[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.124 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:42
Tja met Moisander en Vermeer in de basis weet je het maar nooit.. die laten nog wel eens een steekpaasje vallen...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
loewie1984 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:20:
Tja met Moisander en Vermeer in de basis weet je het maar nooit.. die laten nog wel eens een steekpaasje vallen...
Ajax als geheel wil over het algemeen maar wat graag meehelpen aan het herstellen van zelfvertrouwen van zwalkende elftallen. Ik ga er dan ook vanuit dat Twente gewoon netjes wint van Ajax in eigen huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:59

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:18:
[...]

Ik vermoed dat Twente nu ook gemotiveerd is hoor, en in eigen huis kan het flink spoken dus ik ben benieuwd.
Dat zullen ze ook zijn, ze hebben in elk geval het probleem dat afgelopen weekend de verdediging een enorme fout maakte.
Ik schat Ajax hoger in als FC Twente momenteel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

loewie1984 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:20:
Inderdaad, het is nu te hopen dat de Boer weer in een vaste opstelling gaat spelen. Want per wedstrijd een andere aanval lijkt me geen goed plan. Zet de Jong maar weer in de spits en Boerrigter op de bank bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:13

Player1S

Probably out in the dark

Quad schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:24:
[...]

Dat zullen ze ook zijn, ze hebben in elk geval het probleem dat afgelopen weekend de verdediging een enorme fout maakte.
maar daarentegen schat ik Ajax ook weer gemakzuchtiger in af en toe.
Twente in deze vorm zou appeltje, eitje moeten zijn normaal gesproken. Maar als je met die instelling het veld op stapt loopt het vaak anders af.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Quad schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:24:
[...]
Ik schat Ajax ook hoger in dan ADO Den Haag, maar ja. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mark my words, van de top 5 wint alleen Ajax haar wedstrijd van het weekend :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:42
Quad schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:30:
Mark my words, van de top 5 wint alleen Ajax haar wedstrijd van het weekend :+
Ik hoop het, zet er een virtueel kratje bier op :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:29

St@m

@ Your Service

Quad schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:11:
Het beloofd wel een spannende wedstrijd te worden a.s. weekend. Voorspellingen voor de top5 komen later, maar ik verwacht in elk geval wel dat Ajax de punten pakt tegen FC Twente, Die zullen dan extra gemotiveerd zijn en Ajax pakt dit seizoen veel punten tegen de top 5.
Ik doe ze alvast ;)

PSV - VVV (1) Makkelijke overwinning voor PSV
Twente - Ajax (1) Twente thuis, altijd goed tegen een topploeg, schokeffect en Ajax mist vertrouwen
NEC - Feyenoord (X) Feyenoord vergeet te voetballen en komt goed weg in de bloedkuul
Vitesse - Utrecht (X) Vitesse kan het pressievoetbal van Utrecht niet aan, maar ze hebben Bony

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

St@m schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:36:
[...]

Ik doe ze alvast ;)

Twente - Ajax (1) Twente thuis, altijd goed tegen een topploeg, schokeffect en Ajax mist vertrouwen
Speciaal voor die wedstrijd ontslaat Ajax Frank ook voor 1 wedstrijd. :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:39:
[...]

Speciaal voor die wedstrijd ontslaat Ajax Frank ook voor 1 wedstrijd. :+
Dan is het schokeffect (als dat al bestaat) mooi gelijk :P Dan wint Twente nog.

Edit: @hieronder, ik geloof er ook niet in hoor ;) Maar zo hoor je het te zeggen he :P

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 26-02-2013 13:40 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik lijk wel de enige die niet in het zogenaamde schokeffect geloof.. Is gewoon onzin. FC Twente is van zichzelf een slecht voetballende ploeg met als enige uitblinker Tadic..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

St@m schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:36:
PSV - VVV (1) Makkelijke overwinning voor PSV
NEC - Feyenoord (X) Feyenoord vergeet te voetballen en komt goed weg in de bloedkuul
Vitesse - Utrecht (X) Vitesse kan het pressievoetbal van Utrecht niet aan, maar ze hebben Bony
Dan doe ik mee :P

PSV - VVV (X) PSV zonder Lens en Strootman, met van Bommel, gelijk spel
Twente - Ajax (2) Twente heeft een dip, trainer weg, Ajax speelt doorgaans goed tegen Twente
NEC - Feyenoord (X) Na de euforie komt altijd een teleurstelling, NEC is gevaarlijk thuis
Vitesse - Utrecht (2) Vitesse heeft na donderdag geen Bony meer (hoop ik :P)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Han schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:40:
[...]

