Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.121 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Niellie41 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:57:
Tja. Ik het heeft een eigen topic. Niet mijn idee. Maar ja, het is ook zonde als het niet gebruikt wordt, toch? :)

Het is jammer dat V8 Supercars voor ons op rare tijden zijn. Weet iemand het tijdsverschil tussen ons en Australië? Als het mogelijk is, wil ik wel eens een race kijken. Het is mooi dat ze dat gratis aanbieden.
Tijdsverschil varieert van 7 (oostkust) tot 9 uur (westkust). Maar in AUS gaan ze pas komende zondag naar zomertijd.
Bij die link zit ook een countdown, de quali van 11:46 is over 12:37 uur, en dan is het hier 4:46, dus 7 uur verschil, dat zal ivm zomertijd zondag weer 8 uur zijn denk ik.
Die race #3 is om 14:20 , dus 7:20 morgenochtend

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
De race is in Tasmanië. Volgens timeanddate.com is dat 9 uur verschil. Zij zitten nu in zomdertijd en gaan dit weekend naar wintertijd. Dan wordt het verschil 8 uur.

Volgens mijn berekeningen begint race 3 dan om 5:2045 (onze tijd).
Race 4 begint om 6:05 (bron)
Race 5 begint gelukkig wel een heel klein beetje op een normale tijd, 8:30. (bron)

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 05-04-2013 17:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Het is niet helemaal duidelijk. Ik ging even uit van een correcte count-down meter op de site van v8supercars. Die race 3 start sowieso om 20 over iets, dus 5:45 lijkt me een foutje ?

En LOL, oh ja, ze gaan daar idd de wintertijd in, niet de zomertijd :F

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:20

Fuelke

Forza Ferrari

Paar uurtjes later vind je V8 Supercar races ook op http://www.darcyf1.com/

Site is ook een aanrader als je een clip van vroeger wil terug zien

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Een goed begin voor Stoffel van Doorne Vandoorne in de WSR. Wel ff billenknijpen met een voorband waar de vellen bijhingen .... maar volgehouden en een mooie overwinning gepakt ! _/-\o_
Go Stoffel (mooie naam ook voor een coureur, ik kan het niet helpen om aan de fabeltjeskrant te denken :P )

Edit: Belgische spelling.

VV :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door u_nix_we_all op 06-04-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

u_nix_we_all schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 14:22:
Een goed begin voor Stoffel van Doorne in de WSR. Wel ff billenknijpen met een voorband waar de vellen bijhingen ....
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BHMFaVXCAAAgbaW.jpg:large

[ Voor 62% gewijzigd door Fuelke op 06-04-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Holy crap :o
De race had niet veel langer moeten duren zeg!

In het WTCC heeft Tommie een fout gemaakt in de kwalificatie en zijn teamgenoot geramd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:41
Aardig sick die band :o

En lullig voor Tom, op z'n verjaardag -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ey, kom eens terug met die stream :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Flink klapper voor Scott Pye in de derde V8 Supercars race daar in Tasmanië

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mja2yspIqAQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 22:35
Ik denk dat hij nog een geluk heeft, omdat zijn auto wat omhoog kwam is hij niet vol in de vangrail gekomen, maar is zijn auto aan de achterkant omhoog gekomen door de kracht. Ik denk dat anders de auto nog verder in elkaar gezet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Dat is een aardige klap. Beetje vergelijkbaar met Hamlin 2 weken geleden.
YouTube: Hamlin last lap Auto Club 400 crash

Hij had geluk dat er een klein heuveltje was waardoor hij een beetje met de neus naar beneden de vangrail raakt.
De auto leek geen remmen meer te hebben of zo.

[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 07-04-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Tom Boardman maakt ook een flinke klapper in Maroko:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qXd_510BJR8]
En de Chevy heeft ook veel geluk!

Veel mensen lopen te klagen dat de WTCC race in Maroko niet interesant is, maar ik heb een paar mooie races gezien vandaag. En Tom Coronel heeft dankzij wat crashes voor hem aardig wat posities goed gemaakt.

[ Voor 41% gewijzigd door ge-flopt op 07-04-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Helaas kon ik de WTCC races niet kijken. Ik moest zelf race control zijn in een iRacing race.
Ook kon ik niet de NASCAR race kijken op Martinsville. Dat is, naar mijn mening, altijd de leukste race van de kalender.
Gelukkig heeft NASCAR zelf een uitgebreide samenvatting.

Kurt Busch had een flink fik in de auto.

Volgens weekend begint eindelijk het WEC! :D
Ik kan niet wachten tot ze naar Spa komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 08-04-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Formule Silhouet, uh ik bedoel DTM krijgt nu ook DRS en een 'option' band.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/106609
A Formula 1-style DRS and option tyres will be used in the DTM this season in a bid to increase on-track overtaking and reintroduce a variety of strategies to races.
Als een race serie DRS nodig heeft, dan is er iets goed mis met de auto's. DRS is niet de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Dit weekend is het een mooi weekend voor endurance fans!
Zaterdag de ELMS race (3 uur) op Silverstone. Zondag WEC race (6 uur) op Silverstone en Blancpain Endurance Series (3 uur) op Monza.

