[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.124 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:38:
[...]

Wat schiet je op met onterechte goals? :? Penal geven aan de tegenpartij gebeurt dan ook niet. Beter te vaak fluiten/vlaggen dan totaal niet fluiten/vlaggen. Niet dat PSV niet over PEC heen zou gaan, want dat lukt ze makkelijk (PEC geeft het achterin te makkelijk weg) Maar op deze manier vind ik typisch.
Van mij mag aanvallend spel gestimuleerd worden en dat er dan momenten zijn waar een speler nipt buitenspel staat door mag gaan is wat mij betreft iets wat ik accepteer. Liever aan aantal mooie counters dan acties die afgefloten worden omdat ze net niet buitenspel waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Markje, stel je niet zo aan ... wat een schwalbe ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hmmmm... had op zich best zin in een voetbalavondje Ajax-AZ, maar als ik de basiself van Ajax zie dan beloofd dat weinig spektakel. Kenneth Vermeer, Daley Blind, Christian Eriksen, Siem de Jong, Kolbeinn Sigthorsson en Viktor Fischer starten op de bank.

Ajax vindt de competitie belangrijker, maar de beker is ook een prijs. Ik vind het overigens raar dat de ploegen die vandaag de halve finale van de beker spelen vervolgens op zaterdag al moeten aantreden. waarom is dat niet verschoven naar zondag? Een dag extra rust had wellicht een mooiere pot opgeleverd vanavond.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Pfff waarom kon PSV dit nou niet tegen Zwolle in de competitie :(

Makkelijke overwinning van PSV. PSV had wel geluk met de 1ste goal die buitenspel was. Maar goed, Zwolle was zelden gevaarlijk en PSV deed het rustig aan. 't Was dan ook een redelijk saaie wedstrijd.

Leuk voor Locadia dat ie 3x scoorde *O* Zal Advocaat hem zaterdag nu wel in de basis zetten? :+ Hij heeft nu met het wegvallen van Lens en nog steeds afwezigheid van Toivonen en Narsingh wel meer kans en zal zeker wel veel gaan spelen de komende 3 wedstrijden.

Hier is trouwens de 1ste goal van Locadia te zien:
http://www.eredivisie.nl/...entimeter-buitenspel.html
Wel erg moeilijk te zien dat Locadia buitenspel stond want qua lichaam stonden ze op 1 lijn.

Ik vraag me echter af. Locadia stond bij de pass van Van Bommel (op Wijnaldum) in ieder geval achter de laatste verdediger. Stel nou dat Locadia niet buitenspel stond bij de pass van Wijnaldum, was het dan toch niet een buitenspel doelpunt omdat hij bij de pass van Van Bommel wel buitenspel (hinderlijk?) stond?

[ Voor 33% gewijzigd door silmaril8 op 27-02-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

silmaril8 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:38:

Leuk voor Locadia dat ie 3x scoorde *O* Zal Advocaat hem zaterdag nu wel in de basis zetten? :+ Hij heeft nu met het wegvallen van Lens en nog steeds afwezigheid van Toivonen en Narsingh wel meer kans en zal zeker wel veel gaan spelen de komende 3 wedstrijden.
Ik zie hem liever spelen dan Matavz. Snelle en sterke speler, daar gaat PSV nog veel plezier aan beleven :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:56
Hoplakee, eerste penalty alweer door de neus geboord... Altijd wat

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

loewie1984 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:54:
Hoplakee, eerste penalty alweer door de neus geboord... Altijd wat
Mwoh... daar heb ik mijn twijfels bij, moeilijk te zien.

Moet zeggen dat Ajax goed begint, sterk aan de bal, veel beweging, scherp achterin en goed aan het doorjagen bij balverlies. AZ komt er nog niet aan te pas... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
tis een beetje stil hier, maar de arbitrage heeft dus twee handsballen gemist. Verder die kans op de paal had er jammer genoeg ingemoeten en dan hebben we nog Serero, afvoeren en contract ontbinden die hap. Over de bal heen maaien, en daarna een zinloze schop tegen een AZ speler. En Lukoki snap je ook niets van, verovert ie de bal zeer overtuigend, speelt ie hem dan 2 meter te ver vooruit is ie hem weer kwijt.

Als het maar geen penalty's worden...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

loewie1984 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:37:
tis een beetje stil hier, maar de arbitrage heeft dus twee handsballen gemist. Verder die kans op de paal had er jammer genoeg ingemoeten en dan hebben we nog Serero, afvoeren en contract ontbinden die hap. Over de bal heen maaien, en daarna een zinloze schop tegen een AZ speler. En Lukoki snap je ook niets van, verovert ie de bal zeer overtuigend, speelt ie hem dan 2 meter te ver vooruit is ie hem weer kwijt.

