Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tom is geen die-hard klimmer hè .....Hupske schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:07:
Kan hij niet met de spanning omgaan ofzo?
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 26-05-2017 17:07 ]
Dit.. dit is toch gewoon allemaal te voorspellen, en ook niet raar ofzo.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Inderdaad, dat kost hem de eindoverwinning lijkt het nu.Hupske schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:09:
Als hij niet had moeten poepen he
Bij dit soort standen (NL-er in het roze) komt in een keer veel GoT hier kijken.....handig om het de newbies (nofi) uit te leggen.St@m schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:10:
[...]
Zie je bij F1 ook
Had hij nu nog een minuut over gehad.Exocet schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:10:
[...]
Inderdaad, dat kost hem de eindoverwinning lijkt het nu.
Wijsneus. Na gisteren zag je dit niet aankomen. Was duidelijk sterk.St@m schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:10:
[...]
Dat hij hier een minuut verliest is dan niet normaal. En zeker niet al gelijk aan de klim dat hij moet lossen.
En waar heeft hij de meeste tijd verloren; wanneer het vlak werd. Logisch toch?
Oké. Moest niet plassen en zat zelf dom achterin. Zijn fout dus.
Vandaag had hij slechte benen. Maar hij lijkt het niet erg te vinden. Alsof hij vertrouwen heeft dat hij dan morgen top benen heeft
[ Voor 18% gewijzigd door Hupske op 26-05-2017 17:28 ]
Zo raar is dat niet hoor, dat zie je vaak genoeg in grote rondes dat iemand een aantal dagen zeer sterk is, en dan een keer een mindere dag heeft, bijna iedere renner heeft wel een mindere tot slechte dag in een grote ronde. Ook heb je bijv. renners die bovengemiddeld vaak de dag na de rustdag slecht zijn.Hupske schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:22:
[...]
Wijsneus. Na gisteren zag je dit niet aankomen. Was duidelijk sterk.
Dat hij hier een minuut verliest is dan niet normaal. En zeker niet al gelijk aan de klim dat hij moet lossen.
Dat ie in het laatste stuk het meest verliest kan ook logisch zijn, misschien net wat te veel gegeven op het steile stuk om niet teveel te verliezen en dan in het laatste stuk toen de favorieten nog even vol aan gingen dan verlies je nog wel wat seconden.
Dumoulin bevestigd nu trouwens dat ie zelf een fout maakte door achterin te hangen in de afdaling, en slecht was vandaag. Lijkt dus niet te maken te hebben gehad met een plaspauze gelukkig.
Maar bij Tom begint het er nu wel op te lijken dat die slechte dag pas op de laatste 3 dagen mogelijk is.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
2 NED DUMOULIN, Tom (SUNWEB) + 38
3 ITA NIBALI, Vincenzo (BAHRAIN - MERIDA) + 43
4 FRA PINOT, Thibaut (FDJ) + 53
5 RUS ZAKARIN, Ilnur (KATUSHA ALPECIN) + 1:21
6 ITA POZZOVIVO, Domenico (AG2R LA MONDIALE) + 1:30
7 NED MOLLEMA, Bauke (TREK - SEGAFREDO) + 2:48
Mollema zou met een gekke etappe morgen nog de Giro kunnen winnen.
Echt zulke kleine verschillen heb ik nog nooit gezien.
How do you save a random generator ?
Dan is dat vandaag gebeurtSjah schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:34:
tJa, wat zal ik zeggen, ok laat ik negatief zijn, morgen verspeelt Tom de Giro, en heeft de Giro net 1 dag te lang geduurd.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Je kan natuurlijk ook je slechte dag hebben tijdens bijv een sprint of overgangsrit, dan zul je vaak niet eens weten dat een renner die dag niet top was, omdat er vaak op zulke dagen voor de klassementsmannen er geen koers is en het dus eigenlijk niet uit maakt.Hupske schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:32:
Nja en soms komt die slechte dag nooit.
Maar bij Tom begint het er nu wel op te lijken dat die slechte dag pas op de laatste 3 dagen mogelijk is.
