[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 148 ... 151 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Kist schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:26:
[...]

In de Dauphine natuurlijk 0 reden voor MVDP om serieus gas te geven in de tijdrit.
Je denkt dat MvdP P6 wordt in een tijdrit voor een flink blok klassementsrenners die vol gas gingen en tijdrijders als Cavagna, wereldkampioen tijdrijden Foss etc?

Hij had een weddenschap om binnen 1 minuut van Evenepoel te finishen en hij had deze winter specifiek op de TT fiets getraind. Dauphine was een test voor hem in aanloop naar de TdF en hij is daar vol gas gegaan.

Nu is er een verschil tussen vol gas gaan en jezelf kotsend over de finish rijden (al TT 2021), dus wellicht kan hij nog net een tandje dieper. Maar hij zal niet ineens op 30s van Evenepoel eindigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeleBoel
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:52
dfbt schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:21:
...

Ik denk dat we Pogi echt nog niet moeten uitschrijven. Ik denk echt dat hij in Dauphine de tijdrit niet heel erg serieus had genomen, met die actie met bidon etc. Wellicht gewoon een en ander uittesten voor de tour. Vorig jaar in de laatste tijdrit weliswaar met een klim erin versloeg die iedereen.

...
https://www.knack.be/spor...ar-tijdritpositie-analyse

Op deze webpagina wordt uitgebreid geanalyseerd waarom Pogacar slecht presteerde in de tijdrit in de Dauphine. Geen idee of ze dat bij UAE al opgepakt hebben, we gaan het zien vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Vingegaard met 150mm cranks, 22,5mm minder dan vorig jaar.

Jeeminee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

HeleBoel schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:41:
[...]

Op deze webpagina wordt uitgebreid geanalyseerd waarom Pogacar slecht presteerde in de tijdrit in de Dauphine. Geen idee of ze dat bij UAE al opgepakt hebben, we gaan het zien vanmiddag.
Of hij had gewoon een slechte dag toen met pap in de benen :P
Niet alles is natuurlijk wiskundig te verklaren.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
YakuzA schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:52:
[...]

Of hij had gewoon een slechte dag toen met pap in de benen :P
Niet alles is natuurlijk wiskundig te verklaren.
Ze hebben wel echt heel veel gesleuteld aan zijn tijdritpositie deze winter, dus het is niet heel gek als dat nog niet soepel loopt.

Sommige 'kenners' waren ook van mening dat hij niet echt met vertrouwen in de bochten ging op deze positie. Als dat inderdaad zo is kan alleen al dat cumulatief in een tijdrit flink oplopen.

Op basis van vermogen moet hij wel écht een hele slechte dag hebben om dusdanig onder de maat te presteren.

Absolute FTP's van de heren worden vwiw ongeveer als volgt geschat:

Pogacar 440-450
Vingegaard 400-410 (420?)
Evenepoel 380-400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
HeleBoel schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:41:
[...]

Dus hij zit weer als een mijnwerker op zijn fiets?

Vrij naar ene TD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:05
Benieuwd of Evenepoel nog aan geel geraakt. Hij loopt verder weg op Afini en ook Pogacar begint achterstand te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Dat laatste stuk gaat zo hard, 56-58, daar kan Evenepoel echt winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Hebben ze de verkeerde wax op de ketting gesmeerd bij VLAB?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Requiem19 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:25:
Hebben ze de verkeerde wax op de ketting gesmeerd bij VLAB?
Hoezo, was te verwachten dat Vingegaard tijd ging verliezen op dit parcours.
Puur rechtdoor tegen de wind in, met zijn gewicht in het nadeel tegenover Pogacar.
Evenepoel is dan weer super aero.

Pogacar rijd wel een dijk van een tijdrit moest het verval niet groter worden in het laatste deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owios
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:33
Er zaten wel hele bijzondere stiksels op de rug van het shirt van Vingegaard. Zou dat voor de aerodynamica zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Owios schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:42:
Er zaten wel hele bijzondere stiksels op de rug van het shirt van Vingegaard. Zou dat voor de aerodynamica zijn?
Heeft niet geholpen in ieder geval...

Jammer hoor, tour lijkt al in de plooi gevallen.
Pogocar is gewoon veel beter dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Gelukkig is Pogacar al ouder dan 25, anders had die alle truitjes. Zie hem ook als kandidaat voor groen dit jaar met al die puncher hellingen en bergritten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Tja… bij jumbo kunnen ze flink aan de bak en uae hoedt niet perse meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-07 12:49
Exocet schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:48:
[...]
Zullen we zien in de bergen.. voorlopig lost Vingegaard op de explosieve klimmetjes, maar dat was vorige jaren ook zo.. Ik schrijf Vingegaard nog niet af, kan na 1 bergetappe al helemaal anders worden... andere VLAB renners zaten allemaal in spaarmodus (WvA, VicSnor,..), de echte TdF moet nog beginnen en er is ook nog een klimtijdrit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:45
RigolleM schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:36:
[...]