Als het maar geen penalty's worden...
Geen penalty's... Gewoon de oude voetbalwet, zelf niet scoren maar wel beter, dus met 0-1 verliezen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Weet iemand of er nog echt gevoetbald gaat worden bij Ajax-AZ? .... De wedstrijd is nog saaier dan die van PEC-PSV....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik kijk mijn ogen uit. Schakel in in de 2de helft, maar dit lijkt wel seniorenvoetbal. Past wel bij de sfeer in het stadion. De Ajax selectie is wel smal als je het zo ziet. De basiself zijn prima, maar verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Je hebt de eerste helft gemist, kudo's voor het publiek die er telkens maar weer achter is gaan staan. Dat ze nu wat matjes zijn kan je ze niet kwalijk nemen. Maar je hebt gelijk, lijkt wel anti voetbal. Als ik de boer was zou ik toch gewoon mijn basis voorhoede erin gaan gooien, weer 120 minuten spelen en penalty's binnen een week wil je echt niet...

godver die twee hebben ook geen oog voor iets anders dan het doel he, ipv afleggen op Boerrigter weer hoog over.

[ Voor 14% gewijzigd door loewie1984 op 27-02-2013 22:03 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Echt.... die Serero en Lukoki, diep triest. Die twee er uit en het gaat wel draaien, er is ruimte zat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Blom is net zo'n lamzak vandaag als al die andere 22 op het veld...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Han schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:03:
Echt.... die Serero en Lukoki, diep triest. Die twee er uit en het gaat wel draaien, er is ruimte zat :|
Wat jammer is, voor zijn blessure kon Serero leuk ballen, geen idee of het zenuwen zijn of gebrek aan ritme.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En terecht.... de Ajax verdediging moest zelfs meehelpen om AZ een fatsoenlijke aanval te laten produceren, maar goed, zij hebben wel een spits die aan een kans genoeg heeft.

Fluit maar af, hup, verder met de competitie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:02
Grr zo verkloot ajax het op 3 vlakken in 1 week. 1-0 voor AZ... dit gaat niet meer goedkomen ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat een droevige verdediging hebben we toch ook bij Ajax zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:48
Wat matig uitverdedigen... Zo vraag je er om.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:26

Vos

AFCA

ephymerous schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:18:
Wat matig uitverdedigen... Zo vraag je er om.
Geheel terecht ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wel beetje pijnlijk om nu de boel te moeten repareren voor de Boer. Laat het dan maar lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:50

Fiber

Beaches are for storming.

Han schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:16:
[...] maar goed, zij hebben wel een spits die aan een kans genoeg heeft...
En een spelverdeler die er wel wat van kan... :)

Maar belangrijker is dat AZ toch wel graag wil winnen en het Ajax niet echt kan boeien lijkt mij.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Op deze manier al 3 thuiswedstrijden zonder winst. Dat is toch wel zeer matig. En in alle gevallen eigenlijk vanwege het feit dat er te makkelijk doelpunten weggegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:21:
Wel beetje pijnlijk om nu de boel te moeten repareren voor de Boer. Laat het dan maar lopen.
Inderdaad. Je start met een half B team, eindig daar dan ook maar mee. Stel gewoon je sterkste 11 op klaar. Tenzij ze echt met pijntjes zitten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:06

Quad

Doof

Knap, in een week tijd Europa, de Beker en de landstitel (as zaterdag..) verneuken. Kudo's Ajax!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Quad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:26:
Knap, in een week tijd Europa, de Beker en de landstitel (as zaterdag..) verneuken. Kudo's Ajax!
Dat laatste zou me verbazen zo gek als deze competitie dit jaar verloopt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ajax is in de laatste 2 seizoenen wel 6x afgeschreven. De competitie is nog niet verloren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Owned :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Kansloos. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

4 Keer hans missen, is dat een record?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
prachtig wat een arbitraire dwalingen allemaal

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 10:56
Het lijkt wel handbal zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Die arbitrage is zowaar weer slechter dan Ajax :X

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

In er week tijd weer een stoel gesloopt hier.. Wtf hoeren en nog heel wat ziektes.. Kut zooi.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ja Van Rhijn, sta je WEDEROM aan de buitenkant te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Steeds als ik van Rhijn zie lijkt het wel alsof van der Wiel staat te 'verdedigen' ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
achja, ze hoeven iig geen 120 minuten vol te maken...

[ Voor 8% gewijzigd door loewie1984 op 27-02-2013 22:32 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:31:
In er week tijd weer een stoel gesloopt hier.. Wtf hoeren en nog heel wat ziektes.. Kut zooi.
Dat is nr.2 deze week dan toch? Nog ff en je kunt een nieuwe set gaan kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

En dat zaterdag weer een wereldwedstrijd neerzetten tegen Twente, wat dat is een wedstrijd waar ze zich wel voor op kunnen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ach, hoe De Boer ook zei 'dit is een prijs die je kunt winnen' Ja, maar ze wouden hem overduidelijk niet winnen :+ Dus AZ Europa in huh? :P Ajax is nog niet afgeschreven, die komen wel terug in de competitie.

