[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 91 ... 155 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat een schitterende etappe!
Niet voor niet een halve snipperdag voor genomen.

En nu als napret nog even alle kenners lezen die onderweg TJV voor gek versleten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:52
Die vooruitgeschoven mannen zijn toch een grote bedreiging. Pogi kon niet Roglic of Vinegaard laten rijden. Het risico dat Van Aert eentje op sleeptouw neemt en de ander bij jou op de bagagedrager plaatsneemt kon hij niet nemen. Simpel doch effectief.

Eindelijk buiten ze de kracht van de brede ploeg eens uit. Zelfs als het niet gelukt was, had een geweldige stunt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keezx
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 28-01-2023
Dat heeft uiteindelijk geen enkele rol gespeeld in deze etappe...
Wie heeft op grote hoogte na meerdere beklimmingen nog goede benen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04
Wat ik vooral gezien heb is dat a) Pogi voor het eerst een slechte dag had b) zijn team niet zoveel (meer) voorstelt en c) dat het hem zwaar valt om alleen op te boksen tegen alle aanvallen van Roglic, Vingegaard, etc.

Maar de Tour is nog lang en TJV heeft ook wel behoorlijk met de krachten gesmeten vandaag. Roglic lijkt me redelijk afgemat en uitgespeeld. Morgen weer een dag Jonas tegen Pogi vermoed ik zo en dan maar weer zien wie de beste benen heeft meegenomen.

De Tour is er alvast wel een stuk leuker op geworden vandaag!

[ Voor 42% gewijzigd door Morrar op 13-07-2022 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Morrar schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:04:
Wat ik vooral gezien heb is dat a) Pogi voor het eerst een slechte dag had b) zijn team niet zoveel (meer) voorstelt en c) dat het hem zwaar valt om alleen op te boksen tegen alle aanvallen van Roglic, Vingegaard, etc.

Maar de Tour is nog lang en TJV heeft ook wel behoorlijk met de krachten gesmeten vandaag. Roglic lijkt me redelijk afgemat en uitgespeeld. Morgen weer een dag Jonas tegen Pogi vermoed ik zo en dan maar weer zien wie de beste benen heeft meegenomen.

Al hebben Roglic, van Aert etc wel rustig aan naar boven kunnen rijden vanaf het moment dat het tussen Jonas en Pogacar ging.

Fantastische etappe!

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Pogi klonk strijdlustig in het interview na afloop iig, dat belooft veel goeds voor morgen!

Denk wel dat Vingegaard 'gewoon' de hele etappe in het wiel van Pogi zal blijven zitten (mits hij de benen heeft) of verwachten jullie nog meer aanvalslust van TJV?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Pogacar klinkt altijd opgewekt en strijdlustig. Dat zegt nog helemaal niks of het alleen een hongerklop was of toch een ernstiger probleem.

Pure klasse van Pogacar hoe hij na afloop direct Vingegard feliciteert en toch met behoorlijke smile in de witte trui nog staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:51
Keezx schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:54:
Dat heeft uiteindelijk geen enkele rol gespeeld in deze etappe...
Wie heeft op grote hoogte na meerdere beklimmingen nog goede benen wel.
Al die aanvallen eerder in de etappe hebben Pogacar flink afgemat. Dat werkte alleen omdat TJV Pogacar geisoleerd had (met dank aan oa Laporte in dat korte stukje afdaling en Roglic die er naartoe sprong). Doordat er geen UAE knecht meer was, was het tempo constant te laag en dan is het prijs schieten met demarages. De reden dat Pogacar naast Vinegaard ook op Roglic moest reageren was dat Van Aert voorop reed.

TJV heeft precies gedaan wat ze tactisch moesten doen en dit echt supergoed uitgespeeld.

Als TJV net als twee voorgaande tours strak tempo had gereden alle cols up was er nooit zo’n verschil geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Grimmie187 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:29:
Pogi klonk strijdlustig in het interview na afloop iig, dat belooft veel goeds voor morgen!

