I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jup, dat is het al een tijd. Vooral sinds die cocommentator weg is, is het helemaal niet best meer (die hield de boel nog een beetje in de gaten.sjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:57:
[...]
Ik vond het ook niet best. Overal ellenlang over door lopen bomen, na een of twee keer weet ik het wel. Ook mist het enthousiasme. Het is erg droog en vlak vind ik.
Maar hij heeft ook gewoon geen timing. Gaat, als de lampen aan gaan bij de start, nog vrolijk zijn verhaaltje afmaken. En als het dan interessant was of meerwaarde had, ok, maar dat heeft het eigenlijk nooit.
Er is constant actie op de baan, constant mensen die op jacht zijn naar betere posities en dan gaat ie lekker lopen praten over een oude Formule 4 wedstrijd van iemand. Who the fuck cares?
Nou is Alex Jacques ook wel een prima commentator, maar die Van Dam bakt er gewoon echt niks van. En ik denk dat René Hoogterp of Rick Winkelman dat ook nog prima kunnen verslaan. Ik snap sowieso niet dat ze zoveel verschillende commentatoren hebben bij Ziggo. Kijk dat je er een paar als reserve houdt, prima, maar vrijwel elke sport heeft zijn eigen commentator en de verschillen in kwaliteit zijn groot.
F2 en F3 zijn korte races, dan heb je geen tijd om het levensverhaal van coureurs te vertellen. En als je het dan ook nog doet alsof je koningsdag aan het verslaan bent (0 tempo dus), dan hoor je gewoon niet in die positie thuis.
Ik kijk de laatste tijd gewoon via F1TV. Via KPN hebben we volgens mij geen andere audiobron, dus als ik het kan vermijden dan doe ik dat. Helaas was vandaag wat problemen met internet, dus dan gaat dat niet zo lekker.
Was te laat. Vergeten dat het 2 avonden was.RoD schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:16:
Goeie start van VK in de Indy. Die jongen kan wel racen, heeft ie zeker in de afgelopen races wel laten zien. Nu nog wat minder rookie mistakes en dan wordt het nog wel wat
Veekay voor de undercut.
Wel vroeg
Er waren er veel die reageerden, maar toch achter het nest visten. Die P3 zal hij wel niet houden, maar hij heeft wel veel gewonnen met die pitstop.Tito129 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:27:
[...]
Was te laat. Vergeten dat het 2 avonden was.
Veekay voor de undercut.
Wel vroeg
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Veekay gaat nog steeds erg lekker op P4.
Strakke race van VK, jammer dat het net geen podium is, maar hij kon echt mee met de besten
Topresultaat en toch weer in de schijnwerpers en zijn rookie positie versterkt!
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ik zag inderdaad dat hij 1e staat bij de rookies, daarnaast staat hij 3e bij de tag heuer ranking, wat dit precies is weet ik niet.Martinspire schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 00:16:
Door de huidige uitslag is ie wel meteen de beste rookie in de tussenstand. 13e met 181 punten, Palou 16e met 160 en Askew 17e met 155. Met een beetje mazzel kan ie misschien de top 10 nog binnen gaan. Hij is momenteel de 5e Chevvy in de lijst, dus dat is ook nog erg netjes. In ieder geval staat ie voor aardig wat grote namen. Al staat ie wel weer 3 punten achter Ericsson en die hebben we allemaal niet zo heel hoog zitten. Maar goed, hij lijkt in een goede flow te zitten, dus wellicht zit er meer in het vat.
Hij heeft dit weekend het enorm goed gedaan.
Wat mensen hier wellicht af toe ook vergeten is dat ed carpenter geen top team is zoals Penske is.
Rinus heeft het erg goed gedaan.
Gelukkig werd het ergens door spannend. Was niet bij elke race zo.RoD schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 23:39:
Het moest wel echt vanuit de pitstops komen qua spanning in deze race, overigens.
Nu alleen nog roadcourses als ik mijzelf niet vergis. Stuk leuker dan een oval welke geen superspeedway is.
⛔ Trackers of betalen ⛔
"When you grow up your heart dies"
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 05-09-2020 16:52 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Goede glazen bol.sjaool schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 17:08:
Bye bye Mazepin...