[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 27-02-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

MeNTaL_TO schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:27:
[...]
Dat laatste zou me verbazen zo gek als deze competitie dit jaar verloopt.
Je denkt dat je nu slap kan spelen en er dan zaterdag weer fris en fruitig tegenaan kan gaan...? Zo werkt dat meestal niet. Beetje hetzelfde als op een groot toernooi een laatste poule-wedstrijd laten lopen. Dat werkt over het algemeen ook negatief door in de daaropvolgende wedstrijd.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

En , we krijgen over een paar weken een AZ wat express wil verliezen van PSV. Kijken of de PSV aanhang dat net zo vervelend vind als met Heerenveen-Feyenoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Rugleuning is eruit, oude stoelen. Naja na twee jaar kampioen toch wel aardig verwend eerlijk gezegd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:30

RBH

Nou, KNVB beker dus ook gedag zeggen. Al kan ik daar niet wakker van liggen. Ik begin me meer zorgen te maken over de vorm waar Ajax nu in verkeerd.. Goals maken wil niet lukken, verdedigen wil blijkbaar niet lukken.. Het lijkt wel alsof ze 'op' zijn o.i.d.

Zaterdag de echte test; als dat ook een deceptie wordt (waar ik wel bang voor ben eigenlijk..) schrijf ik ze wel grotendeels af voor de titel. (En ja, ik weet dat ze 'gewoon' 2e staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hoppaaaa lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ajax heeft te veel last van de voetbalwet dat als ze zelf niet scoren de tegenstander dat wel doet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Over en uit lololo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Fiber schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:32:
[...]

Je denkt dat je nu slap kan spelen en er dan zaterdag weer fris en fruitig tegenaan kan gaan...? Zo werkt dat meestal niet. Beetje hetzelfde als op een groot toernooi een laatste poule-wedstrijd laten lopen. Dat werkt over het algemeen ook negatief door in de daaropvolgende wedstrijd.
Instelling kan een x aantal dagen later compleet anders zijn. Althans bij mijn voetbalteam wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Fijn, nu heeft PSV de beker ook nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Aghanim schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:35:
Fijn, nu heeft PSV de beker ook nog :(
Laat ze die maar hebben net zoals Twente @ 2010/2011. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Holy crap, Just Holy crap.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Wat een armoede zeg, weer geen uitgespeelde kans gezien en dan komt het foutje achterin vanzelf. Onbegrijpelijk dat een selectie met zo veel kwaliteit, zo weinig laat zien. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

MeNTaL_TO schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:32:
En dat zaterdag weer een wereldwedstrijd neerzetten tegen Twente, wat dat is een wedstrijd waar ze zich wel voor op kunnen laden.
Transfermarkt is al dicht, dus we hebben nog steeds geen spits. Hunker weer naar het systeem waar de Jong in de spits staat. Maar goed, laten we maar eerst wat wedstrijden met een vaste voorhoede spelen. Dat gewisseld is funest. Dat in combinatie met die vreselijke achterhoede, dan maak je geen kans op de titel. Het enige lichtpuntje van vandaag was Dijks, heerlijke verdediger, sterk als een reus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

quote: @bartvanmerwijk
Je kan zeggen wat je wilt, maar Ajax gaat echt steeds meer op Barcelona lijken. Geen Europa meer. Uit de beker. Knap hoor! #ajaaz
Dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Laatst online: 22:32
Het geeft meteen wel weer een blik op hoe goed die keeper achter Vermeer nu werkelijk is. De tweede goal is er één die Vermeer nu ook al een paar keer achter zich heeft gekregen. De derde, ...

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Vos schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:34:
[...]
Instelling kan een x aantal dagen later compleet anders zijn. Althans bij mijn voetbalteam wel ;).
Geloof je het zelf? Of is dit tegen beter weten in proberen nog een beetje positief te blijven...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
ik wilde nog zeggen, het Verbeek effect lijkt ook wel over bij AZ, maar het 'de Boer' effect moet ook weer gezocht worden ergens in de diepe krochten van de Arena

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

loewie1984 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:38:
ik wilde nog zeggen, het Verbeek effect lijkt ook wel over bij AZ, maar het 'de Boer' effect moet ook weer gezocht worden ergens in de diepe krochten van de Arena
Laatste paar weken is dat effect inderdaad in de grachten gedonderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
en die hebben ze nou net dichtgestort met cement, komen ze niet meer aan dus :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Altidore kan nog altijd geen Nederlands. Jammer hoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Pfffff... Met 0-3 verliezen van een ploeg die er 60 minuten niet aan te pas is gekomen. Werkelijk beschamend, notabene in een thuiswedstrijd. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Fiber schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:38:
[...]