Mooi weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:55

seninha

god's right foot

Niellie41 schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:03:
Volgens weekend begint eindelijk het WEC! :D
Ik kan niet wachten tot ze naar Spa komen.
Kaartjes voor 4 mei zijn al binnen _/-\o_
Jammer genoeg moet ik vrijdag werken dus dat wordt zaterdag vroeg op stap.

Kan niet wachten tot ik een WEC wagen voor mn lens krijg.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
seninha schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:00:
[...]

Kaartjes voor 4 mei zijn al binnen _/-\o_
Jammer genoeg moet ik vrijdag werken dus dat wordt zaterdag vroeg op stap.

Kan niet wachten tot ik een WEC wagen voor mn lens krijg.
Nog niks gezien, maar die zullen hier dan ook wel zo op de mat vallen. Ik sta er nog op voor vroege dienst vrijdag zaterdag en zondag :+ Heb vrij gevraagd maarja, geen zekerheid.. En anders toch maar gewoon weer naar Le Mans :*)
Niellie41 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:13:
Dit weekend is het een mooi weekend voor endurance fans!
Zaterdag de ELMS race (3 uur) op Silverstone. Zondag WEC race (6 uur) op Silverstone en Blancpain Endurance Series (3 uur) op Monza.

Mooi weekend!
Wordt een mooi weekend _/-\o_ ELMS en Blancpain series zeker weer via de stream? (Als die er is?)

[ Voor 28% gewijzigd door Streskip op 11-04-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Vorig jaar kreeg ik de kaartjes gewoon via de mail.

ELMS is ook te zien op MotorsTV.
BES is inderdaad via de stream te volgen. Het is dezelfde stream als die van FIA GT Series, die is ook te vinden via de website van BES.

Zondag ga ik waarschijnlijk WEC op de TV aanzetten en BES op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Toch maar besloten om naar de FIA GT en Supercar Challenge op Zolder te gaan. De kaartjes zijn ondertussen ook al binnen. Ik hoop alleen niet dat de weersvoorspelling gaat uitkomen voor dat weekend. Dan heb ik 2 evenementen die verregenen :-(

Een tijd terug keek ik een race van de FIA GT en daar hoorde ik opeens de naam "Stef Dusseldorp" vallen. Ik dacht nog bij mezelf "Dat zal toch niet". Ja hoor, zelfde jongen die ik jaren geleden weleens heb gesproken toen hij nog met karts reed (z'n broer zat bij mij in de klas :+ ). Knap om te zien wat voor sprongen die jongen heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

UTwizard schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:29:
Toch maar besloten om naar de FIA GT en Supercar Challenge op Zolder te gaan. De kaartjes zijn ondertussen ook al binnen. Ik hoop alleen niet dat de weersvoorspelling gaat uitkomen voor dat weekend. Dan heb ik 2 evenementen die verregenen :-(
Grappig hoe iedereen andere verwachtingen heeft : Ik hoop stiekem eigenlijk wel op regen, want dat levert leukere foto's op ook al ben ik dan zelf helemaal doorweekt :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
nero355 schreef op zondag 14 april 2013 @ 02:56:
[...]

Grappig hoe iedereen andere verwachtingen heeft : Ik hoop stiekem eigenlijk wel op regen, want dat levert leukere foto's op ook al ben ik dan zelf helemaal doorweekt :+
Ik had vorig jaar regen in de trainingen voor Le Mans, ideaal :P Als ik voor de buis zit vind ik regen sowieso wel leuk, of liever nog zo'n heftig buitje wat maar heel eventjes duurt maar alle tactieken in de soep gooit >:)
Dus niet zoals gisteren bij de ELMS op Silverstone :( (Als iemand dat nog gekeken heeft..?)

En als we t toch over regenfoto's hebben, hoereer ik er 1tje van mij :9
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/landing/69/07klein.jpg

Gisteren een videocam gekocht, probeer nu nog een shotgun (?) microfoon te scoren. Op m'n Dslr zit een film functie, en vorig jaar op Le Mans was ik zo blown away vanj die geluiden dat ik het nu echt op bewegend beeld thuis moet hebben :D Dus als iemand ervaringen heeft met het filmen op circuit met een microfoon dan hoor ik je heel graag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Gisteren was wel jammer bij de ELMS. Maar het was ook gevaarlijk. Je zag de ene na de andere de baan af glijden en sommige coureurs hadden gezegd dat ze op het rechte stuk niet eens vol gas konden rijden. M ze reden wel door! Bij F1 was de race na een half uur al af gevlagd. :F

Nu hebben ze na anderhalf de SC de baan op gestuurd. Na 77% van de tijd kwam er een rode vlag.

Om 1 uur begint de WEC en om half 3 de Blancpain Endurance Series (stream hier).
BES wordt ook interessant. 60 auto's op Monza. Allemaal GT3 auto's, verdeeld in 3 klassen.