Dan doe ik mee :P

PSV - VVV (X) PSV zonder Lens en Strootman, met van Bommel, gelijk spel
Jij denkt serieus dat VVV er een gelijkspel uit gaat slepen omdat Lens en Strootman er niet bij zijn? PSV moet dat makkelijk winnen, met of zonder Strootman en Lens.
Toivonen misschien een half uurtje er weer bij :)

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 26-02-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

RBH

Twente - Ajax: Ik denk aan de ene kant een gelijkspelletje i.v.m. de wedstrijd tegen AZ ook morgen nog, maar aan de andere kant moet Ajax wel kunnen winnen denk ik zo.

Ik ga toch voor de overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
St@m schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:39:
[...]

Dan is het schokeffect (als dat al bestaat) mooi gelijk :P Dan wint Twente nog.
Lekker overtuigd. Waar haal je deze info vandaan mejongen? Matchfixing chinezen?
Het is naar mijn mening kop of munt. Praktisch onmogelijk om dit te voorspellen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

kaos- schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:45:
[...]

Lekker overtuigd. Waar haal je deze info vandaan mejongen? Matchfixing chinezen?
Het is naar mijn mening kop of munt. Praktisch onmogelijk om dit te voorspellen.
Voorspelling.. Wat snap je niet aan dat woord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Feyenoord heeft Pelle :+

PSV - VVV (1), Ik verwacht geen problemen thuis voor PSV ondanks de geschorsten Strootman en Lens.
FC Twente - Ajax (2), Een van de lastigste voorspellingen om te maken dit weekend, maar toch ga ik er vanuit dat Ajax punten mee neemt uit Enschede. Moet PSV wel winnen de avond ervoor, want Ajax in de achtervolging is beter dan wanneer er kansen ontstaan om gelijk te komen.

NEC - Feyenoord (2), Ik denk toch dat NEC kwaliteit te kort komt om tegen Feyenoord op te boksen. Als Janmaat weer zo speelt als tegen PSV afgelopen zondag verwacht ik een eenvoudige overwinning.

Vitesse - FC Utrecht (x), Nog een hele lastige wedstrijd, Utrecht is bezig aan de beste reeks ooit zo'n beetje en begint de te kloppen ploeg te worden. Ik verwacht twee gelijke teams en een gelijkspel (1-1 of 2-2) zou dan best logisch kunnen zijn. Er vallen in elk geval doelpunten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
St@m schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:46:
[...]

Voorspelling.. Wat snap je niet aan dat woord?
Hier ga ik niet op reageren. Gaat een discussie worden die ik dan toch wel win :>

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

kaos- schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:47:
[...]

Hier ga ik niet op reageren. Gaat een discussie worden die ik dan toch wel win :>
Ok, je hebt gewonnen!! Ajax wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
St@m schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:48:
[...]

*O*

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

St@m schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:48:
[...]

Doe dan ook een gelijkspel, dan heb je altijd een "winnende" quote na de wedstrijd. 8)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mijn voorspelling:

PSV - VVV: voor de verandering weer eens een grote zege met een paar goals van Wijnaldum: 5-1
Twente - Ajax: ik verwacht een gelijkspel. Beide ploegen zullen niet vol op de aanval durven spelen. 1-1
NEC - Feyenoord: waarschijnlijk laat Feyenoord (net als PSV) uit bij NEC punten liggen. 2-2
Vitesse - FC Utrecht: Als Bony zo in vorm blijft wordt het een makkelijke overwinning voor Vitesse: 3-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:30
PSV en Ajax verliezen,

Feyenoord, Twente en Vitesse winnen

al zou volledig andersom me ook niet verrassen, maar mijn voorspelling is leuker voor de spanning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:39
rik86 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:32:
PSV en Ajax verliezen,

Feyenoord, Twente en Vitesse winnen

al zou volledig andersom me ook niet verrassen, maar mijn voorspelling is leuker voor de spanning ;)
Voor de neutrale kijker zou dit ideaal zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 08-10 16:42
PSV - VVV PSV zonder lens en strootman, in een week vol commotie. Mark van Balverlies op het middenveld, hmm. 1-1

Twente - Ajax Verwacht dat Twente zich weer ingraaft tegen Ajax, denk toch dat Sigthorsson er wel één inprikt en dat er nog wel een kans wordt uitgespeeld. 0-2

NEC - Feyenoord NEC uit is lastig blijkbaar dit seizoen, Feyenoord denkt waarschijnlijk te makkelijk over NEC na de winst op PSV. 2-1

