[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.134 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:14

Player1S

Probably out in the dark

D-e-n schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:35:
Ik zou liever zien dat men kijkt naar de relatie tussen gesteunde banken en bepaalde Zuid-Europese clubs. Dat lijkt me oneerlijkere concurrentie.
Wou net soortgelijk iets posten. Wanneer gaan ze idd kijken naar de echt grote clubs??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:03

Hupske

AFCA

Kan iemand mij misschien uitleggen.
Hoe het toch telkens komt dat Veendam telkens bijna failliet is.

Dit gaat al seizoenen achter elkaar zo. Ieder seizoen hebben ze weer een aantal ton nodig.

Wat doen ze toch met al het geld, dat ze telkens zoveel te kort hebben?
Want ze hebben nu ook weer 4 ton nodig. 4 ton dat is belachelijk veel voor zo een club.
Daarnaast zeggen ze ook nog: We hebben 4 ton nodig, om dit seizoen te overleven.
Hoeveel meer hebben ze dan nog wel niet nodig? |:(

[ Voor 29% gewijzigd door Hupske op 06-03-2013 12:38 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

hupske schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:37:
Kan iemand mij misschien uitleggen.
Hoe het toch telkens komt dat Veendam telkens bijna failliet is.

Dit gaat al seizoenen achter elkaar zo. Ieder seizoen hebben ze weer een aantal ton nodig.

Wat doen ze toch met al het geld, dat ze telkens zoveel te kort hebben?
Want ze hebben nu ook weer 4 ton nodig. 4 ton dat is belachelijk veel voor zo een club.
Daarnaast zeggen ze ook nog: We hebben 4 ton nodig, om dit seizoen te overleven.
Hoeveel meer hebben ze dan nog wel niet nodig? |:(
Leningen, salarissen met name.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Quad schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:40:
[...]

Leningen, salarissen met name.
Dat leven ze al jaren boven hun stand. Lijkt me dat ze niet eens moeite doen voor een oplossing.
Laatste wat ik vind is dat ze een begroting van 2,1 miljoen hebben.
Op hun website zeggen ze in een stukje dat ze een begroting hebben van 1,6 miljoen.
65% daar van gaat is personeelskosten.

Iig heeft FC Dordrecht, Eindhoven ongeveer het zelfde te besteden.
Maar die moeten niet jaarlijks 4 ton ophoesten.

Of zit ik er echt volledig naast?

[ Voor 42% gewijzigd door Hupske op 06-03-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Opheffen die club, gewoon niet levensvatbaar. Jammer maar helaas, maar als je al jaren moet bedelen om rond te komen dan houdt het ergens op.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:44
1,5 ton huur voor het stadion en de verplichting vanuit de knvb om minimaal 16 contractspelers te hebben, met je overige vaste lasten hoef je het dan niet eens heel gek te maken als er gemiddeld nog geen 3.000 man komt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
Maar dan ben je dus niet levensvatbaar als voetbalclub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:28:
[...]

Hij kijkt toch eerst waar Arbeloa is :? Hij ziet Arbeloa dus komen.. maakt een inschatting, kijkt naar de bal.. en jammer dan, hij heeft e.e.a. niet goed ingeschat.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BLITtiHeUyM]
Inderdaad. Nani kijkt, en weet dus dat er een Madrileen aan komt lopen, draait zich weer om en springt vervolgens met zijn noppen vooruit op borsthoogte naar de bal. Als je dan iemand raakt, zeker ter hoogte van zijn ribben, dan zit je flink fout. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. In mijn ogen een terechte rode kaart. Daarnaast, op ongeveer 0:37 is de overtreding goed te zien op het filmpje, en hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik er van overtuigd raak dat Nani nog een (hele lichte) tweede trappende beweging maakt, nadat hij Arbeloa al geraakt heeft. Dan is het natuurlijk al helemaal een terechte rode kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
klopt, dat is ook precies de reden dat topklasse-clubs niet willen promoveren. Ze moeten hun accomodatie aanpassen aan knvb-regels en contractspelers aannemen. Die spelers moet je ook nog redelijk gaan betalen om full prof te worden anders spelen ze liever in het amateurvoetbal voor een "onkostenvergoeding" en een leuke baan ernaast. Het zou voor de levensvatbaarheid van veel clubs echt goed zijn als de Jupiler League sem-prof zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:54
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:18:
[...]
hoe meer ik er van overtuigd raak dat Nani nog een (hele lichte) tweede trappende beweging maakt
8)7
Dat is echt zoeken om het zoeken hoor. Ik zie echt geen tweede beweging. Slaat ook nergens op dat iemand dat in de lucht zou willen en zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

rik86 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:12:
Als de KNVB de regels al zou aanpassen qua contract spelers, los je al heel wat op denk ik.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
rik86 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:12:
Idd, maar ze vinden steeds een laatste strohalm om in leven te blijven.
Vind ik prima, zolang de gemeente Veendam maar niet financieel gaat helpen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

L1nt schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:58:
[...]

