Meestal betekenen dit soort overtrokken reacties dat er dus wel wat aan de hand isSC Heerenveen sleept Johan Derksen voor rechter
SC Heerenveen en diens voorzitter Robert Veenstra slepen Johan Derksen en weekblad Voetbal International (VI) voor de rechter. Op straffe van een dwangsom van een half miljoen euro eist Veenstra dat Derksen zijn eerdere beweringen over gesjoemel met cijfers bij Heerenveen terugneemt.
Aanleiding vormt berichtgeving van VI over boekhoudkundige trucjes die de Heerenveen-voorzitter zou hebben toegepast om de financiële problemen van de club af te schuiven op zijn voorganger. Ook zou volgens VI de bewering van Veenstra dat Heerenveen op het randje van failliet was bij zijn aantreden in 2010 onjuist zijn.
Volgens Veenstra heeft Derksen zowel in het weekblad VI als in het gelijknamige RTL-televisieprogramma onwaarheden, afkomstig van voormalig Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde, als feiten gepresenteerd. Dit terwijl Van der Velde en Veenstra in een conflict verwikkeld zijn. De berichtgeving van VI is schadelijk voor zowel de club als de positie van voorzitter Veenstra. Zij eisen daarom komende vrijdag in kort geding een rectificatie met een dwangsom van maximaal 500.000 euro.
Dat wordt matten tussen Genee en Derksen dan vanavond
Http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183717
Laten we het maar hopen dat niet alle andere arbiters er zo over gaan denken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Sommigen mogen er best een voorbeeld aan nemen hoor.....had luinge destijds ook moeten doen.Quad schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:29:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Haha en er word gelijk mee geopend haha.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja hoor, typisch Genee ... meteen begint hij erover.
Ga lekker schaatsen ... flapdrol!!
Ga lekker schaatsen ... flapdrol!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En ik zap dus gelijk weg. Wat een gezeik!hupske schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:33:
Haha en er word gelijk mee geopend haha.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ach niet te serieus nemen haha. Toch heerlijk zo discussie tussen die twee.
Al dat nette politieke gebrabbel van SV is ook niet alles.
[ Voor 11% gewijzigd door Hupske op 11-03-2013 20:38 ]
Weet je wie nu het hardst lachen?
Rene en Hans, die hoeven helemaal niks te doen.
Rene en Hans, die hoeven helemaal niks te doen.
Wilfred is gewoon een zeikerd zonder voetbalverstand.
⏩ PVOutput☀️
Nou het irritante is dat hij Derksen direct aanvalt. Terwijl Derksen het in dit geval ook maar in de handen gedrukt heeft gekregenQuad schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:45:
Daarnaast heeft Wilfred het van de persoon zelf gekregen. Beetje het zelfde idee als dat een moordenaar zegt dat die het niet heeft gedaan en het op papier aan Wilfred heeft gegeven
[ Voor 23% gewijzigd door Hupske op 11-03-2013 20:48 ]
Eigenlijk is Emile Schelvis de enige bij VI die op voetbalgebied echt serieus te nemen is...Quad schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:45:
(Afgelopen vrijdag, die verhalen over voetbal in militaire dienst, vond ik trouwens wel weer leuk.)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nou, waarom niet? Ik bedoel, ze krijgen iedere wedstrijd emmers vol stront over zich heen, altijd is er wel weer wat aan te merken op een beslissing. Zolang het voetballen nog in de tijd van Napoleon blijft zitten qua hulpmiddelen terwijl de belangen blijkbaar steeds groter zijn geworden, dan vragen de bonden erom. En de clubs niet minder. Als je week na week, jaar na jaar, het blijkbaar nooit goed kunt doen? Ik was allang weggeweest en op zoek gegaan naar een andere hobby (ik trek het even breed naar ook de vrijwilligers die het voor nop doen).Quad schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:29:
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Dat is nou één van de weinige personen bij VI die ik echt niet kan uitstaan, zodra ik zijn kop zie dan switch ik naar een andere zender of zet de TV uit.Fiber schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:50:
[...]