Vitesse - FC Utrecht Vitesse rolt Utrecht gewoon op, zeker met Bony. 3-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebastiaanW
  • Laatst online: 04-05-2024
PSV - VVV 2 - 1
Twente - Ajax 2 - 3
NEC - Feyenoord 0 - 1
Vitesse - FC Utrecht 1- 2

FX 6300 @ 4.2 Ghz - 6870HD - Asrock 970 extreme4 - 600 watt - 1TB - 2 x 4gb 1333 mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:31
Zoals verwacht:
Opgestapte McClaren krijgt toch afkoopsom: 'We zijn een nette club'
Dinsdag, 26 februari 2013 om 15:12

Steve McClaren koos er zelf voor om zijn contract met FC Twente te beëindigen en heeft zodoende formeel geen recht op een vergoeding. De club uit Enschede keert de oefenmeester echter wel een afkoopsom uit voor zijn nog lopende contract.

"Wij zijn een nette club en handelen dit op een normale manier af", zegt voorzitter Joop Munsterman dinsdagmiddag in gesprek met het ANP. McClaren krijgt dus een financiële vergoeding. "Ja. Laten we niet vergeten dat FC Twente heel veel aan McClaren te danken heeft", verwijst Munsterman naar landstitel uit 2010.

Het bestuur was naar eigen zeggen verrast toen McClaren zijn vertrek aankondigde, vooral omdat hij het woord van Munsterman had dat hij nooit ontslagen zou worden. Maandag kwam de ommekeer, daar de Engelsman van mening is dat veel druk van fans en media wordt weggenomen nu hij vertrokken is.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:05
Ja, ze zullen wel in goed overleg uit elkaar gegaan zijn. McClaren kan zn gezicht nog een beetje redden voor wat het waard is en FC Twente hoeft niet te betalen wat ze zouden moeten betalen als ze hem eenzijdig hadden weggestuurd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bizar, hoe kan die Munsterman dit nu verantwoorden? Zo krijgt hij toch nooit zijn begroting dekkend?
Komende zomer zal er wel weer met miljoenen gesmeten worden om de selectie op peil te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Nu online

RBH

Lens dus drie wedstrijden geschorst. Zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
RBH schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:09:
Ik neem aan dat in gaat na de schorsing van komende wedstrijden. Weet niet hoe het speelschema er uit ziet van PSV voor de komende 4 wedstrijden maar dat moeten ze toch wel kunnen overleven?
Overigs wel een gepaste straf naar mijn mening, want dit hoort niet op of rond het voetbalveld te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Fiber schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:51:
[...]

Ik zie het totaal anders...

[...]
Heerenveen gaat thuis winnen van Twente en Steve McLaren vliegt eruit bij Twente... (1)
[...]
* Fiber gaat als waarzegger aan de slag... 8) :Y

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
RBH schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:09:
In plaats van aan het shirtje trekken, kan Lens volgende keer beter een forse elleboogstoot uitdelen (onder het mom van een onregelementaire overtreding). Dan zal ie niet (of minder) bestraft worden :+

Of Lens had beter gewoon straks in mei op het Stadhuisplein moeten gaan roepen dat Mathijssen een vieze kakkerlak is. Had ie ook minder wedstrijden gekregen :+

[ Voor 18% gewijzigd door silmaril8 op 26-02-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Nu online

RBH

Pompi schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:18:
[...]

Ik neem aan dat in gaat na de schorsing van komende wedstrijden. Weet niet hoe het speelschema er uit ziet van PSV voor de komende 4 wedstrijden maar dat moeten ze toch wel kunnen overleven?
Overigs wel een gepaste straf naar mijn mening, want dit hoort niet op of rond het voetbalveld te gebeuren.
Schorsing geldt voor 3 wedstrijden inclusief KNVB. Dus totaal 4 wedstrijden ja. Ze reppen in het nieuws niet over VVV zondag, dus die komt er nog bovenop denk ik dan. (Ze hebben het over Heerenveen en RKC)

Denk dat PSV het wel overleeft zonder hem, die wedstrijden.

Overigens is het een schikking voorstel, ze hebben tot morgen 11:00h om te reageren, ben wel benieuwd of ze gaan protesteren eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn voorspelling voor de eerstkomende speelronde: gelijk spel van zowel Ajax, Twente als PSV en winst voor Vitesse en Feyenoord wat resulteert in een heerlijke stand in de eredivisie: PSV 51, Feyenoord 50, Ajax 49, Vitesse 48, Twente 45, Utrecht 42.

