Zou best kunnen.. Hij heeft het ook zo zwaar he als voetballerRamzzz schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:47:
Het begon toch met gejeremieer over de visa die zijn familie niet 'zomaar' kreeg, en waar hij zo verbolgen over was?
Het is dat ik het zo'n leuk spelletje vind om naar te kijken, maar die voetballerina's, daar heb ik het al decennia mee gehad.
Stelletje over het paard getilde lapzwanzen.
Vrijwel zonder uitzondering afkomstig uit sociaal/financieel mindere gezinnen, maar een capsoneslijders zijn het toch vrijwel allemaal. 10x modaal verdienen, alles wordt voor ze geregeld, maar zeiken... F***ing hell.
Het is dat het weinig op TV is, maar ik zou in alle opzichten opteren voor vrouwen-tophockey.
Om naar te kijken, maar ook als ik sponsor was.
Vrijwel zonder uitzondering afkomstig uit sociaal/financieel mindere gezinnen, maar een capsoneslijders zijn het toch vrijwel allemaal. 10x modaal verdienen, alles wordt voor ze geregeld, maar zeiken... F***ing hell.
Het is dat het weinig op TV is, maar ik zou in alle opzichten opteren voor vrouwen-tophockey.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Behlave het stuk over hockey: QFT!Ramzzz schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:12:
Het is dat ik het zo'n leuk spelletje vind om naar te kijken, maar die voetballerina's, daar heb ik het al decennia mee gehad.
Vrijwel zonder uitzondering afkomstig uit sociaal/financieel mindere gezinnen, maar een capsoneslijders xij het toch vrijwel allemaal. 10x modaal verdienen, alles wordt voor ze geregeld, maar zeiken... F***ing hell.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183871
Blatter bekritiseerd het EK dat voor 2020 gepland staat, dat zou zielloos zijn omdat het in meerdere landen wordt georganiseerd. Kan ik opzich wel inkomen....Maar tegelijkertijd wel een WK aan Rusland geven waar heel veel racisme heerst en aan Qatar waar de supporters en spelers wegsmelten bij temperaturen van 40~50 graden
Beide WK's zijn gegeven met behulp van dikke enveloppen die onder tafel zijn doorgegeven, dat kan gewoon niet anders.
Blatter bekritiseerd het EK dat voor 2020 gepland staat, dat zou zielloos zijn omdat het in meerdere landen wordt georganiseerd. Kan ik opzich wel inkomen....Maar tegelijkertijd wel een WK aan Rusland geven waar heel veel racisme heerst en aan Qatar waar de supporters en spelers wegsmelten bij temperaturen van 40~50 graden
Beide WK's zijn gegeven met behulp van dikke enveloppen die onder tafel zijn doorgegeven, dat kan gewoon niet anders.
Verwijderd
Als je die wedstrijden van gisteren zag zie ik voor het Nederlandse clubvoetbal toch wel mogelijkheden verder te komen dan de afgelopen jaren het geval is geweest in ook de CL.
Denk je werkelijk? Zelfs in de vorm van gisteren zouden Ajax, PSV en Twente geen schijn van kans maken tegen Bayern of Arsenal.
Op de Nederlandse velden zie je nooit meer voetbal vanuit een idee. Het is allemaal heel erg opportunistisch. De bal achterin heen en weer tikken en dan een lel naar voren, in de hoop dat Pelle of Bony er iets mee doet. Wat vaak zo is, aangezien de verdediging enorm zwak is.
Op de Nederlandse velden zie je nooit meer voetbal vanuit een idee. Het is allemaal heel erg opportunistisch. De bal achterin heen en weer tikken en dan een lel naar voren, in de hoop dat Pelle of Bony er iets mee doet. Wat vaak zo is, aangezien de verdediging enorm zwak is.
Houdoe
Tuurlijk wel. Als je ziet dat Malaga ook doorgaat (weliswaar een team met veel sterren maar toch). Galatasaray is niet beter dan Man City waar Ajax van won. Als een NL club een goede dag heeft kunnen ze best stunten.Witte schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:05:
Denk je werkelijk? Zelfs in de vorm van gisteren zouden Ajax, PSV en Twente geen schijn van kans maken tegen Bayern of Arsenal.
Nou nou, nu generaliseer je wel heel erg. Ik ken de speelstijl van Ajax als Ajax-fan natuurlijk het beste, maar daar zit echt wel een idee achter hoor. Ballen blind naar voren gebeurt juist erg weinig, want daar heeft Ajax de spelers niet voor. Bij Feyenoord is het wel wat meer, maar daar staat ook een spits die dat soort duels veel wint. Maar ook bij Feyenoord wordt er gewoon opgebouwd van achteruit hoor. Natuurlijk zijn er nog steeds clubs die bij vlagen heel opportunistisch gaan spelen, maar je doet het Nederlandse voetbal wel heel erg tekort met dat statement..Witte schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:05:
Verwijderd
@Witte Ik denk dat bijvoorbeeld Ajax het wel degelijk op kan nemen tegen een Arsenal of Bayern, helemaal als die wedstrijd van gisteren maatgevend was.
Als er juist ergens met een idee wordt gevoetbald is het volgens mij Nederland
. Er wordt juist soms TE weinig naar voren gepeerd, denk aan de verdediging die rustig alles wil oplossen met rond tikken.
[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 14-03-2013 16:55 ]
Gaat Inter de prestatie van Barcelona dinsdagavond verbeteren...? 3 - 0 met nog een kwartier te gaan...
[ Voor 5% gewijzigd door Fiber op 14-03-2013 20:46 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hoe veel kansen heeft Tottenham nodig? 
Edit: dus...
Edit: dus...
[ Voor 18% gewijzigd door Gonadan op 14-03-2013 21:04 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar eentje... 3 - 1
Inter kan dus weer overnieuw beginnen...
[ Voor 52% gewijzigd door Fiber op 14-03-2013 21:05 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En nog 1 te gaanFiber schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:04:
Maar eentje... 3 - 1
LOL, Die Italianen worden gek!
Tottenham zonder Bale is als Barca zonder Messi, dat blijkt maar weer. Zonder hem is het vrij matig.
Ajax zou ook gek mooeten worden, kijk nu toch eens hoe ze net als Steaua Chelsea hadden kunnen uitschakelen.
