[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Staat toch in het artikel of zie je die afbeelding niet?riesjaar schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:32:
Ik denk ook dat zaterdag richting Ieper rij en dan naar huis en vanuit daar zondag naar Spa moet nog kijken welke proef ik zal bekijken.
Zijn de plaatsen van de proeven nabij Ieper al bekend ?....
Misschien krijg ik van te voren de detail kaarten , maar dat weet ik niet zeker op dit moment
[ Voor 3% gewijzigd door Kenhas op 21-08-2020 16:16 ]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
Daar staan alleen de kp's van Zondag , Ster , Malmedy en circuit Francochamps vermeld
Ik zie kp's van vrijdag en zaterdag nabij Ieper n iet , tenminste ik kan dit nergens in het artikel terug vinden op het gedeelte wat je gepost hebt.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
20:15iichel schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 10:24:
RacedayOm 19:00 begint de 104e Indy 500 met o.a. Alonso en Rinus VeeKay (NL).
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Hij mag het zo nog eens proberenTheBrut3 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 14:28:
En helaas lukt Frijns het weer niet om de leidende positie vast te houden.
Maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Hij heeft de pace simpelweg niet tegenover Mueller en Rast.
Ik zit er ook weer klaar voor met weinig vertrouwen. Vooral zin in de Indy500 vanavond.RoD schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:16:
Hij mag het zo nog eens proberen
Maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Hij heeft de pace simpelweg niet tegenover Mueller en Rast.
Edit: Triest trouwens dat Ziggo zo'n grote wedstrijd niet op een gratis kanaal zet.
[ Voor 11% gewijzigd door TheBrut3 op 23-08-2020 13:27 ]
De Champions League finale is (ook wereldwijd) nét even een tikje groter sport-evenementTheBrut3 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:26:
[...]
Ik zit er ook weer klaar voor met weinig vertrouwen. Vooral zin in de Indy500 vanavond.
Edit: Triest trouwens dat Ziggo zo'n grote wedstrijd niet op een gratis kanaal zet.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Je kunt ook voor € 3,99 alleen de Indy 500 bij Ziggo Sport Totaal kopen.Denniz0229 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:37:
Is er ook een legale livestream waarvoor je geen ziggo sport totaal nodig hebt?
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ik snap dat ze die finale ook willen uitzenden. Kunnen ze kanaal 13 voor open zetten. Doen ze vaker bij grote evenementen.naitsoezn schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:33:
De Champions League finale is (ook wereldwijd) nét even een tikje groter sport-evenementZe zenden het eind van de Indy500 wel uit op kanaal 14, schijnt (wat geen gratis kanaal is overigens, is alleen gratis voor Ziggo-abonnee's).
Edit: En Frijns heeft het weer niet gehaald....
[ Voor 5% gewijzigd door TheBrut3 op 23-08-2020 14:35 ]
Ik verwees naar het artikel over het "1 locatie per dag" gedeelte. Of toch, ik lees het zo dat je maar één locatie mag doen en dus eigenlijk twee kp's aangezien ze twee lussen per dag zouden doen.riesjaar schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 20:07:
@ Kenhas
Daar staan alleen de kp's van Zondag , Ster , Malmedy en circuit Francochamps vermeld
Ik zie kp's van vrijdag en zaterdag nabij Ieper n iet , tenminste ik kan dit nergens in het artikel terug vinden op het gedeelte wat je gepost hebt.
De kp's op zich zijn, voor zover ik weet, nog niet bekend. Denk dat ze daar zelf nog niet helemaal uit zijn. Ze hebben wel al plannen maar denk dat het nog aan de verschillende gemeentes is om de rally toe te laten op hun grondgebied. En zolang dat niet gebeurd is, zal er waarschijnlijk nog niets te vinden zijn qua parcours. Voor mij is het genoeg dat ik bij manier van spreken 's morgens weet wat het parcours zal zijn. Als je natuurlijk wil boeken en van beetje verder komt, kan ik me voorstellen dat je het liever op voorhand weet
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
Ow dat is me nooit opgevallen, bedanktJohanKupers schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:21:
[...]
Je kunt ook voor € 3,99 alleen de Indy 500 bij Ziggo Sport Totaal kopen.
Dit keer toch vooral op tactiek. Laat stoppen bleek dus toch niet zo'n goed idee. Inhaalacties op Mueller en Rast waren wel goed.TheBrut3 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:34:
[...]
Ik snap dat ze die finale ook willen uitzenden. Kunnen ze kanaal 13 voor open zetten. Doen ze vaker bij grote evenementen.