Het wordt een mooie dag voor endurance fans. En WEC en BES kunnen de dag nog redden. Hier zijn zeker wel (leuke) gevechten op de baan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
De WEC race gaat zo van start!

edit: Nu al veel meer gevechten zonder DRS dan bij de F1! :D

[ Voor 51% gewijzigd door Niellie41 op 14-04-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
De Audi's gaan er al vandoor. Ben benieuwd of de Toyota's langer kunnen stinten.
Niellie41 schreef op zondag 14 april 2013 @ 11:43:

Om 1 uur begint de WEC en om half 3 de Blancpain Endurance Series (stream hier).
BES wordt ook interessant. 60 auto's op Monza. Allemaal GT3 auto's, verdeeld in 3 klassen.
stream hier ? :P

Edit: @hieronder: ja issie ook, maar omdat het leek of je een linkje wilde plaatsen wat niet helemaal gelukt wasdacht ik ff behulpzaam te zijn ;)

[ Voor 14% gewijzigd door u_nix_we_all op 14-04-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Die knop naar de stream moet toch makkelijk te vinden zijn op de site :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
De BES race is ook van start gegaan. De eerste bocht ging super goed met 60 auto's!
De GT Academy Nissan ligt nu 2e! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Het is nu aan het regenen op Silverstone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Niellie41 schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:16:
Het is nu aan het regenen op Silverstone!
So far so good :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Toyota heeft zijn zaken nog niet helemaal op orde. Beide auto's liggen niet zo stabiel op de weg als de Audi's. Ik ben benieuwd hoe Toyota het gaan doen op Spa.

Aston Martin domineert beide GTE klassen.

De kaartje voor de FIA GT Series op Zolder zijn besteld. Ik ga beide dagen. Kaartjes voor de WEC bestel ik later deze maand.

[ Voor 56% gewijzigd door Niellie41 op 14-04-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
0.2 seconde verschil tussen P1 en 2 na bijna 6 uur racen!

edit
McNish (#2) is nu langs Tréluyer (#1) en rijdt nu aan de leiding.
Geen 'multi 21 of 12' onzin bij Audi!

[ Voor 51% gewijzigd door Niellie41 op 14-04-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Gelukkig niet, heel goed hoe Audi zijn team structuur heeft!

Ik vond het een leuke race, had graag Toyota het wat beter zien doen. Dat kan gewoon beter, tenzij Audi ineens ergens grote sprongen heeft gemaakt...?

Jammer dat die oranje 458 nog werd getikt door die Corvette, beetje zuur om de race zo af te sluiten.

Fijn voor Aston Martin en Kobayashi had het ook wel naar zijn zin volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Toyota viel me tegen eerlijk gezegd, ik hoop dat ze dat voor Spa beter voor elkaar hebben. Verder wel een mooie race met een hoop actie in alle klasses.

Die BES race heb ik niet echt gevolgd, maar ook daar zag ik continue actie op de baan. Jammer dat dat tegelijk met de WEC was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Streskip schreef op zondag 14 april 2013 @ 05:56:
Gisteren een videocam gekocht, probeer nu nog een shotgun (?) microfoon te scoren. Op m'n Dslr zit een film functie, en vorig jaar op Le Mans was ik zo blown away vanj die geluiden dat ik het nu echt op bewegend beeld thuis moet hebben :D Dus als iemand ervaringen heeft met het filmen op circuit met een microfoon dan hoor ik je heel graag :*)
Whatever Røde erop heeft staan en binnen je budget past ;)

Zie hier een filmpje @ Zolder met de BELCAR wagens (om het ontopic te houden :+ ) van mijn YouTube channel :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JVgfPDU-3Q8]

Er staan ook wat filmpjes zonder Røde microfoon op dus kan je mooi vergelijken :)

Is het al weekend ?? :9~

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 17:18
Toyota nog met 2012-spec, maar had desondanks meer verwacht ook. Benieuwd naar Spa, denk dat ze daar een stuk sterker voor de dag zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
nero355 schreef op maandag 15 april 2013 @ 02:55:
[...]

Whatever Røde erop heeft staan en binnen je budget past ;)

Zie hier een filmpje @ Zolder met de BELCAR wagens (om het ontopic te houden :+ ) van mijn YouTube channel :

[video]

Er staan ook wat filmpjes zonder Røde microfoon op dus kan je mooi vergelijken :)
Ben blij dat je dat zegt want had het wat uit zitten zoeken en kwam ook op Rode uit. Waarschijnlijk de Videomic Pro..

Het filmpje klinkt goed, welke Rode is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Streskip schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:55:
Ben blij dat je dat zegt want had het wat uit zitten zoeken en kwam ook op Rode uit. Waarschijnlijk de Videomic Pro..