Gewaagd om PSV gelijk te voorspellen in eigen huis tegen VVV? Ja en nee. Kijk je naar de selectie van VVV en kijken die spelers naar de manier waarop Feyenoord het klusje klaarde tegen PSV en de schorsingen en blessures bij PSV dan is dat niet eens zo'n heel ondenkbaar resultaat. Gevaarlijkste wat PSV kan overkomen is VVV te onderschatten.

http://www.vvv-venlo.nl/nl/teams/vvv-venlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
silmaril8 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:28:
[...]

Of Lens had beter gewoon straks in mei op het Stadhuisplein moeten gaan roepen dat Mathijssen een vieze kakkerlak is. Had ie ook minder wedstrijden gekregen :+
Behalve dat de feiten en omstandigheden natuurlijk anders waren zijn de tijden ook anders. Als het voorval dat jij bedoelt had plaatsgevonden vlak nadat een grensrechter doodgemept was, dan was de straf wellicht ook anders geweest.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:38
PSV - VVV 3-0
Twente - Ajax 2-1
NEC - Feyenoord 1- 2
Vitesse - FC Utrecht 2-2

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Fiber schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:27:
[...]

* Fiber gaat als waarzegger aan de slag... 8) :Y
_/-\o_ d:)b

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

argro schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:55:
Behalve dat de feiten en omstandigheden natuurlijk anders waren zijn de tijden ook anders. Als het voorval dat jij bedoelt had plaatsgevonden vlak nadat een grensrechter doodgemept was, dan was de straf wellicht ook anders geweest.
Daarnaast zal het ook meespelen dat Lens tijd zat gehad heeft zich te bedenken hoe dom hij bezig was, terwijl de kromme vergelijkingen impulsieve acties zijn. Ook dom maar van een ander niveau.

Ik denk trouwens dat de grensrechterdood er niet zoveel mee te maken heeft, het is meer dat het niet het eerste akkefietje is. PSV moet erg uitkijken qua reputatie, naast Strootman, Toivonen, van Bommel etc in het veld krijgen ze nu ook buiten het veld misdragende prima donna's. Tijd voor een coach die de spelers in de hand heeft, iets wat Advocaat niet uitstraalt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PSV - VVV: ik zeg PSV - PEC all over again :P VVV gaat stunten door voor 0-1 te zorgen want PSV onderschat de boel
Twente - Ajax: Twente zal vastberaden zijn zich te herpakken en te winnen, juist nu. Maar ik denk dat Ajax de boel beter voor elkaar heeft > Ajax wint.
NEC - Feyenoord: Feyenoord zal proberen te winnen, maar zal de winst niet veilig weten te stellen > gelijkspel.
Vitesse - Utrecht: Utrecht wint, Vitesse loopt zich stuk op het team wat dit seizoen zo goed draait.

Speaking of which.. wat denken we van morgen? :)

PSV - PEC: ik hoop op een stunt van jewelste :D
AZ - Ajax: doe maar Ajax, lijkt me leuk als PEC door gaat. Maar ik gun het AZ en Verbeek ook wel.

En oh.. wat vinden jullie van Verbeek bij Twente straks? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Polletje

Poll: Wat wordt de finale van de KNVB Beker?
PSV - Ajax
PSV - AZ
Ajax - PEC Zwolle
AZ - PEC Zwolle
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=385230&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:10
Ik verwacht eigenlijk geen verrassingen, het zal wel 'gewoon' PSV-Ajax worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Joosie200 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 23:37:
Twente - Ajax: Twente zal vastberaden zijn zich te herpakken en te winnen, juist nu. Maar ik denk dat Ajax de boel beter voor elkaar heeft > Ajax wint.
Wat dat betreft ben ik als Ajacied wel bang voor het de-trainer-is-er-eindelijk-uit-effect. :X

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Gonadan schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:48:
[...]