Geloof je het zelf? Of is dit tegen beter weten in proberen nog een beetje positief te blijven...? O-)
Ik mag toch echt hopen dat de spelers meer inzet en passie tonen dan vandaag. Kan het minder? Tegen Steaua was het ook slappe hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:23

wontcachme

You catch me? No you wont

Wordt de nieuwe sponsor van Ajax misschien Beter Bed? Ze staan toch redelijk vaak te slapen de laatste tijd.

Het probleem van Ajax is vrij simpel. Verdediging faalt veel, middenveld is 0,0 creatief en ze hebben geen aanspeeltpunt in de spits/echte spits. En dan zeg ik maar niks over Lukoku/Serero.

Zelfs in de sterkse opstelling missen ze gewoon een echte spits. Ze proberen Barcelona na te doen met tikkie takkie en dan werkt simpelweg niet goed genoeg.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
loewie1984 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:38:
Dat krijg je als je alle spelers met karakter verkoopt en er 11 ja-knikkende mietjes in zet zonder instelling of enige beleving. Alleen maar balletjes terug en breed, beetje nonchalant rondtikken totdat de bal kwijt is --> counter en het is weer raak.

We hebben alleen maar droevige buitenspelers, echt om te janken. Om maar over Poulsen en van Rhijn te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dadona schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:38:
Het geeft meteen wel weer een blik op hoe goed die keeper achter Vermeer nu werkelijk is. De tweede goal is er één die Vermeer nu ook al een paar keer achter zich heeft gekregen. De derde, ...
Ga hem een beetje verwijten dat 3 man de bal niet goed wegwerken bij de 2e goal, waarna Alderweireld zijn voet tegen de bal had moeten zetten en van Rhijn verkeerd stond te dekken.
De derde goal was wel zijn fout, maar Vermeer had waarschijnlijk ook te ver uit zijn goal gestaan want dat doet hij standaard.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

wontcachme schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:40:
Wordt de nieuwe sponsor van Ajax misschien Beter Bed? Ze staan toch redelijk vaak te slapen de laatste tijd.

Het probleem van Ajax is vrij simpel. Verdediging faalt veel, middenveld is 0,0 creatief en ze hebben geen aanspeeltpunt in de spits/echte spits. En dan zeg ik maar niks over Lukoku/Serero.

Zelfs in de sterkse opstelling missen ze gewoon een echte spits. Ze proberen Barcelona na te doen met tikkie takkie en dan werkt simpelweg niet goed genoeg.
Inderdaad, ik word al gek van dat spel van Barcelona, laat staan dit spel van Ajax. Steeds tikkie terug en weer breed, bijna geen acties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Aghanim schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:40:
[...]

Dat krijg je als je alle spelers met karakter verkoopt en er 11 ja-knikkende mietjes in zet zonder instelling of enige beleving. Alleen maar balletjes terug en breed, beetje nonchalant rondtikken totdat de bal kwijt is --> counter en het is weer raak.

We hebben alleen maar droevige buitenspelers, echt om te janken. Om maar over Poulsen en van Rhijn te zwijgen.
Laten we alles en iedereen afbranden ;). De kwaliteit is er imo zeker wel, echter de vorm absoluut niet. En dat zie je in het missen van toch wel grote kansen. En dat werkt logischerwijs door in het de hele ploeg. Dan gaat de verdediging ook mee in de malaise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Die eerste ging dus ook twee keer buitenspel aan vooraf. Wederom een zeer zwak Ajax en een arbitrage die weer zwaar tegen werkt.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Moet eerlijk bekennen dat ik in Ajax het Twente van vorig jaar zie, in een week exit bij Europees voetbal, exit bij de beker en slecht presteren in de competitie.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:43:
[...]

Laten we alles en iedereen afbranden ;). De kwaliteit is er imo zeker wel, echter de vorm absoluut niet. En dat zie je in het missen van toch wel grote kansen. En dat werkt logischerwijs door in het de hele ploeg. Dan gaat de verdediging ook mee in de malaise.
Dat is niet iets van de laatste wedstrijden. Ik vind Sana, Lukoki en Derk echt veel te weinig brengen. Scoren haast nooit en spelen ook amper een man voorbij. Van Rhijn vind ik een verdediger die niet goed op let en daardoor vaak te laat is/verkeerd dekt. Poulsen vind ik, gezien zijn ervaring, zeer weinig toevoegen en vergeleken met Anita in voetballend opzicht helemaal niets brengen.

