DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[YouTube: http://youtu.be/bXu_TC1KDuY]
Ik ga 'm nu ff kijken
Nu zit het WEC er ook op voor dit jaar. Het belooft volgend jaar wel een leuk jaar te worden.!
Volgend jaar wordt het gaafstNiellie41 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:43:
Ik heb een stuk niet kunnen kijken omdat ik een wedstrijd had vanmiddag. Wat ik wel heb gezien vond ik zeer vermakelijk.
Nu zit het WEC er ook op voor dit jaar. Het belooft volgend jaar wel een leuk jaar te worden.!
Volgens rooster ben ik aankomende WEC 6 op Spa vrij dus ik ga zeker proberen om weer te gaan. Ik wil jullie allemaal aanmoedigen om ook te gaan!! We zijn dit jaar ook geweest met een paar jongens van hier (waaronder Niel en Deni) en dat was een ontzettend leuke dag.
Kan echt niet wachten op die Porsche LMP1, ik hoop al zó lang dat Porsche weer eens mee doet aan 1 van de hoogste klasse. Ik ben natuurlijk helemaal geil op Porsche dus alles wat ze doen is leuk, maar Porsche AG en Porsche AG Manthey brrrrr kan niet beter
Hoorde trouwens dat Mark Webber Robin Frijns had aanbeloven als teammaat?? Dat zei Nelson de commentator van Motorstv of zijn collega waarvan ik ze naam even niet weet.
Paar lekkere pics

[ Voor 24% gewijzigd door Streskip op 01-12-2013 02:58 ]
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
http://www.racer.com/pano...nd-nissan/article/323046/

Autosport.comHonda has unveiled the Civic WTCC with which it will take on Citroen, Chevrolet and Lada in next year's World Touring Car Championship.
The new Civic boasts increased engine power and improved aerodynamics in accordance with the new regulations, which are expected to make the cars between three and five seconds faster per lap.
2009 world champion Gabriele Tarquini will once again spearhead the attack alongside fellow works driver Tiago Monteiro.
They will be joined by privateers Norbert Michelisz - who won for Honda at Suzuka this year - and Mehdi Bennani, who confirmed his switch from BMW to Honda machinery in October.
The team aims to run the car for the first time in January.
Honda enters 2014 as the defending manufacturers' champion, following a breakthrough season that featured four victories and 20 podiums.
A statement released by the team said it was targeting both drivers' and manufacturers' title success with the new Civic.
"The windtunnel testing is finished and we have frozen the aero on the car," Honda's motorsport manager William de Braekeleer told AUTOSPORT.
"Next year, unlike this year, we will also have a test car."
Citroen unveiled its C-Elysee in July and has already tested the car several times, while RML confirmed on Monday that it will build a minimum of four 2014-specification Chevrolet Cruzes next season.
Stukken beter!!
Maar weet nog steeds naar waarom Fisichella nou aan de kant is geschoven...?
Hier staat info er over (Verdeel en heers principe!)
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=54425
Wat brengen zie die crash ontzettend gaaf ik beeld!Fuelke schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:38:
Een flinke klapper vannacht voor Premat & Courney vanmorgen / vannacht in de V8 Supercars
http://www.v8supercars.co...nd-360-race-32-highlights
Het zou voor Robin Frijns wel eens een heel goede deal kunnen zijn om WEC te gaan rijden, de F1 moet je heel wat geld meebrengen wil je erin komen. Dus waarom niet hierin bij een topteam als Porsche?
De v8 kijk ik ook altijd met veel plezier, mooie races en ik had ook al eens gedacht of ze niet in hoge framerate filmen gezien de slomo's.
Wat ik daarbij ook tof vind om te zien is het Super GT uit Japan/azie. Mooie auto's en commentaar is super tof al versta ik er geen bal van. het enthousiasme is zo aanstekelijk.
Jammer dat het jaar er weer op zit.
Wat me trouwens wel stiirt is het 'Race of Champions' Laat ze lekker terug Karten! in zo'n arena kun je makkelijk een leuke kartbaan neerleggen. Een paar heats en een finale.