Eigenlijk is Emile Schelvis de enige bij VI die op voetbalgebied echt serieus te nemen is...
Hij zou zijn achternaam moeten veranderen naar Kwal.
Precies.Bastien schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:52:
[...]
Nou, waarom niet? Ik bedoel, ze krijgen iedere wedstrijd emmers vol stront over zich heen, altijd is er wel weer wat aan te merken op een beslissing. Zolang het voetballen nog in de tijd van Napoleon blijft zitten qua hulpmiddelen terwijl de belangen blijkbaar steeds groter zijn geworden, dan vragen de bonden erom. En de clubs niet minder. Als je week na week, jaar na jaar, het blijkbaar nooit goed kunt doen? Ik was allang weggeweest en op zoek gegaan naar een andere hobby (ik trek het even breed naar ook de vrijwilligers die het voor nop doen).
Zo heb je van die momenten waarbij je supporters over de bording ziet hangen met het schuim op de mond die van alles naar je gooien (letterlijk en figuurlijk).
Dat die man het zelfs 18 jaar heeft volgehouden ... respect!
[ Voor 52% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-03-2013 21:41 ]
En de volgende club schijnt eerdaags om te kunnen vallen: http://www.nu.nl/sport/33...t-voortbestaan-emmen.html
Het gaat lekker, nog even doorgaan en we hebben alleen nog een eredivisie, gevolgd door de amateurs.
Het gaat lekker, nog even doorgaan en we hebben alleen nog een eredivisie, gevolgd door de amateurs.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
voor een stukje is voetbal ook gewoon emotie. Dus de scheids gaat het nooit doen (het verschil tussen iemand die als fan gaat kijken en iemand die voor het voetbal zelf gaat).[b]OPSLAGHOND schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:05:
Precies.
Zo heb je van die momenten waarbij je supporters over de bording ziet hangen met het schuim op de mond die van alles naar je gooien (letterlijk en figuurlijk).
Dat die man het zelfs 18 jaar heeft volgehouden ... respect!
Zuur van Emmen. Benieuwd hoelang het duurt voor de KNVB eens wat anders gaat doen dan hun categorieindelingen die op kaas slaan voor de rest. Dit seizoen al 5 clubs die in serieuze financiele problemen zitten, lijkt me niet echt meer toeval te noemen.
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Becali, je weet wel, die idioot van Steaua Boekarest over Chelsea:
Chelsea have no spirit and Roman Abramovich should "take a slap or two" to see how much of a billionaire he really is, according to Steaua Bucharest owner Gigi Becali.
The Blues delivered another listless performance as they slumped to a 1-0 first-leg defeat to the Romanian giants on Thursday, leaving their passage to the Europa League quarter-finals in serious doubt.
And Becali, renowned for his outspoken views and often bizarre outbursts, did not mince his words when asked for his opinion of the European champions.
“You can have all the billions in the world, it’s not important," he told Sport TV. "Spirit is all that matters.
“Did you see anything dangerous from Chelsea? I didn’t. Abramovich, take a slap or two to see how much of a billionaire you are!
“If we score in London, we are qualified. This isn’t a team that can score three goals against us. Never!
“I saw one of their games and told you this is a very slow team. Chelsea do not have any speed. And if they don’t have speed, then we will hit them badly.
“And that’s what we did. They didn’t even know where they were. Terry... he didn’t even know where his hat was! Terry was destroyed, he was like in the movies, in a children’s play!
“Lampard? I didn’t even see Lampard. He didn’t even touch the ball! Mata Pata [Pata means stain in Romanian].
“Hazard couldn’t even move. He hazardized! No one in the Europa League can beat us.
“Only if we go into the Champions League there might be some problems with Real and Barca. The rest... we’re destroying them.”
Misschien is het omdat er gewoon teveel betaald voetbal clubs zijn in Nederland?polthemol schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 07:26:
[...]
