@basvn .. Jij bent van de streamables... Ik heb de herhaling gemist..
[ Voor 4% gewijzigd door Edd op 07-09-2019 11:12 ]
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
kan nog niks vinden.Edd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:11:
@basvn .. Jij bent van de streamables... Ik heb de herhaling gemist..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 27% gewijzigd door basvn op 07-09-2019 11:17 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik zag hem net op Reddit verschijnen..basvn schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:16:
[Streamable: YEEEEET]
https://streamable.com/ujnxr
crash
Hij is uitgestapt, kon nog lopen
en is in de medical car gestapt
-
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het is geen twitter ofzobasvn schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:10:
[...]
Edit knop gebruiken op reacties van 8 en 14 minuten later? in een racetopic?
Dat heeft geen enkel nut als er mensen zijn die wel mee lezen in het topic
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Het is een prima manier voor tracklimits.. maar totaal niet op deze manier!Edd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:19:
[...]
Ik zag hem net op Reddit verschijnen..
Maar zullen ze nu ook bedenken dat het niet slim is op alle plekken van dat soort broodjes neer te leggen?
Curbs zijn gewoon te hoog hier.basvn schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:02:
Curb bij bocht 1/2 lijkt me toch iets te hoog..
Stond gister ook al een Toro Rosso op vast..
Snap dat het irritant is. maar ik ga er niet vanuit dat mensen die wel mee lezen (en niet reageren) elke minuut het topic gaan refreshen voor een update.naitsoezn schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:20:
[...]
Het is geen twitter ofzoDubbelposten (of zelfs tripple-posten) is gewoon rete-irritant, om nog maar te zwijgen over tegen de regels
![]()
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door basvn op 07-09-2019 11:22 ]
Ik moet wel lachen om het commentaar "Holy shit"basvn schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:16:
[Streamable: YEEEEET]
https://streamable.com/ujnxr
crash
Hij is uitgestapt, kon nog lopen
en is in de medical car gestapt
basvn schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:20:
Snap dat het irritant is. maar ik ga er niet vanuit dat mensen die wel mee lezen (en niet reageren) elke minuut het topic gaan refreshen voor een update.
en normaal is het een stuk drukker tijdens een F3/F2 race hier
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik denk dat de halo zijn leven heeft gered.TheBrut3 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:27:
Alle ingrediënten voor een nieuwe horrorcrash waren weer aanwezig. Gelukkig landt zijn auto op de bandenstapel en niet met een paal van het hek door zijn lichaam.
Ik ben zo'n meelezer en nauwelijks reageerder. Ik vind het prima, anders mis ik diverse posts.basvn schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:20:
Snap dat het irritant is. maar ik ga er niet vanuit dat mensen die wel mee lezen (en niet reageren) elke minuut het topic gaan refreshen voor een update.
en normaal is het een stuk drukker tijdens een F3/F2 race hier
Dit dus. Ik loop er ook regelmatig tegenaan dat ik dubbelpost in een race-topic. Het is gewoon niet te voorkomen. Ik snap dat het vervelend is maar het lijkt mij dat een race-topic iets anders benaderd moet worden dan een gewoon topic. Maar goed dat is mijn mening.xippie schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:30:
[...]
Ik ben zo'n meelezer en nauwelijks reageerder. Ik vind het prima, anders mis ik diverse posts.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 07-09-2019 11:50 ]
"When you grow up your heart dies"
Alle rijders die daar zonodig langzaam moesten gaan hadden een paar punten op hun licentie moeten krijgen wegens gevaarlijk rijgedrag. Dat had heel slecht kunnen eindigen als er eentje met hoge snelheid op de langzaam rijdende auto's voor hem was geknald.basvn schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 10:27:
Wat een chaos was de Q in F3 gister zeg
Inderdaad, er stond er eerder in de F3 race ook al eentje in de eerste chicane op een curb met de voetjesbandjes van de vloer (geen idee eigenlijk hoe die weer weg gekomen is).basvn schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:20:
Curbs zijn gewoon te hoog hier.