Als het loopt dan loopt het inderdaad, daar heb je gelijk in. Maar er is bij Ajax niemand met karakter die op kan staan op momenten dat het moet en de ploeg over het dode punt helpt. Iedere keer als Ajax achter komt te staan dan is het weer dolend over het veld op zoek naar de gelijkmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Frank de Boer heeft het vooral over kansen missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Laatst online: 22:32
Mja, ik wil die 'kansen' van Lukoki en Serero nu echt geen kansen noemen. Een kans is toch wel als er een realistische kans is dat de bal erin vliegt. En bij die twee knakkers heb ik die indruk nu echt totaal niet.
OPSLAGHOND schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:41:
[...]

Ga hem een beetje verwijten dat 3 man de bal niet goed wegwerken bij de 2e goal, waarna Alderweireld zijn voet tegen de bal had moeten zetten en van Rhijn verkeerd stond te dekken.
De derde goal was wel zijn fout, maar Vermeer had waarschijnlijk ook te ver uit zijn goal gestaan want dat doet hij standaard.
Bij de tweede goal gaat het inderdaad ervoor al fout. En ik snap wel dat het idee daarna het verkleinen van het doel is. Maar het is altijd zo ver dat je zoveel opties open laat, los van dat je dan er meteen vanuit gaat dat Van Rhijn echt niets gaat herstellen. (En om mijzelf het onmogelijk te maken, dat zou goed kunnen. :+ )

[ Voor 12% gewijzigd door Dadona op 27-02-2013 22:49 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ok, dit is niet als een flame bedoeld, maar waarom zijn de Feyenoorder die ik op faceboek heb, zo gigantisch bezig met Ajax. Snap de rivaliteit wel, maar als je zelf niet meer in de beker staat, dan ga je toch niet zo gigantisch vieren alsof Feyenoord de CL heeft gewonnen.
Ik zie dat de supporters hier nomaal reageren (welke club dan ook), dus spreek de mensen hier absoluut niet aan. Maar het gedrag zelf snap ik gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Aghanim schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:46:
[...]

Dat is niet iets van de laatste wedstrijden. Ik vind Sana, Lukoki en Derk echt veel te weinig brengen. Scoren haast nooit en spelen ook amper een man voorbij. Van Rhijn vind ik een verdediger die niet goed op let en daardoor vaak te laat is/verkeerd dekt. Poulsen vind ik, gezien zijn ervaring, zeer weinig toevoegen en vergeleken met Anita in voetballend opzicht helemaal niets brengen.

Als het loopt dan loopt het inderdaad, daar heb je gelijk in. Maar er is bij Ajax niemand met karakter die op kan staan op momenten dat het moet en de ploeg over het dode punt helpt. Iedere keer als Ajax achter komt te staan dan is het weer dolend over het veld op zoek naar de gelijkmaker.
Sana begon heel sterk, Derk heeft ook een zeer sterke fase gehad. En ja, dat is lang geleden. Echter ze kunnen het wel en ook over meerdere wedstrijden gezien. Van Rhijn heeft ook wel aangetoond het zeker te kunnen

Ajax mist imo zeker een gifkikker, een etter, een persoonlijkheid. Het is teveel een ideale schoonzonen elftal. Echter heb je daar nu niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Vos schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:49:
[...]

Sana begon heel sterk, Derk heeft ook een zeer sterke fase gehad. En ja, dat is lang geleden. Echter ze kunnen het wel en ook over meerdere wedstrijden gezien. Van Rhijn heeft ook wel aangetoond het zeker te kunnen

Ajax mist imo zeker een gifkikker, een etter, een persoonlijkheid. Het is teveel een ideale schoonzonen elftal. Echter heb je daar nu niks aan.

.
Een Suarez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Klopt, Vertonghen, Janssen en Anita brachten op dat gebied veel meer dan Eriksen, de Jong en Aldeweireld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

[...]
Misschien is Theo Jansen wel een goed idee ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Royz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:07:
[...]

Misschien is Theo Jansen wel een goed idee ;)
Of Mark van Bommel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wontcachme schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:40:

Die sterke spits heeft Ajax ook helemaal niet nodig, die hadden ze de 2 vorige kampioensseizoenen ook niet.
Probleem is dat er geen echte leider meer in het elftal zit (Vertonghen) daarnaast missen ze een speler als Anita op het middenveld. Met deze selectie gaat Ajax het gewoon niet redden, of de concurrentie moet nog harder falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:57
In deze competitie kan het zo weer anders zijn dus Ajax-fans hoeven niet te wanhopen.

En Ajax mist in mijn ogen helemaal geen gifkikker. Die hebben ze bij PSV namelijk wel en ook PSV grossiert in wisselvalligheid en blunders.

