Ik begrijp dat Rojas niet van Movistar is?
Het gat is dicht gereden
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
I hoop dat Tom ze nu helemaal zoek rijdt op de slotklim.
Even een stok tussen de wielen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Benieuwd of Tom even woorden gaat halen..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nu er gelijk over heen klappen in een TT-tempo!
Nee joh.. zometeen 60km vlakDistoration schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:26:
Nu er gelijk over heen klappen in een TT-tempo!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nooit zelf doen natuurlijk.Pierre schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:24:
Even een stok tussen de wielen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
'Ten Dam jij wilde toch al stoppen na dit seizoen toch?'
Ik had via de teamradio even gevraagd hoe je 'Vieze rat' zegt in het Spaans/Italiaans/Frans....
Poeh ik ben aan de kook! Als Quintana en Nibali zo moeten pissen, dan zelf vol op de pedalen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die gaan gewoon vanaf de fiets ff pissen..Hupske schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:29:
Poeh ik ben aan de kook! Als Quintana en Nibali zo moeten pissen, dan zelf vol op de pedalen.
Luis Leon Sanchez, goede renner blijft 't toch. Laat zich deze Giro goed zien..
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 26-05-2017 14:30 ]
⏩ PVOutput☀️
Dan moet je wel teamgenoten hebben die je willen duwen
1 minuut op Quintana.
Halve minuut schat ik (voorzichtige schatting)Smultie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:31:
Hoeveel zou Dumoulin in de laatste tijdrit ongeveer kunnen winnen?
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 26-05-2017 14:32 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zoiets zou ik ook zeggen, scheelt wel voor Quintana als ie een tijdrit rijdt voor winst, dan gaat ie toch wel wat harder rijden.
Vast, maar het lijkt me ook wel een goede stimulans voor TomExocet schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:33:
[...]
Zoiets zou ik ook zeggen, scheelt wel voor Quintana als ie een tijdrit rijdt voor winst, dan gaat ie toch wel wat harder rijden.
Gewoon zijn lunch pikken en in een ravijn gooien.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
"Kom op Tommie, zo gaat 'ie goed, daar zit je goed, daar zit de koning van de Dolomieten. Jij controleert de koers nu, jij bent de baas. Niet achterom kijken jongen, dat doen wij wel voor je! Vooruit moet je kijken, daar ligt de finish, daar ligt de overwinning, daar ligt de eeuwige roem! Concentreren nu en metertje voor metertje, trap voor trap, stoemp voor stoemp breng je het roze naar Torino. Kom op Tommie, roept je moedertje thuis op de bank voor de TV. Forza Tommie schreeuwt de wereld, Forza Tommie! Jij bent de man, jij bent de leider, alle ogen zijn op jou gericht en jij doet het weer, jij flikt het gewoon, in je eentje tegen de combines. Concentreren jongen en straks is de finish, straks komt de roem, straks ben je de koning!"
/Theo Koomen-poging
/Theo Koomen-poging
Hop ze zijn plassen.
Verwijderd
Wat is dat Eurosport een drama..
2 keer reclame in 6 minuten...Toch niet te geloven.
Nooit gedacht dat ik de NOS met Smeets zou missen....Maar het is toch gebeurd.
Ik geef je hier zeker gelijk in, daarbij wel jammer NOS geen licentie heeft, dan kon je het ook gewoon live mee kijken via nos.nl, zoals met de Tour de France wel is.Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:01:
Wat is dat Eurosport een drama..
Let op volgend jaar gaat Smeets het commentaar geven op Ziggo, want dan heeft Liberty Global de rechten gewoon even gekocht voor Ziggo Sport!
Van mij mag hetn2theb schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:04:
[...]
Let op volgend jaar gaat Smeets het commentaar geven op Ziggo, want dan heeft Liberty Global de rechten gewoon even gekocht voor Ziggo Sport!
Dat zou ik toch erg fijn vinden want Ziggo Sport is een hele fijne zender! Ik versta deze Belg soms ook nietn2theb schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:04:
[...]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Er wordt op Eurosport nu veel gesproken over het demarreren tijdens een plaspauze. Deze 'ongeschreven regel' wordt al jaren gehanteerd. Maar zijn er in het verleden ook grote wedstrijden gewonnen door zo'n actie tijdens het plassen?
Lijkt erop dat er deze Giro veel 'ongeschreven regels' zijn geschonden.
Lijkt erop dat er deze Giro veel 'ongeschreven regels' zijn geschonden.