Eigenlijk dus zoals het begin jaren '90 was in Bercy Parijs. Dat was gaaf, daar kunnen ze alle coureurs bij elkaar zetten zonder dat ze misschien niet helemaal de auto kennen. Dat zou ik wel willen zien, dit wat het nu is vind ik eerlijk gezegd maar niks.------
Oke ben ik een heel betoog aan het houden over het karten, kom ik erachter dat er wel gekart werd! Nooit geweten al heb ik er ook niet naar gezocht. Maar zag dus de final van '11 en super gaaf gevecht. Ik lees ook dat ze waarschijnlijk ook dit jaar weer gaan racen maar met elektrische karts? Zou wel tof zijn, it houd ik in de gaten.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
[ Voor 54% gewijzigd door hardware-lover op 08-12-2013 18:47 ]
Testing, one, two ...
YAY!Niellie41 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:05:
Blancpain Sprint komt toch naar Zolder!!!!
http://www.blancpain-endu...t-zolder-to-2014-calendar
Ook leuk als Tom Coronel straks DTM gaat rijden : Die komen ook langs op CPZ elk jaar!
[ Voor 13% gewijzigd door nero355 op 09-12-2013 00:46 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
edit:
Ik heb het sports car gedeelte in de OP al een update gegeven.
Ook ben ik van plan om links te plaatsen waar de races te zien zijn. Wel alleen officiële streams.
[ Voor 73% gewijzigd door Niellie41 op 09-12-2013 12:04 ]
Leuk dat hij al eerder aan de slag mag gaan daar van RB. Kreeg ook echt de indruk dat Webber stond te popelen om te gaan beginnen bij Porsche. Foto's genomen op Monza of zie ik dat verkeerd?Niellie41 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 00:14:
Webber is al vol aan de bak bij Porsche.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blijf het indrukwekkend vinden hoeveel downforce die LMP1 auto's hebben. Kwam vorig jaar beelden tegen dat Audi de Longtail aan het testen was op Monza waarbij ze de eerste chicane eruit hadden gehaald. Wat ging dat ding hard door de Curva Grande heen zeg, echt machtig mooi om te zien
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Van het weekend heeft Audi de nieuwe R18 getest op Sebring.
Zag het ook staan op Autosport dat ze inderdaad ook in Portugal aan het testen zijn. Ben stiekem wel benieuwd hoe de verhoudingen gaan zijn volgend jaar en hoe ze binnen de VAG er voor zorgen dat Audi en Porsche niet te veel van elkaar mee krijgen... blijft toch één groot concern.Niellie41 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:13:
Dat lijkt inderdaad op Monza. Op de FB pagina van Le Mans staan ook foto's op Paul Ricard en in het bericht stond dat ze ook bij Algarve aan het testen waren. Ze zijn druk bezig in ieder geval!
Van het weekend heeft Audi de nieuwe R18 getest op Sebring.
[afbeelding]
Vind de auto's overigens niet echt heel erg mooi om te zien, wat dat betreft blijft mijn "liefde" uit gaan naar de oude Group C auto's.
Mooi topic zo met zoveel foto's er in
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
https://www.facebook.com/...613862295910&l=c46ae61198
Mooi dat Tom toch nog een zitje heeft (althans RAOL heeft Chevrolets). Ben benieuwd. Je merkte dat de BMW toch echt aan het eind van zijn latijn was.
bron: PorscheThe WEC regulations stipulate that manufacturers run hybrid vehicles in the highest class for Le Mans Prototypes (LMP1). In developing the all-new LMP1 race car featuring a very efficient, high-performance hybrid drive, Porsche’s engineers are faced with major challenges that can only be solved using innovative solutions. Therefore, the race car features a hybrid system that consists of a four-cylinder petrol engine with direct injection and two energy recuperation systems. The recovered energy is stored in a battery until retrieved by the driver. A powerful electric motor then provides additional drive to the front axle. However, the WEC rules limit the amount of fuel as well as the electrical energy, or so-called boost, available to the driver per lap. The development of such a highly-efficient drive will have positive influences on production development at Porsche.
4 cilinder benzine motor en KERS die de voorwielen aandrijft (net als bij Audi).

En in de VS is Montoya weer gaan testen in de DW12 om weer te wennen aan de auto.
http://www.racer.com/mont...enix-test/article/325213/Juan Pablo Montoya completed the second round of his acclimation to an IndyCar Series car during a one-day test at Phoenix International Raceway on Tuesday.
