[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.134 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 16:05
PWM schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:50:
Ben blij dat de marge 2 is, want het is weer ouderwets rukvoetbal de 2de helft. Zo slecht, lijkt Ajax of PSV wel :p
Ze voetballen niet meer. Op zich is het wel professioneel om zonder al te veel inspanning een overwinning over de streep te trekken, maar dat is niet leuk om te zien en traditioneel ook niet bepaald een kwaliteit die Feyenoord bezit. Naar het doelsaldo hoeven we niet te kijken helaas. Overigens werd Boetius voor dat de bal op de paal ging wel in de 16 neergelegd. Voordeel geven bij een penalty moment is wel erg tricky.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 03-03-2013 13:54 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ph4ge schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:53:
[...]
Naar het doelsaldo hoeven we niet te kijken helaas.
PSV +53
Ajax +31

Voor die niet nee, maar

Vitesse +19
Feyenoord +19 +20 ;)
Twente +16

Voor die kan het nog wel eens belangrijk worden.

EDIT: Het is dat NEC in de afronding zo slecht/slordig is.....

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 03-03-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53

St@m

@ Your Service

Denk dat Feyenoord de tweede helft blij mag zijn dat NEC het vizier niet op scherp heeft, anders wordt het wel een spannend middagje.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Feyenoord verdiend gewonnen met een geflatteerde 0 - 3 overwinning.
ph4ge schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:53:
[...]
Overigens werd Boetius voor dat de bal op de paal ging wel in de 16 neergelegd. Voordeel geven bij een penalty moment is wel erg tricky.
En Boymans werd door de Vrij naar de grond getrokken bij de omhaal, dat had ook een penalty kunnen zijn.

De (voor de zoveelste keer) "verdwaalde" Feyenoordsupporters met shirtjes aan en sjaaltjes om en provocerend gedrag hadden beter niet tussen de harde kern van NEC kunnen gaan zitten ...

[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-03-2013 14:47 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:05
Wauw AZ :') volgend jaar spelen we lekker in de Jupiler League met europees voetbal als dit zo door gaat. Hopelijk kunnen we dit nog rechtbuigen in de 2e helft.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:52
OPSLAGHOND schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:29:
De (voor de zoveelste keer) "verdwaalde" Feyenoordsupporters met shirtjes aan en sjaaltjes om en provocerend gedrag hadden beter niet tussen de harde kern van NEC kunnen gaan zitten ...
Wat is er gebeurd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Er hebben mensen in het stadion naar het voetbal gekeken, verder niets. We leven in een vrij land, mensen mogen op de tribune dragen wat ze willen, daar hebben ze een kaartje voor gekocht. Blijkbaar is het zo normaal geworden dat verschillende supporters niet naast elkaar kunnen zitten dat het negatief is als dat wel gezellig gebeurt. Ik weet niet waarom maar OPSLAGHOND heeft vandaag even de behoefte om negatief te zijn over Feyenoord, misschien had hij gehoopt op puntverlies ipv een makkelijke middag. Zowel VI, Telegraaf Nu.nl als het AD spreken over een makkelijke middag, of al die redacties zijn bevooroordeeld omdat ze in Rotterdam zitten of het was allemaal niet zo negatief vanmiddag. Spreken overigens ook over een uitblinkende Boetius, niet een falende directe tegenstander.

33 punten uit de laatste 11 wedstrijden van het seizoen is met dit programma niet onmogelijk. Ik denk dat een tweede plaats een realistisch doel is voor Feyenoord gezien de huidige stand van zaken. _/-\o_ Maar zo ver is het nog lang niet.
BeefHazard schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:21:
Wauw AZ :') volgend jaar spelen we lekker in de Jupiler League met europees voetbal als dit zo door gaat. Hopelijk kunnen we dit nog rechtbuigen in de 2e helft.
Inderdaad, Roda zal wel winnen en RKC ook als het zo blijft. Dan staat AZ gedeeld 16e. Ik heb groot respect voor Verbeek en vind dat clubs veel te makkelijk trainers ontslaan, maar dit begint toch echt een probleem te worden. Terwijl je met Maher, maar ook met Altidore, Overtoom en Beerens een aantal prima spelers hebt.

[ Voor 60% gewijzigd door ph4ge op 03-03-2013 15:39 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:28:
[...]
Er hebben mensen in het stadion naar het voetbal gekeken, verder niets.
Je hebt de beelden niet gezien? Daar gebeurde meer dan alleen kijken ...
We leven in een vrij land, mensen mogen op de tribune dragen wat ze willen, daar hebben ze een kaartje voor gekocht.
Precies dat vind ik ook, maar we weten allemaal dat dat in de praktijk niet zo werkt.
Toch is dit al de vierde keer achtereen in de Goffert dat er incidenten zijn door "verdwaalde" Feyenoorders.
Blijkbaar is het zo normaal geworden dat verschillende supporters niet naast elkaar kunnen zitten dat het negatief is als dat wel gezellig gebeurt.
Die klappen kregen ze niet uit sympathie.
Of denk jij dat ze gezellig tikkertje aan het spelen waren?
Ik weet niet waarom maar OPSLAGHOND heeft vandaag even de behoefte om negatief te zijn over Feyenoord,
Behoefte? Je hoeft niet persoonlijk te worden omdat ik niet voor jouw club juich.

