[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.124 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:05
Mathijssen is een oude zak die überhaupt haast zn mond niet open trekt, een speler die alles al heeft meegemaakt. Lens was al vanaf het begin van de wedstrijd bezig, niet voor niets had hij binnen een mum van tijd geel op zak en zat hij een aantal keer dicht tegen zn tweede aan (naschoppen, slaan, duw in het gezicht, gevecht in de catacomben etc). Ik weet niet hoor, tenzij Mathijssen heel de wedstrijd de redneck heeft lopen spelen lijkt het me toch echt vanuit Lens te komen. Maar dan was het vast wel iemand opgevallen. Overigens reageerde Mathijssen ook enorm kalm op de herhaaldelijke aanvallen van Lens in de catacomben, waarom zou hij zich tijdens de wedstrijd dan niet in hebben kunnen houden?

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/c6.0.403.403/p403x403/69605_270731063060359_505409315_n.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 25-02-2013 11:51 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

gambieter schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:48:
[...]

Nee, we zijn het niet eens. Advocaat had nooit en te nimmer de suggestie mogen wekken dat er "wat gezegd zou zijn" met de besmeurende implicatie. Als ze iets met Mathijsen willen doen, dan mogen ze een manier vinden o dat geheel en al los te koppelen van de idioot genaamd Lens. En als ze verstandig zijn: doen ze er niets meer mee en geven ze Lens een schop voor zijn oerdomme gedrag en laten ze het er bij zitten.

[...]

Nee, ik kom niet terug op die opmerking, in je tunnelvisie leg je echt alles alleen in jouw visie uit. Of Mathijsen wat gezegd heeft is totaal irrelevant voor de zaak Lens, ze hadden dat mogen aanvoeren met bewijs achter gesloten deuren bij de behandeling van de strafzaak.

Hoe je het ook draait: de actie van Lens moet wmb een schorsing zijn. Verder: PSV moet nu gelijk bewijzen wat Mathijsen gezegd heeft, of openbaar excuses aanbieden en door het stof gaan. Het enige wat je nu ziet is een stelletje zure verliezers.

Racisme is zo gechargeerd in de huidige maatschappij dat je er eigenlijk niet meer aan ontkomt om nu ook onterechte/onbewezen claims even hard te straffen als bewezen claims. Dit om te voorkomen dat het misbruikt wordt als excuus of als makkelijke karaktermoord. En dat laatste is wat Advocaat op gang heeft gebracht.
Misschien moet je al mijn posts nog eens lezen, en dan zonder jouw tunnelvisie:
Ik zeg 1: Lens had daar nooit moeten staan. Om geen enkele reden
2: Als Mathijsen iets heeft gezegd wat niet door de beugel kan, dan mag daar over gesproken worden en/of er moet een onderzoek volgen.

Meer heb ik er niet over gezegd. En als dat wel zo is, dan vraag ik je om mij even te quoten waar ik zeg dat ik het gedrag goedkeur van Lens als Mathijsen iets heeft gezegd wat niet door de beugel kan. Dat staat nergens en dat impliceer ik nergens. Kwestie van goed lezen en niet tussen de regels doorlezen.
Kun je eens even tot 10 tellen voor je door het lint gaat? Je lijkt nu een beetje op Lens. Heb je de South Park aflevering over het N-word gezien? Zo overdreven.
Lol@ op de man spelen. Ik ga niet door het lint hoor. Vind het alleen apart dat er mensen zijn die racisme al als iets normaals zien.. heel apart.

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 25-02-2013 11:53 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooi zoals je jezelf tegenspreekt:
St@m schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:51:
Kwestie van goed lezen en niet tussen de regels doorlezen.
[...]
Lol@ op de man spelen. Ik ga niet door het lint hoor. Vind het alleen apart dat er mensen zijn die racisme al als iets normaals zien.. heel apart.
Er is geen enkele post die racisme als iets normaals ziet, dat is wat jij in je ijver er van maakt. Wel wordt er commentaar gegeven op de manier waarop het claimen van racisme als troefkaart wordt gebruikt om anderen monddood te maken, iets waar jij je nu ook schuldig aan maakt door zowel te claimen dat -kaos en ik racisme goedkeuren (of niet afkeuren).

Ik hou er nu over op, maar je moet toch maar eens kritisch naar je eigen posts gaan kijken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

gambieter schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:58:
Ik hou er nu over op, maar je moet toch maar eens kritisch naar je eigen posts gaan kijken.
Als ik jou was zou ik hetzelfde doen.

Straf vanuit PSV is in ieder geval bekend:
https://twitter.com/paulpostman/status/305994453032783872

Prima.

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 25-02-2013 12:08 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik weet niet of jullie het door hebben maar jullie zijn net zo slecht bezig ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Ik vind overigens wel dat wanneer Lens naar het shirtje van Mathijsen grijpt er ineens een kerel met witte blouse als een opgefokte malloot tussen springt waardoor het helemaal uit de hand loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PWM schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:38:
[...]
Ik zou nog wel erg graag willen weten van die die vuist rechts in beeld is op 1:00.
Willems.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

De aanklager onderzoekt Lens' gedrag van zondag, maar wil ook weten welke rol Mertens speelde

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BD8jGBaCIAEPgfg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het verlossende woord is in ieder geval al gevallen:
Volgens Lens deed Mathijsen geen vervelende uitspraken.
Kunnen we die aannames ook direct wegwuiven en met een grote vraagteken naar Advocaat kijken, snap niet waarom hij die opmerking maakte..

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Han schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:30:
Het verlossende woord is in ieder geval al gevallen:
[...]
Kunnen we die aannames ook direct wegwuiven en met een grote vraagteken naar Advocaat kijken, snap niet waarom hij die opmerking maakte..
Een beetje mediatraining lijkt me geen overbodige luxe voor de PSV-staf en spelers, door dergelijke gevallen komen ze zo negatief in de publiciteit terwijl het goed te voorkomen is. Geen uitspraken doen in dergelijke gevallen, het levert meer schade op die achteraf hersteld moeten worden. Ben benieuwd of Advocaat ook excuses gaat maken richting Mathijsen.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 25-02-2013 12:35 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
mickjuh schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:28:
De aanklager onderzoekt Lens' gedrag van zondag, maar wil ook weten welke rol Mertens speelde
[afbeelding]
Hahaha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Keurige reactie. Ben benieuwd of de KNVB nog actie onderneemt. Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

St@m schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:37:
Denk het wel. Proberen ze respect te promoten en dan gebeurd dit. Geen actie ondernemen zou dan wel vreemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik verwacht nog wel wat van de KNVB ja, minimaal een wedstrijd of 2, 3.
gambieter schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:34:
[...]

