"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Zou wel leuk zijn, zowel McNish als TK zitten wel richting einde carrière. iig wat betreft AudiKeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:57:
En weer een probleem voor Audi..
Zou Kristensen dan eindelijk weer eens gaan winnen, weinig soeps geweest afgelopen jaren, terwijl je de jaren daarvoor Tom in de auto 'moest' hebben om te winnen.
Eerste keer was een lekke band, dat kan iedereen overkomen. Dit ziet er erger uit.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik hoop echt dat audi #2 wint. Ik weet niet hoe veel kansen McNish en Kristensen nog krijgen om Le Mans te winnen.
[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 23:09 ]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Bernie Ecclestone zit vol afschuw toe te kijkenNiellie41 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 23:16:
Iemand zei iets over de banden in endurance racen en dat ze voorzichtig met de banden om moeten gaan. Ik zie ze heel de race vrijwel 3/4 stints rijden op een setje banden.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 22-06-2013 23:43 ]
Bij mij is het juist de Toyota stream die af en toe blijft hangenMartin90 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 23:43:
Ik heb geen problemen dat m'n pc blijft haken, stream zelf wel soms (Audi onboard)
Als er in de eerste ronde van het WK voetbal een voetballer midden op het veld komt te overlijden stoppen ze ook niet het hele WK.
Hij spant de Krohn! *ba dum tss*jpiwf schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 23:58:
die Krohn is wel goed in auto's afschrijven/naast de baan parkeren
Edit, weet iemand achter welke SC de #2 zit en waar de Toyota's zijn?
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 00:01 ]
Wel een goede actie van zijn team genoot om die fotograven een zet te geven. Laat die monteurs hun werk doen. Ze zijn er om te racen, niet om mooie plaatjes van geschoten te worden.
Vond het een vette actie inderdaad!ge-flopt schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:07:
Ik heb af en toe het idee dat het de 24 uur van Dempsey is.
Wel een goede actie van zijn team genoot om die fotograven een zet te geven. Laat die monteurs hun werk doen. Ze zijn er om te racen, niet om mooie plaatjes van geschoten te worden.
Geinige tweet van het team:
@DempseyDelPiero: JJ: We're the pitbox with all the photographers in it. It's 5 bucks for every photographer you hit coming in.
PL: Easy money!
Wie gaat er de hele nacht door ?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
"HA! @pLmotorsport is the new @DempseyDelPiero bouncer!! Nice job!"
Ik heb het vorig jaar gedaan, maar dit jaar ga ik ook passen en een paar uur pitten.Fuelke schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:29:
[ Voor 32% gewijzigd door jpiwf op 23-06-2013 00:38 ]
Wie zegt dat we allemaal over hem heen zijn? Zo simpel is het niet, maar je moet het ook niet groter maken dan dat het is. Sport blijft gevaarlijk en iedereen weet dat dit een risico is, en dat word min of meer geaccepteerd. De race stoppen is echt niet wat je wilt en zeker niet na het eerste uur, je stuurt zoveel mensen nog ongelukkiger naar huis, en ook de mensen die het thuis kijken. Ik kijk al uit naar deze race sinds de vorige klaar was en het is nog steeds een mooie race.PWM schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 23:55:
Aan de ene kant kunnen we zeggen dat "hij gewild had dat het door ging". Aan de andere kant, is de hele wereld binnen 45 minuten wel heel snel over je dood heen
Ik ga proberen tot 3 of 4 wakker te blijven, 2/3 uurtjes slapen en verder kijken.Fuelke schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:29:
Ik haak voorlopig even af, beetje slapen. Morgen lekker vroeg op en dan kan ik er tegen voor de rest van de race
http://www.astonmartin.com
erg mooi, blijft zo triestNiellie41 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:39:
Mooi gebaar van Aston Martin:
http://www.astonmartin.com
http://blog.axisofoverste...-about-simonsens.html?m=1
[ Voor 42% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 01:24 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Coureur is gelukkig oké, zover ik kan zien.
[ Voor 28% gewijzigd door V3g3ta op 23-06-2013 02:25 ]
Anyway, stevige klap inderdaad, coureur lijkt het goed te maken, maar toch weer een SC.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Gaat hier prima toch? Zijn toch niet zoveel mensen die er over praten hier. Anyway, 12 uur gehad, 12 uur te gaanFiresphere schreef op zondag 23 juni 2013 @ 02:26:
Misschien een LM topic?