Last month, the 2000 Indianapolis 500 winner tested on the 1.65-mile Sebring International Raceway short course. Up next is a rescheduled session Dec. 12 at the 2-mile Auto Club Speedway oval and a Dec. 16 date at the 2.385-mile, 12-turn Sonoma Raceway.
"Well, my first impression was when Helio started running. We did some laps in the road car and I said in NASCAR we brake here and here," Montoya said. "And he was like, 'No, this is going to be wide open.' I'm like, 'What?' I will tell you, if you are standing in pit road and watch in Turn 1 how the car goes. In the straight it just goes fast, but you don't really realize how fast he's going until he turns and the thing just snaps into the corner. And then you go into (Turns) 3 and 4 and... 'Wow.' Your foot never moved.
"For me, the big difference is the entry to the corner. Once you get to the middle of the corner, whatever speed you have, you are committed to. You can see the exit, too, and you're like, 'Ahhh.'
"You just want to build to it and get comfortable with the feel. I'm still understanding what the car wants and what I want out of the car. You forget how fast an open-wheel car is (on the Phoenix oval). Around six seconds quicker than a Cup car a lap."
....
[ Voor 41% gewijzigd door Niellie41 op 12-12-2013 11:11 ]
Gaan er nu ook Zweden naar Australië om te knokken met Ford/Holden fans?Niellie41 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 00:00:
Volvo heeft hun auto gepresenteerd die ze volgend jaar gaan gebruiken in de V8 Supercars.
[afbeelding]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Zo zou de auto van Darth Vader er uit zien als hij aan Le Mans mee doet.

Ondertussen is NASCAR op Charlotte aan het testen om het 'side by side racing' te bevorderen.
NASCAR took a major step towards defining changes to the intermediate track package for its Gen-6 Cup car after 30 drivers tested at Charlotte on Wednesday.
The series built upon data gathered in a previous test in October to trial physical changes to the car including ride height, splitters, skirts and spoilers in an effort to promote more side-by-side racing and overtaking during races.
Gene Stefanyshyn, NASCAR vice president of innovation and racing development, said that the information gathered throughout the day was invaluable.
"We accomplished our goal today," he said. "We wanted to take the results from October and get more data and feedback that will ultimately allow us to arrive at a final set-up for our intermediate tracks.
"With more cars and teams here today [than the six that ran in October], we were able to learn a great deal that will benefit the racing next year and beyond."
[ Voor 90% gewijzigd door Niellie41 op 12-12-2013 17:40 ]
http://live.mainstreaming.eu/account/410/event/BNoPPdO
Dat wordt dan regelmatig knotsen volgend jaar, die duikt in elk gat wat ie ziet (ook al is het er eigenlijk niet). We gaan het meemakenNiellie41 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:07:
[knip]
[afbeelding]
En in de VS is Montoya weer gaan testen in de DW12 om weer te wennen aan de auto.
Testing, one, two ...
http://www.gpupdate.net/n...n-terugkeer-naar-le-mans/Luca di Montezemolo heeft het publiek geplaagd door te hinten naar een prototype-Ferrari bij de 24 uur van Le Mans. Hij deed dat tijdens een kerstlunch met personeelsleden van het Italiaanse team. Di Montezemolo keek met tevredenheid terug op de prestaties van de verschillende GT’s, maar zou ook azen op een hernieuwde strijd met Porsche.
De 66-jarige Di Montezemolo verscheen zondag op het podium met om zich heen de F138 uit de Formule 1 en de 458 GTE. Laatstgenoemde pakte afgelopen seizoen een drietal titels in het World Endurance Championship. “Doorontwikkeling van de GT’s en de overdracht van technologie naar straatauto’s is altijd een belangrijk onderdeel geweest van onze activiteiten”, zei Di Montezemolo. “Ook dit jaar hebben we goede resultaten behaald in het GT-racen. Ik wil de kampioenen daarom feliciteren.”