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-03-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Als het klopt dat die mensen met een Feyenoord shirt klappen hebben gekregen, zou ik me opwinden over de daders. Het is gewoon typisch dat je alleen maar negatief zit te reageren terwijl het een goede 0-3 overwinning was in een lastige uitwedstrijd en verder eigenlijk iedereen positief is over die prestatie. Zelfs op de NEC site zijn ze realistischer (Feyenoord maatje te groot voor N.E.C.: 0-3). En als je het dan niet over het veldspel hebt heb je het over wat er op de tribune zou zijn gebeurd. Er is verder geen enkele melding te vinden in de media, en als het zo is dat die mensen zijn aangevallen vanwege een verkeerd shirtje is dat toch echt niet het probleem van Feyenoord.

[ Voor 43% gewijzigd door ph4ge op 03-03-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Het zit ook niet mee met AZ, maak je na dik een uur voetballen eindelijk de gelijkmaker krijg je even later uit de kluts de 2-1 om de oren.

Edit: Groningen heeft klop gekregen van Roda JC, 4-1 afgegaan. ;w

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 03-03-2013 16:30 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:09:
Het zit ook niet mee met AZ, maak je na dik een uur voetballen eindelijk de gelijkmaker krijg je even later uit de kluts de 2-1 om de oren.

Edit: Groningen heeft klop gekregen van Roda JC, 4-1 afgegaan. ;w
Roda zal vol goede moed de wedstrijd tegen Feyenoord in gaan volgende week. Maar dat zal hen denk ik niet baten. Voorzie dat Feyenoord 3 punten mee neemt naar Rotterdam volgende week. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:05
Lekkere goal van Altidore maar het wordt eens tijd dat fans de AZ-bus opwachten in Alkmaar om even duidelijk te maken dat dit echt anders moet. Verbeek is een goede coach, maar zijn norse en eigenwijze houding maken verandering wel lastig.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ze hebben anders wel gewonnen van Ajax afgelopen week :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:08:
Als het klopt dat die mensen met een Feyenoord shirt klappen hebben gekregen, zou ik me opwinden over de daders.
Yupp, de hersenlozen moeten aangepakt worden vanwege opruiing en zinloos geweld.
Het is gewoon typisch dat je alleen maar negatief zit te reageren terwijl het een goede 0-3 overwinning was in een lastige uitwedstrijd en verder eigenlijk iedereen positief is over die prestatie.
Helaas ga ik niet op de automatische piloot zodra ik dingen lees zoals "maar de meerderheid zegt ..." om vervolgens als een schaapje achter hen aan te lopen.
Zelfs op de NEC site zijn ze realistischer (Feyenoord maatje te groot voor N.E.C.: 0-3).
Je hebt alleen de titel gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik blijf het raar vinden, Ajax staat keurig tweede maar geen enkele speler staat in de top 10 van de topscorers lijst :/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij AZ moet echt wel iets gaan veranderen willen ze niet mee hoeven te doen met de nacompetitie met de clubs uit de eerste divisie. Mag hopen dat Verbeek daartoe bereid is en dat het team kan switchen. Want niemand gunt AZ degradatie toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Laatst online: 09:53
Quad schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:22:
Ik blijf het raar vinden, Ajax staat keurig tweede maar geen enkele speler staat in de top 10 van de topscorers lijst :/
Dat is iets van de laatste jaren. Het halve elftal scoort.
Het is alleen wel te hopen dat de voorhoede ook weer begint te scoren. Het komt mij nu wel iets teveel van de (centrale) verdedigers.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Quad schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:22:
Heeft ook z'n voordelen, je bent als ploeg niet afhankelijk van een spits. Dus bij schorsingen of blessures is dat makkelijker op te vangen... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Maar inderdaad, aan de andere kant hadden wij wel scorende spitsen als Huntelaar en Suarez de laatste jaren, toen werden wij geen kampioen. Nu hebben we dus scorende verdedigers en middenvelders en wordt je wel kampioen de afgelopen twee seizoenen, hopelijk komt er nog een derde seizoen bij, maar het gaat in elk geval spannend, heel spannend worden!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

OPSLAGHOND schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:02:
[...]

Die klappen kregen ze niet uit sympathie.
Of denk jij dat ze gezellig tikkertje aan het spelen waren?
Voor sommige mensen kan ik ook weinig sympathie opbrengen en daar hoeven ze byzonder weinig voor te doen. Maar dat wil niet zeggen dat zij iets verkeerds doen.

Ik zou dus eerst verhalen af willen wachten voordat ik een conclusie trek over de gebeurtenissen daar.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Interessant artikel in het AD over de slechte prestaties van de Ajax jeugd opeens: http://www.ad.nl/ad/nl/14...ies-jeugdteams-Ajax.dhtml

Simpel gezegd, of de jeugd kampioen word of niet boeit niet, als er maar 2 goede spelers uitkomen. Elftallen die jarenlang kampioen worden als team, zonder individuele grote speler wil men niet meer.

