Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
De race duurt nog heel lang. Ze hebben er net 13 van de 200 ronden op zitten.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:44:
Wat zijn ze aan het doen, hij ligt straks al 2 ronde's achter. Trek je dat dan weer recht ?
Die Patterson kan wel stoppen denk ik.
"When you grow up your heart dies"
Ja, dat is waar...er gebeurd nu al zo veel in korte tijd man man.sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:45:
[...]
De race duurt nog heel lang. Ze hebben er net 13 van de 200 ronden op zitten.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
maar niet voor 12 ronden.iichel schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:46:
Hebben ze bij Indycar ook een wave-by voor gelapte drivers?
Ik zou het doen!
Nee. Degene die vooraan rijdt van de gelapte wagens krijgt een ronde terug.iichel schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:46:
[ Voor 97% gewijzigd door TheBrut3 op 23-08-2020 20:49 ]
Alleen als je voor de leider rijdt nadat die een pitstop heeft gemaakt. Ze hebben geen lucky dog* zoals bij NASCAR.iichel schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:46:
* De eerste een ronde achter krijgt een ronde terug en mag zo weer in de lead lap.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 23-08-2020 20:50 ]
Serieus? Ik dacht dat Indycar dat op de ovals ook had.Niellie41 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:48:
[...]
Alleen als je voor de leider rijdt, na de pits stops. Ze hebben geen lucky dog* zoals bij NASCAR.
* De eerste een ronde achter krijgt een ronde terug en mag zo weer in de lead lap.
Neem aan dat er om de 50 ronden ofzo iets moet gebeuren...
[edit] ze hebben het er net over bij ziggo
[ Voor 64% gewijzigd door ppeterr op 23-08-2020 20:53 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Je kan normal gesproken een rondje of 33 of brandstof. Hoorde wel in een Indycar podcast dat ze misschien wat korter gaan omdat de banden iets meer lijken te slijten.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:52:
Hoe zit dat met pit stops en banden ?
Neem aan dat er om de 50 ronden ofzo iets moet gebeuren...
[edit] ze hebben het er net over bij ziggo
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ah, ik kijk al wat jaren f1/dtm/f2. Dit altijd geskipped, maar vind dit wel sensatie zeg.Phydomir schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:56:
[...]
Je kan normal gesproken een rondje of 33 of brandstof. Hoorde wel in een Indycar podcast dat ze misschien wat korter gaan omdat de banden iets meer lijken te slijten.
Vergeleken met F1 en DTM is iets al snel sensatie.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:58:
[...]
Ah, ik kijk al wat jaren f1/dtm/f2. Dit altijd geskipped, maar vind dit wel sensatie zeg.
Dat vond ik ook inderdaad. Niet handig als er een grotere fik is in de auto...TheBrut3 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:55:
Ik vind dat ze er vrij lang over doen voor ze er uit zijn met die shield.
Wel een interessante race tot nu toe.
Ja, ik voel mij wat onrustig de laatste tijd, wellicht komt het daar doorNiellie41 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:58:
[...]
Vergeleken met F1 en DTM is iets al snel sensatie.
Jep, zelfde idee als nascar.Bart-Willem schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:59:
Is die rare luchtslang op de helm nou wegens de koeling van de coureur? Door zo'n aeroscreen heb je natuurlijk wel een lekker warme cockpit.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Ik krijg daar altijd zo'n Matrix "wake up after death"-gevoel bij.
De gemiddelde Indycar road course is een spannendere race dan de gemiddelde F1 race. Veel meer tactiek omdat ze een aantal stops moeten doen.Edgenumber schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:00:
als je in het voorstukje ook deze wagens over de road coarces zag glijden en glibberen. Heerlijk. Ik moet meer indycar gaan kijken.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 23-08-2020 21:03 ]
Maar out of sync. Wordt interessantsjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:02:
Nu 5 chevvy's vooraan.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Yep, het zijn er zelfs 7 zag ik net.
PSN: xMaurice93
Ik zou het doen!
Veekay trouwens 220.305mph...
[ Voor 38% gewijzigd door sjaool op 23-08-2020 21:11 ]
foto uit 2011sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:08:
Lol Rinus en Max even in beeld.
Ik denk dat het vooral de 4 man waren die hij na de pitstop inhaalde. Hij is in feite van 7 naar 3 gegaan.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:16:
Dat was toch een perfecte tactiek voor een pit van Rinus ?
Van p9 naar 3.....netjes!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik zou het doen!
Bizar die snelheid zo vlak langs die muren. Ik zou het dun door de broek hebben lopen...rammes schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:19:
Bizar dat geluid.
Rinus beste Chevy op dit momentPjotrStroganov schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:18:
[...]
Ik denk dat het vooral de 4 man waren die hij na de pitstop inhaalde. Hij is in feite van 7 naar 3 gegaan.
Zie ik ferrari niet doen in de F1 met 100 man tacticsPjotrStroganov schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:18:
[...]
Ik denk dat het vooral de 4 man waren die hij na de pitstop inhaalde. Hij is in feite van 7 naar 3 gegaan.
misschien moeten ze dat eens proberen, gaat het misschien een stuk beter.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:20:
[...]
Zie ik ferrari niet doen in de F1 met 100 man tactics
Ik zou het doen!
Rinus in een ferrari....uhm nee haha doe maar niet.rammes schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:20:
[...]
misschien moeten ze dat eens proberen, gaat het misschien een stuk beter.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik zou het doen!
Hij is voorbij aan Hildebrand en kan nu weer inlopen.PjotrStroganov schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:22:
Veekay zakt wel een boel af nu..
Serieus ? 6 seconden is een boel ?PjotrStroganov schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:22:
Nu vrije lucht. Helpt nog niet...PjotrStroganov schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:22:
Zeker wel. Je moet het namelijk zonder tow dicht zien te rijden.
[ Voor 37% gewijzigd door Killjoy op 23-08-2020 21:25 ]
Op een rondje van 40sec.
Maar in de vrije lucht doet hij nu niet onder voor Dixon. Goed om te zien.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hij heeft achter Hildebrand brandstof kunnen sparen.iichel schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:24:
Free air op indy betekent ook meer brandstofverbruik.
Ooit eerder Indy gekeken?Maurice079 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:29:
Rinus heeft een hele ronde stil gestaan. Dus dat is wel klaar.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
I served in a company of heroes.
Nu ook nog een SnG. Die is wel klaar voor vandaag.
Ik zou het doen!
Panelty ?sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:31:
D*mn stop and go voor Rinus..
Dat maakt het inderdaad knap lastig. enkel ronde achterstand is nog geen man overboordPhydomir schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:32:
[...]
Nu ook nog een SnG. Die is wel klaar voor vandaag.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Reed eigen crew aanppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:33:
[...]
Waarom. Dat heb ik gemist. Unsafe in de pit ofzo ?
Nee, raakte de pitwall tijdens zijn stop.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:33:
[...]
kun je wel zeggen ja, rijdt z;n crew omver.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:33:
[...]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Tikte de pitmuur en zn crew aan.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:33:
[...]
Dan is de hele indycar klasse een verademing voor je.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:34:
Man man, ik ben F1 gewend, en val daar soms in slaap....
Blijf maar wakker want er komen nog wel een paar klappers voorbij.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:34:
Man man, ik ben F1 gewend, en val daar soms in slaap....
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
:strip_exif()/f/image/BYN4HTUtcPdHrP4eMRtjr8Xi.jpg?f=fotoalbum_large)