Di Montezemelo is tevreden over de resultaten in het langeafstandsracen, maar droomt van meer. “We hebben gewonnen met de 458, maar ik vind het idee van racen in de beste categorie op Le Mans ook leuk. Wie weet, misschien kunnen we op een dag terugkeren en winnen, bedanken en thuiskomen. Misschien moeten we het serieus in overweging nemen”, besloot de Italiaan.
Ferrari won in 1965 voor het laatst de 24 uur van Le Mans en is met negen overwinningen derde op de ranglijst van winnaars. Porsche won de legendarische race zestien keer; Audi overwon tot nog toe twaalf keer.
Lijkt me heel gaaf om Ferrari daar te zien. Extra deelnemers in de LMP1 klasse zijn daarnaast nog wel welkomNiellie41 schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:18:
Ferrari hint steeds meer op een terugkeer naar Le Mans.
[...]
http://www.gpupdate.net/n...n-terugkeer-naar-le-mans/
Ben benieuwd hoeveel auto's Audi gaat inzetten. Minimaal 3 denk ik? Porsche en Toyota gewoon 2 ga ik even van uit, dus dat zijn er al 7XyritZz schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:32:
[...]
Lijkt me heel gaaf om Ferrari daar te zien. Extra deelnemers in de LMP1 klasse zijn daarnaast nog wel welkom. Hopelijk zien de andere F1 motorenfabrikanten er ook wat in.
Nissan moet ook nog even doorzetten met hun LMP1. Rebellion Racing doet ook mee neem ik aan met die nieuwe bak? Als die er ook gewoon weer 2 inzetten hebben we er al weer 9
Ferrari zal nog wel een jaar duren als ze echt mee gaan doen, nu zou al te kort dag zijn. Persoonlijk zie ik Ferrari er nog wel voor aan om volgend jaar mee te gaan rijden zodat ze hun F1 motor kunnen testen in een LMP1 auto. Tot 2018 mogen de motoren namelijk in toenemende beperkte mate worden ontwikkeld in F1; en elke mogelijkheid tot testen zullen ze met beide handen aan willen pakken.Streskip schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:28:
[...]
Ben benieuwd hoeveel auto's Audi gaat inzetten. Minimaal 3 denk ik? Porsche en Toyota gewoon 2 ga ik even van uit, dus dat zijn er al 7Vind ik al heel wat! En dan misschien Ferrari er nog bij
Ze hebben iig de techniek om het te doen en die nieuwe F1 motor is ook min of meer volgens de WEC regels? Nou Ferrari maak me gek
Nissan moet ook nog even doorzetten met hun LMP1. Rebellion Racing doet ook mee neem ik aan met die nieuwe bak? Als die er ook gewoon weer 2 inzetten hebben we er al weer 9
Als ze mee gaan doen vind ik het wel een mooie reden om eens de 24h van Le Mans te gaan bezoeken
http://www.autosport.com/news/report.php/id/111886Newly-crowned World Endurance champion Allan McNish is retiring from front-line racing with immediate effect.
The long-time Audi driver, who claimed the WEC title at Shanghai with Tom Kristensen and Loic Duval in November, explained that the timing was right for a decision that means he will not be part of the German manufacturer's 2014 WEC campaign.
"You have to get out at some point and everything lined up to make this an extremely good time to do it," McNish told AUTOSPORT. "Everything has fallen into place."
"I have won pretty much everything I wanted to and I ticked the last box with the world championship."
"It is good to do it now with the change over to the new car and new rules, which would have required a big commitment."
McNish also pointed out that he will be 44 at the end of the year and that he has developing interests away from driving race cars.
"There are other opportunities that have come up," he continued.
"I definitely want to do some other things in life, like management and TV stuff, and there are other little personal reasons as well."
McNish works with Formula 3 driver Harry Tincknell, who is likely to move into sportscars next year, and also commentates for Radio 5 Live on selected Formula 1 races.
He has called time on an illustrious career that includes three victories in the Le Mans 24 Hours, three American Le Mans Series titles and multiple wins in both the US sportscar classics at Sebring and Road Atlanta, as well as a short spell in Formula 1 with Toyota in 2002 and as a Friday test driver with Renault in 2003.
Allan McNish, 2013McNish explained that he had made the decision to stop at the end of the season after the Spa WEC round in May and that he didn't want to step back from a full-time campaign to a programme centred on Le Mans.