Deze theorie klinkt logisch, vraag is of men niet een beetje is doorgeschoten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:19

Koppensneller

winterrrrrr

PWM schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:42:
Interessant artikel in het AD over de slechte prestaties van de Ajax jeugd opeens: http://www.ad.nl/ad/nl/14...ies-jeugdteams-Ajax.dhtml

Simpel gezegd, of de jeugd kampioen word of niet boeit niet, als er maar 2 goede spelers uitkomen. Elftallen die jarenlang kampioen worden als team, zonder individuele grote speler wil men niet meer.

Deze theorie klinkt logisch, vraag is of men niet een beetje is doorgeschoten nu.
Niet alleen dat, men wil de grote talenten met meer weerstand laten trainen door ze in hogere jeugdelftallen te plaatsen. Volgens die gedachte kunnen de uitblinkers van bijv. de C1 beter in de B2 of B1 geplaatst worden en tegen betere tegenstanders spelen dan dat ze met twee vingers in de neus meedoen bij hun leeftijdsgenoten. Ik zie daar wel wat in, maar het resultaat van die aanpak zal pas over enige tijd duidelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:30
PWM schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:42:

Vind het vrij logisch.
Ik denk dat als je naar de afgelopen 10/15 jaar kijkt zijn er niet echt veel toppers uit de B1/C1 teams gekomen die titels pakten.
De spelers die uiteindelijk doorstroomden naar het 1e kwamen toch aardig tekort voor het 1e.
Hopen dat er in elke groep 1 of 2 echte talenten zitten en je op deze focussen is denk ik een betere optie.

Nu maar hopen dat het ook net de spelers zijn die je een paar jaar later nodig hebt in het 1e en dat deze jonge spelers ermee om kunnen gaan.

@Koppensnellers
Klinkt ook best logisch.
In de jeugd heb je altijd wel een paar spelers die er gewoon flink beter zijn dan hun leeftijd genoten omdat ze langer/sterker zijn.
En deze spelers moet je juist prikkelen door ze tegen betere tegenstanders te laten spelen zodat ze beter worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 03-03-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:25:
Bij AZ moet echt wel iets gaan veranderen willen ze niet mee hoeven te doen met de nacompetitie met de clubs uit de eerste divisie. Mag hopen dat Verbeek daartoe bereid is en dat het team kan switchen. Want niemand gunt AZ degradatie toe.
De plaatsen 9 tm 16 staan binnen vier punten. Twee keer winnen en je staat in het linkerrijtje. Kijk maar naar Heerenveen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Die nieuwe trainer van Twente heeft trouwens goed opgelet bij Mcclaren als het gaat om tijdens een interview geluid te maken zonder iets te zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

ik222 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:20:
Die nieuwe trainer van Twente heeft trouwens goed opgelet bij Mcclaren als het gaat om tijdens een interview geluid te maken zonder iets te zeggen :P
Schreuder: "Het ging heel goed tot de 1-0."

Die viel in de 4e minuut _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Koppensneller schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:25:
[...]

Die inderdaad en dan op het einde ook nog op de vraag van de verslaggever hoe het nu verder moet als antwoord geven "gewoon doorgaan met trainen" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:10:
Ze hebben anders wel gewonnen van Ajax afgelopen week :(
Dat was ook meer geluk dan wijsheid en kwam vooral dat het B-elftal van Ajax zo matig speelde. Gelukkig heeft het goed uitgepakt en heeft Ajax van Twente gewonnen anders had de Boer wel wat uit te leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53

St@m

@ Your Service

Koppensneller schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:25:
[...]

Dat was ook sarcastisch he ;)
Al snap ik niet waarom je een trainer ontslaat/in overleg de samenwerking stopt als de volgende trainer precies hetzelfde voetbalt..

[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 04-03-2013 09:37 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Volgens mij meer om de supporters tevreden te stellen, want dat is inderdaad onzin.
Al kan een nieuwe trainer binnen 3 dagen natuurlijk ook geen wonderen verrichten.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hier een overzicht van de resterende wedstrijden van de huidige top3:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BEg2gPFCMAA8a_G.jpg:large

VI heeft de 'zwaardere' wedstrijden dikker gedrukt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik zal wel weer met een bril kijken, maar AZ- Ajax is dus geen zware wedstrijd (net 3-0 verloren) maar Feyenoord - Utrecht weer wel :). Ah well, kijken wie het best met de druk om kan gaan, dat geldt ook voor spelen tegen de "kleintjes"

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

van Bommel wat ook weer erg blij met de fantastische steun die het publiek PSV gaf :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OQcZKacB1eeGBgggOdOg4Atl/full.png

Lijkt me handiger als je je team naar een overwinning schreeuwt i.p.v. andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

De wedstrijd PSV-Ajax is vrij belangrijk in de resterende 9 wedstrijden. Daar kan het kampioenschap wel eens worden beslist.

Als wordt gekeken naar de laatste 9 wedstrijden van vorig seizoen en de zelfde tegenstanders dan valt het volgende op (let op! scorebordjournalistiek van de bovenste plank!):

Ajax won alle resterende 9 duels. Maar Ajax moet nog uit naar AZ, die werd vorig jaar gelijk gespeeld en er werd recent nog verloren tegen AZ (0-3).