Ik stop met de toto. Dit viel toch niet te voorspellen van inter - Tottenham.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Haha dat is nogal een aanname maar dat was inderdaad wel mooi geweest! Overigens wel schandalig dat Chelsea niet door is. Al die topvoetballers daar. Nou nog een top team....Sjah schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:55:
[...]
Ajax zou ook gek mooeten worden, kijk nu toch eens hoe ze net als Steaua Chelsea hadden kunnen uitschakelen.
Chelsea scoort en hoeft er nog maar 1. Oprollen dat Steaua. Ik zou het Steaua normaal gesproken heel erg gunnen maar die walgelijke voorzitter Becali moet de mond worden gesnoerd.
Ole - Fernando Torres. Kijken of die Becali nu nog steeds praatjes heeft
Ole - Fernando Torres. Kijken of die Becali nu nog steeds praatjes heeft
[ Voor 18% gewijzigd door Vlassie1980 op 14-03-2013 22:33 ]
Sjah schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:55:
[...]
WWAS schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:56:
[...]
Haha dat is nogal een aanname maar dat was inderdaad wel mooi geweest! Overigens wel schandalig dat Chelsea niet door is. Al die topvoetballers daar. Nou nog een top team....

[ Voor 38% gewijzigd door Fiber op 14-03-2013 22:34 ]
Nu afmaken.
Edit : hij wil gewoon niet populair zijn lijkt wel.
Edit : hij wil gewoon niet populair zijn lijkt wel.
[ Voor 72% gewijzigd door Gonadan op 14-03-2013 22:48 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In dit geval pist de duvel wel op een hoop. Hij scoort de winnende goal, maar het lijkt wel of Chelsea de Mr Hyde versie van Torres heeft gekocht
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Derksen vs. Genee deel 3 
EDIT: Bitchfight
EDIT: Bitchfight
[ Voor 27% gewijzigd door wontcachme op 14-03-2013 23:12 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Best hilarisch dat Derksen gewoon wegloopt! En blijkbaar komen er geen VI-redacteuren meer in het TV-programma VI.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Ik krijg altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als ik in een situatie ben waar twee mensen/vrienden publiekelijk ruzie maken en elkaar kapot maken haha, kreeg hier een beetje hetzelfde gevoel bij.
Zie Derksen zelden zo geïrriteerd, daarom kan het toch bijna niet anders dan dat hij het bij het rechte eind heeft wat betreft die discussie. Ben benieuwd of Derksen er morgen gewoon bij is @ VI!
Zie Derksen zelden zo geïrriteerd, daarom kan het toch bijna niet anders dan dat hij het bij het rechte eind heeft wat betreft die discussie. Ben benieuwd of Derksen er morgen gewoon bij is @ VI!
Dat moet ik terug zien!

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Moet ook zeggen dat Genee harder aan het zuigen was dan een gemiddelde stofzuiger om maar uitspraken uit te lokken. Hij had halverwege gewoon zijn verlies moeten nemen en doorgaan met het voetbal
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ben niet echt een fan van Genee want hij heeft niet echt door wanneer hij wat moet dimmen, zowel met een grap als met het opfokken van iemand,maar in dit geval zie ik niet wat hij anders doet dan Derksen. Derksen haalt zijn info bij Riemer vd Velde wie zeker geen neutrale partij is in dit conflict, maar meneer gaat dan lopen klagen als Genee info krijgt van de 'gekleurde' Veenstra?
Ik denk juist dat Heerenveen sterk staat in de rechtzaak dat VI een gesprek heeft aangevraagd i.p.v. de zaak door te laten gaan. Lijkt mij juist dat als VI zeker is van hun zaak dat Derksen geen probleem heeft om zijn gelijk te halen voor de buis, zoals gewoonlijk, terwijl hij nu zowat verslagen weg loopt omdat hij niet tegen de glunderende Genee kan.
Ik denk juist dat Heerenveen sterk staat in de rechtzaak dat VI een gesprek heeft aangevraagd i.p.v. de zaak door te laten gaan. Lijkt mij juist dat als VI zeker is van hun zaak dat Derksen geen probleem heeft om zijn gelijk te halen voor de buis, zoals gewoonlijk, terwijl hij nu zowat verslagen weg loopt omdat hij niet tegen de glunderende Genee kan.
Voor de mensen die het gemist hebben, zie YouTube: Johan Derksen krijgt ruzie met Wilfred Genee en loopt boos weg 14 Maart 2013.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Briljant, en wat een lullenhoofd is Wilfred ook zeg! René van der Gijp zit er voor jan doedel erbij en houdt zich wijselijk rustig.
Sneu van Wilfred dat hij niet na de uitzending dat bespreekt ofzo. Ik geef Johan gewoon gelijk.
Sneu van Wilfred dat hij niet na de uitzending dat bespreekt ofzo. Ik geef Johan gewoon gelijk.
⏩ PVOutput☀️
OssieW: zo zie ik het ook inderdaad.
Johan Derksen denkt soms dat hij de enige is die mag bashen, maar wie de bal kaatst...
Hij moet er gewoon tegen kunnen en het professioneel afkappen i.p.v. weg lopen.
Johan Derksen denkt soms dat hij de enige is die mag bashen, maar wie de bal kaatst...
Hij moet er gewoon tegen kunnen en het professioneel afkappen i.p.v. weg lopen.
Het is geen gesprek!!! Het is een INTERVIEW!OssieW schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:45:
Ik denk juist dat Heerenveen sterk staat in de rechtzaak dat VI een gesprek heeft aangevraagd i.p.v. de zaak door te laten gaan.
/JD
⏩ PVOutput☀️
Die twee doen ook echt alles voor de kijkcijfers...

Op FOK stond deze post, denk dat het wel aardig klopt;
Johan bedoelt gewoon te zeggen: "tieves Geneetje, jij snapt niet wie jou eigenlijk betaalt voor je werk. Wij als VI zijn de grootste sponsor van het programma wat jou als nobody succes brengt en dan ga jij niet tegen je sponsor in (die indirect meedraagt aan je salaris) hun eerste de beste artikel + onderzoek keihard onderuit te halen in een uitzending gesponsort door VI". Waarbij je aangeeft dat het "leugens" zijn, en Veenstra dus de kans heeft VI aan te klagen. Wilfred had zich blijkbaar al voorbereid op de uitzending en heeft niet vooraf tegen Johan gezegd: "luister dan, volgens mijn info klopt dat artikel in de VI niet en die info is van Veenstra gekomen".