Als de KNVB de regels al zou aanpassen qua contract spelers, los je al heel wat op denk ik.
De clubs moeten er zelf voor zorgen dat het ze het gewoon goed voor elkaar hebben. Anders gaan ze maar bij de amateurs voetballen als je het niet op kan brengen.
Het kan gewoon niet dat ze seizoen in seizoen uit, 4 ton te kort komen.

Ik vind het van Nani trouwens ook gewoon een rode kaart. Je ziet hem eerst al kijken en je weet dat er een tegenstander komt. Daarnaast op dit niveau nog zo gefocust op de bal? ;(
En op het eind lijkt het idd nog alsof hij zijn been uitstrekt/afzet.

Zelf heb ik ook wel eens zo botsing gehad in de wedstrijd, maar het eerste wat ik deed was mijn hele been intrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

hupske schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:24:
[...]

De clubs moeten er zelf voor zorgen dat het ze het gewoon goed voor elkaar hebben. Anders gaan ze maar bij de amateurs voetballen als je het niet op kan brengen.
Het kan gewoon niet dat ze seizoen in seizoen uit, 4 ton te kort komen.
Eisen voor de Jupiler League zijn dusdanig hoog dat geen enkele Topklasse ploeg wil promoveren. Zegt meer over de eisen dan over die clubs.

Maak Jupiler League open voor Prof-clubs, semi-profclubs en amateurs. In sommige gevallen houdt dat in dat er geen uitpubliek mee kan en je overdag moet spelen.

Wil je promoveren naar de Eredivisie, moet je profclub zijn. De clubs die dat willen en kunnen betalen zullen er aan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

En daarom zijn er clubs met bijna de zelfde begroting en die houden het kopje wel boven water.
Heeft niks met de eisen van de knvb te maken in dit geval.
Veendam doet gewoon structureel wat fout.

Het klopt dat zonder de eisen van de knvb het wel makkelijker is voor de clubs. Ze kunnen iig het van 16 contract spelers versoepelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Die andere clubs zijn daarbij ook grotendeels afhankelijk van subsidie van de eredivisie, een fors deel van de tv-gelden gaat als soort solidariteitsheffing naar de 1e divisie. Als dat ooit zou stoppen, dan kan men de eerste divisie in zijn huidige vorm wel opdoeken, want met bezoekersaantallen van een paar duizend man en steeds minder clubs (20 in 2008, naar 17 nu) kan je geen fullprof-voetbal draaiend houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

kaos- schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:00:
[...]

Alle voetbalanalisten vinden het een grote schande en wat jou betreft kan het wel? _O-
Gôh, de voetbalanalisten.. Nederlandse sport journalistiek staat bol van de subjectiviteit en het spatte er gister keihard vanaf, bij Sport1 als bij de NOS. Het mag trouwens wel in de krant dat Sierd de Vos er een keer niet aan meedeed.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vond het wel grappig :p
In gedachten verzonken drukte de voetbaldirecteur per ongeluk op een knop
Ja, ik denk inderdaad dat die knop bovenop het bureau zit, waar je zomaar op drukt :+ Behalve dat hij onhandig is, kan hij dus ook erg slecht liegen. Hij was gewoon nieuwsgierig blijkbaar. Maakt niet uit verder, maar zeg dat dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Naja de knop kan onder een bureau zitten en als je het niet weet en je zit er dicht tgen aan.. Zo gebeurt :P

Overigens zendt de NOS PSG - Valencia uit ipv Juve - Celtic zo te zien. Want daar ging de hele voorbeschouwing over.
Op de site staat wel het volgende:
Woensdag 6 maart, 20.15 uur:

Juventus - Celtic
Commentaar: Jeroen Elshoff
Analyse: Jan van Halst en Bert van Marwijk
Gevolgd door een ruime samenvatting van:

Paris St. Germain - Valencia
Commentaar: Ronald van der Geer

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:52
Juventus - Celtic
Paris St. Germain - Valencia

:O ik ga wel iets anders doen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

PSG met Pastore, Lavezzi, Silva en Lucas mooi om naar te kijken hoor.
Vooral Lucas en Pastore vind ik geweldige voetballers.

Vind Pastore altijd wat weghebben van Kaka.

Daar is die dan Van der Wiel.

[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 06-03-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Damn prachtige goal bij Juventus zeg, schitterende pass van Pirlo ook.
Ondertussen staat Valencia 0-1 voor bij PSG.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:56
Valencia zet druk op PSG maar het heeft tot nu toe weinig effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vlassie1980 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:25:
Valencia zet druk op PSG maar het heeft tot nu toe weinig effect.
Ach, PSG heeft de wedstrijd nu wel beslist door de 1-1 te maken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:58

polthemol

Moderator General Chat
hupske schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:55:
[...]