PSV moet naast de westrijd tegen Ajax ook nog uit naar Twente op de laatste wedstrijddag. Op dit moment speelt Twente slecht, maar dat kan alleen maar beter worden. Vorig jaar eindige deze wedstrijd in een 2-6 overwinning voor Twente en de belangen voor Twente kunnen wel eens groot zijn op de laatste speeldag (Europese ticket).

Voor wat betreft Feyenoord, vorig seizoen werd er ook in de laatste 9 wedstrijden uitgespeeld bij Roda en RKC. Beide wedstrijden eindigden in een gelijk spel, net als de wedstrijd tegen Utrecht. Ook krijgen ze Vitesse nog op bezoek. Wel thuis, wat een voordeel is, maar Bony is niet verkocht dus Vitesse blijft voorlopig een gevaarlijke outsider.

Spannend :9
Royz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:51:
Ik zal wel weer met een bril kijken, maar AZ- Ajax is dus geen zware wedstrijd (net 3-0 verloren) maar Feyenoord - Utrecht weer wel :). Ah well, kijken wie het best met de druk om kan gaan, dat geldt ook voor spelen tegen de "kleintjes"
Ik had bewust 'zwaardere' tussen aanhalingstekens gezet. Maar ik denk dat Ajax geen problemen zal hebben met AZ. De wedstrijd om de beker is niet te vergelijken, er stonden maar liefst 6 niet-basis spelers aan de aftrap. Toch was Ajax heer en meester die wedstrijd en erg ongelukkig qua arbitrage. Ajax zal in ieder geval tot op het bot gemotiveerd zijn om die geflatteerde 0-3 nederlaag weg te spoelen. En AZ in de competitie is erg wisselvallig, sterker nog, erg slecht. Ze staan nu in de degradatiezone...

[ Voor 26% gewijzigd door Han op 04-03-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 09-10 22:50

StrongArmLance

Endless flow

Royz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:51:
Gaat denk ik meer om de positie op de ranglijst van die clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:04
Los van de zwaarte van het programma, ben ik enigszins verbaasd dat er op 5 mei gespeeld wordt. Er zullen in steden als Amsterdam, Eindhoven en Den Haag toch ook andere activiteiten plaats vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Marmar schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:13:
Los van de zwaarte van het programma, ben ik enigszins verbaasd dat er op 5 mei gespeeld wordt. Er zullen in steden als Amsterdam, Eindhoven en Den Haag toch ook andere activiteiten plaats vinden?
5 mei is al een tijdje niet meer elk jaar een feestdag, maar nog slechts 1x per 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:04
Koppensneller schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:14:
[...]

5 mei is al een tijdje niet meer elk jaar een feestdag, maar nog slechts 1x per 5 jaar.
Dat begrijp ik, maar is het niet zo dat er naar ontzettend veel mensen naar deze steden komen op 5 mei? Ik kan me voorstellen dat dat problemen op kan leveren wat betreft de inzet van de politie.

Maar als het al vaker goed is gegaan, is er natuurlijk geen reden om het dit jaar opeens anders te doen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:52
[...]
5 Mei is nog steeds elk jaar een officiële nationale feestdag. Het is alleen geen vastgestelde vrije dag, maar dat is heel iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

offtopic: je haalt twee zaken door elkaar; verplichte verlofdag en nationale feestdag. De overheid heeft 5 mei weliswaar aangewezen als nationale feestdag, maar heeft het daarbij aan de CAO-partijen overgelaten of een werknemer betaald vrijaf heeft op die dag. DUs die 1 keer in de 5 jaar waar jij naar refereerd betreft dus het verlof gedeelte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Opellll

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/182465_10151276839751816_52733288_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/306255_10151276475901816_1176106474_n.jpg

Ik vind die met de gele streep mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Kaap schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:39:
[...]

5 Mei is nog steeds elk jaar een officiële nationale feestdag. Het is alleen geen vastgestelde vrije dag, maar dat is heel iets anders.
Han schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:40:
[...]

offtopic: je haalt twee zaken door elkaar; verplichte verlofdag en nationale feestdag. De overheid heeft 5 mei weliswaar aangewezen als nationale feestdag, maar heeft het daarbij aan de CAO-partijen overgelaten of een werknemer betaald vrijaf heeft op die dag. DUs die 1 keer in de 5 jaar waar jij naar refereerd betreft dus het verlof gedeelte :)
Jullie hebben gelijk :)

Er zullen natuurlijk wel gewoon feesten plaatsvinden in de grote steden, dus de politiemensen zullen allemaal wel aan de bak moeten die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Meest gehate elftal van Bild heeft hoog (ex-)Ajax-gehalte
Het Duitse boulevardblad Bild heeft een elftal samengesteld met de meest onsympathieke voetballers van het moment. Opvallend in het meest gehate elftal: liefst vier spelers hebben een Ajax-verleden.

Het elftal van meest gehate spelers volgens Bild: Artur Boruc (Southampton); Dani Alves (FC Barcelona), Pepe (Real Madrid), John Terry (Chelsea) en Marcelo (Real Madrid); Joey Barton (Olympique Marseille), Nigel de Jong (AC Milan) en Christian Poulsen (Ajax); Luis Suàrez (Liverpool), Zlatan Ibrahimovic (Paris Saint-Germain) en Mario Balotelli (AC Milan).

