Zo grappig dat Takuma Sato zomaar voor de tweede keer de Indy500 wint. Helaas een beetje roemloos vanwege de caution in de laatste paar rondes, waardoor Dixon niet echt meer kon proberen om 'm in te halen, maar toch een prestatie van formaat. En dat voor iemand die in de F1 niet heel veel potten kon breken, hoewel hij ook weer niet de standaard backmarker was. Maar liefst één podium in de F1.
Zijn Indy carrière vind ik opmerkelijker. Zijn resultaten zijn alles behalve consistent. Wint bv zijn eerste race, en de races daarna is het weer plek 19, 21, etc...niet een geboren winnaar. Maar goed, hij doet het wel gewoon op zijn 43ste.
Wel een beetje apart dat ze nu de Indy500 zonder publiek rijden, en natuurlijk piepen dat het zonde is dat de fans er niet bij kunnen zijn. Maar dan geen gratis stream voor al die fans die thuis moeten blijven. Als je het dan zo erg vindt...nee, gewoon op ESPN. Dat zullen de meeste racefans dan wel hebben denk ik. Maar toch. Er was gelukkig (niet voor mij, ik heb Ziggo Sport) een Spaanse stream die behoorlijk opgewonden klonk

Waren een paar vrinden van mij wel weer blij mee. In eerste instantie dan. Na een kwartiertje werden ze gek van dat Spaanse geratel.
[
Voor 30% gewijzigd door
mphilipp op 24-08-2020 08:17
]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.