"Audi has to prepare for the next few years and I didn't want to be ducking in and out of it," he said.
"As a racing driver you never say never, but I am hanging up my helmet as far as anything serious goes.
"Perhaps I could do the Daytona 24 Hours in the future, like Martin [Brundle] did a few years ago [in 2011], but I will not be committing to a full championship again."
McNish will retain his relationship with both Audi Sport and Audi AG.
ALLAN MCNISH ROLL OF HONOUR
1988 Formula Vauxhall Lotus champion
1990 Silverstone International Trophy winner (F3000)
1998 Le Mans 24 Hours winner
2000 Petit Le Mans winner, American Le Mans Series champion
2004 Sebring 12 Hours winner
2006 Sebring 12 Hours winner, Petit Le Mans winner, American Le Mans Series champion
2007 Petit Le Mans winner, American Le Mans series champion
2008 Le Mans 24 Hours winner, Petit Le Mans winner
2009 Sebring 12 Hours winner
2012 Sebring 12 Hours winner
2013 Le Mans 24 Hours winner, World Endurance Champion
Na zijn successen in de karts gaat hij de overstap maken naar formule auto's. Buiten de tests in een formule Renault die heel goed gingen, mocht hij gisteren in een F3 stappen.
Op Valencia reed max binnen 3 kwartier en 17 rondes al sneller dan de rest..
Aan het einde van het 4e uur reed hij zelfs sneller dan het huidige baanrecord!
Ik hoop dat Max echt het talent blijkt te zijn wat hij nu lijkt te zijn.
Hij is pas 16, maar in dit tempo komt zijn droom om in de F1 te kunnen stappen wel snel dichtbij. Als je in zo'n korte tijd de stap van kart naar F3 kan maken en daarbij zulke tijden kan neerzetten dan zit er iets heel erg goed denk ik.
http://verstappen.nl/nieuws/8326.html
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ben zeer benieuwd waar hij volgend jaar gaat rijden en hoe hij het gaat doen. Ga hem zeker op de voet volgen.
En dat laatste zou mogelijk wel eens moeilijk kunnen gaan worden als men dit live zou willen beleven. WSR 2.0 heb ik nauwelijks live gezien dit jaar. Ik hoop, als Max voor die serie mocht gaan, dat dat gaat veranderen. Lijkt me geweldig om de ontwikkeling van Max in de OW voertuigen vanaf het begin mee te mogen gaan maken.XyritZz schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:47:
Inderdaad erg knap wat Verstappen doet, je ziet vaak dat de stap van karts naar de echte raceauto's moeizaam verloopt maar Max lijkt er 0,0 problemen mee te hebben.
Ben zeer benieuwd waar hij volgend jaar gaat rijden en hoe hij het gaat doen. Ga hem zeker op de voet volgen.
Testing, one, two ...
Het Verstappen kamp is op twitter best snel met het plaatsen van links naar Live Timing (en bij de karts ook naar LiveStreams). Dus mochten er camera's in de buurt zijn dan zal het ook wel ergens op het web te vinden zijn...hardware-lover schreef op donderdag 19 december 2013 @ 17:56:
[...]
En dat laatste zou mogelijk wel eens moeilijk kunnen gaan worden als men dit live zou willen beleven. WSR 2.0 heb ik nauwelijks live gezien dit jaar. Ik hoop, als Max voor die serie mocht gaan, dat dat gaat veranderen. Lijkt me geweldig om de ontwikkeling van Max in de OW voertuigen vanaf het begin mee te mogen gaan maken.
Als ik afgelopen seizoen al meerdere Kartraces Live heb kunnen volgen maak ik me niet zo veel zorgen over de mogelijkheden van FR 2.0
PSN RobinNova
http://www.imsa.com/imsa101/classes
TUSCC staat ook al in de OP.
[ Voor 55% gewijzigd door Niellie41 op 20-12-2013 11:51 ]
De kans dat ze hieraan gaan beginnen groeit vanwege de budgetlimieten in de Formule 1; Ferrari wil niet ineens 100 man personeel op straat moeten zetten om binnen die limieten te vallen en ziet dus opties om er een programma naast te beginnen.
