Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 18% gewijzigd door Sjah op 16-03-2013 23:56 ]
⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wel jammer, was een stuk relaxeder geweest, hoewel de kans dat Immers hem er in had geschoten niet heel groot is
Zeker aangezien Pelle en Vilhena de strafschopnemers zijn.PWM schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:40:
Het was alleen speler en geen bal, dus zeker een pingel. Zo gaat dat dus inderdaad helaas.
Wel jammer, was een stuk relaxeder geweest, hoewel de kans dat Immers hem er in had geschoten niet heel groot is
[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 17-03-2013 14:43 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij gaat steeds meer op zijn vader lijken
Edit: Niet te vroeg juichen, vorig jaar was het in de Arena ook 2-0 maar kwam AZ nog langszij met 2-2

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 17-03-2013 14:54 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik zag het, zijn reactie alsof hij zwaar benadeeld werd..PWM schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:54:
Boeitius![]()
Speel je 6 man uit, om je vervolgens te laten vallen

⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hij trapte in zn eigen trucje
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 17-03-2013 14:57 ]
Vilhena had eraf gemoeten ja.. en natuurlijk geel Boeitius.ph4ge schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:56:
[...]
Hij trapte in zn eigen trucjeScheidsrechter heeft het zwaar. Al een aantal zware overtredingen en een penalty niet gezien. Voordeel is overigens niet bekend bij hem.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
laatste 3 seizoenen de laatste 10 wedstrijden in de maanden maart april en mei 30 keer gewonnen en 1x verloren

Laten wij daar er nog eens 8 overwinningen aan toevoegen.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 17-03-2013 14:59 ]
Onzin, hij gaat gewoon voor de bal. Beetje ongelukkig moment, geel was juist. De wraakactie hoor ik je dan weer niet over.St@m schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:58:
Vilhena had eraf gemoeten ja.. en natuurlijk geel Boeitius.
Als je de bal volledig mist en vol de enkel raakt.. dan is dat gewoon rood. Welke wraakactie? Dat kopduel met de armen omhoog?ph4ge schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:59:
[...]
Onzin, hij gaat gewoon voor de bal. Beetje ongelukkig moment, geel was juist. De wraakactie hoor ik je dan weer niet over.
EDIT:
Oh, Pelle, wat ben je toch goed
[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 17-03-2013 15:02 ]

⏩ PVOutput☀️
Nee, laat je eens niet zo kennen, jij weet ook wel dat het zo niet werkt. Je kan met de beste intenties de bal missen, je kan ook een verschrikkelijke overtreding in gedachte hebben en per ongeluk de bal raken. Hij is gewoon net te laat en schampt de speler, die vervolgens doet alsof hij zn been breekt en 10 seconden later blijkt dat er niets aan de hand is. Geel gewoon een goede beslissing, hij is te laat.St@m schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:01:
Als je de bal volledig mist en vol de enkel raakt.. dan is dat gewoon rood. Welke wraakactie? Dat kopduel met de armen omhoog?
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 17-03-2013 15:04 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Misschien dat deze goal ze wat rust geeft.
St@m schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:04:
Het lijkt PSV wel.

⏩ PVOutput☀️
Koeman heeft zich 1x boos gemaaktSt@m schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:04:
Zo.. Feyenoord voelt de druk.. 11 gefrustreerde mannetjes op het veld en een gefrustreerde coach aan de lijn.
Denk dat enige frustratie meer te maken heeft met het feit dat het tegen Utrecht is. Zie geen kampioensdruk.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Goede eerste helft van Feyenoord, Utrecht komt er niet uit.
[ Voor 25% gewijzigd door St@m op 17-03-2013 15:17 ]
Wat is het probleem? Feyenoord heeft toch nog altijd plan B?
Het zit je allemaal wel heel diep heSt@m schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:15:
Ah, direct is de moeder van Liesveld weer een hoerGewoon een terechte kaart voor Pelle.
Laten we inderdaad het inschattingsvermogen van het publiek bij een overtreding er eens bij pakken, wat normaal is publiek bij het voetbal in Nederland erg genuanceerd
Het plan B was voor tijdens de wedstrijdDadona schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:16:
[...]
Wat is het probleem? Feyenoord heeft toch nog altijd plan B?
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 17-03-2013 15:18 ]
Grensrechters hebben tot nu toe ook foutloos gevlagd, dat is de afgelopen weken ook wel anders geweestHamburgerHenk schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:16:
Kan niet anders zeggen dat die fluitert bij az-ajax goed bezig is
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mag inderdaad ook wel eens gezegd wordenHamburgerHenk schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:16:
Kan niet anders zeggen dat die fluitert bij az-ajax goed bezig is
Foutloos fluiten/vlaggen tot nu toe van het arbitrale trio.
⏩ PVOutput☀️