Zuur van Emmen. Benieuwd hoelang het duurt voor de KNVB eens wat anders gaat doen dan hun categorieindelingen die op kaas slaan voor de rest. Dit seizoen al 5 clubs die in serieuze financiele problemen zitten, lijkt me niet echt meer toeval te noemen.
Kaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:58:
Becali, je weet wel, die idioot van Steaua Boekarest over Chelsea:
[“Hazard couldn’t even move. He hazardized! No one in the Europa League can beat us.]

⏩ PVOutput☀️
Gisteren nog even de samenvattingen van de eredivisie van afgelopen weekend teruggekeken.
Wat blijft die Bony toch een geniale voetballer zeg... de ogenschijnlijke simpelheid waarmee hij scoorde tegen Twente... echt een klassespits! Het zou zonde zijn als hij deze zomer naar Rusland vertrekt.
Wat blijft die Bony toch een geniale voetballer zeg... de ogenschijnlijke simpelheid waarmee hij scoorde tegen Twente... echt een klassespits! Het zou zonde zijn als hij deze zomer naar Rusland vertrekt.
Het is inderdaad een prima spits, een echte goaltjesdief. Maar het is verre van een complete voetballer en de wedstrijd van vorig weekend was daar een prima voorbeeld van. Zijn hele wedstrijd bestond uit één actie en dat was de goal. Natuurlijk is dat een kwaliteit op zich, maar ik betwijfel of hij het in het buitenland ook zo goed zal gaan doen. Het doelpunt tegen Twente komt voor slecht voor 10% op zijn conto, 20% is te verwijten aan slecht verdedigen en 70% aan de keeper, die gewoon op de penaltystip blijft staan. De keeper stond helemaal verkeerd, hij kwam niet uit en stond niet voor de goal, van beiden niets, dus ben je gezien. Wanneer de keeper op de lijn was blijven staan dan was het geen doelpunt geweest. Maar voetballend kwam Bony er totaal niet aan te pas, hij stond vaak verkeerd, slechte balaanname en passsing en verdedigde niet mee. Daar kom je in het buitenland niet mee weg. Als hij in Engeland gaat spelen dan gaat hij het nog moeilijk krijgen tegen echte verdedigers...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ach, een Huntelaar kan ook helemaal niet voetballen, maar is toch een hele goede spits, ook op een hoger niveau. Zo zijn er wel meer voorbeelden. Makaay en Van Nistelrooy waren ook niet de beste voetballers, maar scoorden wel heel makkelijk en daar gaat het bij dit type spelers toch om.Han schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:29:
Het is inderdaad een prima spits, een echte goaltjesdief. Maar het is verre van een complete voetballer en de wedstrijd van vorig weekend was daar een prima voorbeeld van. Zijn hele wedstrijd bestond uit één actie en dat was de goal. Natuurlijk is dat een kwaliteit op zich, maar ik betwijfel of hij het in het buitenland ook zo goed zal gaan doen. Het doelpunt tegen Twente komt voor slecht voor 10% op zijn conto, 20% is te verwijten aan slecht verdedigen en 70% aan de keeper, die gewoon op de penaltystip blijft staan. De keeper stond helemaal verkeerd, hij kwam niet uit en stond niet voor de goal, van beiden niets, dus ben je gezien. Wanneer de keeper op de lijn was blijven staan dan was het geen doelpunt geweest. Maar voetballend kwam Bony er totaal niet aan te pas, hij stond vaak verkeerd, slechte balaanname en passsing en verdedigde niet mee. Daar kom je in het buitenland niet mee weg. Als hij in Engeland gaat spelen dan gaat hij het nog moeilijk krijgen tegen echte verdedigers...
Je weet van te voren nooit zeker of het op een hoger niveau ook lukt, maar ik schat hem niet minder in als de topscoorders die hem voor gingen. Het zou mij niks verbazen als hij toch nog naar de Nederlandse top gaat.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja lieve voetbalvriendjes, wie gaat er vanavond door in de CL?
Stiekem zie ik Barca gewoon nog winnen van Milan ook. Al zal het wel vreselijk lastig worden met die dikke Italische muur, want aanvallen gaat niet gebeuren.