Wat dat betreft ben ik als Ajacied wel bang voor het de-trainer-is-er-eindelijk-uit-effect. :X
Die kans is inderdaad aanwezig, maar Ajax speelt niet slecht, die krijgen hun kansen echt wel. Zeker als Twente een beetje opportunistisch gaat spelen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

kaos- schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:14:
[...]
Die kans is inderdaad aanwezig, maar Ajax speelt niet slecht, die krijgen hun kansen echt wel. Zeker als Twente een beetje opportunistisch gaat spelen.
Kansen wel, maar doelpunten ho maar. Dat gebrek aan effectiviteit gaat ze de das om doen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Klopt, scoren gaat ze lastig af de laatste tijd. Maar wat ik al zei, als Twente met een beetje lef gaat voetballen krijgt Ajax ook de ruimte om te scoren. Die kansen tegen Ado waren ook geen gigantische mogelijkheden, ze stonden met z'n allen voor dat doel te hangen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
kaos- schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:26:
Klopt, scoren gaat ze lastig af de laatste tijd. Maar wat ik al zei, als Twente met een beetje lef gaat voetballen krijgt Ajax ook de ruimte om te scoren. Die kansen tegen Ado waren ook geen gigantische mogelijkheden, ze stonden met z'n allen voor dat doel te hangen.
En die ineffectiviteit draait vanzelf bij, wellicht tegen Twente al, tegen PSV/Feyenoord/ManC was Ajax uiterst effectief :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Laatst online: 07-10 16:15

Jeroen87

Bier Connaisseur

Een zelfde scenario als vorig jaar lijkt weer te gaan gebeuren (Feyenoord-Heerenveen)
"Als AZ woensdagavond van Ajax wint en PSV van PEC Zwolle, hebben de Alkmaarders baat bij een kampioenschap of tweede plaats voor PSV in de competitie. Wanneer de Eindhovenaren zich plaatsen voor de (voorronde) van de Champions League, gaat namelijk ook de verliezend bekerfinalist de Europa League in."

Oftewel, dan heeft AZ baat bij het verliezen tegen PSV in de competitie! Schandalig dat dit weer kan gebeuren.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Player1S op 27-02-2013 10:29 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Laatst online: 07-10 16:15

Jeroen87

Bier Connaisseur

Inderdaad, en dan als kers op de taart willen ze de bekerfinale 3 dagen voor de laatste competitiewedstrijd spelen!.....uuuuuh wtf, dat worden B-elftallen die het veld in gestuurd worden.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Mjah... er zal in ieder geval geen speler zijn die aan de noodrem zal trekken om een eventuele bekerwinst veilig te stellen. Een rode kaart in de bekerfinale betekend uitsluitsel in de laatste speelronde. Zou het overigens belachelijk slap vinden als de KNVB nu wel door de knieen gaat vwb de speeldatum van de finale. Twee jaar geleden waren de belangen erg groot en toen kon er ook niet worden geschoven (en hoorde je PSV ook niet klagen :P).

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Laatst online: 11-09 16:21
Weet er iemand of er ergens een torrent site is waar je studio sport kan downloaden? Ik vind het erg irritant dat het niet terug te kijken is op uitzending gemist. Lijkt me niet echt illegaal om dat te downloaden...

Ik woon al een tijdje in Hong Kong en ik mis het voetbal. Ik wil het graag volgen maar het is gewoon niet mogelijk als ik nergens Studio Sport kan kijken. En de streams gaan allemaal te traag vanaf hier ;(

Iemand tips?

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
adros schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:22:
Weet er iemand of er ergens een torrent site is waar je studio sport kan downloaden? Ik vind het erg irritant dat het niet terug te kijken is op uitzending gemist. Lijkt me niet echt illegaal om dat te downloaden...

Ik woon al een tijdje in Hong Kong en ik mis het voetbal. Ik wil het graag volgen maar het is gewoon niet mogelijk als ik nergens Studio Sport kan kijken. En de streams gaan allemaal te traag vanaf hier ;(

Iemand tips?
Als het om de samenvattingen van de eredivisie (en nog enkele andere buitenlandse bekercompetities gaat; die kun je bekijken op eredivisielive.nl na het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Laatst online: 11-09 16:21
Gaius schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:27:
[...]

Als het om de samenvattingen van de eredivisie (en nog enkele andere buitenlandse bekercompetities gaat; die kun je bekijken op eredivisielive.nl na het weekend.
weet ik, maar zelfs dat gaat hier heel traag, dat streamen. Downloaden gaat nog wel 's nachts, daarom vraag ik dat. Kwaliteit is trouwens ook wel heel slecht van die samenvattingen. En dan moet je ze steeds per stuk aan klikken. Ga liever ff lekker een uurtje zitten voor alle games :D

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het lijkt erop dat bert van Marwijk de nieuwe coach wordt van FC Twente komende seizoen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:23:
Het lijkt erop dat bert van Marwijk de nieuwe coach wordt van FC Twente komende seizoen.
Bron?
Zou wel een knappe actie van Twente zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Geen idee wat ik er van moet denken.
Ben beetje bang dat Munsterman weer eens teveel geilt op de grote naam.