Bijt niet de hand die voedt, Wilfred. Dan kan je schijnheilig zeggen dat je slechts "de waarheid als journalist boven tafel wilt" krijgen. Maar zo gaat het niet, wie betaalt bepaalt.
Derksen is de zakenman in deze en probeert hem duidelijk te maken hoe de zaken in het echte leven in elkaar steken. Bij Genee gaat het kwartje pas na deze uitzending vallen als hij er nog eens lang over nadenkt gaat ie snappen hoe in de werkelijkheid eraan toe gaat. Welke sponsor gaat nou een programma sponsoren en geld insteken waar vervolgens de presentator op live-tv een artikel/onderzoek door de plee trekt en aangeeft dat het volgens zijn feiten en documenten totaal niet klopt. Waarop Veenstra slim munitie heeft om VI aan te klagen. En als VI hem heeft gebeld voor feedback liegt Veenstra gewoon dat hij nooit een telefoontje heeft gehad. Daaaag VI Dank Genee, sponsored by VI
I served in a company of heroes.
Ik vind het een beetje vreemd om Genee ook maar enige schuld te geven van de rechtzaak of dat het artikel van VI kennelijk zo makkelijk "door de plee te trekken" is.
Hij doet niet anders dan de journalist Derksen in dit geval: één kant kiezen (en de andere onderuit halen). Klaarblijkelijk komt het kamp waar Genee in zit met betere feiten dat ze een rechtzaak starten, en dat VI nu snel een gesprek...excuus, interview
... met Heerenveen wil aangaan.
Dat VI de sponsor is van de show is lullig, maar RTL is de werkgever van Wilfred Genee. Een journalistieke krant als de VI zou juist blij moeten zijn dat iemand die door hen gesponsort wordt de feiten boven tafel probeert te halen i.p.v. het artikel zonder enige argumentatie te kunnen verdedigen anders dan "ze hebben er 2 weken aan gewerkt".Dat gaat ook niet werken bij de rechter.
Hij doet niet anders dan de journalist Derksen in dit geval: één kant kiezen (en de andere onderuit halen). Klaarblijkelijk komt het kamp waar Genee in zit met betere feiten dat ze een rechtzaak starten, en dat VI nu snel een gesprek...excuus, interview
Dat VI de sponsor is van de show is lullig, maar RTL is de werkgever van Wilfred Genee. Een journalistieke krant als de VI zou juist blij moeten zijn dat iemand die door hen gesponsort wordt de feiten boven tafel probeert te halen i.p.v. het artikel zonder enige argumentatie te kunnen verdedigen anders dan "ze hebben er 2 weken aan gewerkt".Dat gaat ook niet werken bij de rechter.
Het probleem is dat de feiten waarmee Genee aankomt info is van Veenstra.OssieW schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:24:
Ik vind het een beetje vreemd om Genee ook maar enige schuld te geven van de rechtzaak of dat het artikel van VI kennelijk zo makkelijk "door de plee te trekken" is.
Hij doet niet anders dan de journalist Derksen in dit geval: één kant kiezen (en de andere onderuit halen). Klaarblijkelijk komt het kamp waar Genee in zit met betere feiten dat ze een rechtzaak starten, en dat VI nu snel een gesprek...excuus, interview... met Heerenveen wil aangaan.
Welke juist de persoon is die door de journalisten van VI beschuldigd word van het vervalsen van cijfers.
Dus wie er echt gelijk heeft is moeilijk te zeggen op het moment maar ik zelf neig toch naar Derksen.
Dit omdat ik betwijfel dat VI dingen gaat schrijven waar ze zich niet zeker van zijn.
En Genee heeft zover ik begrijp zelf geen onderzoek gedaan maar gelooft gewoon wat Veenstra hem verteld.
Dit begon allemaal toen Derksen na met van de Velde gesproken te hebben, besloot om in de show Veenstra neer te halen. Toen bleek dat Genee het opeens voor Veenstra ging opnemen en de vraag zette bij de 'feiten' die van vd Velde komen, zette Derksen even een paar van zijn werknemeners op de zaak om met iets te komen om Genee in de show op zijn plek te zetten.
Ik ga niet doen alsof ik de ins en outs weet van de rechtzaak, maar het heeft er voor mij alle blijk van dat Heerenveen het recht bij zich heeft: zij zullen niet voor niets een rechtzaak beginnen. Derksen's originele informatie kwam alleen van vd Velde zelf en de man heeft in de show al toegegeven aan partijdigheid te doen in dit conflict. Het is kennelijk VI die het niet tot een rechtzaak wil laten komen, en als je met feiten komt die te onderbouwen zijn wordt je niet boos als iemand vraagtekens ertegen zet.
Dat de VI redactie nu weigert om deel te nemen aan het televisieprogramma omdat iemand 'het gore lef' heeft om hen tegen te spreken, klinkt mij ook niet als een partij die hun woorden kan verdedigen.
Ik ga niet doen alsof ik de ins en outs weet van de rechtzaak, maar het heeft er voor mij alle blijk van dat Heerenveen het recht bij zich heeft: zij zullen niet voor niets een rechtzaak beginnen. Derksen's originele informatie kwam alleen van vd Velde zelf en de man heeft in de show al toegegeven aan partijdigheid te doen in dit conflict. Het is kennelijk VI die het niet tot een rechtzaak wil laten komen, en als je met feiten komt die te onderbouwen zijn wordt je niet boos als iemand vraagtekens ertegen zet.
Dat de VI redactie nu weigert om deel te nemen aan het televisieprogramma omdat iemand 'het gore lef' heeft om hen tegen te spreken, klinkt mij ook niet als een partij die hun woorden kan verdedigen.
Wel leuk hoor, iedereen die zo in het uitstekende acteerwerk van die twee meegaat
Dat is tot op heden mijn mening. Alles voor de kijkcijfers, en het werkt. Als JD er vanavond weer bijzit hebben ze het weer goed gedaan
Dat is tot op heden mijn mening. Alles voor de kijkcijfers, en het werkt. Als JD er vanavond weer bijzit hebben ze het weer goed gedaan
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
@ossiew
Grappig. Gevoelsmatig geloof ik Derksen en zijn journalisten juist eerder dan zo'n type bestuurder als Veenstra. Ook bij zijn vorige job was er gezeik begreep ik. Dat die rechtzaak is afgeblazen pleit ook eerder tegen Heerenveen dan voor. Als ze zeker van hun zaak waren hadden ze wel doorgezet.
