Zal dan op basis van prestaties zijn, maar niet op overwinningen, want Van Aert heeft enkel MSR op zak, voor de rest wat Vlaamse klassiekers, AGR en ritten in TdF, daarom zou ik Van Aert onderaan zetten. Maar Van Aert hoort sowieso niet in het lijstje want geen ronderenner. MvP staat hoger gerangschikt qua overwinningen, maar is verre van een ronderenner, zelfs geen klimmer (zoals Van Aert soms kan uitpakken). Let op, ik ben grote fan van Van Aert... en ik hoop echt dat hij eens wat monumenten kan pakken de komende jaren...Buitenspel schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 11:11:
Haha inderdaad. Evenepoel boven Pogacar plaatsen.
Er is momenteel 1 renner duidelijk de beste van de wereld en dat is Pogacar. Ja misschien wint Vingegaard de tour, maar dat is dan misschien omdat hij een beter team heeft, of net een betere grote ronde renner is. Niet omdat hij een betere renner is overall.
Mijn top 5:
1. Pogacar
2. Van Aert
3. Vingegaard
4/5. Evenepoel/Roglic
Durf zelf niet te zeggen wie momenteel beter is van Roglic of Evenepoel.
En dan hebben we nog Philipsen die op een specifiek gedeelte van wielrennen gewoon de beste van de wereld is. En MvdP moet ook nog ergens genoemd worden.
We hebben nog niks gezien van Evenepoel, tegen de huidige top.. LBL was een kans, maar Pogi viel uit dus lag de baan vrij voor Evenepoel. Ik denk dat we moeten wachten tot volgend jaar als de 3 samen TdF gaan rijden, en hopelijk geen 2 tijdritten want dan weet ik waar ik mijn geld ga op zetten