Uiteindelijk krijgt die bol wel gelijk
MAZ out
[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 05-09-2020 17:30 ]
En ook nog eens voor een Italiaans team.PalingDrone schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 17:39:
Wint er weer eens een Schumacher op Monza in een rode auto
Hebben ze daar in pizzaland toch nog een leuke dag
En dan besteed het NOS journaal een item aan het eerste raceweekend in Assen waarbij weer publiek aanwezig mag zijn en dan sluiten ze af met;TheBrut3 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:30:
Yes! Eindelijk wint Frijns!
Er reden diverse klassen, ze reden hard en maakten veel geluid, "...en steeds kwam de winnaar als eerste over de streep", maar enige vermelding van Frijns als winnaar....? Dacht het niet nee 😳
WTH NOS? 👎
Testing, one, two ...
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dat is het ook. Dit is het laatste jaar dat Audi meedoet en het houdt op volgend jaar te bestaan.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:10:
Het viel me op hoe weinig wagens er in de DTM race meededen, een stuk of 15 maar. Ik denk dat dit kampioenschap aan het eind van zijn latijn is.
Ze zijn wel bezig met iets van een SuperGT kampioenschap oid.
-
Jammer , ik ben jaren gelden naar een race in Hockenheim geweest toen Alfa Romeo , Opel ,Mercedes , BMW Audi nog reden en er nog een startveld was van 55 auto's .Edd schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:21:
[...]
Dat is het ook. Dit is het laatste jaar dat Audi meedoet en het houdt op volgend jaar te bestaan.
Ze zijn wel bezig met iets van een SuperGT kampioenschap oid.
Het spektakel in de eerste ronde als ze het autodrome binnen reden was iets om nooit meer te vergeten .
"Beautiful Clean Coal"
...
Jammer dan Viscaal zo'n slechte start had....
⛔ Trackers of betalen ⛔
...
Moet toch enorm frustrerend zijn dit.
FreeReef.nl
Pourchaire en Piastri zijn toekomstig F1 talent als je het mij vraagt. Dat vind ik vooral mooi om te volgen.World Citizen schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:14:
Is het echt alom bekend dat de auto van Viscaal niet snel is, of is de commentator gewoon vriendelijk en wil niet zeggen dat Viscaal het er gewoon niet uit krijgen?
Moet toch enorm frustrerend zijn dit.
[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 06-09-2020 10:25 ]
...
Wie er ooit naar F1 gaat is nog lang niet te zeggen denk ik. Dat word juist bepaald in deze jaren, en kan ineens omslaan.
FreeReef.nl
Als die aan de binnenkant zo had verdedigd zou de commentator zeggen: goed verdedigd
[ Voor 20% gewijzigd door Waah op 06-09-2020 10:31 ]
Auto's zijn nagenoeg gelijk (motoren volgens mij ook), waardoor het veld ook dichter bij elkaar blijft en de slipstream+DRS maakt dat nog een trapje erger hier.
Team betekent in de F3 niet heel veel, ze rijden vooral voor zichzelf. Ik ben het wel eens met de commentator, Sargeant ging gewoon teveel naar rechts en Vesti kon nergens heen behalve achteruit, maar het zit zo dicht achter elkaar dat het dan opeens nog meer plekken kan kosten.Waah schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:29:
De commentator geeft Seargent de schuld. Wat vinden jullie? Hij was er praktisch voorbij toch? Dat zijn team maar dan niet even lift en hem aantikt hoe is dat dan zijn schuld?
Ik heb de herhaling niet bij de hand. Maar Vesti blokkeerde/verdedigde hem op dezelfde manier in bocht 1, en daar had die minder voorsprong. Daar moest Sargeant ook liften om niet met zijn voorvleugel Vesti's achterband te raken.Transportman schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:33:
[...]
Auto's zijn nagenoeg gelijk (motoren volgens mij ook), waardoor het veld ook dichter bij elkaar blijft en de slipstream+DRS maakt dat nog een trapje erger hier.
[...]
