Requiem19 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 14:17:
[...]
Een zwak moment, hongerklop. Lekke band, schakelprobleem etc zijn allemaal een stuk beter te overleven als je nog een paar knechten hebt.
Je verliest een beetje de controle zodra je geisoleerd bent. Dan moet je opeens beslissingen gaan maken die je niet wilt maken. Zoals: wat als Jorgensson demarreert uit de kopgroep: gaat Pogi hem dan halen op kop, of laat hij Jorgensson minuten winnen?
Gewoon laten rijden, komt mevrouw Vingegaard morgen ongetwijfeld de ploeg destabiliseren omdat ze niet voor haar Jonas rijden
***EDIT***
Maar even serieus:
Dan moet je oftewel gewoon zélf de sterkste zijn en wegrijden, oftewel poker je staalhard en zeg je tegen Vingegaard: Really, ga je het gewoon aan die Amerikaan laten? Ik ben bereid het te laten lopen, ik heb dit jaar de Strade, de Ronde en Luik al gewonnen; dus als jij blij bent met een jaar waarin de eindzege in de ronde van Portugal je highlight van het jaar is: be my guest en dan zien we elkaar volgend jaar opnieuw. Ik hoop wel dat je dan nog kopman bent als je de titelverdediger in de ploeg hebt...
Maar sowieso dat er dan ook andere renners rijden op dit moment. Evenepoel en co willen ook nog op het podium of de top-5 waar Jorgensen een concurrent voor hen is.
[
Voor 35% gewijzigd door
Jebus4life op 14-07-2025 15:15
]