Maar komt Ajax niet gewoon aanvallende kwaliteit tekort? De Jong in de spits als aanspeelpunt gaat nog wel maar dat is ook maar een noodoplossing eigenlijk. De IJslander is vaak geblesseerd en Sana, Lukoki of Boerrigter hebben wel eens aardige wedstrijden gespeeld maar zijn modale spelers. Die zijn niet beter dan Verhoek of Schaken. De wedstrijden dat Ajax goed speelde was het toch vooral Fischer die het verschil maakte. En als die het een keer niet heeft of er niet is scheelt dat dus.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 18:12
MeNTaL_TO schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:49:
Ok, dit is niet als een flame bedoeld, maar waarom zijn de Feyenoorder die ik op faceboek heb, zo gigantisch bezig met Ajax. Snap de rivaliteit wel, maar als je zelf niet meer in de beker staat, dan ga je toch niet zo gigantisch vieren alsof Feyenoord de CL heeft gewonnen.
Zie je andersom net zo hard hoor...

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Koppensneller schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:21:
[...]

Hier, ik zal deze hier vast neerzetten voor over een uurtje of 6.

[afbeelding]

Alleen voor tranen ;)
Ik ga er maar van uit dat je ze zelf gebruikt hebt. :p
En wat doe je er mee? :p

[ Voor 61% gewijzigd door MegaTronics op 28-02-2013 07:47 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik lees vanalles over die 'slechte arbitrage', en dat vond ik ook wel. In de eerste helft hadden er zeker 2 van Ajax geel moeten krijgen - Serero in elk geval voor die 'tackle' - en AZ kreeg haast geen vrije trap mee - die er wel hadden moeten zijn.

Blom stond wel dramatisch niet te fluiten. Buitenspel van Altidore op eigen helft...

Daar tegenover stond dan die 'handsbal'. Elke keer dat Lukoki en Serero zelf tegen de vlakte gingen hadden ze last van vallende ziekte, daar was vrijwel niets aan de hand. Behalve dan dat het lichtgewichten zijn, in vrijwel elk opzicht.

2e helft heb ik niet meer gezien, ik kon het niveau over de hele linie niet aan... jammer dat ik die ontknoping heb gemist.

Ik gun het AZ wel. Maar of ze de finale gaan winnen? Waarom ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 28-02-2013 08:08 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:35

Rhapsody

In Metal We Trust

Vergeet ook Boerrigter niet, die valt ook maar wat te graag. M.i. ontstaat mede daardoor de eerste tegentreffer.

Tot de 70e minuut was er ook niet zoveel aan de hand. AZ wist weinig te creeeren. Echter Ajax ook niet echt. Zodra Lukoki of Boerrigter de bal kreeg was het weer tikkie terug, ze durfden niet naar voren.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 17:29

St@m

@ Your Service

Eerste goal PSV was inderdaad buitenspel :D
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/553354_295493493913848_1562890364_n.jpg

Niet te zien, met het blote oog denk ik zo.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Rhapsody schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:09:
Vergeet ook Boerrigter niet, die valt ook maar wat te graag. M.i. ontstaat mede daardoor de eerste tegentreffer.

Tot de 70e minuut was er ook niet zoveel aan de hand. AZ wist weinig te creeeren. Echter Ajax ook niet echt. Zodra Lukoki of Boerrigter de bal kreeg was het weer tikkie terug, ze durfden niet naar voren.
Tot de 70ste minuut was het inderdaad een vrij saai duel. Je had twee ploegen waarvan de één iets meer de bal had dan de ander, verder creëerden ze beiden weinig tot niets. Totdat opeens Maher de ruimte krijgt om een voorzet te geven en Altidore de ruimte krijgt om in te koppen. De voorzet was fraai, maar had nooit gegeven moeten kunnen worden. De kopbal idem. Vanaf dat moment moet Ajax komen, probeert het dat ook wel, maar maakt AZ het goed en simpel af, zoals vaak het geval is in dergelijke duels. De uitslag lijkt dramatisch voor Ajax, maar is m.i. wel enigszins vertekend. Zeker op basis van de eerste 70 minuten was een 0-0 eindstand de juiste geweest. Na de 0-1 maakt AZ het goed af, mede ook dankzij het karakter van een bekerwedstrijd.
St@m schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:17:
Eerste goal PSV was inderdaad buitenspel :D
[afbeelding]

Niet te zien, met het blote oog denk ik zo.
Dom uitgespeeld dus eigenlijk. Er was ruimte zat om wel overduidelijk achter de bal te blijven. Je moet een scheidsrechter ook niet uitlokken met een net wel / net niet buitenspelsituatie als dat niet hoeft.
Ramzzz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:06:

Blom stond wel dramatisch niet te fluiten. Buitenspel van Altidore op eigen helft...
Zo klip en klaar was dat niet. Altidore stond met zijn voeten op de middenlijn, maar het is best voorstelbaar dat zijn hoofd zijn op de Ajax-helft bevindt, buitenspel dan dus.