Stiekem zie ik Barca gewoon nog winnen van Milan ook. Al zal het wel vreselijk lastig worden met die dikke Italische muur, want aanvallen gaat niet gebeuren.
[ Voor 4% gewijzigd door kaos001 op 12-03-2013 11:06 ]
Winnen zal Barca wel, maar het zal niet genoeg zijn om door te gaan. Ik verwacht 3-1, terwijl 4-1 nodig is.kaos- schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:06:
Zou wel zuur zijn zeg, stel je voor, Barca speelt geweldig, komt tot 3 - 0 voor en dan frommelt Milan toch de 3 - 1 er nog in... (94e minuut of zo...)tweaker2010 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:13:
[...]
Winnen zal Barca wel, maar het zal niet genoeg zijn om door te gaan. Ik verwacht 3-1, terwijl 4-1 nodig is.

Tja, dan hebben ze het in de eerste wedstrijd laten liggen, want die is verdiend gewonnen door Milan :-)
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Gezien de huidige vorm van Barca vrees ik het ergste voor ze. Milan heeft juist de weg naar boven ingeslagen, die zijn in de serie A weer in de top terug te vinden. Het zou me niets verbazen als het heel lang 0-0 blijft eerlijk gezegd.. Einduitslag 1-0 of 0-0 is mijn voorspelling..
Oh en Becali...
Oh en Becali...
Doet Pipo nog mee dan?Fiber schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:35:
[...]
Zou wel zuur zijn zeg, stel je voor, Barca speelt geweldig, komt tot 3 - 0 voor en dan frommelt Milan toch de 3 - 1 er nog in... (94e minuut of zo...)![]()
K to the KillaZ
Barca mag van mij best winnen vanavond, als ze uiteindelijk maar niet doorgaankaos- schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:06:
Inderdaad. Vind het trouwens triest dat ze de oorzaak van de matige resultaten niet bij zichzelf zoeken.Kaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:09:
[...]
Barca mag van mij best winnen vanavond, als ze uiteindelijk maar niet doorgaan
Die spelers van Barca hebben klasse genoeg, dat ligt heus niet alleen aan die zieke coach hoor...
Zou de scheidsrechter Barca nog een beetje gaan helpen...?
Ik ben stiekem ook wel een beetje voor Milan, klinkt toch een beetje als 11 moedige mannen die zich vanavond in het hol van de leeuw gaan wagen. Ze gaan het in ieder geval niet makkelijk krijgen.
Als Barca dan toch door moet dan hoop ik wel dat ze het met prachtig flitsend spel gaan doen.

Ik ben stiekem ook wel een beetje voor Milan, klinkt toch een beetje als 11 moedige mannen die zich vanavond in het hol van de leeuw gaan wagen. Ze gaan het in ieder geval niet makkelijk krijgen.
Als Barca dan toch door moet dan hoop ik wel dat ze het met prachtig flitsend spel gaan doen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183749
En de volgende. Maar 60.000 blijft nog wel groot verschil ook al word dat nog meer, met de 400.000 van Veendam.
En de volgende. Maar 60.000 blijft nog wel groot verschil ook al word dat nog meer, met de 400.000 van Veendam.
zal nog wel een horde schuldeisers achteraan komen dan. bah bah, gaat wel erg hard op deze manierhupske schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:20:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183749
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Over Derksen mag nooit wat gezegd worden, want dan is hij op zijn teentjes getrapt. Zelf mag hij uiteraard wel alles zeggen. Let er maar eens op; vetes worden uitgevochten in zijn populaire voetbalblad en op de televisie (beide VI dus). Wanneer hij problemen heeft met iemand of wanneer iemand weigert om bij hem aan tafel te komen zitten maakt hij ze, wat overdreven gezegd, 'met de grond gelijk' (Jack van Gelder, nu ook Bert van Marwijk, de voorzitter van Heereneen, van Hanegem, e.a.). Wanneer men wel interviews geeft etc.(bijvoorbeeld zijn nieuwe prgramma Derksen &...) dan neemt hij het juist voor deze personen op (zie Advocaat, Frank de Boer, van Bommel e.a.).hupske schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:46:
[...]
