[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:
  • 60.921 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-06 01:00

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gunner schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:20:
[...]
Verder heeft een Liverpool-functionaris toegeven dat Arsenal op Suarez heeft geboden.
Suarez lijkt me echt totaal niet bij Arsenal passen. Ik zou hem dan nog eerder bij Chelsea zien bijvoorbeeld.
Zoiezo moet ie zo snel mogelijk weg uit de PL, de media en de supporters branden hem helemaal af daar.
In Spanje of Italie zou hij veel beter tot zijn recht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

En stel hij komt naar Arsenal, dan is hij geschorst.. :/ Niet echt handig he?

Suarez moet gewoon lekker weg uit de UK, beste voor iedereen, vooral na die bijtincident, heeft hij allemaal zelf veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Precies, je zou gek zijn om hem binnen te halen. Fantastische voetballer, maar het zou het beste zijn voor alle partijen als ie gewoon vertrekt naar het buitenland (naar bijv. een real) kan ie met een schone lei beginnen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die kerel kan niet eens normaal over straat, die kerel is een echte hot topic geworden na die evra en bijt incident.

Hij zegt het zelf al:

. 'De paparazzi volgt me op straat en ik kan mijn dochter niet eens naar de crèche brengen of boodschappen doen. Ik heb mijn best gedaan in Engeland, maar ik kan geen sorry blijven zeggen. Misschien is het beter als ik in een andere competitie gaan spelen. Ik ben slecht behandeld en niemand verdedigde me', lijkt de spits ook niet helemaal blij met Liverpool.

Beste optie : in de voetsporen van Balotelli gaan en Exit UK. Het is mooi geweest voor Luis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

iPodKiller schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:09:
Ik ben slecht behandeld en niemand verdedigde me', lijkt de spits ook niet helemaal blij met Liverpool.
Zoals ik al aangaf: wat een BS van Luisje. Liverpool's reputatie heeft een aardige knauw gekregen doordat ze Suarez bij het Evra-incident bleven verdedigen. Maar goed, laat Suarez zichzelf maar voor de gek houden en doen alsof het andermans schuld is. Waar hij ook naartoe gaat, hij zal weer iets oliedoms doen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tjah karakter kun je niet veranderen he, hij had eerst ook Bakkal gebeten, en nu ivanovic, dan ben je niet bepaald 100% neem ik aan. Gelukkig is Ivanovic nog een beer, maar stel als hij dat in een Clasico doet tegen barca, die spelers daar gaan helemaal gek daar worden en smeren hem een rode kaart aan. Zo'n speler wil je gewoon niet in je team hebben, hoe goed hij ook mag wezen.

Waarom zou je iemand bijten, en dan na een paar jaar nog een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:15:
[...]
Zoals ik al aangaf: wat een BS van Luisje. Liverpool's reputatie heeft een aardige knauw gekregen doordat ze Suarez bij het Evra-incident bleven verdedigen. Maar goed, laat Suarez zichzelf maar voor de gek houden en doen alsof het andermans schuld is. Waar hij ook naartoe gaat, hij zal weer iets oliedoms doen.
Ach, Suarez is gewoon een straatvoetballer. Net zoals wij Nederlanders ook nooit een voetballer als Ronaldo op waarde schatten. Het blijft volgens de media hier altijd een irritant ventje, terwijl hij zoveel kwaliteiten heeft.
Nigel de Jong wordt ook door iedereen uitgekotst sinds hij die karatetrap in de WK finale gaf, speel je een keer met overtuiging, is het weer niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:24:
Ach, Suarez is gewoon een straatvoetballer.
Ik maak me ook niet zo druk om de actie zelf, straf uitzitten en ervan leren. Het probleem is dat Suarez blijkbaar echt een Calimero-complex heeft (iedereen is tegen hem) en een aantal ja-knikkertjes om zich heen heeft ipv mensen die hem de waarheid durven zeggen.
iPodKiller schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:23:
maar stel als hij dat in een Clasico doet tegen barca, die spelers daar gaan helemaal gek daar worden en smeren hem een rode kaart aan.
Aansmeren? Die rode kaart is dan gewoon verdiend. Gewoon verplichten met een muilkorf te spelen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-06 21:36
iPodKiller schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:23:
Tjah karakter kun je niet veranderen he, hij had eerst ook Bakkal gebeten, en nu ivanovic, dan ben je niet bepaald 100% neem ik aan. Gelukkig is Ivanovic nog een beer, maar stel als hij dat in een Clasico doet tegen barca, die spelers daar gaan helemaal gek daar worden en smeren hem een rode kaart aan. Zo'n speler wil je gewoon niet in je team hebben, hoe goed hij ook mag wezen.

Waarom zou je iemand bijten, en dan na een paar jaar nog een keer?
Onnodige opmerking, beetje jammer.

Overigens zou ik Suarez ook nooit in mijn team willen, een volslagen idioot die vent. Tevens heb ik altijd het idee, en dat kan inmiddels anders zijn, dat als hij de bal krijg het 'kop naar beneden en richting doel' is. Het voetbal van je team kom je daarmee niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:34:
[...]

Aansmeren? Die rode kaart is dan gewoon verdiend. Gewoon verplichten met een muilkorf te spelen ;)
Dat weet je tegen Barcelona nooit. Ik zie spelers als Neymar en Busquets er wel toe in staat een bijtincident te simuleren, dat zijn echt kunstenaars op dat gebied. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gaius schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:50:
Dat weet je tegen Barcelona nooit. Ik zie spelers als Neymar en Busquets er wel toe in staat een bijtincident te simuleren, dat zijn echt kunstenaars op dat gebied. ;)
Busquets en zakjes bloed (Bloodgate in rugby), wat een combinatie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

[...]

Ach, Suarez is gewoon een straatvoetballer. Net zoals wij Nederlanders ook nooit een voetballer als Ronaldo op waarde schatten. Het blijft volgens de media hier altijd een irritant ventje, terwijl hij zoveel kwaliteiten heeft.
Nigel de Jong wordt ook door iedereen uitgekotst sinds hij die karatetrap in de WK finale gaf, speel je een keer met overtuiging, is het weer niet goed.
Hij kan goed voetballen. Dat staat buiten kijf. Echter, bijten hoort mijns inziens nog steeds niet bij het straatvoetbal. Dan kan hij beter gaan boksen tegen Mike Tyson ofzo...