Team betekent in de F3 niet heel veel, ze rijden vooral voor zichzelf. Ik ben het wel eens met de commentator, Sargeant ging gewoon teveel naar rechts en Vesti kon nergens heen behalve achteruit, maar het zit zo dicht achter elkaar dat het dan opeens nog meer plekken kan kosten.
Dus andersom lijkt me dat dan ook logisch... Maar heb geen herhalingen bij de hand, dus lastig uit te leggen
...
Het is ook zeker een race-incidentLuxicon schreef op zondag 6 september 2020 @ 11:28:
Wat jammer, Zhou met mechanische problemen..... @Waah ik vond het een race incident.. ze weten beiden dat ze veel risico nemen. Het is voor Piastri wel fijn dat het zo gelopen is, nadat hij er zo onbenullig de race uitgetikt werd.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Haha ja, de SC neemt P1 in.Pierre schreef op zondag 6 september 2020 @ 11:52:
Staat de winnaar nou zonder benzine? ergens langs de kant van het circuit.
...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Maar wel een Nederlander op P1!iichel schreef op zondag 6 september 2020 @ 11:56:
Pfffff zelfs een mercedes op P1 in F2
[Afbeelding]
Nu hopen op ook een Porsche met een Nederlander op P1.
Edit: Nondeju, toch geen Nederlander. Ik zie dat van der Merwe een Zuid Afrikaanse nationaliteit heeft.
[ Voor 15% gewijzigd door TheBrut3 op 06-09-2020 12:00 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
edit: YES: Larry de kampioen
[ Voor 71% gewijzigd door Bushie op 06-09-2020 13:00 ]
Goed resultaat voor Larry ten Voorde.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Steam - PTR83
wat een gezeik, licht op groen en gas er op
Volgens Henk ookTheBrut3 schreef op zondag 6 september 2020 @ 13:26:
Volgens buienradar is de bui bijna over.
YouTube: Hè Suzie --- Henk Wijngaard
Edit: 2 ronden rijden achter de SC, klok loopt, en dan alsnog een staande start doen? volgens mij heb ik dat nog nooit eerder gezien.
[ Voor 16% gewijzigd door Bushie op 06-09-2020 13:44 ]
Hier in assen wel, ik woon in de wijk pittelo en de straten hier zijn gewoon droogCoronelHimself schreef op zondag 6 september 2020 @ 13:18:
Lekker weer in Assen!
ora et labora
Nu eens kijken wat Frijns nog kan in de laatste paar minuten.
iichel schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:48:
F2:
spoiler:Ticktum de winnaar dsq voor lege tank. Geen sample van 0.8kg mogelijk
Naar het "oude en Imho veel mooiere" circuit of naar die veredelde kartbaan wat het - helaas - tegenwoordig is?leekers schreef op zondag 6 september 2020 @ 07:16:
[...]
Jammer , ik ben jaren gelden naar een race in Hockenheim geweest toen Alfa Romeo , Opel ,Mercedes , BMW Audi nog reden en er nog een startveld was van 55 auto's .
Het spektakel in de eerste ronde als ze het autodrome binnen reden was iets om nooit meer te vergeten .
Vaste locatie, vast netwerk.
En bij de F3 ook nog wat straffen uitgedeeld:iichel schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:48:
F2:
spoiler:Ticktum de winnaar dsq voor lege tank. Geen sample van 0.8kg mogelijk
- Lawson 10s tijdstraf, dropt van P2 naar P7, waardoor die nu op P4 staat in het kampioenschap achter Pourchaire
- Viscaal DSQ, maar was al buiten de punten en dus verder geen gevolgen
- Novalak en Piastri 5 plaatsen straf voor race 1 volgende week
- Sargeant 3 plaatsen straf voor race 1 volgende week
Theoretisch gezien hebben er nog wel een paar anderen kans op de titel, maar het is onwaarschijnlijk dat Pourchaire met 24 punten achterstand at in gaat halen, dat is de helft van het totale aantal punten te halen in het weekend door 1 coureur.
Transportman schreef op zondag 6 september 2020 @ 23:00:
[...]
En bij de F3 ook nog wat straffen uitgedeeld:Zeker de straffen voor Piastri en Sargeant en hoe dichtbij elkaar ze staan in het kampioenschap, kan dat nog best een interessante seizoensafsluiter worden volgende week.