Zullen we zien in de bergen.. voorlopig lost Vingegaard op de explosieve klimmetjes, maar dat was vorige jaren ook zo.. Ik schrijf Vingegaard nog niet af, kan na 1 bergetappe al helemaal anders worden... andere VLAB renners zaten allemaal in spaarmodus (WvA, VicSnor,..), de echte TdF moet nog beginnen en er is ook nog een klimtijdrit..
Wout en Victor mochten niet van de vrouw van Vingegaard ;)

Maar alle gekheid, Pogacar is de meest complete en beste renner van deze tijd en nu ook weer deze Tour (op papier en afgaand op de eerste 5 dagen), maar heeft nu ook het beste team om zich heen. VLAB won ook omdat ze als team ijzersterk waren en dat is nu net wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
RigolleM schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:36:
[...]

Huh, welk klimmetje is hij gelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:28:
[...]

Hoezo, was te verwachten dat Vingegaard tijd ging verliezen op dit parcours.
Puur rechtdoor tegen de wind in, met zijn gewicht in het nadeel tegenover Pogacar.
Evenepoel is dan weer super aero.

Pogacar rijd wel een dijk van een tijdrit moest het verval niet groter worden in het laatste deel
In de Dauphine won hij op de vlakke stukken op Pogacar (en verloor hij bijna niets op REV op de rechte stukken), leek alsof ze wat moois hadden gevonden in de wind tunnel.

Klinkt alsof hij en MJ vandaag slechte dag hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Requiem19 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:58:
[...]

Huh, welk klimmetje is hij gelost?
Gisteren op de laatste klimmetje, maar Poga hield in (of kon niet meer) en Vingegaard kwam er gewoon terug bij.

Maar dit zegt niks..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
RigolleM schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 19:19:
[...]

Gisteren op de laatste klimmetje, maar Poga hield in (of kon niet meer) en Vingegaard kwam er gewoon terug bij.

Maar dit zegt niks..
Dat vond ik juist mooi, Pogacar overspeelde z’n hand iets op die klim en was feitelijk even snel als Vingegaard.

Had juist het idee dat Vingegaard stuk dichter bij zit op deze explosieve inspanningen (1:48 geschat rond de 600 watt meer dan 9w/kg op basis van Oscar Onley 525w, 8,46wkg boven in 1:59 die zijn Strava data openbaar deelt).

[ Voor 3% gewijzigd door Requiem19 op 09-07-2025 19:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:48:
[...]

Heeft niet geholpen in ieder geval...

Man, we hebben net 5 etappes gehad.
Zo'n conclusie is veel te vroeg.

Paar seconden hier, klein minuutje daar...

Het is wachten op Jonas' terrein.
Vanaf etappe 12 wordt het (hopelijk) interessant })
Denk terug aan de ITT+Courchevel 2023, daar pakte Jonas in 2 etappes 7 minuten ofzo.

Denk dat Pogi/UAE nu een buffer proberen op te zetten om te verdedigen.

Neemt niet weg dat ik Pogi een veel aantrekkelijkere renner vind, maar daar staat tegenover dat ik Visma-Lease a Bike leuker vind dat UAE.
Voor mij sowieso een leuke winnaar... maar ik laat mij graag verrassend met meer kandidaten :)B

al hoop ik vooral dat iedereen op zijn fiets blijft zitten...

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
TheTinusNL schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:42:
[...]

Man, we hebben net 5 etappes gehad.
Zo'n conclusie is veel te vroeg.

Paar seconden hier, klein minuutje daar...

Het is wachten op Jonas' terrein.
Vanaf etappe 12 wordt het (hopelijk) interessant })
Denk terug aan de ITT+Courchevel 2023, daar pakte Jonas in 2 etappes 7 minuten ofzo.

Denk dat Pogi/UAE nu een buffer proberen op te zetten om te verdedigen.

Neemt niet weg dat ik Pogi een veel aantrekkelijkere renner vind, maar daar staat tegenover dat ik Visma-Lease a Bike leuker vind dat UAE.
Voor mij sowieso een leuke winnaar... maar ik laat mij graag verrassend met meer kandidaten :)B

al hoop ik vooral dat iedereen op zijn fiets blijft zitten...
Is toch vrij logische conclusie, een fitte Pogacar rijd al jaren de tegenstand kapot.
Zonder pech wint Pogacar opnieuw de Tour.
In de Dauphiné was hij ook al veel sterker als Vingegaard in de bergen, dat gaat nu niet veel anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
‘Al jaren’, bedoel je 2024 alleen mee toch? De 2 jaren daarvoor reed Vingegaard hem kapot.

