Toon posts:

[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 75 76 77 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 10:53
Kenhas schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:14:
[...]

Als Belg heb ik het Nederlandse tijdrijden nie echt gevolgd. Misschien ook tijdrijden in het algemeen minder gevolgd. Was het wegwielrennen en vooral het veldrijden. Is pas sedert een jaar of drie, denk ik, dat ik naar tijdrijden kijk met meer dan gemiddelde aandacht.
Kan dus goed zijn dat hij een absolute kenner is maar die is nooit tot in mijn Vlaamse huiskamer geraakt.
Misschien klonk het woord "randfiguren" beetje te negatief. Heb het vooral over personen die er te pas en te onpas bij betrokken worden enkel en alleen maar omdat ze uitsproken (negatieve) mening hebben.
Er zet iemand een prachtprestatie neer. Wees eens gewoon trots zonder een "maar"
Welkom in de Nederlandse cultuur :P.

Dat laatste is niet iets waar wij heel goed in zijn denk ik.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Fisico schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:23:
[...]

In de podcast in het wiel had hij altijd al wat tegenspraak van Hidde en nu met Theo Bos erbij wordt Thijs wel op zijn plek gezet. Het was tijdens de tour echt prettig.

[...]

Ze noemen Theo bij In het wiel altijd onze dikke sprinter. Waarbij dik op zijn omvang tov Thijs kan slaan maar ook omdat het nogal dik is wat hij allemaal heeft gewonnen.

Danny kon wel goed fietsen en is onze laatste wereldkampioen op de weg en natuurlijk neef van de Neel. Maar ook bij Danny is de sympathiefactor niet heel hoog. Ik mag dat soort analisten wel en hoor ze liever die oudjes die altijd bij de avondetappe aanschuiven.
Danny Nelissen was in 1995 WK amateur, en had veel commentaar op gebruikers, maar kwam later toch dat hij zelf ook heeft gebruikt. Opvolgend aan zijn WK als amateur, waar hij zegt niets te hebben gebruikt....

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Morrar
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09:30
Requiem19 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:15:
[...]

Welkom in de Nederlandse cultuur :P.

Dat laatste is niet iets waar wij heel goed in zijn denk ik.
Haha jup Nederland, waar je kop eraf moet als ie boven het maaiveld uitsteekt en je vooral de onderbuik moet laten spreken. En je moet "lekker gewoon" blijven, want arrogantie is de grootste zonde!

• Fisico
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 09:29

Fisico

by Fabian

Hackus schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:26:
[...]

Danny Nelissen was in 1995 WK amateur, en had veel commentaar op gebruikers, maar kwam later toch dat hij zelf ook heeft gebruikt. Opvolgend aan zijn WK als amateur, waar hij zegt niets te hebben gebruikt....
En bij die stap heeft zijn oom ook weer een rol gespeeld om zijn hartklachten te laten verdwijnen via een bevriende arts. Maar goed zo gaat dat daar in het zuiden. Allemaal erg schimmig natuurlijk en daarom past hij ook wel mooi bij de analisten.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09:25
Het leuke van Stef vind ik dat ie geen blad voor zijn mond neemt en geen politieke agenda heeft.
Veel analisten zijn vaak wat voorzichtiger om hun netwerk in stand te houden of om zichzelf niet in hun voeten te schieten mochten ze ooit nog eens bij een team willen werken.

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10:40
Morrar schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:26:
[...]

Haha jup Nederland, waar je kop eraf moet als ie boven het maaiveld uitsteekt en je vooral de onderbuik moet laten spreken. En je moet "lekker gewoon" blijven, want arrogantie is de grootste zonde!
Arrogantie geen enkel probleem mee, als je het palmares daar ook naar hebt. Thijs wie? ;)

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11:08
Morrar schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:26:
[...]
En je moet "lekker gewoon" blijven, want arrogantie is de grootste zonde!
Drie keer raden hoe de gemiddelde nederlander overkomt bij een vlaming :9 :+

Grapje é
cbr600f4i schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 19:12:
[...]

Arrogantie geen enkel probleem mee, als je het palmares daar ook naar hebt. Thijs wie? ;)
Geen palmares hebben, vind ik nog niet echt een probleem. Als je jaren midden in het peleton gezeten hebt, zal je wel weten hoe het in mekaar zit. Maar dat wil nog altijd niet betekenen dat je geschikt bent als commentator

Acties:
  • +1Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 09:49
Laatst hadden we een leuke discussie over Clement, maar je hebt altijd nog de overtreffende trap, de Grote Grijze Eminentie PatLef himself:

https://www.wielerflits.n...ppunt-van-mentale-zwakte/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 00:58
doomtech schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 12:27:
Laatst hadden we een leuke discussie over Clement, maar je hebt altijd nog de overtreffende trap, de Grote Grijze Eminentie PatLef himself:

https://www.wielerflits.n...ppunt-van-mentale-zwakte/
Hij heeft gewoon gelijk over Bennett hoor. Heel raar gehandeld van hem.

En je kan veel zeggen over Lefevere maar zijn aanpak werkt blijkbaar intern wel.

• McMiGHtY
  • Registratie: december 1999
  • Nu online
En Kelderman weer onderuit... zou door een motorfiets komen..

18 September, zet het in je agenda! Tweakers Social Ride

• Ypuh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 10:57
UAE begint ook een behoorlijk sterrenteam te worden. Pogacar heeft opnieuw zijn contract met een jaar verlengt tot 2027. Verder hebben ze zich versterkt met o.a. Almeida, Soler, Ackermann, Hodeg en super talenten als Fischer Black en Ayuso.

Die ploeg zit de komende 5 jaar geramd en gaat TJV vrijwel zeker van de 2e plek stoten lijkt mij.