[snip]Ben benieuwd of Advocaat ook excuses gaat maken richting Mathijsen.
Wut? Waarom zou ie dat moeten doen? Onzin. Heel, héél misschien excuses van Lens, maar dat verwacht ik ook niet.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat zal zijn de maximale geldboete, die hij zelf aan een goed doel zal overhandigen. Jeremain Lens accepteert deze maatregel.
Wat een softe maatregel: Lens voelt die boete niet eens, en als dat goede doel voor de vorm is hoeft het van mij ook niet.
Verwijzend naar de brief die PSV heeft gestuurd aan de KNVB betreffende de arbitrage: de club vindt dat je de arbitrage niet kunt bekritiseren, zolang de eigen spelers zich niet gedragen naar hun sportieve en maatschappelijke voorbeeldfunctie. PSV onderstreept ook dat ons inziens het incident op geen enkele manier te maken heeft met de arbitrage van de wedstrijd Feyenoord-PSV.
Tuurlijk niet, PSV wast zijn handen in onschuld... wat hypocriet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

St@m schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:37:
Het zou te gek voor woorden zijn als de KNVB dit niet deed. Zij moeten los van eventuele interne clubsancties als orgaan het incident (be)(ver)oordelen. Het gedrag van Lens kan nooit onbestraft blijven.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bra-Jo schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:43:
Wut? Waarom zou ie dat moeten doen? Onzin. Heel, héél misschien excuses van Lens, maar dat verwacht ik ook niet.
Omdat Advocaat heeft geimpliceerd dat Mathijsen wat gezegd heeft wat Lens over de rooie liet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Omdat Dick blijkbaar uit zichzelf de racisme kaart gespeeld heeft? Zoiets blijft hangen, daar mag je best sorry voor zeggen.

Lens hoeft inderdaad geen excuses aan te bieden aan Mathijssen, dat lijkt me wat overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Han schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:44:
[...]

Het zou te gek voor woorden zijn als de KNVB dit niet deed. Zij moeten los van eventuele interne clubsancties als orgaan het incident (be)(ver)oordelen. Het gedrag van Lens kan nooit onbestraft blijven.
Dan kun je er wel wat meer gaan schorsen in die catacomben.. Wat mij betreft is het klaar zo. Maar goed, ik ben niet de aanklager.
PWM schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:45:
[...]

Omdat Dick blijkbaar uit zichzelf de racisme kaart gespeeld heeft? Zoiets blijft hangen, daar mag je best sorry voor zeggen.
Er is "iets" gezegd staat niet gelijk aan racisme hoor.

Van Hanegem:
Maar ik denk allemaal dat er meer is gebeurd in het veld dan wij konden zien", schrijft Van Hanegem in zijn wekelijkse column. "Ik zei het in het eind van de wedstrijd al, ik had het idee dat er iets vervelends tegen Lens was gezegd.
Oei, excuses!!

[ Voor 40% gewijzigd door St@m op 25-02-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik verwacht nog wel wat van de KNVB ja, minimaal een wedstrijd of 2, 3
Gewoon een seizoen na de wedstrijd gelijk de bus in. Wedstrijden heb je ook niks aan, die heeft hij sowieso de volgende week al die hij moet missen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RickvN schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:45:
Gewoon een seizoen na de wedstrijd gelijk de bus in. Wedstrijden heb je ook niks aan, die heeft hij sowieso de volgende week al die hij moet missen.
Dat komt door zijn vijfde gele kaart, dat staat er los van ;) .
St@m schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:45:
Er is "iets" gezegd staat niet gelijk aan racisme hoor.
Dat is eigenlijk nog erger, door geen man en paard te noemen is het veel slinkser. Het is als zeggen "je ziet hem altijd bij jonge meisjes" (niet gezegd: hij is trainer van het meisjesvoetbalteam).

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 25-02-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Wat nou racisme? Ik heb dat nergens gelezen, zowel niet vanuit Advocaat als vanuit Lens, alleen in gesuggereerd door de media. Voor zover ik gezien heb, heeft Advocaat gezegd dat Mathijssen "iets gezegd had op het veld." Dat (b)lijkt niet zo te zijn, maar ook al was het wel zo, dan had het net zo goed over Lens' moeder/zus/oma/knuffelbeer kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Bra-Jo op 25-02-2013 12:49 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
gambieter schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:46:
[...]

Dat komt door zijn vijfde gele kaart, dat staat er los van ;) .
Inderdaad, maar dan mist hij wedstrijden over 2 weken, dat is ook niet echt relevant meer. Als het nou volgende week was, oke...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

"Hoewel Lens daarbij geen agressieve intentie had, was dit niet verstandig. Joris Mathijsen wilde op dat moment niet luisteren en liep weg, waarbij Jeremain zijn shirt heeft vastgepakt; hetgeen onacceptabel is"
Mhow :X

Dat eerste durf ik te betwijfelen gezien zijn opgefokte houding en actie, het tweede kan aan de hand van de beelden direct worden afgedaan als onzin, Lens pakte direct het shirt vast waarna Mathijsen probeerde weg te komen. Jammerlijke poging om de actie van Lens te bagatalliseren.

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 25-02-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra-Jo schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:47:
Wat nou racisme? Ik heb dat nergens gelezen, zowel niet vanuit Advocaat als vanuit Lens, alleen in gesuggereerd door de media. Voor zover ik gezien heb, heeft Advocaat gezegd dat Mathijssen "iets gezegd had op het veld." Dat (b)lijkt niet zo te zijn, maar ook al was het wel zo, dan had het net zo goed over Lens' moeder/zus/oma/knuffelbeer kunnen zijn.
Inderdaad. :')

Echt treurig die "discussie" hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

gambieter schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:46:
[...]

Dat is eigenlijk nog erger, door geen man en paard te noemen is het veel slinkser. Het is als zeggen "je ziet hem altijd bij jonge meisjes" (niet gezegd: hij is trainer van het meisjesvoetbalteam).
Ik kan de quote niet terugvinden van Advocaat.. helaasch.. maar goed, ik weet dus op het moment niet precies wat ie gezegd heeft, Van Hanegem kon ik wel vinden.. die had het in ieder geval over "iets" misschien kunnen ze samen een persconferentie geven? En alle napraters in de media kunnen er dan ook bijzitten. Beetje flauw om alleen Advocaat de "schuld" te geven.

