DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik neem de (beeld)kwaliteit wel voor lief maar wat ik veel zorgwekkender vind is dat Ziggo overweegt om deze zender uit het aanbod te schrappen. Dat zou ik wel heel spijtig vinden.Niellie41 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:58:
Ik hoop dat ze bij MotorsTV vooral de kwaliteit omhoog gooien. Het is soms om te huilen.
MotorsTV zendt al veel uit.
- ELMS
- ALMS
- WEC (behalve Le Mans, is aparte deal)
- Grand-AM
- Blancpain Endurance Series
- FIA GT Series
- nog meer GT kampioenschappen
- V8 Superstars (Italiaans V8 serie)
- Formule 3
- NASCAR Nationwide Series
- Verschillende kleinere motor series.
En nog veel meer series
RTL neem ik al een tijd niet meer serieus qua autosport. Bijna niets is live en het commentaar is verschrikkelijk.
Testing, one, two ...
Gave beelden van de testdag op Pikes Peak.
Iemand $459.000 over?
http://www.drivesrt.com/racing/viper-gt3r/
JezusNiellie41 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:30:
Dat zou inderdaad heel jammer zijn voor de klanten van Ziggo.
Gave beelden van de testdag op Pikes Peak.
[video]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
De baan is nat, dus het wordt zeer interessant. Ik verwaht niet dat de tijden van gisteren verbeterd worden.
edit:
Beide Lotus auto's rijden weer!
Krohn Racing hebben een andere Ferrari met GT3 onderdelen erop gekregen of zo iets en bouwen de auto nu opnieuw op.
[ Voor 91% gewijzigd door Niellie41 op 20-06-2013 19:07 ]
http://live.fiawec.com/ zijn alleen beelden vanuit de pits te zien. Eurosport heeft de rechten voor Le Mans.Dacuuu schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:59:
Ergens een le mans livestream?
Op Eurosport 1 is de kwalificatie te zien met 'gewone' TV beelden. Als je de komende dagen via internet wilt kijken, raad ik aan om een maandje Eurosport Player te pakken voor €5,nogwat. HD beeldkwaliteit met alle sessies live, met en zonder commentaar.
Tip: zonder Eurosport commentaar, met Radio Le Mans aan is een aanrader!
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 20-06-2013 20:05 ]
Rode vlag trouwens.
Oreca # 40 off coming toward Indianapolis #live24
[ Voor 26% gewijzigd door Niellie41 op 20-06-2013 20:21 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Klopt, ze gebruiken eigenlijk buiten het weekend alleen de camera's rond het paddock gedeelte, nooit begrepen. Jammer van de vele rode vlag onderbrekingen.Martin90 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:19:
Vanavond overigens waardeloos tot nu. Komt minstens helft vd tijd niet overeen met de tv-beelden. Veel vaste camera's. Zonde
[ Voor 15% gewijzigd door J-M-T op 20-06-2013 20:31 ]
Idd, eigenlijk zou het Le Mans 24 minutes zijn van een uur, dat moet wel kunnen vervallen denk ik.Martin90 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:40:
Vanavond beginnen we een half uur eerder, mooi!
Ja dat bericht heb ik vanmiddag ook gezien. Niet alleen voor Le Mans, maar ook voor het hele WEC.Fuelke schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:52:
Eurosport zou zijn contract met de ACO verlengd hebben tot 2016.
Van Eurosport's Twitter account:
More #LM24! Eurosport has extended its deal with the ACO and LMEM to broadcast from 2014 to 2016 all rounds of #FIAWEC inc. Le Mans 24 Hours
Vanop hun facebook pagina ... welke gek wil er nu vandoor met dat bandenwagentjeStrakka Racing
It’s 3 out of 3 for rain, Red Flags and practice/qualifying sessions stopped early at Le Mans. But we have good news. Our stolen tyre buggy has been returned by the Gendarmerie and the thieves apprehended. Who’d be daft enough to pinch it anyway – it only does 5mph!
[ Voor 28% gewijzigd door Niellie41 op 20-06-2013 23:00 ]
Ik vermoed dat er een wiel is afgekomen van de Porsche ... het is verdwenen maar er is weinig schade aan die kant dus niet losgekomen ten gevolge van de crash, gok ik.
Weinig schade aan de baan. We gaan zo verder.Restart of session estimated 23:05
[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 20-06-2013 23:03 ]
Het is een volledig elektrische auto. Het gebruikt de technologie die ook gebruikt wordt in de Nissan Leaf en is gebaseerd op de DeltaWing.
Zal zsm foto's plaatsen.
Weet niet of hij al gepost is, maar de spotters guide is er weer.

LE MANS, France (21 June 2013) - Nissan today unveiled the groundbreaking, innovative ZEOD RC - the world's fastest electric racing car that will reach speeds of more than 300km/h with electric technology at the Le Mans 24 Hours.
[ Voor 41% gewijzigd door Niellie41 op 21-06-2013 12:13 ]
Wagen is ook best een goede basis, aangezien die met een relatief lichte motor al goed mee kon komen met de wat grotere jongens,
KeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:26:
Werkt het team achter de Deltawing er ook aan mee of hebben ze ergens het ontwerp 'gejat'?
