[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.134 views

Onderwerpen

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

afvalzak schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:06:
haha, das juist leuk, "Hee, weer verloren" "Ja, wacht maar, volgende week PEC uit, altijd lastig:P" etc.
Veel beter voor de sfeer in elk geval! :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:13
mindcre8r schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:40:

Ik blijf toch van mening dat Feyenoord supporters een stuk meer achter hun team had blijven staan dan de Ajax supporters.
Waar baseer je dat op, tv-beelden of was je in het stadion? F-side en Vak 410 heb ik gisteren de gehele wedstrijd in postitieve zin gehoord ook na de 2e en 3e treffer van AZ. Bij de 2-0 in de 88e zie je idd de dagjesmensen alvast richting uitgang gaan (waarschijnlijk zie je dat wel uitgebreid op tv?).

De "taktiek" van de Boer was natuurlijk belachelijk en in feite het bewust laten lopen van de beker (en hopen op een mazzeltje) om spelers te sparen voor de competitie. Onzin om dan te gaan roepen dat spelers last hebben van een tik tegen Boekarest terwijl ze daarmee zondag wel gewoon kunnen spelen. Laat hij er netjes voor uitkomen en niet vooraf iedereen oproepen om het team te komen steunen. Nu laat je dik 30.000 man opdraven en betalen voor een B-elftal.

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 16:20
D-e-n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:11:
[...]

Dat ligt er maar net aan welke speler vertrekt/uitvalt en of er iemand voor terug komt. Indi is nu op te vangen, Pelle wordt wat moeilijker. De breedte is in het algemeen wel een probleem voor Feyenoord. Maar als bij Ajax Fischer afwezig is wordt het op de vleugel ook ineens karig en je ziet wat er bij Twente gebeurt als spelers als Chadli en/of Fer geblesseerd zijn.
Pelle wordt inderdaad moeilijk te vervangen maar Anass Achahbar zou een goede vervanging zijn.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:43
Dat is een heel ander type speler, geen grote sterke spits maar meer een behendige technische speler. Die zou beter passen achter een type als Pelle.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Uitgeprint, hangt nu op m'n wc :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:45

Rhapsody

In Metal We Trust

Sempy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:16:
[...]Waar baseer je dat op, tv-beelden of was je in het stadion? F-side en Vak 410 heb ik gisteren de gehele wedstrijd in postitieve zin gehoord ook na de 2e en 3e treffer van AZ. Bij de 2-0 in de 88e zie je idd de dagjesmensen alvast richting uitgang gaan (waarschijnlijk zie je dat wel uitgebreid op tv?).

De "taktiek" van de Boer was natuurlijk belachelijk en in feite het bewust laten lopen van de beker (en hopen op een mazzeltje) om spelers te sparen voor de competitie. Onzin om dan te gaan roepen dat spelers last hebben van een tik tegen Boekarest terwijl ze daarmee zondag wel gewoon kunnen spelen. Laat hij er netjes voor uitkomen en niet vooraf iedereen oproepen om het team te komen steunen. Nu laat je dik 30.000 man opdraven en betalen voor een B-elftal.
De sfeer klonk inderdaad prima!

Met de tactiek was m.i. niet zoveel mis. Ik kan me goed voorstellen dat spelers als Fischer en Eriksen wat rust kunnen gebruiken. De spelers die er gisteren stonden waren wellicht wat minder, maar moeten ook in staat zijn om van AZ, wat niet best speelde, te winnen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 22:11

Koppensneller

winterrrrrr

Waarom is Twente-Ajax eigenlijk zaterdag al? In de planning wordt vaak rekening gehouden met rustdagen voor en na Europese en bekerwedstrijden, en m.i. zou die pot makkelijk op zondag kunnen.

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 16:20
D-e-n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:19:
Dat is een heel ander type speler, geen grote sterke spits maar meer een behendige technische speler. Die zou beter passen achter een type als Pelle.
Misschien een hele andere type speler maar het zou wel ter vervanging kunnen dienen voor Pelle..

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Koppensneller schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:26:
Waarom is Twente-Ajax eigenlijk zaterdag al? In de planning wordt vaak rekening gehouden met rustdagen voor en na Europese en bekerwedstrijden, en m.i. zou die pot makkelijk op zondag kunnen.
Wat op woensdag gespeeld word kan ook op zaterdag gespeeld worden. Wat op donderdag gespeeld word zal nooit op zaterdag maar op zondag gespeeld worden.

• Sempy
Koppensneller schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:26:
De marge woensdag-zaterdag is conform de regels, bij donderdag spelen heb je wel recht op verplaatsing naar zondag. En voor de beker kan je aan het begin lastig rekening houden met nog een dagje extra aangezien alle clubs in theorie hadden kunnen spelen gisteren. Volgens mij wordt er alleen geschoven als een club toevallig op vrijdag had moeten spelen.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Sempy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:16:
[...]

Waar baseer je dat op, tv-beelden of was je in het stadion? F-side en Vak 410 heb ik gisteren de gehele wedstrijd in postitieve zin gehoord ook na de 2e en 3e treffer van AZ. Bij de 2-0 in de 88e zie je idd de dagjesmensen alvast richting uitgang gaan (waarschijnlijk zie je dat wel uitgebreid op tv?).

Nee dat basseer ik inderdaad op de tv beelden, ik begrijp eruit dat het in de ArenA zelf echt beter was.
Bij wedstrijden van Feyenoord brengen ze het dan in mijn beleving evcen beter in beeld. ik zag enkel op de tv in de 1e helft wat beelden van een springend vak. en verder hoorde je ze niet echt door t standaard geluid (althans niet zo overweldigend)

Maargoed als t in de ArenA zelf beter was, helemaal top.