Grappig. Gevoelsmatig geloof ik Derksen en zijn journalisten juist eerder dan zo'n type bestuurder als Veenstra. Ook bij zijn vorige job was er gezeik begreep ik. Dat die rechtzaak is afgeblazen pleit ook eerder tegen Heerenveen dan voor. Als ze zeker van hun zaak waren hadden ze wel doorgezet.
Achja, ik wordt een beetje moe van die twee. Jammer dat niemand het het opmerkt, maar wat zou ik graag een persoon als Derksen boven mij willen hebben in een bedrijf. Hij laat zijn werknemers niet vallen en verdedigt ze door dik en dun. De fouten die zij maken neemt hij gerust de verantwoording over. Genee had al twee uitzendingen geleden moeten stoppen toen Derksen aangaf dat fouten gewoon worden gerectificeerd.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Wat ze blijkbaar niet door hebben is dat het hele programma afglijdt naar een bedenkelijk niveau. Alle 'leuke' zaken van de jaren er voor worden tot in den treure uitgemolken en overdreven, een normale discussie zit er niet meer bij. En dan komt v/d Gijp nog even langs met zijn one-man-show om even alle aandacht naar zich toe te trekken en te bagatelliseren (Pietertje, Manolevje, bewust namen van spelers verkeerd uitspreken... etc.)
Het is allemaal over de top getrokken, het leuke is er af. VI kijk ik slechts nog sporadisch en dan alleen het eerste half uur/drie kwartier. Daarna gaat het nergens meer over. Het was leuk toen het nog allemaal spontaan was, maar deze voorgekauwde platte humor doet alles te niet.
De afgelopen weken waren echt het diepte punt, met de discussies rondom Heerenveen. Dat kan een keer gebeuren, maar meerdere uitzendingen achter elkaar dan heb je het niet begrepen.
Het is allemaal over de top getrokken, het leuke is er af. VI kijk ik slechts nog sporadisch en dan alleen het eerste half uur/drie kwartier. Daarna gaat het nergens meer over. Het was leuk toen het nog allemaal spontaan was, maar deze voorgekauwde platte humor doet alles te niet.
De afgelopen weken waren echt het diepte punt, met de discussies rondom Heerenveen. Dat kan een keer gebeuren, maar meerdere uitzendingen achter elkaar dan heb je het niet begrepen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je hebt de reclame gezien van die energie boer (link)? Johan kan niet acterenSt@m schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:03:
Wel leuk hoor, iedereen die zo in het uitstekende acteerwerk van die twee meegaat
De kijkcijfers zijn wel degelijk belangrijk voor het programma wat ook voor meer lezers van VI moet zorgen. Deze ordinaire ruzie lijkt meer een persoonlijke strijd tussen beiden te zijn die kijkcijfers en lezers kost. Niemand wordt hier beter van en de kijkers raken ook nog eens merkbaar geïrriteerd. Als ze vanavond weer door kibbelen dan zap ik weg.Utoka schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:07:
[...]
Je hebt de reclame gezien van die energie boer (link)? Johan kan niet acteren
Ik denk juist dat mensen het wel spannend / grappig vinden en nu wel willen weten wie aan het langste touw trekt. Voor de die-hard voetbalfan misschien niet zo boeiend, maar voor de mensen die na GTST overgaan op VI vermakelijk. Denk ik.
Ik geloof wel dat Derksen onderzoek gepleegd heeft, hij zal wel meer mensen binnen Heerenveen (Of zijn journalisten) gesproken hebben over het declaratiegedrag van Veenstra. Want als hij dat niet heeft gedaan dan is hij zelf (en zijn medewerkers) net zo 'journalistiek' bezig als Genee. Maar Derksen neemt liever de blaam over zich heen dan dat hij zijn bronnen onthult binnen Heerenveen, want dat zal wel iets meer zijn dan alleen Riemer.
Ik geloof wel dat Derksen onderzoek gepleegd heeft, hij zal wel meer mensen binnen Heerenveen (Of zijn journalisten) gesproken hebben over het declaratiegedrag van Veenstra. Want als hij dat niet heeft gedaan dan is hij zelf (en zijn medewerkers) net zo 'journalistiek' bezig als Genee. Maar Derksen neemt liever de blaam over zich heen dan dat hij zijn bronnen onthult binnen Heerenveen, want dat zal wel iets meer zijn dan alleen Riemer.
[ Voor 48% gewijzigd door RedHat op 15-03-2013 09:28 ]
Mee eens.OssieW schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:54:
Dit begon allemaal toen Derksen na met van de Velde gesproken te hebben, besloot om in de show Veenstra neer te halen. Toen bleek dat Genee het opeens voor Veenstra ging opnemen en de vraag zette bij de 'feiten' die van vd Velde komen, zette Derksen even een paar van zijn werknemeners op de zaak om met iets te komen om Genee in de show op zijn plek te zetten.
Genee zit te zuigen, maar Derksen laat zich enorm kennen, voor de zoveelste keer. Hij mag alles en iedereen journalistiek het vel over de oren trekken, maar als hij tegengas krijgt loopt hij weg. Misselijke en vooral kinderachtige vent. Als Genee geen gelijk heeft dan moet hij dat zeggen en Genee duidelijk maken dat de tijd het wel zal leren. Dit is een onprofessionele reactie van hem, zeker door gelijk te gaan dreigen op live televisie. Als je dit emotioneel allemaal niet kan handelen ga dan niet in een live tv show zitten. Pauper.
En respect voor Genee dat hij nog rustig blijft en kalm afrond. Dat is pas professioneel.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Ach Derksen neemt toch niemand serieus? Wat een poppenkast is dat programma met Hansie Hansie enz.
Veelzeggend dat het programma inmiddels ook al Voetbal International heet ipv RTL Voetbal Insite.
Alles voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen...
Veelzeggend dat het programma inmiddels ook al Voetbal International heet ipv RTL Voetbal Insite.
Alles voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen...

Dat programma is deels natuurlijk gewoon reclame voor dat blad. Daarom zitten die redacteuren er ook. Als die echt niet meer willen komen stopt het ook gewoon uiteindelijk. Dus als de heren écht niet meer samen willen werken vliegt Genee er uit en niet Derksen denk ik.
Genee versus Derksen is natuurlijk ook een beetje show. Zoals die elkaar soms toespreken is gewoon van de zotte zo onbeschoft op de buis.