Trainer van dit stelletje ongeregeld is José Mourinho .
Poulsen kan ik niet beoordelen, schijnt om gedrag uit zijn Schalke-periode te zijn. Aan de andere kant, je wilt een Suarez best in je eigen team hebben, alleen niet bij de tegenstander ;) . En niet vergeten: het gaat om Bild Zeitung, dus geen Duitse spelers :p

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 04-03-2013 18:24 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:23:
[...]
Poulsen kan ik niet beoordelen, schijnt om gedrag uit zijn Schalke-periode te zijn. Aan de andere kant, je wilt een Suarez best in je eigen team hebben, alleen niet bij de tegenstander ;)
Heel toevallig staat dit op het AD, en ook heel toevallig heeft Bild geen enkele Duitser op die lijst gezet :O
Het geeft maar aan dat er heel wat toppers bij Ajax gespeeld hebben, Suarez is nu wel topscorer van de PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:25:
Heel toevallig staat dit op het AD, en ook heel toevallig heeft Bild geen enkele Duitser op die lijst gezet :O
Het geeft maar aan dat er heel wat toppers bij Ajax gespeeld hebben, Suarez is nu wel topscorer van de PL.
Sjeg ik tog? :p

Ik kan me de opname van Zlatan in die lijst voorstellen, en ook de coaching van Mourinho, de Barca en Real spelers, al hadden Pedro en Busquets er ook wel bij gemogen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

[...]

Poulsen kan ik niet beoordelen, schijnt om gedrag uit zijn Schalke-periode te zijn. Aan de andere kant, je wilt een Suarez best in je eigen team hebben, alleen niet bij de tegenstander ;) . En niet vergeten: het gaat om Bild Zeitung, dus geen Duitse spelers :p
Ach zoals je al zegt het is Die Bild.
De meeste spelers in die lijst ben ik het wel mee eens en in zijn Schalke tijd stond hij inderdaad bekend om zijn harde spel.
Mijn oom (Duitser) zei al direct '' is dat niet dat bijtertje van Schalke?'' toen hij hoorde dat hij naar Ajax ging.

De Duitsers hebben zelf ook een leuk verleden qua smerige spelers.
Mijn favoriet was vroeger toch wel Mario Basler. Top voetballer maar een eerste klas smeerlap in het veld.
Kan me nog die keer herinneren dat hij onderuit gehaald werd en de stervende zwaan speelde (om de ander een kaart aan te smeren).
Hij kon niet meer lopen en moest dus van het veld gedragen worden. Toen hij van t veld was sprong hij direct van de brancard en wilde weer t veld in. De scheids zag het en gaf hem direct een kaart.

edit:
Bendtner 6 maanden geschorst door de Deense bond vanwege zijn aanhouding betreffende alcohol achter t stuur.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 04-03-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deadsy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:35:
Ach zoals je al zegt het is Die Bild.
Precies, je moet er ook de humor van inzien. Een Spaanse lijst zou geen Spanjaarden bevatten, een Nederlandse lijst misschien Strootman/Bommel en Toivonen, maar dan zal het wel via de Telegraaf zijn, enzovoort.
De Duitsers hebben zelf ook een leuk verleden qua smerige spelers.
Schumacher, Mattheus, Schweinsteiger, enzovoort. En als je de beelden van Oranje-Brazilie uit 1974 ziet, of Feyenoord-Estudiantes uit 1970, kijk je ook wel anders naar het huidige voetbal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gambieter schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:40:
[...]

Precies, je moet er ook de humor van inzien. Een Spaanse lijst zou geen Spanjaarden bevatten, een Nederlandse lijst misschien Strootman/Bommel en Toivonen, maar dan zal het wel via de Telegraaf zijn, enzovoort.

[...]

Schumacher, Mattheus, Schweinsteiger, enzovoort. En als je de beelden van Oranje-Brazilie uit 1974 ziet, of Feyenoord-Estudiantes uit 1970, kijk je ook wel anders naar het huidige voetbal :+
Schweinsteiger is bijna een heilige als je hem met een Effenberg en Basler vergelijkt en nog oudere spelers.
Vooral over Effe heb ik een zeer lage mening, deels vanwege het hele Strunz gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deadsy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:49:
Schweinsteiger is bijna een heilige als je hem met een Effenberg en Basler vergelijkt en nog oudere spelers.
Vooral over Effe heb ik een zeer lage mening, deels vanwege het hele Strunz gedoe.
Effenberg, dat was de naam waar ik even niet op kon komen :p

De huidige generatie Duitsers is toch vrij liefjes?

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 04-03-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gambieter schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:50:
[...]

Effenberg, dat was de naam waar ik even niet op kon komen :p

De huidige generatie Duitsers is toch vrij liefjes?
Vergeleken met de figuren uit de 90s en ervoor zijn het grotendeels absurd lieve jongens.
Tenzij volgende week opeens in de Bild staat dat Lahm Hoeness een klap op het gezicht gegeven heeft en Schweinsteiger het bed deelt met de vrouw van een van zijn ploeg genoten.
:9~ de goede oude tijd.