Daarnaast zal het natuurlijk ook wel lekker zijn om de motor in twee klassen te kunnen gebruiken, zodat ze onder het mom van LMP1 doorontwikkeling ook de F1 motor kunnen verbeteren.
Bron: http://www.autosport.com/news/report.php/id/111925
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Dat blijft toch wel een van mijn meest indrukwekkende ervaringen: een 333SP in de nacht, aanremmen voor mulsanne corner. Je ziet ze dan niet aankomen omdat ze uit het bos komen, maar je ziet precies wanneer ze van het gas af gaan, omdat door de uitlaatvlammen het lijkt alsof het hele bos in de fik staat, machtig imposant !Yonni schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:06:
Prachtige, pure, wagen de 333SP. Heb 'm als 1:18 model hier staan. Een van m'n meest gekoesterde modellen.

(klikbaar)
[ Voor 16% gewijzigd door u_nix_we_all op 23-12-2013 17:17 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik heb er ook eentje, dezeYonni schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:06:
Prachtige, pure, wagen de 333SP. Heb 'm als 1:18 model hier staan. Een van m'n meest gekoesterde modellen.
Vind m zonder livery wel echt een stuk beter ogen, gewoon in het rood is ie erg mooi. Geluidje mag er ook wel zijn
Wat beelden van de Daytona testTUDOR Championship Update on TV/radio for 2014: International TV coverage for the 2014 race season will continue with the same international TV partners carriers who carried the GRAND-AM races in 2013. Dedicated audio streaming coverage will be available for all TUDOR United SportsCar Championship race on IMSA.com.
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 05-01-2014 17:21 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
[ Voor 123% gewijzigd door Niellie41 op 07-01-2014 15:43 ]
Herkennen jullie alle 20 de circuits? Niet Googlen!
https://www.dailysportscar.com/?p=19946
Ik herken er 11.
8 Barcelona
9 Watkins Glen
10 Shanghai
11 Hungaroring
12 VIR
15 Monza
16 Zandvoort uiteraard
17 Vallelunga (Dankjewel Assetto Corsa)
18 Bathurst
20 Baku
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 07-01-2014 15:47 ]
Aanvullend:Niellie41 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:43:
Test je circuit kennis!
Herkennen jullie alle 20 de circuits? Niet Googlen!
https://www.dailysportscar.com/?p=19946
Ik herken er 11.
spoiler:5 COTA
8 Barcelona
9 Watkins Glen
10 Shanghai
11 Hungaroring
12 VIR
15 Monza
16 Zandvoort uiteraard
17 Vallelunga (Dankjewel Assetto Corsa)
18 Bathurst
20 Baku
6 lijkt me Abu Dhabi / Yas Marina
#6 kan je gelijk in hebben. Volgens mij heeft Dubai geen lampen.
#2 zit te twijfelen aan Laguna Seca, anders is het Infineon/Sonoma raceway
#3 Adelaide (100% zeker)
#11 dacht ik aan Estoril. (het ziet me er iets te mooi uit voor Hungaroring, maar zou wel kunnen)
#13 Nurburgring/Nordschleife. (in ieder geval duitsland)
#14 zit een beetje aan Japan te denken, Het stukje tussen East en West layout op Suzuka. Maar "Potrero de los Funes" kan misschien ook.
[ Voor 6% gewijzigd door enchion op 07-01-2014 18:46 ]
How do you save a random generator ?
2 Laguna Seca (de kerbs in Sonoma zijn volgens mij blauw / geel, niet blauw wit)
3 Adelaide
4 Donington Park
5 COTA
6 Bahrein gok ik hier
7 Philip Island
8 Barcelona
9 Watkins Glen
10 Shanghai (die wist ik niet)
11 Hungaroring
12 VIR
13 Sachsenring (gok ik, zeker niet de Nurburgring, noch Oschersleben, noch Hockenheimring, noch Norisring)
14 Ik denk aan een Japans circuit, genre Okayama of Fuji
15 Monza
16 Zandvoort uiteraard
17 Vallelunga (Dankjewel Assetto Corsa) (die wist ik ook niet)
18 Bathurst
19 Thunderhill ? (gezien de vreemde combinatie aan auto's)
20 Baku
De antwoorden kan je hier vinden.
https://www.dailysportscar.com/?p=20513
2 hebben jullie fout.