Er is dus niets gezegd, klaar.

edit: gevonden!
Advocaat had echter een andere lezing. 'Ik geloof dat er op het veld iets door Mathijsen tegen Lens is gezegd. 'Ik geloof dat Mathijsen iets riep op het veld en Jeremain dat niet had verwacht van zijn collega, zijn ploeggenoot bij het Nederlands elftal. Wat? Dat wilde Jeremain niet zeggen. Maar je gaat niet zomaar iemand afwachten en opzoeken na afloop van een wedstrijd. 'Onacceptabel. Zoals Lens zich hier heeft gedragen, kan niet”, aldus de Hagenaar.

[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 25-02-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik mag hopen dat de KNVB nog wel iets doet, de maatregel van PSV is weer minimaal net zoals na de actie van Pieters (welke intern gehouden werd);
Dat zal zijn de maximale geldboete, die hij zelf aan een goed doel zal overhandigen.
Niet te controleren, dus dat moeten we dan maar geloven.
Ze hadden hem in mijn ogen net zo goed zelf kunnen schorsen voor 1 wedstrijd ...

En er werd zogenaamd alleen maar geduwd en getrokken, maar wat doet die (donkere) zwaaiende vuist waarover PWM het al eerder had dan daar?

[ Voor 0% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-02-2013 13:04 . Reden: Geen maatregelen maar slechts 1 kleine maatregeltje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
mickjuh schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:28:

[afbeelding]
Haha :+ Nouja, nu nog even wachten op de reactie van de KNVB.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

St@m schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:00:
Er is dus niets gezegd, klaar.

edit: gevonden!
En dat is precies de quote die ik net wilde plaatsen. Advocaat suggereert dat Mathijsen iets gezegd heeft waardoor Lens reageerde, en ook dat het erg genoeg moest zijn om Lens over de rooie te krijgen ("je gaat niet zomaar..."). Ook dat Lens dit gezegd heeft na de wedtrijd, en nu zegt Lens van niet volgens de persverklaring.

Dit is imo wel degelijk genoeg om excuses van Advocaat te verwachten. Hij had gewoon zijn mond moeten houden en moeten zeggen "we gaan dit intern bespreken, ik wil eerst precies weten wat er gebeurt is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

gambieter schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:13:
[...]

En dat is precies de quote die ik net wilde plaatsen. Advocaat suggereert dat Mathijsen iets gezegd heeft waardoor Lens reageerde, en ook dat het erg genoeg moest zijn om Lens over de rooie te krijgen ("je gaat niet zomaar..."). Ook dat Lens dit gezegd heeft na de wedtrijd, en nu zegt Lens van niet volgens de persverklaring.

Dit is imo wel degelijk genoeg om excuses van Advocaat te verwachten. Hij had gewoon zijn mond moeten houden en moeten zeggen "we gaan dit intern bespreken, ik wil eerst precies weten wat er gebeurt is".
Ik kan er mee inkomen dat het niet goed verwoord is van Advocaat, hij had beter jouw bewoordingen kunnen gebruiken, absoluut. Maar om nou publieke excuses te gaan eisen van Advocaat.. misschien was hij wel verkeerd ingelicht, of heeft Van Hanegem hem na de wedstrijd gezegd dat Mathijsen iets gezegd zou hebben.. :+ Die dacht dat immers al tijdens de wedstrijd :P

Mijn god.. heb 538 aan op de achtergrond.. daar weten ze er ook het fijne van hoor :X
Tenenkrommend allemaal..

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 25-02-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Quote heb ik ook gelezen, en ik zie 0,0 over racisme. Er staat dat Advocaat dacht dat er "iets" gezegd was. Als daar tegenwoordig al excuses voor moeten komen, dan worden er wekelijks misschien wel 40 excuses gemaakt. :w

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bra-Jo schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:17:
Quote heb ik ook gelezen, en ik zie 0,0 over racisme. Er staat dat Advocaat dacht dat er "iets" gezegd was. Als daar tegenwoordig al excuses voor moeten komen, dan worden er wekelijks misschien wel 40 excuses gemaakt. :w
Nee, racisme is niet geclaimd. Maar wel dat Mathijsen iets gezegd heeft wat Lens over de rooie liet gaan, dwz dat het de schuld van Mathijsen is ("hij begon"). En door niet specifiek te zijn besmeurt Advocaat wel degelijk Mathijsen. Simpel: Advocaat had zijn mond moeten houden en al helemaal niet moeten doen alsof Mathijsen schuld had, zelfs niet de suggestie wekken.

Maar goed, de scheidingslijn is duidelijk.
St@m schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:16:
Ik kan er mee inkomen dat het niet goed verwoord is van Advocaat, hij had beter jouw bewoordingen kunnen gebruiken, absoluut. Maar om nou publieke excuses te gaan eisen van Advocaat.. misschien was hij wel verkeerd ingelicht, of heeft Van Hanegem hem na de wedstrijd gezegd dat Mathijsen iets gezegd zou hebben.. :+ Die dacht dat immers al tijdens de wedstrijd :P
Het hoeft niet publiekelijk :) . Verkeerd ingelicht zijn is geen excuus, dan moet je zorgen dat je goed ingelicht wordt of niets zeggen. Vandaar de suggestie mediatraining, PSV heeft recent wat flatertjes begaan die makkelijk te voorkomen zijn. Straks gaat Ajax ze nog voorbij op de sympathieladder, mede dankzij de ideale schoonzonen in het veld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

gambieter schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:22:
Het hoeft niet publiekelijk :) . Verkeerd ingelicht zijn is geen excuus, dan moet je zorgen dat je goed ingelicht wordt of niets zeggen. Vandaar de suggestie mediatraining, PSV heeft recent wat flatertjes begaan die makkelijk te voorkomen zijn. Straks gaat Ajax ze nog voorbij op de sympathieladder, mede dankzij de ideale schoonzonen in het veld :p
True.. Al denk ik niet dat mediatraining bij Advocaat nog zin heeft :P Maar de spelers van PSV moeten kappen met dat opgefokte gedrag (al vond ik in dit geval Lens niet zozeer opgefokt, meer dom en onnodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:22:
[...]
Volgens mij is Ajax ze qua sympathie allang voorbij, alleen op de ranglijst nog niet ;)
PSV heeft last van een slecht imago en dat wordt door dit soort incidenten alleen maar bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:00
tweaker2010 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:33:
[...]
Volgens mij is Ajax ze qua sympathie allang voorbij, alleen op de ranglijst nog niet ;)
Neuh.... ik vind het allemaal één pot nat hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Diergaarde Blijdorp is in ieder geval verheugd met de boete die Lens aan heb gaat overmaken :p

