Het is toch ook veel te mooi om zo in de gele trui nog voor de laatste etappe te gaan, ongetwijfeld dat hij het vdp gunt maar pogacar ging sowieso altijd meerijden omdat hij het spel te mooi vind, dit was echt geen kadootje.
Dit is ook zo veel beter voor pogi zelf ongeacht of hij wint. Als hij niet mee zou rijden waren ze beiden ruim voor finish terug gepakt, maar nu geeft hij strijdend zo veel meer glans aan zijn gele trui. Met het oude parcours (of met een andere gele trui drager waarschijnlijk ook) was het ondenkbaar om het geel tot het absolute slot zo voorin te zien strijden, dat alleen al maakt het het denk ik waard voor pogi om volle bak mee te rijden.
En inderdaad wat was het weer genieten van Mathieu, ook hoe hij weer “dood” ging na de finish en France TV dan maar het gesprek met Philipsen probeert aan te gaan.
Edit: @
KlaasjeNL inderdaad, ik zat hier in zuid Frankrijk op de camping met haperende 5G, die laatste 2 km hebben hier bijna 15 minuten geduurt. Helaas kwamen de appjes op mijn fietsgroepen op een gegeven moment wel door maar het maakte het niet minder mooi.
[
Voor 39% gewijzigd door
Kluus op 26-07-2026 22:53
]