Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nope geen dus. Jammer, Hoesen had gewoon moeten schieten.
[ Voor 59% gewijzigd door Hupske op 17-03-2013 16:07 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Marcellis moet hij wel kunnen hebben, ik ben benieuwd of hij dat ook nog gaat proberenQuad schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:05:
Oh kan ook, Derk kan beter al bij de warming-up al laten vallen als je toch al weet dat je niemand voorbij kan.
En ja, ik hou mijn hart nog even vast... Ik zie zo die 3-3 of 4-3 vallen ipv dat het 2-4 gaat worden.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij niet...hupske schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:06:
Pff penalty of niet?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hahaha, erg jammer maar helaas dicht bij de waarheid. Ik kan mij nog een wedstrijd herinneren waar hij Sergio Ramos nog een aantal keer fraai passeerde, maar die tijden zijn geweest voor Derk.Quad schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:05:
Oh kan ook, Derk kan beter al bij de warming-up al laten vallen als je toch al weet dat je niemand voorbij kan.
Ik ken het programma niet maar wie spelen er over twee weken dan?Han schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:01:
[...]
Mooi hè? Ajax weet zelfs van gelopen wedstrijden weer iets spannends te maken
Over twee weken de twee ploegen tegenover elkaar met de beste aanvallers en de slechtste verdedigers. Zal een doelpunt rijke wedstrijd worden, tot op de laatste minuut spannend gok ik
XXXVI
Psv - Ajax.D-e-n schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:07:
[...]
Ik ken het programma niet maar wie spelen er over twee weken dan?
⏩ PVOutput☀️
PSV-AjaxD-e-n schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:07:
[...]
Ik ken het programma niet maar wie spelen er over twee weken dan?
Zoals hij het zegt: Is het PSV tegen PSV dan.
⏩ PVOutput☀️
Kreeg Pelle geel voorQuad schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:10:
Naja Poulsen, niet netjes..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
Nope, spannende laatste 5 minuten denk ikQuad schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:12:
Poulsen toch ook?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wordt kielekiele laatste minuten.
⏩ PVOutput☀️

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
Word dit de 1e keer dat Frank wint van AZ?
⏩ PVOutput☀️
En de top3 wint dit weekend, Ajax en Feyenoord winnen beiden een belangrijke, moeilijke wedstrijd. Spannend
Enne euh, enne euh haha. Net de baard in de keel.
Ik denk dat Groningen wint van FC Twente, zou mij niets verbazen
⏩ PVOutput☀️
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 17-03-2013 16:25 ]
Dat doen ze al een aantal jaren heb ik het gevoel. Altijd na rust de tegenstander terug laten komen of na het missen van 10 kansen de 0-1 tegen krijgen.ik222 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:27:
Ongelofelijk, Ajax was zo veel beter en dan nog maken ze het zichzelf nog enorm lastig in de slotfase door twee simpele goals weg te geven. Maar uitendelijk gelukkig wel de 3 dik verdiende punten
Ik gun FC Utrecht van harte een vijfde plaats. Natuurlijk was Feyenoord vandaag een stuk beter, maar Utrecht is ook een hele mooie volksclub die met hele beperkte middelen het zeer goed doet. Zoveel man in het uitvak is ook bijzonder in de Kuip, veel meer dan PSV en Twente hadden. En dan niet presteren met het anti-voetbal wat in Twente gewoon is geworden, maar zelfs in de Kuip proberen te voetballen.Joosie200 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:25:
Laat Twente maar winnen, dan kan PEC langszij komen met Grunn
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb je ook het geneuzel niet meer als een spits zich blesseerd want je hebt geen spits
⏩ PVOutput☀️
[edit] Ze lijken ook zoveel op elkaar ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Is dat een teken?
Ze staan wel voor met 1-0. L. Fer.
[ Voor 16% gewijzigd door Hupske op 17-03-2013 17:24 ]
Teken dat de meerderheid zich niet interesseert voor Twentehupske schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:23:
Feyenoord en Ajax afgelopen. Nu moet Twente en het valt helemaal stil.
Is dat een teken?
