[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 157 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-01 03:22
DikkeBMW schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 18:56:
[...]

Mijn eerste gedachte was toch; stoppen op je hoogtepunt. Mooie carriere gehad, dat staat vast. Niet meer de jongste, dus de vraag is of hij dit ooit nog zou kunnen evenaren.
Zo zal hij zelf ook vast geredeneerd hebben.
En wellicht paste hij niet helemaal in de Visma structuur.

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:02

DikkeBMW

Live '25

Megupe schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 19:09:
[...]

Zo zal hij zelf ook vast geredeneerd hebben.
En wellicht paste hij niet helemaal in de Visma structuur.
Wel 'leuk' dat je dat aanhaalt. Ik was vorig jaar naar de collegetour van Tom Dumoulin en daarin kwam ook dit aan bod. Kortgezegd; door de zeer professionele (en wellicht zelfs doorgeslagen strenge/kille) stijl binnen Jumbo, verloor hij het plezier en merkte hij dat het niet meer bij hem paste.
Ik denk dat je er dus wel gelijk in hebt. Wanneer hij bij een wat vrijer team zat (zeg eens even de club van MvdP bijvoorbeeld) denk ik dat hij misschien toch nog wel even door was gegaan. Iets meer voor het plezier en de support, iets minder als volkomen dedicated professional.

fookin mad fer it

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:29
Vind vooral de timing raar, tuurlijk normaal dat je op je 33 na het winnen van een grote ronde wil stoppen op een hoogtepunt. Maar gewoon raar om dat dan een halfjaar later aan te kondigen net als de teamvoorstelling er is geweest.

Visma loopt toch al jaren leeg heb ik het gevoel, zeker bergop worden ze jaar na jaar minder.

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:18
Tja, wellicht met kerst/oud en nieuw bij vrienden/familie thuis gezeten en gepraat..

Misschien was die ook echt niet gelukkig binnen de strakheid van Jumbo of er is nog wat anders aan de hand.

Afsluiten van je carrière met een winst in Giro is ook helemaal prima toch. Misschien nog beter dan nog 5 jaar rondrijden en jezelf afmatten en helemaal niks meer winnen,.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 16:07
Verhaal ging toch ook dat Yates heel graag zijn giro titel wilde verdedigen. Maar nu schijnt Vingegaard naar de Giro te gaan. Misschien was dat zo'n teleurstelling dat die dacht zoek het naar uit.
Pagina: 1 ... 157 158 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21