Wijsneus? Beweren dat Dumoulin constant bij de topklimmers hoort is gewoon onzin. Dus als je dan gemiddeld 10% moet klimmen is het helemaal niet raar dat je moet passen.Hupske schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:22:
[...]
Wijsneus. Na gisteren zag je dit niet aankomen. Was duidelijk sterk.
Oké. Moest niet plassen en zat zelf dom achterin. Zijn fout dus.
Vandaag had hij slechte benen. Maar hij lijkt het niet erg te vinden. Alsof hij vertrouwen heeft dat hij dan morgen top benen heeft
Maar he, het is een Nederlander dus hou je oogkleppen lekker op.
En ik kan ook al wel voorspellen dat het onwaarschijnlijk is dat Dumoulin morgen weer tijd verliest. In normale doen.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 26-05-2017 19:13 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Un 'ollander mag zo'n ronde niet winnen, daar zorgen de latino's wel voor.
Houdoe
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Ik zie het nog wel gebeuren.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zou wel gaaf zijn om in afsluitende tijdrit toch de roze trui weer te pakken.
Een tijdrit na 3 weken op de laatste dag is niet een normale tijdrit. Daarnaast is het een korte tijdrit waar ik Tom niet makkelijk een minuut zie pakken (en dat zijn ook overigens zijn woorden van eerder in de week)Fiber schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:50:
Morgen wel zien bij te blijven en dan zondag in de tijdrit genadeloos toeslaan en de roze trui definitief pakken en mee naar huis nemen...
Ik zie het nog wel gebeuren.
Kom op trouwens dat hij er nu doorzakt. Die gast is pas 26 en legt zich dit jaar voor het eerst op het ronde werk en doet het prima in een sterk bezette Giro. Dus ergens op het podium is al geweldig denk ik. (laatste Nederlander op het podium was Erik Breukink in de Tour in 1990, dat is alweer 27 jaar geleden!)
Maar goed, eerst morgen maar eens afwachten.
[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 26-05-2017 22:11 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Inderdaad, dat was echt geweldig.D-e-n schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:12:
Bij tijdritten op de laatste dag moet ik altijd aan Lemond vs Fignon denken.
For those who don't remember... (Tour de France winnen met 8 seconden verschil op de laatste dag...)D-e-n schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:12:
Bij tijdritten op de laatste dag moet ik altijd aan Lemond vs Fignon denken.
Notabene om die reden heeft de organisatie toen besloten dat de laatste rit nooit een tijdrit mag zijn (omdat ze willen dat men in harmonie Parijs binnenkomt).
Overigens de 1e keer dat men gebruik maakte van de Ossekop
En extra benoemenswaardig, omdat de winnaar (Lemon) tot op het bot gehaat werd door de Fransen (want Amerikaan) én dood had moeten zijn (omdat hij een paar jaar daarvoor door zijn neef (oom?) overhoop was geknald tijdens een gezamenlijke jacht-sessie, waarbij Lemond als kalkoen werd aangezien (bijna doodgebloed na alle schoten)).
[ Voor 30% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 26-05-2017 22:36 ]
http://www.wielerflits.nl...elf-breuk-in-peloton.html
Lijkt wel een ideaal terrein voor Tom om voor het klassement te gaan
Maar jammer voor Steven. Andere uitkomst dan waar hij op had gehoopt natuurlijk. Maar Lotto Jumbo vind ik nou ook geen ploeg wat geweldig is. Blinken nergens in uit en kunnen alles net niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Hupske op 27-05-2017 11:41 ]
Wel een goed Omen, althans er is een voorbeeld dat Wilmbledon net dat jaar (96) verschoof naar Rtl, en zowaar Krajicek won, en nu dus alles naar Eurosport. Maar met je eens, ik mis de Belg/Sporza.Joster schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:17:
Hier idem, en opnieuw kapot irriteren aan die slechte commentatoren.
Wat is het verhaal, toch dat ES alle Italiaanse wedstrijden heeft?
Fixed that for youWitte schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:45:
Un 'ollander KAN zo'n ronde niet winnen...
De Belg valt nog beetje mee. De Nederlander is verschrikkelijk. Als hij niet Dumoulin kan verafgoden, komt er gewoon niks deftig uit.Joster schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:17:
Hier idem, en opnieuw kapot irriteren aan die slechte commentatoren.