Een negatief verhaal wordt 7 keer doorverteld en een positief verhaal slechts 2 keer. Het negatieve verhaal blijft derhalve langer hangen bij de mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

[...]

Ja, en? Omdat het een goede straatvoetballer is moet je dat maar pikken? Hoe zit het dan met het rolmodel etc? Voetballers massaal een vrijbrief voor maatschappelijk onacceptabel gedrag?

Feit blijft dat hij een kwart van de wedstrijden bij Liverpool niet heeft kunnen spelen vanwege schorsingen. Dat hij de club ernstig in discrediet heeft gebracht door in herhaling te "vallen" met slecht gedrag (racisme, bijten, schwalbes, kaarten vragen, etc) terwijl hij in Nederland daarvoor al ernstig was gestraft.

Die paar doelpunten die hij maakt wegen niet op tegen de ellende die hij meebrengt. En het feit dat hij dan nog gaat lopen beweren dat hij niet verdedigd wordt is volslagen belachelijk. Dat hij door de supporters in Liverpool nog niet wordt uitgekotst is mij een raadsel.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Euhm ja, de harde kern zal het wel fantastisch vinden? ;-)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tettie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:07:
[...]
Ja, en? Omdat het een goede straatvoetballer is moet je dat maar pikken? Hoe zit het dan met het rolmodel etc? Voetballers massaal een vrijbrief voor maatschappelijk onacceptabel gedrag?

Feit blijft dat hij een kwart van de wedstrijden bij Liverpool niet heeft kunnen spelen vanwege schorsingen. Dat hij de club ernstig in discrediet heeft gebracht door in herhaling te "vallen" met slecht gedrag (racisme, bijten, schwalbes, kaarten vragen, etc) terwijl hij in Nederland daarvoor al ernstig was gestraft.

Die paar doelpunten die hij maakt wegen niet op tegen de ellende die hij meebrengt. En het feit dat hij dan nog gaat lopen beweren dat hij niet verdedigd wordt is volslagen belachelijk. Dat hij door de supporters in Liverpool nog niet wordt uitgekotst is mij een raadsel.
Sorry hoor, die paar doelpunten? Zonder dat bijtincident was Suarez zelfs boven Van Persie verkozen als beste speler van de PL. Het is een geniale speler en belangrijk voor Liverpool, vandaar dat ze hem ook niet zomaar laten gaan. In Nederland mag je tegenwoordig nu eenmaal niets als voetballer, dacht je dat van Hanegem vroeger een lievertje was ofzo? En Zidane was zeker ook een waardeloze speler omdat ie een kopstoot gaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:22

Royz

Kleurenblind!!

tweaker2010 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:53:
[...]

Sorry hoor, die paar doelpunten? Zonder dat bijtincident was Suarez zelfs boven Van Persie verkozen als beste speler van de PL.
Is dat een gegeven? Zo presenteer je het namelijk wel...
Het is een geniale speler en belangrijk voor Liverpool, vandaar dat ze hem ook niet zomaar laten gaan.
Geniaal? Geniaal heeft vaak te maken met het kunnen lezen van de wedstrijd en inzicht, daar heb ik hem nooit op kunnen betrappen. Hij staat vaak op de goede plek en krijgt de bal altijd op de 1 of andere manier mee, maar dat is ook een kwaliteit
In Nederland mag je tegenwoordig nu eenmaal niets als voetballer, dacht je dat van Hanegem vroeger een lievertje was ofzo? En Zidane was zeker ook een waardeloze speler omdat ie een kopstoot gaf?
Je zit gewoon iemand te verdedigen die tot 2x toe iemand bijt. Hoe kan je jezelf nog serieus nemen? Dat Van Hanegem een duel spijkerhard inging, dat is een gegeven. Dat je iemand bijt terwijl de bal niet in de buurt is, dat is echt geen vergelijking.

Overiegns heb ik Zidane, behalve die kopstoot nog nooit kunnen betrappen op iets onsportiefs. Maar dat kan ook aan mij liggen ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29
Afvalzak schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:11:
In tegendeel, de harde kern, en ook de midden kern ;), van Liverpool is hem liever kwijt dan rijk.

Tweaker2010, je kan Suarez zoveel verdedigen als je wilt, maar onder de streep wordt een speler ook afgerekend op de randzaken. Als Messi elk weekend aan de coke zit en van tijd tot tijd een meisje verkracht wordt hij daar gewoon in zijn carriere mee afgerekend, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Royz schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:11:
[...]

Overiegns heb ik Zidane, behalve die kopstoot nog nooit kunnen betrappen op iets onsportiefs. Maar dat kan ook aan mij liggen ;)

Dus... :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gaius op 16-07-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Royz schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:11:
[...]
Is dat een gegeven? Zo presenteer je het namelijk wel...
De hetze in de media heeft hier zeker een rol in gespeeld. Doelpunten zijn kennelijk niet het allerbelangrijkste criteria om de beste speler/spits van de PL te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 09:57
Kaap schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:02:
[...]

In tegendeel, de harde kern, en ook de midden kern ;), van Liverpool is hem liever kwijt dan rijk.

Tweaker2010, je kan Suarez zoveel verdedigen als je wilt, maar onder de streep wordt een speler ook afgerekend op de randzaken. Als Messi elk weekend aan de coke zit en van tijd tot tijd een meisje verkracht wordt hij daar gewoon in zijn carriere mee afgerekend, klaar.
Bij het vermelden van de kwaliteiten van Maradona wordt zijn coke-gebruik ook altijd genoemd, maar toch staat hij hoog in de lijstjes van beste spelers ter wereld.

Je kan er over discussieren of hij boven aan de diverse lijstjes had gestaan als hij dat niet had gedaan, maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

tweaker2010 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:53:
[...]