Het filmpje klinkt goed, welke Rode is dit?
Deze : pricewatch: Røde VideoMic on-camera Microfoon

Ik heb zelf deze en die klinkt net iets beter, maar dat zie je alleen achteraf aan de grafiek van je opname. Is niet te horen : pricewatch: Røde VideoMic Pro
Die heb ik dan ook vanwege de omvang gekocht, want mijn tas werd een beetje erg vol ondertussen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Zit nu de BES te kijken op Motors TV. Mooie spannende wedstrijd. :D

Komend weekend start ook het seizoen van de Supercar Challenge. Ook iets waar ik naar uit kijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Apr.15 (GMM) There is truth to reports Mark Webber is contemplating a switch from formula one to Le Mans-style racing with Porsche next year.

http://www.motorsport.com...d-porsche-factory-report/

Goedzo Webber! Dikke middelvinger naar RBR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-10 14:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Het zijn nog geruchten, maar die geruchten hangen wel al een tijdje in de lucht. Helaas is het nog nergens bevestigd.
Ik zou Webber graag in de LMP1 auto van Porsche zien rijden op Le Mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-10 14:57
Nieuwe speeltje voor Loeb...

Afbeeldingslocatie: http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/04/Peugeot_208_Pikes_Peak-07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/04/Peugeot_208_Pikes_Peak-03.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door paragon op 16-04-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:54:
Het zijn nog geruchten, maar die geruchten hangen wel al een tijdje in de lucht. Helaas is het nog nergens bevestigd.
Ik zou Webber graag in de LMP1 auto van Porsche zien rijden op Le Mans.
Moet hij wel nog zijn vliegangst op Le Mans overwinnen ;)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.jalopnik.com.br/wp-content/uploads/2012/06/mark_webbers_pro_skater.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 16-04-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Fuelke schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:02:
[...]

Moet hij wel nog zijn vliegangst op Le Mans overwinnen ;)

[afbeelding]
Ook in de F1 is hij blijven oefenen...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2kNZzqqdhM0]

Dat komt wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 30-09 13:58
Die Mercedes CLR was wel een prachtige wagen trouwens, jammer dat ie ging vliegen :+ .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:22
Wat een monster (in positieve zin!) Dat wordt knallen voor Loeb op Pikes Peak. Ik hoop alleen dat er een tomtom in zit, want hij is niet gewend om zonder navigator te rijden :+

Afbeeldingslocatie: http://www.iol.co.za/polopoly_fs/iol-mot-apr16-peugeot-pikes-peak-i-1.1500950!/image/2234164492.jpg_gen/derivatives/landscape_600/2234164492.jpg

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Yonni schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:31:
Die Mercedes CLR was wel een prachtige wagen trouwens, jammer dat ie ging vliegen :+ .
CLK GTR is dat ;)

IMHO de leukste Mercedes ooit gemaakt d:)b

De Viper erachter mag er ook wezen :Y Toen was die nog lekker bruuuuut !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
nero355 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 02:03:
[...]

CLK GTR is dat ;)

IMHO de leukste Mercedes ooit gemaakt d:)b

Nee dat is echt de CLR hoor! De CLK-DTM is een andere auto, die er gewoon heel erg op lijkt :9
De CLR:
Afbeeldingslocatie: http://webassets.scea.com/forums/5154_Mercedes-Benz-CLR_3.jpg

CLK GTR:
Afbeeldingslocatie: http://autostrada.tv/wp-content/uploads/2011/10/clk-gtr-8.jpg

Overigens heeft de Porsche GT1 ook al vliegles gehad, dus dat wordt leuk..
[YouTube: http://youtu.be/rngbqAcDq7g]

En nog een CLR die over de kop gaat :P
[YouTube: http://youtu.be/SFN_Gp1eHN0]

[ Voor 43% gewijzigd door Streskip op 17-04-2013 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Streskip schreef op woensdag 17 april 2013 @ 02:23:
Nee dat is echt de CLR hoor! De CLK-DTM is een andere auto, die er gewoon heel erg op lijkt :9
De CLR:
[afbeelding]

CLK GTR:
[afbeelding]

Overigens heeft de Porsche GT1 ook al vliegles gehad, dus dat wordt leuk..
[video]

En nog een CLR die over de kop gaat :P
[video]
:$ Wat slecht van mij... al die jaren dacht ik dus dat het een CLK GTR was :F

Gelukkig is de Porsche GT1 wat makkelijker te onthouden dus die ken ik ook nog wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 15:41

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

nero355 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 02:03:

De nieuwe Viper - zoals ik 'm op Sebring gezien en vooral ook gehoord heb - is ook een bruut. Kan niet wachten om 'mn weer te horen op Le Mans. :)

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
nero355 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 02:42:
[...]