En daarom zijn er clubs met bijna de zelfde begroting en die houden het kopje wel boven water.
Heeft niks met de eisen van de knvb te maken in dit geval.
Veendam doet gewoon structureel wat fout.

Het klopt dat zonder de eisen van de knvb het wel makkelijker is voor de clubs. Ze kunnen iig het van 16 contract spelers versoepelen.
Ik denk dat die stelling erg gaat tegenvallen hoor qua hoe gezond de rest van de ploegen zijn. De JL is iets waar de KNVB niet veel interesse in heeft, getuige ook de vele regels die het ze erg moeilijk maken daar.

Zie ook de geweldige zaken als dat je gekort wordt in tvgelden als je begroting niet goedgekeurd wordt (dus omdat je geen geld hebt, krijg je nog minder inkomsten ? Right). Eredividie tvgelden: de nummer laatst krijgt een 3 miljoen give or take (vorig seizoen). Dat is het complete budget waarmee de meeste JLploegen een heel jaar moeten doen (meer dan zelfs ;) ). Of de puntenaftrek waar vrij vaak mee gestrooid wordt in de JL, waar er bij eredivisieploegen toch wat meer geduld is.

De knvb zou de regels soepeler moeten maken, af moeten stappen van zoveel profspelers (voor mijn part speelt een ploeg met alleen maar amateurs, who gives a shit ?) en misschien zelfs moeten overwegen om de JL te laten voetballen op zaterdag, waarvbij de eredivisie doorschuift naar de zondag.

(en dan kom je ook nog op het punt van een gemeente uit: ik weet niet hoeveel clubs die worstelen met bestemmingsplannen. Echter wil een gemeente meestal wel tempo maken bij een ploeg ala Twente, maar we veel minder zin hebben om iets aan te passen als het om "maar" een veendam, eindhoven of het ter ziele gegane agovv gaat)

Het zou in ieder geval jammer zijn als een veendam ed. weg zouden vallen. Ik vind dat leukere stadions om naartoe te gaan dan de meeste eredivisieploegen. Sfeer is ook een stukje gemoedelijker :)

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat verwachten jullie vanavond van Tottenham - Inter? Tottenham moet thuis wel kunnen winnen, ze zijn erg goed in vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ja, ik schat Tottenham momenteel morgen ook hoger in dan Inter. Denk 2-0 voor Tottenham met minstens 1 goal van Bale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 13:38
Ik hoop dat Tottenham wint, zeker nu Sneijder bij Inter weg is en de Spurs over Verthongen beschikken. De Spurs draaien op dit moment ook wel lekker, getuige de huidige 3e plek in de PL.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

polthemol schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 07:43:
[...]

Ik denk dat die stelling erg gaat tegenvallen hoor qua hoe gezond de rest van de ploegen zijn. De JL is iets waar de KNVB niet veel interesse in heeft, getuige ook de vele regels die het ze erg moeilijk maken daar.
De Ploegen hebben alleen niet telkens 4 ton nodig. En dat is me gewoon het meeste wat mij verbaasd.

En het klopt dat ze weinig geld krijgen uit de tvgelden, maar het is ook niet bepaald aantrekkelijk om naar te kijken.
Daarnaast wist ik niet dat ze dan geld introkken als je het niet op orde had. Wat ik wel las, weet niet meer voor welke club het was, maar ze konden wel een voorschot krijgen op de tvgelden.

Het is iig wel duidelijk dat de KNVB ook wat moet doen aan de regels waardoor het wellicht makkelijker word.

Maar ik vraag me af of dat voor Veendam wel eens genoeg is. Want 4 ton op een begroting van plusminus 2 miljoen ;(

Jemig, dat Chelsea wat een drama. Overigens heel de Europa League is niet echt om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Bale de Duiker laat zich weer van zijn beste kant zien. En jezusmina wat is die commentator irritant. Ik weet dat we geen enkele commentator van enige niveau meer over hebben in Nederland. Maar dit begint toch wel alles te slaan ondertussen. Iedere speler die ze leuk vinden kan niks verkeerd doen, om nog maar te zwijgen van de hoeveel keren dat ze het simpel weg verkeerd zien.

Maar goed, gaan zeggen dat Bale niet bekend staat als een duiker? Ohnee moet je misschien is Engels voetbal volgen.....:)

Wel een brilliante speler. Voor de rest jammer dat het Europa League is :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Postius schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:22:
Bale de Duiker laat zich weer van zijn beste kant zien. En jezusmina wat is die commentator irritant. Ik weet dat we geen enkele commentator van enige niveau meer over hebben in Nederland. Maar dit begint toch wel alles te slaan ondertussen. Iedere speler die ze leuk vinden kan niks verkeerd doen, om nog maar te zwijgen van de hoeveel keren dat ze het simpel weg verkeerd zien.