Hij lijkt een grote stap gezet te hebben vanaf ‘24, maar vorig jaar ging hij ook nog een ritje nat tegen Vingegaard. Ik moet het nog zien of het allemaal zo makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 23-07 23:33
Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:15:
[...]

Is toch vrij logische conclusie, een fitte Pogacar rijd al jaren de tegenstand kapot.
In de Dauphiné was hij ook al veel sterker als Vingegaard in de bergen, dat gaat nu niet veel anders zijn
Een fitte Pogi lijkt inderdaad onverslaanbaar. Maar ook Pogi kan een slechte dag hebben, vallen, ziek worden, etc.
Het geel moet naar Parijs en in 2,5 week kan er nog veel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Requiem19 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:19:
‘Al jaren’, bedoel je 2024 alleen mee toch? De 2 jaren daarvoor reed Vingegaard hem kapot.

Hij lijkt een grote stap gezet te hebben vanaf ‘24, maar vorig jaar ging hij ook nog een ritje nat tegen Vingegaard. Ik moet het nog zien of het allemaal zo makkelijk gaat.
Hij had eens een tour dat hij door die polsbreuk geen goede voorbereiding had. Volgens mij is hij 1x op waarde geklopt en nu enkel beter geworden. Hij was toen ook nog zo jong
Het was naar mij herinnering altijd fifty fifty met Vingegaard maar sinds vorig jaar lijkt Pogacar nog een pak beter te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:15:
[...]

"veel sterker"?
Waarom vind je de parcoursen Dauphine 2025 en TdF 2025 in context van Pogi vs Jonas te vergelijken?

Pogi pakte een minuut in etappe 6: https://www.procyclingsta...025/stage-6/result/result
hoogteprofiel staat niet naar Jonas.

In etappe 7 pakte Pogi slechts 14 seconden op 1 klim (de laatste): https://www.procyclingsta...025/stage-7/result/result
op papier meer een bergrit voor Jonas, maar met zo veel tijd tussen de eerste twee klimmen en de slotklim is alleen de slotklim relevant.

Dat was het...

Dat is heel anders dan die echte bergritten in de TdF die we nog gaan krijgen, plus een derde week...

Het is maar wat je "veel sterker" noemt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
TheTinusNL schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:44:
[...]

"veel sterker"?
Waarom vind je de parcoursen Dauphine 2025 en TdF 2025 in context van Pogi vs Jonas te vergelijken?

Pogi pakte een minuut in etappe 6: https://www.procyclingsta...025/stage-6/result/result
hoogteprofiel staat niet naar Jonas.

In etappe 7 pakte Pogi slechts 14 seconden op 1 klim (de laatste): https://www.procyclingsta...025/stage-7/result/result
op papier meer een bergrit voor Jonas, maar met zo veel tijd tussen de eerste twee klimmen en de slotklim is alleen de slotklim relevant.

Dat was het...

Dat is heel anders dan die echte bergritten in de TdF die we nog gaan krijgen, plus een derde week...

Het is maar wat je "veel sterker" noemt...
In de laatste bergrit in Dauphiné reed hij niet meer door omdat de eindzege en dagzege binnen waren. Was ook maar een rit van iets meer als 100km dacht ik.

Vorig jaar in de Tour reed hij elke bergrit toch weg van Vingegaard en won hij met een minuut of 7.
Ik zie momenteel echt geen aanleiding dat Vingegaard dit nog gaat recht trekken zonder val of ziekte van Pogacar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick4
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
En in 2023 won Vingegaard met 7min voorsprong op Pogacar.

De tour is nog steeds spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 22:32:
[...]

In de laatste bergrit in Dauphiné reed hij niet meer door omdat de eindzege en dagzege binnen waren. Was ook maar een rit van iets meer als 100km dacht ik.

Vorig jaar in de Tour reed hij elke bergrit toch weg van Vingegaard en won hij met een minuut of 7.
Ik zie momenteel echt geen aanleiding dat Vingegaard dit nog gaat recht trekken zonder val of ziekte van Pogacar.
Mijn indruk was dat Pogi alleen de laatste km een beetje liet lopen.

Ik denk dat Vingegaard en Pogi op de 30m+ beklimmingen best wel dicht bij elkaar liggen. En dat als het een dag is met ziek veel klimmen (deze Tour nog een dag met 5500 hoogtemeters!), Pogi kwetsbaar is.

Maar Pogi is veel veelzijdiger dan Vingegaard. Wat kan die man niet :D. Dus hij is absoluut de grote favoriet voor de eindoverwinning, zeker met meer dan 1minuut voorsprong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
  • Nu online
Requiem19 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:15:
[...]

Mijn indruk was dat Pogi alleen de laatste km een beetje liet lopen.