:$ Wat slecht van mij... al die jaren dacht ik dus dat het een CLK GTR was :F

Gelukkig is de Porsche GT1 wat makkelijker te onthouden dus die ken ik ook nog wel :+
CLK GTR was er ook eerder, de CLR stamt uit '99. Is min of meer een doorontwikkeling van de CLK LM wat eigenlijk gewoon de CLK GTR was maar met een V8 blok en wat aero aanpassinkjes.. :9

Kwam deze nog tegen:
[YouTube: http://youtu.be/D-ELHlnsh-M]

De drie grote Duitsers zijn allemaal achterover gegaan :X Maar de CLR toch wel het meest, 3 keer 8)7

Foto dump tijd :)
Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/sil963.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/xj220.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm803.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm811.jpg
(Group 5 BMW M1, Le Mans 1981)

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm833.jpg
(MSA Spec Ferrari 512BB, Le Mans 1983)

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm955.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm952.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm953.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm962.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm963.jpg
Marcos LM600, Le Mans 1996

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm961.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/9901.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/1997_mcl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm971.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm883.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lola600.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/bh813.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm851.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/spa861.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/rlr1.jpg
(The Richard Lloyd Racing team (probably the most innovative Porsche team - building a carbonfibre chassised 962 and fitting rear wheel spats a la Jaguar))

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/bh832.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm841.jpg
(IMSA spec Group 44 Jaguar XJR5s at Le Mans, 1984)

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/bh853.jpg
(TWR Jaguar XJR6 at Brands Hatch, 1985)

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/sil863.jpg
(TWR Jaguar XJR6 takes first victory at Silverstone, 1986)

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/sauber_c8.jpg
(Sauber-Mercedes C8 first run at Silverstone in 1986)

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm871.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/nis1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm885.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm892.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/xjr14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/maz1.jpg
_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/pug1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/toy1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sportscar-racing.thesaxbys.co.uk/lm941.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Die witte wagens die je rechts in beeld zit ken ik ook nog, maar ben de naam kwijt :$ Wat waren dat ook alweer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
De eerste (de rode) is een Panoz LMP-1 Roadster S, de tweede een Audi R8, gevolgd door een (denk ik) Cadillac Northstar LMP 900 maar weet ik niet zeker.

edit:
De Cadillac zou ook zomaar een Lola B2K10 kunnen zijn, en anders weet ik niet wat welke je bedoelt :X

edit 2:
Alleen nog even de loterij winnen.....
http://962.com/other_racing_cars/nissan_gtp_zx/index.htm

[ Voor 30% gewijzigd door Streskip op 18-04-2013 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Timo Bernhard en Romain Dumas gaan volgend jaar voor Porsche rijden. (Samen met Webber één auto delen?)
http://www.endurance-info...etail.php?VARnewsID=17462

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Streskip schreef op donderdag 18 april 2013 @ 05:37:
De eerste (de rode) is een Panoz LMP-1 Roadster S
Die zocht ik! Panoz en Marcos haal ik altijd door elkaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Niellie41 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:45:
Timo Bernhard en Romain Dumas gaan volgend jaar voor Porsche rijden. (Samen met Webber één auto delen?)
http://www.endurance-info...etail.php?VARnewsID=17462
Dat zijn ook niet zomaar 2 coureurs zeg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Dank voor de picdump 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Dit weekend is de FIA GT Series in Zolder. Ik ga beide dagen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ga waarschijnlijk op zondag een kijkje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Kom deze net puur toevallig tegen, voor degene die interresse hebben:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FL5e_xk_t6o]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Hoor net dat RTL 7 ook Blancpain gaat uitzenden. En Le mans.

Hoe was het op Zolder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Zolder was gaaf. Vandaag een heel spannend gevecht gezien tussen de auto van Kox (#24 Lambo) en een van de WRT Audi's.
De Supercar Challenge en BRCC series waren ook leuk om te zien met leuke auto's.

Van de week zal ik wat foto's online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Hier is een link naar een aantal foto's die ik geschoten heb van het weekend:
http://www.flickr.com/photos/hekkens/sets/72157633298861505/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Zolder was inderdaad erg gaaf. Het gevecht tussen de Lambo van Reiter en Audi van WRT was erg mooi om te zien. Waar ik wel van stond te kijken was dat de Supercar Challenge beduidend meer lawaai maakte dan de FIA GT, ik had het eigenlijk andersom verwacht.

M'n vriendin is nu helemaal weg van de Mazda 3 wankelaar in de Supercar Challenge, toegegeven, er zit ook wel een heel bijzonder geluid in maar ik vind zelf de "echte" supercars nog wel een stuk indrukwekkender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:43

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja viel me wel op hoe makkelijk Kox wegliep van de rest in het begin en zen teamgenoot dat niet kon herhalen na de pitstop. Hij verloor alleen maar op de Audi R8 van dat Belgisch team. Wel gaaf dat die het toch de winst kon vasthouden. Maar was erg spannend zeker waar wij toen stonden in de laatste chicane moest die erg verdedigend rijden laatste rondjes.
Supercar challenge was wel leuk om te zien omdat het veld wat aparte auto's had zoals die omgebouwde Volvo's en Mazda 3. Maar kwa gevechten stuk saaier. Kan zien dat er iets teveel klasse met maar weinig auto's door elkaar rijden. Veld waaiert heel snel uit elkaar.