Wel zonde dat er idd 30.000 man betaald hebben voor een wedstrijd die niet om aan te kijken was.

Bears and Bulls

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:11:
[...]
Dat ligt er maar net aan welke speler vertrekt/uitvalt en of er iemand voor terug komt. Indi is nu op te vangen, Pelle wordt wat moeilijker. De breedte is in het algemeen wel een probleem voor Feyenoord. Maar als bij Ajax Fischer afwezig is wordt het op de vleugel ook ineens karig en je ziet wat er bij Twente gebeurt als spelers als Chadli en/of Fer geblesseerd zijn.
Maar toch begrijp ik de tactiek van de Boer niet helemaal. Waarom een huurling van Barca zoveel speeltijd geven in belangrijke wedstrijden terwijl hij deze zomer weer vrolijk de deur uitwandelt? Dan ben je toch niet structureel bezig met investeren in eigen jeugd? Zoveel beter is die jongen niet hoor, stel dan Sulejmani op...
Verder is me een raadsel waarom Boerrigter maar steeds op rechts de voorkeur krijgt. En Fischer was er voorgaande seizoenen ook niet bij, dus om je elftal daar nu afhankelijk van te maken vind ik ook onzin. Er zit weinig visie achter.

• D-e-n
Vorig jaar zat men op het laatst in een flow en was het met Verthongen toch allemaal net even stabieler.

Wat de jeugd betreft: misschien is die er gewoon niet? Wanneer is de laatste vleugelspeler uit de eigen jeugd doorgebroken bij Ajax? Ik kan het me niet eens meer herinneren.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:20

St@m

@ Your Service

tweaker2010 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:58:
[...]

Waarom een huurling van Barca zoveel speeltijd geven in belangrijke wedstrijden terwijl hij deze zomer weer vrolijk de deur uitwandelt?
Omdat ze waarschijnlijk hoopten dat hij een kwaliteitsimpuls zou geven aan de selectie en met zijn individuele kwaliteiten extra gevaar kon stichten. Voorlopig is dat er nog niet uitgekomen, en dan sta je voor de keuze.. laat je hem staan? Of zet je er iemand anders neer? Ik zou hem laten staan. Misschien komt het er nog uit, en als je hem laat staan en Barca is tevreden krijg je volgend jaar misschien wel iemand anders te huren.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Sempy
tweaker2010 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:58:
[...]

Maar toch begrijp ik de tactiek van de Boer niet helemaal. Waarom een huurling van Barca zoveel speeltijd geven in belangrijke wedstrijden terwijl hij deze zomer weer vrolijk de deur uitwandelt? Dan ben je toch niet structureel bezig met investeren in eigen jeugd? Zoveel beter is die jongen niet hoor, stel dan Sulejmani op...
Verder is me een raadsel waarom Boerrigter maar steeds op rechts de voorkeur krijgt. En Fischer was er voorgaande seizoenen ook niet bij, dus om je elftal daar nu afhankelijk van te maken vind ik ook onzin. Er zit weinig visie achter.
Sulejmani was de bedoeling dat die verkocht zou worden in de winterstop en die loopt even goed van de zomer vrolijk de deur uit (alleen zitten zijn zakken voller). Voor de vleugels heb je verder: Boerigter (uit vorm/blesuregevoelig), Babel (geblesseerd), Sana/Lukoki ((nog)te licht) en Fisher waarvan je niet mag verwachten dat hij nu al een dragende speler is. Als je dan zo'n Cuenca op huurbasis kan halen is dat voor de 2e seizoenshelft een betere optie dan een zak geld neergooien voor een net-niet paniekaankoop zoals men in het verleden vaak deed.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:15

Quad

Doof

Blijkbaar mag Schreuder het seizoen niet afmaken als interim trainer ivm ontbreken van papieren.
De aanname van FC Twente, dat de KNVB toestemming zal geven om het seizoen af te maken met het kwartet Schreuder-Mulder-Van Wonderen-Pahlplatz, lijkt veel te optimistisch. Alle vier de trainers hebben nog niet het hoogste trainersdiploma op zak, terwijl dat volgens de reglementen wel vereist is om langer dan vier weken aan het roer te staan.
Voor het volledige verhaal: klik
Bron is telegraaf, maar dit lijkt mij gewoon een interview dus het zou best kunnen kloppen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Quad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:57:
Blijkbaar mag Schreuder het seizoen niet afmaken als interim trainer ivm ontbreken van papieren.

[...]

Voor het volledige verhaal: klik
Bron is telegraaf, maar dit lijkt mij gewoon een interview dus het zou best kunnen kloppen.
Ik vind dat zo iets raars, dat trainersdiploma. Wat mij betreft laten ze dat aan de clubs zelf. Als een club graag iemand wil aanstellen die nooit verder is gekomen dan de peuterschool, dan moeten ze dat zelf weten wat mij betreft.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:41
Schuif Kluivert dan gewoon naar voren, als het echt moet......

K to the KillaZ

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Waarom is een diploma raar? Waarom zou een voetbalclub anders zijn dan een bedrijf?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• argro
Royz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:26:
Waarom is een diploma raar? Waarom zou een voetbalclub anders zijn dan een bedrijf?
Juist daarom. Een voetbalclub is niet anders dan een bedrijf.

