Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Volgens mij kon Malki vrij voor de keer schieten van 5 meter afstand. Van mij hoeft je voor dit soort dingen overigens geen rood te geven (strafschop + geel is genoeg) maar volgens de regels zou het bij een overtreding ook rood zijn.Vos schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:38:
Rood betwijfel ik, liep toch andere speler bij?
EDIT, rood zou wel overdreven zijn, niet alleen liep er een andere speler bij het is maar zeer de vraag of hij er wel had bij gekund als hij niet geraakt was.
[ Voor 31% gewijzigd door ph4ge op 10-03-2013 13:47 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Oei, dan zie je opeens het nadeel van een verdediger die een scoringskans krijgt, die is nog niet terug in de tegenaanval.
EDIT: Lol, Vink grijpt naar de gele kaart, ziet dat het Malki is, en laat het lopen (niet dat rood hier op zijn plek was overigens).
[ Voor 62% gewijzigd door PWM op 10-03-2013 14:05 ]
Feyenoord gaat de laatste tien minuten op de counter, Roda een verdediger minder maar wel meer druk op de verdediging van Feyenoord door een extra spits. Echter verwacht ik dat Feyenoord er nog een gaat maken.
[ Voor 68% gewijzigd door Quad op 10-03-2013 14:10 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Feyenoord gaat goed weg komen als dit zo blijft.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 10-03-2013 14:16 ]
Volgens mij was hij niet over de lijn, maar het geeft wel aan hoe handig het zou zijn geweest als de camera ook op de achterlijn had gestaan gelijk met de doellijn, nu kon je het in de herhaling nog niet eens goed zien, bagger.
⏩ PVOutput☀️
Ruud Brood zag het anders duidelijk vanaf de middenlijnVos schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:16:
Meer schijn van over de doellijn dan er niet over, maar zonder doellijntechnologie zul je dat nooit kunnen zien.
Feyenoord gaat goed weg komen als dit zo blijft.
Maar niet te zien inderdaad, wellicht dat we straks nog een andere hoek krijgen.
⏩ PVOutput☀️
Makkelijk praten als je de drie punten binnen hebtPWM schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:20:
Roda verdiende een punt, eerlijk is eerlijk. Maar blij dat ze binnen zijn
Nu de volgende ploeg die gebruik kan maken van het punten verlies van PSV, ik ga er helemaal voor zitten! Het geluk is dat het wel in de Arena is en dat PEC Zwolle een voetballende ploeg is en niet zoals ADO helemaal achterin blijft hangen en probeert te profiteren van fouten (god ik bid dat dat niet gebeurd..)
⏩ PVOutput☀️
Mijn eerste reactie was dat hij over de lijn was maar als ik die herhaling zag dan denk ik juist van niet. Eigenlijk is het gewoon niet te zien met de beelden tot nu toe.PWM schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:17:
[...]
Ruud Brood zag het anders duidelijk vanaf de middenlijn
Maar niet te zien inderdaad, wellicht dat we straks nog een andere hoek krijgen.
Yep, gelijk gekomen met PSV, ben benieuwd wat Ajax nu gaat doen, normaal is PEC al wat lastig te spelen, maar nu staat de druk er vol op bij Ajax.PWM schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:20:
Roda verdiende een punt, eerlijk is eerlijk. Maar blij dat ze binnen zijn
Gaat of een drama wedstrijd worden of een doelpunt in de eerste 5 minuten en dan een walkover.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Of de pech van Roda. Wat worden die verneukt zeg door de arbitrage... En dat doel ik niet specifiek op deze pot maar over het gehele seizoen.
Haha ja zo kan je het bekijken. Maar 3 of 4 rode kaarten die vervolgens geseponeerd worden dat noem ik wel bovengemiddeld.D-e-n schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:28:
Over een heel seizoen heb je 'm soms mee en som tegen toch? Roda maakt logischerwijs veel kabaal over de negatieve zaken maar over de keren dat het mee zit hoor je ze natuurlijk niet.
Feyenoord-Utrecht
AZ-Ajax
Dat kan weer spektakel worden
PSV-RKC zal wel een 1 worden.

⏩ PVOutput☀️

Eindelijk
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
⏩ PVOutput☀️
Met Boerigter erbij in sta je in principe weer op 0-0.Dadona schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:58:
Of je wisselt hem nu uit voorzorg. Taak uitgevoerd, het staat 2-0 en iemand anders erin.
