Niet mee eens?

Lijkt me allemaal nog iets te vroeg voor dit soort conclusies. Die gasten draaien al jaren om elkaar heen en soms is de een sterker, soms de ander. Ook dit seizoen zijn ze al een paar keer enorm aan elkaar gewaagd.Requiem19 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:23:
TJV wordt algemeen (samen met Ineos) als het meest professionele team gezien in de World Tour nu als we het hebben over (wetenschappelijke) begeleiding, innovatie, materiaal, ondersteuning van renners etc etc.
Dat is geen heel controversiële uitspraak imo. En ook niet heel gek dat Alpecin, met een fractie van het budget van TJV, niet op dat niveau zit.
Dit uit zich - en dat is inderdaad mijn persoonlijke mening - in situaties als 2020, waarin VdP onverwacht uit vorm was in het begin van het seizoen (want te hard getraind, slechte hoge stage), de Tour van 2022, onverklaarbaar uit vorm na hoogestage, on-going problemen met de rug.
VdP is - wederom IMO - het grotere talent van de twee, wat ook blijkt uit de H2H vanuit de jeugd, maar WvA is hem - wederom IMO - in mijn ogen nu iets voorbijgestreefd.
De meest logische verklaring die ik daarvoor kan vinden zit in de superieure begeleiding die WvA krijgt.
Daar ben ik ook bang voor.Requiem19 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:31:
Dit was ook de cross met de grootste stukken zand denk ik?
Ik heb zelf nooit met m'n fiets door het zand geracet, maar op tv ziet het eruit alsof ze met een heel lage RPM heel veel vermogen moeten geven.
Veel torque met weinig omwentelingen zorgt voor een heel hoge belasting van de onderrug. In combinatie met veel crossen achter elkaar kan dit wel weer eens de problemen getriggered hebben...
ik geloof best dat Alpecin een heel goede ploeg is, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar een Laporte en de stap die hij heeft gezet sinds hij bij TJV koerst, stel je voor dat MvdP de helft van zoeen stap kan zetten door middel van betere voeding, iets strengere begeleiding en misschien betere training dan ziet het er opeens heel anders uit.BreadFan schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:18:
Ik vind het een boude uitspraak om te zeggen dat Alpecin / Team MvdP niet professioneel genoeg is.
Heeft toch al een hoop gewonnen zonder zo professioneel te zijn dan.
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Das ook het moeilijke eraan, een bepaalde renner rendeert optimaal in het Jumbo stramien met veel hoogtestages, extreme voeding, strengere begeleiding,..Nutterd schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:02:
[...]
ik geloof best dat Alpecin een heel goede ploeg is, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar een Laporte en de stap die hij heeft gezet sinds hij bij TJV koerst, stel je voor dat MvdP de helft van zoeen stap kan zetten door middel van betere voeding, iets strengere begeleiding en misschien betere training dan ziet het er opeens heel anders uit.
overigens zeg ik niet dat dit zou werken want misschien gaat hij dan wel koersen met tegenzin en wie weet had hij nu gewoon een offday en knalt hij in Hoogerheide 2 minuten weg bij WvA
Diep en lang en zelf sporen trekken voor een deel. Ook omhoog her en der. Maar duimen dat die rug snel in orde komt en het net zo plotseling verdwijnt als gekomen is. Het eerste rondje ging wel erg lekker bij MvdP namelijk.Requiem19 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:31:
Dit was ook de cross met de grootste stukken zand denk ik?
[Voor 5% gewijzigd door Fisico op 05-01-2023 17:26]
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Wout heeft al sinds ze in het veld rijden meer vermogen dan Mathieu, alleen heeft de laatste een betere techniek. MVDP staat er wel over een maand, gaat wel mooi WK wordenRequiem19 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:42:
WvA wederom een flinke stap beter dan VdP (tot nu toe - disclaimer)
Op puur vermogen is WvA VdP gewoon voorbijgestreefd helaas. VdP heeft nog hetzelfde gat naar de andere crossers, maar Wout heeft gewoon een flinke jump gemaakt in pure kracht/conditie.
Jammer dat VdP nooit voor zo'n professionele ploeg als TJV zal rijden, dan had hij wellicht hetzelfde kunnen doen.
[Voor 46% gewijzigd door Morrar op 05-01-2023 19:35]
Van Aart is wel echt een beest zeg, normaal kon MvP van Aart wel voorblijven, maar dat lijkt nu echt verleden tijd te zijn. Als groot MvP fan vind ik dat wel jammerMorrar schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 19:27:
Shit... De rug is terug
Jammer, want het was echt een spannend seizoen tot nu toe. Nou ja, nog maar 1 race te gaan.