Denk wel dat Vingegaard 'gewoon' de hele etappe in het wiel van Pogi zal blijven zitten (mits hij de benen heeft) of verwachten jullie nog meer aanvalslust van TJV?
TJV kennende gaan ze gewoon de hele rit op kop lopen beuken morgen :+

Overigens zie ik niet zo hoe WvA op kop echt invloed heeft gehad vandaag (want geen rol in GC), maar het constante aanvallen van Pogi die alleen zat was zeker slim en effectief.

Hoop wel dat Pogi niet ook positief test, want dat zou de spanning wel weer direct uit de Tour halen...

Edit: Dit is wat TJV zelf over vandaag te zeggen had: YouTube: Grischa Niermann na dubbelslag Vingegaard: "Pogačar kreeg inzinking,...

[ Voor 16% gewijzigd door Morrar op 13-07-2022 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Morrar schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 21:36:
[...]

TJV kennende gaan ze gewoon de hele rit op kop lopen beuken morgen :+

Overigens zie ik niet zo hoe WvA op kop echt invloed heeft gehad vandaag (want geen rol in GC), maar het constante aanvallen van Pogi die alleen zat was zeker slim en effectief.

Hoop wel dat Pogi niet ook positief test, want dat zou de spanning wel weer direct uit de Tour halen...
Stel WvA zat daar niet, denk je dat Pogacar dan op de aanvallen van Roglic gereageerd had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Requiem19 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 21:42:
[...]

Stel WvA zat daar niet, denk je dat Pogacar dan op de aanvallen van Roglic gereageerd had?
Ja, dat denk ik wel. Pidcock mocht eerder bijvoorbeeld ook niet wegrijden.

Hij liet gewoon niemand die kansrijk was voor GC wegrijden, ook in de dagen ervoor werd er gecontroleerd voor het geel.

Uiteindelijk heeft dat 'm / zijn team misschien vandaag wel de das om gedaan.

[ Voor 26% gewijzigd door Morrar op 13-07-2022 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

https://www.strava.com/segments/10226605

Pogi 3e strava tijd, zo langzaam klom die dus niet.
Erdoor zakken en dan nog zo'n tijd rijden.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Rhapsody schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:23:
[...]
Al hebben Roglic, van Aert etc wel rustig aan naar boven kunnen rijden vanaf het moment dat het tussen Jonas en Pogacar ging.

Fantastische etappe!
Zag je die flonkerende oogjes van Kuss en Roglic toen die binnenkwamen. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Morrar schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 21:44:
[...]

Ja, dat denk ik wel. Pidcock mocht eerder bijvoorbeeld ook niet wegrijden.
Roglic in zn eentje op het stuk van Galibier naar Glandon zou of zelf 40 km moeten knallen (en op zijn voor de Glandon) of hij zou niet genoeg voorsprong krijgen om iets te kunnen.

Pogacar heeft niet zelf op Pidcock gereageerd toch overigens?

WvA voorop gaf TJV veel opties en een dreiging dat hij een andere TJV renner volgas kon afzetten bij ce laatste klim. Het maakte de etappe speelbaar en zorgde voor een heel andere dynamiek. Zelfde met Laporte, dankzij hem zat Pogacar ineens alleen zonder teamgenoten, nota bene op de laatste paar meters van de Telegraphe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
DDX schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 21:45:
https://www.strava.com/segments/10226605

Pogi 3e strava tijd, zo langzaam klom die dus niet.
Erdoor zakken en dan nog zo'n tijd rijden.
Mmmja, 1:40 langzamer dan Bardet vandaag. Naast Gaudu en Bardet staan er geen toppers in de top 10 van Strava. Kennelijk een klim die de profs zelfs in training niet vaak op rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Morrar schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 21:36:
[...]
Overigens zie ik niet zo hoe WvA op kop echt invloed heeft gehad vandaag (want geen rol in GC),
Twee dingen: eerst dwong het UAE op kop te sleuren, daarna maakte het een aanval extra gevaarlijk. Als Pogacar al dacht dat hij Vingegaard wel aankon: Vingegaard of een goede Roglic met steun van WvA is een veel te groot risico, dus moest hij wel reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Requiem19 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 21:48:
[...]

