The VLN sorrows for Wolf Silvester.
The third round of the VLN Endurance Championship Nürburgring was cancelled due to the death of the participant Wolf Silvester. He died probably because of health problems.
Track marshals reported that the Opel Astra OPC of Silvester moved uncontrolled on the track until it slowly stopped between post 178 and 179 (entrance Schwalbenschwanz). The marshals reported to the race control that the driver is sitting motionless in the car. The arriving rescuers immediately tried to resuscitate the 55-year-old. This effort was continued during the transport to the medical center at the race track, where the chief racing doctor finally determined the death resulted from an internistic background.
The longtime VLN participant Wolf Silvester won in 2006 and 2010 the championship title in the Endurance Championship. "We are deeply sad, our thoughts are with the family members," says the chairman of the VLN Rolf Krimpmann.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Toch gaan die Anstons behoorlijk hard op het moment, komaan! win in die klasse
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Nietemin, is dit inderdaad ook een hele interessante klasse met al die techniek. Hopen dat er in de lmp1 weer een team erbij komt die mee kan strijden zodat dat nog iets spannender word.
Al zou het me leuk lijken als Mclaren zich er ook mee zou gaan bemoeien. Pescarolo inderdaad ook, dan wordt dat veld ook weer goed. Natuurlijk zouden die nieuwe Rebellion auto's volgend jaar ook wat kunnen doen. Belooft in ieder geval iets
Wie zou hof leverancier voor tape zijn in Le Mans?
[ Voor 27% gewijzigd door ge-flopt op 22-06-2013 19:31 ]

Rebellion's tribute ...
Ik word zelf een beetje moe van die mensen die roepen om V12's..Daniel_Elessar schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:25:
Ja, al moet ik zeggen dat ik de F1 ook nog altijd leuk vind. Ook wel benieuwd naar de motoren van volgend jaar. Al waren die v12's veel mooier ^^
Hoeveel V12's zijn er daadwerkelijk geweest?
Ferrari
Matra
Lamborghini
Oh, en een W12 van Life natuurlijk
Verder was het allemaal V8 of V10 vanaf de 70's, terwijl in het turbotijdperk de V6 en de Inline4 bekend zijn.
Ik denk dat er toch wel iets te nostalgisch over V12's wordt gedacht door veel fans..
Met Pirelli heeft de F1 geprobeerd dat het wat meer op endurance begon te lijken, zodat coureurs ook moeten kijken naar hoe erg ze hun banden e.d. gebruiken, net als in Endurance..
Waar beginnen de fans over te zeiken? -> Dat coureurs niet meer 100% voluit rijden.
Ook in endurance doet men dat niet.
Ik vraag me echt af wat F1 fans nu wél willen..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ze rijden nu heel de race voluit hoor.
Pirelli heeft niet geprobeerd om het op endurance racen te laten lijken, Pirelli moest meer actie brengen en zij hebben dat op die manier gedaan.
Pirelli, moest iets doen van de FIA en naar mijn mening werkt het nog best goed ook. Ik heb het vanaf 2003-4 tot 2010 niet echt gevolgd omdat coureurs, auto's saaie wedstrijden(mijn mening) En sinds een paar jaar is het toch weer aantrekkelijker geworden (voor mij)
Het endurance zoals hier, ze rijden echt wel hard door. En ook die Audi's klinken toch op hun manier heel erg gaaf (hun monza filmpje
Nog iets wat misschien geen toegevoegde waarde heeft voor nu, Maar het hele race of champions is ook eigenlijk wel
[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 19:59 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het duurde even maar hier een officieel statement van Aston Martin:
http://www.astonmartin.com/
[ Voor 42% gewijzigd door ge-flopt op 22-06-2013 20:06 ]
Lekke band op een LMP2 auto die bodywork heeft losgeslagen ter hoogte van Terte RougeNiellie41 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:09:
Safety car! Er zullen wat gaten ontstaan en verkleinen door de verschillende SC's op de baan.
De zevende pitstop van de Audi's valt nu samen met de zesde pitstop van de Toyota's. Lopen ze straks weer even mooi gelijk op...Niellie41 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:09:
Safety car! Er zullen wat gaten ontstaan en verkleinen door de verschillende SC's op de baan.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Volgens mij had die auto meer dan een lekke band. Het hele wiel bewoog.Fuelke schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:10:
[...]
