[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 128 ... 155 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:10
Megupe schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:24:
Zat net tijdelijk ff bij de Belg te kijken, maar uiteindelijk toch maar naar eurosport. Constant die herrie van de velodrome wanneer het commentaar stoort me mateloos.

Alpecin heeft de koers aardig in de hand.
Ja ze zijn lekker aan t rijden. Wordt
Ook echt hard gereden. Gemiddeldes lagen net nog op 51 per uur. Laatste editie was snelste met rond 46.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Megupe schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:24:
Zat net tijdelijk ff bij de Belg te kijken, maar uiteindelijk toch maar naar eurosport. Constant die herrie van de velodrome wanneer het commentaar stoort me mateloos.

Alpecin heeft de koers aardig in de hand.
Alles beter dan het geneuzel van Traksel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-09 16:45
Alpecin in bloedvorm. Stoppen alles af en laten Van der Poel stevig uitlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Het is niet normaal hoe sterk die is. Op 60 km gaan en niemand die mee kan. En het team rijd fantastisch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
De chicane deed precies wat hij moest doen. Niets op aan te merken. Genoeg ruimte om de 180 graden bocht te maken.

En tja MvdP, wat valt daar nog over te zeggen? Wat een krachtpatser.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:03

Pierre

Van nature lui!

Wat een dom wijf met dat petje die ze naar MvdP gooit.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:49
Pierre schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:22:
Wat een dom wijf met dat petje die ze naar MvdP gooit.
Km 42.3 Ze staat gelukkig duidelijk in beeld,
Er stond daar een groep met Allez Filou (Kom op bedrieger). Wat een zieke geesten lopen er toch rond

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:01

Quad

Doof

De beste Nederlandse wielrenner ooit.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 22:01

Quad

Doof

Alpecin 1-2 op het podium, knappe prestatie.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:45
Wat een fantastische prestatie weer van MvdP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Quad schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:50:
De beste Nederlandse wielrenner ooit.
Alleen nog de Tour winnen :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43

Fuelke

Forza Ferrari

@Megupe Ik keek naar de Waalse uitzending en daar had ik weinig last van het lawaai op de piste. Toen Mathieu de piste naderde zeiden de commentatoren: "We gaan nu de mix van het geluid aanpassen zodat jullie de ontvangst van de renner op de piste beter kunnen horen."

Dus gewoon slechte afstelling bij Sporza.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-09 22:40
Beetje saaie koers wel weer. Enige dat opviel was dat Alpecin nog beter was dan verwacht, maar dat had druist juist in tegen het frame dat Jumbo/Trek de betere ploegen zijn en Mathieu de betere renner. Zonder negatief te zijn, gaat het sinds MSR vorig jaar wel heel hard/makkelijk met grote overwinningen bij MvdP.

De lichtpuntjes waren Laurence Pithie en gebroeders van Dijke. Lees dat Tim van Dijke nog gedeclasseerd is omdat hij op de piste afsneed, daar werd tijdens de uitzending nog een grapje over gemaakt maar is dus blijkbaar echt gebeurd: https://www.wielerflits.n...leen-bezig-met-mn-aanval/

[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 07-04-2024 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 22:34
doomtech schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 18:28:
[...]

31 maart en een week erna weer een grote kans, dus valt mee :*)
Mag ik nog even quoten? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Pedersen was trouwens ook heel indrukwekkend, maar een beetje als een os: oersterk maar niet al te snugger. Je zou toch denken dat Mollema wel wat tips had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Hoe groot achten jullie de kans in Amstel gold/LBL?

In LBL heeft hij pogi tegen, dat kan wel eens een mooie 1/2 worden. Het is natuurlijk een hele andere koers, maar ook bij Vlaanderen heeft hij 40 km solo gereden met flink wat hoogtemeters.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:49
Fuelke schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:32:
@Megupe Ik keek naar de Waalse uitzending en daar had ik weinig last van het lawaai op de piste. Toen Mathieu de piste naderde zeiden de commentatoren: "We gaan nu de mix van het geluid aanpassen zodat jullie de ontvangst van de renner op de piste beter kunnen horen."

Dus gewoon slechte afstelling bij Sporza.
Volgens mij zitten de commentatoren van RTBF niet ter plaatse op de piste maar in een studio, net als Eurosport. Het zou niet voor iedere wedstrijd zo moeten zijn maar het achtergrond geluid van de piste hoort, voor mij, wel een beetje bij Paris-Roubaix. Ik zapte een beetje rond en het viel me wel op dat de Franstalige commentaar niet klonk als "ter plaatse" maar kan verkeerd zijn.