• Willie Warempel
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 22-09 10:30
Ypuh schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:21:
UAE begint ook een behoorlijk sterrenteam te worden. Pogacar heeft opnieuw zijn contract met een jaar verlengt tot 2027. Verder hebben ze zich versterkt met o.a. Almeida, Soler, Ackermann, Hodeg en super talenten als Fischer Black en Ayuso.

Die ploeg zit de komende 5 jaar geramd en gaat TJV vrijwel zeker van de 2e plek stoten lijkt mij.
Hebben inderdaad erg goede aankopen gedaan. Vandaag kun je ook George Bennett nog toevoegen op het lijstje.
Ben benieuwd wat Ayuso gaat brengen.. Met z'n achttien jaar in San Sebastian 18e worden op 1;36 is best een prestatie op zich. :|

• Chelseamarre123
Zo'n Almeida wou bij Quickstep niet 2de viool gaan spelen achter Evenpoel maar verkast dan naar UAE waar die altijd achter Pogacar zal staan 8)7

Hoop alleen niet dat we een tweede sky gaan zien hierdoor, gewoon tempo rijden in de colls en Pogi die de laatste kilometer uithaalt.

[Voor 32% gewijzigd door Chelseamarre123 op 10-08-2021 21:34]

• Requiem19
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:34:
Zo'n Almeida wou bij Quickstep niet 2de viool gaan spelen achter Evenpoel maar verkast dan naar UAE waar die altijd achter Pogacar zal staan 8)7

Hoop alleen niet dat we een tweede sky gaan zien hierdoor, gewoon tempo rijden in de colls en Pogi die de laatste kilometer uithaalt.
Hij wilde niet 2e viool spelen voor een Quickstep salaris :-).

• Willie Warempel
Requiem19 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:44:
[...]

Hij wilde niet 2e viool spelen voor een Quickstep salaris :-).
Dat zal een reden zijn. Zou toch mooi zijn als hij wel in de Giro als eerste viool mag aantreden.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zaterdag start de Vuelta *O*

https://pbs.twimg.com/media/E8ma1wBWYAQn00V?format=jpg&name=large

[Voor 53% gewijzigd door Hackus op 12-08-2021 18:44]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Ypuh
Jumbo heeft zo te zien een nieuwe docu -achter een paywall- genaamd 'Plan B' over de TdF van 2021:
https://planb.teamjumbovisma.com/

• Luuk741
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 11:01
@Ypuh Klopt, ik heb hem afgelopen zaterdagavond gekeken en vond het erg vermakelijk. Er is binnen de ploeg natuurlijk genoeg gebeurd afgelopen Tour en daar hebben ze op deze manier een leuk inkijkje in gegeven.

• CynicRelief
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:22
hehe, eindelijk weer topsport op de buis, Vuelta @ hermosa España

Being nice to someone you like is easy, but being nice to someone you don't like is a skill.

• Nutterd
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 07:10

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

CynicRelief schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:46:
hehe, eindelijk weer topsport op de buis, Vuelta @ hermosa España
Olympische wegrit, olympische tijdrit, baanwielrennen... :D

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

• CynicRelief
Nutterd schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:38:
[...]

Olympische wegrit, olympische tijdrit, baanwielrennen... :D
is alweer paar weken geleden, maar idd, ik vergat even de ronde van Denemarken, Polen etc ;)

Being nice to someone you like is easy, but being nice to someone you don't like is a skill.

• Fisico

Fisico

by Fabian

Vandaag een rommelige sprint in de ronde van Spanje, want hoe kwam Trentin daar toch ineens langs de blauwe trein.Wellicht wind van de rechterkant maar anders snap ik het niet. Met een betere lead out had Fabio wel kunnen winnen maar de overwinning van Jasper was ook fijn.

• Morrar
Fisico schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:02:
Vandaag een rommelige sprint in de ronde van Spanje, want hoe kwam Trentin daar toch ineens langs de blauwe trein.Wellicht wind van de rechterkant maar anders snap ik het niet. Met een betere lead out had Fabio wel kunnen winnen maar de overwinning van Jasper was ook fijn.
Lelijke valpartij voor Bora vooral... En Fabio moest inderdaad buitenom en ff inhouden, dus ja dan is het bekeken.

Moet overigens zeggen dat ik niet echt warmloop voor de vlakke ritten die eindigen in een massasprint. Teveel zenuwen op het einde en nul kansen voor de vluchters...

• Willie Warempel
Fisico schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:02:
Er zijn velen die hem inpissen na een lead-out van Morkov.
Vond het toch wel een straffe sprint van Jakobsen ondanks dat het niet slaagde.
Door het inhouden momentum weg. Waar Philipsen rechtdoor sprint, begint Jakobsen links en eindigd bijna helemaal rechts. Legt hier ook meer afstand af. Het zit goed met Fabio z'n power, heb er vertrouwen in dat hij nog een etappe gaat pakken.

• Chelseamarre123
Toch wel straf van Alpecin, in elke grote ronde dit jaar de eerste massasprint winnen

• Ypuh
Ondanks dat ik fan van Jakobsen ben (woont hier 2 km verder en zag hem wel eens voorbij komen) is het ook wel mooi voor Philipsen. Is natuurlijk geen Nederlander, maar wel een jong talent wat in de Tour er steeds nét niet aan toe kwam (volgens mij 3x 2e en 2x 3e ofzo). Hopelijk geeft deze overwinning hem ook het vertrouwen dat hij op de goede weg zit. Ben wel blij met de 'nieuwe' generatie sprinters die het een stuk cleaner lijken te doen dan hun voorgangers en naast het sprinten vaak ook nog wel iets kunnen.

Jakobsen moet die andere 3-4 massasprints maar gewoon winnen dan. Prachtig om te zien dat hij direct weer mee kan doen.

[Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 16-08-2021 09:20]

• Fisico

Fisico

by Fabian

@Ypuh Een lekkere brede baan en iedereen had goed de ruimte gisteren. In de sprint dan, daarvoor was het toch weer chaos. Ik gun Fabio zeker een overwinning en met deze snelheid gaat het hem ook wel lukken. Voor Jasper is dit hopelijk net dat stapje wat hij nodig heeft. In Parijs liet hij al zien handig te zijn door samen met Wout Cav op te sluiten. Gaaf voor de ploeg ook dat ze ook hier weten te winnen en lekker voor de punten in het pro conti klassement.

• DeKever
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23:50
En Vino is terug:

https://nos.nl/artikel/23...g-als-teambaas-van-astana

Geweldige renner, maar eentje met "ouderwetse" mores. Wat mij betreft geen aanwinst voor de karavaan.

• Ypuh
DeKever schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:28:
Geweldige renner, maar eentje met "ouderwetse" mores. Wat mij betreft geen aanwinst voor de karavaan.
Zat afgelopen weekend wat podcasts van De Muur te luisteren en de laatste (eigenlijk de laatste 2) gingen over 'De geesten van de Ventoux' en hoe strak het peloton toen stond en de tour van Rasmussen, die achteraf nog steeds geen spijt heeft omdat doping op dat moment simpelweg nodig was om mee te mogen doen voor de prijzen.

Iedereen is er wel van overtuigd dat het peloton van vandaag een stuk schoner is, maar veel mensen zijn nog opvallend stil over hun/het dopingverleden, simpelweg omdat je daar geen vrienden mee maakt. De meeste willen graag hun rol behouden als presentator, ploegleider, verzorger, chauffeur, journalist etc. en zijn dus direct afhankelijk van het te vriend houden. Niemand is ook echt gebaat bij eerlijkheid, het levert ze letterlijk niets op behalve een schoon geweten.

Moraal van het verhaal; wat doen die ploegleiders/pakkers als er in 2040 weer een nieuw wondermiddeltje op de markt komt en ze zo het inkomen van hunzelf en familieleden in een paar jaar veilig kunnen stellen? Ethiek was/is al ver te zoeken en mannen als Vino zullen zich niet als eerste uitspreken tegen nieuwe schandalen. Liefst verdwijnen zulke mensen uit de sport, maar daar zijn ze dan vaak weer net iets te goed voor.

• 4POX
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 08:49

4POX

Everybody is wired

DeKever schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:28:
En Vino is terug:

https://nos.nl/artikel/23...g-als-teambaas-van-astana

Wie interviewde hem op fiets? En daarna ging hij naakt achter een auto omkleden.

Wil dat interview wel eens terug zien.

AKA Rinkel weblog

• Ypuh
4POX schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:51:
[...]

Wie interviewde hem op fiets? En daarna ging hij naakt achter een auto omkleden.

Wil dat interview wel eens terug zien.
Zullen vast meer dan één interviews zijn. Hij ging altijd iedere TdF en elke dag een ritje doen voor de start van een etappe. Nam dan ook gewoon een volgwagen mee, douchte zich vervolgens met een emmer met wat gaten erin en kleedde zich achter de auto om inderdaad.

Geniale gek, al hoef ik het filmpje niet te zien :9.
Zeddicius schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:23:
Was dat niet Tinkov die dat deed? Of had Vino hier ook een handje van?
Ben inderdaad in de war denk ik.

[Voor 16% gewijzigd door Ypuh op 16-08-2021 15:30]

• Zeddicius
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:01

Zeddicius

Conscience do cost

• 4POX
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 08:49

4POX

Everybody is wired

Zeddicius schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:23:
Je hebt helemaal gelijk. Dat was Tinkov.

AKA Rinkel weblog

• Fisico

Fisico

by Fabian

Mooie overwinning voor Fabio en die gaat er nog wel een paar pakken deze ronde.

• Nutterd

Nutterd

ik dacht effe dat Karsten een voor hem erotisch jeugd verhaal aan het vertellen was over het vanachter besluipen van schapen en er dan bovenop te springen... :+

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

• Ypuh
Ypuh schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:21:

36 miljoen in 6 jaar dus. Lekker hoor.

• Morrar
Tja krijg er wel een beetje het Sky gevolge bij; gaat dit de volgende episode worden waarbij een team met bakken met geld de sport gaat domineren?

Of ben ik dan te cynisch en moeten we blij zijn dat er serieuzer geld omgaat in de sport? En helpt dit om het wielrennen meer op de kaart te zetten? Persoonlijk hoop ik dan ook op serieuze investeringen in training, opleiding en begeleiding en niet alleen in het opkopen van toptalent...

[Voor 24% gewijzigd door Morrar op 19-08-2021 10:06]

• Ypuh
Wat mij betreft dat laatste. Ik denk dat zo'n contract alleen maar een vorm van stabiliteit biedt.

Gezien wat de voetballers van nu verdienen vind ik 6 miljoen voor een tweevoudig TdF winnaar en toptalent voor zijn beste jaren wel proportioneel (i.t.t. de 4.5-5.5m die Froome opstrijkt bij Israel Start Up Nation en de 6-7m die Sagan ontving bij Bora de afgelopen jaren).

Dat jongens als Almeida, Bennet en Soler naar UAE willen snap ik ook wel. Voor hetzelfde geldt waren ze naar Jumbo gegaan en mochten ze ook gewoon knechten voor Roglic.

• Morrar
@Ypuh Allemaal waar en het is ook niet disproportioneel lijkt me voor zo'n talent. Maar de vergelijking met voetbal is wel interessant.

Ik weet niet of de astronomische salarissen daar een zegen zijn of niet. Enerzijds trekt het misschien meer mensen aan om er mee bezig te gaan. Anderzijds nemen allerlei schimmige praktijken ook toe naarmate de belangen groter worden; match fixing, clubs met geld die domineren, veel sponsoring, dure TV rechten, et cetera.