Ik heb net nog even de samenvatting zitten kijken. Zanko kreeg een hoop kritiek, maar bij die 2-1 vind ik het niet terecht. In principe gaat Immers de bal koppen, en staat Zanko achter hem. Aangezien Immers zaken net zo goed kan inschatten als een 90-jarige met een kunstoog, valt de bal eigenlijk onverwacht op het hoofd van Zanko. En ja, dan gaat hij de verkeerde kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Zanka ;)

Als dit uitkomt, dan eet ik mijn schoen op.. :P (niet letterlijk)
De KNVB gaat de ruzie tussen spelers van PSV en Feyenoord in de catacomben van de Kuip hard afstraffen. "Ik verwacht puntenaftrek voor PSV en Feyenoord." Dat zegt Jan-Hermen de Bruijn, hoofdredacteur van Elf Voetbal op BNR.
http://www.bnr.nl/nieuws/...-opstootje-tussen-spelers

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 25-02-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:09

RBH

St@m schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:47:
Zanka ;)

Als dit uitkomt, dan eet ik mijn schoen op.. :P

[...]
+1, dit gaat natuurlijk never nooit niet gebeuren.. Maar het idee vind ik wel oké. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Jan-Hermen de Bruijn heeft een Ajax seizoenskaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

RBH schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:49:
[...]

+1, dit gaat natuurlijk never nooit niet gebeuren.. Maar het idee vind ik wel oké. ;)
Je weet het maar nooit bij de KNVB, zeker na al die media-aandacht en het opkloppen van het incident kan het maar zo zijn dat ze "eens wat anders doen".
PWM schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:50:
Jan-Hermen de Bruijn heeft een Ajax seizoenskaart ;)
Echt? :P

[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 25-02-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Als je op zo'n manier kampioen wilt worden :')

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

St@m schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:50:
[...]

Je weet het maar nooit bij de KNVB, zeker na al die media-aandacht en het opkloppen van het incident kan het maar zo zijn dat ze "eens wat anders doen".
Je weet het inderdaad natuurlijk maar nooit bij hun, maar toch, puntenaftrek vind ik wel heel drastisch. Zelfs voor de KNVB. :P
afvalzak schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:51:
Als je op zo'n manier kampioen wilt worden :')
Nou, niet heel graag nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik zou zeggen 10 punten aftrek voor beide, dan kan NEC volgend weekend mooi Feyenoord voorbij op de ranglijst. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wat een idioot. De man staat 's zondags zeker in een vak vol Twente of Ajax fanatiekelingen?

En los daarvan: waarom PSV en Feyenoord over één kam scheren? Verhoek en Immers zijn geen lieverdjes maar het opstootje wat volgde was een opstootje wat je ook op een veld had kunnen zien. En de meeste spelers probeerden de boel uit elkaar te houden.

De foute reactie zat hem in mijn ogen in het feit dat Lens Mathijssen bewust opwachtte. Dáár ging het fout.

Schandalig ook dat men ook Mathijssen drie wedstrijden aan de broek probeert te lullen. Schandalig.

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 25-02-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
wat een discussie weer om iets eenvoudigs als onprofessioneel en onsportief gedrag buiten het veld. wellicht zijn er dingen gezegd en gedaan in het veld (gebeurt altijd in een verhit potje voetbal) na het fluitsignaal is het douchen en uithuilen/nagenieten. in het veld moet het gdaan worden niet daar buiten het is geen discotheek waar je je concurrent buiten staat op te wachten. ik vind dit een diciplinaire misser die zeker niet ongestraf mag blijven.. ik denk 3 tot 5 weken schorsing voor lens de rest wordt er bijgesleept en verdiend een pluim voor de getoonde zelf beheersing dit had veel erger uit de hand kunnen lopen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:05
Tja, we kunnen wel speculeren wat de KNVB gaat doen, maar zolang die geen persbericht naar buiten brengen wat ze gaan doen, heeft dat niet zo veel zin volgens mij :)

Wat verwachten jullie van de rest van het competitieverloop? Er is op dit moment echt geen peil op te trekken, behalve dat twente 't vast niet wordt, die zijn echt de weg kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de KNVB wel eens puntenaftrek toegepast, buiten Financial Fair Play om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:58:
Heeft de KNVB wel eens puntenaftrek toegepast, buiten Financial Fair Play om?
Bij de amateurs gebeurt het zo af en toe, bij de profs is het nog nooit gebeurd volgens mij. Dat zou echt een absurde straf zijn. Het is 1 speler die over de scheef gaat en zo uitzonderlijk is dat nou ook weer niet.

[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 25-02-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:44

Player1S

Probably out in the dark

ph4ge schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:10:
[...]

Bij de amateurs gebeurt het zo af en toe, bij de profs is het nog nooit gebeurd volgens mij. Dat zou echt een absurde straf zijn. Het is 1 speler die over de scheef gaat en zo uitzonderlijk is dat nou ook weer niet.
past dan wel weer bij het inconsequente beleid :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Consequent inconsequent is ook consequent. ;)

Lijkt mij niet dat ze punten in mindering gaan brengen bij een actie van één speler, dan had Ajax met het bijtincident van Suarez ook een flinke mindering moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Amras schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:28:

Lijkt mij niet dat ze punten in mindering gaan brengen bij een actie van één speler, dan had Ajax met het bijtincident van Suarez ook een flinke mindering moeten krijgen.
Maar toen was er niet net een grensrechter dood geschopt en geslagen. De KNVB hamert daar nu juist op en doet er heel panisch over.
Ik verwacht het niet maar sluit het niet volkomen uit dat ze iets achterlijks gaan doen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Amras schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:28:

Suarez was de gebeten hond omdat iedereen op hem lette, en vergeleken wat er nu allemaal gebeurd is het peanuts. Het begint erop te lijken dat heel PSV (eerst Pieters en nu weer Lens) een tikkende tijdbom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:15
Een daadwerkelijk puntaftrek zou echt belachelijk zijn, dat doe je hoogstens als er op het veld een complete matpartij 11 tegen 11 is en er vervolgens spelers op brancards worden afgevoerd. Sluit echter niet uit dat de KNVB in de hele fatsoensnormenverhaal rond die dode grensrechter (en de kritiek vanuit PSV-hoek hierop vorige week) zich wel eens buitenmatig zal laten gelden. Ik gok op minimaal 5 wedstrijden voor Lens, 3 voor de andere vechterbazen en een dikke boete voor PSV en misschien zelfs voorwaardelijk puntaftrek gewoon omdat ze zich willen profileren.

[ Voor 8% gewijzigd door Sempy op 25-02-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 17:11
tweaker2010 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:45:
[...]