Voor een bedrijf is in de meerderheid van de gevallen een diploma ook niet verplicht. Het is vaak hooguit een wens van de werkgever, maar er is (enkele beroepsgroepen daargelaten) niet één of andere instantie die een bedrijf kan verbieden om een ongediplomeerd iemand aan te nemen.

Wat mij betreft detoneert een voetbaltrainer in het rijtje van arts, accountant en notaris.

[ Voor 14% gewijzigd door argro op 28-02-2013 11:39 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik vind het vergelijkbaar met bijvoorbeeld een school waar een leraar voor staat zonder diploma. Hij was misschien uitstekend in zijn eigen vak, maar dat zegt niets over de aspecten die zijn vereist om dat vervolgens vakbekwaam over te brengen.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• argro
Royz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:45:
Ik vind het vergelijkbaar met bijvoorbeeld een school waar een leraar voor staat zonder diploma. Hij was misschien uitstekend in zijn eigen vak, maar dat zegt niets over de aspecten die zijn vereist om dat vervolgens vakbekwaam over te brengen.
Een leraar op een school raakt wat mij betreft iets meer aan het algemeen belang dan een voetbaltrainer. Daarbij maak jij net de vergelijking met een bedrijf en kom je nu met een school (wat geen bedrijf is).

Iemand kan nog zo goed kunnen programmeren, maar misschien is diegenen niet goed in het managen van een hok vol programmeurs. Moeten we daarom een bedrijf verbieden om iemand zonder management-opleiding (wat dat ook moge zijn) de leiding over een afdeling te geven?

Natuurlijk zal in veel gevallen een bedrijf zelf de keuze maken om iemand met de juiste papieren aan te nemen. Dat is echter wel nadrukkelijk een eigen keuze en geen verplichting. Wat mij betreft werken BVO's ook zo.

[ Voor 30% gewijzigd door argro op 28-02-2013 11:50 ]

• D-e-n
Maar is een trainersopleiding niet in het algemeen belang van het Nederlandse voetbal?

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

argro schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:48:
[...]
Een leraar op een school raakt wat mij betreft iets meer aan het algemeen belang dan een voetbaltrainer. Daarbij maak jij net de vergelijking met een bedrijf en kom je nu met een school (wat geen bedrijf is).
De vergelijking van trainer en leraar lijkt me logisch, ze proberen beiden een groep beter te maken en je kan een wedstrijd zijn als een toets of examen. Het gaat niet om algemeen belang, het gaat om kwaliteiten die je nodig hebt om een groep te leiden en jouw ervaringen over te brengen. Ik heb een klein aantal bekende voetballers gehad als trainer, en geloof me sommige werden echt overlopen. Dan kan je nog zoveel ervaring hebben, maar als je niet weet hoe je een groep moet leiden lopen ze gewoon over je heen.

[ Voor 4% gewijzigd door Royz op 28-02-2013 11:54 ]

• argro
Royz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:53:
[...]

Ik heb een klein aantal bekende voetballers gehad als trainer, en geloof me sommige werden echt overlopen. Dan kan je nog zoveel ervaring hebben, maar als je niet weet hoe je een groep moet leiden lopen ze gewoon over je heen.
Helemaal eens, maar ik vind het aan de clubs om die afweging te maken. Ik vind niet dat we FC Twente moeten kunnen verbieden om iemand voor de groep te zetten die overlopen wordt. Ik vind dat het aan FC Twente is om de voor hen beste man te kiezen. Aan welke criteria die persoon moet voldoen is aan FC Twente wat mij betreft.

Als FC Twente een verkeerde keuze maakt is de schade beperkt. Dan worden ze 7de in plaats van 5de om maar iets te noemen. Als een arts of leraar geen idee heeft wat hij/zij doet is er meer aan de hand. Dan sterft er iemand of wordt een kind volledig onverantwoord gevormd. Op die plekken waar het algemeen belang dat vraagt is een verplicht diploma dus wat mij betreft te billijken, maar ik vind dat daarmee terughoudend moet worden omgegaan.

[ Voor 24% gewijzigd door argro op 28-02-2013 12:03 ]

• Sempy
argro schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:48:

Natuurlijk zal in veel gevallen een bedrijf zelf de keuze maken om iemand met de juiste papieren aan te nemen. Dat is echter wel nadrukkelijk een eigen keuze en geen verplichting. Wat mij betreft werken BVO's ook zo.
Bedoeling van die trainersdiploma's is om het begeleidingsniveau en daarmee hopelijk de kwaliteit van het NL voetbal omhoog te trekken. Het is geen wettelijke verplichting maar iets wat de KNVB in samenspraak met de BVO's zo heeft vastgesteld. Lijkt me dat Twente zich daar gewoon aan moet houden, ook als ze een keertje niet uitkomt. Kwestie van Kluivert formeel als trainer benoemen met daarnaast Schreuder als assistent die de lakens uitdeelt.

• Gonadan
  • Laatst online: 11:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:51:
Maar is een trainersopleiding niet in het algemeen belang van het Nederlandse voetbal?
Precies, en dat is weer in het belang van de KNVB. Dus op zich logisch dat zij enige opleiding vereisen.

Net zoals je een school eigenlijk ook prima als bedrijf kunt zien, alleen hangt daar ook een organisatie boven die eisen stelt.

[ Voor 17% gewijzigd door Gonadan op 28-02-2013 12:52 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Doof

Naja, als minister president heb je geen betaalt land in vernieling helpen papiertje nodig, misschien voor Den Haag ook een tip..