Sorry hoor, die paar doelpunten? Zonder dat bijtincident was Suarez zelfs boven Van Persie verkozen als beste speler van de PL. Het is een geniale speler en belangrijk voor Liverpool, vandaar dat ze hem ook niet zomaar laten gaan. In Nederland mag je tegenwoordig nu eenmaal niets als voetballer, dacht je dat van Hanegem vroeger een lievertje was ofzo? En Zidane was zeker ook een waardeloze speler omdat ie een kopstoot gaf?
Suarez heeft in zijn laatste jaar goed gespeeld, daarvoor niet echt. Het is zeker een goede voetballer, maar niet van het niveau Messi of Christiano Ronaldo. Zonder hem deed Liverpool het de laatste wedstrijden beter dan met hem daarvoor. Zo'n speler is, mits geestelijk in orde, absoluut een toevoeging voor ieder team. En als supporter een genot om naar te kijken. Maar met alle andere zaken daaromheen slaat de balans bij Suarez gewoon negatief door.

Bovendien vind ik het maatschappelijk ontoelaatbaar om zo'n gek een podium te geven als rolmodel.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afvalzak schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:11:
Nou nee, dat valt wel mee. De Liverpool supporters waar ik het mee gediscussieerd zijn niet te spreken over zijn gedrag. Of dat de harde kern is, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15
Tettie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:46:
[...]

Suarez heeft in zijn laatste jaar goed gespeeld, daarvoor niet echt. Het is zeker een goede voetballer, maar niet van het niveau Messi of Christiano Ronaldo. Zonder hem deed Liverpool het de laatste wedstrijden beter dan met hem daarvoor. Zo'n speler is, mits geestelijk in orde, absoluut een toevoeging voor ieder team. En als supporter een genot om naar te kijken. Maar met alle andere zaken daaromheen slaat de balans bij Suarez gewoon negatief door.

Bovendien vind ik het maatschappelijk ontoelaatbaar om zo'n gek een podium te geven als rolmodel.
In zijn jaren bij Ajax heeft Suarez ook geregeld laten zien internationaal potten te kunnen breken. Voor de rest helemaal eens met je verhaal. Het is onvoorstelbaar dat je zoiets éénmaal doet, laat staan tweemaal.

Overigens zou ik 'm graag bij Ajax terugzien, een bijtertje kan je er wel bij :+

[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 16-07-2013 14:40 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Een groot deel van de spelers van Oranje '88 waren nou ook niet bepaald lieverdjes en enkelen ervan (Koeman, rijkaard) deden nou ook niet echt dingen die 'maatschappelijk verantwoord' waren. Toch worden die niet uitgekotst. Selectieve verontwaardiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 03-06 09:56

StrongArmLance

Endless flow

Wanhopige Chelsea fan maakt van:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BPTEmtzCcAAZ71u.jpg
(De Rossi tekent een shirt in 2010 (Italy NT Jersey))

Dit:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BPS90EbCEAA97Zk.png

"De Rossi spotted signing a Fernando Torres Chelsea shirt"

8)7

[ Voor 118% gewijzigd door StrongArmLance op 16-07-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Haha, was de lama alweer bijna vergeten _O-

Maar goed, bijten dat ken echt niet heh? en dat tot 2x toe. Nu krijgt ie 10 wedstrijden schorsing van de FA, de volgende keer word ie zo een 3-4 maanden geschorst? Ik blijf erbij, het zou voor alle partijen het beste zijn dat ie engeland gewoon verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En definitief: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23335325
Edinson Cavani joins Paris St-Germain from Napoli for £55m

Paris St-Germain have announced the signing of Uruguay striker Edinson Cavani from Napoli for a reported £55m. The 26-year-old has signed a five-year contract with the French champions, who are backed by Qatar Sports Investments. Cavani scored 78 league goals in three seasons with Napoli and finished top scorer in Serie A last season. "The transfer of Edinson Cavani is further proof of the club's ability to attract the best players in the world," said PSG president Nasser Al-Khelaifi.

"The player was seduced by the club's sporting project and is delighted to be joining an ambitious side, impatient to take on new challenges. "We are especially happy to present such a hugely coveted player of immense talent to our supporters." The deal means Cavani is the most expensive transfer in French football history, eclipsing the £50m that Monaco are reported to have paid Atletico Madrid for Colombia forward Radamel Falcao.

He will line up alongside Sweden international Zlatan Ibrahimovic, who was named Ligue 1 player of the year after he scored 30 goals in his debut season in France following his £15.7m arrival from AC Milan.
Cavani, who was a target for Manchester City and also linked with Chelsea and Real Madrid, says he joined Laurent Blanc's side to challenge for major honours.

"I'd like to thank everyone who made this transfer possible, it's a great project," Cavani said. "I'd also like to thank the people in Napoli who went out of their way to make it possible. "I come here with lots of joy, lots of confidence, lots of hunger and lots of motivation to win major trophies."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kaap schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:20:
En definitief: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23335325

"I come here with lots of joy, lots of confidence, lots of hunger and lots of motivation to win major trophies.
And lot's of money O-)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:57
Nog even terugkomen op Suárez

:D _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

_o- inderdaad. Het enige wat er niet in gedaan is, is het bijten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-05 14:11

CR1691

Hero of Time

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=192204

Als bovenstaande waar is vraag ik mij af waarom United het afgewezen heeft!? Als je Mata of Luiz bovenop de 11,5 miljoen krijgt moet je het toch altijd doen? Luiz kan mooi 1 van de oude CV's vervangen en Mata had mooi Nani af kunnen lossen. Lijkt mij een onzinbericht maar in de voetballerij weet je het maar nooit natuurlijk :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hier had je moeten stoppen... Sites als Daily Mirror, Daily Mail, The Sun etc is allemaal roddelbladenwerk. Zelfde als dat goal.com een gigantische site is en daardoor veel kleine sites hun nieuws overnemen, maar goal.com doet aan soms hilarische verzinsels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kaap schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:11:
[...]