Edit: En Frijns heeft het weer niet gehaald....
De regie van deze voorbeschouwing mislukt ook aardig zeg.,..van de hak op de tak.
Ik zou het doen!
Voorbeschouwing tot nu toe wel.rammes schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:28:
Is de hele race op Ziggo zonder Nederlands commentaar?
[ Voor 18% gewijzigd door ppeterr op 23-08-2020 19:30 ]
Voor de race doen Rene Hoogterp en Robert Doornbos straks het commentaar.rammes schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:28:
-
Commentaar is dadelijk van René Hoogterp en Doornbos. Met name de eerstgenoemde vind ik altijd erg relaxed commentaar gevenrammes schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:28:
PSN: xMaurice93
Zo ver ik mij kan herinneren gaat het altijd zo.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:43:
Die voorbeschouwing is mega irritant zeg. Wat een aanfluiting zo met het geluid door elkaar.
[ Voor 85% gewijzigd door Marc3l op 23-08-2020 19:45 ]
In Amerika zal het er heel anders uitzien met om de 5 minuten commercials.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:43:
Die voorbeschouwing is mega irritant zeg. Wat een aanfluiting zo met het geluid door elkaar.
"When you grow up your heart dies"
Dit is vrij nieuw voor mij dat ik het kijk. Ben evengoed erg enthousiast hoorMarc3l schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:43:
[...]
Zo ver ik mij kan herinneren gaat het altijd zo.
Dit is de feed vanuit Amerika, maar daar hebben ze tussendoor steeds reclame welke wij niet krijgen.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:43:
Ik zou het doen!
Maar een beetje vreemd dat hij het niet op mijn s9 met chrome browser wil doen. Of dat hij me niet gewoon naar de ziggo app doorstuurd.
Maar verder, ik heb er zin in. Zowel voor Rinus en toch ook wel voor alonso. Al zie ik alonso hem niet winnen.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Voor Ziggo Sport hebben ze een aparte app:Edgenumber schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:54:
Maar een beetje vreemd dat hij het niet op mijn s9 met chrome browser wil doen. Of dat hij me niet gewoon naar de ziggo app doorstuurd.
https://play.google.com/s...?id=nl.chellomedia.sport1 (voor Android, voor Apple weet ik het niet).
Ik weet niet hoe dat nu samengaat met je bestelling verder.
-
Maar ja, is misschien ook een beetje een egoïstische gedachte, want wilde naar de 105e running en ik denk niet dat je volgend jaar al naar Amerika wilt...
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Zoals iemand op Twitter al zei, hopelijk was dat de laatste spin van Rinus vandaag.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Het zal iig geen opgeblazen Honda zijnTheBrut3 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:07:
Ik hoop dat Alonso er met een mega spectaculaire crash uit knalt
-
Nee. Wel traditiegetrouw een gp2 engine achterin
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
No matter the age, never lose the Kramer inside
[ Voor 3% gewijzigd door Divak op 23-08-2020 20:12 ]
Via gewoon ziggo mediabox kan ik zo te zien geen uitzending bestellen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Pay per view werkt op de PC/laptop naar de TV. € 3,99, moest alleen een Ziggo GO account maken (ondanks dat ik zelf al Ziggo heb en een normaal Ziggo account heb).BM schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:13:
Is er nog een manier om dit te zien op mijn tv zonder ziggo sport abonnement? Pay per view lijkt alleen op mijn telefoon of laptop te kunnen, en daar heb ik niet zo'n zin in.
Als je chromecast hebt kan je via je laptop je browser naar je tv laten casten. Zo kijk ik op het moment ook de ziggo go pay per view op tvBM schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:13:
Is er nog een manier om dit te zien op mijn tv zonder ziggo sport abonnement? Pay per view lijkt alleen op mijn telefoon of laptop te kunnen, en daar heb ik niet zo'n zin in.
mag hopen dat dit een slechte grap is....Pierre schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:13:
En als er 1 druppel regen valt rijden ze niet #watjes
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
weet ik zo niet want ik heb nog een antiek kastje. Maar ik heb gewoon de hdmi uit het kastje gehaald en die in mijn laptop gestoken. Dus ik kijk op de tv via mijn laptopBM schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:13:
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Nee als het regent gaat het niet door. En ik bedoel er trouwens niks mee.Player1S schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:15:
[...]
mag hopen dat dit een slechte grap is....
Egoïstisch land ook met hun God bless America... waarom niet de hele wereld? Er rijden coureurs van over de hele wereld mee.Hmtsjmftsch schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:10:
Bidden voor de race. Only in the US of A.