PVOutput☀️

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:55:
[...]
Als FC Twente een verkeerde keuze maakt is de schade beperkt. Dan worden ze 7de in plaats van 5de om maar iets te noemen. Als een arts of leraar geen idee heeft wat hij/zij doet is er meer aan de hand. Dan sterft er iemand of wordt een kind volledig onverantwoord gevormd. Op die plekken waar het algemeen belang dat vraagt is een verplicht diploma dus wat mij betreft te billijken, maar ik vind dat daarmee terughoudend moet worden omgegaan.
Wat een onzin. Een beetje modale voetballer verdient ook meer dan een arts, en heeft ook geen diploma nodig. Het algemeen belang is een discussie die hier los van staat. Een voetbalclub is een bedrijf waar miljoenen in omgaan en heeft dus mensen met de juiste papieren nodig om hier leiding aan te geven, anders wordt het een zooitje.

• argro
tweaker2010 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:08:
[...]

Wat een onzin. Een beetje modale voetballer verdient ook meer dan een arts, en heeft ook geen diploma nodig. Het algemeen belang is een discussie die hier los van staat. Een voetbalclub is een bedrijf waar miljoenen in omgaan en heeft dus mensen met de juiste papieren nodig om hier leiding aan te geven, anders wordt het een zooitje.
Wie geeft feitelijk leiding aan een voetbalclub? Wie moet die miljoenen kanaliseren? Is dat in het geval van FC Twente de trainer of Joop Munsterman? Ik denk de laatste. Zijn er voor Joop Munsterman eisen aan zijn scholing? Nee. Bij bijvoorbeeld KPN gaan ook miljoenen om, maar eisen aan degene die daar aan het roer staat zijn er niet, behalve door KNP zelf gestelde eisen.

Maar goed. Mijn mening is wel duidelijk denk ik. Ik respecteer andere meningen (en doe die dus niet af als onzin). Voor mij is het duidelijk zo.

[ Voor 17% gewijzigd door argro op 28-02-2013 13:12 ]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

Sempy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:02:
[...]

Bedoeling van die trainersdiploma's is om het begeleidingsniveau en daarmee hopelijk de kwaliteit van het NL voetbal omhoog te trekken. Het is geen wettelijke verplichting maar iets wat de KNVB in samenspraak met de BVO's zo heeft vastgesteld. Lijkt me dat Twente zich daar gewoon aan moet houden, ook als ze een keertje niet uitkomt. Kwestie van Kluivert formeel als trainer benoemen met daarnaast Schreuder als assistent die de lakens uitdeelt.
Maar waar hebben we het in dit geval over. Schreuder is bezig met de opleiding. Schreuder is al paar jaar assistent en het gaat nu om nog een kleine 10 wedstrijden. De bedoeling is dat er volgend seizoen een trainer staat die wel het papiertje heeft.
Het is niet dat Twente een willekeurig iemand van de straat heeft getrokken en zegt "red je er mee".

Wat je nu krijgt is dat Twente iemand binnen de organisatie, er schijnen er 8 te zijn met de juiste papieren, naar voren schuift om, op papier, de hoofdtrainer te zijn tot einde seizoen. In de praktijk regelt Schreuder alles.

Dit is gewoon een typisch geval van bureaucratie.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:24

FreakNL

Well do ya punk?

http://www.nu.nl/sport/33...r-theo-bos-overleden.html

:-( rip

[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 01-03-2013 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Damn, nog maar 47 eigenlijk.. Rip..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 00:13
Zeer triest nieuws om te lezen dat zo'n jong iemand de oneerlijke strijd met die verschrikkelijke ziekte heeft verloren...

RIP

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:58
Man! Wat vroeg! Het zal vanavond in het stadion we zeer emotioneel worden denk weet ik. Theo Janssen heeft bijvoorbeeld nog met hem samen gespeeld en een aantal jongens hebben hem als trainer gehad. Ik had zo'n zin om vanavond 'leuk' voetbal te kijken in Gelredome ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

47 is wel erg jong ja.

Theo Janssen is geschorst, en dat is maar goed ook denk ik. Ik las in de VK dat hij erg close was met Bos.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:31:
47 is wel erg jong ja.

Theo Janssen is geschorst, en dat is maar goed ook denk ik. Ik las on de VK dat hij erg close was met Bos.
Waarom is dit goed?
Ik denk dat Theo juist gewild had om vanavond te spelen, puur om hem te eren. Ze zullen vanavond met rouwbanden spelen en volgende week niet..
Zeker in het geval van Theo kan het ook zeer positief uitwerken, 200% inzet!!

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze de koppies er niet bij hebben, maarja wedstrijd aflasten kan niet.. Gewoon het beste ervan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Ik hoorde Theo Janssen vanochtend zeggen dat hij 'blij' is dat hij niet speelt, omdat hij er van uitgaat dat hij er niet bij is met z'n gedachten.

http://giel.vara.nl/media/215500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 11:40

Fiber

Beaches are for storming.

Echt zonde. Eigenlijk was Theo Bos de enige echte 'Mister Vitesse'... (Niks ten nadele overigens van mannen als Theo Janssen, Edward Sturing, John van de Brom en wellicht nog een paar anderen natuurlijk.)