Dus ja, het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn. En wielrennen heeft natuurlijk sowieso al een luchtje sinds de Sky periode...

Maar genoeg gesomberd, laten we hopen op een mooie etappe vandaag!

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Morrar schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:20:
@Ypuh En wielrennen heeft natuurlijk sowieso al een luchtje sinds de Sky periode...
Ietsje langer al hoor :+

• Ypuh
Een Team Sky had/heeft een budget van 30-40 miljoen? Misschien iets meer tegenwoordig? Dat is nog steeds op/net iets boven het niveau AZ / FC Utrecht. Voor dat we naar Barcelona / Manchester praktijken gaan (1.000 miljoen+) moet er nog wel iets gebeuren. Je ziet nu nog te vaak ploegen als Roompot en Katusha omvallen/verdwijnen en ploegen als Wanty en Alpecin daar voor terug komen. Die laatste doet het dankzij MvdP/Phillipsen/Merlier wel leuk, maar twee slechte jaren of een vertrekt van Mathieu en ze zijn weer terug bij af.

Wat dat betreft, een beetje geld is niet verkeerd. Jumbo laat zien dat geld niet doorslaggeven is (hebben ongeveer de helft van het budget van Ineos en waren 5 jaar terug nog de slechtste ploeg in de World Tour). Een goed pro-conti en conti circuit waar renners ook een bestaan op kunnen bouwen van hun wielercarriere zou mooi zijn.

• doomtech
Ik weet niet zo goed of het een positieve of negatieve ontwikkeling is. Wat ik wel weet is er nu er duidelijk veel meer “wielermanagers” een rol krijgen en die steeds meer op de voorgrond treden. Dat allemaal omdat ze geld ruiken. Dan gaan ze zitten porren in langdurende contracten wat in het verleden over het algemeen een zeer groot taboe was. Op die manier worden vaker renners opgestookt tegenover hun eigen team en komt het fenomeen transfersommen steeds dichterbij.

Ik hou ook van voetbal, maar dat wordt steeds minder door die walgelijke jacht naar geld die elk seizoen erger lijkt te worden. Hoop niet dat het bij wielrennen gaat gebeuren, dat vind ik ook deels de charme eraan namelijk.

• DeKever
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23:50
Op het gevaar af wat romantisch over te komen, ik krijg geen warm gevoel bij sponsoren als "Israel start up nation" en "Bahrein" of UAE. We hadden natuurlijk al Astana wat eenzelfde type sponsor was, maar die had tenminste nog Vino in de ploeg.

Bij het voetballen hebben we natuurlijk dezelfde ontwikkeling gehad. Sponsoren zonder achtergrond, traditie of binding die instappen met enorm veel kapitaal.

Niet dat de Rabobank nou direct met fietsen geassocieerd kan worden, maar dat was nog een Nederlandse ploeg met goede Nederlandse renners. Net zoals Movistar en Cofidis ook nog een soort van binding hebben.

Wat dat betreft is er wel een dimensie minder om je te identificeren met renners.

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Ypuh schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:38:
Een Team Sky had/heeft een budget van 30-40 miljoen? Misschien iets meer tegenwoordig? Dat is nog steeds op/net iets boven het niveau AZ / FC Utrecht. Voor dat we naar Barcelona / Manchester praktijken gaan (1.000 miljoen+) moet er nog wel iets gebeuren.
In absolute bedragen is het natuurlijk niet met die clubs te vergelijken, maar relatief is er wel iets vergelijkbaars aan de gang. Ploegen die 10, 20 keer grotere budgetten hebben dan anderen in dezelfde competitie kan natuurlijk niet gezond zijn. We hebben nu wel meer ploegen met veel geld, dus je mag wat meer spanning verwachten dan in de Sky periode, maar een iets gelijker speelveld zo te sport goed doen.

• Ypuh
Dat valt nog wel mee toch?

Ineos - 50m
UAE - 35m
TJV - 27m

Bahrein - 18m
Astana - 12m
Alpecin - 10m

Die eerste 3/4 hebben vooral ook zo'n hoog budget omdat ze het zo goed doen. In dit geval denk ik dat het geld de resultaten eerder volgt dan dat de resultaten het geld volgen (budget groeit mee met het succes, zie MvdP bij Alpecin, Roglic/van Aert bij Jumbo en Poga bij UAE). Om top talenten vast te houden moeten sponsoren bijlappen en eenmaal positief in de kijker zijn ze daar ook eerder toe bereidt.

Het gat tussen FC Groningen (15m) kan niet op tegen dat van Ajax (180m) wat op zijn beurt weer niet op kan tegen Barcelona/United/Madrid (810m). Daar is de 'oneerlijkheid' een flink stuk groter. Een ploeg als Alpecin wint verhoudingsgewijs ook nog redelijk veel t.o.v. een FC Groningen of Ajax.

[Voor 19% gewijzigd door Ypuh op 19-08-2021 17:44]

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Ok, die verschillen zijn kleiner dan ik dacht, in de top tenminste.

Jouw link laat (zonder abbo) de kleintjes niet zien. Hier hebben ze het over 4 M voor de kleinsten. Voor continentale ploegen gaat het maar om tonnen. Dan is de drempel naar WT niveau te halen wel heel hoog

• Chelseamarre123
Af en toe de Vuelta gezien, maar wat is het nostalgisch om dat mooie oranje shirt van euskaltel terug te zien

• Fisico

Fisico

by Fabian

De rug van MvdP werkt nog steeds niet mee. Als ik lees over injecties en sleutelen aan zitpositie den krijg ik daar toch altijd een Sven Kramer gevoel bij. Hopelijk valt het mee en is hij fit voor Parijs - Roubaix en het WK op de weg. Door het WK op de MTB kan dan een streep denk ik.