Nou het irritante is dat hij Derksen direct aanvalt. Terwijl Derksen het in dit geval ook maar in de handen gedrukt heeft gekregen
Daarnaast heeft Wilfred het van de persoon zelf gekregen. Beetje het zelfde idee als dat een moordenaar zegt dat die het niet heeft gedaan en het op papier aan Wilfred heeft gegeven
Ik kijk regelmatig VI hoor, maar dit valt me wel altijd op. Net zoals het me opvalt dat de 'echtheid' en originaliteit er steeds meer vanaf is.
Over vanavond: Barcelona gaat het denk ik niet makkelijk krijgen. Ik denk dat ze met 2-1 of met 2-0 zullen winnen. Bij 2-0 is het dus verlengen, en zullen ze wellicht aan het langste eind trekken. Ze verdienen het alleen wanneer ze goed spelen en schoten lossen. 70% balbezit maar 3 schoten op doel zal ook niet genoeg zijn...
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Sport1, as usual. Voor mij zo klaar als een klontje, Milan. Wil Barca wel zien proberen die muur te slopen.Sjah schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:24:
wat ga ik kijken, Schalke of Milan, moeilijke call. Als Schalke al ergens te zien is..
Sport1, tja ik heb het over open kanalen. Duitsland had maandje terug een CL wedstrijd, maar nu niet, valt ook geen peil op te trekken. Dan is de keus niet meer zo moeilijk.
http://liveonsat.com/LJ__soccer_intl_UEFA_CL.phpSjah schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:30:
Sport1, tja ik heb het over open kanalen. Duitsland had maandje terug een CL wedstrijd, maar nu niet, valt ook geen peil op te trekken. Dan is de keus niet meer zo moeilijk.
[ Voor 174% gewijzigd door argro op 12-03-2013 20:05 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Argro hoezo is dit in strijd met het beleid? Het is een overzicht waar je kan zien op welke kanalen een wedstrijd wordt uitgezonden
En als je mij niet geloofd dan kijk je maar nog een keer GOED http://liveonsat.com/LJ__soccer_intl_UEFA_CL.php#

[ Voor 29% gewijzigd door fynrd1 op 12-03-2013 19:47 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Inderdaad, zijn alle kanalen van satelliet zenders die eea uitzenden.fynrd1 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:46:
Argro hoezo is dit in strijd met het beleid? Het is een overzicht waar je kan zien op welke kanalen een wedstrijd wordt uitgezondenEn als je mij niet geloofd dan kijk je maar nog een keer GOED http://liveonsat.com/LJ__soccer_intl_UEFA_CL.php#
⏩ PVOutput☀️
Mea culpa. Gezien de layout van de site ging ik zonder GOED te kijken uit van zo'n vage site met allerlei illegale streams enzo.fynrd1 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:46:
Argro hoezo is dit in strijd met het beleid? Het is een overzicht waar je kan zien op welke kanalen een wedstrijd wordt uitgezondenEn als je mij niet geloofd dan kijk je maar nog een keer GOED http://liveonsat.com/LJ__soccer_intl_UEFA_CL.php#
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Zou Jack van Gelder hier meelezen...?Fiber schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:17:
Zou de scheidsrechter Barca nog een beetje gaan helpen...?![]()
[...]

35 Betaald voetbalclubs is ook gewoon te veel voor een land zo klein als het onze.
Wat mij betreft doen ze voor de mannen hetzelfde als voor de competitie bij de vrouwen. Een BeNeleague waar de eredivisie van Belgie en Nederland samengevoegd worden. Is ook de enige manier om het niveau van het "Nederlandse" voetbal niet verder te laten wegzinken en alle jongens die enigzins getalenteerd zijn rond de 20e naar het buitenland zien te vertrekken.