Doet Boni nog mee vanavond...? O-)

PSV - VVV: Als PSV dit niet gewoon eenvoudig wint dan zijn ze het niet waard om kampioen te worden en mag Dick Advocaat maandag Steve McLaren achterna. (1)

Twente - Ajax: Lastig, beide ploegen zijn niet in vorm. Ik gok op het Schreuder effect en het thuisvoordeel. (1)

NEC - Feyenoord: Ik hoop dat Feyenoord wint, maar ze kunnen dit soort uitwedstrijden soms ook zomaar verliezen als niet iedereen heel scherp is. Toch een (2)

Vitesse - FC Utrecht: Als Bony er nog is dan zie ik Vitesse wel winnen, met moeite, want winnen van Utrecht is niet zo simpel. (1)

[ Voor 53% gewijzigd door Fiber op 01-03-2013 18:49 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Indrukwekkend filmpje over Mister Vitesse: http://eredivisielive.nl/...e-25-start-ingetogen.html

Ik ga de wedstrijd vanavond gedeeltelijk volgen, maar ik ga sowieso de eerste minuut meepakken, gewoon omdat het verschrikkelijk is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Cuenca is geblesseerd en kan dus niet meedoen, wat verwachten jullie van Twente - Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ajax dat domineert maar geen uitgespeelde kans creëert. Twente dat vanuit een counter en een corner 2x scoort en met 2-0 wint en slechts 35% balbezit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 10:56
Aghanim schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:12:
Ajax dat domineert maar geen uitgespeelde kans creëert. Twente dat vanuit een counter en een corner 2x scoort en met 2-0 wint en slechts 35% balbezit had.
Daar ben ik dus nu ook bang voor :-( . Laten we hopen dat wedstrijd tegen Fc Twente de Man Utd wedstrijd van vorig seizoen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Niet mee eens: Ajax gaat uitgespeelde kansen genoeg krijgen. Alleen krijgen ze hem er weer niet in, of ze worden (al dan niet terecht) afgekeurd... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 18:12
Fiber schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:48:
of ze worden (al dan niet terecht) afgekeurd... :z
Begint dat gemekker nu al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Aghanim schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:12:
Twente dat vanuit een counter en een corner 2x scoort en met 2-0 wint en slechts 35% balbezit had.
Als je vindt dat dat onterecht is, dan speel je toch het verkeerde spelletje. Enige waar het om draait is doelpunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Royz schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:11:
[...]

Als je vindt dat dat onterecht is, dan speel je toch het verkeerde spelletje. Enige waar het om draait is doelpunten
Iedereen beleeft voetbal op zijn eigen manier. Doelpunten zijn belangrijk maar een mooie aanval waar geen doelpunt uit komt kan ik soms meer van genieten dan bepaalde doelpunten.

Winst Twente zou ik voor tekenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

En een mooie vlijmscherpe counter is een van de mooiste dingen in het voetbal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Fiber schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:43:
En een mooie vlijmscherpe counter is een van de mooiste dingen in het voetbal... :)
Dat kan Real Madrid als de beste O+

Edit: Over Real Madrid gesproken, over een uur staat er weer een Classicó op het spel, Real Madrid - Barcelona voor diegene die het niet wisten. De wedstrijd begint @ 16:00 op Sport1 Select.

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 02-03-2013 14:51 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 00:13
Waardeloos dat zo'n geweldige wedstrijd als Real Madrid - FC Barcelona (ook al wordt deze zo'n 6x per seizoen gespeeld) op een rot tijdstip als 16:00 gespeeld wordt.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:30
MyUtd4Life schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 15:24:
Waardeloos dat zo'n geweldige wedstrijd als Real Madrid - FC Barcelona (ook al wordt deze zo'n 6x per seizoen gespeeld) op een rot tijdstip als 16:00 gespeeld wordt.
Dus ....
Zit je de halve middag te wachten omdat de wedstrijd om 16:00 word gespeeld ...
Besluit Mourinho elke speler die Madrid aantrekkelijk laat voetballen niet op te stellen :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Dames
[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013

Jammer dat psv - vvv en twente - ajax overlapt vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Napo schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:05:
Jammer dat psv - vvv en twente - ajax overlapt vanavond.
Ach, PSV staat al weer op 1-0 binnen 3 minuten, dus die gaan weer af op een stuk of 6 :+ Dan maar Twente-Ajax kijken, een hopelijk bloedeloze 0-0, hoewel een knotsgekke 7-7 ook prima is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PSV wint de laatste tijd over het algemeen wat makkelijker van de zogenaamde 'kleine ploegen' dan bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord, zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55
Fiber schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:56:
PSV wint de laatste tijd over het algemeen wat makkelijker van de zogenaamde 'kleine ploegen' dan bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord, zo lijkt het.
Inderdaad, RKC, FC PEC Zwolle en Willem II hadden ze het makkelijk tegen..

De top 5 heeft het tegen elke club wisselend moeilijk..

Bij PSV is het publiek aan het mopperen zie ik nu op EL, dus zo makkelijk zullen ze het wel niet hebben dan..