Maar goed, gaan zeggen dat Bale niet bekend staat als een duiker? Ohnee moet je misschien is Engels voetbal volgen.....:)

Wel een brilliante speler. Voor de rest jammer dat het Europa League is :p
Hij werd wel geraakt, maar liet zich ook gewillig vallen. Geen 100% schwalbe maar ook zeker geen 100% strafschop. Goed dat de scheids geen strafschop gaf, maar om hem nou meteen geel te geven, tja.
Ik zat er niet ver naast met mijn voorspelling btw (2-0 Tottenham, met minstens 1 goal voor Bale) ;) Jammer dat Jantje er nog 1 bij moest prikken :)
Leuk om naar Tottenham te kijken, is een leuk team. Als ze zo blijven spelen maken ze grote kans op de winst van de Europa League.

En Leo Driessen moet idd direct van de buis, maar dat roep ik al jaaaaaaaaaaaren. Die man heeft zo weinig verstand van voetbal, het is werkelijk om te huilen. Er moet toch een betere te vinden zijn bij RTL, daar is weinig voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:58

polthemol

Moderator General Chat
hupske schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:55:
[...]

De Ploegen hebben alleen niet telkens 4 ton nodig. En dat is me gewoon het meeste wat mij verbaasd.

En het klopt dat ze weinig geld krijgen uit de tvgelden, maar het is ook niet bepaald aantrekkelijk om naar te kijken.
Daarnaast wist ik niet dat ze dan geld introkken als je het niet op orde had. Wat ik wel las, weet niet meer voor welke club het was, maar ze konden wel een voorschot krijgen op de tvgelden.

Het is iig wel duidelijk dat de KNVB ook wat moet doen aan de regels waardoor het wellicht makkelijker word.

Maar ik vraag me af of dat voor Veendam wel eens genoeg is. Want 4 ton op een begroting van plusminus 2 miljoen ;(
met 2miljoen begroting kun je niet meer veel fout doen :) Dat is een erg laag budget. Maar een ehv bv. krijgt veel huurspelers van psv (kost je niets), enz.

Als je het geheel kijkt: JL wordt nogal uitgekleed, eredivisieploegen gebruiken een paar clubs als verkapt jong elftal (die clubs komen rond met de begroting), strijken het meeste tvgeld op, betalen niet / nauwelijks transfergelden (die clubs hebben geen poot om op te staan met onderhandelingen) en door diverse andere regelingen is het voor een JLploeg nauwelijks mogelijk om te promoveren en serieus een kans te hebben in de eredivisie.

Het systeem is gewoon niet zo gezond in nederland naar mijn bescheiden mening. Imo: als er amateurteams tot in de eredivisie komen, who cares. Dat laat zien dat die amateurteams het goed doen, top (uiteindelijk zouden dat uitzonderingen zijn, je moet het niet verbieden met regelgeving).

De KNVB staat gewoon niet heel erg open voor vernieuwingen die hun ideale eredivisielijst zouden kunnen bedreigen en dat is erg jammer. Ik ben meer fan van een systeem zoals in duitsland waar eigenlijk alles en iedereen kan promoveren. Een groter verloop in een competitie, is meer eerlijke concurrentie dus beter voor je kwaliteit op den duur :)

(want vergis je niet, stiekem worden er best wat spelers uit de JL weggehaald elk seizoen weer, die het meer dan prima doen in de eredivisie ;) )

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

We gaan nog even door, RIP Jan Zwartkruis.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/FC-Twente/2013/03/08/Schreuder-zet-Douglas-uit-selectie-FC-Twente
Gaat lekker bij Twente zo... goed dat Douglas op zn plek wordt gezet, maar ze hebben hem wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Douglas was echt de enige speler in de selectie die het elftal nog probeerde op sleeptouw te nemen... Natuurlijk is niemand belangrijker dan het team, maar Douglas is wel een van de belangrijkste spelers. Als hij weg valt hebben en verdedigend een probleem en missen ze de aanjager. Handig :X

Dus voor de wedstrijd tegen Vitesse missen ze dus nu:

- Rosales
- Bjelland
- Douglas
- Chadli

Heftig :P

[ Voor 15% gewijzigd door Han op 08-03-2013 16:02 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En Fer ligt nog steeds met zichzelf in de knoop. Die "missen" ze dus ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

D-e-n schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:05:
En Fer ligt nog steeds met zichzelf in de knoop. Die "missen" ze dus ook nog
En Castaignos missen we het hele seizoen al :(

ach ja, uithuilen en volgend seizoen opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 00:53

Fiber

Beaches are for storming.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen...