Echter wordt ik in bovenstaande mening niet tegengehouden door enige vorm van kennis
Wat mij betreft doen ze voor de mannen hetzelfde als voor de competitie bij de vrouwen. Een BeNeleague waar de eredivisie van Belgie en Nederland samengevoegd worden. Is ook de enige manier om het niveau van het "Nederlandse" voetbal niet verder te laten wegzinken en alle jongens die enigzins getalenteerd zijn rond de 20e naar het buitenland zien te vertrekken.
Echter wordt ik in bovenstaande mening niet tegengehouden door enige vorm van kennis
Lekker begin! Messi!
[ Voor 21% gewijzigd door Fiber op 12-03-2013 20:51 ]
Ik vrees alleen een beetje voor extra kaartengenaai en dramagedrag van Barca....
Mooi. Ik snap de aversie tegen Barca, maar een ploeg die zo weigert te spelen als Milan hoef ik helemaal niet te zien.
Barcelona krijgt wel erg weinig mee, maar als ik dan zie hoeveel ze er om vragen begrijp ik dat ergens ook wel.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarom krijgt Boateng geel dan?
Pedro heeft veel meer zwaartekracht als de rest. Die gaat wel heel erg makkelijk liggen.
Pedro heeft veel meer zwaartekracht als de rest. Die gaat wel heel erg makkelijk liggen.
Die eerste ligt er al snel in.. ben benieuwd of ze er nog twee gaan bij maken en ook achterin de boel dicht houden.
Weinig mee?? Je zegt het alsof het normaal is dat de scheids extra in hun voordeel fluit. Scheids fluit prima voorlopig. Pedro gaat nog wel geel krijgen, valt sneller dan een peuter van 2Gonadan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:07:
Barcelona krijgt wel erg weinig mee, maar als ik dan zie hoeveel ze er om vragen begrijp ik dat ergens ook wel.
Kaap laat dat pavlovgedrag maar zitten. Milan speelt veel fysieker en het valt mij op dat de scheidsrechter wat dat betreft veel toelaat. Jammer voor Barcelona, die zijn niet zo fysiek.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Post dan ook geen conditionele prikkelsGonadan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:11:
Kaap laat dat pavlovgedrag maar zitten.
Juist goed dat de scheids veel toelaat. Barca probeert juist altijd hun wedstrijd doodgefloten te krijgen.Gonadan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:11:
Milan speelt veel fysieker en het valt mij op dat de scheidsrechter wat dat betreft veel toelaat. Jammer voor Barcelona, die zijn niet zo fysiek.
Schalke staat sinds de 17e minuut met 1-0 voor tegen Galatasaray.
[ Voor 7% gewijzigd door Railgunner op 12-03-2013 21:17 ]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Huh? Barca wil toch juist snel spelen. Clubs are Chelsea deden dit veel tegen Barca, veel overtredingen maken en de snelheid er uithalen.Kaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:15:
[...]
Post dan ook geen conditionele prikkels![]()
[...]
Juist goed dat de scheids veel toelaat. Barca probeert juist altijd hun wedstrijd doodgefloten te krijgen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
lol
Een beetje fysiek ligt mij wel, maar ik zag ook al overtredingen die van mij wel en vrije trap mochten opleveren. Alleen zie je ze zo makkelijk omvallen en dan naar de scheids wapperen, dat is wel irritant.Juist goed dat de scheids veel toelaat. Barca probeert juist altijd hun wedstrijd doodgefloten te krijgen.
Ik zie Milan overigens nog wel scoren, Barcelona houdt het verre van dicht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En terecht, kruip maar weer lekker terug naar de eigen helft.
En die overtredingen vind Barca best. Busquets, Alves en Pedro spelen graag de stervende zwaan. Proberen arbitraal de wedstrijd in je voordeel te krijgen. Dat bedoelde ik.MrVegeta schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:20:
[...]
Huh? Barca wil toch juist snel spelen. Clubs are Chelsea deden dit veel tegen Barca, veel overtredingen maken en de snelheid er uithalen.
Speak of the devil, El Sha vrije schietkans...aaaaaaaand its gone! Waarna Messi de 2-0 maakt.Gonadan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:21:
[...]
lol
[...]