Tja met 380 de baan afglijden is ook niet heel fijnPlayer1S schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:15:
[...]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe ze racen in de VS. Volg dat spelletje al sinds begin jaren 90.Pierre schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:15:
[...]
Nee als het regent gaat het niet door. En ik bedoel er trouwens niks mee.
doelde op het deel #watjes.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Player1S schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:15:
[...]
[ Voor 40% gewijzigd door Killjoy op 23-08-2020 20:18 . Reden: Verkeerd begrepen ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Die is er wel maar die mag ik je niet geven. Tenzij ik je richting Reddit mag sturen.BM schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:13:
Wow echt, wist ik niet van die bliksem.Killjoy schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:18:
[...]
Op ovals wordt niet in de regen gereden. Te gevaarlijk met 300+ gemiddeld. Ook code rood bij bliksem in de buurt (5 mijl) van de baan. In het verleden is de bliksem ingeslagen op de tribune. Met doden en gewonden tot gevolg.
Dat is overigens bij alle races zo, niet alleen de ovals.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Zeg dat maar eens tegen een AmerikaanDivak schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:12:
Ik vind de Indy500 al jaren tof om te kijken, maar de voorbeschouwing vind ik altijd zo cringy... De zegeningen van de pastoor, het volkslied, Uncle Sam die nog rekruten zoekt.. ben benieuwd hoelang het in Amerika duurt voordat ze over deze onzin heen zijn en hiermee stoppen.
Maar het heeft ook met memorial day dus denk niet zo snel dat ze dit stoppen.
Nee, dat is helaas de harde waarheid. Bij regen wordt er niet gereden.Player1S schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:15:
[...]
Ik bedoel meer dat ik het verband tussen religie en het racen niet zo begrijp (al kan ik me goed voorstellen dat je even een schietgebedje doet als je met 380 km/u 3 auto's breed over de baan heen knalt).sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:16:
[...]
Egoïstisch land ook met hun God bless America... waarom niet de hele wereld? Er rijden coureurs van over de hele wereld mee.
No matter the age, never lose the Kramer inside
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Het ging denk ik meer om de hashtag.sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:20:
[...]
Nee, dat is helaas de harde waarheid. Bij regen wordt er niet gereden.
Dit is het verband, Wikipedia: Memorial DayHmtsjmftsch schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:21:
[...]
Ik bedoel meer dat ik het verband tussen religie en het racen niet zo begrijp (al kan ik me goed voorstellen dat je even een schietgebedje doet als je met 380 km/u 3 auto's breed over de baan heen knalt).
Yesppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:23:
Even een rookie vraag. Rinus start 2e rij meest links (binnenzijde) toch ?
Nummer 21ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:23:
Kloptppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:23:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 22% gewijzigd door Pierre op 23-08-2020 20:26 ]
P4sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:25:
De zwarte nummer 21 wagen rechts van de oranje in de tweede rij.
Iedereen. Voor frisse luchtPierre schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:26:
Heeft de pole man een slang aan zijn helm?
-
Klopt, maar dat is niet echt duidelijk met 3 wagens naast elkaar.
Kan het helaas niet kijken, maar live blog volgen kan nog wel. Zie linkje hierboven voor degenen die geen visual hebben
Hebben ze allemaal. Extra koeling omdat door het aero screen het een stuk warmer wordt in de cockpit.Pierre schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:26:
Heeft de pole man een slang aan zijn helm? Is dat zuurstof of iets?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
echt he... 'als er niks mis gaat....'sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:31:
Green, green, green en het beeld staat stil... Lekker hoor...
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja dit koppel is altijd zeer te pruimen.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:36:
Het nederlandse commentaar bevalt mij wel. Wat mij ook opvalt is dat verder het geluid wel dikke 5.1 lijkt, mega surround hier de auto geluiden. Super nice.
Krijg je dan elke 5 minuten reclame?PjotrStroganov schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:35:
Op ziggo kun je trouwens kiezen voor zowel het Nederlandse als Amerikaanse commentaar.
Steam - PTR83
Op Fox en CBS is nu inderdaad reclame bezig.CoronelHimself schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:37:
[...]
Krijg je dan elke 5 minuten reclame?
Niet in beeld, dan zijn ze gewoon stil.CoronelHimself schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:37:
Krijg je dan elke 5 minuten reclame?
Ik zou het doen!
Jep. Het is een groot terrein.rammes schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:43:
Zit er nou een golfbaan binnen dat circuit?
Ik zou het doen!
Die Patterson kan wel stoppen denk ik.
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.