[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 169 170 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:47
?
De rest?

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
scrappy.doo schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 18:18:
Eerste keer dat ik de TDFF kijk. Leuke rit vandaag, maar op die Wiebes staat echt geen maat zo te zien. Die rijdt echt wel heel hard weg bij de rest. Tijd voor een paar flinke heuvels/bergen.
Des te vreemder dat er nog ploegen waren die het laatste gaatje nog dicht reden toen SDW op was. Je weet toch hoe het afloopt. Maar goed, dat zien we bij de mannen ook vaak.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:43
Duclaasie schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 13:03:
Is er helemaal niemand die naar de tour voor de dames kijkt?
oh ja wel hoor. Alleen wist niet of er hier op Tweakers ook aandacht voor was. Wij kijken het via Sporza en dat is echt een verademing vergeleken met de Nederlandse variant. Het was even in komen aangezien a. Ik dit jaar ook pas echt de Tour de France keek b) ik bij het vrouwen wielrennen echt helemaal niemand ken. Het is echt interessant om naar te kijken moet ik toegeven.

Vandaag vond ik het een interessante Etappe al begreep ik niet heel goed waarom dat Markus zo vroeg in de race meteen op kop ging rijden. Ze wist dat ze zou worden ingehaald ook al leek het er heel even op dat dat niet zo was. Is dat misschien een tactiek van de ploeg om te proberen om mensen uit te lokken?

[ Voor 22% gewijzigd door Webgnome op 02-08-2026 21:27 ]

Strava | AP | IP | AW

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:18
Waar heb je dit gelezen of gehoord? Het lijkt me onwaarschijnlijk. De voorsprong was ruim maar niet zo groot als bij 10 km/h harder zou passen.

[ Voor 79% gewijzigd door La1974 op 02-08-2026 21:42 ]

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02:02

Hupske

AFCA

La1974 schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 21:29:
[...]

Waar heb je dit gelezen of gehoord? Het lijkt me onwaarschijnlijk. De voorsprong was ruim maar niet zo groot als bij 10 km/h harder zou passen.
Iets minder letterlijk mag je het wel nemen hoor. Het is vooral om te benadrukken dat het verschil erg groot is. 10 km/h is wat duidelijker dan 5 km/h.
TheekAzzaBreek schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 21:01:
[...]

Des te vreemder dat er nog ploegen waren die het laatste gaatje nog dicht reden toen SDW op was. Je weet toch hoe het afloopt. Maar goed, dat zien we bij de mannen ook vaak.
Maar dan geef je sowieso zelf de rit weg aan Lidl. Dan is je kans op winst 0%. Nu was hun kans uiteindelijk nog 1%.

Wiebes kon overigens ook ingesloten raken en niet aan sprinten toekomen. Maar dat moeten andere ploegen dan wat slimmer oppakken.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:18
Hupske schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 21:53:
[...]

Iets minder letterlijk mag je het wel nemen hoor. Het is vooral om te benadrukken dat het verschil erg groot is. 10 km/h is wat duidelijker dan 5 km/h.

[...]

Maar dan geef je sowieso zelf de rit weg aan Lidl. Dan is je kans op winst 0%. Nu was hun kans uiteindelijk nog 1%.

Wiebes kon overigens ook ingesloten raken en niet aan sprinten toekomen. Maar dat moeten andere ploegen dan wat slimmer oppakken.
Je hebt blijkbaar de quote waar ik op reageer niet gelezen. Die was heel specifiek

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:07
Dat is denk ik een Vlaamse uitdrukking, gelet op het woordje ‘precies’.

[ Voor 31% gewijzigd door Requiem19 op 02-08-2026 23:02 ]

Pagina: 1 ... 169 170 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21