Enige reden waarom ik soms kijk is voor Gijp en hoe heet die andere vetzak. Puur voor de hilariteit van die gasten.
Enige reden waarom ik soms kijk is voor Gijp en hoe heet die andere vetzak. Puur voor de hilariteit van die gasten.
Verwijderd
Van dat laatste (dat Genee eruit vliegt) ben ik niet overtuigd...
Je mag de godganse voetbalwereld afkraken met allerlei waarschijnlijkheden (wat Johan Derksen dus ook zeer vaak doet) en hoe verder ze van je af staan, hoe meer onzin je over iemand mag roepen. Maar owee als je eens een keer niet mee lacht, dan zou je eruit vliegen? Dat gaan de kijkers niet pikken denk ik. Daarnaast is er bij deze setting toch een bepaalde chemie die de kijker aantrekkelijk vindt om naar te kijken. Hoewel ik moet toegeven dat ik toch ook steeds minder en minder hele afleveringen kijk.
Je mag de godganse voetbalwereld afkraken met allerlei waarschijnlijkheden (wat Johan Derksen dus ook zeer vaak doet) en hoe verder ze van je af staan, hoe meer onzin je over iemand mag roepen. Maar owee als je eens een keer niet mee lacht, dan zou je eruit vliegen? Dat gaan de kijkers niet pikken denk ik. Daarnaast is er bij deze setting toch een bepaalde chemie die de kijker aantrekkelijk vindt om naar te kijken. Hoewel ik moet toegeven dat ik toch ook steeds minder en minder hele afleveringen kijk.
Verwijderd
Ik geloof niet dat deze ruzie gespeeld is. Derksen is altijd loyaal naar zijn redacteuren en Genee is al anderhalve week bezig om de redacteuren die het artikel geschreven (waarvan Derksen ook regelmatig aangeeft dat hij ze bijzonder hoog heeft zitten) hebben onderuit te halen. Elke uitzending waar ze samen zitten komt hij er op terug, terwijl Derksen al een paar keer heeft aangegeven er klaar mee te zijn en het verloop af te wachten, waarbij eventuele fouten gewoon gerectificeerd worden. Dan moet je ook weten wanneer het klaar is. Genee is in deze gewoon een stap te ver gegaan.
Moet wel toegeven dat ik helemaal klaar ben met dit onderwerp. Toen Genee er gisteren wederom over begon, ben ik maar iets anders gaan doen want het gaat er op dit moment gewoon meer om wie er persoonlijk gelijk heeft dan om de feiten. Beiden moeten zich maar eens naar hun leeftijd gaan gedragen en buiten de show om het even uitspreken en het laten rusten. De 'verliezer' kan dan mooi na afloop van de hele affaire even zijn excuses maken aan de ander in de show en zichzelf even voor lul laten zetten. Kunnen wij weer lachen en dan gaat VI.tv tenminste weer over onzin zoals we allemaal gewend zijn.
Overigens geloof ik niet dat Genee er zomaar uitvliegt. Het programma is een samenwerking tussen RTL7 en VI, dus Derksen kan niet zomaar even eisen dat een onderdeel van RTL7 vervangen wordt lijkt me.
Moet wel toegeven dat ik helemaal klaar ben met dit onderwerp. Toen Genee er gisteren wederom over begon, ben ik maar iets anders gaan doen want het gaat er op dit moment gewoon meer om wie er persoonlijk gelijk heeft dan om de feiten. Beiden moeten zich maar eens naar hun leeftijd gaan gedragen en buiten de show om het even uitspreken en het laten rusten. De 'verliezer' kan dan mooi na afloop van de hele affaire even zijn excuses maken aan de ander in de show en zichzelf even voor lul laten zetten. Kunnen wij weer lachen en dan gaat VI.tv tenminste weer over onzin zoals we allemaal gewend zijn.
Overigens geloof ik niet dat Genee er zomaar uitvliegt. Het programma is een samenwerking tussen RTL7 en VI, dus Derksen kan niet zomaar even eisen dat een onderdeel van RTL7 vervangen wordt lijkt me.
D-e-n schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:13:
Betaalt VI de boel gewoon niet gedeeltelijk?
Ja dusHet programma wordt gesponsord door tijdschrift en naamgever Voetbal International, bierbrouwer Amstel, Toto, Gillette, Eredivisie Live en Sport1. Voetbal International kenmerkt zich door een losse sfeer en een omgeving waar iedereen alles niet altijd even serieus neemt. Bron: Wikipedia
Nu live op UEFA.com: de loting voor de kwartfinale CL, gevolgd door de loting voor de EL:
http://www.uefa.com/uefac...son=2013/draws/index.html
De loting is:
Málaga - Borussia Dortmund
Real Madrid - Galatasaray
Paris St. Germain - FC Barcelona
Bayern Munchen - Juventus
http://www.uefa.com/uefac...son=2013/draws/index.html
De loting is:
Málaga - Borussia Dortmund
Real Madrid - Galatasaray
Paris St. Germain - FC Barcelona
Bayern Munchen - Juventus
[ Voor 29% gewijzigd door Railgunner op 15-03-2013 12:17 ]
Mijn voorspelling:
Málaga - Borussia Dortmund: 2
Real Madrid - Galatasaray: 1
Paris St. Germain - FC Barcelona: 2
Bayern Munchen - Juventus: 1
Mee eens!Koppensneller schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:19:
Mijn voorspelling:
Bayern-juve gaan wel 2 geweldige wedstrijden worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
In other news, selectie Oranje met Siem de Jong en Tonny Vilhena:
http://www.vi.nl/nieuws/2...e-Jong-op-voor-Oranje.htm
Doel: Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (Swansea City).
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord), Ron Vlaar (Aston Villa), Bruno Martins Indi (Feyenoord).
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Jonathan De Guzman (Swansea City), Wesley Sneijder (Galatasaray), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Tonny Vilhena (Feyenoord).
Aanval: Siem de Jong (Ajax), Jeremain Lens (PSV), Ola John (Benfica), Dirk Kuijt (Fenerbahҫe), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Ruben Schaken (Feyenoord).
Uitleg van Johan Derksen;
http://www.vi.nl/radio/237685/Derksen-Eerst-contact-met-RTL-voor-ik-aanschuif-bij-VI.htm
Ik geef hem 100% gelijk.
Laat de mensen die er verstand van hebben over voetbal praten en laat de presentator presenteren.