Wagen is ook best een goede basis, aangezien die met een relatief lichte motor al goed mee kon komen met de wat grotere jongens,
Maar dat was ook wel te verwachten aangezien Nissan vorige keer DeltaWing ook volledig ondersteunde. We houden het maar op 'gekocht' ipv 'gejat'.The ZEOD RC, designed by DeltaWing creator Ben Bowlby, appears visually similar to the unique car that ran at the Circuit de la Sathe last year in adopting a narrow front axle with the front wheels side-by-side.
Ik nap overigens niet waarom er zo zwaar getild wordt aan het halen van de pole. Vraag eens aan Ickx hoe hij het presteerde om als laatste over de start lijn te gaan en na 24 uur er als eerste overheen te gaan.
[ Voor 31% gewijzigd door ge-flopt op 21-06-2013 20:34 ]
Toyota kan wel 1 of 2 ronden langer door rijden op een tank.
Maar vroeger was het zo dat je de auto moest sparen en dat de snelste auto's 's avonds of 's nachts stuk gingen. De laatste jaren veranderen alle endurance races meer in een 24 uurs sprint, je moet constant pushen om te kunnen winnen, je ziet het niet alleen in Le Mans, maar ook op Spa, Nürburgring, Daytona. Kwam denk ik ook gisteren nog aan bod dat de prototypes de kerbs niet zullen schuwen in de race, terwijl dat pas 5-10 jaar geleden ondenkbaar was, dan bleef je van de kerbs af.ge-flopt schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:28:
Ik hoop trouwens dat er morgen en overmorgen niet alleen de nadruk wordt gelegd op de Audi's en de Toyota's. Het leek vorig jaar wel of we alleen andere wagens zagen als de bovenstaande wagen ze inhaalde, of als ze een ongeluk kregen.
Ik nap overigens niet waarom er zo zwaar getild wordt aan het halen van de pole. Vraag eens aan Ickx hoe hij het presteerde om als laatste over de start lijn te gaan en na 24 uur er als eerste overheen te gaan.
Ickx' punt was trouwens dat de typische Le Mans start te gevaarlijk was, dus wandelde hij rustig de baan over, stapte in en reed als laatste weg.
BTW Programma voor morgen:
09h00 - 09h45 Warm-up
10h05 - 10h50 Le Mans Legend race
11h15 - 12h30 Ferrari Challenge race
15h00 - 15h00 24H Le Mans
[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 21-06-2013 23:44 ]
De stream van Eurosoort is gewoon HD. Je betaalt er immers voor
De race wordt ook uitgezonden door Eurosport op TV (zit ook bij de player) en door RTL7.
IMO de beste optie is om Radio Le Mans audio met de beelden van Eurosport te pakken. Het voordeel van de player op internet is dat er geen reclame is en met de audio RLM is de ervaring helemaal compleet!
Je moet wel de actie van €5,xx pakken, anders zit je er een jaar aan vast! Even goed uitkijken bij het registreren. Daarna kan je het abonnement ook meteen weer opzeggen, zodat je het niet vergeet stop te zetten.
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 00:19 ]
- Eurosport of RTL7 op TV met bagger commentaar en reclame (gratis)
- Eurosport player stream op PC met RLM commentaar (5euro)
Die keuze is dan vrij eenvoudig, als de stream goed is gooi ik hem zelf wel naar de tv over.
Moet ik zelf RLM los gaan lopen syncen met de beelden van eurosport player? Of heeft de eurosport player dat commentaar er al bij?
[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 22-06-2013 00:22 ]
RLM moet je zelf syncen. Heb eerder een link gepost waar je dat kan doen. De laatste dagen liep RLM 15-20 sec voor op de beelden.NickThissen schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 00:22:
Bedankt. Dus samengevat:
- Eurosport of RTL7 op TV met bagger commentaar en reclame (gratis)
- Eurosport player stream op PC met RLM commentaar (5euro)
Die keuze is dan vrij eenvoudig, als de stream goed is gooi ik hem zelf wel naar de tv over.
Moet ik zelf RLM los gaan lopen syncen met de beelden van eurosport player? Of heeft de eurosport player dat commentaar er al bij?
En om nou te adverteren met HD kwaliteit zou ook strafbaar moeten zijn, dit heeft niks met HD te maken... Prima te kijken hoor, daar niet van, maar het is toch geen HD?
De eurosport player is wel de beste stream die er is. Ja op RTL zal de kwaliteit nog beter zijn ja.
Geen idee of dat kanaal straks nog online komt.
Anders is bijna heel de race te zien op Eurosport 1
[ Voor 75% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 13:08 ]
Ja, maar dan kan ik toch net zo goed op tv kijken, gratis? Wat is dan het voordeel van die player.Niellie41 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 12:43:
Anders is bijna heel de race te zien op Eurosport 1
Dit is ook de eerste keer dat ik de Eurosport Player gebruik.