Ik denk dat Vingegaard en Pogi op de 30m+ beklimmingen best wel dicht bij elkaar liggen. En dat als het een dag is met ziek veel klimmen (deze Tour nog een dag met 5500 hoogtemeters!), Pogi kwetsbaar is.

Maar Pogi is veel veelzijdiger dan Vingegaard. Wat kan die man niet :D. Dus hij is absoluut de grote favoriet voor de eindoverwinning, zeker met meer dan 1minuut voorsprong.
Voor het kijkplezier hoop ik nog op echte gevechten. Maar ik denk dat Pogi zich de laatste 2-3 jaar gewoon ontzettend verbeterd heeft op zijn zwakte punten. (dus eten, dus warmte etc) Maar goed, met zo'n voorjaar in je benen zou je wellicht toch ergens kunnen breken lichamelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
dfbt schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:37:
[...]

Voor het kijkplezier hoop ik nog op echte gevechten. Maar ik denk dat Pogi zich de laatste 2-3 jaar gewoon ontzettend verbeterd heeft op zijn zwakte punten. (dus eten, dus warmte etc) Maar goed, met zo'n voorjaar in je benen zou je wellicht toch ergens kunnen breken lichamelijk.
Hij is zeker beter dan hij was.

Maar nog steeds heeft hij kwetsbare momenten. Amstel Gold Race dit jaar ging natuurlijk helemaal mis. Vorig jaar viel hij knetterhard aan tegen Vingegaard in de 2e (?) berg etappe, had binnen no time 30 seconden voorsprong maar viel toen helemaal stil en verloor nota bene het sprintje tegen Vingegaard voor de ritwinst.

Omdat hij ZO goed is, is hij enorm kwistig met z'n energie. Je moet hem dus uitdagen of kietelen om de hele dag keihard te racen en meer energie te verspillen dan jij zelf doet. Dan heb je de meeste kans om hem te kraken. Als je dan ook nog voor elkaar krijgt dat hij geisoleerd zit en WvA zit in de kopgroep die in een tussenstuk het verschil kan maken a la Giro...

True, alle puzzelstukjes moeten goed vallen om dit voor elkaar te krijgen. Maar daarom kijken we toch wielrennen en niet hardlopen? Daar wint de snelste de facto.

In wielrennen wint soms ook wel eens de slimste...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danoontjeh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-07 12:08
Requiem19 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:40:
[...]

Omdat hij ZO goed is, is hij enorm kwistig met z'n energie. Je moet hem dus uitdagen of kietelen om de hele dag keihard te racen en meer energie te verspillen dan jij zelf doet. Dan heb je de meeste kans om hem te kraken. Als je dan ook nog voor elkaar krijgt dat hij geisoleerd zit en WvA zit in de kopgroep die in een tussenstuk het verschil kan maken a la Giro...
Hier ben ik dus heel benieuwd naar. Lijkt er tot nu toe op dat hij in deze eerste dagen bereid is om alles te geven om maar een ritwinst te pakken, erg benieuwd of hem dat in bijvoorbeeld week 3 teveel vermoeidheid oplevert op de langere klimmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
danoontjeh schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 12:26:
[...]

Hier ben ik dus heel benieuwd naar. Lijkt er tot nu toe op dat hij in deze eerste dagen bereid is om alles te geven om maar een ritwinst te pakken, erg benieuwd of hem dat in bijvoorbeeld week 3 teveel vermoeidheid oplevert op de langere klimmen.
Het is jammer dat WvA nog niet zo goed is tot nu toe.

Laat die bijvoorbeeld vandaag eens lekker aanvallen. 90% kans dat Pogacar daarop gaat reageren en dan WvA de hele dag lekker demarreren vanuit het groepje waarin ze rijden, terwijl Vingegaard dan de ballen moet hebben om in de groep daarachter te blijven en wat tijd te verliezen.

Pogi is beter, dus het wordt tijd dat ze creatief gaan worden.

Als VLAB de hele Tour alleen hard op kop gaat rijden en dan Vingegaard probeert te lanceren wordt het te makkelijk voor Pogacar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:53

Kluus

Gang is alles

Ypuh schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 17:05:
The f* zitten er nu ook al ads in de HBO Max Sport app? Eerst van €40 per jaar naar €8.99 + €5 voor de sportmodule per maand, en nu ook nog reclames in de app (dus niet in de uitzending)!?!? :(
Ik had van de week ineens reclame tijdens de uitzending. Direct alles stop gezet. Was ook al totaal niet tevreden over de app met beperkte filter instellingen waardoor ik naar wielrennen moest zoeken tussen al die tenniswedstrijden die me geen hol interesseren… :(

De gcn app was perfect, de eurosport app was nog oke, maar hbo max is echt belachelijk slecht.