Voor, tijdens en na voetbalwedstrijden over zoiets beginnen terwijl je slechts een middelmatige presentator bent ... daar kijk ik niet voor.
http://www.vi.nl/radio/237685/Derksen-Eerst-contact-met-RTL-voor-ik-aanschuif-bij-VI.htm
Ik geef hem 100% gelijk.
Laat de mensen die er verstand van hebben over voetbal praten en laat de presentator presenteren.
Voor, tijdens en na voetbalwedstrijden over zoiets beginnen terwijl je slechts een middelmatige presentator bent ... daar kijk ik niet voor.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wie zijn de afvallers uit de voorlopige selectie...?Railgunner schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:30:
[...]

Oh? Ik vind Genee echt een hele goede presentator. Komt bij mij over als iemand die veel verstand van zaken heeft, en vind zijn interviews zeer prettig om te luisteren.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:38:
terwijl je slechts een middelmatige presentator bent ...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nèh...! Sneijder gaat Ronaldo een poepie laten ruiken...!

Hij kan het af en toe wel, maar hij wil (zeker bij Derksen) zo graag zijn eigen mening doordrammen en begint dan te zuigen. Dat vind ik wel erg storend.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oh, ik kijk zelden VIGonadan schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:47:
Hij kan het af en toe wel, maar hij wil (zeker bij Derksen) zo graag zijn eigen mening doordrammen en begint dan te zuigen. Dat vind ik wel erg storend.
Overigens is Derksen ook gewoon een hork
Juventus heeft in de afgelopen twee jaar, maar vijf keer een wedstrijd verloren. Waarvan vorig jaar 1x de beker finale (Napoli) en dit seizoen 1x de kwartfinale van de beker (Lazio), en in dit seizoen in de competitie van Inter (thuis) , Milan (uit) en AS Roma(uit). Het is een heel flexibel team die tijdens een wedstrijd als het nodig is 5x van formatie wisselt en altijd met het mes tussen de tanden speelt. Ze huisvesten ook veel verschillende speelstijlen zoals te zien was tegen Chelsea (uit) en Celtic (uit). Ik ben echt benieuwd hoe ze het gaan doen tegen Bayern, ik zag ze als favorieten, maar zoals ze tegen Arsenal speelden was ik nogal teleurgesteld.Koppensneller schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:19:
Mijn voorspelling:
Maar omdat Derksen vrij weinig feiten boven tafel kan toveren, moet ie welGonadan schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:47:
In dit geval stond ik dan ook achter Genee.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik meende dat Lens niet opgeroepen zou worden vanwege z'n gedrag na Feyenoord-PSV? Ik had daarom ook wel Boetius verwacht.Railgunner schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:30:
[...]
Verder niet echt verrassend denk ik.
Van Gaal heeft net op de persconferentie gezegd dat hij Lens er nog op aan zal spreken en dat het verder vooral een zaak van de clubcoaches is. Overigens heeft Siem de Jong het geluk dat Huntelaar geblesseerd is. Want anders had hij er denk ik niet bij gezeten.
Ja ik denk dat Siem bij v. Gaal aan geen enkel profiel voldoet.Railgunner schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:24:
. Overigens heeft Siem de Jong het geluk dat Huntelaar geblesseerd is. Want anders had hij er denk ik niet bij gezeten.
Ik vind hem zelf een zeer onderschatte speler. Hij kan op meerdere posities uit de voeten (wat vooral op een toernooi handig is) en doet het vind ik nooit echt slecht.
Dus ik hoop dat hij aardig wat minuten krijgt om zich te laten zien.
VI kijk ik ook zelfden, juist vanwege Genee en Derksen. Inhoudelijk heb je er geen reet aan, qua vermaak kan ik het eens in de twee maanden net aan.St@m schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:49:
Oh, ik kijk zelden VIKen hem vooral van de radio (BNR)
Overigens is Derksen ook gewoon een hork
Het betreffende stuk heb ik niet gezien, maar hij _moet_ niets. Wanneer Derksen weinig onderbouwing heeft kan je het ook laten rusten, dat wéét je immers met die populistische journalistiek. Als je het als presentator keer op keer laat escaleren naar een ordinaire woordenwisseling of zelfs ruzie dan is dat een bedroevend stukje programma maken. Tenzij je fan bent van dat soort campingzender-achtige taferelen, maar kijk dan gewoon big brother of iets dergelijks.Outerspace schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:07:
Maar omdat Derksen vrij weinig feiten boven tafel kan toveren, moet ie welAnders heeft een discussie ook weinig waarde om hem te starten. Je kan namelijk niet alles maar klakkeloos aannemen omdat iemand het toevallig schrijft.
[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 15-03-2013 13:45 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik hoop het ook.Deadsy schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:41:
Ja ik denk dat Siem bij v. Gaal aan geen enkel profiel voldoet.
Ik vind hem zelf een zeer onderschatte speler. Hij kan op meerdere posities uit de voeten (wat vooral op een toernooi handig is) en doet het vind ik nooit echt slecht.
Dus ik hoop dat hij aardig wat minuten krijgt om zich te laten zien.
De vraag is natuurlijk altijd of je op elke positie de beste speler voor die specifieke positie wilt hebben of dat je de beste spelers oproept en daar een systeem bij zoekt. Aangezien van Gaal heilig in zichzelf en zijn systeem gelooft, is hij een trainer die het 1e doet.
@deadsy
In de voorbereiding op het EK (tegen Bayern meen ik) bakte hij er toch echt niks van, net als zijn broer overigens.
Ik vind hem verder typisch een goede clubspeler. Nuttig voor de club omdat hij nooit verzaakt maar niet in het bezit van extra kwaliteiten om in Oranje te schitteren.
En zolang we nog goede spitsen hebben die echt spits zijn en een bak met goede jonge middenvelders in aantocht hebben zie ik het nut van zijn selectie totaal niet. Op lange termijn legt hij het altijd af tegen jongens als v Ginkel, Vilhena, Strootman, Clasie, Maher, Fer en de Guzman.
In de voorbereiding op het EK (tegen Bayern meen ik) bakte hij er toch echt niks van, net als zijn broer overigens.
Ik vind hem verder typisch een goede clubspeler. Nuttig voor de club omdat hij nooit verzaakt maar niet in het bezit van extra kwaliteiten om in Oranje te schitteren.