⏩ PVOutput☀️
Klopt niet, over twee weken is Ajax - NEC. PSV - Ajax is pas over vier weken, op 14 april.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Wat een triest volk daar op de tribunes bij AZ Utrecht:X . Dat je je Ajaxhaat boven je clubliefde stelt.
Mijn fout las ergens dat hij bij AZ hing. Maar bleek bij Utrecht te zijn. Blijft even triest natuurlijk.
[ Voor 26% gewijzigd door S401 op 17-03-2013 19:18 ]
Dat liedje van Feyenoord na een doelpunt stamt nog uit de tijd van het laatste kampioenschap trouwens

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
In het licht van de andere overtredingen in de wedstrijd, viel het wellicht mee. Maar als ik er eerlijk naar kijk, de situatie op zich, snap ik de gele kaart wel.D-e-n schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:21:
Ik zie die kaart van Pelle net. Nou dat vond ik dus veel te zwaar. Hoezo voordeel voor Feyenoord?
Ach, als Ajax kampioen wordt kunnen die trieste lui zich weer uitleven met kreten als KNJB en weet ik wat nog meer. Daar moet je je niet druk om maken.Jefrim schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:10:
[afbeelding]
Wat een triest volk daar op de tribunes bij AZ Utrecht:X . Dat je je Ajaxhaat boven je clubliefde stelt.
Mijn fout las ergens dat hij bij AZ hing. Maar bleek bij Utrecht te zijn. Blijft even triest natuurlijk.
Heerlijk is dat altijdJanW schreef op zondag 17 maart 2013 @ 20:36:
[...]
Ach, als Ajax kampioen wordt kunnen die trieste lui zich weer uitleven met kreten als KNJB en weet ik wat nog meer. Daar moet je je niet druk om maken.
Grappige effect heeft Leo Driessen ook. Non-Ajacieden zien hem als Ajacied, en de Ajacieden zien hem als anti
edit: zit nu AZ-Ajax te kijken. Wat zijn het toch een historisch lelijke uitteneu's
Lolinterview met Maher: wil ergens heen waar de druk groter is. Je staat 14de knurft, hoeveel druk wil je hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 17-03-2013 22:36 ]
Zie [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013
[ Voor 34% gewijzigd door argro op 18-03-2013 08:45 ]
Laatst zat er een gast achter me die in zijn volle overtuiging zijn buurman zat te vertellen dat vanwege vroegere banden in 40-45 en de Joodse achtergrond van Ajax ze Ajax daarom dwars zittenPWM schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:12:
[...]
Heerlijk is dat altijdIk ken inderdaad de KNJB malloten. Zit ik echter in de Arena (en dat doe ik regelmatig), dan zit iedereen ook te klagen over de KNVB die hun zo dwars zit.

Zijn andere buurman had een heel arsenaal aan ziektes voor de scheidsrechter. De gehele wedstrijd door. Daar kan ik me echt aan storen in het stadion.
Haha, dat viel me ook al opLolinterview met Maher: wil ergens heen waar de druk groter is. Je staat 14de knurft, hoeveel druk wil je hebben.
XXXVI
Overigens werd het spandoek pas na de wedstrijd onthult. Het is dus niet zo alsof ze niet wilden winnen, maar ze accepteerden hun nederlaag op een 'ludieke' wijze.Jefrim schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:10:
[afbeelding]
Dat is dus precies waar ik me al tijden druk om maak. Er zijn mensen die helemaal uit hun dak gaan als een club tegen Ajax scoort. Hou je gewoon bezig met je eigen team/club en let niet zo op anderen.Jefrim schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:10:
[afbeelding]
Clubhaat is tegenwoordig groter dan clubliefde, hoe is het mogelijk

Dat snap ik best, maar dat je de moeite neemt om spandoeken te maken, sorry maar dan ben je serieus zielig.rik86 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:06:
nou ja, ik kan me best voorstellen dat psv-ers en feyenoorders blij zijn als ajax verliest, gezien de stand op de ranglijst
Goal van Everton is
⏩ PVOutput☀️
Tja volgens mij had Blom ook alle kansen aangegrepen om weer eens aan te tonen dat ie niet hoger mag fluiten dan de lokale G-elftallen.Quad schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:12:
Pfft, zat ff samenvatting van VVV Heracles terug te kijken, die grensrechter heeft ook oogkleppen op zeg om twee keer een geldige goal af te keuren..