⏩ PVOutput☀️
Je moet PEC wel blijven motiveren heQuad schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:59:
[...]
Met Boerigter erbij in sta je in principe weer op 0-0.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij gaat er zo uit denk ik, loopt al wat te trekkenbenen.Dadona schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:58:
Of je wisselt hem nu uit voorzorg. Taak uitgevoerd, het staat 2-0 en iemand anders erin.
Fisher moet eens ophouden met die geplaatste balletjes
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 10-03-2013 15:37 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Was hij nou buiten bewust zijn? Want ik kon het niet helemaal goed zien op de beelden kreeg hij de hak van Rhijn nou in zijn gezicht?wontcachme schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:22:
Die ligt daar niet zo best bij......
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die is gevlogen.OPSLAGHOND schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:25:
Hoe is het nou afgelopen met die vogel?
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Exemplarisch noemen commentatoren dat volgens mij. Ongelooflijk zeg, die had ik er nog ingeschoten, met een blinddoek, achterstevoren, op mijn handen.Quad schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:57:
Willem Janssen laat zien waarom FC Twente faalt.
⏩ PVOutput☀️
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Overigens neemt mijn respect voor Janssen ook af als hij zo staat te liegen na de wedstrijd (ik hem hem niet geraakt). Hoe kan je dat nou zeggen
Volgende week ben ik benieuwd of Ajax uit bij AZ weet te winnen.
Het is dat PSV zelf zwak speelde en Ajax tegen een uitermate zwak PEC speelde, wie weet wat daar anders had moeten gebeuren om het zo "spannend" te krijgen zoals het nu "toevallig" is.
Spanning © 2013 Made by K.N.V.B. - The Netherlands

tweaker2010 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:56:
Volgende week ben ik benieuwd of Ajax uit bij AZ weet te winnen.

no.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Valt mij vooral op vandaag dat Feyenoord, Vitesse en Utrecht dan wel winnen, maar dat het bepaald niet gemakkelijk ging...tweaker2010 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:56:
Lekkere uitslag zo... en ook mooi dat Feyenoord het zo goed blijft doen... blijft erg spannend....
Volgend weekend vast weer een paar verrassende uitslagen. Alleen PSV krijgt een makkie denk ik, de rest van de top gaat het nog best lastig krijgen volgend weekend, denk ik.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
We zullen het zien volgende week, ik gok alvast op een AZ 1-3 Ajax.
AZ staat nog steeds te laag gezien de kwaliteit van de selectie. Dus AZ zal over het algemeen nooit een eitje zijn. Als Ajax denkt zoals jij dan gaan ze dus op zeker de pottebak in. Alle topploegen hebben zich in veel mindere tegenstanders dan AZ al eens verslikt.Krukar schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:58:
Als Ajax speelt zoals vandaag moet het een eitje zijn tegen het huidige AZ, maarja, probleem blijft moeite met scoren. Zoveel 100% kansen als ze vandaag ook weer hadden, het had makkelijk 7-0 kunnen zijn...
We zullen het zien volgende week, ik gok alvast op een AZ 1-3 Ajax.
Viel me vandaag op dat het voornamelijk de mannen van PSV-Feyenoord-Ajax-Twente zijn met die domme dingen op. Bij Zwolle, RKC en andere "kleinere" ploegen kwamen ze allemaal zonder uit de bus.wontcachme schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:31:
Dit toverde toch wel een glimlach op mijn gezicht
[video]
Blijft vreemd dat mensen blijkbaar niet een uur met ploeggenoten kunnen communiceren. Ik vlieg door heel de wereld en Europa met collega's. Dan gaan we ook niet met koptelefoons naast elkaar zitten
De wedstrijden in de Kuip winnen ze meestal wel, denk dat Feyenoord tijdens uitwedstrijden nog steekjes gaat laten vallen en dan net achter het net vist.Sjah schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:00:
De vuurproef voor Feyenoord volgende week, gaan ze koppies laten hangen tegen het niet-zwakke Utrecht, zo van wij kunnen de druk niet an, of gaan ze er hard overheen....
Uit Heerenveen is nog wel een leuke kandidaat daarvoorVlassie1980 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:48:
[...]
