[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.134 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:57
MrVegeta schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:04:
Sarcasme werkt niet goed over het internet.
Ah toch lijkt het erop dat jij detector het wel doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:47
MrVegeta schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:04:
Sarcasme werkt niet goed over het internet.
Helaas werkt er wel meer niet goed via internet, lichaamstaal bijv. Afkatten werkt dan weer wel , helaas. :| :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:50
Vos schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:42:
Heerlijke goal die 1-1 van Galatasaray! Die staan er nu heel goed voor met 1-2 ruststand.
En nu 2-2, dus Schalke heeft nog 1 doelpunt nodig.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 23:03

Hupske

AFCA

Is Schalke ook weer de betere partij?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Daar is Bojan! Ik vond het altijd leuk als hij inviel. Hopelijk scoort 'ie niet :x

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:34
En daar kreeg RvP dus z'n 2e geel voor tegen Barca... En dan hoorde ik nu nog 2 fluitjes en schoot hij hem in het doel.

[ Voor 38% gewijzigd door MailMan op 12-03-2013 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

MailMan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:19:
En daar kreeg RvP dus z'n 2e geel voor tegen Barca... En dan hoorde ik nu nog 2 fluitjes en schoot hij hem in het doel.
Exactly my toughts

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Haha alsof hij dat niet hoorde, je zag het al aan zijn loop.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MailMan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:19:
Ouwe koeien enzo.

Waarom in godsnaam Sanchez er in brengen? Kerel raakt geen bal dit seizoen :/ En Sanchez had geel moeten hebben voor die actie. Was ook wel typisch geweest.

Opzich is de ene scheids de andere niet hé. Die andere scheids had ook geel gegeven voor Sanchez, deze had misschien geen rood gegeven aan RvP. Beetje makkelijk om de situatie te vergelijken terwijl er best wel andere factoren meespelen.

[ Voor 32% gewijzigd door MrVegeta op 12-03-2013 22:24 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
MrVegeta schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:22:
[...]

Ouwe koeien enzo.

Waarom in godsnaam Sanchez er in brengen? Kerel raakt geen bal dit seizoen :/ En Sanchez had geel moeten hebben voor die actie. Was ook wel typisch geweest.
True, maar was toch het eerste wat me te binnen schoot. Is toch jammer dat een scheids dan besluit iemand uit het veld te sturen voor zoiets.

En het klopt natuurlijk dat er allemaal factoren meespelen, maar de intentie is hopelijk dat je ondanks al die factoren consequent beoordeeld wordt. Merk dat ik gewoon nog gefrustreerd ben dat in die leuke pot een scheids dan besluit iemand voor zoiets lulligs een 2e gele kaart te geven.
Vind deze scheids trouwens goed fluiten.

Die bal van Robinho had er zomaar in kunnen vliegen trouwens. Was wel leuk geweest voor de spanning :)

[ Voor 32% gewijzigd door MailMan op 12-03-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
hupske schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:13:
Is Schalke ook weer de betere partij?
Geen idee, ik volg die wedstrijd via Teletekst en Twitter. Via de TV kijk ik uiteraard Barca - AC Milan.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Over en sluiten...

Wereldprestatie!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Lovely, Milan ging pas in de 85ste minuuut voetballen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En daar ging 1400 euro. ;( 3 minuten nog maar. Nou ja, Barca door is ook wel leuk :). Madrid heeft het toch wel laten zien dat je met gedurfd spel verder komt dan dit.

[ Voor 32% gewijzigd door MrVegeta op 12-03-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
En een grapje tussendoor:

Ondertussen in het Vaticaan
Afbeeldingslocatie: http://www.voetbalflitsen.com/upload/artikel3942picture.jpg?t=1363122383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Vergeten ze Teletekst te updaten of is Schalke - Galatasaray echt nog steeds bezig...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
In de laatste minuut is het 2-3 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Saturnus schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:42:
In de laatste minuut is het 2-3 geworden.
90 + 5

[ Voor 91% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-03-2013 22:43 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Trouwens, Barca kon veel minder druk zetten ronde de 75e minuut. Ze zaten er doorheen en met de wissels van Milaan hadden ze meer druk naar voren. Op het laatst waren er ook 3 counters van Barca die nergens heen gingen. Het was niet zozeer dat Milaan beter ging spelen, maar Barca speelde minder.