- Lawson 10s tijdstraf, dropt van P2 naar P7, waardoor die nu op P4 staat in het kampioenschap achter Pourchaire
- Viscaal DSQ, maar was al buiten de punten en dus verder geen gevolgen
- Novalak en Piastri 5 plaatsen straf voor race 1 volgende week
- Sargeant 3 plaatsen straf voor race 1 volgende week
Theoretisch gezien hebben er nog wel een paar anderen kans op de titel, maar het is onwaarschijnlijk dat Pourchaire met 24 punten achterstand at in gaat halen, dat is de helft van het totale aantal punten te halen in het weekend door 1 coureur.
bron: https://www.fiaformula3.c...d-8-post-race-2-penaltiesFive drivers have been handed penalties following today’s FIA Formula 3 Race 2 in Monza, including Liam Lawson, who loses second place. Bent Viscaal has been disqualified, while Clement Novalak, Oscar Piastri and Logan Sargeant have all been served with grid drops for Round 9 in Mugello.
Lawson has been given a 10-second time penalty for forcing Lirim Zendeli off track at Turn 1. The Stewards have determined that the Hitech Grand Prix driver did not give the Trident racer the required one-car width of room during an overtake on the first corner of Lap 9.
The Kiwi loses his podium and drops from second to seventh, behind Pierre-Louis Chovet. Theo Pourchaire is promoted to second, with Alex Smolyar inheriting the final podium place – his first in F3. Lawson also loses a place in the Drivers’ Championship, dropping to fourth, below Pourchaire.
Meanwhile, Viscaal, who had finished 11th, has been disqualified from Race 2 after a breach of parc ferme regulations. An MP Motorsport team member, given authorisation only to de-pressure the fuel cell, noticed that Viscaal had forgotten to refit the steering wheel. The team member reattached it to the car without requesting permission from the Technical Delegate.
Novalak has been given a 10s time penalty, which has been converted into a five place grid-drop for Race 1 in Mugello next weekend, for a collision with Michael Belov and Piastri.
The Carlin Buzz driver struck the rear of Piastri at Turn 1, which forced Belov into the gravel trap in his bid to avoid them. The Stewards have determined that Novalak was wholly responsible.
Piastri has also been given a 10s time penalty, which has also been converted into a five place grid-drop for Race 1 in Mugello next weekend. The Stewards found that the PREMA racer had forced David Beckmann off track at Turn 5. The Trident racer suffered damage and retired as a result.
Finally, Sargeant has been handed a three-place grid drop for Race 1 of Round 9 for causing a collision with his Frederik Vesti at Turn 8.
The American attempted to pass his PREMA teammate on the approach to the eighth corner, but misjudged the distance between them once he had gotten ahead, and was not completely clear of Vesti. This resulted in front wing damage for the Dane and a puncture for Sargeant. The Stewards have determined that the American was at fault for this.
Naar het 'sfeervolle en oudere' circuit wat op 7 uur rijden van huis was en dan eten en overnachten in centrum van Heidelberg .Comp User schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:05:
[...]
Naar het "oude en Imho veel mooiere" circuit of naar die veredelde kartbaan wat het - helaas - tegenwoordig is?
Dat waren tijden en heel mooie herinneringen de autosport fans die de gebruikte remblokken bij het fabrieksteam van Alfa Romeo kado kregen .
"Beautiful Clean Coal"
Sneu voor Smolyar dat het zo lang duurde en ie dus niet op het podium mocht
https://www.formula1.com/...yuQTR8aZNKpygkjqGeJu.htmlMercedes driver Lewis Hamilton has announced the launch of his own X44 team, set to compete in the all-electric offroad Extreme E series from 2021.
Introducing… @TeamX44 - founded by @LewisHamilton!
— Extreme E (@ExtremeELive) 8 september 2020
The Six-Time Formula One World Champion has launched his own race team, which will enter Extreme E Season 1.#ExtremeE #TeamX44#LewisHamilton #ElectricOdyssey pic.twitter.com/64G5Nx8KtO
[Streamable: https://streamable.com/9w6d7y]
Lewis retirement confirmed?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.