Hier had je moeten stoppen... Sites als Daily Mirror, Daily Mail, The Sun etc is allemaal roddelbladenwerk. Zelfde als dat goal.com een gigantische site is en daardoor veel kleine sites hun nieuws overnemen, maar goal.com doet aan soms hilarische verzinsels.
Ik weet niet waar het gerucht vandaan komt maar wel dat de BBC het meldt.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23342660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik geloof zelf niet dat het waar is, een ruil had eerder voor de hand gelegen. Nog eens bijna 12M bijbetalen is gekkenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik denk niet dat Abramovich van die 12 miljoen wakker ligt eerlijk gezegd. Als hij iets of iemand heel graag wil hebben dan zorgt hij daar gewoon voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

JanW schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:11:
Nog even terugkomen op Suárez

[video]

:D _o-
_/-\o_

Hij had toch ook die gehoorapparaat reclame in Nederland? Stom dat ze met deze pr niet meer doen. Als iedereen hem als een clown gaat zien dan kun je het ook wel weer in je voordeel ombuigen. Humor heeft hij wel.

Alleen dat bijten he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mooie aankoop van PSG, die Digne is echt een groot talent.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=192249

@ Wat een commercial _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 17-07-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Moet zeggen dat ik Digne alleen als talent vanuit Football Manager ken. Ben benieuwd wat hij gaat doen daar, volg de Franse competitie niet dus het zal beperkt blijven bij het kijken van Cl wedstrijden van PSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Trouwens, over Fabregas en de clausule van Arsenal:
Arsenal boss Arsene Wenger has confirmed that the Gunners have a clause in Cesc Fabregas’ contract which could see the Barcelona star re-join the club next season. Fabregas emerged as a target for Manchester United this week after David Moyes reportedly made an offer for the 26-year-old who he sees as a replacement for retired midfielder Paul Scholes. However, Wenger who also insisted the north London giants are not close to signing anyone, is adamant that Fabregas won’t be leaving the Nou Camp this summer.

“Fabregas has decided to stay one more year at Barcelona. Unless he has changed his mind. I don’t know”, revealed Wenger.

“But that’s what I have been told. We have the clause in his contract so we would be on alert but at the moment that’s not something we are after.”

If Arsenal do reignite their interest in Fabregas next year, they would receive priority over other clubs and be able to activate a £25m buy-back clause which was included in the original deal that saw him move to Spain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www1.skysports.com...signing-of-Alvaro-Negredo

Negredo naar Manchester City. Hele goede spits hoor maar is hij beter dan een Edin Dzeko bijvoorbeeld? Ik vraag mij dat af of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ze hebben Tevez en Santa Cruz al verkocht, dus hij zal zeker veel speeltijd krijgen.
Dzeko vind ik qua productiviteit (max 15 goals per seizoen) een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.

Maicon is trouwens ook transfervrij vertrokken naar Roma, echt ongelofelijk een paar jaar terug was ie nog de beste rechtsback en nu loopt ie zo de deur uit. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Jammer van Maicon, maar het zat een beetje aan te komen, je zag dat het al minder werd (in dat seizoen tot tweemaal toe helemaal werd zoek gespeeld door Bale) Inter heeft het goed gezien en op tijd verkocht denk ik.

Dat Bale nog niet is vertrokken is naar een grote club is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Mwah ik denk dat er op dit moment geen topclub is die Bale echt nodig heeft. Bale moet naast een gigantische transfersom ook heel veel verdienen. Als je kijkt naar de grootste clubs in Europa die hem kan betalen is er niet 1 die hem echt nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

tweaker2010 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:54:
Ze hebben Tevez en Santa Cruz al verkocht, dus hij zal zeker veel speeltijd krijgen.
Dzeko vind ik qua productiviteit (max 15 goals per seizoen) een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.

Maicon is trouwens ook transfervrij vertrokken naar Roma, echt ongelofelijk een paar jaar terug was ie nog de beste rechtsback en nu loopt ie zo de deur uit. :o
Ja, hij is nu 32 ofzo. Op zich geen gekke leeftijd om te stoppen als voetballer :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:11:
Mwah ik denk dat er op dit moment geen topclub is die Bale echt nodig heeft. Bale moet naast een gigantische transfersom ook heel veel verdienen. Als je kijkt naar de grootste clubs in Europa die hem kan betalen is er niet 1 die hem echt nodig heeft.
Ben ik het niet mee eens, als je ziet wat voor belachelijke bedragen er betaald worden voor jonge spelers die nog amper iets bewezen hebben. 60 miljoen is niets voor clubs als Real, PSG, Monaco, Man City. Zij kunnen hem makkelijk halen en Bale (de beste speler van de PL) zou voor deze clubs zeker van meerwaarde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

tweaker2010 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:33:
[...]

Ben ik het niet mee eens, als je ziet wat voor belachelijke bedragen er betaald worden voor jonge spelers die nog amper iets bewezen hebben. 60 miljoen is niets voor clubs als Real, PSG, Monaco, Man City. Zij kunnen hem makkelijk halen en Bale (de beste speler van de PL) zou voor deze clubs zeker van meerwaarde zijn.
''Probleem'' is dat Tottenham 100 miljoen vraagt. Nu denk ik niet dat ze dat bedrag ooit voor Bale gaan krijgen maar het zal wel meer dan 60 miljoen zijn verwacht ik... Ik ben het met je eens hoor, Bale is een fantastische speler maar bij welke club zou hij moeten spelen?

Bij Man United en City zie ik hem niet zo 1 2 3 spelen omdat Tottenham hem echt niet naar een ''concurrent'' zullen laten vertrekken. Bij Madrid is er simpelweg geen plek voor hem, Isco, Ronaldo en Di Maria kunnen daar spelen en dan vergeet ik er misschien nog een paar. Barcelona heeft net Neymar aangetrokken en hebben ook nog Sanchez en Pedro op de loonlijst staan die ook op de flanken spelen. Ook Tello heb je nog al zullen ze die wel lozen zodra ze Bale echt willen hebben. Dan Duitsland, ik denk dat alleen Bayern het geld heeft voor hem. Maar omdat Guardiola daar trainer is verwacht ik niet dat hij in die speelstijl helemaal lekker tot zijn recht komt. Van de financiele situatie in Italie weet ik helemaal niets maar het lijkt mij dat alleen Juventus eventueel een bod kan doen. Echter zie ik hen niet een bod van 60 miljoen op Bale uitbrengen.