De wedstrijden in de Kuip winnen ze meestal wel, denk dat Feyenoord tijdens uitwedstrijden nog steekjes gaat laten vallen en dan net achter het net vist.
Idd. Blijft altijd wel opvallend dat vooral de 'getinte' jongens (ook in Oranje) met zo'n ding op lopen.PWM schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:34:
[...]
Viel me vandaag op dat het voornamelijk de mannen van PSV-Feyenoord-Ajax-Twente zijn met die domme dingen op. Bij Zwolle, RKC en andere "kleinere" ploegen kwamen ze allemaal zonder uit de bus.
Blijft vreemd dat mensen blijkbaar niet een uur met ploeggenoten kunnen communiceren. Ik vlieg door heel de wereld en Europa met collega's. Dan gaan we ook niet met koptelefoons naast elkaar zitten(even los van intercontinentaal van 7+ uur).
Muziek luisteren doen ze genoeg, maar met andere spelers praten of bijv het volkslied meezingen ho maar...
Ben het helemaal met je eens, maar ik ga er niet op in verder, discussie hierover eindigt bij mij in een pushmessage van een modtweaker2010 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:56:
[...]
Idd. Blijft altijd wel opvallend dat vooral de 'getinte' jongens (ook in Oranje) met zo'n ding op lopen.
Muziek luisteren doen ze genoeg, maar met andere spelers praten of bijv het volkslied meezingen ho maar...
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Sowieso lijkt mij dat geen oppepmiddel naar elkaar toe..Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:52:
Ik snap nooit dat daar vanuit de clubs niet wat meer beleid op is....hoort er (zeker op een wedstrijddag) toch gewoon bij dat je een beetje normaal glimlachend langs die supporters loopt en een handje hier en daar geeft. Met zo een koptelefoon op straal je toch wel "val mij even niet lastig" uit.
⏩ PVOutput☀️
"Op zijn grootst in de kleine wedstrijden"
Het is een dwerg, hoe kan hij groots zijn?tweaker2010 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 00:36:
Om nog even op Mertens terug te komen: NU Sport verwoordt het wel treffend:
"Op zijn grootst in de kleine wedstrijden"http://www.nusport.nl/cij...jd-heerenveen-psv-87.html

⏩ PVOutput☀️
Het komt niet vaak voor dat wij het eens zijn, maar hier ben ik het 100% mee eens.OPSLAGHOND schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:01:
Hoe groot was de kans dat 2 potentiële titelkandidaten op 1 speeldag beide onterecht geen penalty tegen krijgen, dat in beide wedstrijden een "twijfel-doelpunt" wordt "gemaakt" waarbij de beslissing in het voordeel van beide titelkandidaten uitvalt en dat bij 1 wedstrijd zelfs nog een 100% geldig doelpunt afgekeurd wordt in het voordeel van een titelkandidaat?
Het is dat PSV zelf zwak speelde en Ajax tegen een uitermate zwak PEC speelde, wie weet wat daar anders had moeten gebeuren om het zo "spannend" te krijgen zoals het nu "toevallig" is.
Spanning © 2013 Made by K.N.V.B. - The Netherlands
[afbeelding]
Roda en Twente werden wat mij betreft gewoon genaaid, net als NEC gisteren.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Vorige week zelfs nog volgens mij.Ramzzz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:23:
[...]
Het komt niet vaak voor dat wij het eens zijn, maar hier ben ik het 100% mee eens.
Roda en Twente zijn echt genaaid (door de arbitrage), NEC heeft onterecht verloren al had het dat vooral aan zichzelf te danken.Roda en Twente werden wat mij betreft gewoon genaaid, net als NEC gisteren.
Als je het woord PSV in je mond neemt staat meneer al met een schild klaar om in de verdediging te gaan. Objectiviteit is vreselijk ver te zoeken bij de beste man. Wat een misselijke vent.
Toen Waterreus Ajax aanviel over het feit dat Ajax jonge spelers (weg-)koopt schoot Ronald de Boer ook meteen in de verdediging.
Liefde maakt blind!
Mee eens hoor, maar Bij Waterreus is het _altijd_ zo dat hij meteen met een schild klaarstaat. Ik vind dat met de Boer nog wel meevallen. Bij Hanegem is het ook vrij ernstig trouwens. Die heeft hij altijd over "wij" en "ons" als hij verslag moet doen bij FeyenoordOPSLAGHOND schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:45:
Heb je Ronald de Boer gisteravond dan ook gezien/gehoord?