[ Voor 20% gewijzigd door Gynnad op 02-03-2013 20:41 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:52

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hop. Of dat was een goed schot of het was een inschattingsfout van de keeper.. Al met al, hij zat er mooi in.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
BAM, nu eindelijk is wel vroeg scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik moet zeggen dat Poulsen echt wel goed speelt. Goed inzicht (zoals die sliding die perfect is ingezet op Tadic) mist Ajax nog wel eens. Goede toevoeging aan het spel van Ajax, al mag hij wel iets minder tikkie terug doen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Hoppa, wel erg slecht verdedigd van Twente :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
PSV thuis maar 1-0 tegen vvv? Das wel mager, slecht gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Twente wordt weggespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Krukar schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 21:31:
PSV thuis maar 1-0 tegen vvv? Das wel mager, slecht gespeeld?
2-0 geworden.... *O*

Maar inderdaad mager en inderdaad slecht gespeeld -O- PSV was wel de betere ploeg en VVV creeerde haast niks. Maar de spelers van PSV hadden echt een record aan balverlies. Veel slechte corners van Depay en Mertens bv (whats new...). Willems was trouwens een uitzondering, speelde erg goede wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Tja roep nog maar niet te hard, dit Ajax en 2de helften de laatste tijd :X

Edit @ hierboven: Aha, toch netjes dan wel 2-0 :)

[ Voor 59% gewijzigd door Krukar op 02-03-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Meestal gaat de bal tussen de 50-55 min er in tegen Ajax....ben benieuwd. Misschien Moisander en Toby maar in de spits zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bam, die goal van Moisander ging zo hard dat Mihaylov maar iets meer als een halve seconde had om hem te zien..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Krukar schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 21:36:
[...]

Tja roep nog maar niet te hard, dit Ajax en 2de helften de laatste tijd :X

Edit @ hierboven: Aha, toch netjes dan wel 2-0 :)
Ik doel meer op het feit dat Twente de bal nauwelijks aangeraakt heeft de eerste helft, en dan vooral niet op de helft van Ajax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Twente valt mij tot heden ook erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nondeju, wat zal van Halst jaloers zijn op Arnold Bruggink!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Goed beschouwd heeft Ajax in de 1ste helft geen echte aanval opgezet, en 1.5 kans gekregen. 2-0 is dan wel wat vertekend. Beide ploegen matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
2 ontzettend slechte ploegen. Wat een baggerwedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Een stift komt niet voor in het woordenboek van Derk, leer voetballen gvd.
In elk geval zijn de punten binnen! Maar FC Twente heeft maar een kans gehad, dat de twee CV's hebben gescoord zegt ook genoeg over de huidige aanval van Ajax..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-10 21:26

Vos

AFCA

Lekker zakelijke overwinning, Ajax niet goed maar Twente nog stuk minder. Aanvallend zwak, waren momenten dat een steekbal gegeven kon worden maar toen kwam die niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 02-03-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Vos schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:36:
Lekker zakelijke overwinning, Ajax niet goed maar Twente nog stuk minder. Aanvallend zwak, waren momenten dat een steekbal gegeven kon worden maar toen kwam die niet.
Dat viel mij ook op. Ze spelen wel erg op safe, terwijl een subtiele steekbal toch een stuk gevaarlijker kan uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Aan de andere kant was het voetbal deze keer dan slecht, maar zijn de drie punten gelukkig wel binnen. De afgelopen weken was het precies andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Shit, mijn EPG klopt niet, Studio Sport is al begonnen... Nou ja heel veel zal ik niet gemist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:36
Nou, er heeft zich een top 4 gevormd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sjah schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:41:
Nou, er heeft zich een top 4 gevormd.
Inderdaad, FC Twente is gelost zo lijkt het (al weet je het nooit) maar ze mogen wel oppassen voor FC Utrecht zoals je hieronder kan zien.
1 PSV 25 53 53
2 Ajax 25 51 31
3 Vitesse 25 48 19
4 Feyenoord 24 47 15
5 FC Twente 25 44 16
6 FC Utrecht 25 42 9
Maar er komen nog hele interessante wedstrijden aan waaronder Ajax - PSV en FC Twente - PSV.

De tweede plek gaat nog het meest interessantst worden eigenlijk, raar is dat.

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 02-03-2013 22:53 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens, met nog vier serieuze titelkandidaten. Ook leuk dat Heerenveen de weg omhoog weer gevonden lijkt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Fiber schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 23:04:
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens, met nog vier serieuze titelkandidaten. Ook leuk dat Heerenveen de weg omhoog weer gevonden lijkt te hebben.
Hoezo? De tweede plek gaat zeker wel interessant worden.. Je kan straks op de eerste plek staan, maar ook zo weer derde, dus dan is de tweede plek zeker heel erg belangrijk zijn! Voorronde CL.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wel interessant natuurlijk, maar niet meest interessant. Dat zou het in mijn ogen pas zijn als er al een afgetekende koploper zou zijn.

Moet Feyenoord morgen wel winnen natuurlijk, wat zeker niet vanzelfsprekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Een degelijke verdiende overwinning van Ajax dus. Maar dan ik lees dat de Boer zegt "Twente mag blij zijn dat het niet meer is geworden". Waarom dit soort stoere taal? Tegen ADO had men pech met de beslissingen van de scheids maar kom op: als je aanvallers drie of vier wedstrijden achtereen moeilijk scoren heeft dat geen reet met pech te maken. Dan mis je gewoon kwaliteit.

En treurig genoeg is dat in Nederland nog genoeg om titelkandidaat te zijn. Want andere ploegen missen ook weer iets.

[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 03-03-2013 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

D-e-n schreef op zondag 03 maart 2013 @ 00:24:
Een degelijke verdiende overwinning van Ajax dus. Maar dan ik lees dat de Boer zegt "Twente mag blij zijn dat het niet meer is geworden". Waarom dit soort stoere taal? Tegen ADO had men pech met de beslissingen van de scheids maar kom op: als je aanvallers drie of vier wedstrijden achtereen moeilijk scoren heeft dat geen reet met pech te maken. Dan mis je gewoon kwaliteit.
Omdat er echt een paar kansen waren die eigenlijk niet gemist mochten worden. Maar omdat die kwaliteit *tijdelijk* ontbreekt, wil niet zeggen dat Twente blij mag zijn dat die bal er dan niet in is gegaan. Wat klopt dan niet aan zijn zin?