3 hebben jullie goed
6 had XyritZz goed.
13 heeft Fuelke goed
14 zaten jullie in de goede richting te denken!
19 zou ik ook niet kennen.
Bij NASCAR hebben ze ook tijd over nu het off-season is
[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 07-01-2014 20:36 ]
Lijkt me verder wel een aardige baan, moet alleen nog wat sfeer krijgen. (uitzicht/skyline hebben ze al)
How do you save a random generator ?
Nr1 was ik echt van overtuigd dat dat Japanse circuitje was, kan zo even niet op de naam komen. Je racet daar met de MX5 rookie season op iRacing.Niellie41 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:36:
Veel meer mensen zullen toch niet mee doen.
De antwoorden kan je hier vinden.
https://www.dailysportscar.com/?p=20513
2 hebben jullie fout.
3 hebben jullie goed
6 had XyritZz goed.
13 heeft Fuelke goed
14 zaten jullie in de goede richting te denken!
19 zou ik ook niet kennen.
Bij NASCAR hebben ze ook tijd over nu het off-season is
[video]
En leuk chickie, weet 50 ook. Heb je een naam?
edit; Erin Andrews.
Ik denk puur voor de motor. Lijkt zo wel een beetje op een FIA GT1 auto van wat jaren geleden. Vind 'm wel gaaf eruit zien zo!XyritZz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:15:
Er zijn wat foto's opgedoken van een test auto van Ferrari. Vraag me af of dit om een zeer zwaar gemodificeerde auto gaat puur en alleen om de F1 motor te testen, of dat ze toch serieus bezig zijn met een prototype project.
[afbeelding]
Nog wat piccies van de Daytona Test

De Lizard

Dikke RSR met mooi nummer

Wordt hoog tijd voor een livery

SpeedSource Mazda motor

[ Voor 65% gewijzigd door Streskip op 09-01-2014 09:43 ]
Het autosport seizoen gaat vrijdag echt beginnen! Dit weekend begint de 24 uur van Dubai door 'onze' organisatie Creventic. Er zijn weer gigantisch veel teams naar Dubai afgereisd.
De race is live te zien op MotorsTV en op de website. http://live.24hseries.com/
RLM doet uiteraard verslag!
Okayama inderdaad!Niellie41 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:59:
Je bedoelt Okayama. Lijkt er inderdaad ook op!
Het autosport seizoen gaat vrijdag echt beginnen! Dit weekend begint de 24 uur van Dubai door 'onze' organisatie Creventic. Er zijn weer gigantisch veel teams naar Dubai afgereisd.
De race is live te zien op MotorsTV en op de website. http://live.24hseries.com/
RLM doet uiteraard verslag!
Ja kicke man, hoop dat ik wat mee kan krijgen van de race. Moet 's nachts werken, eens kijken of ik hier die livestream kan opzetten tussen al die streaming blockers door
Zou heel goed kunnen ja, hoewel het een zeer tof ding is om te zien heeft Ferrari enkel gespeculeerd over een LMP1 project en daar lijkt het in de verste verte niet op.Streskip schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:48:
[...]
Ik denk puur voor de motor. Lijkt zo wel een beetje op een FIA GT1 auto van wat jaren geleden. Vind 'm wel gaaf eruit zien zo!
Mooie foto's, die Corvette zou altijd nog een Racing For Hollandje kunnen doen door elk blokje apart te gaan verkopen
Pastorelli zette net de snelste kwalificatie tijd (1:57.282) in de Corvette C6R en Bleekemolen rijdt de 2e tijd (1:57.445) in de Black Falcon Mercedes SLS.
http://live.24hseries.com/
Race seizoen gaat weer van start!
[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 10-01-2014 10:01 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Link: rtsp://flash.sharp-stream.com/radioshowmp3/mp3:radioshowmp3
edit:
Geluid is terug!
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 10-01-2014 12:45 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Heeft lekker de vaart er in ook zo te zien
Gelukkig begint MotorsTV over 40 minuten..