Ik snap wel de meerwaarde van ter plaatse verslag uit te brengen. Niet zozeer voor het commentaar zelf maar het opsnuiven van de sfeer en gesprekken voor de start kunnen voor commentatoren een groot verschil maken om tijdens de live uitzending te kunnen gebruiken. Merk je vooral tijdens de Tour. Daar mis je soms beetje de achtergrondinformatie. Je merkt dat de commentatoren niet ondergedompeld zijn in de Tour-sfeer. Waarom mensen van de radio dan wel de ganse Tour meedoen in de karavaan, begrijp ik niet echt

Over de wedstrijd zelf. Alles verliep perfect volgens het Alpecin-scenario. En iedereen weet wat er gaat gebeuren maar toch is niemand bij machte er iets aan te doen. Denk dat er meer te winnen was met de weddenschap "wanneer rijdt Van Der Poel weg" dan "wie gaat winnen". Maar kan wel genieten van zo'n demonstratie. Ik kijk al uit naar Luik-Bastenaken-Luik. Ik heb mijn plaatsje aan de toog in mijn stamcafé al gereserveerd ;)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Kenhas schreef op maandag 8 april 2024 @ 09:29:
Waarom mensen van de radio dan wel de ganse Tour meedoen in de karavaan, begrijp ik niet echt
Daar is voor mij de liefde voor de Tour en daarmee het wielrennen wel begonnen. Zelf fietsen deed ik al langer, maar het verplicht de hele dag naar radio Tourflits luisteren door een collega heeft het vuurtje voor de profkoers wel aangewakkerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afwezig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 23:25
Misschien stomme vraag hoor, ik volg het wielrenner niet. Maar er lijkt geen koers voorbij te kunnen gaan waar er geen bier, petjes, pis of spuug richting van der Poel wordt geworpen. Waar komt deze haat vandaan? Is hij een controversieel persoon of is het gewoon vooral afgunst omdat hij veel wint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Afwezig schreef op maandag 8 april 2024 @ 11:35:
Misschien stomme vraag hoor, ik volg het wielrenner niet. Maar er lijkt geen koers voorbij te kunnen gaan waar er geen bier, petjes, pis of spuug richting van der Poel wordt geworpen. Waar komt deze haat vandaan? Is hij een controversieel persoon of is het gewoon vooral afgunst omdat hij veel wint?
Pure afgunst, als er 1 iemand is die in het peloton etc geliefd is , dan is t van der poel wel. Veel Belgische ''fans'' zijn het er gewoon niet mee eens dat een wva of een evenepoel niet wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:42
Afwezig schreef op maandag 8 april 2024 @ 11:35:
Er is nul controverse rondom VdP.

Hij is op dit moment echter ongekend dominant. Het is lang geleden dat we iemand hebben gezien die zover boven de rest van het peloton uitstak. Helpt hierbij overigens ook niet dat het verschil nog groter lijkt omdat Van Aert niet bij de belangrijke wedstrijden was dit jaar (overigens is de grote vraag of WvA hem had kunnen bijhouden in de huidige vorm van VdP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Er is altijd controverse rond de supertop: als iemand in het wielrennen iets buitengewoons presteert zijn er altijd doping insinuaties, ook hier.
Die petjestroel stond kennelijk in zo'n groepje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Veel Belgische ''fans'' zijn het er gewoon niet mee eens dat een wva of een evenepoel niet wint.
Aangezien die allebei in de lappenmand liggen, is hun actie des te onnozeler. Maar het is inderdaad vaak afgunst.

Gisteren nog met iemand gesproken en het ging eventjes over de koers. Dan valt je mond dus helemaal open: "Wie heeft er gewonnen? ah, dien Hollander, dien pillendraaier," Daar zitten dan al 2 duidelijke verwijzingen in; a) dat het geen belg is b) dat VdP al onmiddelijk gelijkgeschakeld wordt met dopinggebruik. Dan kan je daar proberen tegenin te gaan, maar de kans dat je een oudere compleet verzuurde mens op andere gedachten kan brengen is niet erg groot. En ik vermoed dat er helaas wel meer mensen zijn die hun oordeel klaar hebben als het niet hun idool is dat wint. En die ook enkel willen gesterkt worden in hun overtuiging. Alles wat daarvan afwijkt leggen ze volledig naast zich neer. Nu, dat hoeft op zich nog niet zo erg te zijn als ze zich verder koest houden, maar als er dan idioten denken actie te moeten ondernemen, dan ben je wel stevig van het padje af.

Verder neem ik vooral mijn pet af voor Mr. VdP. Knap beresterk werk en ik kijk al uit naar nog vele mooie gevechten en overwinningen (ongeacht wie wint)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
TheekAzzaBreek schreef op maandag 8 april 2024 @ 12:40:
Er is altijd controverse rond de supertop: als iemand in het wielrennen iets buitengewoons presteert zijn er altijd doping insinuaties, ook hier.
Die petjestroel stond kennelijk in zo'n groepje.
Controverse is er imo als de media er ook over bericht. Ik heb dat tot nu toe nooit gelezen over VdP.

Tot nu zijn het vooral individuele supporters / groepen supporters die met beer goggles een beetje afgunstig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

En waarom zou VdP wel slikken en WvA niet?
(of andersom)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Myri schreef op maandag 8 april 2024 @ 12:56:
[...]