Of valt dit weer onder het zogenoemde "Ajax gedrag'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Die kwaliteit ontbreekt niet tijdelijk. Ajax heeft voorin gewoon niet zulke goede spelers als men zelf wellicht denkt. Fischer is een geweldig talent maar nog jong en dus daarom niet constant. De rest is modaal, net zo modaal als bijvoorbeeld Schaken of Immers.

De laatste mist ook vaak genoeg de mooiste ballen. Dat had Feyenoord zo een aantal punten meer op kunnen leveren. Maar daar hoor je (terecht) zelden iemand over. De Boer mag mopperen als de scheids onterecht een goal afkeurt maar die houding van "wij spelen goed en hebben enkel pech in de afronding " begint me wel de keel uit te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het blijft bovenin en onderin spannend :D Ben blij dat PEC nu de drie punten wel gepakt heeft, al was het tegen de hekkensluiter. Punten zijn punten en die gaan het verschil uitmaken langzamerhand. Wss na morgen 14e, want ik zie AZ wel winnen tegen RKC of andersom. Als Grunn dan wint van Roda, dan ligt de weg open voor PEC om wat steviger bovenin het rechterrijtje te komen staan. Volgend weekend Ajax uit, hopen op een stunt zoals tegen PSV, wie weet. Denk het niet, dus dan maar tegen Roda thuis de punten pakken. We gaan in ieder geval een leuke, spannend einde van dit seizoen tegemoet. Zoveel clubs kunnen nu nog stuivertjes gaan wisselen, alleen de middentop staat enigszins stabiel, te ver voor het rechterrijtje en te ver op achterstand voor de subtop in het linkerrijtje (dan doel ik op NEC en Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001

St@m

@ Your Service

St@m schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:48:
[...]

Ok, je hebt gewonnen!! Ajax wint!
Zoals ik al zei.. Ajax wint..

:+
:( Jammer, had gehoopt dat Twente wat meer kon brengen, ik denk dat Ajax wel toe was aan de genadeklap, maar ze werden mooi in het zadel geholpen door die mooie goal van Moisander.. Daarna een degelijk Ajax gezien en een zeer zwak Twente

Maar natuurlijk zat ik ook bij PEC in het stadion, en dat is veel belangrijker, want PSV wordt toch wel kampioen :+
Goede overwinning van PEC, Willem II even in een kwartier alle hoeken van het veld laten zien en twee X scoren, al was PEC de hele wedstrijd wel de bovenliggende partij en heeft Willem II geen enkele aanspraak gehad op de overwinning. Nu 13e en morgen 14e.. Prima. Volgende week ff Ajax oprollen en ze zijn veilig :+ :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is ook wel een beetje de pech van Twente, dat Moisander in de 3rde minuut zo'n schot lost. 99 van de 100 keer gaat ie over, naast over recht op de keeper af. Nu zat er een soort Roberto Carlos effect aan wat ie zelf ook nog nooit had gezien :p

Daarna is het nooit meer een wedstrijd geweest helaas. Overigens, als er een ploeg verdiende te winnen, was het natuurlijk wel Ajax gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Wat een uiterst matige avond voetbal gisteren... wat een (gebrek aan) niveau.

Mijn grootste ergernis goldt echter niet het voetbal- alhoewel dat ook niet echt bijdroeg aan mijn humeur - maar die onnozele hald van een commentator op EDL die halverwege de wedstrijd PSV - VVV het nodig vond de tussenstand in de wedstrijd Twente Ajax alvast te verklappen.

Wat bezielt zo'n halve zool?

Ik neem me voor fijn 2 hele wedstrijden te kijken - ja ja, puur masochisme was dat geweest - ontneemt die hansworst mij dus mijn plezier. F*cking spoilers altijd.

Ik geloof dat ik mijn voornemen om mijn abonnement op te zeggen maar ga omzetten in daden.

Wat ka er nog gezegd worden over arbitrage dat nog niet eerder is gezegd? Ik heb een aantal stevige overtredeingen niet bestraft zien worden, omdat de scheids een 'clean sheet' wilde? Wat is dat voor complete bullshit. Boeken, daar sta je voor op het veld!

[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 03-03-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ramzzz schreef op zondag 03 maart 2013 @ 10:07:
Mijn grootste ergernis goldt echter niet het voetbal- alhoewel dat ook niet echt bijdroeg aan mijn humeur - maar die onnozele hald van een commentator op EDL die halverwege de wedstrijd PSV - VVV het nodig vond de tussenstand in de wedstrijd Twente Ajax alvast te verklappen.

Wat bezielt zo'n halve zool?

Ik neem me voor fijn 2 hele wedstrijden te kijken - ja ja, puur masochisme was dat geweest - ontneemt die hansworst mij dus mijn plezier. F*cking spoilers altijd.