Suarez was de gebeten hond omdat iedereen op hem lette, en vergeleken wat er nu allemaal gebeurd is het peanuts. Het begint erop te lijken dat heel PSV (eerst Pieters en nu weer Lens) een tikkende tijdbom is.
Afbeeldingslocatie: http://cache.ohinternet.com/images/2/24/I_see_what_you_did_there_super.jpg

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ja, een beetje beeldspraak moet kunnen vind ik. Vond hem wel toepasselijk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 25-02-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

St@m schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:03:
[...]

Als ik jou was zou ik hetzelfde doen.

Straf vanuit PSV is in ieder geval bekend:
https://twitter.com/paulpostman/status/305994453032783872

Prima.
En 2 weken ijsjes verkopen in Diergaarde Blijdorp :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:35
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/382277_605544729459900_235931918_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:19:
[...]

... Er is natuurlijk ook nog een gedeelte "normale" voetballers.
Voorbeelden : van Basten, van der Sar, Overmars, broertjes de Boer, Bergkamp. Dat waren gasten uit normale gezinnen die niets kwaads in zich hadden.
Van Basten die zichzelf ernstig blesseert bij een bewuste doodschop naar zijn tegenstander (niet meer helder welke wedstrijd, het was nog eredivisie), Van der Sar die tegen Argentinië zijn tegenstander een rode kaart aannaait met een ultieme schwalbe, Overmars die bij Arsenal als een haas achter een sportief bedoelde 'teruggeefbal' aangaat en scoort, de De Boertjes die maanden weigeren te spelen en een fatsoenlijk mens als Morten Olsen zwaar beschadigen om een overgang naar Barcelona te forceren, en Bergkamp die in de Premier League bewust op de rug van een liggende tegenstander springt.

Moraal: iedereen heeft weleens mindere trekjes, maar het is bespottelijk om dat te koppelen aan arbeidersjongens uit achterstandswijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:35
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:45:
[...]

Van Basten die zichzelf ernstig blesseert bij een bewuste doodschop naar zijn tegenstander (niet meer helder welke wedstrijd, het was nog eredivisie), Van der Sar die tegen Argentinië zijn tegenstander een rode kaart aannaait met een ultieme schwalbe, Overmars die bij Arsenal als een haas achter een sportief bedoelde 'teruggeefbal' aangaat en scoort, de De Boertjes die maanden weigeren te spelen en een fatsoenlijk mens als Morten Olsen zwaar beschadigen om een overgang naar Barcelona te forceren, en Bergkamp die in de Premier League bewust op de rug van een liggende tegenstander springt.

Moraal: iedereen heeft weleens mindere trekjes, maar het is bespottelijk om dat te koppelen aan arbeidersjongens uit achterstandswijken.
Eensch... Adrenaline kan veel met mensen doen en ervoor zorgen dat je doorslaat.
Heb het bij mezelf ook al eens gemerkt met agressie in het verkeer, daarbij moest ik mezelf ook goed in bedwang houden om geen gekke dingen te doen terwijl ik normaal gesproken een rustige jongen ben.

De een heeft daar meer last van dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lucky TV kon er in elk geval niet lang op wachten: http://www.luckymedia.nl/.../trying-to-look-innocent/

Ik vind het briljant :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

Haha mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 07-10 19:46
Doelpuntrijke avond in de Jupiler League. Vier wedstrijden, 21 doelpunten.

De Graafschap - Go Ahead Eagles: 5-2
FC Oss - MVV Maastricht: 0-2
Sparta Rotterdam - FC Den Bosch: 1-5
FC Volendam - FC Dordrecht: 6-1

Sparta blijft staan met 45 punten op de eerste plaats, MVV loopt weer in met 3 punten en staat 2e met 44 punten.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Bij langs de lijn waren ze het er gisteren binnen een seconde over eens dat het nergens op slaat dat een Deen zichzelf Zanka noemt. De commentatoren weigerden daaraan mee te werken en spraken dus keurig over Jørgensen.
Als dit uitkomt, dan eet ik mijn schoen op.. :P (niet letterlijk)

[...]

http://www.bnr.nl/nieuws/...-opstootje-tussen-spelers
Als dat uitkomt dan gaan er echt dingen mis. Ten eerste heeft een individu zich misdragen en ten tweede is een dergelijke straf volstrekt disproportioneel.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

McClaren is zelf opgestapt bij Twente :)
Steve McClaren gooit zelf de handdoek bij FC Twente

26/02/2013 09:06

Het dienstverband van Steve McClaren is voortijdig geëindigd. De Engelse trainer is uit eigen beweging per direct opgestapt bij de Enschedese club.

Door de teleurstellende resultaten was de positie van McClaren al wankel geworden. De Engelse coach, die het een jaar geleden overnam van Co Adriaanse, heeft nu zelf besloten afscheid te nemen van de Tukkers.

Afgelopen weekeinde ging FC Twente met 2-1 onderuit in Heerenveen. De ploeg kwam onder leiding van McClaren het gehele jaar 2013 nog niet tot winst.

[ Voor 88% gewijzigd door Han op 26-02-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Doei Steve.

@Hierboven: Ja, dat dus. :)

[ Voor 18% gewijzigd door RBH op 26-02-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben benieuwd. Hoewel ik geen Steve aanhanger ben, kan je je afvragen of de problemen echt bij hem lagen. Ook zag je de laatste weken dat Twente weinig geluk kende in wedstrijden. Kan je natuurlijk ook zeggen dat je dat afdwingt, maar toch.

We zullen zien. v Marwijk, kom er maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Han schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:18:
McClaren is zelf opgestapt bij Twente :)
[...]
Toch wel opvallend nieuws vind ik. Dus dat betekent dat hij geen afkoopsom meekrijgt?
Ben benieuwd of Twente op korte termijn iemand vindt die de boel uit het slop kan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

Zijn contract liep nog 1 jaar door na dit seizoen. Zal hij dat geld zomaar hebben laten lopen?

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 26-02-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PWM schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:23:
Ben benieuwd. Hoewel ik geen Steve aanhanger ben, kan je je afvragen of de problemen echt bij hem lagen. Ook zag je de laatste weken dat Twente weinig geluk kende in wedstrijden. Kan je natuurlijk ook zeggen dat je dat afdwingt, maar toch.

We zullen zien. v Marwijk, kom er maar in.
Lag niet alleen aan hem.
Je mist scorend vermogen. Als Castaignos los was gekomen sluit ik niet uit dat we vier bovenaan stonden nu. Echter speelt Castaignos zo slecht dat anderen zelf maar wat proberen te forceren en zo de bal verspelen en Castaignos krijgt gewoon nauwelijks dekking waar een N'Kufo, Janko of de Jong dubbele dekking kreeg waardoor anderen juist meer ruimte kregen.