Qua ploegen; lijkt me voor de cross een stuk minder relevant dan bij een toer. Voeding en training speelt natuurlijk mee, maar hier is het gewoon te wijten aan een blessure. Op goede dagen gaat het gelijk op.
BlaBlaBla
Goed excuus om op 5-2 naar Hoogerheide te fietsen.BreadFan schreef op maandag 9 januari 2023 @ 11:37:
Gaaf! Moet zeggen dat ik er ook graag eens heen zou gaan. Helaas zijn er maar weinig (geen) veldritten in mijn omgeving (midden NL).
Denk dat VDP totaal niet zou aarden in een team als Jumbo. En het moment dat zijn huidige ploeg te strenge eisen zou stellen, dan zie ik hem nog veranderen van ploeg (om toch de vrijheid te houden) en heeft Alpecin-Deceuninck direct een stuk minder bestaansrecht. Denk dat de ploeg liever zou hebben dat ie de mountainbike droom opbergt maar dat ze dit niet kunnen afdwingenChelseamarre123 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:21:
[...]
Das ook het moeilijke eraan, een bepaalde renner rendeert optimaal in het Jumbo stramien met veel hoogtestages, extreme voeding, strengere begeleiding,..
En een ander vind het net helemaal niks.
Zie je daar!Requiem19 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:01:
Jammer dit, net nu ik kaartjes heb gekocht om het WK in Hoogerheide op 5 februari in het echie te bezoeken.
Je zal dit als concurrent maar horen als je op minimum anderhalve minuut gereden wordRequiem19 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:22:
In het interview na de wedstrijd zei van Aert dat de echte explosiviteit er nu wel af was na deze intensieve periode crossen en dat hij wel echt even toe was aan een periode met meer rust / trainingsstage, om die versnelling weer terug in de benen te krijgen.
Dat hij zonder die echte versnelling zo dominant kon winnen gisteren laat imo zien dat zijn basis echt van een enorm niveau is. Z'n aerobe motor is gewoon een monster. Als die aerobe basis breed is, kun je heel constant presteren, herstel je snel en kun je zelfs op een slechte dag een prima basistempo vasthouden. En misschien belangrijker nog, zo'n brede aerobe basis zorgt ervoor dat je heel veel trainingsarbeid aan kan.
Nog even de volledige quote van Wielerflits:Chelseamarre123 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:45:
[...]
Je zal dit als concurrent maar horen als je op minimum anderhalve minuut gereden word.
Gelukkig voor hen kunnen ze dit weekend strijden om de Belgische titel want die laat Van Aert schieten
https://www.wielerflits.n...ert-wel-een-pittige-hike/De Belgisch kampioen was zondag echter niet op zijn allerbest, vertelde hij. “Ik had vandaag het gevoel dat ik wel aan een hoog tempo kon rijden, maar die echte versnelling zit er na een aantal zware crossen niet meer in. Die versnelling is afgebot en die moet terugkomen door even te rusten. Ik wil eerst even goed rusten en dan flink trainen op ploegstage. Ik heb gewoon nood aan trainingskilometers.”
Schrok er echt van net, op deze jonge leeftijdVos schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:17:
Lieuwe Westra overleden, wat een treurig bericht.
Oud-wielrenner Westra (40) overleden - https://nos.nl/l/2459894
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Met deze reactie wijs je naar zelfdoding, maar in het artikel wordt genoemd dat het zeker geen zelfdoding was.Joris748 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:45:
Triest als iemand geen andere uitweg meer ziet. Veel te jong
Nou, zo lees ik alle berichtgeving zeker niet in alle eerlijkheid.Megupe schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:44:
[...]
Met deze reactie wijs je naar zelfdoding, maar in het artikel wordt genoemd dat het zeker geen zelfdoding was.
(ex-)Profwielrenners overlijden wel eens vaker op jonge leeftijd...
Zo stellig is het niet, want het bericht meldt "voor zover bekend". Verder gaat het hele bericht over de mentale problemen, dus zo raar vind ik het niet om (toch) aan zelfdoding te denken.Megupe schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:44:
[...]
Met deze reactie wijs je naar zelfdoding, maar in het artikel wordt genoemd dat het zeker geen zelfdoding was.
De eerste berichtgeving suggereerde dat wel. Zijn biograaf Sijtsma geeft nu aan dat er: 'voor zover bekend geen sprake is van zelfdoding'.Megupe schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:44:
[...]
Whatever.