Of zoals Robbie McEwen het zegt op Twitter:
Quintana & Nibali have been consistent in this #Giro100 - between them they have attacked at every moment you're not supposed to #newschool
Voor nu lijkt het er toch vooral op de Dumoulin de fout heeft gemaakt door zich naar achter te laten zakken.
Is die nu weer gelost
Nee, voorwiel gewisseld en alweer bijna terug.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Zo, Hackus zit ook voor de buis met nog 50.2km te gaan
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dus toch geen demarrage bij een plaspauze, was 'gewoon' fout zitten van Tom.
heb nu zoveel heen-en-weer geroep hierover gelezen dat ik wel wacht tot Tom het ons vanavond zelf verteltVos schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:30:
Dus toch geen demarrage bij een plaspauze, was 'gewoon' fout zitten van Tom.
Waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Iets van: Tom liet zich net uit het peloton zakken om even te gaan pissen. En net ergens op dat gebied gingen ze aan op de kop.
Het schijnt dat ik wat gemist heb, zal het straks wel weer terug zien.
Nibali was btw uit de koers gegooid voor aan de auto blijven hangen in de Vuelta waar Tom het goed deed. Hij is die domme foute trucjes dus nog niet verleerd lijkt het.
Nibali was btw uit de koers gegooid voor aan de auto blijven hangen in de Vuelta waar Tom het goed deed. Hij is die domme foute trucjes dus nog niet verleerd lijkt het.
How do you save a random generator ?
Het blijft topsport. En sommige interesseert het geen zak hoe ze winnen, als ze maar winnen.
Alleen in Nederland hebben wij dat in geen enkele sport. Het moet allemaal mooi
Bahrein en jawel Movistar beginnen weer wat tempo te maken. Waarom dan weer samen???
Alleen in Nederland hebben wij dat in geen enkele sport. Het moet allemaal mooi
Bahrein en jawel Movistar beginnen weer wat tempo te maken. Waarom dan weer samen???
Ze hebben samen 1 gemeenschappelijk doel.. Dumoulin uit het roze. Wie er dan wint zoeken ze dan wel uit.
Wat zou Nibali te vertellen hebben tegen Dumoulin?
⏩ PVOutput☀️
Ben wel redelijke benieuwd wat er exact gebeurt is, er gaan nu aardig wat geruchten o.a. dat Dumoulin niet duidelijk zou hebben aangegeven dat het om een plas break ging (normal gaat de leider dan even voor het peloton uitrijden en zet zich dan in de berm, gerucht is dus dat dit niet gedaan is). Waarna ergens in het Peloton een breuk ontstaan zou zijn met meerdere top 10 mannen (incl Tom) in de achterste groep zaten, en toen zijn Bahrein en Movi gaan rijden. Hierna kwam de TV pas erin, dus wat er exact gebeurt is zal wel uit de interviews moeten komen.
Maar goed, wat er ook gebeurt is, er was in ieder geval mooie koers aan de gang, nu lekker gezapig naar de slotklim rijden en dan weer vuurwerk denk ik.
Maar goed, wat er ook gebeurt is, er was in ieder geval mooie koers aan de gang, nu lekker gezapig naar de slotklim rijden en dan weer vuurwerk denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 26-05-2017 16:20 ]
Ugh waarom zit hij achterin. Vind het maar niks.
[ Voor 30% gewijzigd door Hupske op 26-05-2017 16:28 ]
Zo, kreeg Quintana een bidon op z'n rug gegooid?
⏩ PVOutput☀️
Gelost??
Rustaaag
Hij zit er nog wel bij.
Of zit hij ons voor de gek te houden?
[ Voor 47% gewijzigd door Hupske op 26-05-2017 16:31 ]
Verwijderd
Amper.Hupske schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:31:
Hij zit er nog wel bij.
Hangt er echt als een elastiekje bij.
Lossen in de laatste KM ok...maar als je nog 15 KM te gaan heb pfoee.....Dan kan het heel snel gaan met de secondes.
Hij is wel al een aantal keren eerder uit de dood herrezen deze Giro, maar toch.
Snap niet dat Movistar nu niet vol in de aanval gaat... Dit lijkt mij HET moment
Is gewoon veel en veel te steil voor hem. Komt wel goed, gewoon een beetje bijblijven
Ik ben er ook niet echt blij mee, maar goed, zolang hij eigen temp kan rijden is het goed een minuutje mag hij waarschijnlijk ook best verliezen. Het moet echter niet in de minuten gaan lopen.
Ik snap eigenlijk ook niet dat Nibali en Quintana nu niet vol gaan of ze moeten allemaal stuk zitten na dat helse begin.
Ik snap eigenlijk ook niet dat Nibali en Quintana nu niet vol gaan of ze moeten allemaal stuk zitten na dat helse begin.
Rustig op het steile gedeelte om toe te slaan op het minder steile stuk ?Hupske schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:31:
How do you save a random generator ?
Misschien inderdaad te steil, en het steilste stuk zit in het begin dus dat geeft hoop
Costa komt nu op het "makkelijkere" stuk, "peloton" zal dan nog een KM of 3 lastig stuk te gaan hebben.
Hmmm, dat zit niet lekker
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vanaf nu moet het alleen.
Volgens mij heeft Tom aardig wat over. Maar puur op eigen tempo. Hij kan wat aanzetten op 14%
En voor de toppers gaat het ook te snel
En voor de toppers gaat het ook te snel
Mollema rijdt straks de boel kapot denk ik. Die gaat fluitend omhoog vandaag
Als ik de live ticker van nu.nl zie heeft ie Geschke + Kruijswijk erbij. Das wel gunstig? Of loopt ie achter?
Kruijswijk is erafRobkazoe schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:46:
Als ik de live ticker van nu.nl zie heeft ie Geschke + Kruijswijk erbij. Das wel gunstig? Of loopt ie achter?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
AlleenRobkazoe schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:46:
Ze moeten haast allemaal wel stuk zitten, kan toch niet dat er anders geen aanvallen komen.
Ja natuurlijk zitten ze stukDennism schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:47:
Ze moeten haast allemaal wel stuk zitten, kan toch niet dat er anders geen aanvallen komen.
Die Pellizotti rijdt gewoon een moordend tempo als zelfs Quintana niet wegspringt. Misschien wel goed dat Tom zich niet laat opjutten
Pellizotti kan wel beulen ja, ben benieuwd wat er gebeurt als ie eraf moet.Goron schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:48:
Die Pellizotti rijdt gewoon een moordend tempo als zelfs Quintana niet wegspringt. Misschien wel goed dat Tom zich niet laat opjutten
Verwijderd
Secondes lopen nu toch wel langzaam op..
30 secondes alweer...
30 secondes alweer...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2017 16:51 ]
Pellizotti moet ook wel beulen. Hij is van de top 6, by far de slechtste tijdrijder.
nvm, ik ben in de war met die andere Italiaan.
nvm, ik ben in de war met die andere Italiaan.
[ Voor 25% gewijzigd door Robkazoe op 26-05-2017 16:51 ]
man man dit dan toch el echt de slechte dag van Tom?
toch is het tot op heden niet verkeerd. Roze mag ie hier best verliezen, alleen niet met teveel.
Idd, laat hij 1 minuut verliezen op Quintana vandaag en dan is er niets aan de hand.
Quintana breekt. Toch niet 
Maar Tom lijkt duidelijk niet beter te kunnen. Want alleen zitten is niet handig.
Maar Tom lijkt duidelijk niet beter te kunnen. Want alleen zitten is niet handig.
[ Voor 90% gewijzigd door Hupske op 26-05-2017 16:55 ]
Verwijderd
Je vergeet Pinot....Robkazoe schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:53:
Idd, laat hij 1 minuut verliezen op Quintana vandaag en dan is er niets aan de hand.
En Pinot is echt niet zo slecht in de tijdrit hoor.
En om nou te verwachten dat Tom na 3 weken koersen nog eventjes in de tijd rit minuten goed maakt is ook een beetje te veel van het goede...
En morgen is er ook nog een etappe.
De tijd rit verliezen zal Tom zeker niet, maar minuten winnen echt niet.
Kom op Bouke, laat je even afzakken naar Dumoulin! Gewoon even samenwerken.
Wat denk je dat zijn ploegleider daar van vindzetje01 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:58:
Kom op Bouke, laat je even afzakken naar Dumoulin! Gewoon even samenwerken.
Knap van Landa!
2-2-1 in de grote bergritten deze week, niet verkeerd.
Rui Costa voor 3e keer tweede deze Giro.Dennism schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:00:
2-2-1 in de grote bergritten deze week, niet verkeerd.
⏩ PVOutput☀️
Man wat is dit! Kom op Tom!!
[ Voor 30% gewijzigd door Hupske op 26-05-2017 17:03 ]
Verwijderd
Ik gok erop dat Tom zijn Roze kwijt is.(gok op derde na deze etappe)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2017 17:04 ]
Dat lijkt wel zeker, de vraag is met hoeveel.Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:03:
Ik gok erop dat Tom zijn Roze kwijt is.
Dat lijkt mij ook. Maarja we hebben geen timingVerwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:03:
Ik gok erop dat Tom zijn Roze kwijt is.
waar zit Pinot nog dan ?
Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21