That is ridiculous #FIAF3 #ItalianGP pic.twitter.com/3JGKodAQCP
— Mattzel89 (@Mattzel89) 7 september 2019
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
basvn schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 13:30:
[Twitter]
andere hoek van de crash (klik voor video)
zn auto weegt ´niks´ en heeft veel snelheid..vhal schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 13:39:
[...]
Het Heineken reclamebord gaat niet geheel op hier, dit is gewoon vliegen. Bizar dat zo'n wagen nog zo hoog/ver komt...
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Blijkbaar wil de FIA inderdaad nog steeds niks weten van de natuurwetten van mechanica en aërodynamica op een auto....u_nix_we_all schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:11:
Alsof ze niets geleerd hebben van de crash van Sofia Flörsch in Macau F3 vorig jaar, dit hadden ze kunnen weten toen ze die broodjes daar neerlegden
Update over PeroniMessage to Alex's supporters: He is in hospital doing well and recovering from concussion and a fracture to a vertebra. Team Peroni wish to thank all of those people that have expressed concern and a particular thank you to the many wonderful medical staff at the Monza circuit and at the Ospedale San Gerardo of Monza.
[ Voor 41% gewijzigd door u_nix_we_all op 07-09-2019 15:57 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[ Voor 45% gewijzigd door u_nix_we_all op 07-09-2019 16:41 ]
Sowieso een aanrader om Vincent Bruins op Twitter te volgen. Hij volgt zoveel (auto)sporten dat ik zoveel nieuwe sporten via hem alle 'obscure' klassen leer kennen!u_nix_we_all schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 15:45:
Ondertussen ergens in Denemarken....
pic.twitter.com/FXwn1VYSNj
whoops
Edit: youtube linkje erbij
[YouTube: DS3 Cup Denmark 2019 crash]
We'll be slightly delayed getting under way, due to a couple of red flags in @F1 qualifying
— Formula 2 (@Formula2) 7 september 2019
Racing will now commence at 1700 CEST.
[ Voor 79% gewijzigd door Erapaz op 07-09-2019 17:04 ]
Erapaz schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:03:
De Vries heeft toch zijn 4 punten voor de pole in Spa gekregen. Staat op 200 nu.
EDIT :Four points are awarded for pole position.
Bron : f2
[ Voor 20% gewijzigd door basvn op 07-09-2019 17:09 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Erapaz op 07-09-2019 17:27 ]
[ Voor 45% gewijzigd door TheBrut3 op 07-09-2019 17:30 ]
Dat was echt dom, veel te veel risico. En er was nog ruimte ook.TheBrut3 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:28:
Die de Vries heeft echt geen verstand hè...
[ Voor 12% gewijzigd door Erapaz op 07-09-2019 17:33 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
[ Voor 6% gewijzigd door alexbl69 op 07-09-2019 17:51 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Hij maakt een fout idd...kan gebeuren. Split second beslissing.TheBrut3 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:28:
Soms is het gelijk duidelijk waarom hij niet door de F1 wordt opgepikt.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
P3 maar toch een zeer goede prestatie.alexbl69 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:47:
De Vries van de laatste startrij naar P2 P3.... Inspiratie voor Verstappen?
P3. En hij heeft verder goed gereden, en heel veel geluk gehad, maar die actie was gewoon dom.sanderb schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:51:
Hij maakt een fout idd...kan gebeuren. Split second beslissing.
Maaaaarrr... Hij ligt P2 en gaat op podium af vanaf de laatste plek. Doet ie toch ook iets goed.
Doet mij denken aan die GP van Duitsland op de Nürburgring ergens midden de jaren 2000 (2006?). Waar debutant Winckelhock als enige op de regenband gestart gewoon naar de leiding reed omdat iedereen erafging in de 1e bocht. Op de duur stonden er daar een tiental auto's in die grindbak.sjaool schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:44:
Een iets langere video van het stapeltje auto's in Denemarken...