[ Voor 8% gewijzigd door Kluus op 10-07-2025 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:35

Jebus4life

BE User

Het moet op een bepaald moment toch iets of wat gaan stilvallen, maar indien niet: wat is de tijdslimiet? :+

[ Voor 35% gewijzigd door Jebus4life op 10-07-2025 14:19 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Laatst online: 21:23
Gaat nu ook afgestopt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Vergeten de Tourpoule in te vullen :'(

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Healy, wat een nummertje. _/-\o_
En Van Der Poel weer naar geel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 19:25
Chelseamarre123 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 17:05:
Healy, wat een nummertje. _/-\o_
En Van Der Poel weer naar geel
Met 1 sec 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Honger/dorst klop bij MvdP? Zat compleet onder de zoutvlekken.
Hopelijk herstelt ie goed genoeg om morgen bij de kanonnen te blijven, maar zelfs dan dikke kans voor Pogacar dat die op boni's weer geel pakt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Adrie van de Poel. _O_
In interview op NOS:

“Je kunt wel horen dat jullie nog nóóit gekoerst hebben!”

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 17:43:
Adrie van de Poel. _O_
In interview op NOS:

“Je kunt wel horen dat jullie nog nóóit gekoerst hebben!”
Op welke opmerking was dit een reactie dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Exocet schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 17:50:
[...]

Op welke opmerking was dit een reactie dan?
De dag van morgen op Mur de Bretagne. Dat Matthieu hier goede herinneringen aan heeft dus goede kans heeft op etappe winst.

Dus Adrie gaf even van repliek dat hij kon horen dat de journalist nog nooit had gekoerst, want hij had geen idee wat een dag als vandaag met het lichaam doet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 22:32:
[...]

Klopt, Pogi hield in op het eind van de Valmeinier 1800, maar met nog 2 kilometer ofzo was het gat 30 seconden?
Stel dat hij volle bak was doorgereden, laat het dan 50-60 seconden geweest zijn.
Andere koek dan minuten die je aan je broek kunt krijgen in een echte bergrit.
Tour 2024 is ook niet te gebruiken als vergelijkingsmateriaal.
Aan de start staan was daar voor Jonas al een overwinning op zich na die horrorcrash in het Baskenland 2,5 maanden ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
In anders nieuws... Matje weer in het geel *O*
Of zoals Stef Clement het beschreef: fietsp*rno :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:44

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Vandaag is voor Loulou of Pogi!?

(Sterk aan het nadenken om er een transfer aan te wagen in de sporza wielermanager)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Pogi rijdt verrassend verstandig dit jaar en laat zelfs de vroege vlucht wegrijden in een etappe die hij zal had kunnen winnen.

Maar, als je hem uitlokt wil hij wel even laten zien wie de baas is. Dus, zou VLAB proberen om hem te narren weer deze rit op de Muur? Zo ja, dan Pogi.

Zo nee, dan iemand anders... Vauquelin? Loulou zal vast even aangaan op het begin van de klim en dan na 100meter parkeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Joepie, Pogacar wint weer....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Exocet schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 16:38:
Joepie, Pogacar wint weer....
Het wordt een beetje Max Verstappen seizoen 2023 op deze manier, die 19 van 22 races won van het seizoen.
Voor de spanning is het funest helaas.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
PatrickC schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 17:03:
[...]

Het wordt een beetje Max Verstappen seizoen 2023 op deze manier, die 19 van 22 races won van het seizoen.
Voor de spanning is het funest helaas.
Overdrijven is ook een kunst.. We zijn 7 ritten ver en heeft nog 'maar' 2 ritten gewonnen, morgen zal het zeker niet Pogi zijn... 19/22 kan hij al sinds rit 3 niet meer halen onze Pogi. De 'echte' ritten moeten nog komen en ben benieuwd of Vingegaard Pogi kan lastig maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
RigolleM schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 17:14:
[...]

Overdrijven is ook een kunst.. We zijn 7 ritten ver en heeft nog 'maar' 2 ritten gewonnen, morgen zal het zeker niet Pogi zijn... 19/22 kan hij al sinds rit 3 niet meer halen onze Pogi. De 'echte' ritten moeten nog komen en ben benieuwd of Vingegaard Pogi kan lastig maken...
Het was ook sarcastisch bedoeld. ;) Natuurlijk gaat Pogacar niet zo veel ritzeges halen. Maar de parallel met Max in 2023 is wel degelijk te trekken… eentje die er met kop en schouders bovenuit steekt. Ik hoop echt dat Vingegaard hem kan gaan uitdagen, maar de voortekenen zijn er nog niet echt. Dan is het eigenlijk hopen op één of meer slechte dagen van Pogacar denk ik.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
PatrickC schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 17:20:
[...]