Maar om eerlijk te zijn is het soms wel handig een gifkikker in een team te hebben die een soort van vader rol speelt voor de jonge spelers.
Maar dan niet het soort van gifkikker die het nodig vind om elke wedstrijd de scheids de huid vol te schelden zonder echte reden.

Bijvoorbeeld Ajax heeft denk ik wel behoefte aan zo een speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

kristan schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:19:
Opellll

[afbeelding]

[afbeelding]

badum tss

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/480345_493499310697171_539650169_n.jpg

:+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kristan schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:19:
Opellll

[afbeelding]

[afbeelding]

Pff, mooi is anders inderdaad. Nouja, 5 miljoen per jaar, het moet dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

ASR had ook 5 miljoen toch? Opel is 5 miljoen wat tegen de 6 miljoen kan oplopen met bonussen? Of heb ik het verkeerd gelezen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:40:
ASR had ook 5 miljoen toch? Opel is 5 miljoen wat tegen de 6 miljoen kan oplopen met bonussen? Of heb ik het verkeerd gelezen?
Nou nee hoor, Opel zal maximaal 5 miljoen zijn, absoluut niet meer:
Feyenoord en Opel wilden vandaag het sponsorbedrag van Opel voor de komende vier jaar niet bekendmaken. Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher van Voetbal International, meldt dat dat bedrag volgens insiders tussen de 3,5 miljoen en 4 miljoen euro per jaar bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Details zijn niet bekend gemaakt. Overal in de media verschijnen verschillende bedragen, ze speculeren maar wat. Krabbedam zei destijds dat Immers 2x zo duur was en dat El Ahmadi een miljoen minder op zou leveren dan uiteindelijk het geval bleek.

[ Voor 37% gewijzigd door ph4ge op 05-03-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:32

Vos

AFCA

Ajax gaat weer in gesprek met Blind. Zijn huidige salaris zou liggen op €400.000. Toch wel een ander bedrag dan hier (en in de media) eerder gesuggereerd werd. Dan lijkt mij dat er wel ruimte is om te onderhandelen en hem een hoger salaris te bieden. Ik zie hem graag blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:09
Was het probleem niet meer wat hij vraagt? Ik kan me ergens wel voorstellen dat je niet wilt dat Blind de best betaalde speler zal zijn binnen je selectie. Maar hoewel 400.000 wel veel geld is, valt het voor voetbalbegrippen wel mee inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:56
Vos schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:39:
Ajax gaat weer in gesprek met Blind. Zijn huidige salaris zou liggen op €400.000. Toch wel een ander bedrag dan hier (en in de media) eerder gesuggereerd werd. Dan lijkt mij dat er wel ruimte is om te onderhandelen en hem een hoger salaris te bieden. Ik zie hem graag blijven.
Voor Ajax inderdaad een redelijk goede speler. Moet nog wel meer groeien want hij is nogal wisselvallig. De ene wedstrijd valt hij in positieve zin op terwijl hij de volgende wedstrijd fout op fout maakt of alleen maar tikkie terug doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vlassie1980 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:14:
[...]

Voor Ajax inderdaad een redelijk goede speler. Moet nog wel meer groeien want hij is nogal wisselvallig. De ene wedstrijd valt hij in positieve zin op terwijl hij de volgende wedstrijd fout op fout maakt of alleen maar tikkie terug doet.
Toch vind ik hem dit seizoen (en vorig naar mijn weten ook) een van de meest constante spelers. Velen roepen Boilesen zijn naam, maar die moet zich imo nog bewijzen. En met zijn blessure geschiedenis moet ik nog zien of hij er wel komt. Dijks is fysiek een topper, maar verder weet ik niet zo wat ik van hem moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Vos schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:28:
[...]

Toch vind ik hem dit seizoen (en vorig naar mijn weten ook) een van de meest constante spelers. Velen roepen Boilesen zijn naam, maar die moet zich imo nog bewijzen. En met zijn blessure geschiedenis moet ik nog zien of hij er wel komt. Dijks is fysiek een topper, maar verder weet ik niet zo wat ik van hem moet denken.
Dijks heeft minder inzicht, maar meer snelheid en power (gok ik). Anderzijds is Blind tactischer en een betere kopper. Dus mocht Blind niet tekenen, dan zal Dijks vast zijn opvolger worden (of Boilesen moet dat worden).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
[...]

Toch vind ik hem dit seizoen (en vorig naar mijn weten ook) een van de meest constante spelers.
Klopt, vorig seizoen was hij constant slecht en dit seizoen constant goed. Ook een kwaliteit. :P
Velen roepen Boilesen zijn naam, maar die moet zich imo nog bewijzen. En met zijn blessure geschiedenis moet ik nog zien of hij er wel komt. Dijks is fysiek een topper, maar verder weet ik niet zo wat ik van hem moet denken.
Boilesen heeft potentie, maar moet eerst maar eens een goede serie neerzetten. Zelfde geldt voor Dijks, al krijgt hij wat minder kansen dan Boilesen en Blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Outerspace schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:33:
[...]