Heerenveen - PSV (1) Heerenveen wordt de verrassing van dit weekend!
Ajax - PEC Zwolle (1) Helaas is het sympathieke PEC een maatje te klein voor Ajax.
Roda JC - Feyenoord (2) Logische overwinning van Feyenoord.
FC Twente - Vitesse (2) Boni, Boni, Boni!
FC Utrecht - RKC (1) FC Utrecht is in vorm en overklast RKC.
Heracles - NEC (2) NEC is in vorm, jammer voor het leuke Heracles.
AZ - ADO Den Haag (2) AZ zit in de hoek waar de klappen vallen, ondanks Altidore en Maher.
FC Groningen - NAC (2) Groningen gaat het niet redden tegen een NAC in vorm.
Willem II - VVV (2) Zespunten duel valt in het voordeel van VVV.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12
Fiber schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:48:

Ajax - PEC Zwolle (1) Helaas is het sympathieke PEC een maatje te klein voor Ajax.
AZ - ADO Den Haag (2) AZ zit in de hoek waar de klappen vallen, ondanks Altidore en Maher.
Ik teken ervoor! Al ben ik bang dat PSV 'gewoon' over Heerenveen heen walst..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop met heel mijn hart dat Feyenoord wint, maar Roda-uit is al jarenlang een moeilijke wedstrijd voor mijn Rotterdamse vrienden. Hopelijk is dat dit seizoen anders :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Logische voorspelling, ben ik mee eens ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Heerenveen - PSV (2) Logische overwinning PSV
AZ - ADO Den Haag (1) AZ rises
FC Groningen - NAC (3) Degelijke 0-0 ofzo.
Paar aanpassingen ;)
Al is de eerste meer hoop dan dat ik er daadwerkelijk vertrouwen in heb :P

Edit: Ja... FC Groningen - NAC is al gespeeld :P 1-1 Dat wist ik echt niet :P

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 08-03-2013 23:00 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Psv wint de laatste jaren met grote cijfers van heerenveen. Zie niet hoe dat nu anders zou zijn. 0-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12
"Uitsupporters weer welkom tijdens Klassieker"

Als het aan de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan ligt, zijn uitsupporters zijn volgend seizoen gewoon weer welkom tijdens de Klassieker.

"Ik ga overleggen met Aboutaleb (burgemeester Rotterdam, red.) en als hij het met me eens is, is de Klassieker straks weer een sfeervolle wedstrijd", aldus Van der Laan tegen AT5.

"Het supportersgedrag is verbeterd en dat moet je stimuleren. Als iets niet goed gaat, moet je ingrijpen, maar wanneer het wel goed gaat moet dat ook beloond worden", vindt Van der Laan.

De Klassieker wordt vanwege ernstige ongeregeldheden uit het verleden al sinds 2009 zonder uitsupporters afgewerkt.
Als dit doorgaat, is dit echt geweldig nieuws, zie er nu alweer naar uit! _/-\o_

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Zou Cruyff dit hebben aangevoeld toen hij zei dat de prestaties van de jeugd niet belangrijk waren? :+
De A1 van Feyenoord heeft zaterdagmiddag gewonnen van de A1 van Ajax. In Sportpark de Toekomst was de bezoekende ploeg met 0-1 te sterk voor de Amsterdammers.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zo'n uitslag alleen zegt niks over de opleiding, zet dan ook de leeftijden erbij. Verder heeft Cruijff natuurlijk wel gelijk. Uitslagen in de jeugd doen er niet toe, het gaat om de twee of drie spelers per lichting die doorbreken en de top halen. De rest is bijzaak. Neemt niet weg dat de Feyenoord jeugdopleiding goed bezig is de laatste tijd.

[ Voor 12% gewijzigd door Fiber op 09-03-2013 17:50 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Tja, je hebt best vaak van dat soort teamspelers die an sich matig zijn, maar een paar bij elkaar bijzonder effectief. Ik ben het wel met Cruijff eens wat dat betreft. Al moet ik wel zeggen dat het bij Feyenoord lekker gaat met de jeugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik snap de aanpak ook wel. Maar waar volgens mij compleet aan voorbij wordt gegaan, is mentaliteit. Als je elke week speelt tegen oudere en betere spelers en je staat in de middenmoot en voelt ook nog eens de druk niet om te winnen (deze insteek gaat echt niet voorbij aan de spelers) vraag ik me serieus af of dat wel de betere keus is voor de ontwikkeling. Mentaliteit is sowieso iets, waar het bij Ajax vaak aan ontbreekt volgens mij. Techniek en tactisch zit het altijd wel snor.

Overigens worden er al sinds jaar en dag spelers doorgeschoven, maar het teambelang stond altijd boven het individu. Ik weet niet of dit zo'n goede ontwikkeling is.

[ Voor 14% gewijzigd door Royz op 09-03-2013 18:56 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hurhurhur 1-0 voor Heerenveen inmiddels *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Quad schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 19:01:
Hurhurhur 1-0 voor Heerenveen inmiddels *O*
Lekker... maar de wedstrijd duurt nog lang! Al heeft Finnbogason z'n goal nog niet gemaakt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Amras schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 19:03:
[...]

Lekker... maar de wedstrijd duurt nog lang! Al heeft Finnbogason z'n goal nog niet gemaakt... :+
Dit gaat de eindstand ook niet worden, maar Heerenveen is bijzonder dreigend, al denk ik dat zodra Heerenveen een doelpunt tegen gaat krijgen ze overklast worden door PSV.