Ik vond Blom best prima fluiten eigenlijk. Hij was de enige die het tempo een beetje hoog probeerde te houden, met name door vaak op een goede manier de voordeelregel toe te passen. Daarbij ging hij niet de discussie aan met spelers die dat zelf wel graag wilden.

[ Voor 33% gewijzigd door argro op 28-02-2013 08:24 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• St@m

St@m

@ Your Service

argro schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:19:

[...]
Dom uitgespeeld dus eigenlijk. Er was ruimte zat om wel overduidelijk achter de bal te blijven. Je moet een scheidsrechter ook niet uitlokken met een net wel / net niet buitenspelsituatie als dat niet hoeft.
Absoluut, gewoon duidelijk achter de bal blijven. Maar goed, ik snap dat de assistent dit doelpunt heeft goedgekeurd.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Goed, even de samenvatting gezien (ik had de 2e helft 'gemist' :z), die goals waren echt kinderspel... als je zo slecht speelt en je eigen kansen niet mist, dan is het wel de gretige ploeg die wint.

Als je dan ziet dat de 1e goal van AZ eventueel buitenspel kan zijn en de tweede voorafgegaan wordt door hands, dan wordt mijn mening over de arbitrage niet beter.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

heerlijk, spelen als een natte krant en toch winnen.
Valt er misschien toch nog wat te halen voor AZ.

Ik blijf toch van mening dat Feyenoord supporters een stuk meer achter hun team had blijven staan dan de Ajax supporters.

Wat vinden de Ajax supporters nu van de boer en zijn tactiek? in mijn ogen een beetje arrogant. had hij 2 van zijn basis elf erbij betrokken dan hadden ze AZ van de mat gespeeld.

Voor deze kaaskop een gelukje dat de Boer daar niet voor gekozen heeft.

Bears and Bulls

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Kaap schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 06:33:
[...]

Zie je andersom net zo hard hoor...
Ik zie het iig niet, geen PSV-er die dat deed in mijn lijst, geen Twentenaar, geen ajaxcied die bij verlies van PSV ergens aan het feest vieren is. Het valt me gewoon op dat zodra Ajax blundert. de feyenoorders in mijn lijst feest aan het vieren zijn en dan vraag ik me af waarom dat gebeurt. Als ik kijk hoe Feyenoord ervoor staat, dan zou ik nu nog geen feest vieren, in de compeitie gaat het nu prima, maar het kan met het vertrek/uitval van 1 speler als een kaartenhuis in elkaar donderen.
mindcre8r schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:40:
Wat vinden de Ajax supporters nu van de boer en zijn tactiek? in mijn ogen een beetje arrogant. had hij 2 van zijn basis elf erbij betrokken dan hadden ze AZ van de mat gespeeld.

Volgens mij zit het niet zozeer in de taktiek, maar meer het vertrouwen/flow waar de spelers inzitten.
Ik snap niet waarom Derk speelt en dan vaak nog eens op rechts waar hij duidelijk niet uit de voeten kan.
Je hebt 2 snelle flankspelers, gebruik die dan ook zo, ik zag alleen van Rhijn af en toe diep spelen op Lukoki.

[ Voor 35% gewijzigd door MeNTaL_TO op 28-02-2013 08:50 ]

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
mindcre8r schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:40:

Ik vind de tactiek te billijken, vooral omdat ik niet geloof dat Ajax met twee extra basisspelers AZ van de mat had gespeeld. Dat is tegen Roda JC, Staeua en Ado ook niet gelukt immers. Op de zeperd te gen NAC na doet AZ het best aardig in de periode na de winterstop. Ik zie die ploeg nog wel flink klimmen op de ranglijst.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• St@m

St@m

@ Your Service

MeNTaL_TO schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:46:
[...]

Ik zie het iig niet, geen PSV-er die dat deed in mijn lijst, geen Twentenaar, geen ajaxcied die bij verlies van PSV ergens aan het feest vieren is. Het valt me gewoon op dat zodra Ajax blundert. de feyenoorders in mijn lijst feest aan het vieren zijn en dan vraag ik me af waarom dat gebeurt. Als ik kijk hoe Feyenoord ervoor staat, dan zou ik nu nog geen feest vieren, in de compeitie gaat het nu prima, maar het kan met het vertrek van 1 speler als een kaartenhuis in elkaar donderen.
Oh, ik zie het wel in mijn lijst..
En ja, ik heb gisteravond ook alle klaagberichten over Ajax geliked :D En ook alle klaagberichten over PEC-PSV, en dat waren er veeeeel :D

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 28-02-2013 08:53 ]