Het was ook sarcastisch bedoeld. ;) Natuurlijk gaat Pogacar niet zo veel ritzeges halen. Maar de parallel met Max in 2023 is wel degelijk te trekken… eentje die er met kop en schouders bovenuit steekt. Ik hoop echt dat Vingegaard hem kan gaan uitdagen, maar de voortekenen zijn er nog niet echt. Dan is het eigenlijk hopen op één of meer slechte dagen van Pogacar denk ik.
Goh er zijn nog periodes geweest hoor waar er ééntje met kop en schouders bovenuit stak, we zitten nu helaas in zo'n periode, maar ik ben nog niet zeker of hij dit jaar het geel pakt.. Vorig jaar was Vingegaard niet 100% wegens zijn val in het Baskenland, maar dit jaar ziet er toch rooskleuriger uit.. Hij was ook de enige die kon volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
PatrickC schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 17:20:
[...]

Ik ben wat minder onder de indruk van de Y1RS ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Tourorganisatie heeft het zo te zien weer geweldig voor elkaar. Dan slagen ze er in een boeiend openingsweekend uit te tekenen maar dan krijgen we uiteraard 2 sprintersritten in het eerste weekend... En dan uiteraard de eerste 2 bergritten vóór het tweede weekend zodat de kans er dik inzit dat het voor de derde bergrit op zaterdag het klassement al eens grotedeels in zijn plooi zou liggen. Aja, en op de zondag van het tweede weekend gooien we nog een totaal irrelevante overgangsrit (waar er niet/nauwelijks écht gekoerst kan worden), perfect na na 3 zware bergritten en net voor de rustdag zodat het peleton kan opteren voor 2 rustdagen na elkaar.

En op het slotweekend leg je geen bergrit op zaterdag. Maar wederom een overgangsrit. Wel nog eentje die eerder op een Ardennen parcours dus daar kan in theorie wel gekoerst worden, maar zo laat in de Tour is dat 9/10 gewoon de vroege vlucht.

Echt, dat zijn dan qua publiciteit en visibiliteit de 4 belangrijkste weekends zijn het koersjaar en je slaagt erin op 8 ritten er een stuk of 5 te leggen die niet aantrekkelijk zijn voor het brede publiek :w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megupe
Ik vond afgelopen week anders echt fantastisch en kijk uit naar wat er nog komen gaat.
Denk wel dat vergeleken met afgelopen week het niet zo mooi zal worden, maar hopelijk word ik positief verrast.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Megupe schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 11:09:
Ik vond afgelopen week anders echt fantastisch en kijk uit naar wat er nog komen gaat.
Denk wel dat vergeleken met afgelopen week het niet zo mooi zal worden, maar hopelijk word ik positief verrast.
Tuurlijk was de eerste week fantastisch, maar niet iedereen kan doordeweeks vanaf 14u30 voor zijn tv hangen.
Ik heb zelf ook door werk maar beperkt kunnen kijken en keek net uit in het weekend om lekker de tour te volgen, geven ze 2 saaie sprintritjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Theorietje van Thijs: dat hebben ze misschien gedaan om minder en minder idioot publiek te krijgen in de bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 16:45:
[...]

Tuurlijk was de eerste week fantastisch, maar niet iedereen kan doordeweeks vanaf 14u30 voor zijn tv hangen.
Ik heb zelf ook door werk maar beperkt kunnen kijken en keek net uit in het weekend om lekker de tour te volgen, geven ze 2 saaie sprintritjes.
haha, enigzins gedeelde frustratie.
VOoral rit 18 en 19 baal ik van dat ik moet werken, gaat niet goed zijn voor de klantenbinding die miiddagen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Van Der Poel met zijn ploegmaat in de aanval in een vlakke rit. Beetje woekeren met krachten vrees ik, tour is nog zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 14:46:
Van Der Poel met zijn ploegmaat in de aanval in een vlakke rit. Beetje woekeren met krachten vrees ik, tour is nog zo lang.
De kansen voor vd poel zijn zo goed als klaar toch? Verder
En morgen rustdag? Na bergettappes week 2/3 is vd poel ook weer niet zo sterk toch.

En vind bijna 4 min voor nog 30 km wind mee toch best tricky. Al zag je net in die mini waaier dat ze er binnne 3 km rond 30 sec af hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Nu online
Of te vroeg gezegd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
dfbt schreef op zondag 13 juli 2025 @ 15:45:
[...]
En morgen rustdag? Na bergettappes week 2/3 is vd poel ook weer niet zo sterk toch.

En vind bijna 4 min voor nog 30 km wind mee toch best tricky. Al zag je net in die mini waaier dat ze er binnne 3 km rond 30 sec af hadden
Dinsdag rustdag, want morgen is het 14/7.