Roglic in zn eentje op het stuk van Galibier naar Glandon zou of zelf 40 km moeten knallen (en op zijn voor de Glandon) of hij zou niet genoeg voorsprong krijgen om iets te kunnen.

Pogacar heeft niet zelf op Pidcock gereageerd toch overigens?

WvA voorop gaf TJV veel opties en een dreiging dat hij een andere TJV renner volgas kon afzetten bij ce laatste klim. Het maakte de etappe speelbaar en zorgde voor een heel andere dynamiek. Zelfde met Laporte, dankzij hem zat Pogacar ineens alleen zonder teamgenoten, nota bene op de laatste paar meters van de Telegraphe.
Ja Roglic alleen is een ander verhaal. Maar met wat andere vluchters ervoor had hij ook wel gereageerd denk ik.

Wel zou een andere vluchter zich natuurlijk nooit terug laten zakken om Roglic op te pikken, da's wel een punt.

Pidcock was gisteren trouwens, excuus.

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 13-07-2022 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 16:56
Morrar schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:04:

Überhaubt is de Roglic kaart natuurlijk enorm veranderd. Gisteren was hij iemand die op redelijke tijd van Pogacar stond en dus met WvA voorop een serieuze bedreiging kon vormen. Ik denk dat een aanval van Roglic nu minder serieus genomen wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 12:22

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

DDX schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:54:
Snelste beklimming ooit van deze slotklim, oh wacht ze hebben hem nog maar 1 keer eerder gereden 8)
Wel jammer dat je geen powerwaardes meer in beeld ziet trouwens, wel benieuwd wat ze nou trappen.
https://www.indeleiderstr...tting-van-pogi-in-cijfers

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
Gaaf, bevestigt ook wel een beetje wat Aart Vierhouten (ploegleider UAE) nu aan het vertellen is bij de NOS.

Pogacar ging (te) enthousiast achter alle aanvallen aan van Roglic/Vinegaard. De angst was, zoals inderdaad al besproken gisteren, dat een van de twee een voorsprong zou nemen, Van Aert zou wachten en Van Aert Roglic of Vinegaard met 5 minuten voorsprong zou afzetten bij de Granon.

Dat WvA voorop reed gaf dus voldoende dreiging voor Pogacar om beide Jumbo's absoluut niet weg te willen laten rijden. Door die grote inspanning halverwege de rit reed Pogacar onder z'n niveau de Granon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:09

Jebus4life

BE User

Tempo in deze rit is wel pure waanzin. Kopgroep ligt al volledig uit elkaar op 135 kilometer van de streep, en ze hebben nauwelijks 2 minuten voorsprong op het peleton waar Jumbo niemand meer laat vertrekken 8)7

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:50
Die Pidcock daalt wel heerlijk zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Wil morgen naar de etappe gaan kijken. Wil in de buurt van Vienne gaan staan. Vanaf daar gaan ze weer wat klimmen. Ik heb het officiële routeboek waar precies de route op vermeld staat inclusief tijdstip waarop ze op de verschillende punten langskomen. Ook de wegnummers staan erbij vermeld.

Volgens routeboek komt de reclame karavaan rond 14:30 langs in Vienne en de rijders rond 16:15/16:30 (afhankelijk van de gemiddelde snelheid)

Heeft iemand enig idee tot hoelang van te voren de weg open is voor auto’s zodat je een plek naast de route kunt zoeken?

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 14-07-2022 15:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:51

aerofreak

Steve Jobs

Wij zijn vorig jaar wezen kijken en een uur voor tijd (karavaan) was de weg dicht. Wij hadden een bankje gevonden en daar een meegebrachte lunch op genuttigd, maar de volgende keer neem ik stoeltjes mee.

[ Voor 42% gewijzigd door aerofreak op 14-07-2022 16:07 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
aerofreak schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 16:05:
Wij zijn vorig jaar wezen kijken en een uur voor tijd (karavaan) was de weg dicht.
Een uur voordat de karavaan langs kwam dus? Dat zou dus rond 13:30 betekenen in mijn geval.