XXXVI
Precies ik neem mijn woorden terugephymerous schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:33:
Onterechte corner, doelpunt AZ. Voor zover de foutloze arbitrage
Volgens mij was hij wel terecht hoor.ephymerous schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:33:
⏩ PVOutput☀️
Onterecht of niet. Het word gewoon dramatisch verdedigd, dus ze moeten dit zich zelf kwalijk nemen.ephymerous schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:33:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vertel?hupske schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:39:
Zo de nieuwe generatie supporter stond daar al. Zagen we dat?
⏩ PVOutput☀️
Bij Az - Ajax. Stond daar zo kereltje van 11-12 jaar? Bij de trommel. Vol uit te schreeuwen bij een overtreding etc..
En net was die weer in beeld haha.
[ Voor 11% gewijzigd door Hupske op 17-03-2013 15:42 ]
Het is in ieder geval goed dat jullie er weer bij zijn. Vorig seizoen was al top natuurlijk, maar dit seizoen zouden jullie zomaar kampioen kunnen worden. Goed voor de rivaliteit.PWM schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:38:
Toch begin ik steeds meer van dit Feyenoord te houden, als ik opeens de Vrij over de rechterflank zie gaanJammer dat dit team niet nog een jaar heeft waarschijnlijk.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 46% gewijzigd door Hupske op 17-03-2013 15:44 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Is al de derde keer ofzo. En De Jong!!1HamburgerHenk schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:43:
Die scheids is wel lief voor az, ajax spelers krijgen na 1 actie meteen geel en az komt er mee weg
⏩ PVOutput☀️
Tweede rode kaart niet gegeven voor Feyenoord.. Wat een schop van Mathijsen zeg..
Maar je hebt gelijk, al vond ik het tweede penalty moment niet veel aan.. 1e en 3e wel.
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
Feyenoord heeft weer scheids mee dan?St@m schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:46:
[...]
Tweede rode kaart niet gegeven voor Feyenoord.. Wat een schop van Mathijsen zeg..
Maar je hebt gelijk, al vond ik het tweede penalty moment niet veel aan.. 1e en 3e wel.
Nee, twee penalties (mijn mening, PWM zegt drie) worden niet gegeven.
Dus tegen.
Maar goed, Vilhena en Mathijsen hadden allebei rood moeten hebben (mijn mening)
Dus mee.
Dus de scheids is gewoon slecht, beide kanten op
Feyenoord speelt verder behoorlijk goed, en staat terecht met 2-1 voor. Utrecht de hele eerste helft geen kans gehad.
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 17-03-2013 15:51 ]
Wat wordt er weer gezocht. Men kan er kennelijk nog niet aan wennen dat Feyenoord weer eens meedoet. En dat met een veel begroting dan Ajax en PSV
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Haper de hap hap... Terug in je ren calimero
Ach, dat is al weken het geval, laten we er van genieten zo lang het duurt.D-e-n schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:51:
Wat wordt er weer gezocht. Men kan er kennelijk nog niet aan wennen dat Feyenoord weer eens meedoet. En dat met een veel begroting dan Ajax en PSV
Volgens mij is piepen over de scheids bij uitstek Calimero gedrag. Daar reageer ik op.
⏩ PVOutput☀️
*knip* hier staat alleen 3e penalty(dus niet of er 3 gegeven zijn of 3 onthouden) en dat feyenoord 2x weg komt bij een eventuele rode kaart. En de wedstrijd tegen roda was ook wel een wedstrijd met de scheids in het voordeel van feyenoord. Dus mijn terechte vraag was of Feyenoord weer eens de scheids mee had. Dus een doodgewone vraag en de enige die zoekt ben jij.D-e-n schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:51:
[...]
[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 17-03-2013 15:58 . Reden: hou het netjes ]
Wat heeft het fluiten met een begroting te maken? Dat is pas ver zoeken en in de verdedigingsmodus kruipen. Ik ben blij dat Ajax AZ in de knip heeft. Hopelijk blijft dat ook zo, want ik vind AZ nog steeds gevaarlijk zat.D-e-n schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:51:
[...]
True. Sigthorson heeft zijn vorm nog niet en schiet qua snelheid behoorlijk tekort. Iets wat Hoessen gelukkig wel heeft.Han schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:56:
Hoessen doet het in die 10 minuten al tien keer beter dan Sigthorson
[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 17-03-2013 15:59 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ach ja, d-e-n ziet wel vaker beren op de weg en heeft graaf een eierdop op z'n hoofdOuterspace schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:57:
[...]
Wat heeft het fluiten met een begroting te maken? Dat is pas ver zoeken en in de verdedigingsmodus kruipen. Ik ben blij dat Ajax AZ in de knip heeft. Hopelijk blijft dat ook zo, want ik vind AZ nog steeds gevaarlijk zat.
Nette 2-3 van AZ
Nee, dat was 1 moment uit die wedstrijd in het voordeel van Feyenoord, jij hebt duidelijk de hele wedstrijd niet gezien. Maar over een heel seizoen zit het even vaak mee als tegen, deze wedstrijd was nog geen 5 minuten oud en de bal had op de stip gemoeten en ging niet.HamburgerHenk schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:56:
[...]
Zielig figuur, hier staat alleen 3e penalty(dus niet of er 3 gegeven zijn of 3 onthouden) en dat feyenoord 2x weg komt bij een eventuele rode kaart. En de wedstrijd tegen roda was ook wel een wedstrijd met de scheids in het voordeel van feyenoord. Dus mijn terechte vraag was of Feyenoord weer eens de scheids mee had. Dus een doodgewone vraag en de enige die zoekt ben jij.
⏩ PVOutput☀️
Boerigter erbij

⏩ PVOutput☀️
Az gaat nu wel ruimte weg geven. Snelheid voorin zorgt er wel voor dat ze eventueel een extra mannetje achterin houden.Quad schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:00:
Twee goals tegen, dat mag gewoon niet als je bovenin mee wilt doen.
Boerigter erbij
⏩ PVOutput☀️
Mooi hè? Ajax weet zelfs van gelopen wedstrijden weer iets spannends te makenephymerous schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:59:
Wat verdedigd en wat gekeept...
Over twee weken de twee ploegen tegenover elkaar met de beste aanvallers en de slechtste verdedigers. Zal een doelpunt rijke wedstrijd worden, tot op de laatste minuut spannend gok ik
⏩ PVOutput☀️
Nee, van Gudde volgens mij.

Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.