Edit: Net alweer een enorm goede kans! Maar Waterman red.

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 09-03-2013 19:05 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Quad schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 19:04:
[...]

Dit gaat de eindstand ook niet worden, maar Heerenveen is bijzonder dreigend, al denk ik dat zodra Heerenveen een doelpunt tegen gaat krijgen ze overklast worden door PSV.
Hehe ok, ik kan het niet zien, dus ik kijk puur naar de score. :)

Heerenveen zal het initiatief moeten houden, als ze eenmaal moeten gaan vertrouwen op de verdediging, dan is het waarschijnlijk gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De beste spelers zijn momenteel Djuricic en El Ghanassy/Van Anholt.
Maar Heerenveen heeft in een tijdsbestek van dik 20 minuten 3/4 enorme kansen gehad die ook allemaal hadden kunnen/moeten zitten.

Strootman laat weer van zijn beste kant zien :F

Edit: Woot!! 2-0 voor Heerenveen en gescoord door El Ghanassy _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 09-03-2013 19:24 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
En 2-0... En heel verdiend ook :) Strootman blijft een nare persoonlijkheid :/

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 09-03-2013 19:26 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:18
PSV :| Als je zo gefrustreerd bent omdat je kampioen moet worden dan gaat 'm dat niet worden. Worden terecht helemaal weggetikt door Heerenveen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Zal je zien dat Ajax het tegen PEC weer laat liggen :/ :P

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Zo dat zou nog mooier zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

kamstra schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 19:28:
Zal je zien dat Ajax het tegen PEC weer laat liggen :/ :P
Inderdaad en Feyenoord speelt gelijk/verlies tegen Roda JC en FC Twente wint bij Vitesse en PSV staat na dit weekeinde nog steeds bovenaan. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De voorsprong is in elk geval dik en dik verdiend. PSV heeft gewoon letterlijk geen goede kans gehad in 47 minuten voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Heerlijke tussenstand, hopelijk weet Heerenveen het vol te houden en verliest PSV drie punten. Ajax heeft het dan volledig aan zichzelf te danken als ze de koppositie niet overnemen dit weekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het lijkt erop dat Heerenveen doorgaat waar het gebleven is, eerste minuut na rust gelijk weer een mogelijkheid,

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo, mijn voorspelling komt weer precies uit :+

Wel goed om te zien (op sportief gebied dan) dat Toivonen weer terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heerenveen heeft het initatief verloren en loert op de counter, met een frisse van La Parra is het wel slim natuurlijk. Blijkbaar hebben ze veel vertrouwen op de verdediging en keeper, dus hopelijk voor Marco faalt deze niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:58
Ahh zo ken ik toivonen weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Toivonen dacht, wat Pieters bij zijn rentree kan, kan ik ook. Alleen werkte de scheidsrechter niet mee.

EDIT: En Mertens kan schreeuwend 5x om de as draaien, en daarna weer opstaan _/-\o_

EDIT2: Willems word met de week een interessantere speler. Even los van zijn slechte schoten, komt hij wel steeds mooi op, en kan ook nog eens een actie maken.

[ Voor 58% gewijzigd door PWM op 09-03-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
PWM schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:12:
Toivonen dacht, wat Pieters bij zijn rentree kan, kan ik ook. Alleen werkte de scheidsrechter niet mee.

EDIT: En Mertens kan schreeuwend 5x om de as draaien, en daarna weer opstaan _/-\o_
zal je net zien dat toivonen nu zorgt voor punt(en) voor psv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
zo ken ik psv weer, hutchinson die een tikje geeft en vervolgens van bommel die gaat irriteren

edit: commentator is blind want die heerenveenspeler kreeg eerder een tik in z'n rug dan dat ie wat terug deed

[ Voor 37% gewijzigd door Terranova op 09-03-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kan je bij een corner buitenspel staan? Op het WK werd een goal van Oranje goedgekeurd, doordat er nog een speler van (ik dacht) de Italianen achter de achterlijn lag. Hij hief buitenspel op.

Nu stond er bij de corner een PSV-er buiten de lijnen (in het goal) toen de corner werd genomen. Als hij nu scoort, komt hij dan uit buitenspel positie?

En als ik me niet vergis, scoort Strootman daar via Toivonen.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 09-03-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
Jammer. De vervelendste vent scoort voor psv. Finbogason staat nog droog...

[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 09-03-2013 20:21 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Damn, was te verwachten, worden hele spannende laatste 15 minuten voor Mar(&)co.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:19:
Kan je bij een corner buitenspel staan? Op het WK werd een goal van Oranje goedgekeurd, doordat er nog een speler van (ik dacht) de Italianen achter de achterlijn lag. Hij hief buitenspel op.

