Dit dus.
Valverde en Nibali kunnen nu uitrusten in hun groep, waar Kruijswijk dat niet kan. Dus hij gaat nog wel meer tijd verliezen.
Afdalen duurt gelukkig niet heel lang meer.
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 27-05-2016 16:19 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat zou wel eens de realiteit kunnen zijn. Maar er is nog iets aan hoop.hupske schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:18:
Bergop heb je weinig aan een groep. Daar kan je rustig alleen bij zitten. Op het vlakke zit je met je kop in de wind, dus moet je werken. Hoe groter je groep hoe minder je aan kop hoeft te fietsen. Helaas zit hij nu in een groep die niet willen rijden. 2 teammakkers in van Valverde, die gaat niks doen. Jungels heeft er ook geen zin in.
Valverde en Nibali kunnen nu uitrusten in hun groep, waar Kruijswijk dat niet kan. Dus hij gaat nog wel meer tijd verliezen.
Dit dus.
En dan laten ze t tussenpunt niet zien . Mm 1,40 nu

Dit kan profijt zijn trouwens. Nu Nibali bij andere groep aansluit. Moeten eerst weer afspreken wie wat gaat doen en dat kost tijd.
[ Voor 95% gewijzigd door Hupske op 27-05-2016 16:23 ]
Wat een deceptie zeg.
[ Voor 13% gewijzigd door FunkyTrip op 27-05-2016 16:24 ]
Dit dus.
Edit: volgens mij is Kruiswijk zich wel wat aan het sparen, want hij rijdt al even niet meer vol op kop.
[ Voor 46% gewijzigd door RoD op 27-05-2016 16:28 ]
Dan pas kunnen we echt zien hoe hij er voor staat. Ik hoop...hupske schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:28:
Gelukkig begint het klimmen zo. Dan kan het alleen nog maar mee vallen, want dan is het nagenoeg een persoonlijk gevecht.
Ow lol hij rijd gelijk zelf weg. Eigen tempo en niet te kapot gaat zo
[ Voor 99% gewijzigd door Hupske op 27-05-2016 16:31 ]
Na 1 km waren ze iig allebei hun teamgenoten al kwijt de bult op hahaSjurm schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:31:
Knallen nu die berg op.
Nibali moet je niet zo naar kijken, die Chaves is veels te goed bergop
E: Hangt er toch nog 1 voor van Nibali. Maar dat is niet veel.
[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 27-05-2016 16:33 ]
Tis nog niet over he! Nog steeds virtueel roze. Dit vormt gewoon een nog legendarischer overwinning zondag.Vos schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:33:
Heb net de beelden gezien van de valpartij, dat is echt 100% eigen fout. Dat dit weer met hem moet gebeuren hé, kan het niet geloven. Zo'n kans!

Als Hollander is het echt moeilijk om niet te verzanden in een zuur 'typisch Nederlands om je kansen weer zo te verprutsen', terwijl dat natuurlijk niet zo isVos schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:33:
Heb net de beelden gezien van de valpartij, dat is echt 100% eigen fout. Dat dit weer met hem moet gebeuren hé, kan het niet geloven. Zo'n kans!
Dit dus.
Ik zeg niet typisch NederlandsFunkyTrip schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:34:
[...]
Als Hollander is het echt moeilijk om niet te verzanden in een zuur 'typisch Nederlands om je kansen weer zo te verprutsen', terwijl dat natuurlijk niet zo is
Jungels trapt mooi mee! De 3 die eraan hangen bij Kruijswijk gaan niks doen.
En het verschil is: 2:24
Kruijswijk zit er door. Wordt eraf gereden. Huil'n!
[ Voor 19% gewijzigd door Hupske op 27-05-2016 16:37 ]
Edit: ja, dus.
[ Voor 15% gewijzigd door Coltrui op 27-05-2016 16:39 ]
Kom op doorzetten!
Dan is het definitief over...Goron schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:38:
Kruijswijk wordt gelost nuVal plus al die kilometers alleen
Kom op doorzetten!
Verwijderd
En dan dondert die de komende dagen ook het klassement uit omdat die fysiek en mentaal leeg is.
Dit dus.
Denk het wel... Kruijswijk staat 'geparkeerd' op dit moment.Coltrui schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:37:
Ik zie nog geen grote problemen? Of loop ik achter?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Valt gewoon zo je Giro-overwinning in het water de sneeuw.
Dit dus.
Je vraagt je af waarom Movistar en Astana in bergetappes altijd een aantal mannetjes vooruit sturen.Goron schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:40:
Toch wel zonde dat Jumbo geen goede superknechten heeft voor Steven.