Daarnaast pech met blessures. Sterke punt van 2010 was dat ze vrijwel alle wedstrijden in dezelfde bezetting konden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:39
De achterstand is niet heel groot op de bovenste plekken. Als ze onder een nieuwe (interim-)trainer weer beter gaan spelen, kunnen ze misschien wel weer meedoen om de titel.

Al hoop ik dat ze gewoon doorgaan met het verliezen van punten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
precies 't schokeffect dat ze nodig hebben om zondag te winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

rik86 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:34:
precies 't schokeffect dat ze nodig hebben om zondag te winnen ;)
Zondag mogen ze van mij best winnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Toch vreemd dat hij het niet nog een week probeert. Twente kan zomaar thuis winnen van Ajax en dan ziet de wereld er weer heel anders uit. En als hij bijv derde zou worden is dat voor een club als Twente toch ook gewoon een wereldprestatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

L1nt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:32:
Lag niet alleen aan hem.
Je mist scorend vermogen. Als Castaignos los was gekomen sluit ik niet uit dat we vier bovenaan stonden nu. Echter speelt Castaignos zo slecht dat anderen zelf maar wat proberen te forceren en zo de bal verspelen en Castaignos krijgt gewoon nauwelijks dekking waar een N'Kufo, Janko of de Jong dubbele dekking kreeg waardoor anderen juist meer ruimte kregen.

Daarnaast pech met blessures. Sterke punt van 2010 was dat ze vrijwel alle wedstrijden in dezelfde bezetting konden spelen.
Precies... met een normaal scorende spits hadden ze minimaal 9 punten meer gehaald dit seizoen, of te wel, dan hadden ze gewoon nog bovenaan gestaan. Het aantrekken van Castaignos heeft Twente de das om gedaan en Feyenoord gered (die hadden hem anders gehaald ipv Pelle :X). Twente had alle zeilen bij moeten zetten vorig jaar en Armenteros moeten halen. Met een dreigende spits krijgen de middenvelders meer ruimte, net wat l1nt zegt. Nu is Twente makkelijk te verdedigen en kunnen ze de spits rustig laten lopen, die valt over zijn eigen schoenen of loopt direct te trekkenbenen als hij een duw heeft gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Han schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:58:
Precies... met een normaal scorende spits hadden ze minimaal 9 punten meer gehaald dit seizoen, of te wel, dan hadden ze gewoon nog bovenaan gestaan. Het aantrekken van Castaignos heeft Twente de das om gedaan en Feyenoord gered (die hadden hem anders gehaald ipv Pelle :X). Twente had alle zeilen bij moeten zetten vorig jaar en Armenteros moeten halen. Met een dreigende spits krijgen de middenvelders meer ruimte, net was l1nt zegt. Nu is Twente makkelijk te verdedigen en hebben kunnen ze de spits rustig laten lopen, die valt over zijn eigen schoenen of loopt direct te trekkenbenen als hij een dus heeft gehad...
Tja, dat weet je vooraf ook niet. Toen Castagnois bij Feyenoord vertrok was hij een van de grootste aanvallende talenten van Nederland, alle nationale jeugdelftallen gespeeld en stond op alle scoutingslijstjes. Zelfs bij een zeer zwak Feyenoord had hij keurige cijfers en speelde hij zeker op het einde uitstekend. In bijv FM (voor wat het waard is) had hij dezelfde potentie als Messi. :P Natuurlijk is een jaartje bankzitten niet goed voor je ontwikkeling, maar het blijft Italie en hij is nog altijd jong. Dat hij zo zou tegenvallen kon niemand voorspellen. Iedereen dacht dat het een goede, maar wellicht iets te dure, aankoop was.
D-e-n schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:04:
Ik vraag me dan ook af wat de oorzaak is van zijn falen. Is McLaren gewoon niet zo goed met jonge spelers? Speelt Twente anders? Hij kan het toch niet zo verleerd zijn?
Zn spelers zijn gewoon niet zo goed als gedacht, er is wat pech en het vertrouwen in McClaren was na vorig seizoen al flink afgebrokkeld. Bij de eerste de beste tegenslag kwam er een enorme druk op. Dan nog was hij nog steeds op weg naar een prima klassering voor Twente.

[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 26-02-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vraag me dan ook af wat de oorzaak is van zijn falen. Is McLaren gewoon niet zo goed met jonge spelers? Speelt Twente anders? Hij kan het toch niet zo verleerd zijn?

ps.
En ik sluit dus niet uit dat de heren Derksen en vd Gijp over een aantal jaren ook bij Castaignos moeten terugkomen op eerder gedane uitingen, net als bij Pelle :D

[ Voor 33% gewijzigd door D-e-n op 26-02-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gelukkig beweer ik dat ook niet ;)

Twente heeft gewoon pech gehad. Maar dat past ook wel een beetje bij Twente. Ze beweren de sprong naar de top te hebben gemaakt, maar dat betwijfel ik. In het verleden hebben ze redelijk geluk gehad met transfers van spelers die snel doorbraken. Maar dat zie je steeds minder gebeuren. En dat heeft twee redenen; Twente heeft een middelmatig scoutingsapparaat en andere clubs verkopen hun spelers niet meer voor een appel en een ei aan Twente. Daarnaast heeft Twente geen goede jeugdopleiding. De jeugd van Twente is goed genoeg voor een sub-topper, maar niet voor een titelkandidaad. Daarom is Twente afhankelijk van aankopen, en dat kan alleen wanneer er een speler wordt verkocht. Als je dan een miskoop doet heb je geen reserves meer om een andere aankoop te doen, zoals nu het geval met Castaignos... Anders hadden ze wel een derde spits gehaald, iedereen weet immers dat Castaignos geen potten gaat breken dit seizoen.
D-e-n schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:04:
McClaren is een middelmatige coach die alleen bij Twente een succes heeft gehaald. Elders heeft hij enkel gefaald, misschien met uitzondering van een 1,5 seizoen bij Middlesbrough. Maar ook daar gold, net als bij het succes bij Twente, dat de selectie al goed draaide. Langere perioden brengen bij hem geen verbetering en hij is tactisch niet echt sterk.