Of gewoon rookgordijn en komen ze met een hele andere naam uit de hoge hoed :+
Exocet schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:28:
[...]

Bron?
Zou wel een knappe actie van Twente zijn.
http://www.nu.nl/sport/33...we-trainer-fc-twente.html

Nu.nl is trouwens goed bezig qua nieuws. Vaak er snel bij. Qua tech troeven ze T.net ook regelmatig af :X

[ Voor 31% gewijzigd door Player1S op 27-02-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgens bronnen zijn ze aan het praten ja, aangezien Bert al 60 is en alles al heeft meegemaakt, Europa cup gewonnen, WK finale verloren etc lijkt het mij best slim om lekker in Twente aan het werk te gaan, overigens kan hij dan mooi in Deventer wonen, 3 kwartier rijden vanaf het stadion zo'n beetje.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat zou wel een verrassing zijn zeg! Ik had gelezen dat Verbeek ook in beeld zou zijn.
Ik weet het niet met Bert, aardige trainer hoor, maar weet niet of hij de juiste man op de juiste plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Quad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:36:
Volgens bronnen zijn ze aan het praten ja, aangezien Bert al 60 is en alles al heeft meegemaakt, Europa cup gewonnen, WK finale verloren etc lijkt het mij best slim om lekker in Twente aan het werk te gaan, overigens kan hij dan mooi in Deventer wonen, 3 kwartier rijden vanaf het stadion zo'n beetje.
Lijkt me een goede keus! Ik vind Bert van Marwijk een prima trainer, ondanks zijn gigantische misser op het afgelopen EK. Past ook wel bij Twente en sowieso is hij natuurlijk een aangename persoonlijkheid.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Frenk de Boer is gelijk al weer bezig:
Bert van Marwijk maakt na zetten van handtekening bij FC Twente onmiddellijk zijn doelstelling duidelijk; ''Eindigen in de top-5 van de Bundesliga''.
:+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v. Marwijk is wel een aardige trainer, hoop alleen dat hij heel veel geleerd heeft na de wanvertoning op het EK.

Wat er op het EK gebeurde is nu ook aan het hand bij Twente, geen team, geen spirit, geen wilskracht.

Hij zal in het begin veel respect krijgen en mensen zullen wel weer voor hem door het vuur willen, maar dan moet hij wel de boel gaan leiden.. En niet de spelers hun gang laten gaan..
Zweep erover!! en erop houden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik vermoed dat het wegsturen van McClaren toch wel iets meer gepland is dan dat Munsterman wil toegeven. Het is opvallend dat ze al gelijk een opvolger hebben klaarstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:22:
Ik vermoed dat het wegsturen van McClaren toch wel iets meer gepland is dan dat Munsterman wil toegeven. Het is opvallend dat ze al gelijk een opvolger hebben klaarstaan.
Ze zijn in gesprek hè! Lijkt mij toch logisch dat ze een schaduw lijstje hebben.. Overigens maakt Schreuder gewoon het seizoen af. Dus mocht van Marwijk niet tekenen hebben ze tot de voorbereiding in Juli de tijd om een nieuwe coach te zoeken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Blij dat mijn voorspellende gaven ook nog eens blijken te kloppen :p PWM in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Quad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:26:
[...]

Ze zijn in gesprek hè! Lijkt mij toch logisch dat ze een schaduw lijstje hebben.. Overigens maakt Schreuder gewoon het seizoen af. Dus mocht van Marwijk niet tekenen hebben ze tot de voorbereiding in Juli de tijd om een nieuwe coach te zoeken.
Bedoeling is, zover nu bekent, sowieso dat Schreuder het afmaakt en de nieuwe coach pas volgend seizoen begint zodat deze geen valse start hoeft te maken zoals McClaren dat moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

L1nt schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:39:
[...]

Bedoeling is, zover nu bekent, sowieso dat Schreuder het afmaakt en de nieuwe coach pas volgend seizoen begint zodat deze geen valse start hoeft te maken zoals McClaren dat moest doen.
Dat zeg ik toch? :9

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Kan die mooi zijn schoonzoon in de laatste speelronde aan een mooi afscheid met schaal helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sempy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:42:
Kan die mooi zijn schoonzoon in de laatste speelronde aan een mooi afscheid met schaal helpen.
Hij komt pas komend seizoen, als hij tekent.. O-)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Niet echt een verrassing... Verbeek is geen man die onder Munsterman kan werken, Jans gaat voor een buitenlands avontuur, dan blijft van Marwijk over als beste kandidaat. En een prima keuze, geen gekkigheid, stabiel en rust. Precies wat ze bij Twente naar op zoek zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:59:
Niet echt een verrassing... Verbeek is geen man die onder Munsterman kan werken, Jans gaat voor een buitenlands avontuur, dan blijft van Marwijk over als beste kandidaat. En een prima keuze, geen gekkigheid, stabiel en rust. Precies wat ze bij Twente naar op zoek zijn :)
Enig nadeel is dat hij bijna dezelfde speelwijze heeft als Steve..