Toen Waterreus Ajax aanviel over het feit dat Ajax jonge spelers (weg-)koopt schoot Ronald de Boer ook meteen in de verdediging.
Liefde maakt blind!

Waterreus begint ook irritant te worden als ze het in zijn ogen te lang over Ajax hebben, vandaar dat de oude Mulder gisteravond ook sneerde "We hebben het nu lang genoeg over PSV gehad" tegen Waterreus.kaos- schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:47:
[...]
Mee eens hoor, maar Bij Waterreus is het _altijd_ zo dat hij meteen met een schild klaarstaat. Ik vind dat met de Boer nog wel meevallen. Bij Hanegem is het ook vrij ernstig trouwens. Die heeft hij altijd over "wij" en "ons" als hij verslag moet doen bij Feyenoord
Hahaha
Dan heb ik stront in mijn ogen en oren zitten, want het is mij nog nooit opgevallen dat Mulder een ajacied zou zijn. Ik heb hem een tijdje geleden Boëtius de hemel in horen prijzen niet te zuinig. Hij heeft een erg sterke eigen (soms ietwat bekrompen) mening, maar ik kan hem niet betrappen op fan te zijn van een club.D-e-n schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:48:
Ach, Jan Mulder laat toch ook blijken dat hij voor Ajax is? Dat hebben al dat soort gasten toch wel een beetje?
Bij Waterreus ligt het er zo duimendik bovenop dat ik me serieus stoor aan hem. Of ben ik de enige?
Haha, ja klopt dat vond ik ook wel erg lekker.OPSLAGHOND schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:50:
[...]
Waterreus begint ook irritant te worden als ze het in zijn ogen te lang over Ajax hebben, vandaar dat de oude Mulder gisteravond ook sneerde "We hebben het nu lang genoeg over PSV gehad" tegen Waterreus.
[ Voor 22% gewijzigd door kaos001 op 11-03-2013 10:51 ]
Gisteren vond ik het juist wel meevallen. Hij was behoorlijk kritisch op het huidige PSV, en melde ook dat hij niet zit te wachten op het Calimero gedrag wat Advocaat en Brands opeens weer vertonen. Normaal gesproken is hij inderdaad erg verdedigend, maar gisteren net niet.kaos- schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:40:
Als je het woord PSV in je mond neemt staat meneer al met een schild klaar om in de verdediging te gaan. Objectiviteit is vreselijk ver te zoeken bij de beste man. Wat een misselijke vent.
Ook de heerlijke analyse van Strootman (die eerst een fout maakt, dan de speler onderuit schopt en vervolgens die speler gaat uitschelden), werd niet onderbroken door Waterreus.
Verder: Ik vind SV een leuk programma, maar er zou wat meer roulatie moeten zijn. De Boer is bijvoorbeeld een prima aanvulling voor eens in de 2-3 weken. Dat moeten ze gewoon met iedereen doen (behalve misschien van Halst, die kan vast blijven).
Ik vind het bij hem niet erger dan bij anderen. En hij is ook kritisch op PSVkaos- schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:50:
[...]
Bij Waterreus ligt het er zo duimendik bovenop dat ik me serieus stoor aan hem. Of ben ik de enige?
Nou, Jan Mulder is wel duidelijk een Ajacied hoor.kaos- schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:50:
[...]
Dan heb ik stront in mijn ogen en oren zitten, want het is mij nog nooit opgevallen dat Mulder een ajacied zou zijn. Ik heb hem een tijdje geleden Boëtius de hemel in horen prijzen niet te zuinig. Hij heeft een erg sterke eigen (soms ietwat bekrompen) mening, maar ik kan hem niet betrappen op fan te zijn van een club.
Hij probeert subtiel en objectief te zijn, maar als het erop aankomt dan is hij een Ajacied.
Misschien kijk ik dan door een gekleurde bril, want ik vind het überhaupt een vrij vervelende vent. Ik lette dan ook wel erg op wanneer ik hem kon "betrappen" misschien.PWM schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:51:
[...]
Gisteren vond ik het juist wel meevallen. Hij was behoorlijk kritisch op het huidige PSV, en melde ook dat hij niet zit te wachten op het Calimero gedrag wat Advocaat en Brands opeens weer vertonen. Normaal gesproken is hij inderdaad erg verdedigend, maar gisteren net niet.