[YouTube: Citroën DS3 Cup Denmark 2019. Race 1 FDM Jyllandsringen. Horror Crash Red Flag]
[ Voor 30% gewijzigd door TheBrut3 op 07-09-2019 18:03 ]
De race van Winckelhock was de Europese GP van 2007. Hij reed naar de leiding omdat hij als enige naar binnen ging voor regenbanden vanaf de laatste plaats. De rest moest op slicks naar de pits rijden in de regen. Ze gingen er allemaal af in de eerste bocht begin rondje 3.Mef schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:00:
[...]
Doet mij denken aan die GP van Duitsland op de Nürburgring ergens midden de jaren 2000 (2006?). Waar debutant Winckelhock als enige op de regenband gestart gewoon naar de leiding reed omdat iedereen erafging in de 1e bocht. Op de duur stonden er daar een tiental auto's in die grindbak.
[ Voor 3% gewijzigd door Erapaz op 07-09-2019 18:22 ]
Nou, ik denk dat de Vries over het algemeen net niet snel genoeg is.. ik vind Zhou en Ghiotto het snelst overkomen van allemaal.. En denk als Ghiotto niet zo grillig bezig was dit seizoen hij met gemak op 1 stond.TheBrut3 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:28:
Soms is het gelijk duidelijk waarom hij niet door de F1 wordt opgepikt.
...
De Vries staat bijna 50 punten los. Dat is geen geluk volgens mij. Vandaag, op het slippertje in de eerste bocht na, heeft hij een hele goede race gereden. Dat hij 2e werd lag aan de banden. De zachte band ging met een zware auto veel sneller kapot dan aan het eind van de race. Ghiotto had de bandenstrategie hard/soft waardoor hij snel in de race aan kop kwam en geen inhaalacties hoefde uit te voeren.Luxicon schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:55:
[...]
Nou, ik denk dat de Vries over het algemeen net niet snel genoeg is.. ik vind Zhou en Ghiotto het snelst overkomen van allemaal.. En denk als Ghiotto niet zo grillig bezig was dit seizoen hij met gemak op 1 stond.
Zhou komt bij mij net wat sneller over als de Vries / Latifi. Mazepin rijdt in dezelfde auto als de Vries, maar hij bakt er niks van.. wel vreemd, terwijl Zhou / Ghiotto en Latifi / Sette Câmara het wel beiden goed doen.
1. Ghiotto
2. Zhou
3. de Vries / Latifi
4. Sette Câmara
PSN: IS_DJ
Het is wel zijn 3e jaar in de F2(of GP2)i-dj schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 22:26:
[...]
De Vries zou dan op pure snelheid misschien niet de snelste zijn, maar is wel super constant en maakt grote kans op het kampioenschap. Dan is hij de eerste Nederlander die F2 kampioen is geworden. Iets waar we gewoon trots op kunnen zijn.
4e vorig jaar was jammer, maar mijns inziens was ie niet verdiend 4e geworden. Hij hoorde ook gewoon in de top 3 te staan maar 2 fouten hebben hem heel veel punten gekost. En 7e in je rookiejaar is ook helemaal niet verkeerd. Vergeet ook niet dat ie niet bij de beste teams (van dat moment) heeft gereden en ook geen groot budget meeneemt. Team is ook niet helemaal top met de strategie en de pitstops. Ik weet het, er zijn kampioenen in die teams geweest, maar dat zijn dan niet dezelfde mensen het jaar erop.basvn schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 22:39:
[...]
Het is wel zijn 3e jaar in de F2(of GP2)
waar hij 7e en 4e werd in voorgaande jaren.
Hij heeft in de klasse gereden met: Leclerc, Russel, Norris en Albon.
Die zijn nu allemaal weg.
Dit jaar trekt hij daar in tegen wel volledig het team, 215-6 (Nyck, vs Nikita Mazepin)
terwijl Mazepin vorig jaar 2e is geworden in de GP3 series. (achter Hubert)
Ik ben er nog niet helemaal uit waar Nyck nou zou staan.
In WEC doet hij het goed. in F2 sommige races gewoon een stuk minder.
Maar misschien moet hij gewoon een serieuze kans krijgen in F1.
Hij was vorig jaar samen met Norris een Mclaren Junior driver, en hij heeft geen enkele kans gehad in een F1 auto, terwijl Norris er meerdere heeft gehad in een FP1.