Anyway, stevige klap inderdaad, coureur lijkt het goed te maken, maar toch weer een SC.
Safety Car situatie zal nog wel even duren...
Wikipedia: List of 24 hours of Le Mans records
Most Time behind the safety car 4h 54min In 2011
Most Safety cars in a race 7 In 2009
Zo te zien, is er niet al te veel veranderd. De #42 Greaves staat nu weer 3e
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 07:29 ]
Met zo'n ouderwetse bril er op getekend.
Ik telde daarnet 7 officiële opgaves, dat blijft erg weinig na bijna 17 uur racen.
Weet je wat ik hier mis? Zo'n kaart met de posities op de baan. Bij de N24 was er een mooie app waarbij je real time locaties van alle 170 auto's zag. Je kon inzoomen en je zag waar er gele vlaggen waren. Ik zou willen weten waar de #2 is tov van de Toyota's.
Vannacht toch geen 21’ers gereden zie ik trouwens.
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 07:53 ]
Mooi om te zien dat alles nog wel relatief dicht bij elkaar zit in de verschillende klassen.
Misschien toch maar eens kijken om er volgend jaar eens naartoe te gaan
Zo'n locatie app zou inderdaad heel handig zijn!
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Nee ze gingen steeds harder en toen weer sc+regen.Niellie41 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 07:49:
Vannacht toch geen 21’ers gereden zie ik trouwens.
Wow #8 heeft veel tijd verloren bij die pit stop! Hij ligt nu anderhalve ronde achter op de leidende Audi.
[ Voor 73% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 08:17 ]
[ Voor 53% gewijzigd door jpiwf op 23-06-2013 08:43 ]
Alleen de onderste rail dus, valt mee.
De 92 Porsche heeft nu wel de aansluiting bij de 91 en 97. Aan de timing te zien rijdt de 99 achter de SC er voor.
[ Voor 42% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 08:48 ]
* Fiber is er ook weer even bij...
[ Voor 80% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 08:54 ]
Nog een normale WEC lengte te gaan! (6 uur, voor de niet WEC volgers)
[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 09:02 ]
Ik ga toch maar eens ontbijten enzo. Tot later, en veel plezier nog
Het begint weer te regenen.
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 09:44 ]
Als ik Bernie was zou ik groen zien van jaloezie:Streskip schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 23:36:
[...]
Bernie Ecclestone zit vol afschuw toe te kijken
-goede live timing
-meerdere (gratis) streams op het internet
-spannende race
-sfeer
-ambiance
Kortom: alles wat F1 niet heeft.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
regent best hard, ze spinnen links en rechts de baan af.Fiber schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:46:
De rondetijden storten weer in elkaar. Regen denk ik.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Porsche nu aan de leiding.
[ Voor 42% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 09:53 ]
Die rijdt op plekje 5, heeft 45 minuten stil gestaan toen.Arfman schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:53:
Wat is er gebeurde met de uitgevallen Audi dan eigenlijk?
banden wil je juist niet wisselen tijdens de sc, dan heb je zomaar een half circuit achterstand.Fiber schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:53:
SC. Voordeeltje voor Toyota lijkt mij. Kunnen banden wisselen tijdens de SC...
[ Voor 38% gewijzigd door jpiwf op 23-06-2013 09:55 ]
Ze laten nu de vangrail zien, hoop niet dat ook die eerst gerepareerd moet worden.
Of dat een voordeel is, weet ik niet. Ze moeten lang wachten op de volgende SC aan het einde van pitlane.Fiber schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:53:
SC. Voordeeltje voor Toyota lijkt mij. Kunnen banden wisselen tijdens de SC...
Jammer voor de leider in GTE Pro ... iedereen had ze heel hard de overwinning gegund, geen twijfel.
Ahhh, dat is waar, ik dacht dat ze gelijk tijdens deze langzame rondjes de pit in konden duiken.Niellie41 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:55:
[...]
Of dat een voordeel is, weet ik niet. Ze moeten lang wachten op de volgende SC aan het einde van pitlane.
#3 komt echt dichter bij de #7 Toyota. Eerst was het gat iets van 3 minuten en nu 1,5 minuut.
[ Voor 39% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 10:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.