Die stream is loopt echt constant te bufferen en hangt dan gewoon
[ Voor 69% gewijzigd door Priyantha Bleeker op 10-01-2014 14:53 ]
De Linux versie van Flash zal wel niet lief zijn in combinatie met deze stream.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112085
Dit is wel heel gaafNiellie41 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:34:
Kunnen ze beter deze auto van Drayson kiezen. Ziet er veel cooler uit.
[video]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Balen man, dik 6 ronden achter nuNiellie41 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:06:
2 keer lekke band achteraan. Blijkbaar was er iets kapot bij de ophanging en dat moesten ze repareren.
Nog nooit geweest maar ik zou sowieso gaan als ik daar in de buurt zou zijn. Lijkt me een geweldige ervaringTweakPino schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:35:
Is iemand hier wel eens naar een Nascar race geweest? In februari ben ik in Florida en zou ik naar de Daytona 500 kunnen gaan. Is het leuk om zo'n race te bezoeken, ook als je niet helemaal into Nascar bent? Tweede optie is om naar de Budweiser Duels te gaan, twee 150 miles races in de avond
Edit: Zuur trouwens voor de Rooy
[ Voor 11% gewijzigd door XyritZz op 20-01-2014 08:59 ]
http://www.imsa.com/sites...Entry%20List%201-16_0.pdf
Het wordt heel leuk in alle klassen!
In P heb je veel grote teams:
OAK racing, Wayne Taylor Racing, Muscle Milk Pickett Racing, ESM, Starworks, Spirit of Daytona (met Westbrook, Rockenfeller en Valiante) en Chip Ganassi Racing.
Zelfs in PC zijn er een aantal grote namen en grote talenten: Potolicchio (een van de snelste LMP coureurs), Sam Bird, Kimber-Smith. Ook rijdt Renger van der Zande mee in de #8 8Star Motorsports.
GTLM wordt ouderwets spannend omdat daar niets is veranderd. Corvette met hun nieuwe (sexy) C7R! Maxime Martin zal bij RLL rijden in de #55 BMW. Nieuw in GTLM is Aston Martin Racing met hun 'standaard' coureurs. Mücke, Turner, Stanaway (oud simracer) en Lamy.
Porsche in GTLM krijgt nu ook fabriekssteun.
GTD mag je ook niet onderschatten hoor. Daar zitten ook veel goede teams en veel auto's maken kans op de overwinning.
Alex Job Racing, Dempsey Racing, Flying Lizards (nu in de Audi R8 ipv Porsche), Magnus Racing, Scuderia Corsa (AF Corse in TUSCC) om maar een paar namen te noemen.
Ook de coureurs in GTD is niet mis: Leh Keen, Shane van Gisbergen, Marc Lieb, Frederic Makowiecki, Marc Basseng, Frank Stippler, Jeroen Bleekemolen(!), Andy Lally, Wolf Henzler, Markus Winkelhock en dan heb ik pas 8 teams gehad, van de 29.
De Rolex 24 wordt een mooie race! Ik kan niet wachten.
Pro tip voor MotorsTV: als het kan, zet het geluid op Engels want het NL commentaar is om van te huilen vergeleken met het Engels.Ithric schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:45:
Wordt weer smullen dit jaar, op aanraden hier heb ik de compilatie van V8 gekeken op MotorsTV en dat was wel gaaf om te zien. Mijn Schijf in mijn decoder maar even opschonen denk ik, want die gaat snel volraken met al dat moois dat komt.
Hmm, heb KPN kan dit dan zommaar?Niellie41 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:50:
[...]
Pro tip voor MotorsTV: als het kan, zet het geluid op Engels want het NL commentaar is om van te huilen vergeleken met het Engels.
Nooit geweten, zal eens in de opties kijken.
Alles?ge-flopt schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:55:
Iemand enig idee wat het verschil is tussen de Porsche 911 GT Amercia (GTD) en de Porsche 911 RSR (GTLM)?
De RSR is ook echt stukken breder, als je ze eens naast elkaar ziet valt het wel goed op. Ook de bumpers zijn compleet anders, waar die van de GTD gewoon eigenlijk de straatversie bumper is met een lip, is die van de RSR gewoon 'RSR'..

[ Voor 35% gewijzigd door Streskip op 20-01-2014 22:32 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.