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
Hebben we geen NL commentaar meer op Eurosport NL bij de Vuelta? Dit lijkt mij Deens?

• Owios
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 10:56
PatrickC schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:22:
Hebben we geen NL commentaar meer op Eurosport NL bij de Vuelta? Dit lijkt mij Deens?
Via de Eurosportplayer hoor ik gewoon Karsten en de babbelbelg.

• McMiGHtY
  • Nu online
Ik zet hem dan altijd op English...dan ben je van het probleem af.

• Megupe
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:45
McMiGHtY schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:02:
Ik zet hem dan altijd op English...dan ben je van het probleem af.
Op tv kijk ik op de Belg.
Als ik dan toch via Eurosport moet kijken schakel ik naar Engels

• McMiGHtY
  • Nu online
Ja..same, maar soms/vaak is Eurosport net even eerder

• Megupe
McMiGHtY schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:03:
Ja..same, maar soms/vaak is Eurosport net even eerder
Ja dat idee heb ik ook, maar eigenlijk alleen in de grote rondes.

• McMiGHtY
  • Nu online
Ja. Vlaanderen was vanaf voor de start op de Belg volgens mij

• Stufferdt
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 10:51

Stufferdt

En zo is het maar net.

McMiGHtY schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:25:
Ja. Vlaanderen was vanaf voor de start op de Belg volgens mij
Dat lijkt me wel ja.
De Ronde is in België Kerst, Nieuwjaar, Hemelvaart en Pasen in 1 dag. En dan ook nog eens op zondag...Het heet niet voor niks de Hoogmis natuurlijk. Dag van nationale stilstand zodat je thuis of langs het parcours de Ronde kan kijken :) Ze zijn daar een week op voorhand in de kranten al zenuwachtig als 'Sepje een snotneus heeft.

Maar uhm, Roglic weeral onderuit. Hij lijkt geen ronde te kunnen rijden zonder te vallen. Doet bijna denken aan 'hij die niet bestaat en niet genoemd mag worden', maar dan wel in de vorm van een veelwinnaar. Las gisteren in het AD dat hij al 46? dagen een trui heeft gedragen in grote rondes. Enkel Nibali en Froome hebben meer dagen in een grote-ronde-trui in het huidige peleton.

• doomtech
Stufferdt schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:03:
[...]

Dat lijkt me wel ja.
De Ronde is in België Kerst, Nieuwjaar, Hemelvaart en Pasen in 1 dag. En dan ook nog eens op zondag...Het heet niet voor niks de Hoogmis natuurlijk. Dag van nationale stilstand zodat je thuis of langs het parcours de Ronde kan kijken :) Ze zijn daar een week op voorhand in de kranten al zenuwachtig als 'Sepje een snotneus heeft.

Maar uhm, Roglic weeral onderuit. Hij lijkt geen ronde te kunnen rijden zonder te vallen. Doet bijna denken aan 'hij die niet bestaat en niet genoemd mag worden', maar dan wel in de vorm van een veelwinnaar. Las gisteren in het AD dat hij al 46? dagen een trui heeft gedragen in grote rondes. Enkel Nibali en Froome hebben meer dagen in een grote-ronde-trui in het huidige peleton.
Echt zonde dat hij onderuit kegelde want zonder die val had hij een gigantisch groot voorschot op het GC genomen. Heerlijk ook hoe droog en nuchter hij reageerde na afloop. Ik heb ook niet echt idee dat hij zich hier door laat afschrikken, maar dat gaan we definitief zien in de komende dagen.

Vooralsnog vind ik Mas en MAL enigszins in de buurt komen qua niveau, maar de rest is in geen velden of wegen te bekennen. En die twee rijden normaal een straatlengte achter in de laatste tijdrit. Santiago de Compostela is nog ver natuurlijk.

• Kenhas
Stufferdt schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:03:
[...]
... Las gisteren in het AD dat hij al 46? dagen een trui heeft gedragen in grote rondes. Enkel Nibali en Froome hebben meer dagen in een grote-ronde-trui in het huidige peleton.
Betekent dit ook niet dat zijn team niet strategisch genoeg denkt? ;) Iedere dag dat hij de trui draagt, moet zijn team die trui verdedigen. Hij zou beetje beetje minder in die truien rijden en zijn ploeg beetje sparen.
doomtech schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:18:
[...]

Echt zonde dat hij onderuit kegelde want zonder die val had hij een gigantisch groot voorschot op het GC genomen. Heerlijk ook hoe droog en nuchter hij reageerde na afloop. Ik heb ook niet echt idee dat hij zich hier door laat afschrikken, maar dat gaan we definitief zien in de komende dagen.

Vooralsnog vind ik Mas en MAL enigszins in de buurt komen qua niveau, maar de rest is in geen velden of wegen te bekennen. En die twee rijden normaal een straatlengte achter in de laatste tijdrit. Santiago de Compostela is nog ver natuurlijk.
We zullen het natuurlijk nooit weten maar denk niet dat hij zo'n enorm voorsprong ging hebben. Ik heb maar met een half oog gekeken maar ik dacht dat ie maar een seconde of 20 overhad op het moment van de val en dat ie dan al enkele seconden verloren had.

En waar was Ineos weer? Geen Bernal te bespeuren. Er werd een tijd geleden gezegd dat ie vertrokken voor een serie Tour overwinningen maar echt vlot gaat het toch allemaal niet

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwacht wel dat nu het wat meer heuvelachtig wordt, dat Bernal gaat stijgen, en Kruijswijk klimt ook gestaag.

• Stufferdt

Stufferdt

En zo is het maar net.

Kenhas schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:08:
[...]

