Ehm, ik val over het woord onwerkelijk in jouw post, leg je netjes uit dat dat gewoon niet zo is, dat dat eerder zou slaan op vorig jaar en dan ga je me nu vertellen dat ik onwerkelijk niet had mogen gebruiken maar liever indrukwekkend?Sallin schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:05:
[...]
, Thijs Zonneveld heeft het vorig jaar allemaal netjes uitgelegd in een stukje in het AD. Waarom zo'n persoonlijke sneer
. Maakt je reactie onnodig zuur. Zeg dan: "Vorig jaar vond ik hem minstens net zo indrukwekkend toen hij gewoon wegreed bij een Betancourt". Ik vind hem mooi en indrukwekkend fietsen, daarin ben ik niet de enige, zie bv twitter van Sporza, Geesink, Mollema, Zonneveld, et c. Bovendien maakt hij goede kans de ronde te winnen. Na Dumoulin in de Vuelta, Wout Poels in LBL is dit gewoon verwennerij voor NL fietssport.
edit: laat ik Geesink en Mollema niet vergeten in de tour. Uiteindelijk te kort maar wel mooi om te zien.
Mijn post was niet zuur bedoeld, het was meer om aan te geven dat hij vorig jaar al had laten zien wat hij nu doortrekt dus onwerkelijk is het helemaal niet.
Het grappig is dat je nu zelf uitlegt dat mijn reactie op jouw post terecht was.
Was ook helemaal niet als sneer bedoeld, met die laatste zin die ik gebruik geef ik nog aan dat je mss bedoeld dat hij dat ook gewoon doet met de roze trui aan.
Only fools are enslaved by time and space.