Geen rechten dit jaarSjah schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:28:
[...]
Wel een goed Omen, althans er is een voorbeeld dat Wilmbledon net dat jaar (96) verschoof naar Rtl, en zowaar Krajicek won, en nu dus alles naar Eurosport. Maar met je eens, ik mis de Belg/Sporza.
Wat is het verhaal, toch dat ES alle Italiaanse wedstrijden heeft?
Hahaha die reclame met Sagan voor die kookplaten
De Belgen rijden trouwens lekker die bergjes op en af

[ Voor 44% gewijzigd door SadisticPanda op 27-05-2017 15:38 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Maar ze vergeten het Champs Elysees effect, dat alle geestelijke remmen losgaan want het zijn de laatste 30 kilometer van de Giro.
op de laatste paar rondjes op de laatste dag van de Tour zie je nl altijd "ineens" iedereen energie+snelheid vinden, waarvan je niet snapt waar dat nog vandaan kan komen.
Sprinters ontsnappers en tijdrijders zullen morgen dus in het grote voordeel zijn.
Quintana op zijn kabouterfiets heeft het altijd moeilijk tenzij het een klimtijdrit is.enchion schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:44:
Ze stellen dat de tijdrit anders gaat zijn morgen omdat iedereen al 3 weken achter de rug heeft en het dus langzamer zal zijn en dat sommige rijders zoals Quintana daar voordeel bij hebben.
Maar ze vergeten het Champs Elysees effect, dat alle geestelijke remmen losgaan want het zijn de laatste 30 kilometer van de Giro.
op de laatste paar rondjes op de laatste dag van de Tour zie je nl altijd "ineens" iedereen energie+snelheid vinden, waarvan je niet snapt waar dat nog vandaan kan komen.
Sprinters ontsnappers en tijdrijders zullen morgen dus in het grote voordeel zijn.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Valt mee hoor, maar ze doen ze bewust erg kort achter elkaar zodat er geen reclames op de slotklim zitten. Gister was het in het begin echt om de 10 minuten, maar de laatste 1,5 uur helemaal niets.P107 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 16:05:
Wat veel reclame tussendoor op Eurosport...
Nibali zit alleen
[ Voor 46% gewijzigd door Hupske op 27-05-2017 16:22 ]
Verwijderd
Ik gok dat Tom vandaag nog tijd en plekken gaat verliezen.
Gok dat die na vandaag 4de staat op zo'n 1.30 van Quintana....
Wel weer een mooie race.
En moet eerlijk zeggen, dit is toch een heerlijke klim week geweest.. Hele mooie etappes.
Puuh eigen tempo. Nibali gaat tekeer
[ Voor 44% gewijzigd door Hupske op 27-05-2017 16:26 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Hupske op 27-05-2017 16:27 ]
Verwijderd
Heb zo'n idee dat die echte klimmers hiervan sneller en beter herstellen om weer een nieuwe aanval te plegen.
De favorieten zelf kunnen ook niet echt doortrekken.
Verwijderd
Alle hoop voor Tom dat die hulp van de andere krijgt.
Verschil met Quintana en Nibali is niet groot. Met Zakarin en Pozzovivo lijkt wel groot.
10 seconden voor Tom op Quintana.
[ Voor 95% gewijzigd door Hupske op 27-05-2017 16:35 ]
Let maar op, daar gaat Quintana springen en blijft Tom achterHupske schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 16:39:
Komt zo nog wel 11%. Daar kijk ik niet naar uit.
Zonder al te veel schade doorgekomenHupske schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 16:39:
Komt zo nog wel 11%. Daar kijk ik niet naar uit.
Verwijderd
Lijkt meer gewoon eventjes het elastiek effect.Hupske schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 16:40:
Het lijkt ze niet te lukken. Telkens versnellen, dan weer vertraging, how komt te dichtbij, dan maar weer versnellen.
Even een paar keer springen om spanning op Tom te zetten en dan straks nog een laatste aanval om hem te breken.
Zal niet de eerste keer zijn
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21