Alles op de Clean Sheet, 2 controleurs..

Kijk maar naar het WK2010 en het EK2012..
Al zakte hij vorig jaar wel heel hard door het ijs en had hij helemaal geen grip op de spelersgroep..

Hoop dat als hij komt dit wel voor elkaar krijgt..

Zie liever John vd Brom of Verbeek..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:20
Ik zou Peter Bosz wel willen hebben. Dan wordt het voetbal misschien weer om aan te gluren. En zijn contract bij Heracles loopt tot de zomer... helaas, dat contract loopt tot 2014.

[ Voor 13% gewijzigd door T-MOB op 27-02-2013 15:17 ]

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:38:
[...]
Enig nadeel is dat hij bijna dezelfde speelwijze heeft als Steve..

Alles op de Clean Sheet, 2 controleurs..

Kijk maar naar het WK2010 en het EK2012..
Was dat met 2 controleurs niet voortborduren op de speelwijze die Van Basten had geïntroduceerd op EK van 2008 op verzoek van de spelersgroep? Het staat mij namelijk nog bij dat voor het Ek van 2008 werd gezegd dat de spelersgroep 4-2-3-1 wou spelen zodat alle technische aanvallende spelers konden worden opgesteld.

Welke opstelling gebruikte van Marwijk eigenlijk bij Feyenoord? Want ben geen Feyenoord fan dus weet het niet maar graag ter vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Van Marwijk speelde bij Feyenoord altijd 4-3-3 met de nummer 10 als bijsluitende spits (Tomasson/Buffel). Beetje zoals Feyenoord nu ook speelt.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Maar ook met aanvallend ingestelde verdedigers als Patrick Pauwe en Kees van Wonderen en creatieve middenvelders als Shinji Ono en een puinruimer als paul Bosveld en een passer als Jean
Paul van Gastel. Eigenlijk gek dat Feyenoord onder Van Marwijk nooit kampioen geworden is, zeker met spitsen als Van Hooijdonk en Van Persie... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:47
Over 1,5 uur in Alkmaar, dan met de bus naar 020 en even Ajax vernederen >:)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002

Koppensneller

winterrrrrr

BeefHazard schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:07:
Hier, ik zal deze hier vast neerzetten voor over een uurtje of 6.

Afbeeldingslocatie: http://www.whisperpaper.com.au/content/products/Tissues100.jpg

Alleen voor tranen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

BeefHazard schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:07:
**bookmarked** :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fiber schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:45:
Maar ook met aanvallend ingestelde verdedigers als Patrick Pauwe en Kees van Wonderen en creatieve middenvelders als Shinji Ono en een puinruimer als paul Bosveld en een passer als Jean
Paul van Gastel. Eigenlijk gek dat Feyenoord onder Van Marwijk nooit kampioen geworden is, zeker met spitsen als Van Hooijdonk en Van Persie... O-)
Feyenoord is onder van Marwijk nog wel eens 3rde geworden met 80 punten. Daar werd je de afgelopen 2 jaar op ruime voorsprong kampioen mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:05
Fiber schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:45:
Dat was ook zo. Feyenoord begon enorm slecht aan het seizoen, lagen oa snel uit de CL (toen nog een schande). Op het einde hadden ze wat puntverlies omdat ze zware wedstrijden in Europa speelde. Maar in principe waren ze gewoon de beste ploeg van dat moment. Al leek van Persie van toen niet op de van Persie van nu natuurlijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Real Madrid!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Marwijk heeft kunnen meeliften op de selecties van achtereenvolgens Fortuna, Feyenoord en het Nederlands elftal. Of van Marwijk werkelijk zo'n goede trainer is waag ik te betwijfelen. Daarvoor speelden de ploegen waarvoor hij verantwoordelijk is geweest nu niet bepaald goed voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
Al wordt the van uit het Twentse kamp ontkent; noch door Munsternan, noch door de pers. Slechts het 'gerenommeerde' Nu.nl meldt dat hij komt. Ik zie liever Verbeek komen, al zal Van Marwijk zich beter kunnen inpassen onder het gezag van Munsterman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Go PEC :)F Tijd voor een herhaling van januari *O* (gratis kijken via SBS6 trouwens!)