Denk dat ze nog wel worden teruggehaald trouwens. Is nog zo ver.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Nu online
VidaR-9 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 15:47:
[...]

Dinsdag rustdag, want morgen is het 14/7.

Denk dat ze nog wel worden teruggehaald trouwens. Is nog zo ver.
Ah je hebt gelijk. Ja nja je ziet voorsprong nu al snel verlopen nu er nog meer teams rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Sprint trein van Trek gesloopt, meer kansen voor Groves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 20:08

Fisico

by Fabian

Ze maken er een mooie dag van met zijn tweeën. De motoren helpen af en toe wel een beetje.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Nu online
Requiem19 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 16:22:
Sprint trein van Trek gesloopt, meer kansen voor Groves?
Door die korte waaiers van t peleton is er wel echt een gedeelte afgevallen. Ben benieuwd welke mannen voorop nu energie willen verspillen voor hun sprinters…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
dfbt schreef op zondag 13 juli 2025 @ 15:45:
[...]

Bwa er komen nog wel wat overgang etappes waar hij wel kans maakt in de vlucht. Deze onderneming is voor zo'n kampioen vrij zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:31

Quad

Doof

Het is vooral goede reclame voor de ploeg.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 19:54

Pierre

Van nature lui!

Hij rijd het snot uit zijn ogen, wat een gast die MvdP.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Van der Poel… wat een held… maar je weet eigenlijk al dat dit niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:02
Pff spannend dit 😃
Edit.. en jammer maar knap!

[ Voor 40% gewijzigd door Marc3l op 13-07-2025 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Nu online
Heel erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:47

SuBBaSS

-has Ryzen

Rammen Van der Poel, RAMMEN!

Jammer. -O-

Maar wat een klasbak.

[ Voor 42% gewijzigd door SuBBaSS op 13-07-2025 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Ze kunnen het precies uitrekenen… laatste km… wat zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Dan toch een crosser! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:45
173 kilometer op kop.. wielrennen is hard

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Maar hoezo krijgt Rickaert alleen de strijdlust? Gisteren kregen beide Fransen de strijdlust. Typisch weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Waar is Groenewegen eigenlijk? Weer geen top 10 klassering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 16:57:
Maar hoezo krijgt Rickaert alleen de strijdlust? Gisteren kregen beide Fransen de strijdlust. Typisch weer
Omdat hij als eerste weg reed? Maar na zo’n etappe hadden ze ‘m beide moeten krijgen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:18
700 meter, wat zonde! Mooie poging 😎😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:47

SuBBaSS

-has Ryzen

LOL

Hij helpt gewoon even een teamgenoot met z'n droom.

Wat een gast ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:31

Quad

Doof

PatrickC schreef op zondag 13 juli 2025 @ 16:57:
Waar is Groenewegen eigenlijk? Weer geen top 10 klassering.
Vroegen wij ons ook al af. Waar is onze beste Nederlandse sprinter?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Wat een klasbak is die van der Poel toch… het doel was dus Rickaert op het podium krijgen… dat is dus wel gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
50 gemiddeld met 2 voor 170 km met 1500 hoogtemeters. Crazy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:30

Rhapsody

In Metal We Trust

Groenewegen 15e volgens de NOS.
Groves (Alpecin) 10e.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Kutzooi. Was MvdP zo gegund

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Duclaasie
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20:49
SuBBaSS schreef op zondag 13 juli 2025 @ 17:00:
LOL

Wat een gast ook.
Precies, daar kun je niets dan bewondering voor hebben! Chapeau!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Quad schreef op zondag 13 juli 2025 @ 17:01:
[...]

Op zijn retour vrees ik. Na die val in Polen nooit echt meer de oude geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Quad schreef op zondag 13 juli 2025 @ 17:01:
[...]

Is dat atm niet van Poppel? Maar waar was die?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:34
Megupe schreef op zondag 13 juli 2025 @ 17:08:
[...]

van Poppel werkte voor Meeus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Megupe schreef op zondag 13 juli 2025 @ 17:08:
[...]

Die trok de sprint aan vanop 500m

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Er zijn dagen dat ik fietsrondjes van 3.5 uur met een vriend langzamer doe:
De negende etappe in de Tour de France van 2025 zullen veel wielervolgers zich herinneren door de lange aanval van Mathieu van der Poel en Jonas Rickaert. Ondanks dat het duo van Alpecin-Deceuninck na de finish met lege handen stond – de Nederlander werd in de slotkilometer gegrepen – hebben zij er wel voor gezorgd dat de rit de boeken in gaat als de op één na snelste Tour-etappe ooit.