Nu stond er bij de corner een PSV-er buiten de lijnen (in het goal) toen de corner werd genomen. Als hij nu scoort, komt hij dan uit buitenspel positie?
Lijkt mij wel, anders kan je mensen op wacht zetten achter de achterlijn toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik word gek als die Toivonen straks nog scoort ook.
Ongelooflijk wat een vieze vent is dat zeg.

Heerenveen moet eens beter omgaan met de counter. Zo ontiegelijk slordig.

[ Voor 29% gewijzigd door Hupske op 09-03-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo'n vd Parra had ik gewoon van het veld gehaald na zo'n actie. Wat een ego 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
hoe kan strootman daar nou over klagen...gelukkig wel geel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Idd waar is die van Parra mee bezig. Kan niet moe zijn, maar zo ontiegelijk slordig.
En dan ook nog eens dom blijven liggen. Ga je team helpen man!

Edit: Heerlijke overwinning van Heerenveen. Ajax, Feyenoord en Vitesse alleen nog winnen morgen en dan is het een goed weekend :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Hupske op 09-03-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
mooi afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gelukkig! Heerlijkheid hier :D
Op naar morgen!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[...]
:)F :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik hoop dat je gelijk hebt met de rest. Dan zou ik opeens, gezien het programma erna, het C woord in de mond durven nemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02:48
echt die Strootman he, wat een vervelend klein kind is dat toch. Ergerlijk hoe onprofessioneel zich zo iemand kan opstellen. Hoop dat ie niets meer bereikt in zijn verdere loopbaan en al zeker niet meer opgeroepen wordt voor het NL elftal. bah bah bah wat een gifkikker.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

loewie1984 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:52:
echt die Strootman he, wat een vervelend klein kind is dat toch. Ergerlijk hoe onprofessioneel zich zo iemand kan opstellen. Hoop dat ie niets meer bereikt in zijn verdere loopbaan en al zeker niet meer opgeroepen wordt voor het NL elftal. bah bah bah wat een gifkikker.
Ik heb liever dat hij zijn gedrag aanpast ;) Het is een prima speler, en kan van waarde zijn voor oranje. Hij moet zich alleen kunnen gedragen. Zelfde geldt voor Mertens. Enorm veel respect voor zijn kunde, maar zoals hij kan vallen en zuigen dat is gewoon zonde.

Beide zullen naar Engeland of Duitsland vertrekken, en daar zal het wel anders worden. Ook in Duitsland zijn ze er niet meer zo van gediend.

Anyway: Qua kwaliteit (en meestal inzet) zijn het prima spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind wel dat Mertens vaak niet thuisgeeft als het er op aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Er zit een wereld van verschil tussen Mertens-thuis en Mertens-uit. :)

Nu hopen dat Ajax morgen dit buitenkansje met twee handen aanpakt, maar de ervaring leert helaas wat anders. Zou mooi zijn als het dit weekend anders uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PWM schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:50:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt met de rest. Dan zou ik opeens, gezien het programma erna, het C woord in de mond durven nemen :p
Hmmm... Tot nu toe vier wedstrijden fout, maar de belangrijkste goed. Ik ben niet zo goed in toto's... Wel mooi voor Heracles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

D-e-n schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:17:
Ik vind wel dat Mertens vaak niet thuisgeeft als het er op aankomt.
Mertens kan alleen tegen de kleine clubjes leuk voetballen. Zit bij PSV op zijn topniveau. Hoger gaat die belg niet komen.
Volgens mij scoort die ook altijd alleen een 3e of 4e doelpunt. Iig nooit echt beslissend.
Helaas heeft die zelf nog wel eens het gevoel dat hij een wereld speler is.

Wat vinden we eigenlijk van AZ dit seizoen? Nu weer een gelijkspel tegen Ado.
Ze staan 15e met maar 1 punt boven de rode streep.

Ik persoonlijk vind dat ze dit seizoen wel pech hebben gehad. Op zich redelijk veel wedstrijden de betere team, maar de bal die wil er soms gewoon niet in.
Maar soms zijn ze ook wel ongeïnspireerd. En het niveau verschil van bepaalde spelers met de rest van het elftal is soms erg groot.
Zo vind ik Viergever en Maher echt geweldige spelers. Maar als je een Reijnen dan weer bekijkt, wat eigenlijk tot nu toe een dramatische speler is.
Beerens dat niet echt zijn niveau haalt.

AZ dat Falkenburg aan NEC uitleent. Waar Falkenburg bij NEC dan 1 van de betere spelers moet zijn, komt die bij AZ niet aan de bak.

[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 10-03-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PWM schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:57:
[...]
Ik heb liever dat hij zijn gedrag aanpast ;) Het is een prima speler, en kan van waarde zijn voor oranje. Hij moet zich alleen kunnen gedragen. Zelfde geldt voor Mertens. Enorm veel respect voor zijn kunde, maar zoals hij kan vallen en zuigen dat is gewoon zonde.
Zoveel kunde heeft mertens anders niet, tegen degradatieploegen scoort ie ja, maar tegen een topploeg zie je hem zelden in de hoofdrol. Heel gemiddelde speler, die het in het buitenland ook niet ver gaat schoppen.