[ Voor 24% gewijzigd door Han op 26-02-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
't is trouwen McClaren ;)

Ik denk dat ze bij Twente niet heel rouwig zullen zijn om z'n opstappen, ook al is 't inderdaad de vraag hoe erg 't de coach aan te rekenen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Gelul dat Steve zelf opstapt. Joop heeft gewoon samen met hem om de tafel gezeten in de sfeer van :

"Hey Steve, het gaat niet zo best he. Eigenlijk willen we je gewoon eruit hebben, maar als je zelf opstapt krijg je nog een zakje centen mee onder de tafel en praten we nergens meer over. Hou de eer aan jezelf, staat ook leuker in de media"

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

kaos- schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:15:
Gelul dat Steve zelf opstapt. Joop heeft gewoon samen met hem om de tafel gezeten in de sfeer van :

"Hey Steve, het gaat niet zo best he. Eigenlijk willen we je gewoon eruit hebben, maar als je zelf opstapt krijg je nog een zakje centen mee onder de tafel en praten we nergens meer over. Hou de eer aan jezelf, staat ook leuker in de media"
Dat is natuurlijk onzin van de bovenste plank. Enig idee hoe hoog de afkooppremie was voor McClaren? Meer dan een miljoen euro ;) En als je zelf opstapt dan doe je daar (in ieder geval voor een groot gedeelte) afstand van. McClaren heeft ook zaakwaarnemers en die zijn echt niet achterlijk. Ontslag was in financieel opzicht het gunstigste voor McClaren. En ik heb nu niet echt het idee dat hij hierna nog een andere club gaat trainen, hij gaat genieten van zijn centjes, dus voor zijn reputatie hoeft hij de eer ook niet aan zich zelf te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Leg uit waarom het opstappen voor hem beter zou zijn dan ? Ik volg je verhaal maar moeizaam namelijk.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Han schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:58:
[...]
Precies... met een normaal scorende spits hadden ze minimaal 9 punten meer gehaald dit seizoen, of te wel, dan hadden ze gewoon nog bovenaan gestaan. Het aantrekken van Castaignos heeft Twente de das om gedaan en Feyenoord gered (die hadden hem anders gehaald ipv Pelle :X). Twente had alle zeilen bij moeten zetten vorig jaar en Armenteros moeten halen. Met een dreigende spits krijgen de middenvelders meer ruimte, net wat l1nt zegt. Nu is Twente makkelijk te verdedigen en kunnen ze de spits rustig laten lopen, die valt over zijn eigen schoenen of loopt direct te trekkenbenen als hij een duw heeft gehad...
Ach, een spits is heel het probleem niet. Je kan niet elk seizoen een spits als de Jong hebben die er 25 in het mandje legt. Ajax en PSV missen ook een echte topspits en die doen het een stuk beter. Feit is gewoon dat Twente als team te weinig doelpunten maakt, alleen met Tadic redt je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

kaos- schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:28:
Leg uit waarom het opstappen voor hem beter zou zijn dan ? Ik volg je verhaal maar moeizaam namelijk.
Jip&Janneke taal:

- opstappen betekent geen aanspraak op ontslagpremie
- opstappen betekent afstand doen van arbeidsrechten
- opstappen vanwege imago is niet van toepassing, Twente is zijn eindstation
- ontslagen worden levert hem meer dan een miljoen euro op
- ontslagen worden is geen schande in dit geval, het is niet alleen zijn schuld
- etc. etc.

Het enig wat plausibel zou zijn is dat het gedaan is om de imago van Twente te beschermen. Dit zou de tweede trainer op rij zijn die zou zijn ontslagen. Wellicht krijgt McClaren zijn oprotpremie wel mee maar treft Twente minder blaam publiekelijk. Twee keer op rij een trainer ontslaan in korte tijd is niet iets wat in je voordeel werkt als je nog op zoek moet naar een nieuwe trainer.
tweaker2010 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:31:
Ach, een spits is heel het probleem niet. Je kan niet elk seizoen een spits als de Jong hebben die er 25 in het mandje legt. Ajax en PSV missen ook een echte topspits en die doen het een stuk beter. Feit is gewoon dat Twente als team te weinig doelpunten maakt, alleen met Tadic redt je het niet.
Natuurlijk is het niet het gehele probleem. Maar er zit een te groot verschil tussen een Luuk de Jong en een Luc Castaignos. Ergens in het midden had Twente al behoorlijk geholpen. Een spits met dreiging geeft anderen ruimte. Een spits die wel scoort kan net dat ene puntje binnenhalen die je anders zou verliezen. Een ploeg die wel wint zit niet snel in de hoek waar klappen vallen. Het geloof is uit het elftal, er zit angst in. En de oorzaak daarvan is mede vanwege de verliezen. Zo simpel is het vaak...

[ Voor 32% gewijzigd door Han op 26-02-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Dan klopt het dus wel wat ik zeg : als hij zelf opstapt hoeft Twente hem niets te betalen. Dus de kans is aannemelijk dat ze dus om de tafel gezeten hebben met het punt van : "eigenlijk willen we je weg hebben, maar je krijgt een paar centen mee, dan hebben we er beide geen schade aan".

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 15:58
ph4ge schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:53:
Toch vreemd dat hij het niet nog een week probeert. Twente kan zomaar thuis winnen van Ajax en dan ziet de wereld er weer heel anders uit. En als hij bijv derde zou worden is dat voor een club als Twente toch ook gewoon een wereldprestatie?
Vijfde is al geen positie om je te schamen als Fc Twente, maar ze krijgen het daar naar een paar succesjaren ook hoog in hun bol.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ephymerous schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:53:
[...]

Vijfde is al geen positie om je te schamen als Fc Twente, maar ze krijgen het daar naar een paar succesjaren ook hoog in hun bol.
Niet iedereen hoor..... Groeien doe je met vallen en opstaan. Nu zijn we even gevallen maar we gaan ook weer staan.
Als de club van een bijna faillissement naar een kampioenschap kan gaan in 8 jaar komen ze ook uit dit greppeltje. En waarschijnlijk alleen maar sterker d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

kaos- schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:50:
Dan klopt het dus wel wat ik zeg : als hij zelf opstapt hoeft Twente hem niets te betalen. Dus de kans is aannemelijk dat ze dus om de tafel gezeten hebben met het punt van : "eigenlijk willen we je weg hebben, maar je krijgt een paar centen mee, dan hebben we er beide geen schade aan".
Dat zei je niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Het is wel precies hetzelfde qua bedoeling/opzet ;) Misschien was jouw interpretatie niet geheel strokend met mijn verwoording.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

kaos- schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:00:
Het is wel precies hetzelfde qua bedoeling/opzet ;) Misschien was jouw interpretatie niet geheel strokend met mijn verwoording.
"dan hebben we er beide geen schade aan".
Nogmaals, het zal McClaren op dit moment aan z'n reet roesten qua schade, hij stopt met zijn actieve loopbaan en dan is die miljoen afkoop niet iets waar je afstand van doet. Hij heeft gewoon de eer aan zichzelf gehouden, Twente heeft niet de financien om hem te ontslaan. McClaren is gewoon op en kan het niet meer opbrengen. Wel of geen schade is niet de issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Han schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:37:
[...]
Twee keer op rij een trainer ontslaan in korte tijd is niet iets wat in je voordeel werkt als je nog op zoek moet naar een nieuwe trainer.
Misschien moet Munsterman ook zelf eens in de spiegel gaan kijken dan, hij is hiervoor verantwoordelijk (net als het debacle met Co).
[...]
Natuurlijk is het niet het gehele probleem. Maar er zit een te groot verschil tussen een Luuk de Jong en een Luc Castaignos. Ergens in het midden had Twente al behoorlijk geholpen. Een spits met dreiging geeft anderen ruimte. Een spits die wel scoort kan net dat ene puntje binnenhalen die je anders zou verliezen. Een ploeg die wel wint zit niet snel in de hoek waar klappen vallen. Het geloof is uit het elftal, er zit angst in. En de oorzaak daarvan is mede vanwege de verliezen. Zo simpel is het vaak...
Tja, als Pelle geen goede ballen krijgt scoort ie ook niet, zo werkt dat nu eenmaal met een spits. Ik vind dat je Castaignos hier niet de schuld van kunt geven. In een goeddraaiend elftal had hij waarschijnlijk vaker gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tweaker2010 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:07:

Tja, als Pelle geen goede ballen krijgt scoort ie ook niet, zo werkt dat nu eenmaal met een spits. Ik vind dat je Castaignos hier niet de schuld van kunt geven. In een goeddraaiend elftal had hij waarschijnlijk vaker gescoord.
Sorry hoor maar dat jong kan op het moment geen bal vast houden. Juist omdat hij niet goed draait vanaf het begin is het bergafwaarts gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
L1nt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:16:
Sorry hoor maar dat jong kan op het moment geen bal vast houden. Juist omdat hij niet goed draait vanaf het begin is het bergafwaarts gegaan.
Het is ook gewoon heel anders binnen komen dan toen hij bij Feyenoord in het elftal kwam. Een slecht draaiend elftal, een jongen uit de regio, hoop in bange dagen. Alles wat hij goed deed was leuk, daar groeide hij snel. Bij Twente is hij de grote aankoop die er gelijk moest staan, bij een zeer kritisch publiek (het gros van de toeschouwers komt er pas sinds het goed gaat en weet niet beter). Spitsen leven van vertrouwen, zeker als ze jong zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

tweaker2010 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:07:
Ik weet niet hoe vaak jij naar Twente gaat of de wedstrijden live op tv volgt, maar Castaignos is echt slecht op dit moment, erg, erg, erg slecht. Hij ligt vaker op de grond dan dat hij zichzelf vrij loopt. En als hij niet ligt dan loopt hij de helft van de tijd in de dekking. De andere helft, wanneer hij de bal krijgt, is zijn aanname dramatisch en passing knudde. Nee, hij is echt een drama. Hij heeft bijna de gehele eerste helft tegen Willem2 thuis lopen trekkenbenen, om vervolgens de tweede helft alleen maar te lopen prutsen. Er zit iets zwaar mis tussen de oren van deze jongen, het komt er niet meer uit. En dat ligt echt niet aan het middenveld. Al staat hij ongedekt, dan nog doet hij weinig goeds met de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ph4ge schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:21:
(het gros van de toeschouwers komt er pas sinds het goed gaat en weet niet beter).
Mja sinds het goed gaat is er ook pas plek voor ze. Arke Stadion zat elke week zo goed als vol. En het gros van de eerste uitbreiding stond al jaren op de wachtlijst :+
Maar is inderdaad ook heel veel succesvolk bij gekomen helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
L1nt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:29:
Mja sinds het goed gaat is er ook pas plek voor ze. Arke Stadion zat elke week zo goed als vol. En het gros van de eerste uitbreiding stond al jaren op de wachtlijst :+
Is ook gewoon logisch. Maar het publiek is al vrij kritisch want ze zijn verwend en dan is hij ook nog eens een van de duurste aankopen ooit. Dat is iets heel anders dan zn situatie bij Feyenoord, toen hij puur uit noodzaak vanuit de jeugd door kwam en er nog 10 spelers op het veld stonden die op zn minst net zo slecht waren. Na een matig begin is dat heel moeilijk op te pakken. Pelle was natuurlijk precies andersom, er werd niks van verwacht maar hij begon uitstekend.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 26-02-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Han schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:24:
[...]
Ik weet niet hoe vaak jij naar Twente gaat of de wedstrijden live op tv volgt, maar Castaignos is echt slecht op dit moment, erg, erg, erg slecht. Hij ligt vaker op de grond dan dat hij zichzelf vrij loopt. En als hij niet ligt dan loopt hij de helft van de tijd in de dekking. De andere helft, wanneer hij de bal krijgt, is zijn aanname dramatisch en passing knudde. Nee, hij is echt een drama. Hij heeft bijna de gehele eerste helft tegen Willem2 thuis lopen trekkenbenen, om vervolgens de tweede helft alleen maar te lopen prutsen. Er zit iets zwaar mis tussen de oren van deze jongen, het komt er niet meer uit. En dat ligt echt niet aan het middenveld. Al staat hij ongedekt, dan nog doet hij weinig goeds met de bal.
Op dit moment is het idd niet best wat hij laat zien, maar heel Twente speelt als een krant dus zo gek is dat niet. Eens kijken hoe hij zich ontwikkeld als Twente weer in een flow raakt, dan zul je zien dat hij vaker zal scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
L1nt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:29:
[...]

Al had Twente niet kunnen doorgroeien zonder "succesvolk". In de Tubantia stond afgelopen zaterdag wel een treffende column over dit onderwerp (helaas kan ik deze online niet terugvinden). Hopelijk zorgt het ontslag in ieder geval voor een (korte) opleving, want elke punt is op dit moment winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het beloofd wel een spannende wedstrijd te worden a.s. weekend. Voorspellingen voor de top5 komen later, maar ik verwacht in elk geval wel dat Ajax de punten pakt tegen FC Twente, Die zullen dan extra gemotiveerd zijn en Ajax pakt dit seizoen veel punten tegen de top 5.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:11:
Het beloofd wel een spannende wedstrijd te worden a.s. weekend. Voorspellingen voor de top5 komen later, maar ik verwacht in elk geval wel dat Ajax de punten pakt tegen FC Twente, Die zullen dan extra gemotiveerd zijn en Ajax pakt dit seizoen veel punten tegen de top 5.
Ik vermoed dat Twente nu ook gemotiveerd is hoor, en in eigen huis kan het flink spoken dus ik ben benieuwd.
Pagina: 1 ... 61 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.