Goal van Everton is![]()
1e goal Twente had best afgekeurd mogen worden en de penalty + rood was ook heel erg zwaar bestraft. Geel voor Castaignos was acceptabeler geweest....... En dan kijk ik met een rood gekleurde bril
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maar Groningen had dan alsnog niet gewonnen. Misschien een 0-0. Scoren kunnen we in het noorden niet meer.
FCG
L1nt schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:02:
WTF!!!!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183810
[...]
Heilige poep!! 200 miljoen om alleen mee te doen....
maar er is meer
[...]
Totaal dus meer dan 5 miljard.....Dat kan toch nooit lang goed gaan? Ze zijn rijk maar zo rijk??
The Times erkent blunder bij Qatarees plan
Er zijn geen plannen om in Qatar een competitie met de 24 grootste voetbalclubs op te zetten. Dat heeft de Engelse krant The Times maandag toegegeven.
Foto: ANP
The Times had dat woensdag bericht, maar al snel rezen twijfels over de waarheid van het bericht, dat erg leek op dat op een satirische Franse website. De krant hield toen echter nog vast aan de berichtgeving.
De Qatarese voetbalbond QFA ontkende woensdag al bij de plannen betrokken te zijn, maar The Times bleef achter het verhaal staan. Hoofd voetbal, Oliver Kay, die het verhaal schreef, hield vol dat zijn artikel niet op een website gebaseerd was.
Nu meldt The Times dat hij misleid is door een bron die zich voordeed alsof hij banden had met Qatar Sports Investment, het bedrijf dat eigenaar is van Paris Saint-Germain. "Er zijn momenten waarop je fouten toegeven het enige is dat je kunt doen", schrijft de krant nu.
Volgens het artikel zou Qatar vanaf 2015 om het jaar een zomercompetitie willen spelen in de Golfregio. De 24 deelnemende teams zouden als startgeld elk zo'n tweehonderd miljoen euro krijgen.
Maar wellicht hebben ze een of andere sjeik wel op ideeën gebracht
Blijkt inderdaad niet waar te zijn, maar als er een WK aan Qatar gegeven kan worden ( waar ik overigens fel op tegen ben ) dan kan deze Dream League ook nog weleens werkelijkheid wordenBreadFan schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:05:
[...]
[...]
Maar wellicht hebben ze een of andere sjeik wel op ideeën gebracht
Achterlijk gedoe.... Als ze niet kunnen voetballen in Qatar ( want dat kunnen ze dus echt niet ) dan kopen ze alles maar even

3x scoren in 1 wedstrijd is voor Twente momenteel ook een unicum hoorjeka schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:28:
Ben ik het met mijn groene/witte bril helemaal mee eens!
Maar Groningen had dan alsnog niet gewonnen. Misschien een 0-0. Scoren kunnen we in het noorden niet meer.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Guijt loopt Gillissen gisteren keihard omver.. Van Rhijn mept Achenteh vorige week bewusteloos.. en zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden van de afgelopen twee weken (maar dit staat me even bij).
Mertens legt een arm in de nek bij Sneijder, de Telegraaf schrijft er een artikel over (uiteraard) :
http://www.telegraaf.nl/t...est_aanklager_KNVB__.html
En de KNVB.. ja hoor.. daar zijn ze weer..
http://www.ed.nl/sport/vo...-psv-er-mertens-1.3721190
Pff.. Ja, zal wel weer Calimero zijn enzo.. maar toch.. het voelt gewoon niet goed. Doe dan alles, of doe niets. Maar niet deze pure willekeur.
En dan nog maar niet te spreken van de schandalige overtredingen dit weekend (vele malen erger) die wel zijn "gezien" en "zijn beoordeeld" (al dan niet met geel).
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 18-03-2013 14:11 ]
Verwijderd
Voor die aktie mogen ze hem levenslang schorsen imho, was volledig gericht op het gezichtsmasker dat Gillissen ter bescherming droeg. Bal in geen velden of wegen te bekennen.St@m schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:08:
Guijt loopt Gillissen gisteren keihard omver..
