaad bij, afhankelijk van het gewicht van je kar.

Maar ik denk niet dat dat de reden is voor acties op elektrische auto’s. Denk voornamelijk om aan CO2-targets te voldoen…? Koffiedik kijken van mijn kant hoor.

skoda enyaq 80 vw id.7 tourer pro s | holtkamper aero | fiscalist & techneut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:47
JanHenk schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:12:
[...]

Die komt er inderdaad bij, afhankelijk van het gewicht van je kar.

Maar ik denk niet dat dat de reden is voor acties op elektrische auto’s. Denk voornamelijk om aan CO2-targets te voldoen…? Koffiedik kijken van mijn kant hoor.
Nouja er komt natuurlijk wel een redelijk bedrag bij vanaf 2026. Niet iedereen denkt daar over na en denken nu wow, nette prijs voor een elektrische private lease.
Pagina: 1 ... 106 107 Laatste

Let op:
Nee, je hoeft niet te melden dat je occasion van 10 jaar oud goedkoper is dan een nieuwe private lease. Er staan genoeg rekenvoorbeelden online dat het per situatie kan verschillen.

Let op: om wildgroei van specifieke merkdiscussies in dit topic te voorkomen, is het aan te raden om die vragen in het desbetreffende topic te zetten. Is die er nog niet, maar is er veel te bespreken? Maak dan een nieuw topic aan.