Al snel na zijn dood wordt er vanwege zijn gevecht met depressies gespeculeerd over zelfmoord. Het maakt Eelke kwaad. "Dat vind ik nogal heftig. Ik heb vernomen dat hij aan hartfalen is gestorven. Ik weet wat er het laatste jaar is gebeurd in zijn leven. En ja: hij had het zwaar, zeker toen hij hier aankwam. Maar hij had ook al een huis gekocht en we hadden plannen voor de toekomst. Dat weten heel veel mensen niet.
Only fools are enslaved by time and space.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Mateloos irritant inderdaad dat de Australian Open voorrang krijgt. Commercieel opportuun, want meer mensen kijken het. Maar je had er ook voor kunnen kiezen om dan veldrijden te tonen met tennis updates er tussendoor.Spotmatic schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:23:
Jammer dat Eurosport wel belooft maar niet levert. Ik had mijn dag net zo ingericht dat ik het veldrijden live op TV kon zien. Het stond in alle (online en niet online) programmagidsen. Maar de een of andere tenniswedstrijd is belangrijker?
Nu moet ik wachten tot Studio Sport een samenvatting uitzendt. Dat is toch een andere beleving. En ik kan ook niet in dit topic kijken omdat het dan op zeker gespoilerd wordt).
(Nee, ik ga absoluut niet betalen voor Discovery+ als ze zoiets simpels als zich houden aan hun eigen programmering al niet netjes kunnen regelen).
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Mooi voor jou maar ik schaf niks aan na deze slechte ervaring.Nutterd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:19:
Heb gisteren maar GCN+ aangeschaft!
Na deze cross geen spijt vanhopen op dezelfde strijd in hoogerheide maar dan live...wie van de twee wint boeit me niet als het maar tussen hen gaat!
Wist niet eens dat GCN van eurosport was! Ben absoluut geen fan van Eurosport...hun constante reclame irriteert me en de onbetrouwbare planning ook! Maarja als ik dan wel alles kan kijken zet ik me wel over mijn principes heen...Spotmatic schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:34:
[...]
Mooi voor jou maar ik schaf niks aan na deze slechte ervaring.
Ik heb Eurosport Player, dan kan je alle kanalen zonder reclame zien. Werkt ook prima.Nutterd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:43:
[...]
Wist niet eens dat GCN van eurosport was! Ben absoluut geen fan van Eurosport...hun constante reclame irriteert me en de onbetrouwbare planning ook! Maarja als ik dan wel alles kan kijken zet ik me wel over mijn principes heen...
Bij de F1 riep ik ook dat ik echt niet ging betalen tot 1 dag voor de kwalificatie dus heb natuurlijk ook geen ruggengraat
Is dat gratis? Die Eurosport player? Zo nee dan is het een no go voor mij.Megupe schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:46:
[...]
Ik heb Eurosport Player, dan kan je alle kanalen zonder reclame zien. Werkt ook prima.
Weet eigenlijk niet waarom ik nog analoge tv heb. Alle programmas op npo zijn terug te kijken of live via de app.
Andere kanalen kijk ik niet echt, behalve voor home alone vlak voor kerst
7€ per maand of 40€ voor een jaarSpotmatic schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:50:
[...]
Is dat gratis? Die Eurosport player? Zo nee dan is het een no go voor mij.
[Voor 30% gewijzigd door Megupe op 22-01-2023 17:23]
Ik alleen al voor het wielrennen. Cyclocross pak ik soms nog wel mee, maar voor de rest kijk ik eigenlijk geen sport. Maar het is die 40 euro per jaar meer dan waard wat mij betreft.Megupe schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:23:
Tja, als je tennis, wielrennen en skiën wilt zien is de player bijna wel een must. Dus ik maak voor deze service wel jaarlijks een bedrag over.
Dan is het een ander verhaal. Ik ben echter een lineaire kijker die het van de programmagids moet hebben. En als ik via die weg de middelvinger krijg dan tja... dan heb ik ook niet zoveel vertrouwen in de rest.Megupe schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:23:
Tja, als je tennis, wielrennen en skiën wilt zien is de player bijna wel een must. Dus ik maak voor deze service wel jaarlijks een bedrag over.
[Voor 27% gewijzigd door Spotmatic op 22-01-2023 17:34]
Op de Eurosport Player was het wel live. Abo gezaaid en live kijken geoogst.Spotmatic schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:25:
[...]
Dan is het een ander verhaal. Ik ben echter een lineaire kijker die het van de programmagids moet hebben. En als ik via die weg de middelvinger krijg dan tja... dan heb ik ook niet zoveel vertrouwen in de rest.