How do you save a random generator ?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dit dus.
Tevens houd Kruijswijk wel van de langere klimmen, wellicht vind die nog een 2e leven. Waarschijnlijk voor hem al zijn 7e vandaag
[ Voor 11% gewijzigd door Hupske op 27-05-2016 16:45 ]
Valt nog mee, de achterstand lijkt zich weer te stabiliseren...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Yep. Ongelooflijk spannend nu. Ben zo benieuwd hoe fris hij morgen is na die val.Fiber schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:45:
[...]
Valt nog mee, de achterstand lijkt zich weer te stabiliseren...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Nibali lijkt wel een italiaanse dokter te hebben gevonden.
Valverde op 1:45, volgens mijn eigen timing zelfs 2 minuten.
[ Voor 45% gewijzigd door Hupske op 27-05-2016 16:51 ]
Verwijderd
Dit dus.
Of een plotseling opduikende sneeuwmuurVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:51:
Lekke band of kapotte ketting zou wel fijn zijn...
Verwijderd
Even al die teleurstelling en woede eraf fietsen
Dus -10 met chavez.
Zeggens zelfs 40 seconden met Chavez.
[ Voor 25% gewijzigd door Hupske op 27-05-2016 16:52 ]
Dit dus.
een 60km lange klim volgens mijD-e-n schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:52:
Hoe is de finish morgen?
edit: dat was de berg van vandaag...
[ Voor 10% gewijzigd door rik86 op 27-05-2016 16:54 ]
Nibali rijdt op kop...FunkyTrip schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:52:
3:20 nu...echt over en uit hoor. Of zit Chavez niet meer in de kop?
Dit dus.
Steven heeft wel altijd een zwaarder blad erop liggen dan de rest.Goron schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:52:
Pff zo spannend! Tempo lijkt wel lager te zijn bij Steven nu
http://www.touretappe.nl/...ppe-20-italie-route-2016/D-e-n schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:52:
Hoe is de finish morgen?
Dan wel, maar ik vrees dat hij het nipt gaat verliezen...FunkyTrip schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:53:
Als Chavez in elkaar stort kan Kruijsweg nog nipt binnen de 3m blijven
[ Voor 10% gewijzigd door Coltrui op 27-05-2016 16:58 ]
Had ook graag het gevecht gezien tussen Kruijswijk en Nibali zonder die crash. Want Nibali heeft zichzelf hervonden.
[ Voor 77% gewijzigd door Goron op 27-05-2016 17:02 ]
Als je ziet hoe hij nu tijd verliest dan ben je morgen niet fit genoeg. Lichaam moet herstellen en gaat ten koste van zijn snelheid.Coltrui schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:57:
Gewoon de schade beperken en hopen dat Kruijswijk morgen weinig last heeft van die val. Nou ja, 'gewoon'...
Nu gaat het heel erg spannend worden
Nog 50 sec voro kruijswijk.
En dat gaat duidelijk niet lukken. Roze trui pakt hij morgen ook niet.
[ Voor 67% gewijzigd door Hupske op 27-05-2016 17:06 ]
Die had zo nooit 4min goed gemaakt lijkt meGoron schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:59:
Had ook graag het gevecht gezien tussen Kruijswijk en Nibali zonder die crash. Want Nibali heeft zichzelf hervonden.
Dit dus.
[ Voor 13% gewijzigd door Goron op 27-05-2016 17:08 ]
't Wordt morgen een thriller met die drie.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wie tussen Kruijswijk en Nibali denk jij dat nog de meeste energie heeft morgen ?hupske schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:08:
Hij kan nu wel samen met Nibali vol in de aanval morgen.
Die val, inderdaad, maar ook de 'moraal'. Heeft hij nog de mentale kracht en het geloof om aan te vallen?Coltrui schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:09:
1'05 van Chaves. Als hij echt zo goed is als de vorige bergritten, is dit nog speelbaar. Maar ja, die val he...
't Wordt morgen een thriller met die drie.
en dan meteen omsingeld door pers natuurlijk om het extra pijnlijk te maken
[ Voor 43% gewijzigd door Goron op 27-05-2016 17:13 ]
Sleutelbeen gebroken. Schijnt uiteindelijk mee te vallen.Coltrui schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:10:
Iemand nog iets gehoord van Zakarin? Dat zag er lelijk uit.
Kan ook een bevrijding zijn. Zoals De Cauwer al zei: alles of niks mentaliteit - geweldige Giro gereden, hij heeft niks te verliezen.Fiber schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:11:
[...]