Thanks! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
aerofreak schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 16:05:
Wij zijn vorig jaar wezen kijken en een uur voor tijd (karavaan) was de weg dicht. Wij hadden een bankje gevonden en daar een meegebrachte lunch op genuttigd, maar de volgende keer neem ik stoeltjes mee.
Hebben speciaal voor morgen ook twee van die inklapbare “vissersstoeltjes” meegenomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:46
Leuk joh, deel even een foto als je de kans hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Ducrot met zn Izoard.... |:(

[ Voor 5% gewijzigd door aerofreak op 14-07-2022 16:46 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
J-M-T schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 16:33:
Leuk joh, deel even een foto als je de kans hebt!
Zal ik doen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:09

Jebus4life

BE User

Ik ben nooit een grote fan geweest, maar wat gun ik Froome deze rit (ik geloof er wel niet in ofzo)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:52

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Jebus4life schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 17:39:
Ik ben nooit een grote fan geweest, maar wat gun ik Froome deze rit (ik geloof er wel niet in ofzo)
Haha same here , maar ik denk eerlijk gezegd dat het peloton ze nog wel gaat bijhalen.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
dreameater schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 17:53:
[...]

Haha same here , maar ik denk eerlijk gezegd dat het peloton ze nog wel gaat bijhalen.
Lijkt me sterk, 5minuten op 6km.
Pidcock gaat niet stilvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pidcock echt heel sterk, die gaat het wel halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Blijft niet veel over bij de gele trui, Pogocar heeft zich dus goed hersteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:42
Benieuwd hoe lang Kuss het vol kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Pogi ervandoor samen met Vingegaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Duidelijk een hongerklop gisteren

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49
Die meerennende idioten, hoek die lui eens neer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Kanjer die Pidcock, volgend jaar meedoen voor eindwinst?
22 jaar, olympisch kampioen MTB, Wereldkampioen veldrijden en nu de jongste winnaar ooit op AlpeD'Huez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:14
Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 18:20:
Kanjer die Pidcock, volgend jaar meedoen voor eindwinst?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keezx
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 28-01-2023
Jebus4life schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 17:39:
Z'n derde plek vandaag is het eerste serieuze resultaat sinds hoeveel jaar?
Hield ook opmerkelijk goed stand op de slotklim.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
3 jaar geleden reed hij zichzelf in de kreukels door in een afdaling tegen een muur aan te knallen. Geen idee meer wat hij allemaal wel niet gebroken had maar men dacht toen dat hij al blij mocht zijn ooit nog op een fiets te kunnen zitten. Ik vind dat dan toch karakter dat je na zo'n carrière het kunt opbrengen een lange revalidatie aan te gaan om in de kantlijn te gaan fietsen. Het is misschien geen sprankelende persoonlijkheid maar ik denk wel dat hij in interviews altijd zichzelf was/is en z'n prestaties uit het verleden, waar je een sportman op hoort af te rekenen, spreken voor zich.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-09 15:17

McMiGHtY

- burp -

Nutterd schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:04:
Wie heeft er zin in de etappes van vandaag en morgen? *O*
Domme vragen bestaan niet!

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-09 15:17

McMiGHtY

- burp -

LoneRanger schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 21:56:
3 jaar geleden reed hij zichzelf in de kreukels door in een afdaling tegen een muur aan te knallen. Geen idee meer wat hij allemaal wel niet gebroken had maar men dacht toen dat hij al blij mocht zijn ooit nog op een fiets te kunnen zitten. Ik vind dat dan toch karakter dat je na zo'n carrière het kunt opbrengen een lange revalidatie aan te gaan om in de kantlijn te gaan fietsen. Het is misschien geen sprankelende persoonlijkheid maar ik denk wel dat hij in interviews altijd zichzelf was/is en z'n prestaties uit het verleden, waar je een sportman op hoort af te rekenen, spreken voor zich.
Je kunt beter vragen wat die niet gebroken had. Alleen z'n quadlock zat nog vast.