Ik hoop dat het Le Mans kanaal straks nog terug komt.
In de GT's gaat het wel weer spannend worden tussen meerdere teams, denk niet dat ze vooraan veel gaan lossen tov elkaar.
Ik denk ook dat Toyota een auto uitvalt door een technisch mankement.
Audi moet echt stampen om Toyota voor te blijven, want RLM verwacht dat Toyota 2 ronden langer kan doen op een tank. Dus Audi zal wat risico moeten nemen om niet te veel tijd te verliezen en denk dat ze inderdaad een auto zullen verliezen. De vraag is alleen, welke Ferrari raakt betrokken?
GT PRO en GT AM zal inderdaad spannend worden. Al lijkt dat de Amerikaanse teams (Corvette en SRT) wat langzamer zijn door BoP. Ik verwacht dat het in GTE PRO zal gaan tussen Ferrari, Porsche en Aston Martin. In GTE AM verwacht ik dat Aston Martin met de overwinning er vandoor gaat.
Alleen LMP2 is super lastig te voorspellen. 6/7 teams hebben kans op de overwinning. Ik hoop op de #42 Greaves auto, maar dat zal lastig worden. Ik denk wel dat ze op het podium komen.
[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 13:29 ]
Op mijn Macbook wordt de kwaliteit minder als ik hem op full screen zet op de TV.
[ Voor 40% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 14:39 ]
Ik hoop dat Toyota het heel goed doet maar ben ook bang voor technische defecten. We gaan het zo zien...
[ Voor 56% gewijzigd door Streskip op 22-06-2013 14:49 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Bleekemolen en Ho Pin Tung!Fuelke schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:48:
Ik heb natuurlijk vooral oog voor de Belgen, drie piloten (Bertrand Baguette & Maxime Martin in P2 & Marc Goossens in GT Pro) en een team (Boutsen Ginion Racing), maar er zijn volgens mij helemaal geen Nederlanders aan de start ?
Mooi, zie het ja. Enig idee hoeveel verschil tussen RLM en beelden? Iets van 23 seconden loopt RLM voor volgens mij, klopte aardig met de start.Niellie41 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:26:
Le Mans kanaal op de Eurosport player is inmiddels beschikbaar.
[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 22-06-2013 15:01 ]
http://direct.sharp-stream.com/radioshow.mp3
En Rebellion zit ook nog in de buurt!
[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 15:05 ]
Race duurt nog "even" maar wel leuk om te zien
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dit wordt nog een dik gevecht!
En dat LMP2 veld!
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 15:10 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 15:11 ]
De gecrashte Aston was de #95. Favoriet voor de AM overwinning
[ Voor 35% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 15:16 ]
@toomuchracing: SC split up the GTE Pro fight. Lead 3 cars with the LMP2s. The rest behind the next SC.
ge-flopt schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:19:
Gelukkig. Ik zie graag crashes, maar altijd dat de coureur of omstanders niet ernstig gewond raken.
Dit snap ik nou niet. Waarom laten ze die 3 dan niet terugvallen tot de volgende SC?Niellie41 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:22:
De SC heeft het PRO veld al uit elkaar getrokken.
@toomuchracing: SC split up the GTE Pro fight. Lead 3 cars with the LMP2s. The rest behind the next SC.
Ik hoop dat je het anders bedoelt dan wij denken
[ Voor 48% gewijzigd door Streskip op 22-06-2013 15:29 ]
Omdat dit geen ALMS is. In de ALMS hebben ze van die regels om er voor te zorgen dat het weer spannend wordt. Zo zijn we niet echt in Europa. Le Mans is sowieso de race van tradities.NickThissen schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:24:
[...]
Dit snap ik nou niet. Waarom laten ze die 3 dan niet terugvallen tot de volgende SC?
Dat ze alleen 'conscious' gebruiken, baart me een beetje zorgen.
[ Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 15:36 ]
Eurosport zegt dat hij aanspreekbaar en "scherp" was.
[ Voor 4% gewijzigd door Moofnor op 22-06-2013 15:37 ]
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
http://www.racefr.com/tem..._Aston_Martin_95_crash.ts
http://www.racefr.com/tem..._Aston_Martin_95_crash.ts
Duidelijk te zien dat hij in onbalans geraakt door over de kerbs te gaan
[ Voor 39% gewijzigd door NickThissen op 22-06-2013 15:55 ]
$#@$#@ NTM ookNickThissen schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:54:
Lijkt me vrij simpel, overstuur door de curb, te veel tegensturen, ineens grip krijgen omdat de curb ophield en hij gaat linksaf. Je ziet duidelijk dat hij naar links stuurt zodra hij z'n achterkant kwijt raakt, en net op dat moment houdt de curb op, krijgt hij weer grip en gaat hij dus linksaf.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die corevttes zouden toch niet mee kunnen komen? Maar ik zie ze volgens mij wel op de 3e en de 4e plek volgens mij.
Where are you guys hearing Simonson is OK? I hope it is true, but Speed just reported that Aston people came out of care center looking real concerned and would not even comment on him being conscious.
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.