Overigens wordt Eurosport op Twitter helemaal afgebrand over het niet live uitzenden van het veldrijden. Ik ben echt niet de enige die er klaar voor zat. Je krijgt wat je zaait, denk ik dan maar.
Ik zie zo snel geen prijzen, mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?Nutterd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:19:
Tja, ik weet niet wat er mis is gegaan, maar ik ben zeer tevreden over de player, werkt goed, kan diverse talen commentaar kiezen en zend uit wat ze aangeven.Spotmatic schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:25:
[...]
Dan is het een ander verhaal. Ik ben echter een lineaire kijker die het van de programmagids moet hebben. En als ik via die weg de middelvinger krijg dan tja... dan heb ik ook niet zoveel vertrouwen in de rest.
Overigens wordt Eurosport op Twitter helemaal afgebrand over het niet live uitzenden van het veldrijden. Ik ben echt niet de enige die er klaar voor zat. Je krijgt wat je zaait, denk ik dan maar.
2e Edit: ook op nu.nl wordt Eurosport afgebrand in de reacties. Het is echt niet zonder reden. Klantvriendelijkheid is echt een dingetje hoor.
Wat is het verschil tussen GCN+ en Eurosport player? De player is Eurosport maar dan zonder reclame en alle kanalen? GCN heeft docu’s en eigen commentaar, maar alleen Engels?Nutterd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:19:
Na deze cross geen spijt vanhopen op dezelfde strijd in hoogerheide maar dan live...wie van de twee wint boeit me niet als het maar tussen hen gaat!
Nee ook NL commentaar! Ik weet niet wat de exacte verschillen zijn...Patrick4 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 18:53:
[...]
Wat is het verschil tussen GCN+ en Eurosport player? De player is Eurosport maar dan zonder reclame en alle kanalen? GCN heeft docu’s en eigen commentaar, maar alleen Engels?
40 per jaarzacht schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:36:
[...]
Ik zie zo snel geen prijzen, mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?
Nog een klein puntje dan over Eurosport en dan stop ik erover: dat ze niet gewoon even [H] in de titel zetten van herhalingen...Requiem19 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:46:
Zo, dat geneuzel over het uitzenden daargelaten, wat een epische cross weer.
Van Aert leek conditioneel nog steeds iets beter, maar VdP technisch iets beter. Bijna MotoGP in die laatste ronde qua uitremacties 😄.
[Voor 12% gewijzigd door Chelseamarre123 op 27-01-2023 21:12]
[Voor 38% gewijzigd door Makkelijk op 28-01-2023 15:11]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Dat mag nog in San Juan, vanaf de giro wordt daar onverbiddelijk op gereageerdGerbenBK schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:20:
R.eV 90210 beetje overmoedig zo leek het.
[Voor 87% gewijzigd door Ninodebest op 29-01-2023 16:05]
Dat is meer een vraag voor een ander topic:Ninodebest schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:49:
Gebruiken jullie nou als het de komende dagen bewolkt is maar waarbij de wegen vanzelfsprekend vochtig zijn dry- of wet wax voor de ketting en waarom?
Ik denk niemand. Misschien de helm geleend?Fisico schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:29:
Iemand enig idee welke Jumbo naast Wout ook met een redbullhelm rijdt? Ik kwam vandaag een jumbo tegen op een tijdritfiets bij de Meije en volgens Strava is het niet Wout.
Iedereen kan toch dat tenuetje bestellen in de webshop?Chelseamarre123 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:46:
[...]
Ik denk niemand. Misschien de helm geleend?
Bij dat tenue zat dan wel een bijpassende tijdritfiets en dat zie ik toch weinig fans doen. Het was in het groene hart nou ook niet echt weer een tijdritfiets dus ik denk toch echt een prof van die ploeg.4POX schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 09:12:
[...]
Iedereen kan toch dat tenuetje bestellen in de webshop?
Komt ook doordat het zowaar een paar dagen droog is geweest.Chelseamarre123 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:31:
Matig parcours weer dit jaar, weer zo'n vliegronde zoals vorig jaar.
Ze gaan mekaar moeilijk losrijden denk ik
Ja maar niks natuurlijk hoogteverschil op die 3 bruggen na. Opzich was het gisteren nat maar de ondergrond lijkt echt gemakkelijk berijdbaar.Megupe schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:33:
[...]
Komt ook doordat het zowaar een paar dagen droog is geweest.
Ik mis wel een schuine kant en zandbak voor het mooie.