En zolang we nog goede spitsen hebben die echt spits zijn en een bak met goede jonge middenvelders in aantocht hebben zie ik het nut van zijn selectie totaal niet. Op lange termijn legt hij het altijd af tegen jongens als v Ginkel, Vilhena, Strootman, Clasie, Maher, Fer en de Guzman.
Stuur dat ook maar even naar Van Gaal door. Ik ben nog niet direct zeker van het feit dat Van Ginkel en De Guzman bijvoorbeeld het verder gaan schoppen dan Siem de Jong.
De Jong is al 24. Ik mis bij hem die extra kwaliteit die een aanvallende middenvelder van Oranje in mijn ogen moet hebben: dat passje of dat schot.
De Guzman is al 25, het punt? Ook hij mist de kwaliteit, van Fer ben ik ook niet overtuigd. Het is een draver, werkt hard, is sterk, maar zijn schot en pass is ook niet om over naar huis te schrijven. Van Ginkel moet zich nog bewijzen buiten Vitesse. Vilhena doet het nu toevallig leuk, maar dat kan ook zo afgelopen zijn.
Op dit moment verdiend Siem de selectie zeker. Ook omdat de andere spelers die jij noemt op dit moment niet aantoonbaar beter zijn dan De Jong.
Op dit moment verdiend Siem de selectie zeker. Ook omdat de andere spelers die jij noemt op dit moment niet aantoonbaar beter zijn dan De Jong.
In die pot tegen Bayern speelden zeer veel spelers slecht. En ik vind dat je een speler niet op 1 wedstrijd moet afrekenen.D-e-n schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:47:
@deadsy
En die spelers die je noemt die zijn nog jong en daar is het nog maar de vraag hoe deze zich door ontwikkelen.
Ik vind dat je niet altijd dezelfde spelers moet oproepen voor Oranje maar soms best wel eens wat andere opties mag selecteren puur als test, misschien valt het tegen maar misschien word je ook flink verrast.
Want straks ga je naar een toernooi en dan vallen de spelers die je altijd voor een positie selecteert plots 1 voor 1 af vanwege blessures, omdat ze niet spelen of omdat ze zich niet zo ontwikkelt hebben zoals je verwacht had.
Fer is fysiek gewoon heel sterk, veel sterker dan de Jong. Fer heeft nu een dip na die mislukte transfer maar is typisch een speler voor het moderne voetbal, een box to box speler
Van Ginkel vind ik al heel goed gezien zijn leeftijd en Vilhena nog wel beter. Je moet het natuurlijk altijd afwachten maar die jongens zijn zoveel verder dan de Jong op die leeftijd. Die Vilhena is echt wel een groot talent. Ik bedoel: niemand die vreemd opkijkt als Fischer in de Deense selectie zit. Zo zie ik het met Vilhena ook/
Van de Guzman was ik al fan bij Feyenoord. Die was in die eerste seizoenen ook zo ontzettend goed, niet voor niks wilde elke bondscoach hem tot Nederlander maken. Helaas is hij meegezogen met de neergang bij Feyenoord maar hij viel ijzersterk in bij de laatste interland.
En volgens mij heeft van Gaal dus niet echt een tekort op het middenveld. Maher, Fer en van Ginkel zijn er nu dus niet eens bij. En natuurlijk kun je geen vier 19-jarigen selecteren maar zeker op dit moment zou ik wel altijd vooruit kijken en dan zie ik niet in hoe De Jong in een paar jaar een vaste waarde zou kunnen worden. Dan denk ik: laat maar.
Edit:
De hele discussie kan overigen de prullenbak in.
Ik zie dat van Gaal zegt dat hij als spits is opgeroepen om iets te forceren: Dost zit namelijk op de bank en Huntelaar is geblesseerd.
En Maher is kennelijk gepasseerd vanwege vd Vaart en Sneyder. Dat vind ik dan weer zonde. Eén ervaren en één jonge speler lijkt me wel handig op zo'n positie.
Van Ginkel vind ik al heel goed gezien zijn leeftijd en Vilhena nog wel beter. Je moet het natuurlijk altijd afwachten maar die jongens zijn zoveel verder dan de Jong op die leeftijd. Die Vilhena is echt wel een groot talent. Ik bedoel: niemand die vreemd opkijkt als Fischer in de Deense selectie zit. Zo zie ik het met Vilhena ook/
Van de Guzman was ik al fan bij Feyenoord. Die was in die eerste seizoenen ook zo ontzettend goed, niet voor niks wilde elke bondscoach hem tot Nederlander maken. Helaas is hij meegezogen met de neergang bij Feyenoord maar hij viel ijzersterk in bij de laatste interland.
En volgens mij heeft van Gaal dus niet echt een tekort op het middenveld. Maher, Fer en van Ginkel zijn er nu dus niet eens bij. En natuurlijk kun je geen vier 19-jarigen selecteren maar zeker op dit moment zou ik wel altijd vooruit kijken en dan zie ik niet in hoe De Jong in een paar jaar een vaste waarde zou kunnen worden. Dan denk ik: laat maar.
Edit:
De hele discussie kan overigen de prullenbak in.
En Maher is kennelijk gepasseerd vanwege vd Vaart en Sneyder. Dat vind ik dan weer zonde. Eén ervaren en één jonge speler lijkt me wel handig op zo'n positie.
[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 15-03-2013 15:05 ]
Als je dan toch iemand als spits oproept dan zou ik toch v. Wolfswinkel eens proberen. Al kan ik de werklust van Siem de Jong ook altijd wel waarderen.
Die zal ook wel zijn mindere wedstrijdjes spelen, want Sporting Lissabon doet het op dit moment volgens mij niet briljant. Toch speelt hij vaak en schopt hij regelmatig de ballen in het net. Of dat nu in de competitie is of in de Europa League. Gewoon een kans geven zou ik zeggen.D-e-n schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:13:
Die deed het toch goed daar in Lissabon inderdaad?
Die zou naar Engeland moeten. In Jong Oranje was hij altijd de vaste spits dacht ik. Ook weer zonde van het talent.
Inderdaad, maar Siem de Jong (net als zijn broer) vind ik niet echt Oranje waardig materiaal.Railgunner schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:24:
Van Gaal heeft net op de persconferentie gezegd dat hij Lens er nog op aan zal spreken en dat het verder vooral een zaak van de clubcoaches is. Overigens heeft Siem de Jong het geluk dat Huntelaar geblesseerd is. Want anders had hij er denk ik niet bij gezeten.