Door het oog van de naald daar.

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 12-03-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Knap gedaan dan. Zo de samenvatting kijken. Leuk voor Sneijder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Knappe overwinning van Gala, had persoonlijk niet verwacht dat na de 1-0 ze nog zo sterk zouden terug komen. Die spits begint trouwens wel legendarisch te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:38

iChaos

It's Lupus.

Burak Yilmaz is ook een echte killer, maar functioneert alleen wanneer hij naar het doel kijkt en iets kan afmaken. Het is dus niet echt een spits die heel flexibel ingezet kan worden en ook een andere spits kan 'voeden': dat zit er gewoon niet in. Los daarvan heb ik mijn sympathie voor hem best wel verloren toen hij in januari toegaf dat hij zich soms wel heel makkelijk liet vallen en er spijt van had, maar de volgende dag tegen een middenmotor uit de tweede of derde competitie weer een schwalbe maakt.

Uitstekende speler voor het systeem van Galatasaray, maar qua persoonlijkheid vind ik hem iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Laatst online: 12-06 14:55
Hééérlijke wedstrijd van Barca zeg :) En wat scoorde Messi toch weer ontzettend makkelijk. En topprestatie van Gala!

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mooie goals van Messi inderdaad, het oogt allemaal zo makkelijk. Maar laten we Xavi niet vergeten... _/-\o_
Zonder deze 2 spelers is Barca toch een stuk minder hoor, Milan had trouwens wel pech met die bal op de paal, anders had ik het nog moeten zien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 12:43
Barca was gewoon heer en meester in Camp Nou. Helaas de samenvatting van Schalke - Gala niet gezien. Wel leuk voor Sneijder natuurlijk al heb ik meer sympathie voor Schalke.

Benieuwd wat het vanavond voor een pot wordt tussen Bayern en Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

WTF!!!!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183810
Naar verluidt biedt de koninklijke familie elk van de 24 deelnemende clubs aan de Dream Football League een deelnamebonus van 200 miljoen euro.
Heilige poep!! 200 miljoen om alleen mee te doen....

maar er is meer
Daar houdt het nog niet op: in totaal zou er in de supercompetitie een bedrag van 681 miljoen euro te verdienen zijn voor de 24 deelnemende clubs.
Totaal dus meer dan 5 miljard.....Dat kan toch nooit lang goed gaan? Ze zijn rijk maar zo rijk??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

L1nt schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:02:
WTF!!!!

[...]

Mmm, da's mooi. Dat zal de financiele problemen van Feyenoord in 1 klap oplossen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik vraag me af of het mag? Zijn clubs via hun nationale bond en de UEFA niet min of meer verplicht om aan de CL mee te doen als ze zich daarvoor plaatsen? Mogen ze aan niet-UEFA of niet-FIFA toernooien mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

BreadFan schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:08:
Ik vraag me af of het mag? Zijn clubs via hun nationale bond en de UEFA niet min of meer verplicht om aan de CL mee te doen als ze zich daarvoor plaatsen? Mogen ze aan niet-UEFA of niet-FIFA toernooien mee doen?
Hoe zit het met al die kleine toernooitjes die elke zomer en winter gehouden worden dan? Tot voor kort had Ajax toch ook elk jaar een mini-toernooi? Daar komen de clubs ook niet gratis op af.....
PWM schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:04:
[...]

Mmm, da's mooi. Dat zal de financiele problemen van Feyenoord in 1 klap oplossen :+
Feyenoord is er al vrijwel helemaal bovenop. Gewoon de Jupiler-League all-stars sturen, aanvullen met de zwakste clubs uit de Eredivisie en het Nederlandse voetbal is (voorlopig) weer gezond.

[ Voor 27% gewijzigd door Player1S op 13-03-2013 10:12 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
L1nt schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:02:
WTF!!!!

[...]

maar er is meer

[...]