Aangezien die allebei in de lappenmand liggen, is hun actie des te onnozeler. Maar het is inderdaad vaak afgunst.

Gisteren nog met iemand gesproken en het ging eventjes over de koers. Dan valt je mond dus helemaal open: "Wie heeft er gewonnen? ah, dien Hollander, dien pillendraaier," Daar zitten dan al 2 duidelijke verwijzingen in; a) dat het geen belg is b) dat VdP al onmiddelijk gelijkgeschakeld wordt met dopinggebruik. Dan kan je daar proberen tegenin te gaan, maar de kans dat je een oudere compleet verzuurde mens op andere gedachten kan brengen is niet erg groot.
Het wonderlijke is nog wel dat MvdP geboren en opgegroeid is in België, nog nooit in Nederland gewoond heeft, zijn hele carrière al voor Belgische ploegen rijdt, en zijn vader en zijn paspoort het enige Nederlandse aan hem zijn. De Max Verstappen van het wielrennen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ypuh
Mja, net als Pogi kan ik me niet voorstellen dat je jezelf wielerliefhebber noemt en géén fan bent van deze twee. Misschien hebben wij Nederlanders hetzelfde met Evenepoel, dat vind ik ook een saaie renner (geen saai persoon gelukkig). Desondanks zie ik hem liever wél dan niet in de koers en komt de gedachte niet in me op om middelvingers op te steken of laat staan bier/petjes te gooien. Een beetje 'boe' roepen of verkleed gaan als inhaler zie ik de humor nog wel van in, maar bereik je toch niets mee.

Thijs Zonneveld had er ook over in zijn podcast gister. Het is de voetbalisering van het wielrennen. Rondom Verstappen/Hamilton zag je in de F1 hetzelfde gebeuren. Mensen haten het ene team, en worden blind voor de fouten van het andere team.

Soms vraag ik me wel af hoe we het als mensheid zo ver hebben weten te schoppen dat we zelfs 'vermaak' aanvliegen om frustraties/geweld te uiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
zacht schreef op maandag 8 april 2024 @ 13:57:
[...]

Het wonderlijke is nog wel dat MvdP geboren en opgegroeid is in België, nog nooit in Nederland gewoond heeft, zijn hele carrière al voor Belgische ploegen rijdt, en zijn vader en zijn paspoort het enige Nederlandse aan hem zijn. De Max Verstappen van het wielrennen.
Hij is in ieder geval even dominant op dit moment en maakt de koersen even saai als Max de F1 wedstrijden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Requiem19 schreef op maandag 8 april 2024 @ 14:29:
[...]

Hij is in ieder geval even dominant op dit moment en maakt de koersen even saai als Max de F1 wedstrijden ;)
Nu vind ik persoonlijk F1 met of zonder Verstappen te saai voor woorden, maar ik snap je punt. Ik zie ook liever dat er een groepje koplopers Mons-en-Pévèle oprijdt en een nog kleiner groepje Carrefour de l’Arbre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Over Max Verstappen gesproken, het is achteraf toch behoorlijk stil over de chicane :) Dat heeft best goed gewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerbenBK
  • Laatst online: 23:58
BreadFan schreef op maandag 8 april 2024 @ 15:34:
Over Max Verstappen gesproken, het is achteraf toch behoorlijk stil over de chicane :) Dat heeft best goed gewerkt.
1 zwaluw....

In dit geval was het door wind mee en het koersverloop idd prima te doen met zo'n groepje van 30 man. Heb een plaatje gezien waarbij ze een kort lusje door het dorp konden maken maar dan moesten ze nog wel een weg opknappen. Hoop dat de ASO daar de knip voor wil trekken :X , want dat is beter dan deze 180 graden bocht.

The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
Ik heb nog op geen enkel moment, niet in de media, niet in mijn vriendenkring ook nog maar één woord gehoord over doping praktijken. Vind het echt van de pot gerukt dat zoiets direct wordt gesuggereerd als er eens iemand bovenuit steekt.

Voor alle duidelijkheid, ik spreek niet over dit forum maar meer in het algemeen.

En tja, hij heeft een nederlands paspoort maar de meeste in mijn vriendenkring supporteren wel voor "den hollander die nog geen dag in holland heeft gewoond", zolang er geen Van Aert mee doet vanzelfsprekend ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Ypuh schreef op maandag 8 april 2024 @ 14:08:
Mja, net als Pogi kan ik me niet voorstellen dat je jezelf wielerliefhebber noemt en géén fan bent van deze twee. Misschien hebben wij Nederlanders hetzelfde met Evenepoel, dat vind ik ook een saaie renner (geen saai persoon gelukkig). Desondanks zie ik hem liever wél dan niet in de koers en komt de gedachte niet in me op om middelvingers op te steken of laat staan bier/petjes te gooien. Een beetje 'boe' roepen of verkleed gaan als inhaler zie ik de humor nog wel van in, maar bereik je toch niets mee.