PSV zakt weer eens collectief door het ijs, ik vrees dat Ajax morgen de druk niet aankan en Feyenoord de lachende derde wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ajax die moet is een heel ander Ajax die mag, en ik ben bang dat het morgen weer het geval wordt, alleen is PEC Zwolle wel een iets ander verhaal dan ADO Den Haag. :)

Roda JC - Feyenoord gaat een hele leuke wedstrijd worden heb ik zo mijn vermoedens.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Quad schreef op zondag 10 maart 2013 @ 00:35:
Ajax die moet is een heel ander Ajax die mag, en ik ben bang dat het morgen weer het geval wordt, alleen is PEC Zwolle wel een iets ander verhaal dan ADO Den Haag. :)

Roda JC - Feyenoord gaat een hele leuke wedstrijd worden heb ik zo mijn vermoedens.
Ik denk dat Zwolle zelf ook nog wel wilt voetballen. Dus dan ligt er ruimte en dan wint Ajax het wel.
Als Zwolle zich in graaft dan word het een ander verhaal en moet je gaan denken zoals tegen ADO.

Roda-Feyenoord word idd een leuke wedstrijd. Zoals dat de laatste jaren ook het geval is geweest.

Twente - Vitesse word een spannende wedstrijd. Waarbij Twente het spel moet gaan maken en Vitesse rustig wacht op de geboden ruimtes.
Zo speelt Vitesse alle top wedstrijden dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heerlijke wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion :) Gewoon netjes, verdiend 2-0 voor bij rust, al had de score nog hoger uit kunnen vallen. Eigenlijk speelde Heerenveen helemaal niet bijzonder goed de eerste helft, gewoon een degelijke pot. Het was echt onthutsend zwak wat PSV liet zien. Heel veel slechte passes en een schutterende verdediging. Nu wist ik al wel dat de verdediging van PSV niet sterk was, maar dit? 8)7

Tweede helft kwam PSV, zoals verwacht, maar Heerenveen is knap op de been gebleven, ook met dank aan Nordfeldt :) Van La Parra was zoals genoemd slordig, maar het probleem met die jongen is dat hij 0,0 voetbalintellect heeft. Hij is snel en kan een mannetje voorbij, maar in het veld is hij doorgaans oerdom. Toch apart dat die jongen geen tactisch inzicht bij te brengen is.

Totaal onverwacht overigens die overwinning. Heerenveen doet het traditioneel slecht tegen PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

tweaker2010 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 00:32:
[...]

Zoveel kunde heeft mertens anders niet, tegen degradatieploegen scoort ie ja, maar tegen een topploeg zie je hem zelden in de hoofdrol. Heel gemiddelde speler, die het in het buitenland ook niet ver gaat schoppen.
Iemand die zoveel scoort kun je moeilijk gemiddeld noemen. Ik denk dat hij bij alle eredivisie teams in de basis zou staan.

Het is wel maf dat PSV vaker spelers heeft die idioot veel scoren in de Nederlandse competitie maar inderdaad zelden tegen de toppers en ook zelden echt slagen in het buitenland. Kezman was ook zo'n mooi voorbeeld. En Farfan.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Quad schreef op zondag 10 maart 2013 @ 00:35:

Voor de neutrale toeschouwer misschien :+ ik vreet me nu al op.

EDIT: Fluit maar af :P

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 10-03-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
0 - 1 en meteen weer de nodige schermutselingen in de thuisvakken ... wat een verrassing ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

En opslaghond die weer even moet komen zeiken, hoe verrassend...

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

OPSLAGHOND schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:15:
0 - 1 en meteen weer de nodige schermutselingen in de thuisvakken ... wat een verrassing ...
Waarom zouden Roda fans schermutselingen moeten hebben?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Quad schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:20:
[...]
Waarom zouden Roda fans schermutselingen moeten hebben?
Er zitten/zaten weer Feyenoorders in de thuisvakken net als destijds bij de Graafschap en vorige week bij NEC die zich niet respectvol / fatsoenlijk kunnen gedragen zoals duidelijk te zien was.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 14:32

Vos

AFCA

Leek me toch een penalty voor Roda...

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 10-03-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Vink spaart Feyenoord, dat was een 300% strafschop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Leek het mij ook, aan de andere kant ging Malki al naar de grond voordat hij geraakt werd. Maar menig scheids zal hem op de stip leggen.

/Feyenoord begint weer het oude liedje te spelen. I.p.v. 2-0/3-0 willen maken, Roda in de wedstrijd laten komen. Mijn bloed stroomt weer lekker door.

[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 10-03-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Nou duidelijker dan dit krijg je ze niet, Martins Indi speelt gewoon vol de benen van Malki zonder ook maar in de buurt van de bal te komen. Dit was gewoon een strafschop + rood.
Pagina: 1 ... 67 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.