Betekent dit ook niet dat zijn team niet strategisch genoeg denkt? ;) Iedere dag dat hij de trui draagt, moet zijn team die trui verdedigen. Hij zou beetje beetje minder in die truien rijden en zijn ploeg beetje sparen.
Vind dit altijd wel weer lastig. Opzich zo'n Ellisonde of een team als Wanty de trui een paar dagen 'laten veroveren' zodat zij wat etappes de boel mochten controleren is hartstikke slim natuurlijk. Maar ik denk ook dat je het jezelf niet kan veroorloven erop te mikken dat je de achterstand controleerbaar houdt 2 weken lang en vervolgens in de laatste week iedereen op achterstand rijdt. Wielrennen is een onberekenbare sport en als Jumbo zeggen, we houden Roglic tot de laatste tijdrit op 30 seconde van de rode trui is denk ik niet eens uitvoerbaar. Je maakt het jezelf dan wellicht nog moeilijker dan als leidersploeg de boel moeten controleren. Bepaalde etappes kan je de kastanjes natuurlijk ook door anderen uit het vuur laten halen. DQS en andere sprintersploegen doen het in de sprintetappes bijvoorbeeld al.

• Fisico

Fisico

by Fabian

In het verleden is het ook wel eens bijna mis gegaan want toen bleek iemand ineens hard te kunnen fietsen. In de tour van Landis bijvoorbeeld., niemand had gedacht dat Oscar Pereiro zou winnen. US Postal heeft ooit TiTi de trui gegeven met het idee dat zijn franse ploeg de tour dan ging dragen, maar het duurde toch wel lang voor Lance de trui eindelijk had.

Je kan het als ploeg hooguit speelbaar houden, maar je grote concurrenten moet je echt de nek omdraaien als het kan. Want 2 minuten kunnen winnen in de tijdrit is leuk, tot jij een offday hebt op de dag dat de concurrent een superdag heeft.

• Kenhas
Stufferdt schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:02:
[...]

Wielrennen is een onberekenbare sport en als Jumbo zeggen, we houden Roglic tot de laatste tijdrit op 30 seconde van de rode trui is denk ik niet eens uitvoerbaar.
Fisico schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:23:
Je kan het als ploeg hooguit speelbaar houden, maar je grote concurrenten moet je echt de nek omdraaien als het kan. Want 2 minuten kunnen winnen in de tijdrit is leuk, tot jij een offday hebt op de dag dat de concurrent een superdag heeft.
Dat vind ik nu een even lastige als jij mijn uitspraak vindt ;) Je moet natuurlijk altijd rekening houden met een off day maar wielrennen is de dag van vandaag toch zeer berekend? Natuurlijk moet je kopman in orde zijn, net als de rest van zijn ploeg.
En als je ploeg in orde is, kan je ze in orde houden door niet met de trui rond te rijden. Dan is je ploeg niet verantwoordelijk voor het initiatief nemen. Dan zit je, als kopman, in een zetel en hoef je "enkel" maar je rechtstreekse concurrenten in de gaten te houden. En je zit al helemaal in een zetel in deze ronde met die tijdrit op het laatste. En je zit nog meer in een zetel als Ineos opeens op kop begint te rijden.

Bovenstaand is ook wel beetje de reden dat ik zijn aanval van gisteren niet begrijp. Was voor niets nodig.

• Stufferdt

Stufferdt

En zo is het maar net.

Kenhas schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:44:
[...]

[...]

Dat vind ik nu een even lastige als jij mijn uitspraak vindt ;) Je moet natuurlijk altijd rekening houden met een off day maar wielrennen is de dag van vandaag toch zeer berekend? Natuurlijk moet je kopman in orde zijn, net als de rest van zijn ploeg.
En als je ploeg in orde is, kan je ze in orde houden door niet met de trui rond te rijden. Dan is je ploeg niet verantwoordelijk voor het initiatief nemen. Dan zit je, als kopman, in een zetel en hoef je "enkel" maar je rechtstreekse concurrenten in de gaten te houden. En je zit al helemaal in een zetel in deze ronde met die tijdrit op het laatste. En je zit nog meer in een zetel als Ineos opeens op kop begint te rijden.

Bovenstaand is ook wel beetje de reden dat ik zijn aanval van gisteren niet begrijp. Was voor niets nodig.
Ik zou er als Jumbo zijnde niet op durven gokken dat m'n ploeg beter is dan een Ineos, ookal is iedereen 'in orde'. Bernal en Yates ogen niet helemaal lekker, maar ze hebben toch een dijk van een ploeg bij weer.
Als er net als in de Tour wat op hun gezicht gaan, is het snel gedaan met je sterke ploeg. En dan kan je beter de trui al hebben dan 'm moeten veroveren. Je hebt hier/daar toch nog wat respect en conventies in het parlement tov van de trui(en).

En een aanval is niet altijd nodig. Wat er ook op wielerflits werd gezegd (het soort nujij van het wielrennen, maar okay): als Roglic berekend fietst en afwacht is het een saaie renner ala Froome. Als hij een aanval doet, is hij weer te onbesuisd en doet hij onnodige dingen a la MVDP. Hij lijkt het nooit goed te doen als renner, terwijl hij toch voldoende wint om z'n koerswijsheid aan te tonen zou je denken. Soms mag het ook weleens instinct/koersgevoel/een uitspatting zijn :) Anders krijgen we weer een treintje, maar dan afwisselend Ineos, Jumob en UAE die bergop lopen TGV'en.

• Fisico

Fisico

by Fabian

En Roglic is ook niet de meest stabiele renner van het pak. Vorig jaar nog een keertje zitten klooien met een jasje en toen heeft Tom hem nog kunnen redden. Het is ook niet alleen maar waarden en gezondheid. Je kan een keer een waaier missen, ongelukkig lek rijden (Tom in de Tour 3 jaar geleden), drie keer vallen in de tijdrit (Rasmussen valt van het podium) of een bocht missen.

Die onvoorspelbaarheid maakt sporten ook zo leuk. The best of the blue train afleveringen van THEMOVE laten ook mooi zien waarom Lance in al zijn Tours maar 1 (of anderhalve) keer is gevallen.