Thijs Zonneveld had er ook over in zijn podcast gister. Het is de voetbalisering van het wielrennen. Rondom Verstappen/Hamilton zag je in de F1 hetzelfde gebeuren. Mensen haten het ene team, en worden blind voor de fouten van het andere team.

Soms vraag ik me wel af hoe we het als mensheid zo ver hebben weten te schoppen dat we zelfs 'vermaak' aanvliegen om frustraties/geweld te uiten.
Volgens een deel van de supporters ben je pas een echte, als je ook anti-tegenstander bent. Ik ben in eerste instantie liefhebber van een sport en daarna heb ik pas mijn favorieten. En sommige topsporters vind ik misschien onsympathiek, maar in dat geval moedig ik mijn favorieten wat harder aan :)

Je kunt ook voor iemand zijn, zonder tegen iemand anders te zijn. Dat lijken veel mensen te zijn vergeten.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Het maakt mij ook niet zoveel uit voor welke ploeg ze rijden of uit welk land ze komen. Heb zo wel mijn favorieten in de wielersport, alleen als we namen opnoemen kom ik snel tot 20+. Meest recente toevoegingen zijn Laurence Pithie en Oier Lazkano (vooral hoe die opeens uit koers verdween ergens op de Paterberg of vorig jaar in DDV :+).

Het is toch bijna onmogelijk om een hekel te hebben aan renners die aanvallen? Al moet ik toegeven dat ik de TV ook uitgezet heb toen Evenepoel vooruit ging tijdens het WK in Australie of zijn tweede keer LBL, of recent met Pogi in Strade. Dat is niet uit protest, maar als het zo duidelijk is heb ik wel iets beters te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 09-04-2024 08:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:16
GerbenBK schreef op maandag 8 april 2024 @ 15:46:
[...]

1 zwaluw....

In dit geval was het door wind mee en het koersverloop idd prima te doen met zo'n groepje van 30 man. Heb een plaatje gezien waarbij ze een kort lusje door het dorp konden maken maar dan moesten ze nog wel een weg opknappen. Hoop dat de ASO daar de knip voor wil trekken :X , want dat is beter dan deze 180 graden bocht.
Een weg opknappen voor Parijs - Roubaix lijkt me een beetje onnodig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Joris748 schreef op maandag 8 april 2024 @ 16:21:
[...]

Volgens een deel van de supporters ben je pas een echte, als je ook anti-tegenstander bent. Ik ben in eerste instantie liefhebber van een sport en daarna heb ik pas mijn favorieten. En sommige topsporters vind ik misschien onsympathiek, maar in dat geval moedig ik mijn favorieten wat harder aan :)

Je kunt ook voor iemand zijn, zonder tegen iemand anders te zijn. Dat lijken veel mensen te zijn vergeten.
Exact dit. Ik vind Evenepoel bijvoorbeeld echt 3x niks, maar heb wel respect voor hem als wielrenner. Vingegaard heb ik ambivalente gevoelens over, soms heel attractief als renner maar soms ook veel te controlerend en "saai". Pogi, Wva en MvdP vind ik alle3 klasbakken en leuk om naar te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 8 april 2024 @ 17:08:
[...]

Een weg opknappen dankzij Parijs - Roubaix is natuurlijk prachtig. De ASO is de partij die verre- en verreweg het meeste geld binnenhaalt in het wielrennen. Ik snap dat een gesponsorde chicane goedkoper is, maar het zou de ASO sieren te investeren in het parcours dat ze jaarlijks bezoeken, in plaats van het weer een jaar treurig achter te laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:54

Roozzz

Plus ultra

BreadFan schreef op maandag 8 april 2024 @ 15:34:
Ik denk dat de renners (en omstandigheden) ervoor gezorgd hebben dat het goed gewerkt heeft. Zat men daar niet met ~30, maar met ~100 in de groep dan had een groot deel met de voeten aan de grond gestaan. Om nog niet te beginnen over de chaos om vooraan te zitten in de kilometers ervoor.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
zacht schreef op maandag 8 april 2024 @ 17:26:
[...]

Een weg opknappen dankzij Parijs - Roubaix is natuurlijk prachtig. De ASO is de partij die verre- en verreweg het meeste geld binnenhaalt in het wielrennen. Ik snap dat een gesponsorde chicane goedkoper is, maar het zou de ASO sieren te investeren in het parcours dat ze jaarlijks bezoeken, in plaats van het weer een jaar treurig achter te laten.
Ik denk dat je de grap mist in relatie tot de staat van het wegdek in de wedstrijd van Parijs-Roubaix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:06
Roozzz schreef op maandag 8 april 2024 @ 17:32:
[...]

Ik denk dat de renners (en omstandigheden) ervoor gezorgd hebben dat het goed gewerkt heeft. Zat men daar niet met ~30, maar met ~100 in de groep dan had een groot deel met de voeten aan de grond gestaan. Om nog niet te beginnen over de chaos om vooraan te zitten in de kilometers ervoor.
Dat is an sich ook standaard kost in de smalle baantjes van de Vlaamse Ardennen he. Vandaar ook de rush om vooraan te zitten op bepaalde punten.