Ook de heerlijke analyse van Strootman (die eerst een fout maakt, dan de speler onderuit schopt en vervolgens die speler gaat uitschelden), werd niet onderbroken door Waterreus.
Verder: Ik vind SV een leuk programma, maar er zou wat meer roulatie moeten zijn. De Boer is bijvoorbeeld een prima aanvulling voor eens in de 2-3 weken. Dat moeten ze gewoon met iedereen doen (behalve misschien van Halst, die kan vast blijven).
Maar vind dat dat inderdaad moet gebeuren. Je ziet te vaak dezelfde mensen aan die tafel daar. Ach, vanavond maar weer slap gezeik en humor bij VI voor de "afwisseling"
Dat is het probleem van Mulder inderdaad. Kijk, de Boer is ook Ajacied, maar dat weet je, en dat zegt hij zelf ook. Waterreus is duidelijk PSV, van Gelder Ajacied, en van Halst is wat objectiever.OPSLAGHOND schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:53:
[...]
Nou, Jan Mulder is wel duidelijk een Ajacied hoor.
Hij probeert subtiel en objectief te zijn, maar als het erop aankomt dan is hij een Ajacied.
Mulder pretendeert objectief te zijn, maar is het niet. Dat is vervelender.
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen met een clubkleur aan tafel zitten, maar dan moeten ze er wel duidelijk over zijn.
Of tenminste objectief zijn als het gaat om ergelijke punten bij een team.PWM schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:56:
[...]
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen met een clubkleur aan tafel zitten, maar dan moeten ze er wel duidelijk over zijn.
Ik heb Waterreus echt zovaak onzin horen kramen daar aan die tafel dat ik echt dacht dat hij een andere wedstrijd had gezien.
Neem gisteren, Van Halst met uitspraken dat het niet bijzonder is dat Eriksen wat leuks doet, strekking uitspraak: "Wel tegen Zwolle". Prima, eens, terecht. En daarna het hebben over fris spel en wat bij Feyenoord. Het is wel tegen Roda JC...de ploeg die er een plek onder staat. Of wat denk je van dat geneuzel bij de wissel van Rutten. Een goede call door ik meen Mulder: nee het is niet een goede wissel, het is een slechte opstelling die Rutten vervolgens corrigeert. (En dan typisch er nog een uitspraak over zijn groentenboer erachteraan gooien.
Het is iets dat je in meerdere uitzendingen ziet. Ronald de Boer ging daar ook wel eens op in, aangeven dat je zo altijd wel dingen uit een wedstrijd kunt halen.
Is het niet zo dat van Halst überhaupt een vrij positief ingestelde man is ?Dadona schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:01:
Ik stoor mij nu al een tijd aan Van Halst. Zo ongelofelijk opportunistisch, het is bijna alsof hij een verhaaltje wil vertellen en daar dan beelden voor en bij zoekt.
⏩ PVOutput☀️
Van Halst is toch een duidelijke Tukker?PWM schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:56:
[...]
Dat is het probleem van Mulder inderdaad. Kijk, de Boer is ook Ajacied, maar dat weet je, en dat zegt hij zelf ook. Waterreus is duidelijk PSV, van Gelder Ajacied, en van Halst is wat objectiever.
Mulder pretendeert objectief te zijn, maar is het niet. Dat is vervelender.
Volgens mij is hij ook een rasopportunist, want in voorgaande seizoenen was hij vrijwel uitsluitend positief over Twente.
Nu heeft hij wat probleempjes met de club gehad, gaat het wat minder met Twente en ... TADAH ... hij is (plotseling) wat objectiever.
Niet zo lang geleden heeft hij nog commentaar gekregen van Tiny Sanders vanwege zijn (zeldzame) kritische houding tov PSV. Sindsdien is hij nog kritischer.D-e-n schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:01:
Dat vind ik echt niet het geval hoor. Hij nuanceert wel eens kritiek op PSV van anderen om het van een andere kant te bekijken maar hij is echt wel kritisch.
http://www.ad.nl/ad/nl/14...niet-wat-er-gebeurt.dhtml
[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-03-2013 11:24 ]
Het heeft inderdaad totaal geen zin, maar het is wel vermakelijk. Ik kijk VI ook alleen puur omdat Gijp er zit.Quad schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:10:
Ik kijk zelden SV, heel af en toe pak ik VI nog even mee maar meestal vind ik dit soort analyses vrij nutteloos.