Lekke band op een LMP2 auto die bodywork heeft losgeslagen ter hoogte van Terte Rouge
Gelukkig een korte safety car periode.
Corvete #73 staat in de garage. Zo te zien vervangen ze de remmen.
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 22-06-2013 20:17 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Die krijgt bij de volgende stop niet alleen nieuwe banden, maar ook een nieuwe onderbroekFuelke schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:27:
Ik denk dat er in de cockpit van de Audi #2 ook wel ff "OEF" zal gezucht zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Martin90 op 22-06-2013 20:30 ]
Die 991 Porsche ziet er trouwens wel stukken beter uit dan het vorige model.
En dan nog die 2 kleurige Aston in de gaten houden, oftie verkleurd
http://www.autosport.com/news/report.php/id/107738
KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:30:
Was Dome trouwens ook niet bezig met een LMP1 voor 2014 of 2015?
En dan nog die 2 kleurige Aston in de gaten houden, oftie verkleurd

Foto door Brecht Decancq Photography
[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 22-06-2013 20:37 ]
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ikzelf op RTL7 en Eurosport (RTL lijkt per uur weer meer reclame te gaan uitzenden helaas), verder de Audi Streams en de Le Mans live timingelni schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:09:
\hoe volgen jullie le mans?
en eurosport, ook online te bekijken via: http://www.viponlinesport...e-live-stream-online.html
I'll do what I can, but expect very little.
Idem, Eurosport Player stream met Radio Le Mans erbijNiellie41 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:12:
Stream van Eurosport. Zonder reclame.
Als het droog blijft dan geef ik het morgenochtend zeker een kans. Ben benieuwd!Niellie41 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:04:
Aan het einde van test day rede. Ze ook een 22'er. Waarschijnlijk zit een 21'er wel in. Maar een 20'er?
Toyota mag gemiddeld ongeveer een seconde per rondje op Audi verliezen, maar tot nu toe verliezen ze gemiddeld net iets meer, dus als het zo door gaat dan gaan ze het inderdaad niet redden. Maar de race is nog lang, we gaan het zien.Niellie41 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:55:
Duval reed een 23.2! Als dit zo door gaat haalt Toyota Audi echt niet meer in, ondanks dat ze langer door kunnen rijden.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Alleen Duval rijdt nog lekker met zijn nr. twee...
ge-flopt schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:45:
Beginnen de Audi's uit elkaar te vallen?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Waarschijnlijk brakke sensor, die ervoor zorgt dat de motor steeds stalled.Chakotay schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:48:
Eurosport had even reclame (of ik zat niet op te letten), wat is er misgegaan met de #1?
Terwijl ik dit typt lijkt het er op dat ze de motor gaan loskoppelen ?
Side note, Ik wordt bijna hebberig van die Rolex reclame, mooi horloge zeg
Deze is wat minder resource hongerig:Saturnus schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:03:
Op http://live.fiawec.com heb je er dan nog de timings bij. Hier trekt die site wel erg veel resources however...
http://thomasbaekdal.com/mini-sites/lemans2013/
Ik weet niet hoe goed deze is ten opzichte van die van de fiawec site.
Werk op main, algemene stream/GoT op 2, Toyota #8 op 3.
Duval gaat inderdaad erg goed.
Audi #1 lijkt me toch wel wat meer aan de hand dan een kapotte dynamo trouwens.
Hij rijdt weer. Wel een rondje of tien achterstand...Sleepie schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:24:
[...] Audi #1 lijkt me toch wel wat meer aan de hand dan een kapotte dynamo trouwens.
Als iemand een betere heeft hou ik me ook aanbevolen
#7 onboard http://www.dailymotion.co...ng-n-7_sport#.UcYJGpwcX4Ielni schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:28:
iemand stream van de toyota?
#8 onboard http://www.dailymotion.co...ng-n-8_sport#.UcYJHJwcX4I
Zou Kristensen dan eindelijk weer eens gaan winnen, weinig soeps geweest afgelopen jaren, terwijl je de jaren daarvoor Tom in de auto 'moest' hebben om te winnen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.