En dan drie jaar niet de uitslagen kunnen fietsen wat je daarvoor wel deed, en als je hem dan gisteren weer zag.. Ik ben iig blij dat die er weer een beetje bij was, hopen dat die hier weer zoveel zelfvertrouwen uit put en doorheeft dat zn lichaam toch nog best iets kan en we hem toch weer vaker zo gaan zien. Ik zie geen GC kandidaat meer in Froome, maar op deze manier de dag kleuren, ja graag. En hij heeft nu gezien hoe die nog beter kan dalen..

Absurd hoe Pidcock zichzelf naar beneden liet vallen..

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Plekje gevonden. Bij de afvalzone op de laatste beklimming naar Côte de Saint-Romaint-en-Gal.
Staan tussen Vienne en Saint-Romaint-en-Gal

Al lekker druk langs het parcours. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jCjSG7LIeRTjolXzeFsFl4DAP4M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5zUEejU3k8D3kblgts4zZE77.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Ga je bidons rapen? ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ga m’n best doen. :+
Staan hier meer omdat er een groot weiland is waar we konden parkeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E0SYd20_GXP_qRwYGKCChRfdlF4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1MeXtHTisyJFNfuTSBXhF7LL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door Rivanov op 15-07-2022 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Ik volg het (sinds gisteren :+ ) voor het eerst een beetje, klopt het dat NPO de start niet live uitzend vandaag?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Chakotay schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:31:
Ik volg het (sinds gisteren :+ ) voor het eerst een beetje, klopt het dat NPO de start niet live uitzend vandaag?
Lijkt erop ja, zowel Nederland 1 als op Sporza begint de uitzending pas om 14:20, maar op Eurosport is het nu wel al live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Exocet schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:35:
[...]

Lijkt erop ja, zowel Nederland 1 als op Sporza begint de uitzending pas om 14:20, maar op Eurosport is het nu wel al live.
Hm, apart. Eurosport zit niet in NLziet helaas, dat is het enige dat ik aan tv heb hier :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Nog best leuke heuveltjes die ze op moeten, voor de echte sprinters nog best lastig als ze op kop gas geven.
Klim die er zo aankomt is nog best pittig. (al heb ik die zelf alleen nog maar als afdaling gedaan)

Alleen jammer dan ze niet even links af gingen net, dan hadden we een echte beklimming gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door DDX op 15-07-2022 14:28 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 21:14
En dan Dijkstra constant terugvallen op de dag ervoor. Want iedereen die geïnterviewd werd, moest er ook nog naar gevraagd worden. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Schamele vangst met de reclame karavaan.
- Leclerc petje
- Leclerc bolletjes shirt
- Senseo pad
- Zakje Haribo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk741
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-09 21:37
Rivanov schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 15:30:
- Leclerc petje
- Senseo pad
- Zakje Haribo
Hopelijk meer succes met de bidons! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Rivanov schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 15:30:
- Leclerc petje
- Senseo pad
- Zakje Haribo
Zijn de renners al voorbij?

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Één bidon maar wel een hele mooie!
Denk van Van Aert?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2USpNuQjmuBmtUoDgixnyjByoiM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RWzqJrQwSL7rkI6jDt18v6NU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owios
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:53
Rivanov schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 17:01:
Één bidon maar wel een hele mooie!
Denk van Van Aert?

[Afbeelding]
Ik denk dat de W voor Water is, maar zou vooral zeggen dat die van van Aert is ;)

De bidon ziet er trouwens beter uit dan het shirt.

[ Voor 5% gewijzigd door Owios op 15-07-2022 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Owios schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 17:02:
[...]

Ik denk dat de W voor Water is, maar zou vooral zeggen dat die van van Aert is ;)

De bidon ziet er trouwens beter uit dan het shirt.
geen Water maar Wout-mix, zeker en vast! ;)

ik vind het shirtje wel mooi, maar van veraf idd wat minder

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gistermorgen las ik een leuke column [wielerrevue]:

BELGISCHE RENNERS SCHITTEREN IN TOUR, MAAR WAT IS ER AAN DE HAND MET SPORZA?