Ik vond het toch ook nog niet zo slecht als eerst geportretteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeleBoel
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:40
zacht schreef op maandag 8 april 2024 @ 13:57:
[...]

En waar ik diep respect voor heb: hij spreekt vloeiend nederlands, frans en engels (afgaand op het interview na de finish).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
HeleBoel schreef op maandag 8 april 2024 @ 21:22:
[...]

En waar ik diep respect voor heb: hij spreekt vloeiend nederlands, frans en engels (afgaand op het interview na de finish).
Dat is toch helemaal niet zo gek (en/of bijzonder) voor iemand die in België is opgegroeid. Nederlands en Engels is vrij normaal en de opa van Mathieu is Raymond Poulidor (frankrijks meest geliefde coureur van vroeger)

[ Voor 4% gewijzigd door Blik1984 op 08-04-2024 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:06
Blik1984 schreef op maandag 8 april 2024 @ 21:55:
[...]

Dat is toch helemaal niet zo gek (en/of bijzonder) voor iemand die in België is opgegroeid. Nederlands en Engels is vrij normaal en de opa van Mathieu is Raymond Poulidor (frankrijks meest geliefde coureur van vroeger)
Klopt, en zijn moeder is Franstalig dus zal die aangezien die vloeiend frans spreekt wel 2 talig zijn opgevoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenBK
  • Laatst online: 23:58
Blik1984 schreef op maandag 8 april 2024 @ 17:08:
[...]

Wel als er een hek en betonblokken voor staan 8). Het ging om optie 1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pBFaqA_dfot6AFxtF5QOXqO1Q4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/71aTOD41ApySGJjrJ30ObbFU.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cB9TOj5gA5YyUdIl9CZC_hsfYJI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NwwawJetdwtqIe77bUJVSKNJ.png?f=user_large

https://sporza.be/nl/2024...e-parcours~1712233495845/

[ Voor 58% gewijzigd door GerbenBK op 09-04-2024 08:49 ]

The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ypuh
Hoorde gister in De Rode Lantaarn een verhaal van Taco van der Hoorn die ging trainen bij het Bos van Wallers en daar een nacht met z'n campertje gestationeerd stond. Wielertouristen bleken er niet te zijn, maar er kwamen wel steeds mannen kijken tot het punt dat hij z'n busje maar ff aan de andere kant van het bos gezet heeft. Bleek één of andere afwerkplek te zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutterd
  • Laatst online: 19:53

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Ypuh schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 09:56:
Hoorde gister in De Rode Lantaarn een verhaal van Taco van der Hoorn die ging trainen bij het Bos van Wallers en daar een nacht met z'n campertje gestationeerd stond. Wielertouristen bleken er niet te zijn, maar er kwamen wel steeds mannen kijken tot het punt dat hij z'n busje maar ff aan de andere kant van het bos gezet heeft. Bleek één of andere afwerkplek te zijn
Doen de kasseien en je zadel geen pijn aan je re...laat maar ik maak hem niet eens af :+

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-09 17:03
Ypuh schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 09:56:
Net als bovenop de Col de Amerongen dus :) Stevie en LtD hadden (live tijdens het opnemen) bezoek van boa's en meerdere mannen die even kwamen aankloppen om polshoogte te nemen.

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toren
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 05-06-2024
Ik wielren al >10 jaar maar heb nu pas sinds kort een harslagmeter. Hoewel mijn conditie als goed te benoemen is denkt mijn hartslagmeter of beter gezegd mijn Wahoo fietscomputer dat als ik voor mijn idee rustig aan doe, dat ik de hartslagzone 'toppunt'; zit gedurende bijna anderhalf uur. En dan nog een klein halfuur 'zwaar'.
Ik wil liefst wat meer vet verbranden en snap dat ik dan wat rustiger aan moet doen, maar de standaard hartslagzone voor mijn leeftijd voor vetverbranding is 110-136. Daar zit ik al aan als ik gewoon bij ons rustig de straat uit fiets. Ik heb dus maar liefst 4 seconden in die zone gezeten bij mijn laatste training.

Blijkbaar is mijn hart wat fanatieker dan gemiddeld ofzo, geen idee en ik voel me er goed bij. Als ik bij de bloedbank zit bij mijn pre-checks verklaart de arts me ook altijd gezond dus ik maak me wat dat betreft geen zorgen. Maar hoe kan ik mijn juiste hartslagzones nu een beetje vaststellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39
Als je het accuraat wil dan moet je het laten testen door een professional (met een lactaattest voor je omslagpunt), maar je kan ook zelf een maximaal test doen om je maximale hartslag te weten te komen en vanaf daar gaan zitten rekenen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Ben benieuwd wat er de petjes-gooister boven het hoofd hangt qua straf. Ze is zich blijkbaar gaan aangeven gisteren. Misschien beetje jammer voor de vrouw maar er mag nog wel eens een duidelijk voorbeeld worden gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toren
MrAngry schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:26:
Als je het accuraat wil dan moet je het laten testen door een professional (met een lactaattest voor je omslagpunt), maar je kan ook zelf een maximaal test doen om je maximale hartslag te weten te komen en vanaf daar gaan zitten rekenen.
Bedoel je dan dan ik mijn maximale hartslag probeer te meten door een tijdje helemaal stuk te gaan ofzo? En hoe moet ik dan verder rekenen?