Dijks heeft minder inzicht, maar meer snelheid en power (gok ik). Anderzijds is Blind tactischer en een betere kopper. Dus mocht Blind niet tekenen, dan zal Dijks vast zijn opvolger worden (of Boilesen moet dat worden).
Is het niet zo dat iedereen een betere kopper is dan Dijks omdat Dijks überhaupt geen ballen kopt? M.i. wel een flinke tekortkoming als verdediger.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Blind is gewoon een goede speler voor Ajax, al zie ik hem geen topper worden dus qua salaris mag hij niet teveel gaan kosten. Al kun je je dat met Moisander ook afvragen, die maakt ook regelmatig dure fouten.

Dijks komt techniek en inzicht tekort (die Boilesen overigens wel heeft) alleen is die in geen jaren fit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat verhaal over koppen komt van hem zelf af, hij heeft daar tijdens zijn jeugd nooit werk van gemaakt. Maar daar wordt hij nu echt wel op getraind, dat zag je al tijdens de wedstrijd tegen AZ. Daar kopte hij al meer ballen dan in zijn gehele carriere als jeugdspeler. Kwestie van trainen dus.

Dijks is echter minder qua opbouwen dan Blind. En dat wordt bij Ajax wel verlangt van een verdediger. Voor de rest is Dijks qua verdedigen beter dan Blind, ook fysiek is die gast echt sterk. Dat opbouwen en koppen valt te leren, verdedigen moet in je zitten. Dus daarom zie ik liever Dijks dan Blind als back. Blind zie ik eerder in de rol van Anita zoals deze speelde in zijn laatste jaar bij Ajax. Dus voor de verdediging. Ik denk dat Blind daar echt goed past. Laat hem maar een paar wedstrijden spelen op de plek van Poulsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:27
Han schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:59:

Dijks is echter minder qua opbouwen dan Blind. En dat wordt bij Ajax wel verlangt van een verdediger. Voor de rest is Dijks qua verdedigen beter dan Blind, ook fysiek is die gast echt sterk. Dat opbouwen en koppen valt te leren, verdedigen moet in je zitten. Dus daarom zie ik liever Dijks dan Blind als back. Blind zie ik eerder in de rol van Anita zoals deze speelde in zijn laatste jaar bij Ajax. Dus voor de verdediging. Ik denk dat Blind daar echt goed past. Laat hem maar een paar wedstrijden spelen op de plek van Poulsen :)
Daar kan ik me helemaal in vinden, Blind is net als Anita meer een verdedigende middenvelder, maar in de NL competitie kan je die ook als back neerzetten om meer aanvallend te spelen. Dijks zie ik zich nog echt wel ontwikkelen, die is ~3 jaar jonger dan Blind en m.i. verder dan Blind op die leeftijd.

Boilessen is idd afwachten met al die blessures, al schijnen ze nu eindelijk achter de oorzaak te zijn (slapende spier) en kan er nu gericht behandeld worden.

Overigens nog een leuk berichtje, Bild heeft het meest gehate elftal te wereld samengesteld:

http://www.ad.nl/ad/nl/10...t-hoog-Ajax-gehalte.dhtml

Hoog ajax-gehalte, liefst 4 (oud)-spelers. De Jong, Suarez en Zlatan kan ik enigzins plaatsen, maar Poulsen kan ik me niks bij voorstellen. Misschien leuk om dit elftal te laten spelen tegen het FIFA wereld-elftal of zo?

[ Voor 17% gewijzigd door Sempy op 05-03-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Sempy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:43:
[...]

Daar kan ik me helemaal in vinden, Blind is net als Anita meer een verdedigende middenvelder, maar in de NL competitie kan je die ook als back neerzetten om meer aanvallend te spelen. Dijks zie ik zich nog echt wel ontwikkelen, die is ~3 jaar jonger dan Blind en m.i. verder dan Blind op die leeftijd.

Boilessen is idd afwachten met al die blessures, al schijnen ze nu eindelijk achter de oorzaak te zijn (slapende spier) en kan er nu gericht behandeld worden.

Overigens nog een leuk berichtje, Bild heeft het meest gehate elftal te wereld samengesteld:

Hoog ajax-gehalte, liefst 4 (oud)-spelers. De Jong, Suarez en Zlatan kan ik enigzins plaatsen, maar Poulsen kan ik me niks bij voorstellen. Misschien leuk om dit elftal te laten spelen tegen het FIFA wereld-elftal of zo?
En geen duitsers blablabla, poulsen uit zijn schalke tijd.

(

[...]

)

[ Voor 20% gewijzigd door StrongArmLance op 05-03-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Right geen Duitser in het lijstje, Schweinsteiger, Der Lothar en Beckenbauer niet irritant. Dat Van Bommel er niet instaat verbaast mij ook wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Spuit elf :o Zie eerdere berichten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 20:18

Steffie

Opaque

Ik zie nu Schweinsteiger een aantal keren genoemd worden, maar ik vraag me dan af wat hij in zijn loopbaan gedaan moet hebben om aangemerkt te worden als irritante speler; alleen een associatie op basis van zijn naam is niet genoeg hoor. :P En zo vuil als hij kijkt speelt hij namelijk niet als linker, overwegend aanvallend ingestelde, middenvelder. Volgens mij heeft hij nog nooit een rode kaart gepakt in de Bundesliga. Alleen op Euro 2008 kreeg hij een keer een rode kaart. Verder is hij ook zelden geschorst in de Bundesliga. Spelers als Van Bommel, Enoh of Tioté zijn vele malen gemener en verzamelen een veelvoud aan gele en rode kaarten.