Bale gaat denk ik nog een beter contract tekenen bij Tottenham. Is op zijn plek daar en kan gigantisch verdienen. Mocht Ronaldo op termijn bij Madrid vertrekken zie ik hem Ronaldo wel opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Marquinhos naar alle waarschijnlijkheid richting PSG en Fiorentina is met City akkoord over Jovetic. Ligt het aan mij of zijn er deze zomer wel extreem veel transfers gaande?

Barcelona lijkt wel met lege handen te zitten wat verdedigers betreft. Arsenal laat Koscielny niet gaan, Thiago SIlva heeft aangegeven nog een jaar bij PSG te willen blijven en Marquinhos gaat zoals gezegd naar alle waarschijnlijkheid richting PSG. Ze moeten echt een nieuwe CV kopen, die is daar keihard nodig!

Jovetic naar CIty is ook een mooie transfer. Niet een echte spits maar kan heel goed achter Negredo gaan spelen. City krijgt een hele mooie aanval met Silva, Jovetic, Negredo en Aguero. Hebben ze ook nog eens Navas die ook rechtsbuiten kan en Dzeko die op de bank zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

CR1691 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:56:
die is daar keihard nodig!
City krijgt een hele mooie aanval met Silva, Jovetic, Negredo en Aguero. Hebben ze ook nog eens Navas die ook rechtsbuiten kan en Dzeko die op de bank zit.
Wat is er mis met Dzeko? Die Negredo mag lekker op de bank plaatsnemen hoor, 30m gekost(veels te overdreven) of niet. Dzeko verdient een basisplek daar bij City. Dat Dzeko geen 31 goals scoort in La liga is geen reden om hem op de bank te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:56:
[...]
Bale gaat denk ik nog een beter contract tekenen bij Tottenham. Is op zijn plek daar en kan gigantisch verdienen. Mocht Ronaldo op termijn bij Madrid vertrekken zie ik hem Ronaldo wel opvolgen.
Inderdaad, dat zou wel logisch zijn. Met die 100 miljoen voor Ronaldo kan Real Bale makkelijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
tweaker2010 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:05:
[...]

Inderdaad, dat zou wel logisch zijn. Met die 100 miljoen voor Ronaldo kan Real Bale makkelijk halen.
Ik zie liever Ronaldo in het centrum met Bale op links ;)
(maar dat zeg ik nu voor de 203e maal ofzo :X )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

CR1691 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:56:
Bij Man United en City zie ik hem niet zo 1 2 3 spelen omdat Tottenham hem echt niet naar een ''concurrent'' zullen laten vertrekken.
Ach ja dat dacht ik ook van RvP, nee die zullen ze nooit naar City/Utd laten gaan. Als een speler weg wil en ontevreden is, en ik kan me voorstellen dat Bale dat is, want ze breken niet echt potten gaat die echt wel, contract of niet.

En TH is geen concurrent van City/Utd omdat TH geen titelkandidaat is.

[ Voor 15% gewijzigd door Slasher op 19-07-2013 09:00 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:55
Mwah dat weg willen en ontevreden zijn valt volgens mij wel mee hoor, maar langer dan nog 1 seizoen zal hij denk ik niet blijven nee. Als hij gaat zal het waarschijnlijk wel naar Real zijn gezien het partnership tussen hen en Spurs, naar ik heb begrepen zal dat uitkomen op ongeveer 85 miljoen. Het zou uitermate jammer zijn voor Spurs als hij toch dit jaar al zou gaan omdat dan de kans op CL voetbal voor het seizoen 14/15 wel erg klein (zeg maar nihil) wordt. Als hij blijft kan het een mooi middenveld worden met Paulinho als creatieve middenvelder en (hopelijk) een of twee nieuwe spitsen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

iPodKiller schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:04:
[...]

Wat is er mis met Dzeko? Die Negredo mag lekker op de bank plaatsnemen hoor, 30m gekost(veels te overdreven) of niet. Dzeko verdient een basisplek daar bij City. Dat Dzeko geen 31 goals scoort in La liga is geen reden om hem op de bank te doen.
Niks mis met Dzeko, vind hem beter en hij is volgens mij nog 1 of 2 jaar jonger ook? Denk dat Pellegrini Negredo niet voor de bank heeft gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:41

Barbas

Gallego!

iPodKiller schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:04:
[...]

Wat is er mis met Dzeko? Die Negredo mag lekker op de bank plaatsnemen hoor, 30m gekost(veels te overdreven) of niet.
30 Miljoen voor Negredo is echt absurd veel! Ik kan niet begrijpen dat City 30 miljoen heeft neergelegd voor zo'n speler. Erg sterk onderhandeld door Del Nido. Evenals 25 miljoen voor Jesus Navas. Ben benieuwd hoe hij het ervan af gaat brengen in de PL.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www1.skysports.com...eep-pursuing-Thiago-Silva

Sorry hoor maar van dit soort stoerdoenerij van die sjeiks word ik echt misselijk :S . 250 Miljoen? Get real....

[ Voor 5% gewijzigd door CR1691 op 19-07-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
CR1691 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:29:

Sorry hoor maar van dit soort stoerdoenerij van die sjeiks word ik echt misselijk :S
Sowieso word ik een beetje misselijk van die sjeiks daar in Frankrijk. De één koopt speler x voor 60M, de ander moet daar overheen en koopt een speler voor 64M. Hebben ze die speler nodig? Nee, dat absoluut niet, het is alleen maar een wedstrijdje wie heeft de langste. Van mij mag de UEFA hier ontzettend hard tegen optreden, want uiteindelijk op de lange termijn snijdt de club zich hiermee in de vingers.

Kijk bijvoorbeeld naar Man City, beginnen met matige spelers aan te trekken en die een iets te riant salaris te geven, daarna willen ze niet meer weg omdat ze bij City zo idioot veel verdienen. Ergens anders kunnen ze maar de helft of minder van dit salaris opstrijken, dus blijven ze doodleuk bij Manchester City spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ben het met je eens. Je doelt nu op de transfers van Falcao en Cavani aan de bedragen te zien. Zulke verhalen gingen er inderdaad rond. Die sjeik van PSG wilde er bij Cavani met een paar miljoen overheen om te laten zien dat zij op dit moment dé club van Frankrijk zijn. Beetje kinderachtig en flauw, helemaal omdat het om bedragen gaat waarmee je een hoop andere dingen kunt doen. Helaas is dat tegenwoordig voetbal....