Die val, inderdaad, maar ook de 'moraal'. Heeft hij nog de mentale kracht en het geloof om aan te vallen?
Wat ik wel raar vind, is dat ze na die val niet meteen een fietswissel hebben gedaan.
Ploegen wagen was te ver weg.Coltrui schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:13:
[...]
Wat ik wel raar vind, is dat ze na die val niet meteen een fietswissel hebben gedaan.
Erg lastig te stellen. De Giro wisselt heel erg kwa vorm.enchion schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:10:
[...]
Wie tussen Kruijswijk en Nibali denk jij dat nog de meeste energie heeft morgen ?
Nibali wordt nu pas op het eind sterk, maar die kan er soms volledig doorheen.
Kruijswijk verbaasd mij deze Giro heel erg en vandaag heeft hij eigenlijk in zijn eentje echt geweldig gereden. Als hij goed kan relativeren kan hij hier gewoon positief uit komen en nog goed herstellen voor morgen.
Dus ik durf toch nog een betje te zetten op Kruijswijk. Chavez loopt ook duidelijk op zijn tenen en is al meerdere dagen eraf gereden, alleen zakt telkens niet volledig door de ondergrens wat Nibali wel 1 keer gedaan heeft.
[ Voor 13% gewijzigd door Hupske op 27-05-2016 17:14 ]
Auto zat er niet direct achter. Alleen een neutrale wagen..Coltrui schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:13:
[...]
Kan ook een bevrijding zijn. Zoals De Cauwer al zei: alles of niks mentaliteit - geweldige Giro gereden, hij heeft niks te verliezen.
Er zat geen ploegauto achter, het was vlak na de top, dus de ploegautos zaten veel verder achter de slechtere klimmers. Er was alleen een neutrale wagenColtrui schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:13:
[...]
Kan ook een bevrijding zijn. Zoals De Cauwer al zei: alles of niks mentaliteit - geweldige Giro gereden, hij heeft niks te verliezen.
De eigen auto was niet in de buurt volgens mij.Coltrui schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:13:
[...]
Nadal met een blessure uit Rolland Garos...
Juist beter in eigen taal, het is op tv dus iedereen kan het zelf dan verifieren dat het goed vertaald wordt, als hij zelf al gaat vertalen terwijl hij dat niet goed beheerst is de source al contaminated.hupske schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:16:
Dit vind ik altijd zo verschrikkelijk. De vraag word je in het Engels gesteld, antwoord dan in het Engels.
Je moet niet vergeten dat engels ook weer in Nederlands vertaald wordt en Russisch enzzz, dan heb je dus 2 vertaalslagen wat de oorspronkelijke bedoeling nog verder verwaterd.
Zeker als 1 renner het over een andere renner heeft kan een misvatting onterecht erg zure dingen opleveren.
Logisch toch. Die mag blij zijn als ie derde blijft, hij zal niet veel meer over hebben na vandaag.Fiber schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:25:
Kruijswijk klinkt niet erg hoopvol meer voor morgen.
Klap was gewoon erg hard.
Zelf ook eens meegemaakt ook overdekop geslagen en moest nog 20 kilometer naar huis, geen enkele pijn of moeite gehad behalve na een uur nadat ik thuis was aangekomen.
Vervolgens een week last gehad van stijve spieren en zeurende schaafwonden.
"Kut. Ik weet het niet. Het was een stomme fout in de afdaling. Ik viel op mijn rug. Alles doet pijn, mijn rug, alles. Mijn moraal is ook gebroken. Ik wist al: het is over. Je probeert wel, maar mijn lichaam deed heel veel pijn. Ik verlies hier gewoon de Giro."
Niet heel hoopvol voor morgen
Ik ben bang dat die pijn er morgen ook nog wel is, en mogelijk nog erger. Het podium zal dan ook lastig worden. Het zou ook niet vreemd zijn als hij in de eerste beklimming opgeeft of zoiets.Sjurm schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:37:
Kruijswijk:
"Kut. Ik weet het niet. Het was een stomme fout in de afdaling. Ik viel op mijn rug. Alles doet pijn, mijn rug, alles. Mijn moraal is ook gebroken. Ik wist al: het is over. Je probeert wel, maar mijn lichaam deed heel veel pijn. Ik verlies hier gewoon de Giro."
Sjurm schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:37:
Kruijswijk:

Denk dat hij morgen niet meer start.... met een breuk in je ribben is het niet lekker fietsen. Vooral niet bergop....
[ Voor 29% gewijzigd door Harmen op 27-05-2016 22:10 ]
Whatever.
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21