Ik geloof dat ik mijn voornemen om mijn abonnement op te zeggen maar ga omzetten in daden.
Precies! Wat ik me nu afvraag: Waarom hebben ze niet een teletekst-pagina of een "rode-knop-functie" of iets dergelijks voor tussenstanden? Net zoiets als pagina 888 voor de ondertiteling.
Als ze de tussenstanden verklappen tijdens het kijken van een wedstrijd dan is voor mij de lol er ook af.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 09-10 16:05
Feyenoord heeft goed opgelet gisteren en speelt uitstekend. Voor de 0-2 waren een hoop kansen nodig, maar voor rust is het toch al raak. NEC uit is een zware horde maar het lijkt wel of Feyenoord thuis speelt. Boetius is bij vlagen echt weergaloos :9~ Het is of een overtreding maken of hij loopt iedereen voorbij, met een paar acties die vanavond uit alle hoeken en standen herhaald gaan worden. _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 03-03-2013 13:17 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Boëtius en Pellè zorgen een makkelijke middag voor Feyenoord, prima.
Enige interessante wedstrijd voor vandaag, dat is wel weer slecht van de KNVB die ook nog eens op lunchtijd is.
Daarom de eerste helft gemist.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
tJa Boetius, heeft v Hanegem niet gezegd ,dat die hem mee zou willen nemen naar het Wk, hetzelfde over Vilhena. Ok, Willem gaat daar niet over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Laat ze voorzichtig zijn met die jongens. Ze zijn pas achttien. "Probleem" is dat er op het moment naast Robben en Lens bijna geen goede vleugelspelers zijn dus als v Gaal vasthoudt aan zijn systeem en visie komt hij toch bij Boetius terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Boetius is als de Wk is, net 20, moet kunnen. Lens staat nou niet zo hoog in my book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:23:
Laat ze voorzichtig zijn met die jongens. Ze zijn pas achttien. "Probleem" is dat er op het moment naast Robben en Lens bijna geen goede vleugelspelers zijn dus als v Gaal vasthoudt aan zijn systeem en visie komt hij toch bij Boetius terecht.
Je bent goed of je bent het niet, daar heeft een statistiek als leeftijd of ervaring weinig mee te maken. Die jongen wordt met de wedstrijd beter. Robben dan maar op rechts ofzo.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vind het toch ook weer opvallend hoe technisch Pelle is. Ik snap dat hij veel meer scoort dan anders, omdat de rest van Feyenoord om hem heen is gebouwd. Echter, dat hij dan weer uit de draai vanaf een meter of 20 de bal in de kruising kan plaatsen, dat is gewoon echt knap. Is vertrouwen voor dat soort dingen dan zo belangrijk?

Nu maar hopen dat ze niet verslappen, en ik voor de verandering eens rustig kan zitten de laatste 30 minuten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Pellè maakt er nog wel twee bij, tenminste als Immers het spel zoals bij de 2-0 blijft verdelen in de tweede helft, kan je rustig een dutje doen wetende dat Feyenoord de 3 punten pakt. :9

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:16:
Feyenoord heeft goed opgelet gisteren en speelt uitstekend. Voor de 0-2 waren een hoop kansen nodig, maar voor rust is het toch al raak.
Uitstekend? Hoeveel kansen heeft NEC al gehad?
Je praat bijna net zo'n onzin als die commentator met Feyenoord-bril.
Tot de 0 - 1 had Feyenoord helemaal niets te vertellen en had NEC zelfs al een paar kansen gehad.
NEC uit is een zware horde maar het lijkt wel of Feyenoord thuis speelt.
Omdat?
Boetius is bij vlagen echt weergaloos.
Als zijn directe tegenstander (Bovenberg) niet zoveel zo opkomen dan zou Boetius het lang niet zo makkelijk hebben gehad.
Deze jongen verdedigt totaal niet mee, wat zijn directe tegenstander al 2 kansen heeft opgeleverd waaronder 1 die gelukkig voor Feyenoord tegen de paal kwam.
En zo'n passeer-actie is leuk, maar vervolgens geeft hij een pass waar een 4-jarige nog meer kracht achter kan zetten.
D-e-n schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:31:
Op AD.nl zeggen ze ook dat Feyenoord verdiend voor staat. Dus wie is er objectief?
"De hoofdredactie zetelt in Rotterdam." ;w

[ Voor 10% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-03-2013 14:22 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Op AD.nl zeggen ze ook dat Feyenoord verdiend voor staat. Dus wie is er objectief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:28:
Uitstekend? Hoeveel kansen heeft NEC al gehad?
Je praat bijna net zo'n onzin als die commentator met Feyenoord-bril.
Tot de 0 - 1 had Feyenoord helemaal niets te vertellen en had NEC zelfs al een paar kansen gehad.
Ja, Twente was gisteren ook beter dan Ajax tot de 0-1. Dat was een paar minuten. NEC heeft ook wel 2 goede kansen gehad, maar Feyenoord zeker 3x zoveel.
OPSLAGHOND schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:28:
Als zijn directe tegenstander (Bovenberg) niet zoveel zo opkomen dan zou Boetius het lang niet zo makkelijk hebben gehad.
Deze jongen verdedigt totaal niet mee, wat zijn directe tegenstander al 2 kansen heeft opgeleverd waaronder 1 die gelukkig voor Feyenoord tegen de paal kwam.
En zo'n passeer-actie is leuk, maar vervolgens geeft hij een pass waar een 4-jarige nog meer kracht achter kan zetten.
Sjonge jonge, zelfs bij Messi is niet elke bal goud hoor. Feyenoord is meer dan een half uur de betere en Boetius is bij elk bal contact gevaarlijk, en daardoor draait het hele team beter. Het rendement kan inderdaad nog wel omhoog, zou wat zijn als hij op zijn leeftijd helemaal alles goed zou doen.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 03-03-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben blij dat de marge 2 is, want het is weer ouderwets rukvoetbal de 2de helft. Zo slecht, lijkt Ajax of PSV wel :p
Pagina: 1 ... 64 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.