• GerbenBK
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 10:37
Fisico schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:40:
En Roglic is ook niet de meest stabiele renner van het pak. Vorig jaar nog een keertje zitten klooien met een jasje en toen heeft Tom hem nog kunnen redden. Het is ook niet alleen maar waarden en gezondheid. Je kan een keer een waaier missen, ongelukkig lek rijden (Tom in de Tour 3 jaar geleden), drie keer vallen in de tijdrit (Rasmussen valt van het podium) of een bocht missen.

Die onvoorspelbaarheid maakt sporten ook zo leuk. The best of the blue train afleveringen van THEMOVE laten ook mooi zien waarom Lance in al zijn Tours maar 1 (of anderhalve) keer is gevallen.
Ja het gekke is dat hij het hele jaar eigenlijk stabiel op een heel hoog niveau rijdt, maar niet echt stabiel op zn fiets blijft zitten :)

• Nutterd

Nutterd

Die Cort Nielsen heeft ook weer aardige poten!

Gelukkig heb ik hem uit mijn poule gegooid :+

• CynicRelief
die Meintjes, dat is toch ook wel een fenomeen; rijdt altijd mee in de voorste gelederen, wordt dus ook wel altijd genoemd in de uitzending, maar uitslagen … wordt ook niet veel over gesproken verder, maar zal beslist meer zijn dan peletonvulling, is bepaald geen koekebakker

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Nou, in de voorste gelederen lijkt me wat overdreven.
Bungelt achter de voorste gelederen, meestal.

• CynicRelief
TheekAzzaBreek schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:52:
Nou, in de voorste gelederen lijkt me wat overdreven.
Bungelt achter de voorste gelederen, meestal.
ja dat is waar, vandaag 18e meen ik, maar hij wordt altijd in de uitzending genoemd; het zal z’n gebrek aan uitslagen zijn die maken dat er weinig over hem gesproken wordt, want meestal worden renners van dat niveau (en met uitslagen) wel even besproken in de uitzending … Meintjes wordt nooit besproken, maar wel genoemd (in de zin dat ie kennelijk altijd met de besten meerijdt); valt me op, en al jaren; alle renners rondom (zowel boven, vanzelf, maar ook onder) Meintjes in het huidige klassement worden vaker besproken, en dan weet je als kijker ook waar het over gaat; Meintjes is een klasserenner vanzelfsprekend, maar een stil fenomeen zo lijkt het

en voor de insiders-ophoogniveau-renners hier, hoe moet je zo’n renner nou wel laten shinen? zal toch kwestie van juiste team etc zijn

[Voor 10% gewijzigd door CynicRelief op 25-08-2021 18:30]

• Fisico

Fisico

by Fabian

Niet bij Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux rijden scheelt al een heleboel denk ik. Bij Bora zou hij al meer opvallen, al weet ik niet of Kelderman nou heel erg op gevallen is in de tour. Maar als een rijtje met top 10 renners moet noemen dan ga ik toch de bekende teams als Ineos, Jumbo, Movistar, Astana en Bora langs en zal ik dus niet snel uitkomen bij zijn ploeg.

Maar dan nog heb je renners die altijd tweede helft van de top 10 staan en nooit opvallen. In een van de vele podcasts hadden ze ook zo'n typisch voorbeeld daarvoor.

• Pimorez
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Roglic finisht ruim voor de rest en begint met dalen op het moment dat de overige klassementsrenners er aan komen. Kuss sprint voor een tweede plek terwijl hij naar Roglic lacht. Wat zijn het toch beide heerlijke karakters :D

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22-09 22:37

Shabbaman

Got love?

Die Champoussin doet even z'n beste Titi-imitatie.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• CynicRelief
Shabbaman schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:38:
Die Champoussin doet even z'n beste Titi-imitatie.
wat een putsch, prachtig! hij had de DRS wel open denk ik :+

Lopez voelde zich achtergesteld, had geen zin meer en is gewoon afgestapt, geen beelden van

[Voor 5% gewijzigd door CynicRelief op 04-09-2021 17:48]

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
CynicRelief schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:43:
[...]

wat een putsch, prachtig! hij had de DRS wel open denk ik :+

Lopez voelde zich achtergesteld, had geen zin meer en is gewoon afgestapt, geen beelden van
Hij is inmiddels weer opgestapt.

How do you save a random generator ?

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Volgens Wielerflits is hij afgestapt, en op lavuelta.es zie ik hem niet in de uitslag staan.

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
TheekAzzaBreek schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 18:28:
Volgens Wielerflits is hij afgestapt, en op lavuelta.es zie ik hem niet in de uitslag staan.
Eurosport zei later dat hij weer opgestapt was.

Op lavuelta.es staat hij bij de withdrawals, dus ik denk dat hij toch verder is gereden maar dan door de organisatie toch uit de uitslag gehaald is, omdat er niemand van de organisatie bij was enof hij niet vanaf dezelfde plek weer op de fiets is gestapt.

Maar morgen zal het wel uitgebreid worden besproken.

[Voor 8% gewijzigd door enchion op 04-09-2021 23:46]

How do you save a random generator ?

• Ypuh
Gister was misschien wel de vetste etappe van het jaar met als hoogtepunt Lopez die met Bernal lachend in z'n wiel er gewoon de brui aan geeft en daarmee z'n podiumplek opgeeft (Haig, Mader en Padun speelden het perfect uit door Lopez te lossen en kei-hard door te rijden). Vervolgens ook nog een heerlijk slot met een Alaphilippe-light die de overwinning pakt.

