[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 171 172 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Duclaasie schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 19:04:
Het lijkt erop dat Pogacar op een object ( steen??) op de weg is gereden en daardoor de controle verloor. Dat zou het extra zuur maken.
YouTube: Tadej Pogacar Terrible Crash in the Red Jersey | Vuelta a España 202...

Inderdaad, een steen.... en dan hersenschudding, sleutelbeenbreuk en nekwervelbreuk. Bizar...

Toont aan dat hij ook fragiel is en gelukkig ook mens is. Hij ligt natuurlijk wel eens op de grond, maar misschien nog wel indrukwekkender dan zijn lijst van overwinningen is zijn lage uitvalspercentage.

Ik hoop dat hij snel weer de oude gaat worden, heel zuur. En dat hij nog eens terug komt voor de Vuelta. Oké, misschien niet helemaal de oude, maar op 95% om de sport wat spannender te houden :+

Informaticus of vakkundig Googler?

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
TheekAzzaBreek schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 22:51:
Ja, het nieuwsverhaal heb ik wel gezien. Maar @Chelseamarre123 citeert een juryrapport wat ik nog niet gevonden heb.
Gisteravond door zowat alle sportmedia gepubliceerd. UAE had gisteravond deze tweet gepost:
Dr. Adrian Rotunno, Medical Director: “Unfortunately,
@TamauPogi
suffered a heavy crash during today’s stage and was unable to continue the race.

He is stable, and following a thorough medical assessment at hospital, Tadej has been diagnosed with a concussion, displaced left clavicle fracture, a stable C7 cervical fracture, and multiple abrasions. Fortunately, no other major injuries and no neurological fallout.

He will require clavicle surgery which will be delayed due to concussion precautions.

Tadej remains under the care of our medical team and we’ll provide further updates following the surgery.”

Everyone at UAE Team Emirates-XRG wishes Tadej a strong and speedy recovery ❤️
Pagina: 1 ... 171 172 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21