Klopt, vanwege vd Gijpkaos- schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:20:
[...]
Het heeft inderdaad totaal geen zin, maar het is wel vermakelijk. Ik kijk VI ook alleen puur omdat Gijp er zit.
⏩ PVOutput☀️
Dat is toch logisch, het gaat minder met Twente dus is hij negatiever over Twente? Als ze goed voetballen is hij positief.OPSLAGHOND schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:14:
[...]
Van Halst is toch een duidelijke Tukker?
Volgens mij is hij ook een rasopportunist, want in voorgaande seizoenen was hij vrijwel uitsluitend positief over Twente.
Nu heeft hij wat probleempjes met de club gehad, gaat het wat minder met Twente en ... TADAH ... hij is (plotseling) wat objectiever.
Ik vind van Halst altijd wel handig met zijn Pierro en 'diepere' analyses.
VI is meer een talkshow dan een voetbalshow, maar Gijp en Boskamp vind ik altijd prachtig, Hansie Hansie hoeft van mij niet zo is een beetje té awkward af en toe :-*
VI is soms erg leuk, soms ook helemaal niet. Zit altijd met tenenkrommende nagels en plaatsvervangende schaamte te kijken als Genee en Derksen serieus tegen elkaar in gaan, bijvoorbeeld over die voorzitter van Heerenveen.kaos- schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:20:
[...]
Het heeft inderdaad totaal geen zin, maar het is wel vermakelijk. Ik kijk VI ook alleen puur omdat Gijp er zit.

Mijn ervaring met van Halst ten tijde dat ie bij EDL zat was toch dat hij hard z'n best deed om neutraal over te komen en dat dit soms zo ver doorsloeg dat ie negatiever werd over Twente. Zelfs als de presentator hem zat uit te lokken om iets over Twente te zeggen ontweek hij die vraag.....OPSLAGHOND schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:14:
Van Halst is toch een duidelijke Tukker?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
VI doet dat veel beter. Niet alleen hebben die een goede balans in vaste gasten, maar als er echt wat speelt heeft gewoon elke club zn expert. Die hoeft dan ook helemaal niet onafhankelijk te zijn, als de voorkeur maar duidelijk is.
Niets is makkelijker dan achteraf te laten zien wat er had moeten gebeuren, maar wat ik me nou afvraag elke keer als ik hem als de betweter die hij is zie zitten: als hij zoveel inzicht had waarom was dat dan zelden tot nooit op het veld te zien toen hij nog speelde?afvalzak schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:29:
[...]
Ik vind van Halst altijd wel handig met zijn Pierro en 'diepere' analyses.
We hebben het over een speler die in zijn hele carrière als voetballer slechts 1 landstitel en 1 beker op zijn erelijst heeft staan in een seizoen waarin hij slechts 13 keer mocht spelen.
Ik zou liever een voetballer zien aanschuiven die iets heeft gewonnen en daaraan heeft bijgedragen zoals Waterreus en Mulder.
Het liefst een Feyenoorder zodat "de grote 3" zijn vertegenwoordigt en voor de rest wisselende gasten.
Hij deed zijn best en doet dat nu nog steeds, hij is dan over het algemeen ook niet zo duidelijk als Mulder, Waterreus en Van Gelder.L1nt schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:42:
[...]
Mijn ervaring met van Halst ten tijde dat ie bij EDL zat was toch dat hij hard z'n best deed om neutraal over te komen en dat dit soms zo ver doorsloeg dat ie negatiever werd over Twente.
Slechts als het goed gaat dan is het (wat) duidelijk(er).
Dat deed Waterreus gisteravond dus ook, alleen was hij 1x wel zo dom om te happen en uitte toen (nogmaals) kritiek op de jeugdopleiding van PSV.Zelfs als de presentator hem zat uit te lokken om iets over Twente te zeggen ontweek hij die vraag.....
Dat er slechts 9 maanden geen hoofd jeugdopleidingen bij PSV is of iets dergelijks.