Trouwens vond ik het geluid van de Fia GT hard zat en in die Supercar Challenge was alleen die Vette die echt meer lawaai maakte volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:19:
Supercar challenge was wel leuk om te zien omdat het veld wat aparte auto's had zoals die omgebouwde Volvo's en Mazda 3. Maar kwa gevechten stuk saaier. Kan zien dat er iets teveel klasse met maar weinig auto's door elkaar rijden. Veld waaiert heel snel uit elkaar.
Dat is nog wel eens een probleem met de Supercar Challenge inderdaad, spannende races komen ook voor maar iets minder. Komt ook omdat de auto's zo verschillend zijn.
De Corvette's zijn bijvoorbeeld ex-Le Mans GT1's terwijl de 458's GT3's zijn.
Dit is met de pk-gewicht verhoudingen nog wel te doen maar de verschillen zijn te merken.
En ja die Mazda 3 is mooi, heeft een aardig gekietelde motor van een RX-7 FD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Die Mazda spuwde trouwens wel flink vuur in de Villeneuve chicane iedere keer op zondag. Jammer dat je daar iedere keer het hek in de weg hebt.

Alweer een leuke zondag gehad op een circuit :)

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/DSC_0081.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

DutchDevil79 schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:19:
Trouwens vond ik het geluid van de Fia GT hard zat en in die Supercar Challenge was alleen die Vette die echt meer lawaai maakte volgens mij.
Dat komt omdat de FIA GT eigenlijk de oude GT3 wagens zijn, maar dan nog stiller :'(

Toen vroeger de Maserati MC12 of wat later de Lamborghini Murcielago met zijn V12 langs vloog in de GT1 klasse en de F430 ook ergens in de buurt reed uit de GT2 dan zat je echt te :9~ van het geluid wat daar uit kwam :D

Nu kan je nog een heel klein beetje daarvan genieten met de DCSS, maar echt zo leuk als vroeger zal het niet meer worden ;(

Ik heb net effe snel een leuke wallpaper in voor jullie uitgezocht :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8M3s764slUUZ51k7Sc3SNLFu/medium.jpg

Verder was het een hele leuke dag wat mij betreft met heerlijk weer en voldoende actie op de baan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Waarom Porsche terugkeert naar sportscar racen en niet F1.
Porsche chose a return to top-flight sportscar racing over Formula 1 because it has more relevance to road cars, according to its head of R&D Wolfgang Hatz.
"But the final decision was the only logical one. F1 was an alternative, but the road relevance is not there.
"Also, there is a lot of publicity around politics and tyres, but not so much about the engines and chassis.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/107007

Duidelijke taal van Porsche en het hopelijk zullen meer fabrieken dit inzien.

Gisteren heb ik de kaartjes voor het WEC op Spa besteld :D

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 23-04-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Audi is op Monza aan het testen op topsnelheid.
Super indrukwekkend hoe stil de auto is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Heb net de opname zitten kijken van de ALMS op Long Beach. Wat is dier BMW Z$ toch een brute bak!
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2013/04/61-alms-long-beach-2013.jpg
Over het algemeen zijn de Mercedes en de BMW qua silhouette vergelijkbaar, maar vind die BMW er toch echt een stuk beter uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Leuke foto's van Zolder jongens! d:)b
Niellie41 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:24:
Waarom Porsche terugkeert naar sportscar racen en niet F1.

[...]

[...]

[...]

http://www.autosport.com/news/report.php/id/107007

Duidelijke taal van Porsche en het hopelijk zullen meer fabrieken dit inzien.

Gisteren heb ik de kaartjes voor het WEC op Spa besteld :D
Goed nieuws en nice!! _/-\o_ (helaas wordt de kans dat ik ga steeds kleiner :( )

Ow en gaaf filmpje!!! _/-\o_ :9~

[ Voor 89% gewijzigd door Streskip op 23-04-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Nog meer beelden van Audi op Monza

Ho Pin Tung gaat op Le Mans rijden dit jaar.
Chinese driver Ho Pin Tung will compete at this year's Le Mans 24 Hours with the KC Motorgroup squad.

The 30-year-old will replace Hong Kong driver Jim Ka To for the round-the-clock race.

To was part of a three-man team that finished 12th overall, and sixth in the LMP2 class, in this year's Silverstone World Endurance Championship opener.

Alex Imperatori and Matt Howson both retain their seats and will line up alongside Tung at Le Mans.

Tung, the first Chinese driver to enter the Indianapolis 500 in 2011, said he was looking forward to making history as part of the first Chinese team to race at Le Mans.

"I am thrilled having been invited to join KCMG and compete in the world's most appealing racing event," he said.

"KCMG will be the first Chinese team ever to join the Le Mans 24 Hours race and I consider being part of this history in making, this June, as a great honour.

"I have raced in the streets of Monaco and at Indianapolis. To complete the magic three is the dream of every racing driver."

KCMG owner and managing director Paul Ip hailed Tung's arrival, saying: "He has proven himself dexterous in different areas of motorsport and has emerged as one of Asia's most talented drivers. I believe that he will be a great addition to the team.

"We haven't stopped working since the last event at Silverstone. Currently, we are in the process of strategising to ensure that our Le Mans outing will be impeccable."