De Uefa en Fifa gaan hier helaas niets aan doen, die zijn zelf zo corrupt als het maar zijn kan. Als ze ergens anders een paar ton meer kunnen krijgen draaien ze hun mening zo om. Graaiers, dat zijn het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JanW schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:40:
Kijk bijvoorbeeld naar Man City, beginnen met matige spelers aan te trekken en die een iets te riant salaris te geven, daarna willen ze niet meer weg omdat ze bij City zo idioot veel verdienen. Ergens anders kunnen ze maar de helft of minder van dit salaris opstrijken, dus blijven ze doodleuk bij Manchester City spelen.
Zoiets is niet perse iets voor Manchester City alleen. Arsenal komt ook van een boel spelers niet af omdat ze niet ergens anders voor minder willen spelen en kan ze alleen verhuren totdat hun contract afloopt.

Beste voorbeeld is Bendtner bijvoorbeeld. Maar ook Denilson, Santos, Djourou en ik vergeet er vast nog wel een paar.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Is eigenlijk op alle clubs van toepassing. Waarom zou je als voetballer vetrekken naar een vaak kleinere club tegen minder salaris terwijl je alleen met trainen tonnen of miljoenen kunt verdienen? Natuurlijk is dat sportief gezien een vervelende situatie maar ik denk dat als zo'n voetballer aan het eind van de maand op zijn spaarrekening kijkt hij dat toch wel voor lief neemt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
CR1691 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:48:
De Uefa en Fifa gaan hier helaas niets aan doen, die zijn zelf zo corrupt als het maar zijn kan. Als ze ergens anders een paar ton meer kunnen krijgen draaien ze hun mening zo om. Graaiers, dat zijn het.
Onzin, waarom zou de Fifa/Uefa hier tegen moeten ingrijpen?
Het zijn vaak de lokale overheden die voetbalploegen in financiele problemen helaas steunen, dat vind ik bijvoorbeeld interessanter om aan te pakken.

Fifa / Uefa moeten zich alleen met de sport bemoeien, de economie doet de rest wel :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zo lang die sjeiks die spelers kopen met hun eigen geld en we niet overal investeringsmaatschappijen krijgen vind ik het wel prima. Uiteindelijk sijpelt een deel ervan terug naar de kleinere clubs die het prima kunnen gebruiken in de crisistijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het nadeel is dat je als club min of meer verplicht bent een oildaddy te hebben om mee te kunnen doen om prijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-07-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:29:

Sorry hoor maar van dit soort stoerdoenerij van die sjeiks word ik echt misselijk :S . 250 Miljoen? Get real....
Tja, het hoort erbij... Net alsof Spanje met zijn megaschulden het voetbal niet kapot heeft gemaakt?
Barca en Real kopen ook bij de vleet. Vanuit andere landen wordt er ook met geld gesmeten: Er worden ook vele miljoenen rondgepompt tussen Dortmund en Bayern en in Engeland hetzelfde verhaal met oa clubs als Man City en Chelsea. Voor het Franse voetbal is dit positief denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verschil is dat clubs als Arsenal, Bayern en Dortmund het geld ook daadwerkelijk hebben. Daar heb ik meer respect voor dan clubs als Barcelona en Real die hun handje bij de banken ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
CR1691 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:48:
Verschil is dat clubs als Arsenal, Bayern en Dortmund het geld ook daadwerkelijk hebben. Daar heb ik meer respect voor dan clubs als Barcelona en Real die hun handje bij de banken ophouden.
Maken de laatste twee sowieso wel winst?
Ik heb geen flauw idee, maar ben wel benieuwd naar de jaarcijfers van deze clubs en of dit sowieso wel openbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Dat is openbaar. Geen tijd om de specifieke links op te zoeken maar beiden maakten ze de afgelopen jaren tientallen miljoenen winst en loste Barcelona in ieder geval ook een miljoen of dertig a veertig per jaar af aan schulden. Voor Real weet ik de specifieke getallen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Leuk hoor dat aflossen van Barca, net alsof dat een vrijbrief moet zijn voor miljoenentransfers als Neymar?
De enige europese topclubs die de boel op orde hebben zijn Dortmund en Bayern. Arsenal zou ik ook verre van gezond noemen vanwege de bizar hoge salarishuishouding die als een molensteen om de club hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 14:07:
De enige europese topclubs die de boel op orde hebben zijn Dortmund en Bayern. Arsenal zou ik ook verre van gezond noemen vanwege de bizar hoge salarishuishouding die als een molensteen om de club hangt.
Arsenal is financieel kerngezond. Staat ook in de top 5 samen met Bayern als het gaat om financieel beleid. Nog niet zo heel lang geleden in het nieuws geweest. Arsenal staat meen ik ook in de top 5 van meest waardevolle clubs.

Bizar hoge salarishuishouding :? Ben je in de war met City ofzo :? De salarishuishouding is juist bijzonder laag in verhouding met de vele andere clubs van haar formaat. Dat is gedaan om het ten eerste fair te houden en ten tweede om de kosten enigszins te drukken daar men nog afbetaalde aan het Emirates Stadium. Emirates is meen ik zo goed als afbetaald sinds dit jaar, en er zijn nieuwe sponsordeals gemaakt waar veel geld uit voortkomt.

Dat Arsenal niet meedoet aan het ongezonde transferbeleid van de olieclubs betekent niet dat de club armmoedig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Leuk hoor dat aflossen van Barca, net alsof dat een vrijbrief moet zijn voor miljoenentransfers als Neymar?
Haha die Neymar transfer is helemaal lachwekkend. De TD gaf afgelopen week aan trots te zijn dat ze geen 100 miljoen voor hem gedokt hebben maar ''slechts'' 57 miljoen. Lachwekkend voor een speler met een 1 jarig contract. Bij Santos zit kennelijk een slimmere TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

CR1691 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 14:45:
[...]

Bij Santos zit kennelijk een slimmere TD.
_O-

Ik denk het niet.
Meanwhile, copies of transfer documents from Santos football club, obtained by Brazilian media site Globoesporte, reveal that Barcelona paid €17.1 million for Neymar in what was an overall €57 million deal.