• D-e-n
Natuurlijk gebeurt het twee kanten op. Het is altijd zo'n onzin om te beweren dat de aanhangers van één club het wel of niet doen. Je hoeft alleen maar op zo'n AFCA site te kijken om te zien dat Ajax fans net zo "kinderachtig" zijn als Feyenoord fans, of PSV supporters.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 16:05
Ik zie het iig niet, geen PSV-er die dat deed in mijn lijst, geen Twentenaar, geen ajaxcied die bij verlies van PSV ergens aan het feest vieren is. Het valt me gewoon op dat zodra Ajax blundert. de feyenoorders in mijn lijst feest aan het vieren zijn en dan vraag ik me af waarom dat gebeurt. Als ik kijk hoe Feyenoord ervoor staat, dan zou ik nu nog geen feest vieren, in de compeitie gaat het nu prima, maar het kan met het vertrek/uitval van 1 speler als een kaartenhuis in elkaar donderen.
Ik heb het even nagekeken, bij mij op Facebook heb ik 3 berichtjes van Ajacieden na de uitschakeling van Feyenoord in de beker tegen PSV uit, waaronder eentje die toevoegde dat Ajax nu zeker de dubbel zou pakken. WhatsApp berichten en opmerkingen bij de koffieautomaat tel ik dan niet eens mee. Elkaar een beetje plagen na een nederlaag hoort er gewoon bij. Zeker na dat we maanden hebben moeten horen hoe knap het toch wel is dat Ajax op alle fronten mee doet en hoe goed het van ze is dat ze elke prijs willen winnen. Ik wil je overigens ook herinneren aan bijv. het pak zakdoeken wat een (volgens mij) Ajacied hier al plaatste voor de wedstrijd. 0-3 in eigen huis verliezen van een degradatie kandidaat is gewoon grappig voor supporters van een andere club, moet je maar tegen kunnen. Gelukkig voor jou is het meestal is het andersom ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 28-02-2013 09:01 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Overigens, naast de opstelling en instelling van spelers, als je zo veel kansen mist en blunders maakt, dan wordt het een soort loterij: welke blunder wordt eens wel keihard afgestraft en gaat er wel in...

Zie de wedstrijden die de 'grote clubs' verliezen. Kwestie van pech ook vaak dat er iemand wel scherp is. ;)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 18:12
[...]
Ik zie het iig niet, geen PSV-er die dat deed in mijn lijst, geen Twentenaar, geen ajaxcied die bij verlies van PSV ergens aan het feest vieren is. Het valt me gewoon op dat zodra Ajax blundert. de feyenoorders in mijn lijst feest aan het vieren zijn en dan vraag ik me af waarom dat gebeurt.
Selectieve voorbeelden. Ajax en Feyenoord is hele andere relatie als met PSV/Twente etc. Twitter en Facebook staat vol met berichtjes van Ajacieden als Feyenoord onderuit gaat.

• Aghanim
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:58:
[...]
Ik heb het even nagekeken, bij mij op Facebook heb ik 3 berichtjes van Ajacieden na de uitschakeling van Feyenoord in de beker tegen PSV uit, waaronder eentje die toevoegde dat Ajax nu zeker de dubbel zou pakken. WhatsApp berichten en opmerkingen bij de koffieautomaat tel ik dan niet eens mee. Elkaar een beetje plagen na een nederlaag hoort er gewoon bij. Zeker na dat we maanden hebben moeten horen hoe knap het toch wel is dat Ajax op alle fronten mee doet en hoe goed het van ze is dat ze elke prijs willen winnen. Ik wil je overigens ook herinneren aan bijv. het pak zakdoeken wat een (volgens mij) Ajacied hier al plaatste voor de wedstrijd. 0-3 in eigen huis verliezen van een degradatie kandidaat is gewoon grappig voor supporters van een andere club, moet je maar tegen kunnen. Gelukkig voor jou is het meestal is het andersom ;)
Dat deden wij ook altijd, totdat bleek dat je tegenwoordig zo ongeveer om de week elkaar uit kan lachen met deze competitie. Nu zijn we er maar mee gestopt :)

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

haha, das juist leuk, "Hee, weer verloren" "Ja, wacht maar, volgende week PEC uit, altijd lastig:P" etc.

Last.fm | Code Talks

• D-e-n
[...]
Als ik kijk hoe Feyenoord ervoor staat, dan zou ik nu nog geen feest vieren, in de compeitie gaat het nu prima, maar het kan met het vertrek/uitval van 1 speler als een kaartenhuis in elkaar donderen.
Dat ligt er maar net aan welke speler vertrekt/uitvalt en of er iemand voor terug komt. Indi is nu op te vangen, Pelle wordt wat moeilijker. De breedte is in het algemeen wel een probleem voor Feyenoord. Maar als bij Ajax Fischer afwezig is wordt het op de vleugel ook ineens karig en je ziet wat er bij Twente gebeurt als spelers als Chadli en/of Fer geblesseerd zijn.
Pagina: 1 ... 63 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.