Wellicht zullen we het nooit weten, wellicht zien we hem volgend jaar terug in een STR, een Sauber, of een Williams. wie weet!
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2019 22:56 ]
[Streamable: F2 Tribute]As a tribute to Anthoine Hubert, the FIA Formula 2 drivers decided to play the French national anthem on the podium after Saturday's race ❤️
[ Voor 35% gewijzigd door sjaool op 08-09-2019 01:52 . Reden: Video geript en toegevoegd. ]
Ja, vandaag was hij supersnel en uitblinkend. Maar veel races is hij niet speciaal tegenover de rest. Maar wel 1 van de beste uit de Formule 2. Ik denk dat als anderen ook hun constant vasthouden, dat de Vries dan tekort komt qua snelheid. Volgens mij zou de kampioen van de Formule 2 normaal gesproken naar de F1 gaan? Ik vraag mij af of de Vries die stap dan wel zou maken.i-dj schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 22:26:
[...]
De Vries staat bijna 50 punten los. Dat is geen geluk volgens mij. Vandaag, op het slippertje in de eerste bocht na, heeft hij een hele goede race gereden. Dat hij 2e werd lag aan de banden. De zachte band ging met een zware auto veel sneller kapot dan aan het eind van de race. Ghiotto had de bandenstrategie hard/soft waardoor hij snel in de race aan kop kwam en geen inhaalacties hoefde uit te voeren.
De Vries zou dan op pure snelheid misschien niet de snelste zijn, maar is wel super constant en maakt grote kans op het kampioenschap. Dan is hij de eerste Nederlander die F2 kampioen is geworden. Iets waar we gewoon trots op kunnen zijn.
...
Normaal gesproken = n.v.t.. Bij voldoende opvallend talent mogelijk wel (en laten zien in één seizoen F2, geen drie).Luxicon schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 23:47:
[...]
[knip]Volgens mij zou de kampioen van de Formule 2 normaal gesproken naar de F1 gaan? Ik vraag mij af of de Vries die stap dan wel zou maken.
Testing, one, two ...
Gebroken rugwervelTransportman schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 13:03:
Peroni is daar goed weggekomen, dat had heel anders af kunnen lopen. Je zag de opluchting ook bij de teambaas toen het enigszins goed leek te gaan.
Ik had wel het idee dat toen Peroni naar de Medical car liep, dat hij er toch flink beroerd uit zag.
Alex Peroni has a fractured vertebra after his violent airborne FIA Formula 3 crash at Monza, and will miss the second race of the weekend.
Peroni was running sixth in the first race of the weekend at Monza – which would have been his best finish since graduating to F3 – before he hit a kerb at the exit of the Parabolica and was launched high into the air.
His Campos Racing-run car somersaulted and struck the barriers upside-down before finally settling upright on top of the tyre barriers at the exit of the corner.
Peroni was extracted successfully and walked to the medical car unaided. He displayed concussion-like symptoms and reported minor back pain – which turned out to be a broken vertebra – and will be kept in a hospital near Monza for observation.
His car lay untouched under a cover in the Campos Racing team garage, seemingly with no attempt to fix the car for tomorrow’s race.
The kerb Peroni hit was removed after the crash before the following F1 practice session. The use of the kerb drew widespread criticism on social media following the incident.
Hij zal wel blij zijn met de halo iig. Weet niet hoe hij er anders had bijgelegen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
STR is een Red Bull team, dus waarom zou hij daar terecht kunnen als de brug met Red Bull is verbrand?Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 22:54:
Het lijkt erop dat ie de brug met Red Bull verbrand heeft, waardoor ik hem geen kans meer zie krijgen op een stoeltje. Williams lijkt bezet door dat rijkeluiszoontje, Haas neemt geen Rookie en verder heeft ie concurrentie van Hulkenberg. Ik hoop dat Toro Rosso hem lukt. Daarbij heeft ie het geluk dat daar verder niks aan zit te komen, maar die hebben al langere tijd geen interesse in hem getoond
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hij doelt denk ik op Latifi. Van de huidige generatie F2 coureurs is hij de enige die kans maakt om volgend jaar in de F1 te zitten en dan vooral door zijn vader net als Lance Stroll.TheBrut3 schreef op zondag 8 september 2019 @ 09:07:
[...]