Totaal dus meer dan 5 miljard.....Dat kan toch nooit lang goed gaan? Ze zijn rijk maar zo rijk??
Onbegrijpelijk en ook een luchtkasteel verhaal. Laat die Qatari zich lekker op olie focussen en dure auto's in de prak rijden. Ik stond al versteld van het WK dat daar in 2022 gehouden wordt. Dat gaat namelijk nog een hele leuke discussie worden vanwege de hitte daar gedurende de zomer. Er is al genoeg discussie geweest of dat wel of niet in de winter gehouden moet worden omdat het dan koeler is.

En dan nu dit belachelijke voorstel weer, ze zijn daar echt compleet gestoord. Dit gaat voor een enorme scheefgroei zorgen in alle nationale competities. Als je landskampioen wordt en mee mag doen aan deze kunstmatige nep competitie dan ben je gelijk binnen en je concurrentie in eigen land ver vooruit.

Je ziet nu toch ook al in Spanje dat alleen Real en Barca wat te zeggen hebben omdat ze belachelijk veel geld hebben. Atletico heeft nu wat geluk maar die worden ook nog wel ingehaald door Real. Het is dus een top 2 daar, dan vind ik onze Eredivisie nog leuker waarbij tenminste nog 4 clubs in de running zijn voor de titel.

Maar dat zal die gasten in Qatar natuurlijk worst wezen, als dit plan doorgang gaat vinden ga ik hockey voetbal met een stokkie kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28
Vlassie1980 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:24:
Als je landskampioen wordt en mee mag doen aan deze kunstmatige nep competitie dan ben je gelijk binnen en je concurrentie in eigen land ver vooruit.
Deelname is op uitnodiging. Kampioen worden is dus geen automatische kwalificatie. Dit is/wordt geen officieel toernooi van de UEFA.

Zal een prestige league worden met enkel clubs uit het rijtje Barca, Real, de Manchesters etc. Kans dat een Nederlandse club uitgenodigd wordt voor bij die 16 clubs is zeer klein.

Maar al met al geloof ik er geen reet van van dit hele verhaal. Daarnaast gaat de UEFA dit nooit pikken.

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-03-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Kaap schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:31:
[...]

Deelname is op uitnodiging. Kampioen worden is dus geen automatische kwalificatie. Dit is/wordt geen officieel toernooi van de UEFA.

Zal een prestige league worden met enkel clubs uit het rijtje Barca, Real, de Manchesters etc. Kans dat een Nederlandse club uitgenodigd wordt voor bij die 16 clubs is zeer klein.
Misschien is dat zo, maar het blijft natuurlijk de kas spekken voor clubs die al veel geld hebben. Clubs in de subtop van de nationale competities kunnen shaken naar geld en zien de concurrentie alleen maar verder uitlopen. Die bedragen gaan nergens meer over en zorgen ervoor dat alle verhoudingen zoek zijn.

Waar zijn de tijden dat een club gewoon zelf met een goede opleiding succes kon boeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 19:19

Koppensneller

winterrrrrr

Kaap schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:31:
[...]

Maar al met al geloof ik er geen reet van van dit hele verhaal. Daarnaast gaat de UEFA dit nooit pikken.
Het zijn er 24 :)

Echt ongelooflijk slecht als dit er inderdaad gaat komen. Ter illustratie: als Ajax een jaartje tóch wordt uitgenodigd, verdrievoudigt de begroting die nu al de grootste van Nederland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Koppensneller schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:35:
[...]
Het zijn er 24 :)

Echt ongelooflijk slecht als dit er inderdaad gaat komen. Ter illustratie: als Ajax een jaartje tóch wordt uitgenodigd, verdrievoudigt de begroting die nu al de grootste van Nederland is.
Ik zie het probleem niet. De CL draait ook om heel veel geld, dus waarom zou die Dream League niet mogen?
Leuk die prestatie van Barca, maar zouden ze het zonder die 500 miljoen ook gered hebben.. denk het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
tweaker2010 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:47:
[...]

Ik zie het probleem niet. De CL draait ook om heel veel geld, dus waarom zou die Dream League niet mogen?
Leuk die prestatie van Barca, maar zouden ze het zonder die 500 miljoen ook gered hebben.. denk het niet ;)
Het prijzengeld van de CL is een schijntje vergeleken met deze Dream League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:58
Vreemd dat elke club 200 miljoen euro zou krijgen uit een totaal pot van 681 miljoen euro.

Als het waar is, ik stel me voor dat er gewoon 1 club per land gaat en dat dat bedrag verdeeld worden onder alle clubs die deelnemen aan de nationale competitie, wellicht met een sleutel.

De CL zorgt al voor te grote financiele verschillen in Nederland, maar de competitie kan je na 1 jaar DL wel opheffen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Koppensneller schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:35:
[...]
Ik zeg: nodig van de kleinere landen de laatste Europacup winnaar uit ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 19:19

Koppensneller

winterrrrrr

[...]

Je krijgt dan in alle landen die deelnemers aan dit toernooi leveren een Spaanse situatie: clubs die door hun inkomsten zo'n enorme voorsprong krijgen op hun concurrenten dat het kampioenschap elk jaar tussen 2 (of 1) teams gaat en de rest eigenlijk voor spek en bonen meedoet. Zoiets houdt zichzelf in stand en versterkt zichzelf alleen maar, waardoor alle nivellering die we verwachten door FFP onmiddellijk teniet wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Dan krijg je taferelen zoals in de beker. Stellen ploegen hun B-elftal op in de competitie omdat de DL lucratiever is :+. Ik vind dat er gekozen moet worden, of in of uit de uefa stappen

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ph4ge schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:57:
Vreemd dat elke club 200 miljoen euro zou krijgen uit een totaal pot van 681 miljoen euro.

Als het waar is, ik stel me voor dat er gewoon 1 club per land gaat en dat dat bedrag verdeeld worden onder alle clubs die deelnemen aan de nationale competitie, wellicht met een sleutel.

De CL zorgt al voor te grote financiele verschillen in Nederland, maar de competitie kan je na 1 jaar DL wel opheffen.
Zoals ik het begrijp is het 200 miljoen om deel te nemen en dan nog eens 681 miljoen prijzengeld verdelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik ben geen Ajax fan maar dit is precies zoals ik erover denk.

Ow w8...dat mag ik niet zeggen van de UEFA O-)
Afbeeldingslocatie: http://www.indehekken.net/wp-content/uploads/2012/10/against-modern-football.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Vlassie1980 op 13-03-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsja, Ajax is zelf een beursgenoteerd bedrijf, veel moderner kan je het niet treffen natuurlijk ;)

Ik snap die angst wel, en moet er niet aan denken dat Feyenoord in dat soort handen komt, aan de andere kant is voetbal goed beschouwd al jaren een speeltje van een beperkt aantal mensen.

Het enige wat er verandert is dat we van rijken uit de regio, naar rijken erbuiten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Dit is niet gezond. Het zal die gasten 5,4 miljard kosten.

Hier gaat de Fifa/Eufa nog wel een stokje voor steken.
Tenzij Blatter weer eens 10 miljoen erbij krijgt op de rekening.

Overigens is het wel apart hoe ze dan weer aan de 681 miljoen komen om te verdelen haha.
Volgens mij klopt hier niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
hupske schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:06:
Dit is niet gezond. Het zal die gasten 5,4 miljard kosten.

Hier gaat de Fifa/Eufa nog wel een stokje voor steken.
Tenzij Blatter weer eens 10 miljoen erbij krijgt op de rekening.

Overigens is het wel apart hoe ze dan weer aan de 681 miljoen komen om te verdelen haha.
Volgens mij klopt hier niks van.
Blatter zal het aan zijn derrière oxideren, die dikke pad vind alles prima zolang het voor hem en zijn corrupte bende cash oplevert. Gewoon een envelopje onder tafel en Blatter vind het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Je hebt gelijk, ik las slechts 16 vaste deelnemers, niet de 8 uitnodigingen:
Het doel is zestien vaste deelnemers aan de luxueuze competitie vast te leggen en daarnaast worden om de twee jaar acht verschillende clubs uitgenodigd.
Daarmee kun je elke vorm van kwalificatie al uitschakelen dus.
[...]

Zie boven. Je kunt je niet kwalificeren voor die Dream League, of je hoort bij de vaste grote 16 clubs, of je wordt samen met 7 andere clubs uitgenodigd. Bij de CL kun je jezelf wel kwalificeren. Wel heel groot verschil dus.
ph4ge schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:57:
Nogmaals, 16 clubs zijn vast, 8 clubs krijgen een uitnodiging. Je kunt je niet kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Laatst online: 12-06 14:55
Als deze competitie er komt, wordt dan Vitesse niet als eerste uitgenodigd? Die heeft waarschijnlijk de beste banden die kant op ;)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

arjanpvt schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:46:
Als deze competitie er komt, wordt dan Vitesse niet als eerste uitgenodigd? Die heeft waarschijnlijk de beste banden die kant op ;)
Idd. Poule A wordt dan Vitesse, Chelsea, Man City en PSG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Vlassie1980 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:14:
[...]

Blatter zal het aan zijn derrière oxideren, die dikke pad vind alles prima zolang het voor hem en zijn corrupte bende cash oplevert. Gewoon een envelopje onder tafel en Blatter vind het prima.
Precies. En dan zorgen ze er wel voor dat de competitie onder de Fifa valt, zodat de clubs ook nog fijn in de competitie kunnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:42
arjanpvt schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:46:
Of Ajax >:) Frank en Ronald hebben er beiden wel een tijdje rondgehuppeld. Ronald nog wat langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Kaap schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:41:
Nogmaals, 16 clubs zijn vast, 8 clubs krijgen een uitnodiging. Je kunt je niet kwalificeren.
Maar dan kan je toch nog wel de inkomsten uit dit festijn verdelen onder alle clubs? Dat is de optie om de competities nog een beetje eerlijk te houden. Geselecteerde clubs zullen ook echt niet van plan zijn om in zn geheel uit nationale competities en de sportbonden te stappen en ik denk dat die bonden het wel af kunnen dwingen dat er solidariteit wordt betaald. De clubs zullen hier ook wel open voor staan, zie het als tv gelden.

Maar het artikel moet wel fout zijn (of lulkoek natuurlijk), het kan niet zo zijn dat het bedrag voor deelnemen 5x zo hoog is als de prijzenpot. Het zal echt om totaal 600 miljoen gaan ofzo, incl bijv. 20 miljoen per deelname.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ph4ge schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:55:
[...]
Maar dan kan je toch nog wel de inkomsten uit dit festijn verdelen onder alle clubs?
Mocht jij ooit een jackpot winnen, geef dan effe een seintje, kom graag een deel ophalen, om het eerlijk te houden he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
http://www.volkskrant.nl/...-beste-voetbalclubs.dhtml

Alle bronnen hebben het tot nu toe over een deelnamegeld van 200 miljoen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:42
Vlassie1980 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:53:

Kan natuurlijk ook een fout zijn in het echte bronartikel. Maar het is wel absurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Kaap schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:10:
[...]

Mocht jij ooit een jackpot winnen, geef dan effe een seintje, kom graag een deel ophalen, om het eerlijk te houden he ;)
Er gaat in dat geval ook al 30% naar het gemeenschappelijk belang. Clubs zijn zoveel waard als hun competitie, lijkt mij logisch dat solidariteit ook bij dit soort uitzonderlijke inkomsten gaat gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Een paar dagen terug verscheen er op een franse site een ludiek artikel over een dergelijke competitie:
Frans: http://www.cahiersdufootb...-la-dream-football-league
Google-translate: http://translate.google.n...-la-dream-football-league

Mogelijk dat iemand met dit artikel naar de Times is gegaan? Lijkt me een hoax die bij toeval is ontstaan :P

edit:
Ik zie dat de franse site plat ligt, hier een quote:
Paris, 10 mars (ATP). Ce n'est pas une révolution, c'est un nouveau monde du football que le Qatar, allié avec des émirats voisins au sein du consortium DFL, veut créer en lançant la Dream Football League, dont la présentation officielle était prévue au début du mois d'avril. L'investissement dans les droits sportifs et dans certains clubs comme le Paris Saint-Germain n'était que le ballon d'essai d'une opération de bien plus grande ampleur: l'ATP a eu accès à des documents établissant la création imminente d'un championnat mondial réunissant, dans une ligue semi-fermée, vingt-quatre clubs parmi les plus prestigieux au monde.

Manchester United, Manchester City, Arsenal, Chelsea, le Bayern de Munich, le Real Madrid, le FC Barcelone, la Juventus de Turin, l'AC et l'inter Milan, le Paris Saint-Germain figurent parmi les clubs européens ayant d'ores et déjà donné leur accord. Ils font partie des seize membres permanents, auxquels s'ajouteront huit clubs "invités" selon des modalités encore inconnues. La compétition commencera en 2015 et se déroulera durant cinq mois dans dix stades au Qatar (parmi les douze de la Coupe du monde 2022) et six autres sites répartis entre Bahreïn, les Émirats arabes unis et l'Arabie Saoudite.
(...)

[ Voor 57% gewijzigd door Herman op 13-03-2013 13:35 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Herman schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:27:

Mogelijk dat iemand met dit artikel naar de Times is gegaan? Lijkt me een hoax die bij toeval is ontstaan :P
Wow, met nu een heerlijke bitchfight op Twitter tussen de Times schrijver, en de schrijvers van het Franse hoax artikel: https://twitter.com/OliverKayTimes/status/311804043406229504

Kijk ook even naar de reacties eronder. Heel mooi dit.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 13-03-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Vlassie1980 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:53:

Als dit soort onzin echt doorgaat dan stop ik helemaal met betaald voetbal kijken en word ik supporter van een lokale amateurclub. De CL is eigenlijk al een gedrocht en dit is nog vele malen erger. Begint op een soort NBA te lijken of zo... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
PWM schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:32:
[...]

Wow, met nu een heerlijke bitchfight op Twitter tussen de Times schrijver, en de schrijvers van het Franse hoax artikel: https://twitter.com/OliverKayTimes/status/311804043406229504

Kijk ook even naar de reacties eronder. Heel mooi dit.
Leedvermaak >:)
Google-cache laat zien dat het artikel inderdaad al enkele dagen online is. De kans dat het artikel van de Times los staat van dat franse artikel lijkt me nihil.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Word het Malaga of Porto vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
hupske schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:41:
Word het Malaga of Porto vanavond?
In ieder geval de enige spannende wedstrijd ;) Die andere is al beslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 10:56
Volgens thijs slegers de PSV watcher van Vi is Cocu mondeling rond PSV, dat hij hoofdtrainer wordt als Advocaat er mee stopt. Was op zich wel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Jefrim schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:43:
Volgens thijs slegers de PSV watcher van Vi is Cocu mondeling rond PSV, dat hij hoofdtrainer wordt als Advocaat er mee stopt. Was op zich wel te verwachten.
Ja maar stopt Advocaat nu einde seizoen of niet? Wanneer PSV kampioen wordt, blijft Advocaat toch gewoon?

Wat Malaga - Porto betreft: ik verwacht dat Porto doorgaat, zij zijn al erg lang ongeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Kaap schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:43:
[...]

In ieder geval de enige spannende wedstrijd ;) Die andere is al beslist.
Ja, word echt een spannende wedstrijd. Weet zo niet waar ik mijn toto op moet zetten haha.

En volgens VI op dit moment blijkt de schuld van Veendam een half miljoen te zijn.
Schandalig werkelijk, om zoveel schuld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Voorspellingtje voor vanavond? 3 - 0 voor Bayern. Denk dat Arsenal, hoe graag ze ook willen, geen kans hebben in München. Zie Bayern zelf als mogelijke CL winnaar.

[ Voor 53% gewijzigd door MailMan op 13-03-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 10:56
tweaker2010 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:46:
[...]

Ja maar stopt Advocaat nu einde seizoen of niet? Wanneer PSV kampioen wordt, blijft Advocaat toch gewoon?
Dat is nog niet duidelijk... Maar ik weet niet of er onder Cocu er veel gaat veranderen. Want is hij een voorstander voor het gebruiken van de jeugd, zoals bij Feyenoord en Ajax?

[ Voor 12% gewijzigd door S401 op 13-03-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MailMan schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:20:
Voorspellingtje voor vanavond? 3 - 0 voor Bayern. Denk dat Arsenal, hoe graag ze ook willen, geen kans hebben in München. Zie Bayern zelf als mogelijke CL winnaar.
3 a 4-0 voor Bayern. Wilshere en Podolski geblesseerd, sczesny (eerste keeper) krijgt rust. Arsenal gaat niet spelen om te winnen, die liggen overal al uit, tis enkel Wenger die gelooft in zijn eigen sprookjes.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-03-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
De stadionspeaker in Bayern: "Habemus mannschaftsaufstellung"

:D

[ Voor 29% gewijzigd door MailMan op 13-03-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wahaha Sport1: 1 minuut 45 bezig en Wenger heeft de pest al in _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij zit er al in :P 0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Wow, dit word nog leuk haha:D

Oh, zo lekker om tegen zo een bal aan te lopen he. Dat gevoel :9~

[ Voor 54% gewijzigd door Hupske op 13-03-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
omg? Matige voorspelling van mezelf :P

"Habemus wedstrijd..."

Ik voorspel een nieuwe rage

[ Voor 122% gewijzigd door MailMan op 13-03-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

0 - 1 voor Arsenal. Wondertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:59
Jullie zaten in ieder geval goed met jullie voorspellingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Fiber schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:51:
0 - 1 voor Arsenal. Wondertje?
Kado van de nieuwe paus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Nou het niveau valt voor de rest nog erg tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Heerlijk gefrustreerd wordt die Muller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:43
De arbitrage heeft zo te zien de aanbieding van specsavers gemist :/

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Doelpunt van Malaga afgekeurd. En of het terecht was kan ik moeilijk zeggen.
Kon niet goed zien wat er eigenlijk gebeurde.

Edit: Woow nu wel geweldig doelpunt voor Malaga. Isco!

Edit1: Wat zonde. Was geen buitenspel. Had de wedstrijd nog leuker gemaakt als er een doelpunt kwam.

[ Voor 40% gewijzigd door Hupske op 13-03-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Jammer om te zien dat Arsenal kwaliteit te kort komt om Bayern echt pijn te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Malaga 2-0. Dit had ik eigenlijk niet helemaal verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ongelofelijk wat een slechte pot is Bayern - Arsenal. Eigenlijk van beide kanten. Meer dan 5 succesvolle passes achterelkaar komt bijna niet voor en zelfs de scheids lijkt z'n dag niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
hupske schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:22:
Malaga 2-0. Dit had ik eigenlijk niet helemaal verwacht.
Ik van te voren ook niet. Maar aangezien ze al sinds de 49e minuut met 10 man spelen, is het wel te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Railgunner schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:24:
[...]

Ik van te voren ook niet. Maar aangezien ze al sinds de 49e minuut met 10 man spelen, is het wel te verklaren.
Ja, maar voor die 49e minuut stonden ze al achter en toen was Malaga ook al stuk beter als Porto.

Edit: 0-2 Arsenal. Zo nu word het leuk :D

Edit1: Mijn toto heb ik iig totaal verkeerd haha |:( Winst Porto en Bayern zit er niet meer in ;w

[ Voor 17% gewijzigd door Hupske op 13-03-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nog 1 doelpunt en dan gaat het los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Het lijkt er echt op dat Bayern en Arsenal gewoon helemaal geen zin hadden in deze wedstrijd zeg. Pfff

[ Voor 7% gewijzigd door MailMan op 13-03-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Wat een draak van een wedstrijd, scheidsrechter en commentaar. Oo basis van de gele kaarten denk je dat het een vreselijke schoppartij is geweest.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Malaga 3e spaanse club die door is.
Subtop van Spanje is zo gek nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 13-03-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Die Arsenal supporters kunnen wel mooi zingen in ieder geval... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:02
Ik had me kapot gelachen als Arsenal er nog een 3e ingeprikt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Fiber schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:36:
Die Arsenal supporters kunnen wel mooi zingen in ieder geval... :)
Mjah, die hadden denk ik ook niet verwacht dat Arsenal nog 2 doelpunten zou maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wat een goal van isco trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MailMan schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:31:
Het lijkt er echt op dat Bayern en Arsenal gewoon helemaal geen zin hadden in deze wedstrijd zeg. Pfff
Arsenal blijbaar wel ;)
Bayern is kennelijk toch niet zo goed als velen denken. Met zulk spel win je nooit de CL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
tweaker2010 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:42:
[...]

Arsenal blijbaar wel ;)
Bayern is kennelijk toch niet zo goed als velen denken. Met zulk spel win je nooit de CL...
Ze tikten er inderdaad twee in, maar als ik de gezichten van die jongens de hele wedstrijd zag... Ik vond er weinig overtuiging inzitten.

Aan de kant van Bayern waren er in mijn ogen twee spelers die de kar probeerden te trekken en dat waren Müller en Robben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 12:43
Het was echt een verschrikkelijke wedstrijd. Vooral vanuit Bayerns perspectief. Jeetje zeg, laten die zich nog bijna verrassen.

Robben mocht die bal ook wel erin trappen, de andere hoek was gewoon helemaal open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Steefmeister schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:07:
Het was echt een verschrikkelijke wedstrijd. Vooral vanuit Bayerns perspectief. Jeetje zeg, laten die zich nog bijna verrassen.

Robben mocht die bal ook wel erin trappen, de andere hoek was gewoon helemaal open.
Ja dat was de actie daarvoor ook wel waard geweest. Hij kwam denk ik niet goed uit en probeert hem erin te punteren, maar eigenlijk moet die gewoon de bal met z'n linker in de hoek krullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
http://www.vi.nl/nieuws/2...chte-ik-meer-dan-hier.htm

Ik begin me steeds meer te ergeren aan Bony. Dat opzichtige niet juichen na een goal en nu weer dit verhaal. Begrijp me niet verkeed, als spits doet hij het geweldig en hij is ongelooflijk belangrijk voor Vitesse, maar hij begint steeds meer sterallures te krijgen. Laat het hem nou eerst maar eens waarmaken dan bij een echte topclub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Mr_Size schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:30:
http://www.vi.nl/nieuws/2...chte-ik-meer-dan-hier.htm

Ik begin me steeds meer te ergeren aan Bony. Dat opzichtige niet juichen na een goal en nu weer dit verhaal. Begrijp me niet verkeed, als spits doet hij het geweldig en hij is ongelooflijk belangrijk voor Vitesse, maar hij begint steeds meer sterallures te krijgen. Laat het hem nou eerst maar eens waarmaken dan bij een echte topclub..
Heb je het stukje wel gelezen dan? Hij is gewoon niet gelukkig hier. Als Vitesse daarin een grote rol speelt kan ik me goed voorstellen dat je niet juicht. Hij zet een statement, ik hou er wel van.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
kaos- schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:33:
Heb je het stukje wel gelezen dan? Hij is gewoon niet gelukkig hier. Als Vitesse daarin een grote rol speelt kan ik me goed voorstellen dat je niet juicht. Hij zet een statement, ik hou er wel van.
Uiteraard heb ik het stukje gelezen :) Best dat hij niet gelukkig is, maar het komt allemaal zo verwaand over. Waar ik me met name aan erger is dat hij echt nooit juicht na een doelpunt, maar een beetje stuurs voor zich uit kijkend van het doel weghobbelt. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is allemaal. Daar heb ik echt vrij weinig mee. En nu komt hij dus met dit verhaal, was voor mij een reden om even wat gal te spuwen ;) Maar goed, ik kan me voorstellen dat het ook anders kan overkomen op mensen, ik zie het echter zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Het begon toch met gejeremieer over de visa die zijn familie niet 'zomaar' kreeg, en waar hij zo verbolgen over was?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1 ... 70 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.