Een volledige test vind ik een beetje te ver gaan voor nu.

[ Voor 9% gewijzigd door Toren op 09-04-2024 14:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
Toren schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:22:
[...]

Bedoel je dan dan ik mijn maximale hartslag probeer te meten door een tijdje helemaal stuk te gaan ofzo? En hoe moet ik dan verder rekenen?

Een volledige test vind ik een beetje te ver gaan voor nu.
Je vraag past beter hier: GWBoes in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toren
Oh, ik had niet door dat er 2 afzonderlijke topics waren, sorry. Heb mijn vraag daar gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Toren schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:16:
Ik wielren al >10 jaar maar heb nu pas sinds kort een harslagmeter. Hoewel mijn conditie als goed te benoemen is denkt mijn hartslagmeter of beter gezegd mijn Wahoo fietscomputer dat als ik voor mijn idee rustig aan doe, dat ik de hartslagzone 'toppunt'; zit gedurende bijna anderhalf uur. En dan nog een klein halfuur 'zwaar'.
Ik wil liefst wat meer vet verbranden en snap dat ik dan wat rustiger aan moet doen, maar de standaard hartslagzone voor mijn leeftijd voor vetverbranding is 110-136. Daar zit ik al aan als ik gewoon bij ons rustig de straat uit fiets. Ik heb dus maar liefst 4 seconden in die zone gezeten bij mijn laatste training.

Blijkbaar is mijn hart wat fanatieker dan gemiddeld ofzo, geen idee en ik voel me er goed bij. Als ik bij de bloedbank zit bij mijn pre-checks verklaart de arts me ook altijd gezond dus ik maak me wat dat betreft geen zorgen. Maar hoe kan ik mijn juiste hartslagzones nu een beetje vaststellen?
Je wordt goed in wat je veel doet, ofwel zones kun je los van elkaar trainen. Standaard fietsen mensen vaak te hard, maar voor deze vragen zit je in het verkeerde topic. Hier gaan ze 42 km/u in hun vetverbrandingszone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Laatst online: 24-09 09:35
jan390 schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:26:
[...]

Km 42.3 Ze staat gelukkig duidelijk in beeld,
Er stond daar een groep met Allez Filou (Kom op bedrieger). Wat een zieke geesten lopen er toch rond
https://nos.nl/artikel/25...en-geen-kwade-bedoelingen

Nou ben ik wel benieuwd naar haar uitleg, op beeld ziet het er toch niet zo mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
frietsje schreef op woensdag 10 april 2024 @ 12:28:
[...]

https://nos.nl/artikel/25...en-geen-kwade-bedoelingen

Nou ben ik wel benieuwd naar haar uitleg, op beeld ziet het er toch niet zo mooi uit.
Eens en oneens.
Als het allemaal zo onschuldig was kan je het toch gewoon uitleggen lijkt me.
Aan de andere kant, ze is al schuldig bevonden en online vast wel "opgezocht" alvorens er een proces is geweest.

Alleen het ziet er zo enorm slecht uit wat ze heeft gedaan, het lijkt niet op per ongeluk laten vallen van iets dat dan door de wind wordt meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:43
Komt bij mij over als; ‘Ik ben het niet eens met jullie en kan mij hier niet uit praten maar dat ga ik jullie niet vertellen.’

Er is geen enkele reden die haar vrij kan pleiten gezien haar manier van bewegen. Per ongeluk weg gegooid (hè die ken ik) of los gelaten is er niet bij mijn inziens. Wel jammer die nijd in de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Megupe schreef op woensdag 10 april 2024 @ 13:58:
[...]

Eens en oneens.
Als het allemaal zo onschuldig was kan je het toch gewoon uitleggen lijkt me.
Aan de andere kant, ze is al schuldig bevonden en online vast wel "opgezocht" alvorens er een proces is geweest.

Alleen het ziet er zo enorm slecht uit wat ze heeft gedaan, het lijkt niet op per ongeluk laten vallen van iets dat dan door de wind wordt meegenomen.
ze zegt ook fan te zijn van Matthieu. Vraag me af hoe dit nou allemaal ontstaan is, wat haar gedachte zijn. En je leven is vanaf nu natuurlijk een rollercoaster voorlopig, behoorlijke aanvallen en zoektochten naar je. Al was het niet met kwade bedoelingen geweest vraag ik me af waarom?, ze stond natuurlijk niet heel herkenbaar op beeld, maar mensen die haar goed kennen moeten haar zo eruit pikken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-09 14:45
https://www.nu.nl/307698/...je-naar-van-der-poel.html

Wel een hele gekke actie van een fan :? De intentie lijkt me duidelijk in deze video.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 14-04-2024 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Blijft tacktisch toch opmerkelijk die vrouwen. 3 rensters een minuut geven, geen organisatie erachter.