Ik vond het wel lekker weglezen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
LoneRanger schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 20:28:
Gistermorgen las ik een leuke column [wielerrevue]:

BELGISCHE RENNERS SCHITTEREN IN TOUR, MAAR WAT IS ER AAN DE HAND MET SPORZA?

Ik vond het wel lekker weglezen.
nog steeds komt er wel eens een rode wouw voorbij hoor, maar de heren zitten niet meer op lokatie, dus mja … de analyses zijn als vanouds, hoogstaand, met respect en waardering voor de coureurs, maar we moeten het helaas stellen zonder de wetenswaardigheden mbt lokale restauratieve voorzieningen en wat dies meer zij; ik kijk persoonlijk nog steeds met veel genoegen naar Sporza, want de alternatieven zijn ook maar zozo

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Stond te filmen en tijdens het filmen op de fotoknop staan drukken. Met goed geluk nog wat aardige foto’s gemaakt. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuF6SDF_Riii1qp2M7vG8ymld3w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZJJ3WDYiWdIH3MWdnoHXLA8f.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sEkMCQmjhYBfXyepyoa7hRtTz6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bS9qPkBPldqJuBNepamH1XBj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nLckGm2ViJ8L5FdzBIB3vPmACY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jCkMpxrxpUF03vDvWDxPd7Ci.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M21JN8X59lgPozIRt8tjbfwOniY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xnP5Ef5r5YaHiFj1N9Cdg27C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jF0TR2SD2jVNd_GHAavmRAvPuL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hr7Zzz6lY6hjzhSvfNaxpwhs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Je ziet de bidon trouwens vliegen op de foto merk ik nu haha. Dus hij lijkt van Vanhooydonk te komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CynicRelief
Rivanov schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 20:53:
Je ziet de bidon trouwens vliegen op de foto merk ik nu haha. Dus hij lijkt van Vanhooydonk te komen?
da's een heli! die bidon is echt van Wout ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:46
CynicRelief schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 22:37:
[...]

da's een heli! die bidon is echt van Wout ;)
Een na laatste foto rechts ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Sow he wat een ritje weer. Fantastische zege van Matthews

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wat een gave overwinning van Matthews zeg, en dat als sprinter met een 2e categorie klim, super mooi.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
fantastische overwinning van Matthews in een knetterende ‘overgangs’etappe, wow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Blijft geweldig om te zien dat Pogacar niet opgeeft.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 17:12:
Blijft geweldig om te zien dat Pogacar niet opgeeft.
Vingegaard natuurlijk ook heel goed.
De Pyreneeën liggen Pogi iets beter schijnt en dan is er natuurlijk nog de tijdrit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Exocet schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 17:24:
[...]

Vingegaard natuurlijk ook heel goed.
De Pyreneeën liggen Pogi iets beter schijnt en dan is er natuurlijk nog de tijdrit...
Alles is nog mogelijk, schrijf 'm niet af.
Ik vind de tour dit jaar wel lekker spannend, en een van de mooiere edities van de laatste jaren wat mij betreft.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Dus Roglic is afgestapt:
https://www.nu.nl/tour-de...t-belangrijke-knecht.html

Volgens mij verliest Vingegaard hiermee geen belangrijke knecht; hij deed al weinig. Maar wel respect dat hij het nog zo lang volhield.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Spotmatic schreef op zondag 17 juli 2022 @ 10:17:
Dus Roglic is afgestapt:
https://www.nu.nl/tour-de...t-belangrijke-knecht.html

Volgens mij verliest Vingegaard hiermee geen belangrijke knecht; hij deed al weinig. Maar wel respect dat hij het nog zo lang volhield.
Heb je woensdag niet gekeken, dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat is wel een vervelende aderlating voor de ploeg. Teveel last van de hooibaal op de weg dus.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Cort Nielsen er ook uit met Corona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
En Simon Clarke.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Kansloos van Van Aert weer dit. Laat hem gewoon uitzakken, kan die straks de sprint nog doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:52
Chelseamarre123 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 14:07:
Kansloos van Van Aert weer dit. Laat hem gewoon uitzakken, kan die straks de sprint nog doen.
Van Aert is een monster, maar wil soms iets te graag de aandacht naar zich toe trekken/koersen met het hart.