Ik vind de analyses van Jan van Halst nou juist het beste deel van SV. Een goede analyse kunnen maken en inzicht hebben wil nou eenmaal niet zeggen dat je het ook zelf kan of kon uitvoeren. De meeste grote trainers waren zelf als voetballer ook niet zo heel erg goed. Niet iedereen heeft nou eenmaal de techniek van een Messi om het goede inzicht ook nog eens te kunnen uitvoeren. En VI is gewoon entertainment. Dat gaat eigenlijk nergens over, maar is soms toch wel leuk om gezellig aan te zetten. Is ongeveer van hetzelfde niveau als de gesprekken bij de koffie-automaat op maandagmorgen in een willekeurig bedrijf waar overwegend mannen werken.OPSLAGHOND schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:30:
[...]
We hebben het over een speler die in zijn hele carrière als voetballer slechts 1 landstitel en 1 beker op zijn erelijst heeft staan in een seizoen waarin hij slechts 13 keer mocht spelen...
* Fiber vond de analyse van Van Basten briljant...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Eykelkamp heeft daar ooit eens wat over gezegd toen hij samen met van Basten in de selectie van Oranje zat. Hij keek dan naar van Basten en hij begreep precies wat van Basten deed en hoe hij zijn techniek gebruikte. Maar kon het met zijn lichaam en techniek gewoon niet nabootsen.Fiber schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:16:
[...]
Niet iedereen heeft nou eenmaal de techniek van een Messi om het goede inzicht ook nog eens te kunnen uitvoeren.
[ Voor 29% gewijzigd door D-e-n op 11-03-2013 13:19 ]
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad, als schoot ie wel uit zijn slof toen Jack over Sanders begonPWM schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:51:
[...]
Gisteren vond ik het juist wel meevallen. Hij was behoorlijk kritisch op het huidige PSV, en melde ook dat hij niet zit te wachten op het Calimero gedrag wat Advocaat en Brands opeens weer vertonen. Normaal gesproken is hij inderdaad erg verdedigend, maar gisteren net niet.
Heb je wel gelijk in ja, die Vermeulen en Van 't Hek kan ik trouwens missen als kiespijn, steeds anderen in de rede vallen en een overduidelijke gekleurde bril op...Verder: Ik vind SV een leuk programma, maar er zou wat meer roulatie moeten zijn. De Boer is bijvoorbeeld een prima aanvulling voor eens in de 2-3 weken. Dat moeten ze gewoon met iedereen doen (behalve misschien van Halst, die kan vast blijven).
Hij komt enkel met overduidelijke situaties, daar heb je inderdaad geen inzicht of talent voor nodig.Fiber schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:16:
[...]
Ik vind de analyses van Jan van Halst nou juist het beste deel van SV. Een goede analyse kunnen maken en inzicht hebben wil nou eenmaal niet zeggen dat je het ook zelf kan of kon uitvoeren. De meeste grote trainers waren zelf als voetballer ook niet zo heel erg goed. Niet iedereen heeft nou eenmaal de techniek van een Messi om het goede inzicht ook nog eens te kunnen uitvoeren.
Je zou dan ook helemaal gelijk hebben ware het niet dat hij bij zijn analyses zeer vaak termen gebruikt als simpel, makkelijk etc. etc.
Een beperkte ex-voetballer die andere (beperkte) voetballers achteraf verbetert ...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Zolang Jack van Gelder (en nog een handjevol andere oude mannen) het voor het zeggen hebben bij de NOS qua sport zal er niet veel veranderen.Royz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:42:
Volgende week Frank de Boer bij SV begreep ik gisteren, dus het wordt niet veel anders. De enige 2 aan wie iedereen een hekel heeft zijn Vermeulen en Waterreus, precies degenen die geen Ajacied zijn van het hele stel
Het zijn de Blatter's en Platini's van de NOS.

Nee hoor, Jack mag ook weg van mijRoyz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:42:
Volgende week Frank de Boer bij SV begreep ik gisteren, dus het wordt niet veel anders. De enige 2 aan wie iedereen een hekel heeft zijn Vermeulen en Waterreus, precies degenen die geen Ajacied zijn van het hele stel
Modellen voor Victoria's secret beoordelen lijkt me anders ook een mooie jobFiber schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:48:
Ach, we zijn gewoon allemaal jaloers. Beetje over voetbal lullen en er nog voor betaald krijgen ook, dat is toch de droombaan van bijna iedere man...?
Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.