[ Voor 25% gewijzigd door Joosie200 op 27-02-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:43:
Go PEC :)F Tijd voor een herhaling van januari *O* (gratis kijken via SBS6 trouwens!)
Ook "gewoon" online te zien op http://www.sbs6.nl/progra...pec-zwolle-psv/knvb-beker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:37

Barbas

Gallego!

Nice! Thanks :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Een simpele opbouw en bam 0-1. Ach, de avond is nog jong :P

edit:

scratch that, 1 minuut per 17 minuten? :+ En obvious troll is obvious.. De knvb heeft die scheids aangesteld zodat de finale PSV - Ajax zal zijn. PEC mag Europa niet in als nacompetitiekandidaat :P

[ Voor 64% gewijzigd door Joosie200 op 27-02-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:37

Barbas

Gallego!

En dat is 0-2. Randje buitenspel...

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tweemaal simpele intikkertjes door Locadia en tweemaal riekt het veel naar buiten spel. Ach ja, ze tellen wel. Hopelijk wordt het snel 2-1, krijgt PSV weer wat druk erop om definitief de boel op slot te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ajax had deze grensrechter moeten hebben afgelopen zondag ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:28:
Ajax had deze grensrechter moeten hebben afgelopen zondag ...
In de herhaling is het al moeilijk te zien laat staan als grensrechter. Liever een grensrechter die niet vlagt bij twijfel dan wel vlagt bij twijfel.

Maar goed, ik dacht dat het commentaar bij Eredivisie live slecht was maar bij SBS is het nog een niveau minder...

[ Voor 15% gewijzigd door Napo op 27-02-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Joosie200 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:26:
Tweemaal simpele intikkertjes door Locadia en tweemaal riekt het veel naar buiten spel.
De eerste is in ieder geval buitenspel, de 2de durf ik niet te zeggen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cOkU5We62yh7zzGptNzPuvpg/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:29:
[...]
Liever een grensrechter die niet vlagt bij twijfel dan wel vlagt bij twijfel.
Beter andersom. Onterecht vlaggen valt nog te herroepen/overrulen door de scheids op het veld via vierde official. Maar niet vlaggen, daar kraait geen haan meer naar naderhand als blijkt dat er wel gevlagd had moeten worden. Ik snap die regel niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:42

SuBBaSS

-has Ryzen

Mwehehe en SBS braaf het geluid wegdraaien terwijl de blauwvingers even duidelijk maken waar de grens z'n vlag mag steken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Matchfixing kwam niet voor in de Eredivisie hé, zo luidde de conclusie in dat Europese onderzoek no? Nee, niet bij de teams, wel bij de arbiters :+ Ik zeg het je: Ajax-PSV is een leuker affiche voor de KNB dan PEC-AZ :P

[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 27-02-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:31:
[...]

Beter andersom. Onterecht vlaggen valt nog te herroepen/overrulen door de scheids op het veld via vierde official. Maar niet vlaggen, daar kraait geen haan meer naar naderhand als blijkt dat er wel gevlagd had moeten worden. Ik snap die regel niet :/
Vierde official? Op basis van wat? Zijn uitstekende positie om buitenspel te zien? En wat schiet je op met herroepen/overrulen? De aanval is dan al dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:35:
[...]

Vierde official? Op basis van wat? Zijn uitstekende positie om buitenspel te zien? En wat schiet je op met herroepen/overrulen? De aanval is dan al dood.
Wat schiet je op met onterechte goals? :? Penal geven aan de tegenpartij gebeurt dan ook niet. Beter te vaak fluiten/vlaggen dan totaal niet fluiten/vlaggen. Niet dat PSV niet over PEC heen zou gaan, want dat lukt ze makkelijk (PEC geeft het achterin te makkelijk weg) Maar op deze manier vind ik typisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:10
Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Dijks; Schöne, Poulsen, Serero; Lukoki, Hoesen, Boerrigter.

Ajax toch enigszins met een 2e elftal. Naast dat Cillessen alle bekerwedstrijden speelt, spelen Dijks, Serero, Lukoki, Hoesen en Boerrigter bijna nooit in de basis. Desnietaltemin zin in de wedstrijd, deze jongens zitten welk dicht tegen de basis aan en hebben nu de kans om zich te laten zien.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 62 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.