[ Voor 12% gewijzigd door Steffie op 05-03-2013 16:55 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Steffie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:46:
Ik zie nu Schweinsteiger een aantal keren genoemd worden, maar ik vraag me dan af wat hij in zijn loopbaan gedaan moet hebben om aangemerkt te worden als irritante speler; alleen een associatie op basis van zijn naam is niet genoeg hoor. :P En zo vuil als hij kijkt speelt hij namelijk niet als linker, overwegend aanvallend ingestelde, middenvelder. Volgens mij heeft hij nog nooit een rode kaart gepakt in de Bundesliga. Alleen op Euro 2008 kreeg hij een keer een rode kaart. Verder is hij ook zelden geschorst in de Bundesliga. Spelers als Van Bommel, Enoh of Tioté zijn vele malen gemener en verzamelen een veelvoud aan gele en rode kaarten.
Je kan er ook gewoon irritant uitzien en dat valt bij hem niet te ontkennen :P

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:23

Player1S

Probably out in the dark

Ik zie nu Schweinsteiger een aantal keren genoemd worden, maar ik vraag me dan af wat hij in zijn loopbaan gedaan moet hebben om aangemerkt te worden als irritante speler;
Tis een Duitser :X :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:10
Rik de Saedeleer is dood, RIP.

[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 05-03-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Denk dat die kutkop van hem ook niet meewerkt, factor Strootman, al zegt ie iets liefs, het ziet er uit als zeiken. Er staan wel wat naaiacties van hem in mijn geheugen, maar dat kan ook selectief zijn.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ken hem niet helaas. Maar zoals ik van mijn vader hoor een nieuw verlies voor de sport. Rip

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Mr_Size schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:45:
[...]

Spuit elf :o Zie eerdere berichten ;)
Spuit 11.2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:45

Fiber

Beaches are for storming.

Gaan we spektakel krijgen bij Manchester United - Real Madrid vanavond? Twee van de grootste en sterkste clubs ter wereld tegen elkaar! Ronaldo terug op Old Trafford, duizendste wedstrijd voor Manchester van Ryan Giggs!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Opvallend, geen Rooney in de basis bij Manchester United. Ferguson gooit alles op van Persie dus.
Ik durf niets te zeggen van deze wedstrijd, de mooiste wedstrijd van dit seizoen *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik verwacht dat United door gaat, misschien individueel wat minder kwaliteit maar meer een team.

1000e wedstrijd van Giggs, daar moet je wel respect voor hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

En precies nu gaat upc uiteraard weer eens happeren..... Echt begin beetje moe te worden van upc....
Had veel zin in deze wedstrijd hopelijk snel opgelost.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat een ongelofelijke balbeheersing heeft die Ronaldo toch, zo sterk aan de bal, echt genieten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

De Gea heeft weer last van beroerde ballen vooruit over de zijlijn te knallen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12
Wat een heerlijke actie net van Gigs tegen Coentrao.. Kan gewoon nog steeds met het niveau mee! Geweldige speler!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ook die tackle van Giggs in de 16 meter gebied O+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat is imo geen rood...kan nog leuk worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hoe kan je daar nou rood voor geven? Gevaarlijk spel kan ik inkomen, maar hij zet toch in principe niets op de man in? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Foutieve beslissing. Dit was geen rood waard. Duidelijk een poging van bal aannemen, maar helaas ook (net) geen poging om het been weer terug te trekken.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:33

wontcachme

You catch me? No you wont

Gaat de scheids aan het einde van de match een Real shirt krijgen? Als dat rood was vreet ik mijn sokken op.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:52
matchfixing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De aanhangers van omkoping- en andere CTs kunnen hier hun lol mee op. Belachelijke rode kaart, hij kijkt alleen naar de bal. Geel zou terecht zijn geweest, rood niet.

Zou Ferguson die hartaanval nu krijgen? :p

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 05-03-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:33

wontcachme

You catch me? No you wont

Dadona schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:59:
maar helaas ook (net) geen poging om het been weer terug te trekken.
Hij hing al in de lucht toen hij de tegenstander zag. Ik denk niet dat iemand zulke reflexen heeft om dan nog het been terug te trekken.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Geel man!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Overtrokken reactie van de scheidsrechter. Dat was echt geen rode kaart.
Ik ben benieuwd hoe Manchester United dit gaat oplossen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hield Rafael de bal tegen met de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Dus... Welke speler gaat Mourinho een rode kaart geven. Daar moeten ze het over hebben gehad. :+

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nee niet met de hand.
Wat zou Mourinho tegen Ferguson hebben gezegd?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zo dan, das een mooie goal van Modric. Nu gaat Real eroverheen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dus Real Madrid moet door een beslissing van de scheidsrechter doorbekeren? #matchfixing

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat een mazzelgoal zul je bedoelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Inderdaad een mooie goal van Modric, net dat mannetje meer dat Real het duwtje in de rug heeft gegeven. Ik zie het Real nu wel winnen.

Ronaldo is trouwens onzichtbaar. Terwijl ik dat tik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
En de nekslag voor Man U
Pagina: 1 ... 65 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.