[Voor 14% gewijzigd door KlaasjeNL op 05-02-2023 16:14]
[Voor 11% gewijzigd door Exocet op 05-02-2023 16:16]
Dat vond ik echt wel meevallen, ze vonden het knetter spannend tot de laatste meters. Net verslag tijdens de hele race en met deze twee analisten ook mooi in balans. Mooi dat Matje hun ook nog even noemde op het einde. Hopelijk zitten MvdP en WvA daar ooit ook samen of ergens een keer aan een drankje na hun loopbaan.Exocet schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:16:
Die op Sporza vierden de overwinning al bijna van van Aert😂
Deze twee gaan elkaar nergens losrijden in een cross of klassieker. De hele winter hebben ze elkaar bijgehouden op alle ondergronden als zij allebei in vorm waren en geen pech hadden.Chelseamarre123 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:31:
Matig parcours weer dit jaar, weer zo'n vliegronde zoals vorig jaar.
Ze gaan mekaar moeilijk losrijden denk ik
Wout heeft MVDP er anders genoeg afgereden dit seizoen. Enkel zijn eerste cross en die in Gavere was VDP veruit de betere. Herentals en Benidorm werd Van Aert ook 2de maar had hij in Herentals pech in de laatste ronde en in Benidorm was het ook weer een vliegparcours met een hele korte sprint.Fisico schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:29:
[...]
Dat vond ik echt wel meevallen, ze vonden het knetter spannend tot de laatste meters. Net verslag tijdens de hele race en met deze twee analisten ook mooi in balans. Mooi dat Matje hun ook nog even noemde op het einde. Hopelijk zitten MvdP en WvA daar ooit ook samen of ergens een keer aan een drankje na hun loopbaan.
[...]
Deze twee gaan elkaar nergens losrijden in een cross of klassieker. De hele winter hebben ze elkaar bijgehouden op alle ondergronden als zij allebei in vorm waren en geen pech hadden.
[Voor 6% gewijzigd door Morrar op 05-02-2023 18:32]
En de crossen in Zolder en Loenhout, heb je die ook gezien?Chelseamarre123 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:52:
[...]
Wout heeft MVDP er anders genoeg afgereden dit seizoen. Enkel zijn eerste cross en die in Gavere was VDP veruit de betere. Herentals en Benidorm werd Van Aert ook 2de maar had hij in Herentals pech in de laatste ronde en in Benidorm was het ook weer een vliegparcours met een hele korte sprint.
Kijk al uit naar strade waar ze beide hun wegseizoen startten.
Loenhout had VDP normaal gewonnen maar hij maakte een fout in de finale waardoor Wout terugkwam en de sprint won. Zolder waren ze gelijkaardig maar won Wout de sprint, (dankzij dat Mathieu uit zijn pedaal schoot)cordonbleu schreef op zondag 5 februari 2023 @ 21:42:
[...]
En de crossen in Zolder en Loenhout, heb je die ook gezien?
Het zijn gewoon allebei klasbakken en dit jaar waren ze echt aan elkaar gewaagd, waardoor we zoveel mooie duels hebben kunnen zien. Wat een feest voor de supporters.
Vandaag was VDP net een beetje beter dan van Aert. Het eerste halfuur heeft Mathieu er voor gezorgd dat Wout continu op z'n limiet zat, waardoor hij later alleen maar kon volgen. Dat bevestigde Wout zelf in het interview bij Sporza na de race. Dit heeft er waarschijnlijk ook voor gezorgd dat hij niet direct de sprint aanging.
Begrijp niet goed wat je hier nu mee wil zeggen. Ben je het niet eens met het feit dat als ze allebei goed in vorm (en fit) ze enorm aan elkaar gewaagd zijn?Chelseamarre123 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:36:
[...]
Loenhout had VDP normaal gewonnen maar hij maakte een fout in de finale waardoor Wout terugkwam en de sprint won. Zolder waren ze gelijkaardig maar won Wout de sprint, (dankzij dat Mathieu uit zijn pedaal schoot)
Maar voor de rest was Van Aert veruit de betere dit seizoen in rechtstreekse duels en in het algemeen meer gewonnen dan VDP. Koksijde, Zonhoven heeft Van Aert echt geimponeerd.
Maar helaas toen het om het wereldkampioenschap ging was Mathieu van der Poel beterChelseamarre123 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:36:
[...]
Loenhout had VDP normaal gewonnen maar hij maakte een fout in de finale waardoor Wout terugkwam en de sprint won. Zolder waren ze gelijkaardig maar won Wout de sprint, (dankzij dat Mathieu uit zijn pedaal schoot)
Maar voor de rest was Van Aert veruit de betere dit seizoen in rechtstreekse duels en in het algemeen meer gewonnen dan VDP. Koksijde, Zonhoven heeft Van Aert echt geimponeerd.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details