Winnaar Tim Merlier kwam namelijk over de streep met een gemiddelde snelheid van 50,013 kilometer per uur. Dat is slechts een fractie langzamer dan het record uit 1999. Toen werd er tijdens de vierde rit tussen Laval en Blois een gemiddelde gehaald van 50,36 kilometer per uur, Mario Cipollini won die rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:25
Chelseamarre123 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 17:07:
[...]

Op zijn retour vrees ik. Na die val in Polen nooit echt meer de oude geweest
Positioneren was noot zijn sterkste punt. Maar sinds Polen zit die steeds vaker ver. Heeft natuurlijk ook gewoon met kwaliteit te maken, maar na die val is die echt voorzichtiger geworden. En dan sta je al 1-0 achter tussen al die cowboys.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

SuBBaSS schreef op zondag 13 juli 2025 @ 17:00:
LOL

Wat een gast ook.
Heel knap. Zo moet het ook. Die gasten rijden het hele jaar voor hun kopman. Als die dan iets terugdoet hebben die mannen weer motivatie voor de komende maanden of zelfs jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:15
PatrickC schreef op zondag 13 juli 2025 @ 16:59:
[...]

Omdat hij als eerste weg reed? Maar na zo’n etappe hadden ze ‘m beide moeten krijgen natuurlijk.
Precies! VdPoel had net zoveel recht met deze poging.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebanned
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18:43
Die zit daar toch niet op te wachten. Palmares is al zo lang dat zo'n troostprijs echt niets meer uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Er wordt nogal veel verwacht van de rit van vandaag precies, dat was eigenlijk niet direct mijn verwachting met het zien van het profiel. Nog eens teruggekeken, en OK, het is inderdaad wel een aankomst boven, maar geloven we echt op zo'n parcours dat UAE (of eigenlijk eerder Visma) een hele dag mannetjes gaat opsoeperen om een (hypergemotiveerde) groep vluchters terug te pakken?

Aan de hand van het profiel verwacht ik een heel hevig eerste uur om weg te raken en een (sterke) groep vluchters die strijdt voor de rit, terwijl de favorieten hoogstens wat strijdt leveren op de mont-dore (ik zou zelfs niet verbaasd zijn mocht er een favorietengroep van een man of 8 samen binnenkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Rond 17u vanmiddag weten we hoe het gelopen is. Het kan alle kanten nog op, ik durf ook niet te zeggen hoe het gaat lopen, niks is voorspelbaar deze tour (behalve dat Pogacar wel sterk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Nu online
en met t wegvallen val Almeida en ik vind Adam Yates ook nog niet heel sterk ogen, denk ik niet dat UAE alles op alles gaat zetten. Ben benieuwd of Visma iemand zoals Jorgenson weg zou laten gaan, dan moet UAE wel. OF ze laten t gewoon niet toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Jebus4life schreef op maandag 14 juli 2025 @ 09:47:
Er wordt nogal veel verwacht van de rit van vandaag precies, dat was eigenlijk niet direct mijn verwachting met het zien van het profiel. Nog eens teruggekeken, en OK, het is inderdaad wel een aankomst boven, maar geloven we echt op zo'n parcours dat UAE (of eigenlijk eerder Visma) een hele dag mannetjes gaat opsoeperen om een (hypergemotiveerde) groep vluchters terug te pakken?

Aan de hand van het profiel verwacht ik een heel hevig eerste uur om weg te raken en een (sterke) groep vluchters die strijdt voor de rit, terwijl de favorieten hoogstens wat strijdt leveren op de mont-dore (ik zou zelfs niet verbaasd zijn mocht er een favorietengroep van een man of 8 samen binnenkomen)
Mooie van vandaag is dat er meerdere types ver kunnen komen in de rit.

Straks in het echte hooggebergte gaat VLAB bijv niet mega veel hebben aan het vooruitsturen van van een Benoot (tenzij je het precies timed dat Vingegaard bij hem in de vallei komt). Maar vandaag kan Benoot vanuit de vlucht bergop ook Vingegaard mooi helpen aan het einde als Pogacar geïsoleerd komt te zitten.

En je ziet eigenlijk al een heel duidelijke strategie van VLAB: maak elke rit zo hard mogelijk, ook als het pannekoekvlak is. Vermoeidheid stapelen bij Pogacar en ervan uitgaan dat Vingegaard dat beter kan verteren.

Vandaag is daar precies zo'n dag voor. VLAB gaat dus in ELKE vlucht een renner meesturen. UAE gaat dat vanaf moment 1 ws proberen te voorkomen. Dat wordt daarom een kei keihard begin.

Halverwege de rit zal het peloton misschien 40 man zijn oid, met Pogacar met een uitgedund team.

Omdat het niet alleen sec voor de die hard klimmers is, is het bij uitstek een rit om chaos te creëeren voor het algemeen klassement en het zou me ernstig verbazen als dat niet gaat gebeuren.
Pagina: 1 ... 148 ... 151 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21