Hij maakt er gelukkig niet een heel nummer van als de ploeg hem corrigeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Was natuurlijk de bedoeling om met een grote groep weg te rijden maar dit was kansloos om zo 30km op kop te rijden met al sprinters ploegen erachter.
Slimme beslissing om terug te keren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Laatst online: 21:40

Punkrocker

Mostly harmless

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dat lijkt einde Tour voor Steven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
Kruiswijk eruit; geen beste dag voor TJV. Strijd met UAE wordt zo wel weer wat gelijker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:46
Daar gaat Steven Kruijswijk… dat is nummer 2 van JV vandaag die uitvalt… gaan ze dan toch nog de Tour verliezen?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Een minuut ervoor zaten er daar protestvoerders en daarna valt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Chelseamarre123 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:29:
Een minuut ervoor zaten er daar protestvoerders en daarna valt hij?
Ja dat vroeg ik me ook af; je zag ze bij de 2 koplopers in beeld en die zaten op ongeveer 1.5 minuut. Daarna niet meer in beeld en toen ineens valpartij in het peloton... Zou de oorzaak kunnen zijn lijkt me.

Edit: ah zonet vermeld dat dit niet het geval was

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 17-07-2022 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:58

Pierre

Van nature lui!

Jammer voor Kruijswijk goede wielrenner. En goede knecht.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Morrar schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:31:
[...]

Ja dat vroeg ik me ook af; je zag ze bij de 2 koplopers in beeld en die zaten op ongeveer 1.5 minuut. Daarna niet meer in beeld en toen ineens valpartij in het peloton... Zou de oorzaak kunnen zijn lijkt me.
Werd door Sebastiaan Timmerman ontkent vanaf de motor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
En dan gaan we er allemaal bij liggen bij JV… man ma man… stelletje prutsers

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
PatrickC schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:34:
En dan gaan we er allemaal bij liggen bij JV… man ma man… stelletje prutsers
Prutsers? Alsof ze het expres doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Exocet schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:35:
[...]

Prutsers? Alsof ze het expres doen. 8)7
Expres niet… maar het valt wel op dat JV renners vaker vallen? In de Avondetappe is dat ook al eens ter sprake gekomen… ik verzin het niet…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Was dat in het Rabobank tijdperk ook niet het geval? Zovaak dat het leek alsof die ploeg de meeste pech had.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49
Het zit ze wel mee ja pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Van Aert nog nooit zo rustig naar een tussensprint kunnen rijden deze tour. Niemand had er even zin in leek wel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Sowieso veel valpartijen ineens... Slecht stuk asfalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Pogacar achter Van Aert in de tussensprint, viel me in de week ook al op dat die punten pakte in de rit die Pedersen won. Deed die mee aan de "massspurt" voor plek 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Pogacar laat elke kans op groen natuurlijk niet liggen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:38
alle sprinters waaien eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
PatrickC schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:42:
Pogacar laat elke kans op groen natuurlijk niet liggen…
Inderdaad, staat nu tweede en er zou maar iets met van Aert gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Benieuwd wie ze de strijdlust gaan geven. Honore en Politt hebben er niet echt voor gestreden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
PatrickC schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:36:
[...]

Expres niet… maar het valt wel op dat JV renners vaker vallen? In de Avondetappe is dat ook al eens ter sprake gekomen… ik verzin het niet…
Dat betekent dat je of te dicht op degene voor je rijdt, of teveel met andere zaken bezig bent zoals op je meter kijken.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Wel mooi dat ze even flink doortrekken. Krijg je toch weer een ander soort sprint.
Pagina: 1 ... 91 ... 155 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21