• Megupe
Ypuh schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:55:
Gister was misschien wel de vetste etappe van het jaar met als hoogtepunt Lopez die met Bernal lachend in z'n wiel er gewoon de brui aan geeft en daarmee z'n podiumplek opgeeft (Haig, Mader en Padun speelden het perfect uit door Lopez te lossen en kei-hard door te rijden). Vervolgens ook nog een heerlijk slot met een Alaphilippe-light die de overwinning pakt.

[YouTube: Lopez Abandons after Bahrain-Victorious PERFECT ASSAULT | Vuelta a España Stage 20 2021]
Met zijn gekke bekken trekken deed champoussin mij denken aan Titi :O }:O

• Pimorez
  • Niet online
Mathieu van der Poel verlengt contract bij Alpecin-Fenix tot eind 2025

Hij blijft hoogstwaarschijnlijk tot en met Parijs de weg, het veld en het bos combineren.

[Voor 73% gewijzigd door Pimorez op 05-09-2021 14:56]

• Chelseamarre123
Mooie slotrit gezien van de Benelux tour. Die Mohoric is toch ook echt een sterke renner zeg.
Echt zo'n type die niet stukgaat als die alleen rijd.
Colbrelli leek ook bergop weer met de pedalen te spelen, jammer voor Dumoulin dat hij net Colbrelli op het wiel kreeg.

En in de UK wint Van Aert weer meteen met sprekend gemak een spurt na 5weken geen competitie

• CynicRelief
Roglic gaat z’n gouden OS TT fiets een gulden randje geven

• CynicRelief
CynicRelief schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:47:
Roglic gaat z’n gouden OS TT fiets een gulden randje geven
gaat z’n rode trui een gulden randje geven op z’n gouden OS TT fiets, vanzelf

• CynicRelief
op naar de toetjes, WK, Lombardije, en ParisRoubaix in de herfst

• Chelseamarre123
Cort Nielsen ook wel in de vorm van zijn leven, won bijna zijn 4de rit in een tijdrit.
Gevaarlijke outsider op het WK!

• McMiGHtY
  • Nu online
En een mooi figuur wel!

• Megupe
Qua uiterlijk (gezicht met snor) lijkt hij een beetje op de Noorse schansspringer Johansson.

Maar deze man heeft afgelopen weken hele goede prestaties neergezet.

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Wat een milde reactie van de baas van Lopez.
Best knap.

• McMiGHtY
  • Nu online
Bij mij had die buiten gestaan..

• Chelseamarre123
Zwaar EK gezien, maar wat heeft Evenepoel dom gereden.

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 20-09 17:06
Chelseamarre123 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:03:
Zwaar EK gezien, maar wat heeft Evenepoel dom gereden.
Andersom, wat heeft Colbrelli slim gereden. Het bordje opeten van Remco, maar ook z’n toetje en koffie na er bij. Lesje koerswijsheid voor Remco :+

• Chelseamarre123
Haha ja koele kikker die Colbrelli. Maar Evenepoel had gewoon van op de top in het wiel moeten zitten om dan nog is ergens van achteren te kunnen versnellen.
Maar wond zich dan op dat Colbrelli niet wou rijden.. ach ja de jeugd zeker :)

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Beide waar denk ik zo. Ik ben wel benieuwd naar Evenepoel zijn reactie, hij keek behoorlijk giftig.

• Megupe
Heeft Matthieu vandaag nog gereden? 😜

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Megupe schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:35:

• McMiGHtY
  • Nu online
Megupe schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:35:
Zelfs gesprint :)

• Pimorez
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:08:
Haha ja koele kikker die Colbrelli. Maar Evenepoel had gewoon van op de top in het wiel moeten zitten om dan nog is ergens van achteren te kunnen versnellen.
Maar wond zich dan op dat Colbrelli niet wou rijden.. ach ja de jeugd zeker :)
Maakt Evenepoel kans in een sprint tegen Colbrelli dan? Volgens mij is hij bij voorbaat al kansloos?

• Requiem19
Pimorez schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:36:
[...]

Maakt Evenepoel kans in een sprint tegen Colbrelli dan? Volgens mij is hij bij voorbaat al kansloos?
Dat niet, maar hij had Colbrelli wel kunnen laten werken en dan wat demarrages proberen etc. Wat hij nu deed was wel echt ongelofelijk onhandig. Colbrelli zonder een trap te laten doen in een zetel naar de sprint rijden.

• McMiGHtY
  • Nu online
Dan zie je toch dat het een heel jong broekie is..en dan wellicht op de fiets verbaal en met handbewegingen nog wat probeert te doen, maar dat daar het nadenken stopt.

Neem je Sonnyboi mee naar de finish ben je sowieso kansloos, laat de rest dan maar terugkomen en kijken wat er dan gebeurt. 2de Worden is eigenlijk net niks op zijn niveau natuurlijk...

• Requiem19
Waren ook geen oortjes toch? Denk dat hij ook niet wist hoe dichtbij de achtervolgers waren...

Met oortjes had de ploegleiding echt vroeg of laat wel geroepen dat hij zou moeten stoppen met rijden.

Z'n best kans was imo Colbrelli op het vlakke lekker laten rijden en dan in dat klimmetje 120% gaan om Colbrelli te proberen te lossen. Maar hij probeerde ook gewoon echt helemaal niets. Ongelofelijk :D.

• Chelseamarre123
Requiem19 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:28:
Waren ook geen oortjes toch? Denk dat hij ook niet wist hoe dichtbij de achtervolgers waren...

Met oortjes had de ploegleiding echt vroeg of laat wel geroepen dat hij zou moeten stoppen met rijden.

Z'n best kans was imo Colbrelli op het vlakke lekker laten rijden en dan in dat klimmetje 120% gaan om Colbrelli te proberen te lossen. Maar hij probeerde ook gewoon echt helemaal niets. Ongelofelijk :D.
Bondscoach kwam er na de top nog naastrijden. Benieuwd wat die toen zei
Pagina: 1 ... 75 76 77 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee