Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik verwacht niet dat die 3 samen gaan werken. Ze kunnen lang niet zo hard de berg op als Dumoulin. Je hoeft dan ook niet te verwachten dat Mollema of Kruijswijk gaat aanvallen.
[ Voor 14% gewijzigd door Hupske op 25-05-2017 15:56 ]
Verwijderd
Verwacht het ook niet dat deze mannen gaan samenwerken.Hupske schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:55:
Rusten zit er niet in voor de mannen. Gaat hard.
Ik verwacht niet dat die 3 samen gaan werken. Je hoeft ook niet te verwachten dat Mollema of Kruijswijk gaat aanvallen.
Ook al zou het voor alle 3 de beste optie zijn.
Helaas zie je het te vaak in het wielrennen dat ze dat absoluut niet doorhebben..
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Van mij ook, TJ heeft wel eens wat positiefs nodig.Hackus schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:37:
Gaat lekker voor Dumoulin. Van mij mag TJ wel winnen vandaag
(kan emotioneel niet goed zijn om eigenlijk alle wedstrijden met een min te moeten beoordelen en zichzelf weer uit de put te moeten motiveren.)
How do you save a random generator ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Klasse Tom gezien!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 25-05-2017 17:11 ]
Hij komt de volgende 2 dagen dus niet meer "geisoleerd" te zitten.Vos schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:10:
Ja, maar de hele top 5 moet op elkaar letten nu. Quintana bijv. moet ook werken nu als iemand gaat.
Haha dat interview met Tom. Hij vind het maar niks dat Nibali en Quintana niet wilde fietsen. En hoopt nu dan ook dat zij hun podium plek kwijt raakt.
Hopelijk kan hij samenwerken met Pinot om dat voor elkaar te krijgen
[ Voor 79% gewijzigd door Hupske op 25-05-2017 17:32 ]
https://twitter.com/giroditalia/status/867758885066747904
Dit zijn trouwens de profielen voor de komende dagen:

[ Voor 23% gewijzigd door Andamanen op 25-05-2017 19:14 ]
Maar verbaal zijn ze ook met elkaar bezig. http://www.wielerflits.nl...-zo-arrogant-te-doen.html
Zou geweldig zijn als Tom vandaag als eerste over de streep komt!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mannen als Pinot, Zakarin en Pozzovivo kon je gisteren nog weg laten rijden. Maar vanaf vandaag kan dat eigenlijk al niet meer.
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. Quintana en Nibbles zullen in zo'n situatie van het podium afdonderen. Verder zie ik de aanvallen pas gebeuren op de laatste beklimming en dat kan Dumoulin nog wel aan in een strak tempo.Robkazoe schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:54:
Ik maak mij toch wel een beetje zorgen voor komende twee etappes. De top 6 staat binnen de 2:07. Als de nummers 2 t/m 6 één voor één gaat aanvallen en niemand gaat counteren dan moet Tom dit allemaal in z'n eentje gaan dichtrijden. Dat lukt 1x, dat lukt 2x maar op een gegeven moment is het dan ook wel weer gedaan.
Mannen als Pinot, Zakarin en Pozzovivo kon je gisteren nog weg laten rijden. Maar vanaf vandaag kan dat eigenlijk al niet meer.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Dumoulin moet zich daar niet zo druk om maken. Focus je nou op de koers en niet op allerlei verbale veldslagen. Daar maak je geen vrienden mee, terwijl je die weleens nodig kan hebben.Hupske schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:56:
Ze zijn niet alleen op de fiets met elkaar in gevecht.
Maar verbaal zijn ze ook met elkaar bezig. http://www.wielerflits.nl...-zo-arrogant-te-doen.html
En het idee van "iedereen samen om de beurt tegen de leider" komt ongeveer iedere grote ronde terug, maar gebeurd echt bijna nooit. Klassementsrenners leren al snel dat conservatief en verdedigend rijden meer oplevert, ook al willen de toeschouwers natuurlijk liever aanvallen zien.
edit: Van der Poel rijdt trouwens ook indrukwekkend goed in België deze week. Zo krijgen we via het veldrijden misschien nog een talentvolle renner voor het voorjaar. (waar de ploegen van het wegwielrennen de laaste jaren goede klimmers/klassementsrenners afleveren)
[ Voor 27% gewijzigd door Andamanen op 26-05-2017 12:31 ]
Zulke vrienden? Het zijn backstabbers. Ik denk dat Kruijswijk en Mollema hem tactisch beter kunnen helpen en betrouwbaarder zijn.BreadFan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:10:
[...]
Dumoulin moet zich daar niet zo druk om maken. Focus je nou op de koers en niet op allerlei verbale veldslagen. Daar maak je geen vrienden mee, terwijl je die weleens nodig kan hebben.
Als ik TD was dan zou ik zeggen tegen de overige Nederlanders, pak die rit van vandaag maar, ik ga niet achter jullie aan jagen.
[ Voor 13% gewijzigd door cbr600f4i op 26-05-2017 12:59 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Hij vind het nu zelf ook blijkbaar een beetje onhandig
Vandaag zal er tot de col van 2e categorie een minimale ontsnapping zijn die iets uitloopt op die col, maar Movistar zal de tijdsverschillen korthouden op het vlakke stuk naar de laatste klim om zo Quintana de kans te geven naar de top te fietsen.
[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 26-05-2017 13:18 ]
Ze moeten ook wel voor de etappe winst gaan rijden, want dat lijkt op dit moment nog de enige seconden die je kan pakken op Tom. Berg op zijn ze ook niet sneller.
Edit: inmiddels al 2 minuten
[ Voor 15% gewijzigd door Gynnad op 26-05-2017 13:41 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hoor je straks achteraf dat hij net aan het pissen was en toen gingen ze vol aanzetten.
[ Voor 53% gewijzigd door Hupske op 26-05-2017 13:43 ]
Verwijderd
1 seconde niet opletten en je vergooit je hele Tour.
Lijkt wel of de Nederlanders gewoon niet met de druk kunnen omgaan, net zoals Kruiswijk vorig jaar die een amateuristische fout maakt doet Tom dat nu ook.
Je zo laten aftroeven in de beginfase...
O hoor nu dat Tom net aan het pissen was...
Dan is het wel een schande hoor als ze aan hebben gevallen tijdens het plassen.....
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2017 13:48 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit is de giro, niet de tour. Bovendien is het veel te voorbarig om nu het podium al uit te zwaaien.Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:47:
Dag dag Podium voor Tom.
1 seconde niet opletten en je vergooit je hele Tour.
Lijkt wel of de Nederlanders gewoon niet met de druk kunnen omgaan, net zoals Kruiswijk vorig jaar die een amateuristische fout maakt doet Tom dat nu ook.
Je zo laten aftroeven in de beginfase...
[ Voor 72% gewijzigd door Joster op 26-05-2017 13:48 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dumoulin heeft ook nog gewacht toen Quintana vielSt@m schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:48:
Even pissen dus.. als dat echt waar is.. dan ben je echt een laffe rijder
[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 26-05-2017 13:51 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik hoop ook dat Nibali en Quintana nog van het podium donderen door die tijdrit.St@m schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:48:
Even pissen dus.. als dat echt waar is.. dan ben je echt een laffe rijder
Verwijderd
Over het geheel is elke ronde een Tour..Joster schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:47:
Schrale timing, irritante commentatoren en verschrikkelijk veel reclames. Leuk kijken zo man.
[...]
Dit is de giro, niet de tour. Bovendien is het veel te voorbarig om nu het podium al uit te zwaaien.
Daarom is het ook de UCI World Tour.
Net zoals in F1 elke race een Grand Prix is.
Maar ik was inderdaad iets te voorbarig met het afschrijven van het Podium, excuses
Maar dan had je dus FDJ, Bahrein en Mobistar die vol rijden.
Maar dan zat Tom dus met zijn team Sunweb, Lotto Jumbo, Cannondale, Orica en Katusha er achter.
En team Trek.
[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 26-05-2017 13:54 ]
Als ik Italiaan was dan zou ik zeggen dat Tom wel verdacht vaak sanitaire stoppen houdtHupske schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:01:
Wat een naaistreek zal dat zijn zeg. Aanvallen tijdens sanitaire stop.
Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.
- het gat wordt gedicht
- Tom en co krijgen en monsterachterstand aan hun broek.
Statistisch gezien moet Tom en co dit dicht kunnen rijden.
De eerstvolgende col zal het verschil maken. Dan moeten Nibali en co de groep bij elkaar houden (en tijd geven) of iedereen erafrijden en met de klassementrenners de laatste 75 kilometer afleggen.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik heb sinds ik ingeschakeld heb nu meer reclame gezien dan van de koers.Gynnad schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:05:
Jezus christus, hoe vaak gaan ze wel niet naar de reclame op Eurosport..
Als dat zo is mogen ze van mij tijdstraffen uitdelen.The RAI commentator said that Rojas stayed with Tom to inform Quintana the "right" moment to attack. Crazy shit...
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ik hoop echt dat Tom flink gas geeft en die 2 lui de vernieling in rijd, bah
[ Voor 20% gewijzigd door Erulezz op 26-05-2017 14:19 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Is daar een regel voor? Dat gaan ze natuurlijk nooit bevestigen..D-e-n schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:19:
Maar even serieus : als het waar is dat hij geschaduwd werd kun je de betreffende ploeg toch straffen? Zie het als een schwalbe
[ Voor 7% gewijzigd door n2theb op 26-05-2017 14:23 ]
Neen2theb schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:23:
[...]
Is daar een regel voor? Dat gaan ze natuurlijk nooit bevestigen..
Ze moeten in de hoek gaan staann2theb schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:23:
[...]
Is daar een regel voor? Dat gaan ze natuurlijk nooit bevestigen..
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21