Nu weet je dat ik een Ajacied ben, maar van de 'overtreding' van van Rhijn is totaal geen opzet. Die van Guijt, oe.... die hadden ze echt flink bij de ballen moeten pakken. Zeer smerig!St@m schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:08:
Pfff... ik word er wel een beetje moet van hoor, ja er zullen vast wel mensen zijn met een andere mening dan de mijne.. maar toch..
Guijt loopt Gillissen gisteren keihard omver.. Van Rhijn mept Achenteh vorige week bewusteloos.. en zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden van de afgelopen twee weken (maar dit staat me even bij).
Mertens legt een arm in de nek bij Sneijder, de Telegraaf schrijft er een artikel over (uiteraard) :
http://www.telegraaf.nl/t...est_aanklager_KNVB__.html
En de KNVB.. ja hoor.. daar zijn ze weer..
http://www.ed.nl/sport/vo...-psv-er-mertens-1.3721190
Pff.. Ja, zal wel weer Calimero zijn enzo.. maar toch.. het voelt gewoon niet goed. Doe dan alles, of doe niets. Maar niet deze pure willekeur.
En dan nog maar niet te spreken van de schandalige overtredingen dit weekend (vele malen erger) die wel zijn "gezien" en "zijn beoordeeld" (al dan niet met geel).
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Spelers met zwaaiende armen zie je tegenwoordig meerdere keren per wedstrijd.
In een duel kan er nog wel eens wat (per ongeluk) gebeuren en/of onnatuurlijk uitzien, maar als er geen bal in de buurt is dan mag dat van mij automatisch een lange schorsing zijn.
Had het niet gezien maar even opgezocht.. YouTube: Dries Mertens geeft Rodney Sneijder een elleboogstoot tijdens PSV-RKC Waalwijk
Dat is toch een flinke beuk die mertens daar geeft zonder dat er ook maar een bal in de buurt is. Waarom doet ie dat anders dan dan opzettelijk?
Idd. Mertens heeft dat soort vervelende overtredingen (net als zijn teamgenoten) helemaal niet nodig, hier mag best eens naar gekeken worden.El_V schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:17:
Ik snap het vooronderzoek wel..
Had het niet gezien maar even opgezocht.. YouTube: Dries Mertens geeft Rodney Sneijder een elleboogstoot tijdens PSV-RKC Waalwijk
Dat is toch een flinke beuk die mertens daar geeft zonder dat er ook maar een bal in de buurt is. Waarom doet ie dat anders dan dan opzettelijk?
Zie hier de macht van de media. Nog nooit mee gemaakt dat er een onderzoek werd gestart naar een moment wat studio sport of andere media niet haalde, vaak genoeg meegemaakt dat ik een wedstrijd live zat te kijken waar iets gebeurde maar wat de media niet oppikte.Amras schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:37:
Terecht onderzoek inderdaad, want dit is gewoon een smerige actie. Het is echter vreemd dat deze actie wel wordt onderzocht en de actie van Guijt niet. Volslagen willekeur.
Geen willekeur, maar de onzinnige regel dat een situatie die door de scheidsrechter beoordeeld is, niet nogmaals door de openbaar aanklager kan worden aangepakt. Waarschijnlijk heeft de scheidsrechter in het geval van Guijt gezegd dat hij de actie wel heeft gezien maar er op dat moment geen overtreding in zag en kan er niet vervolgd worden, De overtreding van Mertens gebeurt duidelijk buiten het zicht van de scheidsrechter (bal is aan de andere kant van het veld) en dus is Mertens de l*l. Compleet onzinnige regel, maar het is niet anders met de FIFA/UEFA die niet aan de digitale hulpmiddelen willen.Amras schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:37:
Terecht onderzoek inderdaad, want dit is gewoon een smerige actie. Het is echter vreemd dat deze actie wel wordt onderzocht en de actie van Guijt niet. Volslagen willekeur.
Verwijderd

Guijt deed het heel bewust toen de scheids niet keek (zat in het stadion). Lijkt me dat hij op basis van beelden alsnog een schorsing kan krijgen, met nadruk op kan.Sempy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:48:
[...]