Nu offert de wereldkampioene zich helemaal op met nog andere knechten van SD Worx in de groep.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-09 14:45
Haha Wiebes, oioi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:43
Als Vos hem pakt :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
VOS PAKT HEM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nooit te vroeg juichen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Sjonge jonge, ongelofelijk. Werereldkampioene die voor je werkt, en de tour de France winnares en dan verkloot je het zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 14:13:
Sjonge jonge, ongelofelijk. Werereldkampioene die voor je werkt, en de tour de France winnares en dan verkloot je het zo
Stomme vraag, maar scheelt het ook veel in het prijzengeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op zondag 14 april 2024 @ 14:14:
[...]

Wat bedoel je?
Prijzengeld is sowieso peanuts in het vrouwenwielrennen al begint het wel te beteren

[ Voor 17% gewijzigd door Chelseamarre123 op 14-04-2024 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Zit hier geen geld bedrag aan verbonden?

Kijk niet veel wielrennen, stomme vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
[...]

https://www.wielerflits.n...vrouwen-en-mannen-gelijk/

Winnaar krijgt 16K, totale prijzenpot is 40K (afgelopen jaar). Dus de nummer 2 scheelt nog wel een paar K.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:49
[...]

Vos 16K, Wiebes 8K.
Prijzengeld voor mannen en vrouwen is gelijk in de Amstel Gold race

[ Voor 15% gewijzigd door jan390 op 14-04-2024 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Het is echt niet slim, maar begrijp dat ze nog jong is. Dus je leert hier wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
jan390 schreef op zondag 14 april 2024 @ 14:17:
[...]

Vos 16K, Wiebes 8K.
Prijzengeld voor mannen en vrouwen is gelijk in de Amstel Gold race
Aai, dat is toch wel een impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe

Run through the tape!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:41

pro_6or

amateur_60r

Mmmh, ik weet niet hoor. Misschien dom van de een, maar de ander geeft net toe dat ze wel zag juichen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
De sluwe Vos 😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
Chelseamarre123 schreef op zondag 14 april 2024 @ 14:13:
Haha, heerlijk toch. Dit is wat wielrennen mooi maakt.

Wat is de finale van de AGR de afgelopen jaren een leuke gebleken. O.a. MvdP, Pidcock (wiens overwinning afgepakt is), Cosnefroy/Kwiat, Valgren en nu Vos.

Interview van Wiebes direct na de finish is wel sterk. Als je de sprint zo terug kijkt, snap je het ook nog wel (Longo Borghini maakt een flinke zwieper en Wiebes kruipt door een vrijwel onmogelijk gaatje)
https://nos.nl/l/2516756

[ Voor 20% gewijzigd door Ypuh op 14-04-2024 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Pidcock mag blij zijn dat de sprint niet tegen MvdP was want dan had Leo wel ff gerotzooid met de finishfoto :+

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robkazoe
Toch mooi voor Pidcock. Na tweede en derde geworden te zijn, wint hij hem nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 14 april 2024 @ 14:18:
[...]

Aai, dat is toch wel een impact.
Doorgaans wordt dat verdeeld onder de ploeg, inclusief begeleiding.
Van dat geld zal ze niet wakker liggen, van de gemiste kans wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Steekt die ook zijn handen te vroeg in de lucht haha, wel met betere afloop.
Wel verdiende winnaar, leek de beste in koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Nutterd schreef op zondag 14 april 2024 @ 16:45:
Pidcock mag blij zijn dat de sprint niet tegen MvdP was want dan had Leo wel ff gerotzooid met de finishfoto :+
Durf met enige zekerheid wel te zeggen dat Leo ook Wout van Aert-fan is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:16

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Welke zender heeft jullie voorkeur qua commentaar?

Heb vanmiddag NOS geprobeerd maar dat is niet uit te houden met Clement. Eurosport was niet veel beter maar toch daar maar blijven hangen.

Jean Nelissen en Smeets in hun gouden jaren, dat mis ik wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ypuh
Altijd Eurosport. Voor nu een keer met Jip van den Bos en Jeroen Vanbelleghem. Beide twee try-hards, maar wel echte liefhebbers. Karsten Kroon vind ik tof, maar moet je ff leren luisteren, en af en toe schuift Boogert ook aan (had ik vandaag eigenlijk wel verwacht i.p.v. Jip). En Bobby Traksel... tja.