Tung will continue his commitments in the Porsche Carrera Cup Asia and the Asian Le Mans Series, which has been trimmed to four races, alongside making his Le Mans bow.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/107036

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/59680_10200316470207144_787796996_n.jpg
Teaser van het Nissan LMP1 programma.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 25-04-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Het wordt weer druk in de LMP1 klasse. 4 producenten met eigen wagens. Dan nog een paar klanten teams. Jammer dat in de nieuwe klasse in Amerika LMP1 eruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
ge-flopt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:31:
Het wordt weer druk in de LMP1 klasse. 4 producenten met eigen wagens. Dan nog een paar klanten teams. Jammer dat in de nieuwe klasse in Amerika LMP1 eruit gaat.
Weet niet of dat zo jammer is, Toyota kwam al niet overzees omdat Sebring niet met WEC te maken heeft. Audi is daar al sinds eind jaren 80 erg populair dus hun harten hoeven ze niet te winnen. Dat deden ze al met deze auto:

Ik zie liever het WEC 2 races in Amerika doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Streskip schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:56:
Ik zie liever het WEC 2 races in Amerika doen :9
Iets met Sebring en Road Atlanta O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Niellie41 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:00:
[...]

Iets met Sebring en Road Atlanta O-)
Mee eens! Austin eruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Zometeen start race 1 van het WTCC op de Slovakiaring. Heel leuke baan om te zien en Tom Coronel start nu vanaf P9.
Race 2 mag Tom vanaf pole position vertrekken.

Beide races zijn live op Eurosport (HD).

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 28-04-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Yeahhh Tom gewonnen!! Super vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Wel altijd begrepen dat die Ford's een brute bak was, maar dit is wel een heel mooi voorbeeld.

Viel me net op bij de WTCC race dat eigenlijk alleen Seat me niet tegenvalt dit jaar. Chevi's waren andere jaren dominant, maar nu de fabrieks ondersteuning weg is, vallen ze wat tegen. Honda rolde eind vorig jaar toen ze begonnen bijna het hele veld op, maar in race 2 moesten ze het toch echt van de foutjes van anderen hebben. BMW heeft de snelheid gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Streskip schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:20:
Yeahhh Tom gewonnen!! Super vet!
Zou het dan eindelijk gaan lukken dit jaar ?! Ik hoop het voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg fijn om Tom weer op het podium te zien, ik ben 'm vaak op Zandvoort tegen gekomen, zowel als toeschouwer en marshal, erg sympathieke vent. Tim trouwens ook.
Jammer dat de BMW de snelheid op het rechte stuk mist, maar die achterwielaandrijving is toch echt in het voordeel met staande starts en bandenslijtage. Ik denk dat er nog wel een paar podiumplaatsen inzitten dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Potverdikkie nog aan toe :( Had ik laatst via MP een camera gekocht, ben ik gewoon opgelicht :+ Dag geld ;w In ieder geval voor nu.... Voor straf dalijk maar een nieuwe uitzoeken......... :)

Edit;
Zo, ik ben compleet! Op naar Spa!!! 8)

Gaan jullie op vrijdag of zaterdag? Ik wil het voorprogramma wel zien, als de Fia hun website even update. Planning van 2011 staat er nog in :F

[ Voor 34% gewijzigd door Streskip op 29-04-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Ik ga zaterdag.
Hier vind je de time table van dit weekend:
http://www.spafiawec.com/...-of-spa-francorchamps.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook het eerste weekend van de nieuwe Benelux Porsche Cup, ik ben benieuwd hoeveel auto's ze daar op de grid toveren want over drie weken komen ze met Pinksteren naar Zandvoort.
Komen jullie dan ook gezellig naar het circuit? Ik zal dan even aangeven op welke post ik sta, kun je lekker zwaaien. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
NASCAR Camping World Truck Series heeft afgelopen maandag getest op Canadian Tire Motorsport Park (voorheen Mosport).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Audi #1 start morgen vanaf pole position op Spa.
De long-tail Audi (#3) start vanaf P2.
Volledige resultaten hier

In de NASCAR Nationwide Series heeft Travis Pastrana (bekend van Nitro Circus) pole position gehaald voor de race morgen op Talladega.
Ik vind het super om te zien dat Pastrana het goed doet in zijn eerste jaar als full-time NASCAR coureur.
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/390737_10151453566788801_635917159_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 17:18
Mooie race op Spa _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Iedereen ontzettend bedankt! Was een leuke race, chill sfeertje en er werd genoeg gelachen. Voor herhaling mogelijk imo :D Zit nu net op de bank, ben helemaal kapot :P En een beetje rood. Beetje maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:09:
In de NASCAR Nationwide Series heeft Travis Pastrana (bekend van Nitro Circus) pole position gehaald voor de race morgen op Talladega.
Ik vind het super om te zien dat Pastrana het goed doet in zijn eerste jaar als full-time NASCAR coureur.
[afbeelding]
Tof, die dude kan ook alles. Hij lijkt erg ontspannen te zijn, maar weet tegelijk te presteren als wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Streskip schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:20:
Iedereen ontzettend bedankt! Was een leuke race, chill sfeertje en er werd genoeg gelachen. Voor herhaling mogelijk imo :D Zit nu net op de bank, ben helemaal kapot :P En een beetje rood. Beetje maar...
Ja het was super! Lekker weer, mooie auto's en een leuke race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Niellie41 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:14:
[...]