Geen willekeur, maar de onzinnige regel dat een situatie die door de scheidsrechter beoordeeld is, niet nogmaals door de openbaar aanklager kan worden aangepakt. Waarschijnlijk heeft de scheidsrechter in het geval van Guijt gezegd dat hij de actie wel heeft gezien maar er op dat moment geen overtreding in zag en kan er niet vervolgd worden, De overtreding van Mertens gebeurt duidelijk buiten het zicht van de scheidsrechter (bal is aan de andere kant van het veld) en dus is Mertens de l*l. Compleet onzinnige regel, maar het is niet anders met de FIFA/UEFA die niet aan de digitale hulpmiddelen willen.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Iemand na de wedstrijd nog even pakken op iets dat de scheids al dan niet gezien heeft.
Als de clubs er zelf onderling niets mee doen, en de scheids (en dus de KNVB) in niet, waarom zou de Telegraaf er dan iets mee willen? Ze hebben er toch geen belang bij om iemand te naaien? Toch? Toch?
Een bijzonder schijnheilige manier van doen. Overal gebeurt weleens iets.
Zegt men ook iets over de ten onterechte toegekende doelpunten en pingel/rode kaart bij Twente? De niet gegeven pingel voor Feyenoord? De handsbal van...
Etc.
De gekleurde bril van een 'krant' die een reputatie te verliezen heeft, op dat gebied.
En, de KNVB wordt eigenlijk te kakken gezet en zwart gemaakt, 'want die deden niets'. Chantage in feite.
[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 18-03-2013 17:09 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Al vind ik achteraf bestraffen terecht, het wordt wel bijzonder toegepast.
Als SV, Telegraaf, en andere media het niet de moeite waard vinden (low profile wedstrijd of zo) dan heb je vrij spel?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Anders komt ie er mee weg en doet hij het de volgende keer weer. Dan kun je wel een discussie over de telegraaf starten maar daar gaat het hier helemaal niet om?
dat is het nadeel ja.. maar dat wil niet zeggen dat je dit soort acties dan maar gewoon moet laten lopen toch?Ramzzz schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:12:
En dus is het resultaat volstrekte willekeur.
Als SV, Telegraaf, en andere media het niet de moeite waard vinden (low profile wedstrijd of zo) dan heb je vrij spel?
[ Voor 45% gewijzigd door El_V op 18-03-2013 17:14 ]
Wie zegt dat de KNVB geen vooronderzoek was gestart als SV en de Telegraaf geen (bovenmatige) aandacht aan deze situatie hadden gegeven? Ik heb althans niet het beeld dat aandacht van voornoemde media (en andere media) een voorwaarde is voor een dergelijk vooronderzoek.Ramzzz schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:12:
En dus is het resultaat volstrekte willekeur.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Dat kun je nooit bewijzen, maar volgens mij wordt er wel altijd een onderzoek gestart als Studio Voetbal/VI/De Telegraaf maar door blijven gaan over iets, en als ze dat nou bij alle momenten deden.. maar nee, ook hier weer complete willekeur.argro schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:33:
[...]
Wie zegt dat de KNVB geen vooronderzoek was gestart als SV en de Telegraaf geen (bovenmatige) aandacht aan deze situatie hadden gegeven? Ik heb althans niet het beeld dat aandacht van voornoemde media (en andere media) een voorwaarde is voor een dergelijk vooronderzoek.
Zo zie ik bijvoorbeeld meneer Seuntjes na zijn doelpunt tegen Willem II als een bezetene tegen de reclameborden trappen.. daar hoor je niemand over.. maar als Pieters als een mafkees tegen een ruit aanslaat.. dan is de wereld te klein.
Ja, dat is het risico als je bij een topclub speelt, maar emotie=emotie..
Ik vind het gewoon vervelend worden dat alles over PSV tot in den treure wordt herhaald, het is weer dezelfde hetze als vorig jaar en het jaar ervoor. Laat men eerst eens even bij hun eigen club kijken en het gedrag wat daar tentoongespreid wordt.
Zo, en nu ben ik weer klaar met mijn Calimero tirade, het moest me even van het hart
Ik neem inderdaad aan dat de aanklager ook TV kijkt en zaken die hij op een presenteerblaadje krijgt aangereikt niet aan zijn neus voorbij laat gaan. Ik zou dat niet zozeer willekeur willen noemen, meer een gevalletje hoge bomen vangen veel wind.St@m schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:52:
[...]