NOS heb ik nooit naar kunnen luisteren, ook/helemaal niet in de tijd van Smeets. Clement is alsof je naar een bibliothecaris of willekeurige ambtenaar op een podium zit te luisteren, je zou dan op z'n minst verwachten dat zij mij betalen i.p.v. andersom. Over verspilling van publiek geld gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Karsten Kroon en Boogie mag ik ook graag maar luisteren inderdaad 👍🏻
Denny Nelissen was ook prima vond ik

[ Voor 20% gewijzigd door Shadow_Agent op 14-04-2024 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Laatst online: 25-09 07:52

Kluus

Gang is alles

Ik vind Clement nog wel te doen, misschien dat ik als brabo zijn accent wat beter trek, al is dat Tilburgs ook wel weer een klasse apart. :+

Vooral voor het gemak, eigenlijk bevalt Eurosport me ook beter en ik heb daar ook een abonnement, maar wat ik dan niet snap is dat ze van dat geld niet ff een ps5 streaming app kunnen maken, nu zou ik speciaal een device voor eurosport moeten aanhouden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
De Belg of eurosport. Trek clement / nos erg slecht.
Traksel trek ik ook niet.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Requiem19
Waar mogelijk kijk je de koers natuurlijk op de Belg.

Het tikkeltje (eufemisme) chauvinisme neem ik dan maar op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 13:47
Shadow_Agent schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:57:

Heb vanmiddag NOS geprobeerd maar dat is niet uit te houden met Clement. Eurosport was niet veel beter maar toch daar maar blijven hangen.

De Belg. Ook de vrouwen koers is niet te doen bij de NOS. Maar niets nieuws, is al decennia zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:57:

Eurosport als Karsten Kroon meedoet, anders Sporza.

Ik kan Clement ook slecht hebben, maar vooral na een behoorlijk gruwelijke column van Marijn de Vries (mogelijk paywall) heb ik toch steeds een nare smaak in de mond bij wielrennen bij de NOS, ook zonder Stef. De man in kwestie werkt daar niet meer.
Het waren mooie verhalenvertellers en Nelissen een wieleralmanak, maar het waren amusementsmannen, geen verslaggevers. Er werd nog wel eens wat bij verzonnen als de koers saai was. En op dopinggebied deden die ook dapper mee met de zwijgcultuur van destijds, voor zo ver dat kon. Echt het oude wielrennen.

Ik ben eigenlijk wel blij dat er nieuwe stemmen zijn, en meer variatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:55
Ik luister eigenlijk altijd Eurosport in het engels, vooral Rob Hatch luistert lekker weg. Bij de lange koersen wisselen ze ook wel, vind het eigenlijk daardoor blijvend boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
als er in Belgie gefietst word, Sporza, naar begin wel een beetje Sporza-moe te worden, m.n. vanwege Karl Vannieuwkerke, want te gemaakt grappig; vorige sidekicks zoals Renaat of Michiel kon ik beter hebben; de Cauwer is boven alle twijfel verheven vanzelf _/-\o_

Jeroen en Karsten op Eurosport zijn goed te doen en ik stem mn plaspauzes wel op de reclames af; zin in de Giro wat dat betreft, want alleen op Eurosport

maar bij wedstrijden in ons land kijk ik naar de NOS, en vind Stef Clement goed te doen; Joris wat minder, eveneens te gemaakt grappig

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

TheekAzzaBreek schreef op zondag 14 april 2024 @ 21:37:
[...]

Het waren mooie verhalenvertellers en Nelissen een wieleralmanak, maar het waren amusementsmannen, geen verslaggevers. Er werd nog wel eens wat bij verzonnen als de koers saai was. En op dopinggebied deden die ook dapper mee met de zwijgcultuur van destijds, voor zo ver dat kon. Echt het oude wielrennen.

Ik ben eigenlijk wel blij dat er nieuwe stemmen zijn, en meer variatie.
Ach ja dat is ook weer zo. Misschien heb ik er een te geromantiseerd beeld bij. Is ook alweer zolang geleden. Maar met Jeroen en Karsten op ES vind ik het prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Shadow_Agent schreef op zondag 14 april 2024 @ 19:29:
Karsten Kroon en Boogie mag ik ook graag maar luisteren inderdaad 👍🏻
Denny Nelissen was ook prima vond ik
Danny Nelissen of de man die Danny Nelissen heeft opgegeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Danny is ge-MeToo'd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Yup, gedoe met Marijn de Vries en zijn ehm taalgebruik.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-09 14:33

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Gekke ontwikkelingen allemaal, atypische editie zo.
Veel topfavorieten al afgehaakt en een beperkte kopgroep/peloton

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Geen Nederlands commentaar bij Eurosport? Zit nu naar Tom Dumoulin te luisteren. Die is zo te horen ook begonnen met roken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aerofreak
  • Laatst online: 20:46

aerofreak

Steve Jobs

Hij had een AGR feestje gehad afgelopen weekend. Dit zei hij bij het begin.

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-09 14:33
Ypuh schreef op woensdag 17 april 2024 @ 15:12:
Geen Nederlands commentaar bij Eurosport? Zit nu naar Tom Dumoulin te luisteren. Die is zo te horen ook begonnen met roken.
Droge keel denk ik haha
Pagina: 1 ... 128 ... 155 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21