Of that, €9 million went to Santos, €7 million to investment company DIS Esporte and €1 million on taxes. The remaining €40.1 million, in the overall €57 million deal, was paid to Neymar and his father - also his agent - as "commission" and a signing-on fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha! 40 Miljoen naar Neymar en zijn vader. Ok dat hij beter is trek ik dan terug :D . Wat een bizar bedrag man. Jezus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja ik weet het, het is vandaag erg warm. ;) Ik zou maar even afkoelen voordat je nog meer wartaal uitspreekt :) Kom maar terug als je tweakotine weer op 0 staat. :+

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 19-07-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Voor zover ik weet is Arsenal na Bayern misschien wel de gezondste club van in ieder geval Europa :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nu alleen nog resultaten boeken op het veld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubske12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-10-2022
Dat zit bij Bayern wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:00:
[...]
Ja ik weet het, het is vandaag erg warm. ;) Ik zou maar even afkoelen voordat je nog meer wartaal uitspreekt :) Kom maar terug als je tweakotine weer op 0 staat. :+
Ach ja, misschien moeten sommige mensen hun pro-Arsenal bril afzetten? ;)

Lees deze reactie maar eens: Gunner in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013"
Arsenal biedt spelers een gigantisch hoog salaris om ze aan de club te binden, ik hoef je toch niet uit te leggen dat dat op lange termijn slecht beleid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 19:44
tweaker2010 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:47:
[...]

Lees deze reactie maar eens: Gunner in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013"
Arsenal biedt spelers een gigantisch hoog salaris om ze aan de club te binden, ik hoef je toch niet uit te leggen dat dat op lange termijn slecht beleid is?
Precies. Niet alleen omdat je moeilijk van ze af komt wanneer ze het niet waarmaken.

Maar ook omdat de salarissen bij Arsenal vrij laag liggen in vergelijking tot de salarissen bij ManU, City en Chelsea.
Als je nu 1 speler haalt en deze een dik salaris geeft dan zal het niet lang duren voordat de andere Arsenal spelers bij hun contract verlenging een salaris verhoging eisen. En de spelers die dragend zijn willen dan waarschijnlijk in de buurt komen van de top verdiener.

Op den duur zullen je salaris kosten op die manier flink omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/231878/Arsenal-kort-salarissen-bij-mislopen-Champions-League.htm

Dit stukje is ook wel veelzeggend. De enige reden dat Arsenal nog in de plus staat is vanwege de TV-rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3530665/vilanova-stopt-als-trainer-barcelona.html

Dit nieuws komt net binnen. Erg heftig! Ben benieuwd wat voor gevolgen dit heeft voor de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

tweaker2010 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:52:
http://www.nu.nl/sport/3530665/vilanova-stopt-als-trainer-barcelona.html

Dit nieuws komt net binnen. Erg heftig! Ben benieuwd wat voor gevolgen dit heeft voor de selectie.
Voor deze selectie geen grote gevolgen... Ben alleen bang dat de Barcelona-trein langs Rotterdam CS gaat en Koeman zal instappen :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Dat is juist absoluut niet het geval bij Arsenal. Als één club van de topclubs in Engeland een duidelijk ingericht salarishuis heeft, is het Arsenal wel. Wat Gunner aan geeft zijn echter miskopen waar meer van werd verwacht. Die zijn gescout, werden gehaald als vervangers van spelers die zijn vertrokken, maar bleken het niveau niet aan te kunnen. Dat zijn gevallen die komen bij iedere club voor. Is dat een molensteen die bij iedere club om de nek hangt? Nee, zeker niet. Sommige clubs kunnen dat zelf opvangen, zo ook Arsenal.

Maar die spelers ontvangen geen idioot salaris, zoals een Adebayor bijvoorbeeld bij City deed. Die verdiende volgens mij 2 ton per week. In verhouding, zeker gezien zijn kwaliteiten, klopt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 19:41:
[...]
Maar die spelers ontvangen geen idioot salaris, zoals een Adebayor bijvoorbeeld bij City deed. Die verdiende volgens mij 2 ton per week. In verhouding, zeker gezien zijn kwaliteiten, klopt dat niet.
Arsenal heeft Rooney ook 175.000 per week geboden, dus zo laag is dat salarisplafond niet.
Bovendien kun je je afvragen of Rooney dat geld waard is, ik vindt het altijd maar een vrij beperkte speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 23:56:
[...]

Arsenal heeft Rooney ook 175.000 per week geboden, dus zo laag is dat salarisplafond niet.
Bovendien kun je je afvragen of Rooney dat geld waard is, ik vindt het altijd maar een vrij beperkte speler.
Rooney gaat echt geen ja zeggen tegen een salaris van 100k, die kerel verdient als het goed is 250k pond per week, dat is ook niet niks. Rooney heeft dan wel minder gepresteerd, maar een Rooney in vorm, die wil je niet tegen je krijgen. Maar Arsenal ligt er sowieso uit, als Chelsea concrete interesse toont dan is het zo goed als over, ik hoop er iig niet meer op.

Nu zou Arsenal 25miljoen hebben geboden voor supertalent Bernard, die mag wel zeker komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[...]

Als je complete onzin staat te spuien is het niet zo raar he dat men er op reageert.
Ik vind het knap dat je mijn reactie gebruikt om je punt kracht bij te zetten door het *totaal* uit zijn verband te trekken en hele bijzondere conclusies te trekken 8)7

maar goed; ik kom wel met een echte bron.

http://www.arsenal.com/ne...-latest-financial-results

Hoogtepunten; Meer cash-reserves, betere sponsorshipdeals (verlengde deal met Emirates welke 150 miljoen GBP waard kan worden). Volgend seizoen gaat Puma hoogstwaarschijnlijk de kitsponsor worden welke ook een flinke duit gaat meer gaat opleveren t.o.v Nike.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 23:56:
[...]
Lees Gunner zijn post. Juist daarom kan Arsenal nu meer salaris gaan bieden. Sinds 2013 is er op financieel gebied een heleboel extra in de plus geschoten.
[...]
Of moet je zelf wat minder ongefundeerde onzin gaan uitkramen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:05
Ik heb net Borussia Mönchen Gladbach vs Borussia Dortmund gekeken en Gladbach won met 1-0. Het niveau was echt te ziek en er was een speler die me opviel en super goed was.. Amin Younes, zet ook nog even doodleuk 2 panna's die ook nuttig waren.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Han schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 19:23:
[...]

Voor deze selectie geen grote gevolgen... Ben alleen bang dat de Barcelona-trein langs Rotterdam CS gaat en Koeman zal instappen :P
Sloeg wel hard in, maar het is voor het beste. Ik hoop zelf absoluut niet op Koeman, maar op Frank de Boer. of Michael Laudrup, alhoewel een deel van de fans het hem kwalijk nemen dat hij ook voor Real speelde... Luis Enrique werd ook genoemd. Goede speler en schijnt het goed te hebben gedaan bij Barca B, maar bij AS Roma werd het helemaal niets. Ben benieuwd wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:55
Ik ben verre van een Arsenal man, maar je kunt ze moeilijk betichten van slecht financieel beleid. Veel clubs zouden een voorbeeld kunnen en moeten nemen aan het hoe het daar in Londen geregeld is.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
TB1989 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 21:29:
[...]

Sloeg wel hard in, maar het is voor het beste. Ik hoop zelf absoluut niet op Koeman, maar op Frank de Boer. of Michael Laudrup, alhoewel een deel van de fans het hem kwalijk nemen dat hij ook voor Real speelde... Luis Enrique werd ook genoemd. Goede speler en schijnt het goed te hebben gedaan bij Barca B, maar bij AS Roma werd het helemaal niets. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Luis Enrique speelde ook ooit voor Real... blijkbaar maakt de volgorde uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
P.O. Box schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:16:
[...]

Luis Enrique speelde ook ooit voor Real... blijkbaar maakt de volgorde uit :)
En dat verbaast je? Geldt volgens mij voor fans van elke club. :X

Zelf heb ik er weinig problemen mee, alhoewel Figo een wel erg nare streek uithaalde door als aanvoerder direct naar Real Madrid te gaan. Tevens is het allemaal ook weer lang geleden, als het een goede coach is kan ik er mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 19:44
Kaap schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 11:23:
[...]

Lees Gunner zijn post. Juist daarom kan Arsenal nu meer salaris gaan bieden. Sinds 2013 is er op financieel gebied een heleboel extra in de plus geschoten.

[...]

Of moet je zelf wat minder ongefundeerde onzin gaan uitkramen ;)
lees mijn post nog maar eens.
Dat Arsenal op financieel gebied zo dik in de plus zit is voor een deel te danken aan het feit dat ze geen absurde salarissen betalen en dat diverse spelers prestatie contracten hebben.
Als ze nu voor een speler een uitzondering gaan maken met hun salaris cap denk je echt dat alle andere en toekomstige spelers dan gewoon lekker onder deze cap blijven?
Nee, de huidige dragende spelers zullen dan bij een nieuw contract ook een salaris van boven die cap gaan eisen.
Nieuwe aankopen zullen dan ook salarissen boven de cap gaan eisen en als ze tegenvallen zal je het moeilijk gaan krijgen deze flops kwijt te raken.
En als de sportieve vooruitgang dan ook nog uitblijft zul je niet meer elk jaar dik in de plus eindigen.

Er zijn al flink wat clubs in de problemen gekomen omdat ze dikke salarissen gingen betalen omdat ze dachten op die manier sportieve successen te vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Deadsy schreef op zondag 21 juli 2013 @ 20:04:
[...]
Er zijn al flink wat clubs in de problemen gekomen omdat ze dikke salarissen gingen betalen omdat ze dachten op die manier sportieve successen te vieren.
en tegelijkertijd zijn er ook genoeg clubs die gigantische schulden hebben (zie spaanse/italiaanse top) bestaan nog steeds en kopen elk jaar weer flink in. verschil met vroeger is dat nu een stel oliebaronnen ook een stuk van de taart opeisen. Tuurlijk verzieken zij de boel in de voetbalwereld met hun geld, maar tegelijkertijd zorgen zij wel voor wat balans. Topspelers zullen niet meer automatisch naar een Milan of Real gaan.

ben wel met je eens, dat wanneer je iemand binnenhaalt die even het dubbele van je best betaalde speler gaat verdienen, je op termijn de rest van de salarissen ook moet zal gaan verhogen, daar ontkom je gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:05
Ik kom net terug van Duitsland. Ik was voor de eerste keer naar Bayern geweest kijken, Dortmund won maar met 1-0 van HSV en toen wij met 3-0 opeens voor stonden, gingen we met z,n alle naar het dortmund vak schreeuwen in het Duits: Ze doen we dat bij FCB. Geniaal. Dit was nog niet eens het ergste en zelfs beter dan alles in Nederland.
Mocht je ooit eens de kans krijgen, gelijk naar Duitsland toe gaan ;)

EDIT: Ik had wel een hekel aan het feit, dat de spelers gewoon de spelers bus inliepen, aan de andere kant snap ik wel dat ze dat maar beter kunnen doen :+
Ik kwam er ook achter dat Arjen Robben zijn shirt bijna altijd weg geeft. Vandaag gaven Arjen en Xherdan hun shirtjes weg, Arjen gaf hem aan iemand met een bordje, dus dat ga ik de volgende keer ook proberen.
Wat ik wel mooi vond om te zien was dat Ribery zijn shirt aan een gehandicapt meisje gaf en iedereen achter het hek begon te klappen uit respect! Ben erg blij voor dat meisje :)

[ Voor 40% gewijzigd door Mosin op 22-07-2013 00:04 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Misschien vind je dit ook leuk om te zien, lijkt me wel echt kicken joh in dat stadium tijdens de CL.

YouTube: Bayern Munich v Juventus | Eurofan

YouTube: Borussia Dortmund v Malaga | Eurofan

YouTube: The Final - Borussia Dortmund v Bayern Munich | Eurofan

[ Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 21-07-2013 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Arsenal... KUTclub :r
Arsenal, I O+ you

Haat liefde verhouding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

^^

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.