Dat kun je nooit bewijzen, maar volgens mij wordt er wel altijd een onderzoek gestart als Studio Voetbal/VI/De Telegraaf maar door blijven gaan over iets, en als ze dat nou bij alle momenten deden.. maar nee, ook hier weer complete willekeur.
Heel ander geval natuurlijk. Wanneer Seuntjes bij die actie zijn been had gebroken en met een open botbreuk naar het ziekenhuis was vervoerd was er ook meer aandacht dan nu.Zo zie ik bijvoorbeeld meneer Seuntjes na zijn doelpunt tegen Willem II als een bezetene tegen de reclameborden trappen.. daar hoor je niemand over.. maar als Pieters als een mafkees tegen een ruit aanslaat.. dan is de wereld te klein.
Ja, dat is het risico als je bij een topclub speelt, maar emotie=emotie.
Ik denk dat als bijvoorbeeld Siem de Jong Maher een flinke beuk had verkocht, dat daar ook ruim aandacht aan voor was geweest. Dat het nu Mertens overkomt is vooral dom van Mertens zelf.Ik vind het gewoon vervelend worden dat alles over PSV tot in den treure wordt herhaald, het is weer dezelfde hetze als vorig jaar en het jaar ervoor. Laat men eerst eens even bij hun eigen club kijken en het gedrag wat daar tentoongespreid wordt.
Zo, en nu ben ik weer klaar met mijn Calimero tirade, het moest me even van het hart
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
PSV is de laatste tijd erg negatief in beeld geweest vanwege de misdragingen van hun spelers (Pieters, Lens, van Bommel). Dan kom je vanzelf onder de loep te liggen. Daar heeft Ajax ook een periode last van gehad vanwege een speler die keer op keer negatief opviel. Dat heeft Ajax uiteindelijk een kampioenschap gekost (geen verdiende penalty gekregen vanwege Suarez z'n duikelaarsreputatie en de week er op tweede worden op basis van doelsaldo ipv punten). Het enige wat rest voor PSV is enkele weken gewoon in de luwte te blijven, het waait vanzelf weer over. Daarom is de actie van Mertens alles behalve slim, je weet dat er op PSV wordt gelet. Ik houd mijn hart vast nu Toivonen mijn zijn wapperende ellebogen straks weer in de basis staat, staat garant voor weer wat momentjes
Dat denk ik dus niet. Pieters deed met zijn hand wat Seuntjes met zijn voet deed.. als een malloot ergens tegenaan schoppen/slaan.argro schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:01:
[...]
Heel ander geval natuurlijk. Wanneer Seuntjes bij die actie zijn been had gebroken en met een open botbreuk naar het ziekenhuis was vervoerd was er ook meer aandacht dan nu.
De algemene opinie bij Pieters is dat hij zich heeft misdragen.. Bij Seuntjes?
Eens, bij PSV staan niet altijd de meest lieve spelers in het veld, dat weet ik ook wel. Maar die staan net zo goed bij andere clubs niet in het veld. Gisteren mooie voorbeelden gezien bij Feyenoord.Han schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:17:
Mocht er sprake zijn van willekeur en PSV er daar de dupe van zijn dan hebben ze dat wellicht aan hun eigen gedrag te danken. Suarez anyone?
Daar ga je al, de enige van wie ik je gelijk geef is Lens, maar ook daar was niet gek veel aan de hand imo. Het werd weer zo ongelofelijk opgeblazen door de media.. Wat is er met Van Bommel precies?PSV is de laatste tijd erg negatief in beeld geweest vanwege de misdragingen van hun spelers (Pieters, Lens, van Bommel).