Ja het was super! Lekker weer, mooie auto's en een leuke race!
QFT. Ik heb ook genoten van weer eens een lekker zonnig dagje Spa, dat was al een tijdje geleden.

bonusplaatje van de winnaar (klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3TKi8SSC01EkQ70u8IBXFQ6Y/medium.jpg

Edit: Wel gaaf dat ze die nr3 die al Le Mans spec aero heeft de "langheck" noemen :P

Edit2, ach, what the heck :P ook maar een plaatje van doen dan. Zoek de verschillen :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/X0NK4hzH2b4cRtnPpMq0mjHZ/medium.jpg

Meh. Ik dacht dat ze op RTL7 riepen dat ze alle DTM races live zouden doen. De eerste race van het seizoen is net gestart, dus RTL7 gaat of een deel missen, of vertraagd uitzenden. Ik verwacht dat laatste, dus is niet handig om de live timing al te bekijken :(

[ Voor 46% gewijzigd door u_nix_we_all op 05-05-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Maar die langheck is dus netzo lang als die van Toyota..?

De uitgevallen #7 :'(
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/600806_528393960535352_905811526_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/262471_528393970535351_932817325_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/940911_528393967202018_237264999_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/941117_528393943868687_2063297203_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/486660_528393950535353_2015764193_n.jpg

En waarom staat deze man dit te doen? (Is geen prijsvraag :P)
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/945561_528393993868682_1834301074_n.jpg

Heb ook nog wat filmpjes gemaakt, de leukste upload ik nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:37

BM

Moderator Spielerij
Zal hier mijn fotos ook nog ff spammen, wellicht heeft iemand er wat aan :)

hier dus :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Leuke foto's! Sommige van jou lijken erg op die van mij, deze, zal mijn versie even opzoeken als ik weer achter de computer zit. En dit moment heb ik gefilmd. Misschien wel leuk om erbij te vertellen, hier was de crew gewoon met elkaar aan het geinen, gek gezicht naast die kapotte bak maar wel goed :P

[ Voor 5% gewijzigd door Streskip op 06-05-2013 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
Afgelopen weekend bij de WEC wezen kijken, leuke race alleen jammer dat Audi bevoordeeld lijkt te zijn en een mooie strijd voor Le Mans uit lijkt te gaan blijven. Ben wel erg benieuwd naar 2014.

[ Voor 232% gewijzigd door J-M-T op 08-05-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Even een nieuwsberichtje uit het WRC, het geopperde idee deed mijn hoofd bijna ontploffen.
"Imagine the excitement at the end of the rally," said Capito, "when a guy jumps out of the car and he's won the event in a real final-stage shoot-out; it's a great story.

"The only way this thing works is if these drivers become global stars and we need to do something to build them up into that. And what we need to do is to build the show.
bron: http://www.autosport.com/news/report.php/id/107281

God no, please stop it. Dan ook nog eens Gronholm downplayen (of all people), waar gaat dit over? Wat doet die baas in de WRC? Heeft hij wat te veel Monster Enegery op misschien?

Er zijn gelukkig ook tegenstanders, Hirvonen spreekt onder andere.
Citroen's Mikko Hirvonen said: "That sounds really stupid. What's the point of doing three days rallying if you can decide the result in the final stage?
Nou maar hopen dat dit ballonnetje niet tot uitwerking komt. Waar heb je anders al die special stages voor om het uiteindelijk allemaal te verliezen in de laatste proef? Ik snap dat ze meer exposure willen voor het WRC, maar niet op een manier die de sport teniet doet. Kunnen ze het net zo goed tot één dags evenement ombouwen met een parcour zoals de race of champions.

Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/adventuretimewithfinnandjake/images/7/7d/3005.jackie-chan-meme-why.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ach het WRC is al lang niet meer wat het ooit geweest is, ik besteed er eigenlijk ook geen aandacht meer aan. En nu ik dit zie, zal dat waarschijnlijk ook zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
LOL wtf zijn ze van plan?

J-M-T schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:50:
Afgelopen weekend bij de WEC wezen kijken, leuke race alleen jammer dat Audi bevoordeeld lijkt te zijn en een mooie strijd voor Le Mans uit lijkt te gaan blijven. Ben wel erg benieuwd naar 2014.
Toyota is sneller dan Audi en ze konden twee ronden later stoppen dan de concurrent. Vorig jaar op Le Mans was Toyota ook sneller dan Audi.
Het enige probleem van Toyota is, dat ze (nog) niet betrouwbaar zijn. Betrouwbaarheid heb je wel nodig bij een endurance race.
Pagina: 1 ... 7 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.