Onbegrijpelijk trouwens dat Kuyt er nog steeds bijzit, er zijn toch wel betere vleugelspelers te vinden?
Is Kuyt nu vleugelspeler of spits voor v Gaal? Ik was altijd fan van Kuyt maar als je hem nu nog als vleugelspeler op moet stellen kun je beter zonder vleugels spelen.
Luuk de Jong, tja... Toen hij net bij Twente zat leek het echt een technische vaardige spits te worden die alleen nog wat meer moest gaan scoren maar nu weet ik het niet. Een nieuwe Kluivert lijkt het in elk geval niet worden. Dan moeten we denk ik meer hopen dat het met iemand als Locadia wat wordt en tot die tijd van Persie en Huntelaar heel houden.
Luuk de Jong, tja... Toen hij net bij Twente zat leek het echt een technische vaardige spits te worden die alleen nog wat meer moest gaan scoren maar nu weet ik het niet. Een nieuwe Kluivert lijkt het in elk geval niet worden. Dan moeten we denk ik meer hopen dat het met iemand als Locadia wat wordt en tot die tijd van Persie en Huntelaar heel houden.
Waar 2 ruzie hebben, hebber er 2 schuld. Ik vind Wilfred iets te lang doordrammen, maar Johan komt met erg flauwe dooddoeners en herhalingen. Vind Wilfred wel een goed punt hebben als hij inderdaad die boeken ingezien heeft en Johan durft zijn statement niet te herhalen dat die boeken niet kloppen.Quad schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:54:
Briljant, en wat een lullenhoofd is Wilfred ook zeg! René van der Gijp zit er voor jan doedel erbij en houdt zich wijselijk rustig.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb alleen de eerste ronde gezien, maar toen vond ik het zeer terecht wat Genee zei en deed. Die man is er zelf niet bij, Derksen zit hem uitgebreid af te branden terwijl ze beiden weten dat er een andere kant van het verhaal is. Niet meer terecht dat er iemand advocaat van de Duivel speelt. Dat Derksen het vervolgens persoonlijk maakt is een zwaktebod.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:10:
Waar 2 ruzie hebben, hebber er 2 schuld. Ik vind Wilfred iets te lang doordrammen, maar Johan komt met erg flauwe dooddoeners en herhalingen. Vind Wilfred wel een goed punt hebben als hij inderdaad die boeken ingezien heeft en Johan durft zijn statement niet te herhalen dat die boeken niet kloppen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar dat is geloof ik ook het punt van Derksen.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:10:
[...]
Waar 2 ruzie hebben, hebber er 2 schuld. Ik vind Wilfred iets te lang doordrammen, maar Johan komt met erg flauwe dooddoeners en herhalingen. Vind Wilfred wel een goed punt hebben als hij inderdaad die boeken ingezien heeft en Johan durft zijn statement niet te herhalen dat die boeken niet kloppen.
Derksen zegt dat er gesjoemeld (damn het is ook nog correct Nederlands) is met de cijfers.
Dus dan kun je als Genee wel die boeken inzien maar dan weet je nog niet of die cijfers daarin ook kloppen zonder dat er dieper gekeken word.
@Steefmeister
Als je puur naar de cijfers kijkt dan zit er niet veel verschil tussen v. Wolfswinkel en de Jong.
Ik weet niet of ze kloppen maar volgens Google heeft v. Wolfswinkel dit seizoen 8x gescoord in 22 wedstrijden en de Jong 9x in 26 wedstrijden.
En dan speelt de Jong meestal op het middenveld.
Voor de ontwikkeling voor v. Wolfswinkel zou het vind ik ook beter zijn als hij zo snel mogelijk weg gaat bij Sporting.
En tja dat hij het in de jeugd zo goed deed daar heb je bizar weinig aan. Ik keek laatst eens naar de basis spelers van de 2 u21 EKs die Oranje met Foppe won en waar de beste spelers van toen nu zitten.
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 15-03-2013 19:11 ]
OK, Zijn we er klaar voor? Wat gaat het straks worden? De vredespijp roken of wordt het matten? Excuses en tranen of een robbertje knokken tot er weer eentje wegloopt...?

Belangrijke drie punten voor PEC!
En die instelling mogen ze vaker aan de dag leggen, ondanks een vroeg tegendoelpunt gewoon gaan voor winst. Mooie wedstrijd met genoeg kansen en goed PEC werd geholpen door de keeper van Roda. Maar dan nog.. terechte overwinning en momenteel 12e
Nog even en Zwolle staat in het linkerrijtje

Waar is dat feestje, hier is dat feestje
Hele belangrijke punten
Leuke wedstrijd gezien, wel weer hartstikke koud
Lang geleden dat ik een wedstrijd in mijn t-shirt heb kunnen kijken. Met een beetje mazzel worden het er dit jaar niet veel meer
4 punten voorsprong op de nr 16.. kan eigenlijk niet meer mis met het spel dat op de mat gelegd wordt.
En die arme Roda supporters.. dik 3 uur terug in de bus.
Hele belangrijke punten
Inderdaad, knap gedaan. Laat ze het voorbeeld van Heerenveen de laatste paar wedstrijden maar volgen!Joosie200 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:17:
Belangrijke drie punten voor PEC!En die instelling mogen ze vaker aan de dag leggen, ondanks een vroeg tegendoelpunt gewoon gaan voor winst. Mooie wedstrijd met genoeg kansen en goed PEC werd geholpen door de keeper van Roda. Maar dan nog.. terechte overwinning en momenteel 12e
Nog even en Zwolle staat in het linkerrijtje
Dus volgend jaar heeft PEC Ron Jons weten te strikken, ik kan mijn niet voorstellen dat PEC gaat degraderen dit seizoen. Jammer dat Langeler weggaat, ik ben benieuwd waar naar toe. FC Groningen of Roda JC?St@m schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:29:
Waar is dat feestje, hier is dat feestje![]()
Hele belangrijke puntenLeuke wedstrijd gezien, wel weer hartstikke koud
Lang geleden dat ik een wedstrijd in mijn t-shirt heb kunnen kijken. Met een beetje mazzel worden het er dit jaar niet veel meer
4 punten voorsprong op de nr 16.. kan eigenlijk niet meer mis met het spel dat op de mat gelegd wordt.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Wauw, mooie goal van Djuricic zeg! In 5 minuten tijd van 1-0 naar 1-2 door Finnbogasson en Djuricic.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.