Bij de Telegraaf/NOS kunnen ze niet wachten.. Als ik Toivonen advies mag geven, ga alsjeblieft geen kopduel aanIk houd mijn hart vast nu Toivonen mijn zijn wapperende ellebogen straks weer in de basis staat, staat garant voor weer wat momentjes
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 18-03-2013 18:29 ]
Toivonen heeft zijn momentje al gehad tegen Heerenveen, die had al weer een wedstrijd of 3 op de tribune moeten zitten (vanaf 4:20);Han schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:17:
Ik houd mijn hart vast nu Toivonen mijn zijn wapperende ellebogen straks weer in de basis staat, staat garant voor weer wat momentjes
[ Voor 48% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-03-2013 18:31 ]
Van Bommel presteerde het om na alle tumult van Pieters en Lens (wel of niet terecht is een mening) om zijn tegenstander tijdens en na de wedstrijd uit te schelden voor homo. En dat in de week dat de aanvoerders samen met de KNVB een campagne starten voor meer respect. Dan ben je gewoon een dom, oer dom.St@m schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:27:
Daar ga je al, de enige van wie ik je gelijk geef is Lens, maar ook daar was niet gek veel aan de hand imo. Het werd weer zo ongelofelijk opgeblazen door de media.. Wat is er met Van Bommel precies?
Het is meer dan dat, Toivonen kan zeer gemene overtredingen maken, los van de wel of niet bedoelde ellebogen. Hij heeft gewoon de schijn tegen, overigens geheel aan zich te danken.Bij de Telegraaf/NOS kunnen ze niet wachten.. Als ik Toivonen advies mag geven, ga alsjeblieft geen kopduel aan
Blijkbaar hebben spelers bij PSV niet het besef dat ze wel eens onder de loep kunnen liggen qua gedragingen op en naast het veld. En als je dan iets doms doet kun je wel gaan roepen dat het willekeur is, maar de oorzaak ligt toch echt bij hun zelf. En dat is niet alleen de spelers te verwijten, maar de gehele staf. Je dient je spelers in bescherming te nemen en hun daar in te coachen. En een coach die af en toe als een driftkikker langs de lijn staat helpt daar niet echt bij...
Echt.. homo? Dat was het? Wat denk jij dat er wekelijks op de velden, in de catacomben enz. wordt geroepen naar elkaar. Dat is dus het hele punt. Een PSV'er doet het en de media duikt er weer massaal op. En iedereen neemt het over, er is niemand die bij zichzelf denkt.. "maar dat gebeurd toch altijd en overalHan schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:38:
[...]
Van Bommel presteerde het om na alle tumult van Pieters en Lens (wel of niet terecht is een mening) om zijn tegenstander tijdens en na de wedstrijd uit te schelden voor homo. En dat in de week dat de aanvoerders samen met de KNVB een campagne starten voor meer respect. Dan ben je gewoon een dom, oer dom.
Ik zeg hier helemaal niet dat ik het goedkeur, in tegendeel. vd Berg, één van de meest vieze voetballers van de Nederlandse velden wordt uitgemaakt voor homo.. en gaat "huilen" voor de camera.. dan denk ik echt

Neemt niet weg dat je elkaar gewoon met respect moet benaderen. Maar neemt ook niet weg dat dit een eenzijdig verhaal is.
Er was toch ook iets met FdB en homo's? Het schijnt trouwens dat Van Bommel zelf ook homo is, volgens het PEC publiek in ieder geval. Misschien vroeg Van Bommel dat wel aan vd Berg.. "Ben je ook homo?"
Net zoals die andere coaches in het betaald voetbal?En een coach die af en toe als een driftkikker langs de lijn staat helpt daar niet echt bij...
Ah, zoiets had Poulsen gisteren ook.. maar ach. Dat was een bewuste schop in de buik/zij om aanval te ontregelen. Maar ach..OPSLAGHOND schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:30:
[...]
Toivonen heeft zijn momentje al gehad tegen Heerenveen, die had al weer een wedstrijd of 3 op de tribune moeten zitten (vanaf 4:20);
[video]
Mathijsen schopt gisteren Kali zowat doormidden, zit niet eens in de samenvatting.. maar ach..
NEC kijk ik nooit live, maar als ik alle wedstrijden van dit seizoen ga terugkijken, dan weet ik zeker dat ik wat gore acties hier kan posten overigens.
Ik zit nu wel PSV te verdedigen, maar volgend jaar is het (hopelijk) weer een andere ploeg. Ik vind het gewoon jammer dat er zoveel éénzijdige berichtgeving is
[ Voor 25% gewijzigd door St@m op 18-03-2013 18:52 ]
Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.