Een beetje fysiek ligt mij wel, maar ik zag ook al overtredingen die van mij wel en vrije trap mochten opleveren. Alleen zie je ze zo makkelijk omvallen en dan naar de scheids wapperen, dat is wel irritant.
Ik zie Milan overigens nog wel scoren, Barcelona houdt het verre van dicht.
[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-03-2013 21:28 ]
Dikke misser daar. Betere kansen gaat Milan niet krijgen, me dunkt...
Messi toont hoe het wel moet
Messi toont hoe het wel moet
Dat krijg je ervan Milan, je eigen kansen niet afmaken, dan wordt je meteen bestraft.
Lekker voor Milan, moeten ze maar eens gaan voetballen. Kansloze anti voetbal is te triest voor woorden.
Geweldig, weer Messi, het blijft een wonderkind. Maar ze zijn er nog lang niet hoor. Kan nog van alles gebeuren.
Niet doen alsof tegen Barcelona Ajax ofzo wel open zou gaan voetballenMiki schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:26:
Lekker voor Milan, moeten ze maar eens gaan voetballen. Kansloze anti voetbal is te triest voor woorden.
Ik blijf er bij, Milan scoort nog wel. Het is aan Barcelona om er genoeg te maken. Voordeel is wel dat Milan er nu niet meer is, leuk voor de wedstrijd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja, Milan kan onmogelijk gokken op verlenging en penalty's. Dus ze zullen nu wel moeten gaan voetballen waardoor Barcelona meer ruimte gaat krijgen. Ergo, kansloze missie voor Milan, ik denk dat Barcelona er nog wel twee of drie in gaat prikken. Milan wordt gewoon overlopen...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bij 1-0 in de rust was Barcelona kansloos. Nu kan het nog, zelfs met een tegengoal.
Wie nu overigens nog zegt dat die Messi alleen maar zo goed is omdat die bij Barcelona speelt ........ die hele voorsprong is aan hem te danken.
Wie nu overigens nog zegt dat die Messi alleen maar zo goed is omdat die bij Barcelona speelt ........ die hele voorsprong is aan hem te danken.
Eigenlijk jammer dat Balotelli niet mee kan spelen eigenlijk
Het kan nu alle kanten op, dat is het mooie.D-e-n schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:30:
Bij 1-0 in de rust was Barcelona kansloos. Nu kan het nog, zelfs met een tegengoal.
Welnee, hij geeft alleen het laatste tikje. Iniesta zet hem vrij.Wie nu overigens nog zegt dat die Messi alleen maar zo goed is omdat die bij Barcelona speelt ........ die hele voorsprong is aan hem te danken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan wordt het eens tijd dat je meer voetbal gaat kijken. Malaga heeft bijvoorbeeld Barca gewoon bestreden met hun eigen spel dit seizoen in de beker en er een gelijkspel aan overgehouden.Kaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:27:
[...]
Niet doen alsof tegen Barcelona Ajax ofzo wel open zou gaan voetballen
Ja ze moeten lekker gaan aanvallen en van de goal af spelen! Dat is gelijk aan zelfmoord. Logisch dat ze inzakken als je thuis met 2-0 won.Miki schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:26:
99 van de 100 keer valt het de andere kant opMiki schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:34:
[...]
Dan wordt het eens tijd dat je meer voetbal gaat kijken. Malaga heeft bijvoorbeeld Barca gewoon bestreden met hun eigen spel dit seizoen in de beker en er een gelijkspel aan overgehouden.
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 12-03-2013 21:35 ]
@Gonadan
Yeah right......... die schiet jij er ook nog in zeker?
Yeah right......... die schiet jij er ook nog in zeker?
Okay.Kaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:24:
[...]
En die overtredingen vind Barca best. Busquets, Alves en Pedro spelen graag de stervende zwaan. Proberen arbitraal de wedstrijd in je voordeel te krijgen. Dat bedoelde ik.