STR is een Red Bull team, dus waarom zou hij daar terecht kunnen als de brug met Red Bull is verbrand?
En welk rijkeluiszoontje bij Williams? Volgens mij heeft Williams nog een plek vrij, misschien wel 2 als ze daadwerkelijk Renault motoren krijgen.
Steam - PTR83
Wat heeft hij gedaan of gezegd, qua bruggen verbranden. Ik kan me zo snel niet iets herinneren. Hij is jaren McLaren junior geweest dus zover ik weet heeft hij nooit iets met Red Bull te maken gehad. Van Frijns weet ik het wel, maar dit zegt me niets.TheBrut3 schreef op zondag 8 september 2019 @ 09:07:
[...]
STR is een Red Bull team, dus waarom zou hij daar terecht kunnen als de brug met Red Bull is verbrand?
En welk rijkeluiszoontje bij Williams? Volgens mij heeft Williams nog een plek vrij, misschien wel 2 als ze daadwerkelijk Renault motoren krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door peeth op 08-09-2019 10:33 ]
Vincere Per Belli
Het is niet de eerste keer dat een rijder weer terug komt (denk Albon) en ze hebben simpelweg stoeltjes over waarschijnlijk.TheBrut3 schreef op zondag 8 september 2019 @ 09:07:
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door JohanKupers op 08-09-2019 10:54 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Het is zondagochtend vroeg.TheBrut3 schreef op zondag 8 september 2019 @ 10:57:
De F2 commentator zit er zeer regelmatig langs met de bochten
[ Voor 11% gewijzigd door Luckeh op 08-09-2019 11:05 ]
Kwam wel van heel ver ja. Echter wel aangetikt en gaf positie terug. Denk geen straf.TheBrut3 schreef op zondag 8 september 2019 @ 11:05:
De Vries neemt weer ouderwets veel risico.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 08-09-2019 11:07 ]
Straf denk ook niet, want hij werd daarna geraakt door GHI. Maar hij rijdt zichzelf klem door die actie.Vos schreef op zondag 8 september 2019 @ 11:05:
Kwam wel van heel ver ja. Echter wel aangetikt en gaf positie terug. Denk geen straf.
Ik vermoed dat Nyck die bocht nooit gehaald had. Ghiotto, net als Latifi gisteren, rijdt zichzelf uit de competitie.Vos schreef op zondag 8 september 2019 @ 11:05:
[...]
Kwam wel van heel ver ja. Echter wel aangetikt en gaf positie terug. Denk geen straf.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
omdat ze de concurentie niet willen laten zien hoe veel rubber er gebruikt is (hoe dik enz.)basvn schreef op zondag 8 september 2019 @ 11:08:
Wat is dat nou aldoor met die mannetjes van Pirelli die een kapotte band gelijk in een zak willen doen? zie het de laatste races steeds vaker..
Bij F3 stonden ze net ook al naast auto´s bij een pitstop
Pirelli heeft geen concurrentie.Catmandos schreef op zondag 8 september 2019 @ 11:10:
omdat ze de concurentie niet willen laten zien hoe veel rubber er gebruikt is (hoe dik enz.)
Steam - PTR83
[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 08-09-2019 11:12 ]
niet in de formula 2, maar wel natuurlijk in andere race klasse, waardoor ook de concurrentie kan leren van een kapotte band. laat staan dat als ze volgend jaar/jaren daarna de banden niet meer mogen leveren voor 1 van de klasse
Mijn boefje is liev!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mijn boefje is liev!
[ Voor 67% gewijzigd door Vos op 08-09-2019 11:28 ]
Mijn boefje is liev!
Ja, hij wordt 3eVos schreef op zondag 8 september 2019 @ 11:24:
DEV gaat P4 nog verspelen zo.
[ Voor 28% gewijzigd door basvn op 08-09-2019 11:28 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq