[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.121 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

De Speld moet je niet al te serieus nemen :P

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:59
Quad schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:35:
Wat is er mis mee om een beloning in het vooruitzicht te stellen om te winnen?

Volgens mij kregen de spelers van Chelsea ook flinke bonussen in het vooruitzicht gesteld indien ze de finale zouden winnen.
Corruptie! Omkoping! Aan de hoogste boom moeten ze! Degradatie naar de 4e klasse Zaterdagamateurs!

geweldig hoe mensen iedere keer weer happen op die artikelen van De Speld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:44

Quad

Doof

Anakha schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:40:
[...]

Corruptie! Omkoping! Aan de hoogste boom moeten ze! Degradatie naar de 4e klasse Zaterdagamateurs!

geweldig hoe mensen iedere keer weer happen op die artikelen van De Speld...
Tel erbij op dat het artikel al op 1 februari gepubliceerd is..

Ik geloof er niet veel van, prestatiebonussen is dagelijkse kost in het bedrijfsleven.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:21

Koppensneller

winterrrrrr

Quad schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:44:
[...]

Tel erbij op dat het artikel al op 1 februari gepubliceerd is..

Ik geloof er niet veel van, prestatiebonussen is dagelijkse kost in het bedrijfsleven.
Je hebt nog steeds niet door dat het een satirisch artikel is? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Al is het niet satirisch zou ik het nog niet geloven :)

Overigens schat ik dat de autheur geen fan van Ajax is. :+

[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 04-02-2013 16:51 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:27
Oh, ik geloof het direct, tuurlijk krijgen ze bij ajax prestatiebonussen, net zoals als bij elke andere voetbalclub ;)

Hij presenteert het alleen als of het moreel verwerpelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 02:14
Kaartjes voor Ajax - Steaua Boekarest zijn binnen! oOo

Ga er een gezellig dagje Amsterdam van maken met din. Eerst lekker shoppen, wat eten en drinken, en dan los in de ArenA. Heb er zin an! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zou een bonus eisen voor de moeite dat je er heen gaat :p
Mooi dat je erbij bent, ik moet het helaas vanachter de buis bekijken. :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Ik ben er ook bij! Eindelijk weer eens een Echte Supporter™... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoe duur waren de kaartjes overigens? Ik ben twee jaar geleden nog met vrienden naar PSV - Benfica geweest, maar dat kostte mij bijna €50,- voor de tweede ring, iig ga ik daar nooit weer naar toe.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Ik betaal €37,50 voor een plek op de lange zijde, eerste ring. Niet in het midden, maar richting één van de hoeken.

Prima prijs! (... als ze winnen). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Amras schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:02:
Ik ben er ook bij! Eindelijk weer eens een Echte Supporter™... ;)
Mwa, ga ook maar incidenteel, hoor. Maar ook meer de Europese wedstrijden. Ajax - Juve bijvoorbeeld een paar jaar geleden, maar competitie niet.

Waar zit jij dan?
Quad schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:07:
Hoe duur waren de kaartjes overigens? Ik ben twee jaar geleden nog met vrienden naar PSV - Benfica geweest, maar dat kostte mij bijna €50,- voor de tweede ring, iig ga ik daar nooit weer naar toe.
30 euro pp met internetkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nja zo zaten wij ook in het Philips stadion. Schuin achter de doellijn tegenover de dugouts.

Mja heb er spijt van daar ik geen psv supporter ben.

Edit:
Vak FF dus, een van de eerste rijen.
Afbeeldingslocatie: http://www.psvultras.nl/wp-content/uploads/2010/11/plattegrond.jpg

Nadeel is gewoon dat mijn vrienden psvers zijn en ook echt niet naar een wedstrijd van Ajax willen.
Ik zou dat graag doen maar alleen vanuit het oosten naar Amsterdam is echt niet prettig :+

[ Voor 52% gewijzigd door Quad op 04-02-2013 17:17 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Amras schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:09:
Ik betaal €37,50 voor een plek op de lange zijde, eerste ring. Niet in het midden, maar richting één van de hoeken.
Wij zitten Noord A tweede ring vak 421, dus lekker in het midden. Het is wel hoog, maar daar zat ik vorige keer ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Quad schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:11:

Mja heb er spijt van daar ik geen psv supporter ben.
Waarom? Zo af en toe is toch leuk? Of was de wedstrijd gewoon ruk? :D

Tja, Ajax verloor toen ook met 0 - 2 van Juve. Dat zie je ook niet graag als je erheen gaat, maarja het gaat om het idee en de sfeer. :)
Ik zou dat graag doen maar alleen vanuit het oosten naar Amsterdam is echt niet prettig :+
Jaaaajaa, en vanuit het oosten naar Eindhoven is anders zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10

Rhapsody

In Metal We Trust

Koppensneller schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:26:
Naar aanleiding van alle omkopingsberichten:

[...]
Behalve dat het van 'De Speld' afkomstig is, is het ook nog eens een jaar oud!

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

chim0 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:20:
[...]

Waarom? Zo af en toe is toch leuk? Of was de wedstrijd gewoon ruk? :D

Tja, Ajax verloor toen ook met 0 - 2 van Juve. Dat zie je ook niet graag als je erheen gaat, maarja het gaat om het idee en de sfeer. :)
Het was best leuk, dat wel. Voor de tijd bij een of andere tent in een van de straatjes bij het stadion nog wat gedronken en een pizza gehad. Was een Griek volgens mij, aardige mensen!

Maar wordt nog telkens gek aangestoken dat ik een sjaal van PSV (Benfica) heb terwijl ik ajacied ben. Ik vond het wel leuk om zo'n ding als aandenken mee te nemen. :)
[...]

Jaaaajaa, en vanuit het oosten naar Eindhoven is anders zeker? ;)
Verschil is dat ik toen met twee kameraden er naar toe ging, als ik naar Ajax zou willen, willen ze niet mee. :/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Quad schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:42:
[...]

Verschil is dat ik toen met twee kameraden er naar toe ging, als ik naar Ajax zou willen, willen ze niet mee. :/
Dat snap ik nooit zo goed :) Ik zit zo vaak bij wedstrijden van Ajax in de Arena, niet alleen tegen Feyenoord. Ook bij Utrecht kom ik wel eens, en binnenkort naar RKC.

Dat ik voor Feyenoord ben hoeft toch niet te zeggen dat ik andere wedstrijden niet leuk kan vinden? Daarbij kan ik altijd nog voor de tegenstander zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Precies, en als ik zeg dat ik Feyenoord best een mooie club vind die het goed doet en waarvan ik hoop dat ze hoog (maar onder Ajax en boven PSV :+) eindig dan kijken ze mij raar aan van 'wat zit jij te brallen'.

Ach, idc het is maar een spelletje waar veel geld in om gaat :+

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 04-02-2013 17:53 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De gele kaart van Mathijsen is niet geregistreerd. De scheidsrechter heeft de gele kaart niet op het wedstrijd formulier vermeldt omdat hij doorhad dat hij een fout had gemaakt.

Deze fout kan slechts op 1 manier geconstateerd worden, en dat is met beelden achteraf. Indien de 4de man of 1 van de grensrechters het had gezien, werd het op het veld wel gecorrigeerd.

Nu is het terecht dat de kaart van Joris niet geldt, maar dan rijst wel de vraag waarom scheidsrechters niet vaker namen weglaten op het formulier, nadat ze beelden hebben gezien van hun vergissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:49
Jordania zag er net vrolijk en gezellig uit bij het sportjournaal op de NOS. Ben benieuwd hoe lang hij blijft..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:49:
Jordania zag er net vrolijk en gezellig uit bij het sportjournaal op de NOS. Ben benieuwd hoe lang hij blijft..
Totdat Rutten weg is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:42

Player1S

Probably out in the dark

Gynnad schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:49:
Dan ben ik benieuwt wie er dan nog opstaan om Vitesse te redden.

/edit: net even beelden bekeken. Uitspraak Janssen ook veelzeggen "ik ben ook ziek....."
Zou misschien Jordania vervangen gaan worden als stroman voor Abramovich ?? :+

[ Voor 22% gewijzigd door Player1S op 04-02-2013 20:00 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 16:35
PWM schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:23:
De gele kaart van Mathijsen is niet geregistreerd. De scheidsrechter heeft de gele kaart niet op het wedstrijd formulier vermeldt omdat hij doorhad dat hij een fout had gemaakt.

Deze fout kan slechts op 1 manier geconstateerd worden, en dat is met beelden achteraf. Indien de 4de man of 1 van de grensrechters het had gezien, werd het op het veld wel gecorrigeerd.

Nu is het terecht dat de kaart van Joris niet geldt, maar dan rijst wel de vraag waarom scheidsrechters niet vaker namen weglaten op het formulier, nadat ze beelden hebben gezien van hun vergissing.
Zoals ik het lees is de kaart van Mathijsen wel op het formulier gekomen, en is deze door de knvb geannuleerd.

Echter om de gele kaart uiteindelijk aan Martins-Indi toe te wijzen had de scheidsrechter al op het formulier moeten vermelden dat de kaart niet voor Mathijsen was maar voor Martins-Indi. Dat heeft de scheids niet gedaan en dat precies met de reden die je vermeld. Dat had hij pas kunnen weten na het bekijken van de beelden.

Mijn bron: http://www.nusport.nl/ere...pt-voorstel-maaskant.html

[ Voor 4% gewijzigd door Jwlb op 04-02-2013 22:15 . Reden: Toevoegen van bron. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 00:53

Fiber

Beaches are for storming.

PWM schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:36:
[...]
Zeker :) Schrijftechnisch niet zo'n sterk boek, maar qua informatie intrigerend. En ja, natuurlijk is er ook matchfixing in de Eredivisie. Probleem is dat mensen nog steeds vaak denken dat het te maken heeft met het kopen van een uitslag, terwijl het vaak juist gaat om kleinere zaken, zoals gele/rode kaarten, eigen doelpunt of zelfs maar het schieten van een bal over de zijlijn vanaf de aftrap. We kennen het allemaal, eens in de zoveel tijd is er een aftrap, dat die speler een ros geeft, de bal over de zijlijn verdwijnt, en iedereen denkt "Wat was dat nou?". Beetje lachen over de onnozelheid van de speler, die net 50k verdiende.
Het gaat nu al de hele avond op allerlei tv zenders over match-fixing wat blijkbaar een groot probleem is. Maar wat ik nog steeds niet helemaal begrijp is wie hier nu schade van lijdt en/of wie hier nu de slachtoffers van zijn. Kan iemand mij dat uitleggen? Ja die speler verdient 50k en ja de maffia en een paar gokkers in China of zo maken er blijkbaar vet winst mee, maar ten koste van wie gaat dat dan? Wie zijn hier de verliezers? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Fiber schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:38:
[...]

Het gaat nu al de hele avond op allerlei tv zenders over match-fixing wat blijkbaar een groot probleem is. Maar wat ik nog steeds niet helemaal begrijp is wie hier nu schade van lijdt en/of wie hier nu de slachtoffers van zijn. Kan iemand mij dat uitleggen? Ja die speler verdient 50k en ja de maffia en een paar gokkers in China of zo maken er blijkbaar vet winst mee, maar ten koste van wie gaat dat dan? Wie zijn hier de verliezers? O-)
Euh ten koste van eerlijke wedstrijden en een eerlijke competitie?

In China kijkt/gaat bijna niemand meer voetbal, omdat alle wedstrijden en zelfs de kampioen van te voren al afgesproken is door de goksyndicaten.

Heb het boek voetbal & maffia ook gelezen, en steeds moet ik weer denken aan de wedstrijd van Zagreb - Lyon in de CL.. Ben benieuwd of we daar ooit meer van te horen krijgen. Sowieso ben ik erg benieuwd naar de wedstrijden waar omkoopschandalen in het spel waren.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Arm1n schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:29:
[...]
Euh ten koste van eerlijke wedstrijden en een eerlijke competitie?
Die bestaan sowieso niet in een commerciële sport... :)
In China kijkt/gaat bijna niemand meer voetbal...
Mijn moeder kijkt ook nooit voetbal... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Fiber schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:48:
[...]

Op het moment dat de spelers op het veld staan, is het een eerlijke wedstrijd.
[...]

8)7 Kijk jij wel eens voetbal? En zou je nog steeds kijken als je wist dat elke wedstrijd voorgekookt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Fiber schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:48:
[...]

Je gaat er van uit dat aan het begin van een wedstrijd niet bekend is wie er gaat winnen, dat alles nog kan gebeuren, het spannend blijft tot het laatste moment en dat spelers vechten voor wat ze waard zijn (al valt dat laatste soms nog tegen)
[...]

Als niemand voetbal kijkt --> geen inkomsten --> geen voetbal.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Arm1n schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:58:
[...]
Als niemand voetbal kijkt --> geen inkomsten --> geen voetbal.
Geen inkomsten dat klopt. Geen voetbal klopt niet, er zal altijd gevoetbald blijven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
Fiber schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:38:
[...]

Het gokken op sportwedstrijden is gewoon een legale bedrijfstak (toto, unibet, etc.) dus lijkt het manipuleren van uitslagen me een vorm van fraude ten koste van de gokindustrie en andere gokkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:59
Maar het gaat niet altijd om uitslagen. Het gaat vaak om de eerste ingooi of de derde gele kaart. Dan is het opeens een stuk minder duidelijk wie daar nadeel van ondervindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Anakha schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 08:13:
Maar het gaat niet altijd om uitslagen. Het gaat vaak om de eerste ingooi of de derde gele kaart. Dan is het opeens een stuk minder duidelijk wie daar nadeel van ondervindt.
Nog steeds de gokindustrie hoor :? Bovendien zou ik het echt veel minder leuk vinden als ik me bij elke domme actie zou moeten afvragen of de betreffende speler daar zojuist een paar ruggen mee heeft verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:47
Fer schijnt seks gehad te hebben met een 13 jarig meisje. Daardoor schijnt zijn transfer afgeketst te zijn.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:33

St@m

@ Your Service

ephymerous schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:04:
Fer schijnt seks gehad te hebben met een 13 jarig meisje. Daardoor schijnt zijn transfer afgeketst te zijn.
Ja, en dan even het hele ferhaal.
Toen Fer 18 was heeft hij met wederzijdse toestemming een meisje van 13 ferwend.
Dit meisje is later ergens bij een hulpferleningsbureau terecht gekomen om één of andere reden, daar heeft ze dit ferhaal ferteld. Dat bureau is dan ferplicht om de autoriteiten in te lichten. Dit gaat dus om een zaak van vijf/zes jaar geleden. Maar goed, strafbaar is strafbaar. Keur het ferder niet goed, maar ik vind dat het allemaal behoorlijk ofertrokken is. Toen ik 17 was heb ik ook sex gehad met iemand van 15 (strafbaar), en toen ik 16 was met iemand van 14 (strafbaar) en toen ik 13 was met iemand van 12.. (geen idee, vast wel strafbaar)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:47
St@m schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:15:
[...]

Toen Fer 18 was heeft hij met wederzijdse toestemming een meisje van 13 ferwend.
Dit meisje is later ergens bij een hulpferleningsbureau terecht gekomen om één of andere reden, daar heeft ze dit ferhaal ferteld. Dat bureau is dan ferplicht om de autoriteiten in te lichten. Dit gaat dus om een zaak van vijf/zes jaar geleden. Maar goed, strafbaar is strafbaar. Keur het ferder niet goed, maar ik vind dat het allemaal behoorlijk ofertrokken is. Toen ik 17 was heb ik ook sex gehad met iemand van 15 (strafbaar), en toen ik 16 was met iemand van 14 (strafbaar) en toen ik 13 was met iemand van 12.. (geen idee, vast wel strafbaar)
De lijn is natuurlijk behoorlijk vaag maar imho is een meid van 13 behoorlijk wilsonbekwaam. Als 18 jarige hoor je wat mij betreft beter te weten. Overtrokken? Ik vind van niet... ook de Fer's van deze wereld horen beter te weten.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ephymerous schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:17:
[...]

De lijn is natuurlijk behoorlijk vaag maar imho is een meid van 13 behoorlijk wilsonbekwaam. Als 18 jarige hoor je wat mij betreft beter te weten. Overtrokken? Ik vind van niet... ook de Fer's van deze wereld horen beter te weten.
18.. dan ben je nog gewoon een puber, dat er in de wet staat 18=wolwassen.. tja..
Maar zoals ik al zei, strafbaar is strafbaar.. wet is wet, maar goed.. we verschillen verder van mening. Maar dat komt misschien omdat ik zelf ook in dat soort situaties heb gezeten. Ook wel eens sex gehad toen ik 14 was en zij 18.. oei..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik kan me echter wel voorstellen dat dit voor Everton een reden is om (naast die knie) van een transfer af te zien, dit zorgt voor een hoop (al dan niet terechte) negatieve publiciteit en dat is niet handig als je kijkt naar de commerciele waarde van zo'n speler. Zeker buiten NL liggen dit soort zaken toch wat gevoeliger, denk aan al het gedoe rond Ribery die als 26-jarige seks had met iemand van 17. Waarbij hij nog kan aanvoeren dat hij echt dacht dat ze 18 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sempy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:01:
Ik kan me echter wel voorstellen dat dit voor Everton een reden is om (naast die knie) van een transfer af te zien, dit zorgt voor een hoop (al dan niet terechte) negatieve publiciteit en dat is niet handig als je kijkt naar de commerciele waarde van zo'n speler. Zeker buiten NL liggen dit soort zaken toch wat gevoeliger, denk aan al het gedoe rond Ribery die als 26-jarige seks had met iemand van 17. Waarbij hij nog kan aanvoeren dat hij echt dacht dat ze 18 was.
Klopt, Everton zat (na Drenthe) niet op een 2e nederlands probleemgeval te wachten. De engelse media hebben ook heel veel macht, dus dat zou hem altijd blijven achtervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
St@m schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:15:
[...]

Te veel naamgrapjes in dit stukje text, dat gaat iets te fer. :P

Overtrokken vind ik trouwens van niet, als dat meisje 12 is en hij 18 is het dan ook overtrokken?, die meid zit niet voor niets in een hulpverleningsbureau dus ik neem aan dat er ten minste iets mis is, als minderjarige moet zij beschermd worden, vooral als ze verstandelijk... erm niet de sterkste is laat ik het zo maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Tweaking Art schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:07:
[...]

Te veel naamgrapjes in dit stukje text, dat gaat iets te fer. :P

Overtrokken vind ik trouwens van niet, als dat meisje 12 is en hij 18 is het dan ook overtrokken?, die meid zit niet voor niets in een hulpverleningsbureau dus ik neem aan dat er ten minste iets mis is, als minderjarige moet zij beschermd worden, vooral als ze verstandelijk... erm niet de sterkste is laat ik het zo maar zeggen.
Oh ja, absoluut, maar wie weet waarom ze daar zit.. het is niet bekend. Dus we kunnen wel allemaal aannames doen over hoe en wat, feit blijft voorlopig dat Fer moet voorkomen voor een strafbaar feit. Het zal wel met een sisser aflopen. Ik probeer alleen maar aan te geven dat dit soort dingen altijd en overal gebeuren. Dat er nu zo'n keiharde ophef over gemaakt wordt heeft meer te maken met het feit dat Fer tegenwoordig wat bekender is dan een jaar of 5 geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
http://www.vi.nl/nieuws/2...kken-transfer-Leerdam.htm

Wat ik erg knap van Ted van Leeuwen vind is dat hij met een maximum budget van 3 ton voor deze transfer terug ging naar zijn baas met een resultaat van 4 en een halve ton plus een doorverkooppercentage van 10 procent, 4 en een halve ton voor een reserve speler van Feyenoord, jeetje had dan die clausule ten minste nog weggewerkt zeg.

Erwin Kasakowski heeft gewoon groot gelijk, laat die leerdam nog maar 5 maandjes wedstrijden voor het reserve elftal van Feyenoord spelen, Feyenoord wilde wel het uiterste uit deze transfer halen he?, misschien iets te veel achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Reservespeler moet je in dit geval met een korreltje zout nemen. Had Leerdam geen aflopend contract of had ie inmiddels verlengt dan was ie waarschijnlijk nog gewoon basisspeler.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Sempy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:01:
Ik dacht dat de Engelse media had aangegeven niet meer uit te kunnen/willen geven dan 2 miljoen. Zulke engelse tweets zag ik in ieder geval voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
L1nt schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:46:
Reservespeler moet je in dit geval met een korreltje zout nemen. Had Leerdam geen aflopend contract of had ie inmiddels verlengt dan was ie waarschijnlijk nog gewoon basisspeler.
Maar hij is blijkbaar niet zo goed dat hij onvervangbaar is voor een elftal, anders had hij er wel in gestaan lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Tweaking Art schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:59:
[...]

Maar hij is blijkbaar niet zo goed dat hij onvervangbaar is voor een elftal, anders had hij er wel in gestaan lijkt me. :)
Weet ik niet, maar Koeman + directie spelen gewoon een vies spelletje. Nergens voor nodig om iemand te straffen die zijn contract niet wil verlengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
St@m schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:01:
[...]

Weet ik niet, maar Koeman + directie spelen gewoon een vies spelletje. Nergens voor nodig om iemand te straffen die zijn contract niet wil verlengen..
Aan de andere kant doen bijna alle clubs het, Sneijder wilde geen verlaagd contract tekenen dus stond hij er buiten, van der Vaart moest weg bij Real Madrid maar wilde niet weg dus moest hij in zijn eentje trainen... dus het is niet iets nieuws.

Dus in andere woorden wat goed is voor een club gaat voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Tweaking Art schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:08:
[...]

Aan de andere kant doen bijna alle clubs het, Sneijder wilde geen verlaagd contract tekenen dus stond hij er buiten, van der Vaart moest weg bij Real Madrid maar wilde niet weg dus moest hij in zijn eentje trainen... dus het is niet iets nieuws.

Dus in andere woorden wat goed is voor een club gaat voor alles.
Ja.. maar jij zegt:
Maar hij is blijkbaar niet zo goed dat hij onvervangbaar is voor een elftal, anders had hij er wel in gestaan lijkt me
Wat heeft dat te maken met andere clubs die hetzelfde doen? Misschien had Feyenoord wel eerste gestaan met Leerdam, wie zal het zeggen. Het is te kort door de bocht om te zeggen dat hij niet onvervangbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
St@m schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:01:
[...]

Speler geeft aan niet meer in de langetermijnplannen van de club voor te willen komen, club gaat vervolgens geen tijd en moeite meer in die speler steken. Lijkt mij perfect verdedigbaar, aangezien die speler toch geen moer meer gaat opleveren.

Is het straffen als beide partijen aan hun eigen belang denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
St@m schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:19:
[...]

Ja.. maar jij zegt:
[...]

Wat heeft dat te maken met andere clubs die hetzelfde doen? Misschien had Feyenoord wel eerste gestaan met Leerdam, wie zal het zeggen. Het is te kort door de bocht om te zeggen dat hij niet onvervangbaar is.
Waarom draai jij de volgorde van mijn post om?, de ene post bespreekt een heel ander punt. :+

Post 1 is precies wat ik zei, hij is blijkbaar niet zo goed dat hij ondanks zijn beslissing te vertrekken gewoon in de basis staat, die opmerking dat Feyenoord met Leerdam misschien eerste zou staan is speculatie en dus nutteloos, en blijkbaar is hij vervangbaar want hij staat er gewoon niet in, feit.

Post 2 bespreekt dat clubs hun eigen belang voor dat van een speler stellen, dus de situate van Leerdam is niet nieuw, zoals ik al zei van der Vaart wilde niet vertrekken dus lieten ze hem in zijn eentje trainen, dat hebben ze niet gedaan omdat ze hem zo graag wilde houden, de situatie met leerdam heeft enige relevantie, Leerdam wilde niet bijtekenen dus zette Feyenoord hem naast het elftal dus de situatie is niet nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-10 15:00
vies spelletje? Tjah, zo werkt het volgens mij toch écht wel overal. Ik heb een tijd geleden mijn ontslag gegeven bij mijn toenmalige werkgever. De opzeg van 3 maand was niet onderhandelbaar, met andere woorden, er werd verwacht dat ik deze effectief zou presteren. Maar natuurlijk kreeg ik plots geen interessante projecten meer bij grote klanten, maar moest ik me bezig houden met de kleinere dingetjes die overbleven. Best vergelijkbaar met een speler naar het reserveteam sturen.

Niet erg leuk, en het zal vast ook anders kunnen, maar om het nu een vies spelletje te noemen? Dat gaat me toch wat ver!

Daarnaast kan ik het ook wel begrijpen vanuit het standpunt van een club. Een speler die niet wil bijtekenen heeft daar vast zijn redenen voor; hij is met andere woorden niet 100% tevreden. Dan is het beter om hem meteen uit de groep te halen alvorens hij anderen begint te "infecteren". Iets met rotte appel en mand :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Gaius schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:25:
[...]

Speler geeft aan niet meer in de langetermijnplannen van de club voor te willen komen, club gaat vervolgens geen tijd en moeite meer in die speler steken. Lijkt mij perfect verdedigbaar, aangezien die speler toch geen moer meer gaat opleveren.

Is het straffen als beide partijen aan hun eigen belang denken?
Als de speler zich ook niet meer inzet voor de huidige club vind ik het terecht maar, omdat iedereen toch graag de gewone wereld erbij wil halen, als jij een andere baan hebt en in je uitwerkperiode gewoon nog de volle 100% voor je huidige werkgever wilt geven maar hij zadelt je enkel met kutklusjes op vind je dat toch ook niet normaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
*knip* offtopic

Modbreak:Allen: Een discussie over leeftijdsverschillen tussen sekspartners en de mate van stoerheid daarvan is offtopic.

[ Voor 174% gewijzigd door argro op 05-02-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Op zich vind ik het buiten de selectie houden van een speler die niet wil verlengen verdedigbaar. Niet als straf, maar omdat je een team aan het opbouwen bent en je een andere speler met doorlopend contract de ervaring wil laten opdoen. Wat ik dan wel belachelijk vind, is dat er vervolgens een hoge transfersom en doorverkoop% wordt geeist. Bod van Vitesse is best reeel, die jongen speelt niet en met 5 maanden salaris uitgespaard + 300k transfersom had hij in financieel opzicht meer dan hij met trainen had opgeleverd. Lijkt nu een beetje spelertje pesten als voorbeeldfunctie richting andere spelers die menen dat je je contract kan uitzitten en dan vrij bent om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Er zijn gewoon drie verliezers.. Feyenoord, omdat het salaris door moet betalen, Leerdam die niet aan spelen toekomt, Vitesse die geen kwaliteitsimpuls krijgt..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:01

Sargan

Filmfreak...

De opstelling van Oranje:
Krul, Janmaat, DeVrij, Indi, Blind; Maher, Clasie, Strootman; Lens, vPersie, John

Huntelaar is met problemen aan zijn oog weer naar huis toe.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Quad schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:33:
Er zijn gewoon drie verliezers.. Feyenoord, omdat het salaris door moet betalen, Leerdam die niet aan spelen toekomt, Vitesse die geen kwaliteitsimpuls krijgt..
Misschien, alhoewel ik persoonlijk zou het een breedte impuls noemen maar daar valt over te twisten maar financieel denk ik dat Vitesse toch de juiste beslissing heeft gemaakt, 71 duizend euro per wedstrijd het resterende seizoen... dat is een heleboel geld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
Sargan schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:45:
Krul, Janmaat, DeVrij, Indi, Blind; Maher, Clasie, Strootman; Lens, vPersie, John
De spitsen van Italie: Balotelli en El Shaarawy

Zal een pot worden voor onze verdedigers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art

Hmm positief, martins Indi staat centraal... daar wil ik hem graag zien, negatief vind ik dat het maar een kinderverdediging is, had graag Vlaar daar gezien in plaats voor De Vrij, Van Rhijn/Janmaat verschillen niet zo veel.

Het grootste negatieve punt vind ik dat we gaan verliezen van Italie..... :+ die hebben wel wat meer kwaliteit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Sempy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:27:
Op zich vind ik het buiten de selectie houden van een speler die niet wil verlengen verdedigbaar. Niet als straf, maar omdat je een team aan het opbouwen bent en je een andere speler met doorlopend contract de ervaring wil laten opdoen. Wat ik dan wel belachelijk vind, is dat er vervolgens een hoge transfersom en doorverkoop% wordt geeist. Bod van Vitesse is best reeel, die jongen speelt niet en met 5 maanden salaris uitgespaard + 300k transfersom had hij in financieel opzicht meer dan hij met trainen had opgeleverd. Lijkt nu een beetje spelertje pesten als voorbeeldfunctie richting andere spelers die menen dat je je contract kan uitzitten en dan vrij bent om te gaan.
Maar je gaat toch een speler die nog 3 jaar onder contract staat en de sterren van de hemel speelt toch ook niet op de bank zetten omdat de kans zeer groot is dat hij in de zomer via een transfer naar een andere club gaat? Zo'n speler belemmerd het bouwen aan een team ook.
Idem voor een speler wiens contract je zelf niet verlengt omdat ie te oud is en je wilt verjongen of omdat ie te duur wordt.

Zoals je zelf aal aangeeft, in dit geval is het gewoon spelertje pesten als voorbeeld richting de rest. En dat mogen ze best hard aanpakken als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
*knip* Reageren op een modbreak mag natuurlijk altijd, geen enkel bezwaar, maar wel graag per TR of in het Actualiteit, Sport & Politiek - Terugkoppelingtopic.

[ Voor 76% gewijzigd door argro op 05-02-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tweaking Art schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:47:
[...]

Misschien, alhoewel ik persoonlijk zou het een breedte impuls noemen maar daar valt over te twisten maar financieel denk ik dat Vitesse toch de juiste beslissing heeft gemaakt, 71 duizend euro per wedstrijd het resterende seizoen... dat is een heleboel geld. :+
Klopt helemaal, Feyenoord heeft het dit keer niet correct gehandeld.
Nu gaat het niet over miljoenen zoals bij Fer of Wijnaldum, maar dit keer is het wel zwaar in het nadeel van de speler.

Wat betreft Sneijder, dat is toch een ander verhaal, die werd op de bank/tribune gezet omdat hij niet zijn contract wilde verlengen tot 2016 voor hetzelfde salaris (dus per seizoen 20%? minder).

Dit gaat over een speler die best wil voetballen, alleen niet mag omdat hij misschien andere talenten in de weg staat en over 5 maanden toch gratis wegloopt.
Als Feyenoord redelijk was geweest hadden ze gewoon tegen Vitesse gezegd, voor een ton mag je hem hebben. Nu krijgen ze het geld niet, en kost het ze gewoon meer geld. (ik weet niet hoeveel hij bij Feyenoord verdiend, maar dat zal wel aardig wat zijn nog).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
L1nt schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:07:
[...]

Maar je gaat toch een speler die nog 3 jaar onder contract staat en de sterren van de hemel speelt toch ook niet op de bank zetten omdat de kans zeer groot is dat hij in de zomer via een transfer naar een andere club gaat? Zo'n speler belemmerd het bouwen aan een team ook.
Idem voor een speler wiens contract je zelf niet verlengt omdat ie te oud is en je wilt verjongen of omdat ie te duur wordt.
Uhm een speler met een contract van nog 3 jaar kan een club nog behouden door eventuele transfers af te wijzen, snap sowiezo niet wat je hier mee wil zeggen, een speler die de sterren van de hemel speelt komt lijkt me nooit op de bank terecht.

Een te oude speler kan toch vervangen worden als de tijd daar is?, probeer je nu te zeggen dat clubs niet meer mogen verjongen omdat de oudere speler dan niet meer speelt?, te dure speler weet ik ook niet wat je hier mee wil zeggen, dus een te dure speler kan er nooit naast worden gezet omdat hij een dure speler is?, nog meer scenarios?
Zoals je zelf aal aangeeft, in dit geval is het gewoon spelertje pesten als voorbeeld richting de rest. En dat mogen ze best hard aanpakken als je het mij vraagt.
En hoe als ik vragen mag wil je dit bewijzen?, er is een hele selectie vol met spelers en maar 11 plaatsen in een team ( reserve en jeugdspelers uitgezonderd ), worden de reserves ook onrechtvaardig behandeld?, als een basisspeler zijn basisplaats kwijtraakt omdat iemand anders het misschien beter doet op de training is dat ook onrechtvaardig? en dus kom ik op het geval leerdam uit, is het onrechtvaardig dat Feyenoord voor een speler kiest die wel toekomstperspectief heeft bij Feyenoord?, dat de clubs er niet uit komen met de transfersom is jammer maar ik denk dat Feyenoord liever had gehad dat hij was vertrokken.

Het is gewoon een conflict tussen beide partijen met verschillende belangen, Leerdam wil meer geld, daarom koos hij voor Vitesse en Feyenoord kiest voor een nieuwe speler die toekomst heeft bij de club, als je dat als spelertje pesten ervaart tja dan zal je er achter komen dat dit soort praktijken toch redelijk gewoon zijn, de club zal het wel een groot talent een kans geven noemen en het lijkt me dat de club die beslissing kan maken aangezien de club en trainer de opstelling maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras

Leuk hoor, van Persie heeft meer dan tweemaal zoveel caps als de overige spelers bij elkaar. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Quad schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:39:
[...]

Klopt helemaal, Feyenoord heeft het dit keer niet correct gehandeld.
Nu gaat het niet over miljoenen zoals bij Fer of Wijnaldum, maar dit keer is het wel zwaar in het nadeel van de speler.

Wat betreft Sneijder, dat is toch een ander verhaal, die werd op de bank/tribune gezet omdat hij niet zijn contract wilde verlengen tot 2016 voor hetzelfde salaris (dus per seizoen 20%? minder).

Dit gaat over een speler die best wil voetballen, alleen niet mag omdat hij misschien andere talenten in de weg staat en over 5 maanden toch gratis wegloopt.
Als Feyenoord redelijk was geweest hadden ze gewoon tegen Vitesse gezegd, voor een ton mag je hem hebben. Nu krijgen ze het geld niet, en kost het ze gewoon meer geld. (ik weet niet hoeveel hij bij Feyenoord verdiend, maar dat zal wel aardig wat zijn nog).
En heeft Feyenoord er wel echt baat bij als ze zo moeilijk doen? Ga jij, als speler zijnde, eerder bijtekenen of wil je je juist eerder vertrekken bij een club die je zo gaat behandelen als je niet bijtekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

L1nt schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:42:
[...]

En heeft Feyenoord er wel echt baat bij als ze zo moeilijk doen? Ga jij, als speler zijnde, eerder bijtekenen of wil je je juist eerder vertrekken bij een club die je zo gaat behandelen als je niet bijtekent?
Zoals gezegd, Feyenoord heeft niet goed gehandeld. Ze hebben nu een ontevreden speler rondlopen die hun ook nog geld kost in plaats dat hij nog ietsjes had opgeleverd.

En juist Feyenoord kan elke cent nog goed gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 05-02-2013 16:44 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Amras schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:42:
[...]

Leuk hoor, van Persie heeft meer dan tweemaal zoveel caps als de overige spelers bij elkaar. :o
Wat waarschijnlijk nog opvallender zal zijn is dat Strootman aanvoerder zal zijn en van Persie niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Tweaking Art schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:48:
[...]

Wat waarschijnlijk nog opvallender zal zijn is dat Strootman aanvoerder zal zijn en van Persie niet. :+
Logisch, schreeuwen naar de scheids doet hij toch wel en als aanvoerder mag je net even meer. ;)

Serieus: belachelijk natuurlijk! Ik vind Strootman totaal geen aanvoerder, die heeft zichzelf nauwelijks onder controle, laat staan een heel team. Van Persie is een betere optie, maar het zou kunnen dat hij er voor bedankt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Van Persie is een betere speler dan Strootman ooit zal worden en al heeft van Persie nukken die mij persoonlijk niet kunnen bekoren is hij wel de beste speler in het Nederlands elftal en dus hoort hij aanvoerder te zijn, niet dat broekie Strootman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 15:36
Tweaking Art schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:55:
Van Persie is een betere speler dan Strootman ooit zal worden en al heeft van Persie nukken die mij persoonlijk niet kunnen bekoren is hij wel de beste speler in het Nederlands elftal en dus hoort hij aanvoerder te zijn, niet dat broekie Strootman.
Helemaal mee eens.. Die Strootman komt net kijken.

Aanvoerderschap moet je verdienen en in mijn ogen heeft van Persie dat echt wel verdiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Ik herinner me nog een tijd dat de meeste spelers van Oranje bij topclubs speelden... Dit Oranje zou nog moeite hebben om kampioen te worden in de eredivisie. Ik schrik er toch een beetje van om te zien hoever we zijn afgegleden. :X

Als het nu nog een elftal zou zijn tjokvol jong talent, okay. Maar ik zie uit dit lijstje jonkies alleen Maher nog terechtkomen bij een echte topclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Gaius schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:03:
[...]

Ik herinner me nog een tijd dat de meeste spelers van Oranje bij topclubs speelden... Dit Oranje zou nog moeite hebben om kampioen te worden in de eredivisie. Ik schrik er toch een beetje van om te zien hoever we zijn afgegleden. :X

Als het nu nog een elftal zou zijn tjokvol jong talent, okay. Maar ik zie uit dit lijstje jonkies alleen Maher nog terechtkomen bij een echte topclub.
Volledig eens, België staat nog onder Nederland...nou niet voor lang ben ik bang. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Gaius schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:03:
[...]

Drie kwart van de verdediging heeft het pas nog bijzonder zwaar gehad met de voorhoede van Ajax, die ook niet uit wereldtoppers bestaat. Wordt leuk tegen Balotelli en El Shaarawy. :')

Onbegrijpelijk ook dat Van Rhijn wordt gepasseerd voor Janmaat. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 10:11

jeka

Support your local club.

De Vrij stond toch ook al in de belangstelling van een aantal topclubs. Krul en Strootman komen er ook wel.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Fixio schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:58:
[...]

Aanvoerderschap moet je verdienen en in mijn ogen heeft van Persie dat echt wel verdiend
Waarom? Van Persie is geen leider en eigenlijk heb je dat ook niet nodig als je top bent. Als je top bent, weet iedereen wat ie moet doen en vind je elkaar blindelings. Dan heb je helemaal geen leider nodig.

Dat er een aanvoerder moet zijn, heb ik ook niet verzonnen en vind ik ook een beetje onzin eigenlijk. Je speelt met z'n elven en iedereen is even belangrijk. Als er iets gebeurt met een speler, vind ik ook dat alleen de desbetreffende speler naar de scheidsrechter toe moet lopen en de rest zich er niet mee moet bemoeien, maar iedereen duikt als hyena's bovenop de scheidsrechter, waardoor die man geen kant op kan. Ik vind dat echt triest en ik vind dat hier ook de regels voor aangepast moeten worden. Gewoon normaal doen en alleen de persoon in kwestie naar de scheidsrechter toe en anders een gele kaart voor een ieder die zich ermee bemoeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:14

MaDLiVe

.-Observer-.

*verkeerde acc. 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door MaDLiVe op 05-02-2013 17:16 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Nou dan wil ik toch even relativeren hoor Ons centrale duo is gewoon heel talentvol en zie ik ook nog wel bij een topclub terecht komen. Het hele middenveld bestaat toch ook gewoon uit grote talenten? Alle drie zijn het dragende spelers bij hun elftal, en nog heel jong..
Ola John speelt bij Benfica, een club die bij de top van de subtop hoort, in de basis en blinkt daar wekelijks uit tegenwoordig. En dan heb je nog de absolute wereldtopper v. Persie in de spits.

Let wel; het WK is pas in 2014, je kan dan bijv. hopen dat Evra onderhand te oud is geworden en Buttner het heeft overgenomen van hem bij Man U. Al deze jonkies spelen dan ook niet meer in de eredivisie, maar minimaal bij een subtopper, danwel topper.

En er is 1 persoon waarvan ik verbaasd ben dat hij niet op 10 gezet is en dat is de Guzman, die is op dit moment echt in vorm en 1 van de smaakmakers bij Swansea, mss wel de PL op dit moment..

Al met al zie ik het niet zo somber in, on the long run, maar we gaan wel flink ingemaakt worden door Italië en ik denk dat dat alleen maar goed is voor de progressie van 't elftal.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
chim0 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:10:
[...]

Waarom? Van Persie is geen leider en eigenlijk heb je dat ook niet nodig als je top bent. Als je top bent, weet iedereen wat ie moet doen en vind je elkaar blindelings. Dan heb je helemaal geen leider nodig.

Dat er een aanvoerder moet zijn, heb ik ook niet verzonnen en vind ik ook een beetje onzin eigenlijk. Je speelt met z'n elven en iedereen is even belangrijk. Als er iets gebeurt met een speler, vind ik ook dat alleen de desbetreffende speler naar de scheidsrechter toe moet lopen en de rest zich er niet mee moet bemoeien, maar iedereen duikt als hyena's bovenop de scheidsrechter, waardoor die man geen kant op kan. Ik vind dat echt triest en ik vind dat hier ook de regels voor aangepast moeten worden. Gewoon normaal doen en alleen de persoon in kwestie naar de scheidsrechter toe en anders een gele kaart voor een ieder die zich ermee bemoeit.
Behalve dat hij aanvoerder van Arsenal is geweest lijkt het me dat onze beste speler aanvoerder is, de aanvoerder is er nu eenmaal en ik denk niet dat die verdwijnt, dat Strootman aanvoerder is en van Persie niet slaat nergens op gezien het feit hoeveel interlands van Persie heeft gespeeld en hoeveel interlands Strootman heeft gespeeld en dan hebben we het niet eens over het kwaliteitsverschil.

Het schijnt dat er in Nederland al niet meer door gewone spelers met de scheidsrechter gepraat mag worden, niet dat dat haalbaar is want als iedereen boos is dan denken spelers niet volgens mij, en een scheidsrechter kan moeilijk het hele team een kaart geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
DeppOx schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:17:
Nou dan wil ik toch even relativeren hoor Ons centrale duo is gewoon heel talentvol en zie ik ook nog wel bij een topclub terecht komen. Het hele middenveld bestaat toch ook gewoon uit grote talenten? Alle drie zijn het dragende spelers bij hun elftal, en nog heel jong..
Ola John speelt bij Benfica, een club die bij de top van de subtop hoort, in de basis en blinkt daar wekelijks uit tegenwoordig. En dan heb je nog de absolute wereldtopper v. Persie in de spits.

Let wel; het WK is pas in 2014, je kan dan bijv. hopen dat Evra onderhand te oud is geworden en Buttner het heeft overgenomen van hem bij Man U. Al deze jonkies spelen dan ook niet meer in de eredivisie, maar minimaal bij een subtopper, danwel topper.

En er is 1 persoon waarvan ik verbaasd ben dat hij niet op 10 gezet is en dat is de Guzman, die is op dit moment echt in vorm en 1 van de smaakmakers bij Swansea, mss wel de PL op dit moment..

Al met al zie ik het niet zo somber in, on the long run, maar we gaan wel flink ingemaakt worden door Italië en ik denk dat dat alleen maar goed is voor de progressie van 't elftal.
Heb je je oranje bril op toevallig? :+ , het zijn talenten, die kunnen of wel of niet de top halen en ik vind dat het Nederlands team geen grote talenten heeft, Maher is een soort van der Vaart achtig talent, een goede speler om in de gaten te houden, Strootman kan een van Bommel achtige speler worden, ook een aardig talent, die andere talenten vind ik niet zo groot, vergeleken met de belgische verdediging hebben die veel meer talent dan deze jongens, kan het uiteraard mis hebben maar ik geloof niet dat ik het mis heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
Robben is dus als vervanger van Huntelaar opgeroepen en dat vind ik best wel grappig.
Gister lieten ze bij VI nog een fragment van de radio horen waar v. Gaal zei dat alle spelers die hij geselecteerd had afgelopen weekend bij hun clubs in de basis stonden en dat dit kwam door die formule die hij gebruikt (ik weet even niet meer hoe hij die onzin noemt).

En nu roept hij Robben op die bij zijn club op het moment 2e keus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
DeppOx schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:17:
In Nederland ja, maar je moet de Nederlandse competitie ook niet als maatstaaf nemen want dat is gewoon lachwekkend. Je hebt werkelijk geen idee wat een niveauverschil het is tussen Feyenoord en Arsenal.

Wie was het ook alweer? Verhoek toch? Die kwam aan bij Nottingham geloof ik, zag de training en scheet zeven kleuren in z'n broek en maakte direct rechtsomkeer naar De Haag. _O-

Maar zelfs voor Feyenoord vind ik hem niet goed genoeg.
Ola John speelt bij Benfica, een club die bij de top van de subtop hoort, in de basis en blinkt daar wekelijks uit tegenwoordig.
Die volg ik niet, dus dat weet ik niet. Maar niveau in Portugal lijkt me echt niet zo denderend. Je hebt misschien een paar goeie spelers, maar echt geen toppers.
En dan heb je nog de absolute wereldtopper v. Persie in de spits.
Van Persie absolute wereldtop??? Ben je dronken of zo? Of heb je iets gerookt? De absolute wereldtop is Messi, Ronaldo, Oezil, Rooney, Xavi, Iniesta, Xabi Alonso, Sneijder (in vorm), Pirlo, Ibra enz. Waar zie jij Van Persie ertussen?

Als ie absolute wereldtop was, had ie nu bij Barca of Real gespeeld.
Al deze jonkies spelen dan ook niet meer in de eredivisie, maar minimaal bij een subtopper, danwel topper.
Jup, en ook daar vallen ze vroeg of laat allemaal door de mand want ze kunnen het niveau niet aan.

Het zijn gewoon geen toppers en zullen dat nooit worden maar ze denken echt dat ze het zijn.
Die heb ik een paar keer zien spelen en dat vind ik wel een leuk voetballertje.

Maar kom op hey, Fer bij het Nederlands elftal? Dat is gewoon lachwekkend! Leuk voor op het pleintje in Rotterdam-West, maar dat is toch totaal geen prof? Veel te wild on ongecontroleerd! En dat is maar 1 voorbeeld.
Tja, ik geloof heilig in natuurtalent en generaties en nu is het gewoon armoedig. Alleen Sneijder vind ik met kop en schouders erboven uit steken. Als ie fit is en in vorm, kan ie dingen doen die ik tot nu toe nog niemand heb zien doen in de Eredivisie. Al die jochies en die straatvoetballertjes, ik word er licht van in m'n hoofd. Kan er echt niet tegen gewoon. Iemand straalt professionaliteit uit door zijn houding, zijn manier van praten, manier van voetballen, gewoon alles, het totaal plaatje en zo'n iemand heb ik tot nu toe nog niet zien lopen op de Nederlandse velden.

Maar goed, zoals gebruikelijk leg ik de lat weer lekker hoog en ik vind ook dat ik dat mag eisen want je hebt het hier over topvoetbal dus je mag wel wat verwachten en het kan ook want we hebben wereldtoppers gehad in het verdelen. Maar we wachten gewoon rustig af. Misschien komt er ooit weer een Van Basten of een Gullit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:47:
[...]

In Nederland ja, maar je moet de Nederlandse competitie ook niet als maatstaaf nemen want dat is gewoon lachwekkend. Je hebt werkelijk geen idee wat een niveauverschil het is tussen Feyenoord en Arsenal.

Wie was het ook alweer? Verhoek toch? Die kwam aan bij Nottingham geloof ik, zag de training en scheet zeven kleuren in z'n broek en maakte direct rechtsomkeer naar De Haag. _O-
_O-
Verhoek wees Nottingham Forest af omdat hij in Nederland wou blijven. Niets met het niveau te maken
Van Persie absolute wereldtop??? Ben je dronken of zo? Of heb je iets gerookt? De absolute wereldtop is Messi, Ronaldo, Oezil, Rooney, Xavi, Iniesta, Xabi Alonso, Sneijder (in vorm), Pirlo, Ibra enz. Waar zie jij Van Persie ertussen?

Goed punt, Waar speelt Rooney, Sneijder, Pirlo, Ibrahimovic? Juist ja, niet bij Barcalona of Real madrid. Het feit dat je niet bij één van die twee clubs speelt maakt een speler opeens niet meer onderdeel uit van de wereldtop.

[ Voor 32% gewijzigd door Napo op 05-02-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Het is een beetje een onzinnige discussie aangezien het ieders eigen voorkeur is maar in zijn huidige vorm bij ManU vind ik v.Persie echt wel bij de wereld top behoren. Geen top 3 maar wel in de top.
Sneijder en Ozil vind ik op het moment beide niet tot de wereld top behoren.

Een paar jaar geleden toen hij echt top was toen behoorde Sneijder bij de top maar daar zit hij al enkele jaren niet meer bij. Ozil heeft de potentie ervoor maar is dit seizoen (mijn mening) te wisselvallig ervoor.

Het probleem met zeggen wie wereld top is is dat iedereen met een ander lijstje zal komen en dat dit lijstje vaak met de maand anders kan zijn. De echte wereld top dat zijn de spelers die op ieders lijstje staan zoals Messie en C. Ronaldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Manchester United is volgens mij een van de grootste clubs van de wereld, dan ben je toch wel een erg goede speler. :+

Ik vind van Persie wel wereldtop en eigenlijk is dat alles wat ik er over wil zeggen, denk dat er aardig wat mensen zijn die het er mee eens zijn. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tweaking Art op 05-02-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Napo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:56:
[...]

_O-
Verhoek wees Nottingham Forest af omdat hij in Nederland wou blijven. Niets met het niveau te maken
Dat zegt ie ja, dat zegt ie. Hij scheet hem gewoon zeven kleuren toen ie het niveau zag.
[...]

Goed punt, Waar speelt Rooney, Sneijder, Pirlo, Ibrahimovic? Juist ja, niet bij Barcalona of Real madrid. Het feit dat je niet bij één van die twee clubs speelt maakt een speler opeens niet meer onderdeel uit van de wereldtop.
Die spelers willen gewoon bij hun club blijven maar ik bedoel ook meer dat je ze er blindelings tussen kan zetten. Real en Barca kun je op dit moment met een gerust hart de absolute top noemen maar eigenlijk moet je die twee niet noemen want die zijn een geval apart.

Maar al deze spelers kunnen makkelijk bij Real of Barca spelen, maar jij denkt dus Van Persie ook? Dat wil ik weleens zien dan. Voor mij is het nog steeds een buitenspeler en geen echte spits, zoals de definitie van een echte spits.

Maar goed, laten we Real en Barca vergeten, maar een Real Sociedad of een Sunderland pakken. Ik denk dat je je echt verkijkt. Misschien qua voetbal niet het beste maar qua tempo, snelheid en fysiek is het echt een wereld van verschil met Nederland, hoor. Die gastjes denken dat ze allemaal Messi zijn maar vallen allemaal door de mand. Ze zijn niet eens subtop, maar sub sub subtop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
chim0 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:08:
[...]

Dat zegt ie ja, dat zegt ie. Hij scheet hem gewoon zeven kleuren toen ie het niveau zag.
Tja het is de keus tussen wat Verhoek zegt en wat jij zegt (want ik heb het gevoel dat dit gewoon jouw mening is).
Ik denk dat de meeste mensen bij deze keuze toch wel kiezen voor wat Verhoek zegt.

Daarnaast zover ik gelezen heb ik het niveau op de training van veel Engelse clubs niet al te hoog.
Met als reden dat de intensiteit bij de trainingen laag gehouden word vanwege het hoge aantal wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Ah, daarom heeft Fer een rechtzaak over een "verzonnen" delict zodat hij niet in Engeland hoeft te spelen. Is dat ook weer duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Nouja wat betreft v. Persie, we gaan het zien volgende week woensdag, Real - Man U :P

Rooney wel wereldtop en v. Persie niet vind ik ook een rare redenatie, maar goed, wat zijn de criteria waar iemand aan moet voldoen volgens jou dan Chim0?

Ibra kon blijkbaar niet zo heel goed bij Barca integreren meen ik me te herinneren. Pirlo z'n laatste jaren bij AC was het allemaal niet heel veel meer, pas toen hij naar Juve ging leefde hij weer op. Xabi Alonso maakte furore bij Liverpool, vind ik bij Real meer een spelverdeler en komt nauwelijks op (OK, niet gek met die voorhoede :P ).
Dus mwah, v. Persie is zeker een absolute wereldtopper, en kan ook zeker mee bij Barca/Real. Volgens mij wilde Mourinho v. Persie ook halen van de zomer, maar koos hij voor de PL. Wat ook niet raar is want los van Barca/Real/Valencia/Atletico is de Liga ook niet echt super.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Vos

AFCA

Gaan er nu weer die discussie met chim0 krijgen over wereld niveau? Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
[...]

[...]

Die spelers willen gewoon bij hun club blijven maar ik bedoel ook meer dat je ze er blindelings tussen kan zetten. Real en Barca kun je op dit moment met een gerust hart de absolute top noemen maar eigenlijk moet je die twee niet noemen want die zijn een geval apart.

Maar al deze spelers kunnen makkelijk bij Real of Barca spelen, maar jij denkt dus Van Persie ook? Dat wil ik weleens zien dan. Voor mij is het nog steeds een buitenspeler en geen echte spits, zoals de definitie van een echte spits.

Maar goed, laten we Real en Barca vergeten, maar een Real Sociedad of een Sunderland pakken. Ik denk dat je je echt verkijkt. Misschien qua voetbal niet het beste maar qua tempo, snelheid en fysiek is het echt een wereld van verschil met Nederland, hoor. Die gastjes denken dat ze allemaal Messi zijn maar vallen allemaal door de mand. Ze zijn niet eens subtop, maar sub sub subtop.
Stop eens, alsjeblieft.....Niet voor ons, maar voor jezelf. Je zet jezelf namelijk flink voor schut met deze ongefundeerde uitspraken.... :X

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:06

Polycom

Poes van goud

Ze zijn niet eens subtop, maar sub sub subtop.
Oh ja, sub sub sub top. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:43
Vos schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:34:
Gaan er nu weer die discussie met chim0 krijgen over wereld niveau? Zucht...
Dit inderdaad, hou alsjeblieft op met die onzin :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Van het weekend, omdat sport 1 gratis is deze maand gekeken naar QPR tegen Norwich City..... Die zouden in Nederland nog bijna degraderen hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwachte opstelling Italië:
Buffon (Juventus); Abate (AC Milan), Barzagli (Juventus), Astori (Cagliari), Santon (Newcastle United); De Rossi (AS Roma), Pirlo (Juventus), Montolivo (AC Milan); Candreva (Lazio) (of Diamanti / Bologna), Balotelli en El Shaarawy (beiden AC Milan).
Dat is wel een ervaren elftal zeg! Ben benieuwd hoe Oranje het met al die jonkies gaat doen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

tweaker2010 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:17:
[...]

Dat is wel een ervaren elftal zeg! Ben benieuwd hoe Oranje het met al die jonkies gaat doen. :9
Mooi toch :) Al gaan ze er met 3-0 af, dan is het wel de ervaring die ze nodig hebben later. Oefenwedstrijden speel je niet om te winnen, dat is 1 van de dingen die v Gaal goed doet.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 05-02-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

http://www.dumpert.nl/med...er_bescheiden_op_538.html

Whahahaha Louietje toch..

_O- _O- _O- _O-

Tegelijk schamen dat wij zo'n bondscoach hebben.. |:(

Nu wel Robben dus maar geen Sneijder, die wél gespeeld heeft afgelopen weekend. :F

[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 05-02-2013 21:37 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle criticasters en zwartkijkers die denken dat er voor dit Nederlandse elftal helemaal niets te halen valt tegen Italië, hoe gaat jullie commentaar luiden wanneer het Nederlands elftal er met de winst vandoor gaat morgen na Italië van het kastje naar de muur te hebben gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[...]
Haha serieus? Je hebt jezelf altijd wel belachelijk gemaakt met je uitermate trollende en opruiende opmerkingen, maar als de enige definitie van wereldtop een Barca of Real shirt is dan ben je wel echt klaar hier. Wanneer was Real ook alweer de beste van Europa? Misschien moet je eens een lidmaatschap bij Barca Forum of Planete Real overwegen, zodat grote mensen hier het over voetbal kunnen hebben in plaats van jouw trolls. Kortom: pleur een eind op met je getroll, het is tot daar aan toe dat de mods dit al zolang toelaten, maar ken een beetje zelfrespect en pleur een eind op. Je maakt dit topic voor de passieve Tweaker compleet onleesbaar met je continue bullshitcomments.

[ Voor 5% gewijzigd door Thunder op 06-02-2013 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach, als je het niets vindt steek er dan ook geen tijd in en negeer het.

Overigens denk ik dat Nederland gaat winnen (moeten ze ook wel, anders tientje armer :+)

Er zijn ook echt (op papier) krakers op het programma :

Engeland - Brazilië
Frankrijk - Duitsland
Spanje - Uruguay
Zweden - Argentinië

Echte toppers allemaal :D

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 06-02-2013 02:34 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Bij dezen: het verzoek om te stoppn met reageren op de posts van chim0.

En op de reacties op de posts van chim0.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1 ... 47 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.