Leuke wedstrijd wel
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja, veel te jammer eigenlijk, dat zou een hele andere draai aan de wedstrijd geven.Kaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:30:
Eigenlijk jammer dat Balotelli niet mee kan spelen eigenlijk
Niet doen alsof tegen Dortmund, Real en Manchester City AC Milan ofzo wel open zou gaan voetballenKaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:27:
[...]
Niet doen alsof tegen Barcelona Ajax ofzo wel open zou gaan voetballen
Ik zie met Premier League en Bundesliga genoeg voetbal. Spanje volg ik totaal niet, te veel op het veld dat niets met voetbal te maken heeft.Miki schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:34:
[...]
Dan wordt het eens tijd dat je meer voetbal gaat kijken.
Het zijn Italianen, dat kennen we toch onderhand wel? Ajax was vroeger ook altijd de Sjaak. Takke juve.
@d-e-n: sarcasme is je vreemd? Maar ik kan helemaal niet voetballen.
@d-e-n: sarcasme is je vreemd? Maar ik kan helemaal niet voetballen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sneijder met een dikke kans trouwens. Schalke achter in eigen huis...
Kaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:38:
[...]
Ik zie met Premier League en Bundesliga genoeg voetbal. Spanje volg ik totaal niet, te veel op het veld dat niets met voetbal te maken heeft.
Nou het schijnt anders dat spelers als Bale ook al last hebben van een mediterraan evenwichtsorgaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Absoluut, Suarez ook, maar gelukkig verketterd iedereen dat gedrag en wordt het arbitrale trio niet verbaal verkracht door het halve elftal.Gonadan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:46:
Nou het schijnt anders dat spelers als Bale ook al last hebben van een mediterraan evenwichtsorgaan.
Ik kan me de vorige keer nog herinneren dat Berlusconi een grote mond had. Ben benieuwd na vanavond als het zo blijft
[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 12-03-2013 21:57 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zo, die 3e van Villa zat er ook mooi in zeg...
[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 12-03-2013 21:57 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Genoeg maken doen ze aardig hun best voor. Nog even en Milan mag gewoon scoren, wat een luxe zou dat zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heb je een hekel aan Barcelona? Barcelona duikt niet meer of minder dan Madrid of om het even welke andere Spaanse ploeg. Als je veel aanvalt kom je enkel wat meer in die situatieKaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:48:
[...]
Absoluut, Suarez ook, maar gelukkig verketterd iedereen dat gedrag en wordt het arbitrale trio niet verbaal verkracht door het halve elftal.
Meer aan mediterraans voetbal volgens mij, met al dat theater.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo, ze liggen op schema, maar het blijft link. Eén tegendoelpuntje is nog steeds genoeg. Zou wel lullig zijn.
Ze moeten wel doordrukken nu en niet gaan tikken en tikken en tikken
Inderdaad. Milaan weet ook wel dat ze nog een kansje krijgen. Je kan trouwens hoog en laag springen over duiken, maar ik zie liever een team duiken dan wat Milaan nu doet, zoveel overtredingen zonder dat er poging wordt gedaan om de bal te raken.
[ Voor 131% gewijzigd door MrVegeta op 12-03-2013 22:02 ]
Zie reactie hieronderD-e-n schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:58:
[...]
Heb je een hekel aan Barcelona? Barcelona duikt niet meer of minder dan Madrid of om het even welke andere Spaanse ploeg. Als je veel aanvalt kom je enkel wat meer in die situatie
Dit.Gonadan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:59:
Meer aan mediterraans voetbal volgens mij, met al dat theater.
Kansen zullen ze nog wel krijgen, maar dan zullen ze wel ruimte weggeven en dus ruimte voor Barca. Als Barca aanzet komt die 4de goal er echt welMrVegeta schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:01:
Inderdaad. Milaan weet ook wel dat ze nog een kansje krijgen.
[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-03-2013 22:05 ]
Tja zonet lag Villa ook al zomaar op de grond en ook Messi gaat nu zowaar liggen. Echt dit kan gewoon niet

Sarcasme werkt niet goed over het internet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.